eugenkawa Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 @Madmax: si la multe masini,initial se pune 5w30 sau 5w40. Dupaceva ani in care apare uzura,se pune 10w40,altfel iti va consuma ulei de la un schimb la altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 (editat) a mea n-a papat gram de ulei in 5000km...folosit agip extra hts sintetic 5w-40.........sincer as alege un 5w-50 dar deja am pretentii de racer. cifra din faţă W-ului este temperatura minimă la care uleiul îşi păstrează proprietăţile,deci cu cât este mai mică motorul va pornii fără probleme iarnă : 0W30 ,5W30 etc cifra din spateleW-ului este temperatura maximă la care uleiul îşi păstrează proprietăţile, deci cu cât este mai mare motorul va fi mai protejat în regim de curse (turaţii+temperaturi ridicate), exemple: 10W40 ,10W50, 10W60 –ulei racing. cat timp motorul nu are uzura, se poate pune si 0w-60 pentru protectie si performante maxime.daca al va papa, nu-i nimic! inseamna ca are uzura dar protectia tot va fi maxima versus un ulei mineral sau semi. http://masinamea.4tuning.ro/blog/asandulescu/ulei-obisnuit-vs-ulei-sintetic-30/ lectura placuta singura diferenta la uleiuri la motorete e in functie de marca si tip,sa nu faca figuri la cutie....in rest....totul e relativ Editat Mai 25, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 aici ma opresc: http://www.campinaph.ro/2015/05/sute-de-persoane-au-participat-la-marsul-pe-doua-roti-pentru-constientizare-civica.html#more-23334 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Inaltatoare de ghidon gasesc pe undeva? Stiti cum s-ar alege? Ca m-a cam durut spatele dupa plimbare, nu am o pozitie prea buna la maini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 (editat) ai putea gasi un strungar sa-ti confectioneze,bucurestiul are multe ateliere....after market sunt cam scumpicele,mai putind e 150 nu cred,asa iei un ghidon nou la 200....si ai si vechiul de rezerva...mai degraba cauti un alt ghidon mai user-friendly ...culmea e ca pe spatele meu al prefer sustinut mai mult din maini,daca stau drept obosesc si ma doare coloana....sunt un ciudat,mi-ar trebui ghidon sport cu scarite de enduro )) .....tu ce inaltime ai? Editat Mai 25, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 E bine de tine.. Eu am 1.94 m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Da da, Cristi a vazut cel mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Numai relatii pe aici. Toata lumea se cunoaste cu toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 nu-s departe nici eu la 1,88 ia uite ce scrie acilea aprilia : https://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=7320 imi dau comanda ,pe hartie e cel mai tare ulei ,bate la poponeata castrol motul si mobil 1,si e si recomandat de aprilia..... culmea,e si mai ieftin decat ele.....38 lei litrul la autokarma pe net...exceptie iarna ( unde recomandat e un 0w sau 5w ).....agip racing 10w60 http://www.superformance.co.uk/parts/AGIP0040_PDS.pdf pana acum am avut in ea agip hts 5w40 ca si in masina ( 33lei /l ) , de primavara trecuta pana la 4500k km era curat,dupa a inceput brusc sa oboseasca....dupa ce-am forjat-o vreo 700km. cel mai mult conteaza vascozitatea la 100grade. majoritatea uleiurilor obisnuite au in jur de 12-13-14....asta are 24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Pai hai Eugene la o intalnire sa ne cunoastem cu totii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 As vrea sa verific nivelul uleiului din amortizoare fata si sa completez cu ulei dar pe unde pun uleiul.daca puteti sa mi spuneti va rog de obicei pe gaura » Post actualizat in 25 May 2015 17:53 Da da, Cristi a vazut cel mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Inaltatoare de ghidon gasesc pe undeva? Stiti cum s-ar alege? Ca m-a cam durut spatele dupa plimbare, nu am o pozitie prea buna la maini. cred ca inaltatoarele nu sunt ok si asa prinderile sunt cam firave ,Cred ca poti suda de ghidonul existent un "U' in partea de jos cu inaltimea aripililor atatt cat iti trebuie si gata cai poza cu rosu.Vei pastra rezistenta prinderilor originale , banii in buzunar si va fi un pic inaltat.Cred ca