Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bun seara.

daca ma poate ajuta cineva cu o informatie

am o aprilia pegaso din 2003 injectie achizitionata de curand ,la care imi sta becul Injectie aprins. mai mult de atat motorul nu trage cum trebuie ,e puturoasa. cand am luat o becul era tot asa dar m am gandit ca poate e din cauza benzinei si se rezolva . am alimentat cu benzina 99 am circulat cu ea si la fel.

astept pareri ,sfaturi

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becul ala are o multime de cauze pt care se aprinde ....cel mai adesea e din cauza bateriei slabe sau a deconectarii pompei de benzina ....rezervor dat jos si pus contact ...procedura de resetare e simpla ....ai nevoie de o agrafa de birou si de numarat pana la 12 .....in mufa de diagnoza adica conectorul alb cu 6 pini de sub sa (ala liber ce se leaga de cablajul de la ecu ) ai pe una din laturi 3 gauri si doar 2 pini .......pui contactul si din cheie si din buton scurcircuitezi cu agrafa cei doi pini si numeri pana la 12 ...adica 12 secunde ....scoti agrafa astepti sa palpaie becul ala pana te plictisesti si ramane stins ......nu te atingi de contact .....bagi agrafa la loc si mai numeri odata pana la 12.....se aprinde si ramane aprins .....pornesti mobra astepti cateva secunde si trebuie sa se stinga si sa ramana asa .......daca ramane aprins fraierul ai doua variante ....ori ai vreo eroare permanenta ori nu ti a iesit figura .....pt ca sunt prea bleg sa pot insera aici procedura din manual si lista cu codurile de eroare o sa ti o trimit pe mail .......daca stie cineva cum se face um pm trimit pe mail toata documentatia si sa o insereze el ..... :peace:


» Post actualizat in 21 Sep 2017 22:45

http://www.manualedereparatie.info/download/aprilia-pegaso-650-ie-2002-manual-de-reparatie.html

 

http://www.manualedereparatie.info/download/aprilia-reparatie-motor-rotax-655-efi-1997.html

 

:peace:

 

succes la citit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becul ala are o multime de cauze pt care se aprinde ....cel mai adesea e din cauza bateriei slabe sau a deconectarii pompei de benzina ....rezervor dat jos si pus contact ...procedura de resetare e simpla ....ai nevoie de o agrafa de birou si de numarat pana la 12 .....in mufa de diagnoza adica conectorul alb cu 6 pini de sub sa (ala liber ce se leaga de cablajul de la ecu ) ai pe una din laturi 3 gauri si doar 2 pini .......pui contactul si din cheie si din buton scurcircuitezi cu agrafa cei doi pini si numeri pana la 12 ...adica 12 secunde ....scoti agrafa astepti sa palpaie becul ala pana te plictisesti si ramane stins ......nu te atingi de contact .....bagi agrafa la loc si mai numeri odata pana la 12.....se aprinde si ramane aprins .....pornesti mobra astepti cateva secunde si trebuie sa se stinga si sa ramana asa .......daca ramane aprins fraierul ai doua variante ....ori ai vreo eroare permanenta ori nu ti a iesit figura .....pt ca sunt prea bleg sa pot insera aici procedura din manual si lista cu codurile de eroare o sa ti o trimit pe mail .......daca stie cineva cum se face um pm trimit pe mail toata documentatia si sa o insereze el ..... :peace:

» Post actualizat in 21 Sep 2017 22:45

http://www.manualedereparatie.info/download/aprilia-pegaso-650-ie-2002-manual-de-reparatie.html

 

http://www.manualedereparatie.info/download/aprilia-reparatie-motor-rotax-655-efi-1997.html

 

:peace:

 

succes la citit

Eu am patit la fel. Si becul acela din ce am citit nu e de la injectie. Iti arata ca ai o eroare sau mai multe in calc. In manual iti zice ce si cum sa faci. Problema e ca am scurtcircuitat cu 5-6 feluri de sarma agrafe, si nu am reusit sa il fac sa clipeasca...Am incercat de fff multe ori.. a ramas aprins...partea buna la mine e ca merge perfect mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becul ala e Martorul de defectiuni pe sistemul de injectie .... cand ramane aprins el indica ca ai defectiuni memorate sau prezente ....la mine merge figura doar ca nu am rabdare sa numar ....il sting (resetez erorile) pana uit iar vreo mufa scoasa sau termin bateria X-(

sistemul de injectie de pe aprilia e unul banal mai simplu de atat nu puteau sa l faca .......majoritatea componentelor provin din industria auto franceza (grupul PSA)

