botezu' Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 90 de grade ai sa ai cand o "freci" in Bucuresti de la un semafor la altul,cu 1-2,max a-3-a!Ba o sa-ti porneasca si racirea! Bornele corodate ale bateriei se curata cu... APA!De la robinet! La o Aprilica second,recomand urmatoarele: 1.Schimba lichidul de frana fata si spate(bagi DOT 4); 2.Spala foarte bine lantul,apoi intinde-l si unge-l; 3.Schimba antigelul din motor; 4.Schimba bujia,iti recomand NGK iridium,fiind pe injectie; 5.Sufla cu aer si curata filtrul de aer.Daca ramane murdar,schimba-l!NU baga cine stie ce filtru "racing",gen K&N,nu faci performanta!; 6.Schimba uleiul si filtrul de ulei.(Aprilica mea a primit semisintetic 10W-40 de la inceput pana in prezent-acum am Motul 5100 semisintetic 10W-40). 7.Schimba uleiul din telescoapele fata,caci prelungeste viata semeringurilor! La maxim 4 ani,este indicat sa faci operatiile de la punctele:1,3,5 si 7! Astea la ORICE second:masina,mobra,camion,etc! » Post actualizat in 28 May 2015 19:04 Dupa ce cureti bornele acumulatorului,nu uita sa verifici si nivelul lichidului din elementi.Completeaza-l,daca e cazul!E foarte important,mai ales daca te dai pe macadam si scuturi bine Aprilica,caci acidul iasa din ea pe furtunul de prea-plin! Aprilia de la mine e luata, asa ca imi permit sa fac unele observatii. 1. Lichidul de frana a fost schimbat anul trecut. Daca vrei sa mergi impacat, poti sa il mai schimbi si acum, eu nu planuiam sa o fac sezonul asta. Daca tot esti acolo, pune-i si placutele noi pe care ti le-am lasat. Sa ai grija primele frane dupa ce schimbi placutele, pana cand se vor aseza nu vor prinde atat de bine. 2. Lantul a fost uns si curatat acum 7-800 de km, ai putea sa o faci din nou acum. De intins inca nu e cazul, ai vazut si tu ieri cand ti-am lasat-o. Verifica asta cu un mecanic, sa fii sigur. Daca nu le uit pe acasa, am sa iti las un spray de curatare si unul de ungere astazi, cand ne vedem sa iti las si fiscalul. 3. Antigelul a fost schimbat in primavara asta. Eventual poti reverifica nivelul si completa, daca e cazul. 4. Bujia, la fel, tot primavara asta a fost schimbata. Nu e iridium, asa ca daca vrei, ii poti pune dintr-asta. 5. FIltrul de aer e K&N, asa cum ti-am spus ma gandeam sa-l dau jos si sa pun unul original. 6. Uleiul si filtrul de ulei sunt schimbate primavara asta, au cam 1000 de km. Le poti schimba, si eu le-am schimbat imediat dupa ce am luat-o initial, desi stiam fostul proprietar mi-a spus ca uleiul cu care mi-o daduse avea 2000 de km. 7. Uleiul si semeringurile din telescoape sunt schimbate primavara asta. Daca vrei sa schimbi uleiul, trebuie sa te pregatesti sa schimbi si semeringurile pentru ca se mai strica in momentul in care sunt scoase. De bornele oxidate ale bateriei habar n-aveam. Primavara asta nu erau, altfel cred ca imi spunea mecanicul sau, daca nu imi spunea, le curata macar. Din cate am inteles, temperatura e normala asa. Primavara asta, in trafic, imi statea pe la/peste 80 de grade, iar vara trecuta, imi pornea ventilatorul. Ai sa simti ceva caldurica de jos cand creste temperatura, ai sa vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
victor_peg Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Bine ai venit, nooxy! Frumoasa sa, Aline! Cred ca e foarte confortabila acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Bine ai venit printre noi! 90 de grade ai sa ai cand o "freci" in Bucuresti de la un semafor la altul,cu 1-2,max a-3-a!Ba o sa-ti porneasca si racirea! Bornele corodate ale bateriei se curata cu... APA!De la robinet! La o Aprilica second,recomand urmatoarele: 1.Schimba lichidul de frana fata si spate(bagi DOT 4); 2.Spala foarte bine lantul,apoi intinde-l si unge-l; 3.Schimba antigelul din motor; 4.Schimba bujia,iti recomand NGK iridium,fiind pe injectie; 5.Sufla cu aer si curata filtrul de aer.Daca ramane murdar,schimba-l!NU baga cine stie ce filtru "racing",gen K&N,nu faci performanta!; 6.Schimba uleiul si filtrul de ulei.