Madalin Pribu Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Unde gasesc si eu un meserias, prin Bucuresti sau imprejurimi, ca sa-mi faca o protectie d-asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 @ Cristi 1-La multi ani pentru Mirela .Sa fiti sanatosi , sa va impliniti doate bucuriile de pe lumea asta, sa ramaneti meru vii si cu zambetul pe buze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Unde gasesc si eu un meserias, prin Bucuresti sau imprejurimi, ca sa-mi faca o protectie d-asta? Daca vii in UK te rezolv eu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 3, 2016 Share Postat Decembrie 3, 2016 Mirela iti doreste asemenea,iar eu iti doresc sa tii capul sus si sa-ti iei o enduroaica! sunt in tratative! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Decembrie 4, 2016 Share Postat Decembrie 4, 2016 Daca vii in UK te rezolv eu ) Gata, maine plec! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 La multi ani pe motoare, si la multi kilometri frumosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Mno,azi am implinit 47 de ani frumosi. Cu ocazia asta va doresc sanatate la maxim,freicire cat incape si multi km alaturi de mobrele voastre. Mno...sa fii sanatos sa ai parte de plimbari placute , de lucruri si fiinte minunate inca 47 de aici in colo. La multi ani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Decembrie 5, 2016 Share Postat Decembrie 5, 2016 Salut stimabili, Inca mai este o dispozitie placuta observ:) Va scot putin din topic cu un deranj de-al meu. Sa fac o scurta sumar .. din cand in cand inca mai lucrez la Pegasul meu care tot nu am reusit sa il fac ( dar am aflat lucruri nooi despre probleme) Daca la inceput am mers cu becul la ulei aprins si fara ulei in motor( nu mai zic consecintele dar pt incepatori... NU MERGETI CU MOTORUL DACA BECUL ESTE APRINS ca este foarte RAU ) Acum am descopperit ca pompa de ulei (alimentare) avea o oarecare problema si nu se invartea usor( se bloca). De aici au aparut multe probleme. Insa ieri am desfacut motorul pentru a face o verificare si nu stiu cum am reusit dar am rupt un segment de la piston- cel de ungere- Este cineva care stie unde se poate gasi si daca este mai bine sa le schimb pe toate? Pe la mine sunt destul de scumpe ( ~100£/ set) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Draga iulian! Nu stiu cum se fac verificarile de rutina la Aprilia ta, de reusesti sa scoti pistonul si sa-i rupi segmentul de ungere (apropos, aia se scot si pun cu o cheie speciala, ca un rac), dar la mine se umbla doar pe la 24.000 km si se verifica jocul supapelor. In alta ordine de idei, te completez si atrag atentia ca nici cu becul portocaliu, ala de benzina, aprins, nu e bine sa umbli mult, mai ales prin pustietati. Stiu ca vine Craciunul si dau bine beculetele rosii, portocalii si albastre, daca mergi si cu faza lunga, dar, asa cum ai zis si tu, nu e bine deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Decembrie 7, 2016 Share Postat Decembrie 7, 2016 Iulian, in principiu, daca schimbi, e bine sa-i schimbi pe toti. Pretul e corect... cam atat costa si pe-aici. Pe viitor, daca iti mai iese pistonul din camasa, NU scoate segmentii de pe el decat daca stii sigur ca vrei sa-i schimbi, iar asta de regula se face cand observi ca nu mai ai compresie adecvata. Gasesti pe youtube ceva tutoriale despre cum sa desfaci (de tot) un motor dintr-asta.. ce e drept, de BMW, nu de Aprilia... dar tot Rotax-Bombardier e, crede-ma!Mai departe, spor la documentare si mestereala! Ai grija sa iei segmentii corecti (sunt pe cote) si citeste bine de tot atat manualul de reparatie al motocicletei cat si pe cel al motorului (mult mai important asta din urma la stadiul in care esti tu) cauta "Rotax 655 service manual" ar trebui sa-l gasesti usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 Draga iulian! Nu stiu cum se fac verificarile de rutina la Aprilia ta, de reusesti sa scoti pistonul si sa-i rupi segmentul de ungere (apropos, aia se scot si pun cu o cheie speciala, ca un rac), dar