Geamanu Alin Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 am facut o tura scurta astazi -singur de data asta, vreo 20 km sa- mi adun putin gandurile , sa imi pun ceva ordine in viata .A trecut cam repede si n-am ajuns la ni o concluzie! Nu am poze fiindca n-a avut cine sa-mi faca.... @eugenkawa .. suna bine mobra ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Multumesc. Mai am sa o montez,insa trebuie sa ma pregatesc de serviciu. Deja sunt frant,dupa 3 tone de lemne carate pe brat,dar merge mobra si asta mi-a ridicat moralul. Alin,uneori e nevoie si de sfaturile unui prieten,pentru ca viata nu e simpla,insa noi o complicam mai tare cu nevoile si idealurile care se schimba de la o zi la alta. Dimineata am fost putin plecat sa iau uleiul si la 50 de metri de mine era lume adunata. Un batranel in baston,la 80 de ani,a cazut la intrare in scara blocului si acolo a ramas fara suflare. Deja o doamna sunase la 112. In 4 minute a ajuns un echipaj Smurd,apoi un altul. Am stat langa ei cat au incercat resuscitarea. Dupa 20 de minute au reusit sa-i reanvie pulsul si respiratia. Priveam neputincios si imi puneam toata speranta in cei 3 membri ai echipajului care dardaiau de frig,insa incercau imposibilul. Am plecat cand il urcau pe targa sa il duca la reanimare. Au avut doua optiuni: ori la morga,ori la spital. Au ales spitalul. Intre timp am aflat ca batranelul locuia singur,singurul sau copil tocmai il vizitase cu o zi in urma sa ii ia pensia. Vezi tu,Alin. Astea sunt adevaratele probleme in viata asta plina de incercari. Unele probleme se rezolva,altele nu. In fata mortii,toti suntem egali si tot ce am cladit pana atunci ramane in urma noastra. V-am salutat,cu o speranta de mai bine pentru noi toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Multumesc. Mai am sa o montez,insa trebuie sa ma pregatesc de serviciu. Deja sunt frant,dupa 3 tone de lemne carate pe brat,dar merge mobra si asta mi-a ridicat moralul. Alin,uneori e nevoie si de sfaturile unui prieten,pentru ca viata nu e simpla,insa noi o complicam mai tare cu nevoile si idealurile care se schimba de la o zi la alta. Dimineata am fost putin plecat sa iau uleiul si la 50 de metri de mine era lume adunata. Un batranel in baston,la 80 de ani,a cazut la intrare in scara blocului si acolo a ramas fara suflare. Deja o doamna sunase la 112. In 4 minute a ajuns un echipaj Smurd,apoi un altul. Am stat langa ei cat au incercat resuscitarea. Dupa 20 de minute au reusit sa-i reanvie pulsul si respiratia. Priveam neputincios si imi puneam toata speranta in cei 3 membri ai echipajului care dardaiau de frig,insa incercau imposibilul. Am plecat cand il urcau pe targa sa il duca la reanimare. Au avut doua optiuni: ori la morga,ori la spital. Au ales spitalul. Intre timp am aflat ca batranelul locuia singur,singurul sau copil tocmai il vizitase cu o zi in urma sa ii ia pensia. Vezi tu,Alin. Astea sunt adevaratele probleme in viata asta plina de incercari. Unele probleme se rezolva,altele nu. In fata mortii,toti suntem egali si tot ce am cladit pana atunci ramane in urma noastra. V-am salutat,cu o speranta de mai bine pentru noi toti. multumesc Eugen! vad ca mobra ta se prezinta bine si functioneaza corespunzator, ai investit ceva in piese , si sper sa nu mai bagi bani in ea cat de curand.Ma bucur si sper sa ne intalnim la anul - in Ardeal - sa bem o bere impreuna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Da,mai aveam un pic si ma apucam sa schimb pompele de ulei...noroc cu Cristi. Deci,dupa ceea ce am patit acum,e invatatura de minte. La fiecare schimb de ulei voi scoate si sita de ulei din cadru pentru curatare. Metoda e simpla:desfaci colierul la furtunul gros care iese din cadru si duce prin stanga in partea din spate langa sonda de ulei,se desface piesa cu o tubulara lunga de 17,se scoate si se curata,se verifica oring-ul si se inlocuieste cu unul nou. Eu am mai