Geamanu Alin Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Mno,asta-i fan adevarat! Am zis!!! !!! daca e ceva autentic si pot pastra pe ea , atunci de ce nu? Cu vopsitul plasticelor am facut la fel : a fost zgariata pe carene , am dat ceva vopsea dar apoi am aplicat lac , pe toate , pentru a mai pastra ceva din farmecul vopselei originale ! » Post actualizat in 15 Oct 2014 05:13 daca e ceva autentic si pot pastra pe ea , atunci de ce nu? Cu vopsitul plasticelor am facut la fel : a fost zgariata pe carene , am dat ceva vopsea dar apoi am aplicat lac , pe toate , pentru a mai pastra ceva din farmecul vopselei originale ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Mi se pare corect,sunt curios cum va arata Aprilica mea la 20 de ani!GA-ul arata la fel de bine cu al tau! vrei s-o pastrezi atat de mult? Daca o ingrijesti , si nu ma indoiesc de asta , va arata impecabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 15, 2014 Share Postat Octombrie 15, 2014 Sper,doar ca lucrurile nu mai au calitatea de a fi longevive cum erau... Evident ca vreau s-o pastrez!Am dat decret ca bat 100.000 km cu ea,apoi mai vad... Acum am un pic peste 45.000 de km si anul trecut cand am cumparat-o in mai,avea 26.000 si ceva de km! ai facut ceva cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) Salutari. Mi-au venit si mie ieri carburatoarele,le-am dat pe ale mele azi jos,dar cele venite au filetul de la piulita de prindere a cablului de soc stricat. Maine ma duc sa iau un tarod din bazar,dar sunt deja la a doua tura de noapte. Bineateles ca am avut iar caderea aceea de ralanti si vreau sa fac proba cu carburatoarele astea. Daca nu e de acolo,Victor_peg,voi apela la tine pentru o proba a CDI-ului. Am rabdare pana saptamana viitoare,pentru ca week-end-ul asta e petrecere mare (cunun finii) si mai lucrez intre timp.. Nu vreau sa ma supar iar pe calut.. Editat Octombrie 16, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Corect,dar nu cred ca are nici pe naiba. Azi am refacut filetul. Sper sa dorm si eu 2-3 ore,ca sunt plecat de aseara. Astept sa iasa pustiul de la scoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Cum sa nu Eugen, oricand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Multumesc,la amandoi. Nu m-am lasat pana nu am montat carburatoarele. Ma pun nitel la orizontala si o incerc mai incolo un pic,ca trezesc vecinii.. » Post actualizat in 17 Oct 2014 13:02 Multumesc,la amandoi. Nu m-am lasat pana nu am montat carburatoarele. Ma pun nitel la orizontala si o incerc mai incolo un pic,ca trezesc vecinii.. » Post actualizat in 17 Oct 2014 13:05 Acum ma uitam ce frumos urca anul trecut pe Transalpina cu doua persoane si bagaj. Transalpina spre Ranca cu Pegaso `99 5 By Wak…: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Chiar ca... Bun,am pornit calutul,a luat-o din prima. Dupa doua minute,aceeasi problema:scade ralanti-ul si tinde sa se opreasca. Ce am observat,dupa doua minute,releul de incarcare deja era cald,sa zicem la 40 de grade. Raman doua necunoscute:ori releul de incarcare e kaka (de abia l-am cumparat,nu nou,dar e original),ori bobina e vagaboanda,vorba lui Bodyvl. Alte pareri pertinente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Circuitul de alimentare cu benzina . Verifica : bateria si ce tensiune ai pe borne cu motorul in functiune ? Editat Octombrie 17, 2014 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Rezervorul e curatat complet. O sa incerc sa o masor cand o sa se opreasca ploaia. E ca si cum ceva imi taie intensitatea scanteii. Multumesc Remu1. Alte idei? » Post actualizat in 17 Oct 2014 16:03 Am vorbit acum cu un amic si mi-a mai dat o idee:e posibil sa fie de la siguranta din pipa de la bujie. Doamne,parca sunt legat de maini cu ploaia asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 (editat) Multumesc,la amandoi. Nu m-am lasat pana nu am montat carburatoarele. Ma pun nitel la orizontala si o incerc mai incolo un pic,ca trezesc vecinii.. » Post actualizat in 17 Oct 2014 13:02 Multumesc,la amandoi. Nu m-am lasat pana nu am montat carburatoarele. Ma pun nitel la orizontala si o incerc mai incolo un pic,ca trezesc vecinii.. » Post actualizat in 17 Oct 2014 13:05 Acum ma uitam ce frumos urca anul trecut pe Transalpina cu doua persoane si bagaj. Transalpina spre Ranca cu Pegaso `99 5 By Wak…: pe data de 29 de-abea imi luam mobra » Post actualizat in 17 Oct 2014 16:08 Chiar ca... Bun,am pornit calutul,a luat-o din prima. Dupa doua minute,aceeasi problema:scade ralanti-ul si tinde sa se opreasca. Ce am observat,dupa doua minute,releul de incarcare deja era cald,sa zicem la 40 de grade. Raman doua necunoscute:ori releul de incarcare e kaka (de abia l-am cumparat,nu nou,dar e original),ori bobina e vagaboanda,vorba lui Bodyvl. Alte pareri pertinente? pune mana si pe bobina , daca e calda spre fierbinte ...