la mine se umbla doar pe la 24.000 km si se verifica jocul supapelor. In alta ordine de idei, te completez si atrag atentia ca nici cu becul portocaliu, ala de benzina, aprins, nu e bine sa umbli mult, mai ales prin pustietati. Stiu ca vine Craciunul si dau bine beculetele rosii, portocalii si albastre, daca mergi si cu faza lunga, dar, asa cum ai zis si tu, nu e bine deloc. Sincer nici eu nu stiu cum am reusit dar este rupt. In mod normal eu nu am avut nici o intentie sa il scot de pe piston, treaba mea era in alta parte. Cred ca l-am agatat din greseala in carcasa motorului si am fortat cu ceva pistonul. Mersi de sfat pt modul in care sa pun pistonul la loc insa am vazut ca merge destul de usor si cu mana ( 2 oameni). Poti sa imi zici cum verifici jocul supapelor? Iulian, in principiu, daca schimbi, e bine sa-i schimbi pe toti. Pretul e corect... cam atat costa si pe-aici. Pe viitor, daca iti mai iese pistonul din camasa, NU scoate segmentii de pe el decat daca stii sigur ca vrei sa-i schimbi, iar asta de regula se face cand observi ca nu mai ai compresie adecvata. Gasesti pe youtube ceva tutoriale despre cum sa desfaci (de tot) un motor dintr-asta.. ce e drept, de BMW, nu de Aprilia... dar tot Rotax-Bombardier e, crede-ma! Mai departe, spor la documentare si mestereala! Ai grija sa iei segmentii corecti (sunt pe cote) si citeste bine de tot atat manualul de reparatie al motocicletei cat si pe cel al motorului (mult mai important asta din urma la stadiul in care esti tu) cauta "Rotax 655 service manual" ar trebui sa-l gasesti usor Am manualul mersi de informatie. Saracul motor l-am desfacut de atatea ori incat acum si noaptea il visez. Motivul pentru care l-am desfacut acum a fost urmatorul: pe crankshaft(scz de engleza) este un distantier ( vechi si uzat) prima oara am zis ca il voi lasa tot pe cel vechi iar apoi m-am hotarat sa il schimb. motivul? datorita functionarii fara ulei a motorului s0-a calat crankshaft-ul respectiv acel distantier si si-a modificat dimensiunile( a devenit mai mic) lucru care a dus la imposibilitatea de a se misca liber pe axul crankshaft-ului => frecare directa pe carcasa motorului=> deteriorarea carcasei=> schimbarea carcasei=> alt motor. Eu am scapat cu alte carcase( de model 2000) si alt crankshaft plus distantiere ( multumuesc cuiva pt ca mi-a deschis ochii cu privire la masurarea distantei axului si a jocului acestuia in motor ( referire la acelasi crankshaft). Toate astea din cauza unei pompe de ulei defecta care avea dimensiunea mai mare si nu avea suficient loc sa se invarta in locasul ei(se bloca) ceea ce facea ca uleiul sa nu mai intre in motor. Revin la segmenti, mi-am luat un set de pe apriliagenuineparts.co.uk. Sper sa fie bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 daca sunt mai mari nu-i buba, ca se poate mari "gap"-ul... mici sa nu fieinainte sa-i pui pe piston, baga-i pe camasa si verifica spatiul de la imbinare cu o lera.. gasesti valorile normale in manualul motorului (ceva cu piston ring gap) ei la rece au un foarte mic ecart pentru a permite dilatarea la cald, acesta fiind motivul pentru care nu e bine sa fortezi motorul daca nu e in plaja de temperaturi de regim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 Supapele se regleaza cu pastile, dar pentru asta trebuie sa masori mai intai si apoi sa cumperi pastilele. Anyway, alea sunt ieftine, pe langa ce tot cumperi tu. Usor-usor vad ca-i faci tot motorul nou-nout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 Supapele se regleaza cu pastile, dar pentru asta trebuie sa masori mai intai si apoi sa cumperi pastilele. Anyway, alea sunt ieftine, pe langa ce tot cumperi tu. Usor-usor vad ca-i faci tot motorul nou-nout. e putin mai complicat la supape: recomand un pro , altfel risti busirea motorului. E posibil sa alegi pastila corecta , din calculele , dar poate ai supapele si/sau scaunul acestora necomform Deasemenea simeringurile si arcurile . In principiu dai si chiuloasa jos si verifici tot ansamblul. De aceea cel mai important