am sa fac si eu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 @mad_max_86, eu am pus Motul 5100 10W40, mobra merge brici, porneste usor si nu consuma ulei. Nu cred ca are sens sa te complici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 (editat) Aline ai chef de glume?Dar daca tot ai inceput te rog zi mi pe unde ca am inteles c daca desfac piulitele de sus de pe amortizor sar ceva arcuri asa ca te rog lumineaza ma in principiu trebuie sa o suspenzi astfel incat roata fata sa nu mai atinga solul , apoi desfaci piulitele de sus si nu mai sar arcurile .Cum o suspenzi? iei un prieten zdravan ridica de roata si tu pui o capra ( butuc ) sub scut .E simplu.daca ai stander e si mai simplu Eu m-am descurcat singur cu un cric de masina , apoi am ancorat-o de stalpii de la terasa , am introdus sub ea o cutie de lemn facuta de mine pt acest scop am dat cricul la o parte si gata » Post actualizat in 25 May 2015 18:07 asa » Post actualizat in 25 May 2015 18:13 @mad_max_86, eu am pus Motul 5100 10W40, mobra merge brici, porneste usor si nu consuma ulei. Nu cred ca are sens sa te complici. normal , toata lumea merge cu semisintetic 5100 si atunci ? » Post actualizat in 25 May 2015 18:14 vad cape Victor l-au durut mainile , insa pe mine altceva asa ca m-am apucat iar de prostii: Editat Mai 25, 2015 de alin geamanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Hai ca e fain, Aline! Cat despre ghidon sudat, ma cam feresc. Prefer sa caut inaltatoare de calitate sau ghidon inalt cu bara de rigidizare » Post actualizat in 25 May 2015 18:33Ia uite ce am gasit: https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-handlebar-riser-50-mm-black/10021443?filter_bike_id=0812&list=80446099 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Apoi desfac piulitele si torn(daca i nevoie)Iti MULTUMESC in principiu te sfatuiesc asa : desfaci amortizoarele dupa ce ai slabit piulutele( normai dai roata jos); apoi scurgi uleiul bine din ele si faci apoi 1 litru de ulei daca nu este suficient . Apoi umplii amortizoarele in mod egal 500 ml . Montezi la loc.Nu o sa vezi nivelul din ele si nu o sa-ti dai seama cu cat sa umpli.Si e foarte important cantitatea de ulei sa fie identica.Deasemenea poti vedea calitatea intregului ulei , poate trebuie schimbat! » Post actualizat in 25 May 2015 18:57 Hai ca e fain, Aline! Cat despre ghidon sudat, ma cam feresc. Prefer sa caut inaltatoare de calitate sau ghidon inalt cu bara de rigidizare » Post actualizat in 25 May 2015 18:33 Ia uite ce am gasit: https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-handlebar-riser-50-mm-black/10021443?filter_bike_id=0812&list=80446099 Eu as prefera ghidon inalt , cu inaltatoare o sa ai surpriza ca se misca din prinderi , sunt de aluminiu si daca pui inaltatoatrele forta va fi si mai mare.... Ma rog .. incearca sa impingi ghidonul inainte si inapoi o sa vezi fragilitatea, daca pui inaltatoare va creste forta si la un damb il rupi.Ia-ti un ghidon inalt sau daca ai pe cineva poti face unul din teava de 22 la masina de roluit apoi pui o bara de rigidizare cu suruburi , se gasesc in comert » Post actualizat in 25 May 2015 18:57 Hai ca e fain, Aline! Cat despre ghidon sudat, ma cam feresc. Prefer sa caut inaltatoare de calitate sau ghidon inalt cu bara de rigidizare » Post actualizat in 25 May 2015 18:33 Ia uite ce am gasit: https://www.louis.de/en/artikel/sw-motech-handlebar-riser-50-mm-black/10021443?filter_bike_id=0812&list=80446099 acolo nu era intins , acum sta la lipit si uscat » Post actualizat in 25 May 2015 19:02 @victor - verifica-ti cotele http://motorai.ro/ghidoane-moto/trw-off-road-handlebar--product--10021241 » Post actualizat in 25 May 2015 19:03 http://www.viomotor.ro/piese-si-accesorii-moto/ghidoane-accesorii-motociclete/ghidoane-moto-c296/ghidoane-moto-vicma-22-mm-p2100.html » Post actualizat in 25 May 2015 19:04 http://www.performance-shop.ro/291-ghidoane-wrp » Post actualizat in 25 May 2015 19:05 https://www.moto24.ro/produse/piese-si-accesorii-cross-enduro/ghidoane/moose-racing--ghidon-otel-carbon-22-2-mm.