=alta Editat Octombrie 17, 2014 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Daca continui asa,schimb jumatate din piese. Si eu sunt curios ce este,ca se poate intampla la oricare si banuiesc ca e o piesa banala. Nu ma refer aici la bobina sau releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 CDI -ul l-ai verificat! Vezi ca ai avut probleme cu bendixu" si parca ceva bucati din el prin motor ( sper sa nu gresesc ). Nu vreau sa cred ca ti-a afectat magnetoul Daca ar fi vre-un defect de impuls si atunci trebuie sa verifici partea de aprindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Alin,bendix-ul nu se rupe in bucati,sa sparga ceva prin motor. Arculetul si rolele se toaca usor,formand pilitura care se lipeste pe partile magnetice gen cititor,bobinaj alternator,surub golire ulei de sub motor. Crede-ma,ca a fost primul lucru verificat de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Alin,bendix-ul nu se rupe in bucati,sa sparga ceva prin motor. Arculetul si rolele se toaca usor,formand pilitura care se lipeste pe partile magnetice gen cititor,bobinaj alternator,surub golire ulei de sub motor. Crede-ma,ca a fost primul lucru verificat de mine. ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Cu siguranta din pipa iti dai seama doar pe la 3000 de ture. La ralanti nu prea se observa. Deja am vazut simptomul acesta la 2 mobre si a fost acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Aha,multumesc. Azi am incercat si pipa,am pus si alta,rezultatul fiind acelasi,scanteie imprastiata. Ramane sa schimb bobina de inductie saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Scanteie imprastiata imi dadea si mie, Eugen si imi da in continuare... In afara cilindrului la presiune atmosferica si nu in comprimare chiar nu conteaza cum da scanteia, nici la bujia noua nu imi dadea fix intre electrod si masa. Siguranta (rezistenta de 1 kOhm) din pipa bujiei am șuntat-o cu o liţă lipita intre capete. Motorul merge la fel cu rezistenta aditionala sau fara ea. » Post actualizat in 18 Oct 2014 08:04 Esti sigur ca e din aprindere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Nu sunt sigur,dar o iau prin eliminare. La service,tot asa se procedeaza. Mai am o bobina de Kawasaki Gpz. O sa-i fac proba cu aia si daca se confirma o sa-i cumpar una originala. Nu pot sa cumpar din start piese noi,daca buba nu e acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Benzina vine ok? Ai incercat sa o pornesti cu busonul de la rezervor deschis? Cuiele le-ai lasat pe ultimul sant, adica amestec foarte sarac? E posibil sa obtureze prea mult main-jet-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Aha,multumesc. Azi am incercat si pipa,am pus si alta,rezultatul fiind acelasi,scanteie imprastiata. Ramane sa schimb bobina de inductie saptamana viitoare. nu ai precizat : bobina se incalzeste? daca nu s-ar putea sa nu fie de vina! » Post actualizat in 18 Oct 2014 17:49 nu ai precizat : bobina se incalzeste? daca nu s-ar putea sa nu fie de vina! pentru ca daca e bobina , ori merge ori nu merge ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 Inca nu stiu. Deocamdata inchin un pahar de apa minerala in cinstea voastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 bun , multumim eu ma rasfat cu o bere DAB , nu am mai baut de cativa ani » Post actualizat in 18 Oct 2014 18:10Benzina vine ok? Ai incercat sa o pornesti cu busonul de la rezervor deschis? Cuiele le-ai lasat pe ultimul sant, adica amestec foarte sarac? E posibil sa obtureze prea mult main-jet-ul. azi a plouat si la Campina si la Ploiesti ,s-a lasat frigul , nu stiu cum ramane maine cu plimbarea...! vorbim dimineata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Eu ma dau in momentul asta prin Bucuresti, dar m-am plictisit teribil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 Mno,io cu niste beri Perlenbacher! Care pe unde v-ati dat cu Aprilicile? simteam nevoia de altceva decat Ciuc si A zuca asa ca DAB , buna rau de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.