lucru este informarea prealabila asupra a ce presupune toata operatiunea si apoi te apuci de treaba Si experienta isi spune cuvantul . Iulian incearca , bravo lui....reusita? inca nu a aparut.Trebuie sa se inteleaga , asa in general ca nu poti face service pe net ! se pot da doar sugestii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 e putin mai complicat la supape: recomand un pro , altfel risti busirea motorului. E posibil sa alegi pastila corecta , din calculele , dar poate ai supapele si/sau scaunul acestora necomform Deasemenea simeringurile si arcurile . In principiu dai si chiuloasa jos si verifici tot ansamblul. De aceea cel mai important lucru este informarea prealabila asupra a ce presupune toata operatiunea si apoi te apuci de treaba Si experienta isi spune cuvantul . Iulian incearca , bravo lui....reusita? inca nu a aparut.Trebuie sa se inteleaga , asa in general ca nu poti face service pe net ! se pot da doar sugestii ! Ce zici tu este total adevarat, DAR... cand ai de ales intre a cheltui peste 1000lire la un service sau a incerca sa il repari tu daca ai ceva cunostinte mecanice cu jumate din bani (sau poate mai mult) dar sa iti largesti cunostintele .. pai aici depinde de fiecare cum gandeste si cum castiga. Personal am ales varianta a2a. Acum asta inseamna ca fie o strici mai tare fie o repari. si aici intervine "Reusita? inca nu a aparut" Dar nu ma descurajeaza ba chiar opusul .. sunt fericit ca am treaba pe iarna Sa faci mecanica pe net e ca si cum ti-ai pune o plomba la dinte singur probabil snt mai multe sanse de reusita la dinte. » Post actualizat in 08 Dec 2016 16:33 A incerca cineva varianta asta? https://www.youtube.com/watch?v=es6raocApZQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 Ce zici tu este total adevarat, DAR... cand ai de ales intre a cheltui peste 1000lire la un service sau a incerca sa il repari tu daca ai ceva cunostinte mecanice cu jumate din bani (sau poate mai mult) dar sa iti largesti cunostintele .. pai aici depinde de fiecare cum gandeste si cum castiga. Personal am ales varianta a2a. Acum asta inseamna ca fie o strici mai tare fie o repari. si aici intervine "Reusita? inca nu a aparut" Dar nu ma descurajeaza ba chiar opusul .. sunt fericit ca am treaba pe iarna nu te descuraja.Dar nu merita sa alegi intre " fie sa o strici mai tare fie sa o repari" decat daca iti permiti. Una peste alta , tu ai avut motoru' varza , merita sa iei altul iar pe 'asta sa faci mecanica.Tot motorul este un ansamblu care functioneaza ceas....undeva ai gresit-acolo unde ti-ai dorit sa faci mai mult decat sti sa faci... PS. este unul din motivele pentru care , inca , nu m-am apucat de a-l meu, nu am toate informatiile necesare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 A incerca cineva varianta asta? https://www.youtube.com/watch?v=es6raocApZQ Interesant, trebuie sa recunosc. Si mai interesant sunt versiunile alea cu sfoara in motor si altele asemanatoare (motorul inchis) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 16, 2016 Share Postat Decembrie 16, 2016 salutare S-a rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackbeardbob Postat Decembrie 16, 2016 Share Postat Decembrie 16, 2016 (editat) Una peste alta si eu contemplez serios optiunea de a face de capul meu, pe genunchi, un RK la motor... inca sper sa scap fara sa-i schimb si segmentii... am pierdut orice urma de incredere in service-urile mioritice. unii se lauda ca au tot ce le trebuie pentru orice model de aprilia, inclusiv diagnoza, dar scapa un "da, veniti, macar sa vedem si noi daca merge diagnoza pe Pegaso IE, ca am avut unul la care nu a vrut sa mearga, dar in schimb a mers perfect pe un RSV Mille", altii mi-au taxat manopera de spalare motor dupa ce au gasit in el freiul si tot angrenajun care transfera rotatia de la electromotor pana la el facute praf (am zis ca e normal, dar am gasit busonul magnetic al baii de ulei colmatat cu span si fulgi de otel din suprafetele de contact ale sistemului de pornire si ale volantei cu freiul