Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

:scratch:

http://17460.hotdigital.eu/Wind-Protection...3b4331fa_x1.htm

 

Ori cumperi de la ei, ori direct de la Puig prin intermediul motorteam.ro . Vezi sa fii atent la cod cand dai comanda.

Eu am ales tot de la Puig pt Pegaso Strada mea si a venit in primavara cam in 14 zile.

Daca vrei MRA, discuti cu goracing.ro si vezi ce si cum :kali:

 

Descurca-te :D

Editat de Thomas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Despre motorul Rotax. De pe Aprilia Pegaso 3 de 650ccm din 1997. Modelul cu carburator.

 

1. care e cuplul de strangere la suruburile chiulasei? Are piulite de fapt ... M15 x 1,5

 

2. cum pun distributia la punct. Axele cu came stiu sa le asez la punct. Au semne pe ele care sunt aliniate la 180grd unele fata de altele de-a lungul liniei de imbinare a chiulasei cu capacul culbutorilor. Dar cum pun arborele la punctul mort superior? Cum asez arborele cotit la semn? Unde are semnul? Sa fie toate la punctul marcat atunci cand montez lantul ... si mai ales dupa ce il intind???

 

3. se regleaza joicul la supape? Are 3 supape de admisie si 2 de evacuare. Doar la supapa de admisie din mijloc are un culbutor cu surubel sin care poti regla jocul la supapa aia. Dar axa supapelor de admisie nu am deranjat-o deloc. Am dar jos doar axa supapelor de evacuare, care are un sistem de distributie variabila, pentru supapa de evacuare din dreapta. Un sistem centrifugal care actioneaza diferit supapa evac dr. La axa supapelor de evacuare ... nici un fel de reglaj.

 

In manualul de reparatii ... nimic despre aceste lucruri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe la pagina 29 sunt niste poze cu un motor desfacut. Poate te pot ajuta oamenii cu niste sfaturi. La United Motors nu gasesti nici placutele de frana.....garnitura de chiuloasa e ceva exotic....

M-as bucura sa te ajut mai mult dar io o am de-o luna si sunt tufa la mecanica moto....

 

Bafta multa!!

 

Adi Pana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre motorul Rotax. De pe Aprilia Pegaso 3 de 650ccm din 1997. Modelul cu carburator.

 

1. care e cuplul de strangere la suruburile chiulasei? Are piulite de fapt ... M15 x 1,5

 

2. cum pun distributia la punct. Axele cu came stiu sa le asez la punct. Au semne pe ele care sunt aliniate la 180grd unele fata de altele de-a lungul liniei de imbinare a chiulasei cu capacul culbutorilor. Dar cum pun arborele la punctul mort superior? Cum asez arborele cotit la semn? Unde are semnul? Sa fie toate la punctul marcat atunci cand montez lantul ... si mai ales dupa ce il intind???

 

3. se regleaza joicul la supape? Are 3 supape de admisie si 2 de evacuare. Doar la supapa de admisie din mijloc are un culbutor cu surubel sin care poti regla jocul la supapa aia. Dar axa supapelor de admisie nu am deranjat-o deloc. Am dar jos doar axa supapelor de evacuare, care are un sistem de distributie variabila, pentru supapa de evacuare din dreapta. Un sistem centrifugal care actioneaza diferit supapa evac dr. La axa supapelor de evacuare ... nici un fel de reglaj.

 

In manualul de reparatii ... nimic despre aceste lucruri...

 

 

Raspunsurile la toate intrebarile tale le gasesti in manualul de reparatie la motorului Rotax 655, nu al motocicletei.

Poti sa il descarci de la Tanga Moteurs:

http://www.tanga-moteurs.ro/service/data/A...pair_Manual.pdf

Bafta la surubarit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut tuturor

am un pegaso din 2000 recent achizitionat , sunt multumit de el dar am o mica nedumerire/problema : da rateuri ffff des la frana de motor...e normal?

 

 

 

Si eu am exact aceeasi problema....cu un pegaso din '99. Ai descoperit intre timp care e problema?..a mers faza cu bujia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Mici probleme si eu: m-am dat azi cu motoru prin poligon cateva ture (32 de grade azi, deci nu prea cald), eu 82 Kg si pasager de 50 Kg. Avand in vedere ca am mers doar cu treptele 1 si 2, maxim 3000 de ture, nu e prea bine daca a ajuns apa la 115 grade, nu? De mentionat ca avea antigel (concentrat) pana la nivelul maxim si ca ventilatorul pornise.

