Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Salut,

Imi spune si mie cineva ce marime trebuie sa aiba cheia de bujie? Ca tot incerc de o saptamana tot felul de chei tubulare, 16 nu e, 17 nici asa....

Am ajuns sa demontez rezervorul pentru o amarata de bujie.

E a doua oara cand se ancraseaza, poate pt ca nu am pornit motorul toata iarna. E un Pegaso din 2001 injectie.

Mersi

 

Tot eu. Mai trebuie sa ii fac schimbul de ulei. Nu stiu decat tipul 5W40 cred ca e sintetic. pot lua orice marca? Iar filtrul de unde il pot lua si ce tip e? In rest, habar n-am cum se desface baia de ulei si daca e simplu sau complicata operatia asta.

Daca poate sa ma sfatuiasca cineva ii multumesc mult.

Salut! Iti trebuie o cheie de 18,pe care n-o gasesti asa usor in comert.Daca te-ai fi uitat in topic de la inceput,ai fi gasit tot ce ai nevoie.Exista cineva care face chei de 18 la comanda,te costa 17 lei.Bineinteles ca trebuie sa scoti rezervorul pt o amarata de bujie,asta scrie la carte :D . Nu trebuie sa-i desfaci baia,ia manualul de la link-ul de mai sus si citeste-l cu atentie,iti spune cum sa schimbi uleiul si ce mai e de facut pt intretinerea motocicletei.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In legatura cu uleiul... sa nu pui ulei auto 5W-40! Are alte proprietati.

Eu pun Motul 5W-40 si merge excelent motorul. pretul este cam 590.000 lei / 1l.

Daca nu te pricepi nu te apuca sa faci schimbul de ulei, e mai triky decat pare. Mergi la un service, ca nu este scumpa manopera.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult. Pentru schimbul de ulei cred ca voi apela la un service.

E totusi normal sa mi se aprinda becul de atentionare al computerului ???

Cica daca se aprinde, sunt probleme cu injectia. Am testat comp. in Franta la reprezentanta Aprilia si au zis ca nu are nimic. O vreme nu s-a mai aprins, iar acum dupa o iarna de stat, se aprinde ca o lanterna.

A mai patit cineva asa ceva? Cat poate fi de grav?

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut sa cumpar un releu de incarcare pentru Aprilia Pegaso 650 din '97.

S-ar parea ca se potriveste si cel de pe BMW F650

Pe el scrie SH532B-12

 

Aprilia part.nr. 8112941

BMW part.nr. 61312346432

 

Se pare ca si KTM are ceva asemanator dar nu am gasit.

 

Daca stiti pe careva care are de vanzare.

 

Multumesc,

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi mult. Pentru schimbul de ulei cred ca voi apela la un service.

E totusi normal sa mi se aprinda becul de atentionare al computerului ???

Cica daca se aprinde, sunt probleme cu injectia. Am testat comp. in Franta la reprezentanta Aprilia si au zis ca nu are nimic. O vreme nu s-a mai aprins, iar acum dupa o iarna de stat, se aprinde ca o lanterna.

A mai patit cineva asa ceva? Cat poate fi de grav?

Mersi

Poti sa schimbi uleiul singur,dar daca vrei sa te duci la un service,f bine.Becul este posibil sa aiba un scurt,verifica electrica,ECU-urile nu se strica asa usor!Bafta! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand aprilia pegaso cube din 1999 12500km. motocicleta merge excelent. este importata din germnia in mai 2006. pret negociabil si anantajos.

Sal.

Pune poze cu motorul ca sa vada lumea ce marfa ai si spune-ne si pretul.

Sunt curios ce preturi are concurenta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fain arata!

Pegaso 3, mi se pare cel mai reusit design, mai fain decat noile modele.

Sincer,ca design mi se pare mai reusita Strada,sau versiunea Trail.Si 3 e frumoasa,si este votata ca atare daca te uiti pe site-uri gen www.bikez.com .Bate la design ca rating multe modele,inclusiv V-Stromul,care mie mi se pare uratel,mai ales vazut din fata :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare prosteasca poate....dar nu reusesc sa ma dumires..si m-am uitat prim manual!

rezerva rezervorului se umple automat cand bagi benzina in rezervor? sau trebe pusa altundeva?