si pe varful senzorului de pozitie de pe volanta era o aschie de span, mai mult ca sigur provenita tot de acolo, desi acum porneste normal, deci nu e vorba de reziduuri noi, ci de cele de la piesele inlocuite).Momentan inca adun piese, scule si consumabile si timpul liber mi-l petrec scormonind internetul dupa tutoriale (am gasit ceva interesant pe youtube, dar e un BMW 650GS pare-mi-se, si este varianta cu carburatie) si citind manualul de reparatii al motorului (655 EFI). Din pacate trebuie sa astept primavara pentru ca nu am un spatiu acoperit si incalzit in care sa lucrez. Probabil voi face un tutorial foto sau macar o poveste despre cum si ce am facut... Editat Decembrie 16, 2016 de Blackbeardbob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 18, 2016 Share Postat Decembrie 18, 2016 Pe advrider la sectiunea - Aprilia pegaso riders - niste baieti prezinta o reparatie de motor cu demontare completa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Decembrie 18, 2016 Share Postat Decembrie 18, 2016 Una peste alta si eu contemplez serios optiunea de a face de capul meu, pe genunchi, un RK la motor... inca sper sa scap fara sa-i schimb si segmentii... am pierdut orice urma de incredere in service-urile mioritice. unii se lauda ca au tot ce le trebuie pentru orice model de aprilia, inclusiv diagnoza, dar scapa un "da, veniti, macar sa vedem si noi daca merge diagnoza pe Pegaso IE, ca am avut unul la care nu a vrut sa mearga, dar in schimb a mers perfect pe un RSV Mille", altii mi-au taxat manopera de spalare motor dupa ce au gasit in el freiul si tot angrenajun care transfera rotatia de la electromotor pana la el facute praf (am zis ca e normal, dar am gasit busonul magnetic al baii de ulei colmatat cu span si fulgi de otel din suprafetele de contact ale sistemului de pornire si ale volantei cu freiul si pe varful senzorului de pozitie de pe volanta era o aschie de span, mai mult ca sigur provenita tot de acolo, desi acum porneste normal, deci nu e vorba de reziduuri noi, ci de cele de la piesele inlocuite). Momentan inca adun piese, scule si consumabile si timpul liber mi-l petrec scormonind internetul dupa tutoriale (am gasit ceva interesant pe youtube, dar e un BMW 650GS pare-mi-se, si este varianta cu carburatie) si citind manualul de reparatii al motorului (655 EFI). Din pacate trebuie sa astept primavara pentru ca nu am un spatiu acoperit si incalzit in care sa lucrez. Probabil voi face un tutorial foto sau macar o poveste despre cum si ce am facut... Care este defapt problema la a ta? poate te pot ajuta cu niste informatii ( ca de ex. daca vrei sa scoti volanta ai nevoie in primul rand de o flacara pentru a slabi surubul ) Nu este diferenta intre bmw si aprilia, chiar daca una are injectie alta are carburatie. » Post actualizat in 23 Dec 2016 10:11 A venit comanda cu segmentii si ma voi apuca imediat dupa Craciun de mondat ( ca tot am o saptamana libera) Este cineva care ma poate ajuta cu ceva sfaturi sau atentionari inainte sa montez segmentii? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 24, 2016 Share Postat Decembrie 24, 2016 Craciun fericit tuturor! sa aveti parte de liniste , bucurie si sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Decembrie 25, 2016 Share Postat Decembrie 25, 2016 Spiritul Craciunului... Acum vreo trei saptamani cautam un sudor ca sa-mi faca o protectie de faruri si ceream ajutorul in gasirea unui meserias. Cativa m-au indrumat bine si am luat legatura cu omul. I-am explicat de ce am nevoie si ca mie mi se pare foarte scumpa protectia de la Hepco&Becker, respectiv 103 euro plus vreo 20 de euro transportul. Ma rog, am cautat plasa de sarma zincata, i-am dus motorul la service si mi-a zis ca se ocupa, dupa Sarbatori. Nicio graba, zic, ca oricum imi expira asigurarea poimaine. Totate bune si frumoase. Un alt membru al Motociclism, ma cauta acum vreo doua saptamani, in privat si ma intreaba de ce fel de protectie am nevoie. Ii explic si ii spun ca s-a rezolvat, ca am gasit plasa si ca am dus-o la