 

Help anybody? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hint: Antigelul nu se pune niciodata concentrat ci in raporturi diferite cu apa distilata (indicatiile sunt date pe sticla/recipientul antigelului sau date de producator in manualul de intretinere)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Mici probleme si eu: m-am dat azi cu motoru prin poligon cateva ture (32 de grade azi, deci nu prea cald), eu 82 Kg si pasager de 50 Kg. Avand in vedere ca am mers doar cu treptele 1 si 2, maxim 3000 de ture, nu e prea bine daca a ajuns apa la 115 grade, nu? De mentionat ca avea antigel (concentrat) pana la nivelul maxim si ca ventilatorul pornise.

 

Help anybody? :unsure:

 

 

Incearca ceva: sa dai jos capacul de la radiator si pe acolo sa incerci sa completezi cu apa distilata... Cata intra?

 

Am o banuiala... cam un pic peste un litru... :angry:

 

Dupa aia revino cu un post si o sa-ti spun ce sa-i mai faci... si ce are... :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult.

 

@Thomas: Ma duc maine cu furtunu dupa mine sa rezolv problema la 50%-50%.

 

@Piratu: Daca nu da roade varianta de mai sus, o sa incerc. Dar totusi, daca sunt la max si mai adaug lichid, nu risc sa dea pe afara cand merge motoru? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult.

 

@Thomas: Ma duc maine cu furtunu dupa mine sa rezolv problema la 50%-50%.

 

@Piratu: Daca nu da roade varianta de mai sus, o sa incerc. Dar totusi, daca sunt la max si mai adaug lichid, nu risc sa dea pe afara cand merge motoru? :unsure:

 

 

N-ai inteles !

 

In borcan sunt convins ca e plin, la nivel.

Banuiala mea e ca in radiator e aer ! Busonul radiatorului e in dreapta sus. Trebuie desfacut un pic carenajul in partea dr. Vezi in poza pe unde !

Dai capacul radiatorului jos si umpli cu apa. O sa vezi ca o sa intre un litru....

 

Daca e asa spune-mi.

post-27046-1219866762_thumb.jpg

Editat de piratu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai inteles !

 

In borcan sunt convins ca e plin, la nivel.

Banuiala mea e ca in radiator e aer ! Busonul radiatorului e in dreapta sus. Trebuie desfacut un pic carenajul in partea dr. Vezi in poza pe unde !

Dai capacul radiatorului jos si umpli cu apa. O sa vezi ca o sa intre un litru....

 

Daca e asa spune-mi.

 

La mine a mers faza. Pana acum uraca temperatura pana pe la 95, in zilele calduroase. Acum nu trece de 80.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a mers faza. Pana acum uraca temperatura pana pe la 95, in zilele calduroase. Acum nu trece de 80.

 

 

"faza" e alta... unde pleaca apa aia din radiator?? Eu am gasit raspunsul: garnitura de chiulasa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Vasul de expansiune al Pegasului este fara retur, atunci cand se incinge si scoate lichidul afara nu il aduce inapoi in radiator cand se contracta ca la masina, esti obligat sa completezi IN RADIATOR de fiecare data. Mi se pare o eroare de proiectare,mai ales ca nu-i vreun blestemat de naked sa ai acces liber la radiator. Cel mai indicat este sa se completeze dupa ce se stie ca s-a incins motorul rau, atunci sigur a scuipat ceva lichid in vasul de expansiune (care poate fi lasat si gol,ca degeaba are lichid in el daca nu-l da indarat). Cum zicea si Thomas, antigelul trebuie indoit cu apa distilata, niciodata pus concentrat decat daca este gata amestecat-cum e Motulul ala de-l au la United Motors.

 

Pont: cand completati in radiator,lasati mobra pe cricul lateral (asa intra la plin lichid) si dupa ce umpleti strangeti usor de furtunele instalatiei de apa sa mai se aeriseasca (in mod normal aerisirea se face pe la pompa de apa dar asa scoateti bulele mari de aer care ramal altfel in circuit :rock: ).

 

Bafta! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intors cu rezultate:

 

Se incingea ca n-avea deloc apa in radiator....rezolvat problema, nu se mai incinge. :rock:

 

A aparut inchimb alta: am aflat de ce nu avea apa in radiator: curge... :bounce: O sa ma duc sa iau solutie d-aia de astupat radiatoru si sper sa se rezolve asa .... In rest, toate bune!