scos odata furtunul ala sa verific,dar nu mi-am dat seama daca are sau nu. Daca stiam de prima data cum vine,nu ma mai chinuia atat. » Post actualizat in 08 Nov 2014 15:00 Cristi,nu te uit cu berea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Despre sita asta s-a mai discutat @eugenkawa .Multe motoare s-au distrus din cauza omiterii curatarii ei . E uimitor faptul ca ai uitat de ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Am avut noroc in doua privinte:a inceput sa tuseasca relativ aproape de casa (am impins-o drumul pana acasa) si doi,nu se blocase presiunea definitiv,iar senzorul din bord a tras semnalul de alarma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Salutare,e interesat cineva de 3 Aprilia Pegaso 650 din 2003 daca nu ma insel foste moto a gardei financiare italiene? da, eu. moca, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 in jurul cotetului "Sfarsit de toamna", m-a cuprins nostalgia si m-am intristat ca in curand trebe' sa pun manusile in cui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3m-01 Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Un mic video si cu mobra mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Un mic video si cu mobra mea bravos! ar fi fost mai bine sa te filmezi In actiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Frumoase GA-urile! Am iesit si eu ieri si azi la o tura prin Bucuresti, sa ii mai incarc bateria. Sambata viitoare o pun la iernat...sigur. Tare-as fi vrut sa prind o plimbare cu oricare din voi anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Super. Insanatosire grabnica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 (editat) Tot asa la o mica iesire de duminica.....cateva poze.Facute de pasagera,binenteles. Bine ai revenit Cristi,pana la primavara sa te faci ca nou! Editat Noiembrie 9, 2014 de vali1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Aline,fruntea sus!Viata are urcusuri si coborasuri! Intotdeauna,o relatie are 2 oameni!Despartirea lor nu e doar o problema a unuia,ambii au contribuit! » Post actualizat in 09 Nov 2014 16:16 Eugene,curat-o la vreo 3 schimburi,nu asa de des! Acum niste poze din turele de ieri si azi.Primele 3 sunt de ieri,celelalte 3 de azi: @Cristi e mai complicat si nu vreau sa comentez ,aici , nu e cazul...... vad ca ai pornit la drum iarasi , ma bucura tare mult , pana la urma asteptarea a luat sfarsit... @ victor la anul sigur facem cumva » Post actualizat in 09 Nov 2014 17:15 Tot asa la o mica iesire de duminica.....cateva poze.Facute de pasagera,binenteles. Bine ai revenit Cristi,pana la primavara sa te faci ca nou! vad ca astazi au iesit multi la drum , cred ca tragem sa prindem ultimele clipe insorite » Post actualizat in 09 Nov 2014 17:58 ne distrugem propria tara ca niste idioti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Mersi mult Eugene! » Post actualizat in 10 Nov 2014 07:03 Mersi mult si tie Vali! » Post actualizat in 10 Nov 2014 07:09 Inca odata fruntea sus! Mersi mult de urare! Mai e mult de furat/distrus din tara asta! Daca pui la socoteala si trasul raurilor de munte in conducte pentru microhidrocentrale!Iti pun poze din Cheile Sohodolului facute acum 2 ani! ce amintiri , am facut Cheile Sohodolului pe jos,am terminat facultatea in Tg jiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Salutare oameni buni! N-am mai postat de ceva vreme, munci, scoli, probleme existentiale.... . Vad pe aici numai probleme, ba cu una, ba cu alta. Evident ca am si eu cu a mea. Numai ca a mea a murit de tot, gen nu mai porneste deloc+rateuri in carburatoare pana la scoate din pozitia lor. Ii dau la automat si s-ar auzi de parca invarte in gol, parca ar fi plecata de la punct, habar n-am pana nu o desfac...iar. Referitor la temperatura, inca nu am idee la cat trebuie sa stea apa la drum lung. In genere sta la 60-65, e bine asa? Vad ca va plangeti de acea sita de ulei din cadru. Tin