facut. Insista totusi sa vada de care anume imi trebuie si ii trimit link-ul de la Hepco&Becker. Mai vorbim una-alta, imi spune ca si el are pe un Transalp protectie d-aia metalica, treburi d-astea. ... Acum doua zile vorbim la telefon. Zice sa ne vedem c-a venit Mosul si mi-a lasat ceva la el. Zic Ok, ne vedem, gandindu-ma ca vrea omul sa-mi aduca o sticla de vin de tara, o bucata de sorici, asa, ca de Sarbatori. Nu! Imi scoate din portbagaj o protectie noua-nouta H&B cu manualul de montare si garantia! A zis ca e de la Mos... Asa am descoperit, dupa multi ani, ca Mos Craciun exista dar cateodata se ascunde in spatele unor oameni pe care nci macar nu-i cunosti! Sarbatori cu bine tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 25, 2016 Share Postat Decembrie 25, 2016 Spiritul Craciunului... Acum vreo trei saptamani cautam un sudor ca sa-mi faca o protectie de faruri si ceream ajutorul in gasirea unui meserias. Cativa m-au indrumat bine si am luat legatura cu omul. I-am explicat de ce am nevoie si ca mie mi se pare foarte scumpa protectia de la Hepco&Becker, respectiv 103 euro plus vreo 20 de euro transportul. Ma rog, am cautat plasa de sarma zincata, i-am dus motorul la service si mi-a zis ca se ocupa, dupa Sarbatori. Nicio graba, zic, ca oricum imi expira asigurarea poimaine. Totate bune si frumoase. Un alt membru al Motociclism, ma cauta acum vreo doua saptamani, in privat si ma intreaba de ce fel de protectie am nevoie. Ii explic si ii spun ca s-a rezolvat, ca am gasit plasa si ca am dus-o la facut. Insista totusi sa vada de care anume imi trebuie si ii trimit link-ul de la Hepco&Becker. Mai vorbim una-alta, imi spune ca si el are pe un Transalp protectie d-aia metalica, treburi d-astea. ... Acum doua zile vorbim la telefon. Zice sa ne vedem c-a venit Mosul si mi-a lasat ceva la el. Zic Ok, ne vedem, gandindu-ma ca vrea omul sa-mi aduca o sticla de vin de tara, o bucata de sorici, asa, ca de Sarbatori. Nu! Imi scoate din portbagaj o protectie noua-nouta H&B cu manualul de montare si garantia! A zis ca e de la Mos... Asa am descoperit, dupa multi ani, ca Mos Craciun exista dar cateodata se ascunde in spatele unor oameni pe care nci macar nu-i cunosti! Sarbatori cu bine tuturor! IMG_20161224_003701.jpg foarte frmos din partea lui. si intotdeauna se ascunde acolo unde nu il cauti, te gaseste el pe tine ,asa este Mosu! » Post actualizat in 25 Dec 2016 09:51 foarte frmos din partea lui. si intotdeauna se ascunde acolo unde nu il cauti, te gaseste el pe tine ,asa este Mosu! Vezi Madaline , de cate ori tu ai fost Mosul meu !? Si nu de geaba se zice: "dar din dar se face Rai".Nu te mira , o fapta buna se intoarce inapoi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Decembrie 25, 2016 Share Postat Decembrie 25, 2016 Ho! Ho! Ho! si cum ar zice Mosu'.. Craciun fericit! Foarte frumos cadoul Madalin. Asa oameni... rar. Acum ca tot este Craciun si asta pentru unii inseamna zile libere, am zis ca daca tot nu sunt la munca hai sa mai muncesc putin ( la motor). Cred ca pentru multi sunt putine zilele in care ai timp sa faci cate ceva la motocicleta. AM sa trec la subiect. Am cumapart un kit de segmenti pentru Pegasul meu 650 ie 2002 si am o mare surpriza sau dilema. Kitul pe care l-am primit este diferit de ce am avut eu. (am pus 2 poze). In factura zice ca sunt pentru aprilia 650ie 2001-2004 In poza cu -APRILIA- sunt tipul care au fost pe a mea. In a2a poza este kitul care l-am primit. Prima diferenta este la segmentul de ungere. Vreau sa montez totul la loc dar.... Care este kitul cel bun? :-? Scuze ca nu am pastrat prea mult spiritul de Craciun. Pofta mare la carnaciori si vin de casa » Post actualizat in 26 Dec 2016 22:09O intrebare pertinenta sper... Referitor la problema mai sus mentionata am gasit raspunsul si de aici vine intrebarea. Se poate numi un "upgrade" daca pui segmenti de pegaso 2005 pe o pegaso 650 ie 2002? poza cu "aprilia" segmenti de 2001-2004 . Poza cu "STD" segemnti pt 2005-2009. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.