Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua tuturor. sunt nou pe acest forum, si am o intrebare la care sper sa gasesc si raspuns. sunt posesorul unei aprilia pegaso 650 din 96, si se pare ca nu am alimentare corecta (suficienta). pornire am super usoara, si rece si cald, dar problema e in felul urmator: cand plec cu ea de pe loc (motorul fiind pornit, si incalzit) daca ii dau blana cu viteza 1, cand schimb 2, incepe sa dea in nas, sa se balbaie, si asa face cu toate vitezele, nu neaparat cu 2, si daca tin usor trasa acceleratia, 1/4 urca incet in ture si nu mai balbaie. care sa fie problema oare ???

specific ca am curatat carburatoarele, bujia iam puso noua, filtrul de aer curatat, chiluasa si distributia facute recent.

jiglerele sunt la 3,5 ture (am testat de la 2 ture pana la 7, si la fel face)

Am patit-o si eu si era desfac tot motorul din cauza unui rahat de filtru de benzina pus aiurea pe furtunul de alimentare. Adica filtrul era OK doar ca din cauza pozitiei furtunului, intre rezervor si carburator, pe langa cilindru, se topise imbinarea de plastic a filtrului cu furtunul si nu mai avea fluxul necesar. L-am dat urgent jos.

Daca nu ai porcarii d-alea puse pe furtun si zici ca totul e ok, nu am idei. E clar ca undeva este o piedica in calea bezinei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi un pret la oglinda stanga si prinderea vinde-o colegului.Eu am nevoie doar de oglinda cu brat.Asta daca pretul ar fi ok.

Iti dau eu o oglinda stanga cu totul, daca vrei. Cred ca e la fel ca la Aprilia.

» Post actualizat in 11 Apr 2015 10:40

Apropos de diverse de prin casa:

Am oglinda stanga, cu o mica problema la bila de reglaj de sus, care se rezolva cu banda izolatoare si stopul spate cu totul. Cine le vrea, sa-mi dea de stire. 0730.660.418.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de aceea mi-ar trebui alta oglinda ca tot la bila a fost problema.De aceea ma intereseaza fara prinderea pe ghidon,doar oglinda cu brat,sa fie ok.

http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&cPath=3248_362_2940_326&products_id=3203

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de link,dar as pune pe original de Aprilia,sa fie identica cu cealalta.Am vazut ca @adyficus are la dezmembrat un Pegaso si daca pretul ar fi bun,l-ar impaca si pe colegul care are nevoie de prinderea stanga si pe mine cu oglinda cu brat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sanatate multa ii dorim.

Stiu cum e,ca si eu am fost crescut mai mult de bunica.

 

Sarbatori cu drag vitejii mei.

Eu sunt la munca,dar tot am curatat si gresat lantul in pauzele de tigare. :)

Maine e zi de golaneala si poate ma apuc sa-mi concep suportii la sidecase-urile de aluminiu achizitionate saptamana asta.

 

Sa ne auzim sanatosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pentru informatii Florin-escu, deci la mine pe jiglere scrie pe unu 107,5, si pe unu nu se vede nimic ce scrie, siguranta e pe pozitia 2 de sus, iar nivelul la benzina mi se pare mie ca e putin mai sus decat in foto, cu aprox 2 mm, si membranele sunt in stare foarte buna, singura problema ce am mai sescoperito e ca o-ringurile alea micute de la plutitoare sunt rupte, si nu etanseaza acolo, si surubul de la soc (unde intra cablul in carburator) mi sa rupt de langa filet :( (avand in vedere ca leam demontat de cel putin 20 de ori pana acum, facand tot felul de reglaje) . mar interesa si de unde as putea comanda 2 jiglere noi, si un set de garnituri, si ce dimensiune sa aiba jiglerele (standard, nu pt consum mic sau alte chestii),


» Post actualizat in 12 Apr 2015 09:45

Hristos a inviat !!! va urez un Paste Fericit tuturor, si plimbari placute (ne ajuta vremea la suceava, e foarte frumos afara)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a Inviat! Sarbatori Fericite dragilor!

 

Danut, ca sa ne intelegem hai sa facem o conventie, noi avem 2 carburatoare dintre care unul este MASTER iar celalat este SLAVE. Master-ul este cel in care intra cablurile si tot el are circuitul de shock, carburatorul din dreapta (slave) este identic doar ca circuitul de shock este obturat.

 

Acum, corpul de plutitoare are o conducta care la un capat are o-ring-ul iar la celalalt are un jigler sau are capatul liber. Plutitoarele cu jigler se monteaza in master iar cele cu conducta libera se monteaza in slave.