sa precizez ca acum 2 ani nu m-am atis nici de sita aia, nici de filtru de ulei, nu le-am schimbat/curatat. (sunt bou) N-am avut habar de ea deloc din punct de vedere mecanic. A mers foarte bine chiar si la drum lung. Probleme ioc! Nici una! In schimb am avut si inca am cu acea a 5 a supapa care este pe culbutor. Isi tot face singura joc, sare de la 0.15 la 0.25 - 0.30 (masurat cu lere). Undeva la 1000-1500km dau capacul de chiloasa jos si o reglez iar.... Mi s-a acrit! In fine.... In rest n-am de ce sa ma plang, e naravasa rau, ii place mult sa-mi dea freza pe spate cand ma dau la ea Si 2-3 pozici de la Galati! Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Schimba culbutorul. Eu nu am umblat niciodata la el,dar la tine e clar ca filetul nu e ok,sau nu strangi contrapiulita indeajuns de tare si se slabeste de la vibratii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 O strang destul de bine. I-am pus si loctite... degeba. Este incapatanata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 @motan Ma bag si eu in vorba.... loctite-ul este egal cu zero daca ai cea mai mica urma de ulei pe filet! Pana nu am degresat perfect surubul si piulita nu am reusit sa obtin efectul de blocare al solutiei Loctite 262, Am ajuns sa incerc si cu varianta mai scumpa 2701, dar tot degeaba. Incearca sa scoti tot ansamblul (culbutor, surub si piulita de reglaj) si sa le tii o noapte in benzina curata. Dupa asta iti garantez ca te vei chinui sa o desfaci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Salutare, oameni buni! Cer si eu parerea celor cu cunostinte in domeniul electronicii. Eu sunt bata la capitolul asta, asa ca nu dati cu parul, luati un ciocan mai mare! Despre ce este vorba? Despre minunatul meu releu care s-a ars. Ma rog, nu mai incarca bateria, de aia presupuneam ca s-a ars. L-am luat pe la inceputul anului, SH, din acelasi motiv, ca ala original isi daduse duhul. Am dat pe el 250 de lei, dar asa e cu astea la mana a doua, nu stii cat te tin. Unul original nou e 450 de lei. Ma rog, stiti preturile. Asta e povestea, acum intrebarea: De ce nu pot sa folosesc unul auto, de exemplu, care e vreo 80 de lei. Stiu ca asta al meu are trei intrari si sase iesiri. Nu se poate adapta unul auto? Adica e asa complicat de mufat alea sase fire de iesire sau e si altceva la mijloc? M-am gandit ca la cate ati mesterit la motoarele voastre, poate ati dat si de o varianta pentru releu. Sau cum s-ar potrivi ala de pe Aprilia pe BMW? Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Salutare, oameni buni! Cer si eu parerea celor cu cunostinte in domeniul electronicii. Eu sunt bata la capitolul asta, asa ca nu dati cu parul, luati un ciocan mai mare! Despre ce este vorba? Despre minunatul meu releu care s-a ars. Ma rog, nu mai incarca bateria, de aia presupuneam ca s-a ars. L-am luat pe la inceputul anului, SH, din acelasi motiv, ca ala original isi daduse duhul. Am dat pe el 250 de lei, dar asa e cu astea la mana a doua, nu stii cat te tin. Unul original nou e 450 de lei. Ma rog, stiti preturile. Asta e povestea, acum intrebarea: De ce nu pot sa folosesc unul auto, de exemplu, care e vreo 80 de lei. Stiu ca asta al meu are trei intrari si sase iesiri. Nu se poate adapta unul auto? Adica e asa complicat de mufat alea sase fire de iesire sau e si altceva la mijloc? M-am gandit ca la cate ati mesterit la motoarele voastre, poate ati dat si de o varianta pentru releu. Sau cum s-ar potrivi ala de pe Aprilia pe BMW? Merci anticipat! nu merge , auto ai patru pistoane si moto ai unul ! doi. fiecare CDI este cuplat cu cititorul de pe volanta asa ca fiind altfel nu merge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 (editat) Salut,Madapribu. Mufa de Pegaso ML este dintr-o bucata,iar cea de Bmw are doua parti,la fel ca la GA si Aprilia Scarabeo. In principiu fac acelasi lucru,adica nu permite sa intre in instalatie mai mult de 14,6 