(Aprilica mea a primit semisintetic 10W-40 de la inceput pana in prezent-acum am Motul 5100 semisintetic 10W-40). 7.Schimba uleiul din telescoapele fata,caci prelungeste viata semeringurilor! La maxim 4 ani,este indicat sa faci operatiile de la punctele:1,3,5 si 7! Astea la ORICE second:masina,mobra,camion,etc! » Post actualizat in 28 May 2015 19:04 Dupa ce cureti bornele acumulatorului,nu uita sa verifici si nivelul lichidului din elementi.Completeaza-l,daca e cazul!E foarte important,mai ales daca te dai pe macadam si scuturi bine Aprilica,caci acidul iasa din ea pe furtunul de prea-plin! » Post actualizat in 28 May 2015 19:06 PS:Ca sa exemplific unde ajungi fara electrolit in baterie,uita-te unde am ajuns eu la o tura de Transalpina-etc,la care in prealabil am facut endureala cu Aprilica: » Post actualizat in 28 May 2015 19:27 A iseit mai ok decat credeam. Ce "porc" de caine ai! E mai faapa de in decat motanul tau! da e adunat de pe strada si il am de cand s-a nascut el.Mi-a fost mila si l-am adoptat . Face ravagii in curte de aceea sta legat .In vara asta i se face curte si scapa de piare la gat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 (editat) Salut, Azi am curatat bornele de la baterie si le-am dat cu spray contact...am verificat si nivelul de electrolit si este intre maxim si minim.....cu ocazia asta am masurat bateria scoasa 13.1 v.....bateria pusa si motorul pornit 14.1-14.3 in functie de turatie....Apoi am curatat lantul si l-am uns.....intai am dat jegul mare jos cu wd40 si cu o pensula ...apoi curatat cu spray de frane....la urma uns cu spray de lant....voi ce consumuri aveti la aceasta operatie ? toate spray-urile au fost de 400 ml......cel de wd40 e cam jumate ramas...cel de frane e 30 % ramas...cel de uns lant e cam la 60 % ramas....inca astept sa imi raspundeti de unde iau o prindere de carcasa fata dreapta jos.... Editat Mai 29, 2015 de nooxy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 ...inca astept sa imi raspundeti de unde iau o prindere de carcasa fata dreapta jos.... fa o poza cu zona de interes...vorbesti de clema aia care vine pe interior si e in forma de U in care se infileteaza surubul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 In principiu cred ca am nevoie de pozitiile 5 si 6 din poza 5 Clip m5 6 Screw w/ flange M5x12 » Post actualizat in 29 May 2015 09:50poze reale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 In principiu cred ca am nevoie de pozitiile 5 si 6 din poza 5 Clip m5 6 Screw w/ flange M5x12 » Post actualizat in 29 May 2015 09:50 poze reale Nu cred ca se prinde cu ce cauti tu acolo (5 si 6 ). La mine , modelul din 95, este o piulita intr-o bucsa de cauciuc care se fixeaza in gaura de la grila radiatorului si un surub care trece prin gaura carenei si se infileteaza in pilita aia. A mea are joc (se roteste in gaura de la grila radiatorului) probabil ca a imbatranit cauciucul si s-a mai intarit. La tine probabil a iesit bucsa aia cu totul si iesita a ramas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Noxy,iei un surub de 4,o saiba si o piulita cu blocant de plastic (nu se desfileteaza de la vibratii). Bagi surubul,vii pe dedesubt cu saiba,apoi piulita. De preferat ar fi sa iai surub cu cap de surubelnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 (editat) eugen, va crapa plasticul sub el repede,asa am facut si eu prima data si m-am injurat de toti dumezeii....caci nu are suficienta sustinere pe suprafata doar piulita si o saiba rotunda cu blocantul de plastic,si cum vei face sa strangi sau desfaci,te chinui prin spate sa pui o tubulara? el are deja gaura largita cam tare din cate vad si va trebui strans taresi posibil sa crape.... ( eu am si plasa la radiator si spatiu de manevra limitat) ... ca surub am bagat suruburi