 

Merci de sfaturi si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari am revenit la voi sa va ma cer niste sfaturi. am fost la breaza la intrunire <foarte misto apropo> si am zis sa o scot si eu pe dealurile alea p-acolo...toate bune si frumoase pana am luat o tranta. :bounce: nu prea s-a soldat cu mari avarii dar am reusit sa-mi stramb ghidonul. odata ajuns acasa, cu chiu cu vai, am vazut ca mi-am indoit si un suport lateral pt bagaj, mai bine decat sa-mi sparg carena spate, oricum se indreapta nu-i bai, dar am mai constatat ceva...bratele de la furca sunt putin ' shui ' unu mai in fata unu mai in spate atunci cand e roata dreapta. sa fie din juguri ? si inca o chestie...bratul stang imi cam pierdea ulei...si acum am vazut ca e si mai comprimat fata de celalalt cu aproape 1 cm. :rock:

 

asa ca...m-am pus pe reparat si mai am nevoie de mici sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari am revenit la voi sa va ma cer niste sfaturi. am fost la breaza la intrunire <foarte misto apropo> si am zis sa o scot si eu pe dealurile alea p-acolo...toate bune si frumoase pana am luat o tranta. :bounce: nu prea s-a soldat cu mari avarii dar am reusit sa-mi stramb ghidonul. odata ajuns acasa, cu chiu cu vai, am vazut ca mi-am indoit si un suport lateral pt bagaj, mai bine decat sa-mi sparg carena spate, oricum se indreapta nu-i bai, dar am mai constatat ceva...bratele de la furca sunt putin ' shui ' unu mai in fata unu mai in spate atunci cand e roata dreapta. sa fie din juguri ? si inca o chestie...bratul stang imi cam pierdea ulei...si acum am vazut ca e si mai comprimat fata de celalalt cu aproape 1 cm. :rock:

 

asa ca...m-am pus pe reparat si mai am nevoie de mici sfaturi.

 

 

Demonteaza tot. Analizeaza in parte fiecare element.

Furcile le poti rostogoli pe o suprafata plana ... vezi daca s-a strambat ceva...

 

Schimba simeringurile daca curge... sunt ieftine.

 

Analizeaza cu atentie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar pompa de frana spate pentru Pegaso Cube 2 sau 3. (din cate am inteles pompa este aceiasi atat la Cube 2 cat si la 3)

Cumpar piese pentru Pegaso Cube 2.

ID Messenger: val_0609@yahoo.com

Editat de vallentin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea. Am si eu nevoie de ajutor la Aprilia mea se aude un zornait in zona motorului pe sub rezervor pe undeva la turatii de peste 5000 de parca ar fi metal ceva nus sigur. I-am schimbat uleiul de curand (IAKO) si e si putzin peste nivel . Cine stie sa ma ajute cu ceva sfaturi pe unde sa ma uit si ce sa fac. Mersi mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea. Am si eu nevoie de ajutor la Aprilia mea se aude un zornait in zona motorului pe sub rezervor pe undeva la turatii de peste 5000 de parca ar fi metal ceva nus sigur. I-am schimbat uleiul de curand (IAKO) si e si putzin peste nivel . Cine stie sa ma ajute cu ceva sfaturi pe unde sa ma uit si ce sa fac. Mersi mult

 

ia verifica tu intai de toate lantul daca e intins cum trebuie !!!! si incearca sa nu mai dai ture mai mairi de 5500 ca se arde garnitura de la chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva Pegaso 3 de dupa 2001 ? Sau actualul model de 660, cel cu motor de yamaha ? Strada sau trail?

 

Cum e? E mai bine cu injectie? Porneste mai bine? Trage mai bine?

 

Comparativ cu pegaso 3 pe carburatie...

 

Vreau s-o vand si sa vad ce-mi iau ... urmatorul utilaj...

 

Mi-ar placea tot un model asemanator cu Pegaso 3. Sa o pot folosi si un pic pe drumuri forestiere, sa pot ajunge usor si la Babele sau Diham, dar sa merg usor si pe asfalt sau oras.

 

Pentru offroad Pegaso 3 mi se pare putin greoi. Are 200kg si eu am cam 70kg.

Am vazut ca modelul actual de 660 are mai putin ... cam 170kg. Dar oare e fain? Merita diferenta? 3500euro...

 

M-as da in continuare cu Pegaso 3 ... dar ma batea gandul s-o dau pe a mea si sa-mi iau macar una >2001 ca sa fie pe injectie si am mai vazut ca are furca fata upsidedown.

Am vazut pe bord un alt bec la varianta pe injectie... e un fel de "check engine" ?? Sau sunt probleme cu injectia asta...? si se aprinde cand ti-e mai mare dragul ...?

 

Alte avantaje mai sunt ? fata de pegaso3 pe carburatie? Are cineva? Are defecte tipice? Chestii enervante?

 

Pareri ? Opinii?

post-27046-1220381609_thumb.jpg

post-27046-1220381621_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...