volti,altfel risti sa arzi CDI-ul. Din motor,iti vin 3 fire de PLUS galbene,cu o tensiune in mers de 280 de volti. Pe mufa de la releu,iti vin cele 3 fire galbene,pe care nu conteaza in ce ordine le pui si doua fire,un PLUS si un MINUS,care sunt foarte importante,ca au legatura cu CDI-ul. Releele SH sunt o loterie,pentru ca sunt imbatranite. Monteaza pe ghidon un voltmetru pe care pui masa de la baterie si Plus-ul de la siguranta de 7,5 Amperi din tabloul de sub sa,asa ca se va aprinde doar cand ai contactul pus. In felul asta,ai mereu tensiunea sub observatie. Editat Noiembrie 10, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Salut,Madapribu. Mufa de Pegaso ML este dintr-o bucata,iar cea de Bmw are doua parti,la fel ca la GA si Aprilia Scarabeo. In principiu fac acelasi lucru,adica nu permite sa intre in instalatie mai mult de 14,6 volti,altfel risti sa arzi CDI-ul. Din motor,iti vin 3 fire de PLUS galbene,cu o tensiune in mers de 280 de volti. Pe mufa de la releu,iti vin cele 3 fire galbene,pe care nu conteaza in ce ordine le pui si doua fire,un PLUS si un MINUS,care sunt foarte importante,ca au legatura cu CDI-ul. Releele SH sunt o loterie,pentru ca sunt imbatranite. Monteaza pe ghidon un voltmetru pe care pui masa de la baterie si Plus-ul de la siguranta de 7,5 Amperi din tabloul de sub sa,asa ca se va aprinde doar cand ai contactul pus. In felul asta,ai mereu tensiunea sub observatie. Ok, dar ce releu sa iau? poate, cand ai timp, ne vedem si ma luminezi. Raman dator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Din ce am mai vorbit cu baietii,cel de Aprilia Scarabeo este compatibil si nu trebuie sa faci nici o modificare. Personal,am montat tot de Pegaso. Totusi,daca ti-a ars doua relee,sa nu ai un fir dezizolat pe undeva,sa dea la masa,mai ales ca firele din aprindere trec prin zona galeriilor de evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 @madapribu Nu poti pune regulator de tensiune de la masina. Autoturismele au alternator. Comanda acestuia (ca sa scoata 14V ) se realizeaza prin varierea curentului printr-o infasurare din alternator, numita excitatie. Infasurarea cu pricina mareste sau micsoreaza campul magnetic al statorului. In felul asta, rotorul se invarteste intr-un magnet care este cand mai slab, cand mai puternic, dupa cum este nevoie. Motocicleta are rotorul ( oala ) formata din magneti permanenti. Campul magnetic al lor nu poate fi modificat dupa cum este nevoie. De aceea tensiunea de iesire din stator (bobine) este direct proportionala cu turatia. Tot ansamblul este realizat astfel incat sa genereze 12V si la turatia de relanti. Insa la turatii normale, de 3-4000 rpm, tensiunea masurata pe infasurari (trei la numar) ajunge la vreo 70-80V. Releul regulator al motocicletei, ca sa obtina 14V, pune in scurt-circuit la masa* pe o perioada extrem de mica si foarte rapid - cu frecventa mare si variabila), pe rand aceste infasurari. De aceea, releul regulator se incalzeste. In el se produce scurt-circuitul... ma rog in componentele electronice din el. Daca ti se defecteaza, probabil legatura lui la masa nu este ferma (e doar o presupunere). Recomand sa mergi tot timpul cu farul aprins.... si cu proiectoarele (chiar daca nu consuma asa de mult) pentru a usura putin efortul pe care il face releul. Practic ar avea de trimis in scurt-circuit o cantitate mai mica de energie fiindca o parte din ea e folosita de consumatori. Pe de alta parte nu e bine nici sa tii consumatori prea puternici in functiune. Si ar mai fi foarte importanta bateria sa fie ok in sensul sa nu fie veche si sa aiba rezistenta interna mare. Asta o poti verifica "empiric" daca ai un incarcator moto inteligent... fata de una noua ajunge destul de greu sa aprinda ledul verde de incarcare de pe redresor (cateva ore fata de cateva minute una noua).... si se incalzeste in timpul incarcarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.