Mobra mea s a hotarat acu vreo saptamana sa se opreasca in mers .....benzina are ?? da ..presiune ok ?? da ...scanteie are ?? daa e vioaie ?? daaa??? ce fain baterie ?? incarcata tun ....ma uitam la ea ca vita la porta noua ....mobra are tot ce se putea schimba prin ea nou , bujie ....fisa bujie , filtru benzina ,filtru aer ,lant distributie ,rulment unisens ,,,,,,ea nimic rateuri in admisie ,,,,intr un final dau capacul culbutori jos stau ca vita cu fisa in mana cu bujia la masa sa vad cand mama dracului da scanteia .....evident in bobina mea era democratie ....pur si simplu dadea scanteie cand avea ea chef indiferent de pozitia motorului (s a frecat secundarul si se descarca random complet aiurea ).....i am facut cunostinta cu o bobina creion de renault v6 pe care am imprietenito cu polizorul si acu iar e vesela ..........ce ti e si cu mobrele astea ...pana acu mai mullt am reparat la ea decat m am dat ..... :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi asta cu reparatul nu e şi ea parte din farmec?

Eu unu' aşa consider!

 

 

eu mi am cumparat un hobby ...mai am tre sa duc ''blonda'' la machiaj sa o bucatesc pana la ultimul surub ..trebuie sa vad acum de ce merge ....ce sa fac toata iarna ??? dupa ce e chiar in toate mintile ei probabil o pun la vanzare mult sub pretul ei si mai caut un fier mort sa l salvez de la remat .....asa fac de cand ma stiu ... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becul ala are o multime de cauze pt care se aprinde ....cel mai adesea e din cauza bateriei slabe sau a deconectarii pompei de benzina ....rezervor dat jos si pus contact ...procedura de resetare e simpla ....ai nevoie de o agrafa de birou si de numarat pana la 12 .....in mufa de diagnoza adica conectorul alb cu 6 pini de sub sa (ala liber ce se leaga de cablajul de la ecu ) ai pe una din laturi 3 gauri si doar 2 pini .......pui contactul si din cheie si din buton scurcircuitezi cu agrafa cei doi pini si numeri pana la 12 ...adica 12 secunde ....scoti agrafa astepti sa palpaie becul ala pana te plictisesti si ramane stins ......nu te atingi de contact .....bagi agrafa la loc si mai numeri odata pana la 12.....se aprinde si ramane aprins .....pornesti mobra astepti cateva secunde si trebuie sa se stinga si sa ramana asa .......daca ramane aprins fraierul ai doua variante ....ori ai vreo eroare permanenta ori nu ti a iesit figura .....pt ca sunt prea bleg sa pot insera aici procedura din manual si lista cu codurile de eroare o sa ti o trimit pe mail .......daca stie cineva cum se face um pm trimit pe mail toata documentatia si sa o insereze el ..... :peace:


» Post actualizat in 21 Sep 2017 22:45

http://www.manualede...-reparatie.html

http://www.manualede...5-efi-1997.html

:peace:

succes la citit

Am incercat chestia cu scurtcircuitat mufa de vreo 10 ori si nu mi a iesit ,nu am reusit sa sting becul de la injectie.intr adevar bateria a fost data jos si pusa la incarcat dar nu cred ca asta e cauza pentru ca nu trage cum trebuie motorul. am mai avut pegaso am mai avut bmw cu acelasi motor si stiu cum trebuie sa traga un monocilindru. asta e putoroasa .
multumesc oricum pt sfat si astept in continuare pareri sfaturi de la posesori de pegaso.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

figura aia cu motorul care nu trage poate avea mai multe cauze....in ordinea numerelelor de pe tricou :

-fitru de aer colmatat

-bujie necajita

-carburant neconform

-fisa bujie cu o valoare mai mare de 5kilo ohm

-senzor temperatura lichid racire defect sau mufa scoasa

-senzor temperatura aer defect sau mufa scoasa

-resiune benzina mica sau filtru benzina colmatat (cel mai probabil nu l a schimbat nimeni pt ca e in rezervor)

-regulator presiune benzina defect

-reglaj amestec CO ( se afla pe ecu si se face pe analizorul de gaze sau la curometru)NU recomand a se umble acolo decat in ultima instanta

-injectoare colmatate

-potentiometru clapeta admisie defect

-ambreiaj care patineaza

-frane blocate ....

CITESTE cu atentie lista de coduri de defecte din manualul de reparatie si numara de cate ori clipeste becul ala poate ai totusi un defect permanent care afecteaza performantele motorului .....


» Post actualizat in 23 Sep 2017 15:09

era sa uit

 

lipsa compresie ( foarte putin putin probabil)


» Post actualizat in 23 Sep 2017 22:48

ca idee scoate bujia verifica distanta dintre electrozi (0.7mm) daca e neagra si plina de funingine ai amestec bogat ....daca e alba ai amestec sarac ....culoarea pt un amestec optim ar trebui sa fie maronie .....(din ciclul mecanica babeasca )....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Revin cu mare intarziere cu pozele si o parte din filmuletele de la intrunire, nu am apucat sa citesc injuraturile si rabdarea care ati avut-o :D

 

https://drive.google.com/open?id=0B_ByaKbPzkieUWFOdlN5a0dudEU

 

 

Restul filmuletelor mai dureaza pana le voi urca pe drive, stau prost cu netul la upload in zona unde sunt acum!