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 (editat) intotdeuna un ulei sintetic si in special racing va avea viata mai lunga si cand fierbe motorul printr-un abuteiaj in oras uleiul nu ajunge marmelada....amu, daca si 38 lei e mult per litru,avand in vedere ca motul 5100 = semi sintetic costa tot atat si al schimbi mai des , iar 8100 full synt e cam 50 lei, nu vad unde e complicatia....comanda am dat-o pe net deja si magazinu e in drum spre servici. sa nu vorbim de ghidoane sudate ! cum ziceam, e mult mai simplu sa alegi un ghidon,de chopper de ex....gasesti o groaza de modele.....gen : http://olx.ro/oferta/ghidon-moto-chopper-ID2fnww.html ...si costa chiar mai putin decat 2 amarate de inaltatoare de acord cu Alin , am experimentat si eu cu inaltatoare peste inaltatoare si se misca cam rau, e tare aiurea senzatia zici ca ai rulmentu dus la jug. mestere', sa te vad cum mai intinzi tapiteria originala peste fotoliul ala , e cam xxl acum )) Editat Mai 25, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_escu Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 (editat) Mad_Max, vezi ca ti-am trimis coletul. Editat Mai 25, 2015 de Florin_escu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 intotdeuna un ulei sintetic si in special racing va avea viata mai lunga si cand fierbe motorul printr-un abuteiaj in oras uleiul nu ajunge marmelada....amu, daca si 38 lei e mult per litru,avand in vedere ca motul 5100 = semi sintetic costa tot atat si al schimbi mai des , iar 8100 full synt e cam 50 lei, nu vad unde e complicatia....comanda am dat-o pe net deja si magazinu e in drum spre servici. sa nu vorbim de ghidoane sudate ! cum ziceam, e mult mai simplu sa alegi un ghidon,de chopper de ex....gasesti o groaza de modele.....gen : http://olx.ro/oferta/ghidon-moto-chopper-ID2fnww.html ...si costa chiar mai putin decat 2 amarate de inaltatoare de acord cu Alin , am experimentat si eu cu inaltatoare peste inaltatoare si se misca cam rau, e tare aiurea senzatia zici ca ai rulmentu dus la jug. mestere', sa te vad cum mai intinzi tapiteria originala peste fotoliul ala , e cam xxl acum )) am luat tapiterie noua , sper sa gasesc pe cineva care sa poata imprima marca "APRILIA" » Post actualizat in 26 May 2015 05:56 Sincer,cand am stat prima oara cu Alin si Victor in viata,am avut feeling-ul ca ne stim de mult timp! » Post actualizat in 26 May 2015 04:47 Is ok alea,Victore! » Post actualizat in 26 May 2015 04:50 Aia originala nu-i va ajunge,dar va intra material peste sa,cam cat am eu nevoie sa-mi fac o husa la Aprilica mea! parea cam umflata fiindca nu era intins si fasonat .In realitate nu e chiar xxl , totusi nu vreau sa fac o badaranie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Daca aveti ceva ponturi , chestii de-astea cum sa intind mai bine tapiteria , m-ar ajuta foarte mult .Fac asta pentru prima data. Aici trebuie sa-i multumesc Aprilicii , multe lucruri le-am facut pentru prima data datorita ei » Post actualizat in 26 May 2015 06:20"Sincer,cand am stat prima oara cu Alin si Victor in viata,am avut feeling-ul ca ne stim de mult timp!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Pai din ce am vazut eu la tapiter cand mi-a retapitat saua Hondei CX 500 E Sports,a folosit feon-ul la intinderea materialului la margini. Da ce va caldura pentu dilatarea materalului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Sa stii, Cristiane, aceeasi senzatie am avut-o Mi-as comanda inaltatoarele alea, dar trebuie sa vad daca imi ajung cablurile la ghidon apoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 https://plus.google.com/photos/115535409735507317956/albums/6142002372126108769/6142002371735037202?banner=pwa&pid=6142002371735037202&oid=115535409735507317956 Uite cum am procedat io...fiindca datorita inaltimii sufeream de aceeasi boala! Am schimbat doar ghidonul, am repozitionat cablurile incit sa ajunga lejer, iar furtunul de la frina fata sta tensionat doar daca motocicleta este pe cricul central (si atunci fara sa forteze). Cea mai ieftina si sigura modificare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Frumos ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Faina solutie si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.