 

post-18232-0-90946600-1428837613_thumb.jpg

 

Pe acolo intra benzina doar cand ai shock-ul tras, in rest nu influenteaza caracteristicile carburatoarelor, deci nu conteaza in mers normal. Poti sa mergi si cu o-ring-ul rupt!

 

Jiglerul tau de 107 este cam mic, asta daca nu a fost marit. Cele standard sunt de 112.5, dar am vazut si de 130

 

Eu am cumparat un set de garnituri si cuie poantou de aici:

 

post-18232-0-35574900-1428837982_thumb.jpg

 

Zilele astea am comandat o-ring-urile pe e-bay dar mai dureaza 1-2 saptamani, asa ca daca ai de unde sa iei, dimensiunile sunt astea:

 

1 Surub de amestec: 2.5 x 1.5 x 5.5

2 Scaun sanie pistonas: 10 x 1 x 12

3 Scaun cui poantou: 7 x 1.5 x 10

4 Corp plutitor: 5.5 x 1.5 x 8.5

 

post-18232-0-01857400-1428840239_thumb.jpg

 

Dimensiunile reprezinta: diametrul interior x grosimea x diametrul exterior in mm.

 

O-ring-urile trebuie sa fie din: Nitril (Buna N, NBR) sau varianta mai scumpa: Viton (FKM, FPM)

 

Daca vorbesti de piesa asta:

 

post-18232-0-15792100-1428841236_thumb.jpg

 

o am pe cea din poza, e un pic ciobita dar macar poti sa o folosesti

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tot pe site-ul de unde am luat eu daca vrei noi, sau pot sa-ti dau eu ca am un set de carburatoare pentru piese. Eventual cand desfaci data viitoare carburatoarele pozeaza piesele in miscare: acele si sania pistonasului, si poate le schimbam daca cele de la mine arata mai bine!

 

Daca vrei sa faci o treaba, uite aici:

 

http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/index.php?route=product/product&manufacturer_id=55&product_id=4717

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt scumpe cu draci! Eu am incercat cu carburatoare din dezmembrari... am nimerit si mai bune si mai proaste, in final am un set OK si un set de piese! Ideea este ca nu prea are ce sa se strice, se toceste ghidajul de la pistonas (plasticul gri) sau se mai toceste acul de dozaj si capul tubului bernoulli acolo unde intra acul. Pot sa va spun ca in 60.000 de km uzura era nesemnificativa, dar am gasit carburatoare care au functionat fara filtru de aer sau cu filtru dar care au tras aer pe langa acesta care erau foarte uzate in 2-3 ani!

 

Concluzia este ca un set de carburatoare care a lucrat corect cu un filtru de aer normal, nu necesita decat o curatare la 2-3 ani si eventual o-ring-uri schimbate, in rest trebuie sa tina o viata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Dupa o iarna lunga in care s-a tot umblat prin măruntaiele Pgaso-ului, cred ca am reușit să repar toate problemele majore pe care le aveam la IE-ul meu din 2002 si pe care le-am moștenit de la fostul proprietar, asa ca acum pot trece la "detalii".

 

Aveti idee pe unde as putea gasi sticlele de la semnalele din fata? Sunt dintr-alea triunghiulare, cred ca se potrivesc și cele de pe Cube. Cele pe care le am acum sunt ok-ish, numai că-s sparte, lipite cu superglue și-mi cam stau pe creier. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu sunt inca la Pensiunea Shanti si m-am hotarat sa mai stau o zi.

Am vorbit si rezervat camerele pentru evenimentul Aprilian din august.

Am platit si garantie,ca sa stim o treaba-asa e procedura.

Deci mai sunt locuri la cort pentru,cei ce mai doresc.

In 8 august seara e liber si salonul cu 3 camere,daca vine cineva cu o zi mai tarziu!

putem tine si noi la garantie daca stiam .

Uite ca se leaga pana la urma

Multumim Cristi !

» Post actualizat in 13 Apr 2015 14:20

Valea Doftanei Prahova- doar atat - minunat:

post-78987-0-40692100-1428934731_thumb.jpg

post-78987-0-42757500-1428934735_thumb.jpg

post-78987-0-97007600-1428934770_thumb.jpg

post-78987-0-91166700-1428934774_thumb.jpg

post-78987-0-96595500-1428934778_thumb.jpg

post-78987-0-77909300-1428934806_thumb.jpg

post-78987-0-07408100-1428934810_thumb.jpg

post-78987-0-97101600-1428934813_thumb.jpg

post-78987-0-29176500-1428934835_thumb.jpg

post-78987-0-90187900-1428934839_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...