----

Un timp ce nu l-am anticipat asa de mult mai ales atunci cand te apuci de renovat a unei case batranesti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.

 

Revin cu eterna intrebare:

 

Eu ce ulei pun la motor?

 

- producatorul recomanda 15w-50

Anul trecut am pus Motul 5100 semisintetic, 10w-50, de care nu prea am fost multumit.

 

Sa incerc Motul 7100 sintetic?

 

Repsol e ok?

 

Merci.

 

Un radiator unde confectionez si eu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Radiator stie Alin sa-ti spuna unde,si-a confectionat Bamboo la F650 GS anul trecut la un meserias in Brasov.Sau vezi daca nu vinde Vlad pe cel de rezerva(i-am dat eu lui Ionut in pretul Aprilicii unul de rezerva).

Daa' ce bai ai cu radiatorul,pana la urma?

meseriasul vad ca are afacere serioasa:

http://www.ipeximradiatoare.ro/

sunt curios cat l-a costat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

meseriasul vad ca are afacere serioasa:

http://www.ipeximradiatoare.ro/

sunt curios cat l-a costat...

salutare. Nu mi-a specificat dar numerele cred ca sunt de la doi producatori.Bamboo a dat cam 250 lei pe unul nou de BMW f 650 gs. Le face la comanda dupa radiatorul vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi.

 

@ Alin - merci pentru numere - daca sunt aia de la ipexim, am sunat la ei acum ceva timp si imi spuneau ca nu mai fac pentru moto de vreo doi ani. O sa sun in orice caz la numerele alea si ma conving

De care ulei zici, ca- s mai multe? de yacco?

 

@ Cristi - Merci pentru sfat. O sa merg pe 15w 50, cum recomanda producatorul. Distribuitorul meu de piese imi spune ca, Castrol nu sunt grozave. El imi recomanda Bel Ray.

O sa fac o cercetare sa vad de ipone asta, de care ziceti voi.

Legat de radiator, dupa incidentul de la Intorsura Buzaului, nu da semne de oboseala, adica improvizatia aia pare sa-si faca treaba. Dar stii cum e - mi-a ramas mie in cap ca am o buba acolo si parca as vrea sa ma simt acoperit.

 

@ Victor - merci. Se suprapune pe recomandarea lui Cristi, deci are un plus :)

 

In alta ordine de idei, observ de ceva timp ca scutul ala e umed si, daca pun mana, constat ca partea de jos a pompei de apa este usor umeda (cred ca pompa de apa e). Prietenul meu cu care mai mesterim pe la moto spune ca poate fi vorba de ceva simeringuri din pompa de apa si ca, daca intram acolo, poate ar trebui sa ne uitam si la ceva ax cu nustiu ce paleta.

Problema e ca un chit de reparatii pentru Aprilia este 120 euro.

 

A umblat cineva acolo?

Stie despre ce-i vorba?

 

Mentionez ca pierderea de lichid nu se observa in nivelul din vas, desi e sigur lichid de racire, ca am gustat :) si mi-a placut.

Editat de jupanu77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi.

 

@ Alin - merci pentru numere - daca sunt aia de la ipexim, am sunat la ei acum ceva timp si imi spuneau ca nu mai fac pentru moto de vreo doi ani. O sa sun in orice caz la numerele alea si ma conving

De care ulei zici, ca- s mai multe? de yacco?

MVX 500 15W50 , race-ul este cam scump si nu iti trebuie

http://yacco-lub.ro/mvx-500-4t-15w50.html

04_MVX_500_4T_15W50.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, observ de ceva timp ca scutul ala e umed si, daca pun mana, constat ca partea de jos a pompei de apa este usor umeda (cred ca pompa de apa e). Prietenul meu cu care mai mesterim pe la moto spune ca poate fi vorba de ceva simeringuri din pompa de apa si ca, daca intram acolo, poate ar trebui sa ne uitam si la ceva ax cu nustiu ce paleta.

Problema e ca un chit de reparatii pentru Aprilia este 120 euro.

 

A umblat cineva acolo?

Stie despre ce-i vorba?

 

Mentionez ca pierderea de lichid nu se observa in nivelul din vas, desi e sigur lichid de racire, ca am gustat :) si mi-a placut.

 

Si eu am inlocuit in vara simeringul si rulmentul de la pompa de apa, nu a fost nevoie sa schimb si axul. Dar la mine era ud bocancul si scarita, scapa grav. Trebuie desfacut si vazut exact ce si cum. Eu am fost la service-ul lui Trancanici, mi-a desfacut capacul, mi-a zis ce am de inlocuit, am sunat la Adal Motors si am comandat piesele.

 

Pot reveni diseara si cu preturi exacte, le-am notat intr-un carnetel pe toate :)

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...