de rack de pc ( cromate) , dar ca piulita am folosit de la masina acele cleme tip U cu gaura. cauta la piese auto ,se fol la bord si elemente de plastic de caroserie. http://piesepiaggio.ro/cleme/3758-clema-montare-carene-pt-surub-m6-20-buc.html ete d-astea,ia multe ca sunt bune si eftine Editat Mai 29, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 (editat) @alin geamanu , abia dupa un drum de minim 200 km o sa-ti dai seama daca ai muncit degeaba sau nu . Cu pielea originala ce-ai facut ? Editat Mai 29, 2015 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 (editat) voi stiti care mai e treaba cu legile vietii care restrictioneaza accesul atv/motociclete in ariile protejate?? am citit pe undeva cum ca ba ai voie doar pe drumurile forestiere si potecile special amenajate,ba ca nu ai voie deloc... maine vor unii sa mearga pana la gura portitei , majoritatea pe jos...dar eu as vrea 2/3 pe motor,restul pe jos.... cand am fost pe motor cu formula125 in toamna 2010 nu m-a intrebat nimeni nimic, dar recent astia de la mediu am auzit ca s-au facut ai dracu` rau . planul ar fi de mers pe drumul de pamant/nisip pana la periboina dinspre vadu , lasat acolo troaca , si pe jos pana la gura portitei inca 8km....altfel,ar fi 31km pe jos....plecare maine dis dimineata si intors duminica seara . ar fi rupere fizica prea mare Editat Mai 29, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horatiu Sichitiu Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Salut. am o Aprilia Pegaso 650 din 1993, recent s-a stricat cand am incercat sa o pornesc, am nevoie de stator, senzor de distributie dar mai ales de bendix are cineva idee unde gasesc sa cumpar bendixul cu tot cu angrenaj ( AP 0659117 si AP0634317) ? SI EVENTUAL DACA STIE CINEVA DACA AP0634317 SE POATE INLOCUI CU AP0634319 ? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Maine am intentia sa fac traseul din pozele puse mai jos....prima parte a traseului se opreste la Targu Jiu unde ma cazez.... duminica o iau inapoi .....Daca mai sunt doritori sa zica si stabilim ce si cum...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Horatiu,i-am dat un numar de telefon lui Victor. Suna-l si discuta cu omul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 O cheie de bujii imi recomanda careva?.......nu am nevoie dar vreau sa stiu ca e acolo in caz de ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Maine am intentia sa fac traseul din pozele puse mai jos....prima parte a traseului se opreste la Targu Jiu unde ma cazez.... duminica o iau inapoi .....Daca mai sunt doritori sa zica si stabilim ce si cum...... bree dar nu puteai sa zici mai devreme cu 1-2 zile? acu,am deja alte planuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Noxy,cheie universala de bujii cu cricket de la Louis (are 3 tubulare subtiri si doua prelungitoare). O folosesc de 4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horatiu Sichitiu Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Multumesc mult Eugen si Victor, pentru ajutor, am vorbit cu domnul Eugen si sper sa rezolv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Nu vreau sa ma bag aiurea, mai ales ca ai facut deja treaba si a iesit chiar bine, dar nu mergea cumparata o sea din dezmembrari ? Modelul dupa 94 sau 95 are altfel de sea, confortabila zic eu si CRED ca baza aia de plastic e la fel.. Oricum, felicitari, arata foarte bivne . nu era mai bine deoarece aceasta sa a primit extraburete si un material mai morale pentru comfort la drum intins» Post actualizat in 30 May 2015 06:56 @alin geamanu , abia dupa un drum de minim 200 km o sa-ti dai seama daca ai muncit degeaba sau nu . Cu pielea originala ce-ai facut ? » Post actualizat in 30 May 2015 07:00 @alin geamanu , abia dupa un drum de minim 200 km o sa-ti dai seama daca ai muncit degeaba sau nu . Cu pielea originala ce-ai facut ?nu mai e.we rupsese oricum pe la colturi. Modelul nou a fost masurat dupa bucile noastre si testat cativa km, insa , da, ai dreptate voi vedea la drum lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 nu era mai bine deoarece aceasta sa a primit extraburete si un material mai morale pentru comfort la drum intins » Post actualizat in 30 May 2015 06:56 » Post actualizat in 30 May 2015 07:00 nu mai e.we rupsese oricum pe la colturi. Modelul nou a fost masurat dupa bucile noastre si testat cativa km, insa , da, ai dreptate voi vedea la drum lung Aline, mie mi se pare ca a iesit super ok. Acum depinde cum va simtiti voi pe ea. Oricum, pentru o prima incercare este foarte bine. Da-mi un semn cand vrei sa o testezi pe undeva sa vin si eu. » Post actualizat in 30 May 2015 07:28 Are cineva idee pe unde gasesc si eu reperul 8 din imagine? E vorba de rulmentul de jug cu specificatiile din tabel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian C Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Multumesc baieti de sfaturi referitor la carburatoare. Am sa tin cont de ele. Ce ma ingrijorase pe mine a fost faptul ca, in momentul in care am desfacut carb si le-am curatat+pus plutitoarele la nivel am avut neplacuta surpriza sa vad ca ambele erau negre(arse) in camera de amestec aer+benz. Acuma... nu stiu din ce motiv dar banuiesc ca arunca benzina inapoi... Eu le-am curatat si vreau sa vad ce se intampla de acuma. A.. mersi si pt sfaturile cu stilul de mers (pana acum am avut un motor cu 4 cilindri...mare diferenta de stil). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 (editat) Aline, mie mi se pare ca a iesit super ok. Acum depinde cum va simtiti voi pe ea. Oricum, pentru o prima incercare este foarte bine. Da-mi un semn cand vrei sa o testezi pe undeva sa vin si eu. » Post actualizat in 30 May 2015 07:28 Are cineva idee pe unde gasesc si eu reperul 8 din imagine? E vorba de rulmentul de jug cu specificatiile din tabel. rulment.JPG pai ai mura in gura dimensiunile in tabel...25x52x15....mergi la magazine de rulmenti si imposibil sa nu gasesti....ia-ti ceva de calitate,gen SKF Editat Mai 30, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 Aline, mie mi se pare ca a iesit super ok. Acum depinde cum va simtiti voi pe ea. Oricum, pentru o prima incercare este foarte bine. Da-mi un semn cand vrei sa o testezi pe undeva sa vin si eu.» Post actualizat in 30 May 2015 07:28Are cineva idee pe unde gasesc si eu reperul 8 din imagine? E vorba de rulmentul de jug cu specificatiile din tabel. rulment.JPG as vrea luni sa FAC vulcanii noroiosiy say parcul de zimbrii de la vama buzaului....ma chinui cu tableta masii deck scuzati ortografia » Post actualizat in 30 May 2015 16:44 Va rog in sfat: mi-am must o camera sport ,vreau as o montez pe casca IMSA nu stiu cum. Nuare nici inddicatiuni » Post actualizat in 30 May 2015 16:48 A era sa hit:Cristi m-am dat la Albacher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Mai 30, 2015 Share Postat Mai 30, 2015 (editat) domnilor....http://fuel-efficient-vehicles.org/energy-news/?p=1310 astazi am realizat practic ceea ce articolul sugereaza si testat pe aprilia....in forma cruda,in 30 min .... cert e ca troaca merge pe vapori de benzina . cu furtunul de benzina scos din carburator.daca dupa realizarea urmatoarelor prototipuri de vaporizatoare voi face si test la drum , sa se adevereasca ca sunt de 2-3 ori mai eficiente la consum , dau lovitura. filmuletul pe pagina mea de facebook https://www.facebook.com/mihai.alexandru.5667/videos/vb.100001546687040/901549519906596/?type=2&theater¬if_t=video_processedalt film demo ptr un scuter : dati si voi search pe youtube gasoline / fuel vaporizer» Post actualizat in 30 May 2015 17:43 » Post actualizat in 31 May 2015 19:20si cateva poze de duminica de la rezervatia cheile dobrogei Editat Mai 30, 2015 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.