merci

Salut!Pai rezerva nu e separata de rezervor.Pur si simplu,"teava" prin care curge benzina e verticala si are doua gauri:una sus si una jos.Cand e pe "ON" e deschisa cea de sus.Dupa ce mai raman 5 l,benzina nu mai poate curge prin cea de sus si deschizi gaura de jos,comutand pe "RES".Simplu :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal!Am si eu o Pegaso Garda identica cu a lui Cazy.O am de un an aproximativ si intradevar cu pornirea este o problema.In primul rind trebuie sa ne asiguram ca bujia este in regula!Adica in primul rind curata si distanta corespunzatoare.Ca sa porneasca repede am descoperit un mic truc (care la mine merge).Astfel se da relantiul cind motorul este cald undeva la minim (1100..1200 rot/min) eu asa merg cu el,iar la pornirea la rece se trage socul total.Nu se accelereaza sub nici o forma cind se actioneaza starterul!!!Daca-o accelerati saraciti tare amestecul si sigur nu va porni!!!Dupa ce a pornit, citeva secunde(10...20) nu-l accelerati lasati-l sa mearga ca sa se incalzeasca un pic.Cam asta este...la pornirea la rece cere un amestec mai bogat,obtinut prin tragerea socului si prin inchiderea clapetei carburatorului (un relanti cit mai mic).In rest asfalt curat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Pai rezerva nu e separata de rezervor.Pur si simplu,"teava" prin care curge benzina e verticala si are doua gauri:una sus si una jos.Cand e pe "ON" e deschisa cea de sus.Dupa ce mai raman 5 l,benzina nu mai poate curge prin cea de sus si deschizi gaura de jos,comutand pe "RES".Simplu :lol:

 

:kick: :crack:

 

Sal!Am si eu o Pegaso Garda identica cu a lui Cazy.O am de un an aproximativ si intradevar cu pornirea este o problema.In primul rind trebuie sa ne asiguram ca bujia este in regula!Adica in primul rind curata si distanta corespunzatoare.Ca sa porneasca repede am descoperit un mic truc (care la mine merge).Astfel se da relantiul cind motorul este cald undeva la minim (1100..1200 rot/min) eu asa merg cu el,iar la pornirea la rece se trage socul total.Nu se accelereaza sub nici o forma cind se actioneaza starterul!!!Daca-o accelerati saraciti tare amestecul si sigur nu va porni!!!Dupa ce a pornit, citeva secunde(10...20) nu-l accelerati lasati-l sa mearga ca sa se incalzeasca un pic.Cam asta este...la pornirea la rece cere un amestec mai bogat,obtinut prin tragerea socului si prin inchiderea clapetei carburatorului (un relanti cit mai mic).In rest asfalt curat!!

 

Ai dreptate, asa e cum spui.

Tin sa precizez, ca sa nu se inteleaga gresit, ce ai spus tu mai sus nu este particular modelului Garda. Am vazut si la case mai mari... R6 e doar un exemplu, vazut de mine chiar acum 3 ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba baieti, mobra mea a facut dupa cum urmeaza:

am pornit-o in noaptea de 27/28 martie sa vad daca o ia, am tinut-o 5 secunde pornita si am oprit-o, ca era noapte si trezeam vecinii.

a doua zi dimineata (4 celsius) am pornit fara soc, a facut fix doua-trei explozii, si am dat sa accelerez si s-a aoprit. cred ca s-a inecat. apoi nu a mai luat-o nici cu curent de la masina, si automate lungi de cate un minut.

nu a mai luat-o nici dupa 36 ore, tot a benzina miroase.

sa ma apuc sa desfac bujiile? nici nu stiu unde sunt, n-am umblat la ea niciodata...se poate sa se fi bulit ceva la aprindere, asa instant?

mobra labagie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.

Eu zic sa schimbi bujia cu una noua/buna si sa incerci din nou s-o pornesti.

99% garantez ca porneste.

Pornirea fa-o cu soc dar fara acceleratie! Incearca mai multe reprize daca nu o ia din prima, dar fara sa accelerezi, altfel se ineaca repede si istoria se repeta.

Asteptam sa ne spui ce ai facut

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici n-am apucat sa ma uit unde e bujia. am inteles ca trebuie si o cheie speciala. ma gandeam sa-i dau putin cu flacara, sa o dezinnec, ca la dacie. poate reusesc sa-i dau foc.

Cumpara un spray auto de pornire la rece si da-i la priza filtrului de aer,nu-ti bate joc de ea.Pt a ajunge la bujie trebe sa demontezi rezervorul.Daca ai luat-o noua trebuie sa ai cheie de bujii in trusa de scule,e separata de maner,e de 18 mm.Cand scoti rezervorul ai grija sa scoti si fisa de la rezerva electrica (e chiar sub rezervor).Ia manualul si citeste-l atent,e pacat sa omori motocicleta daca poti gasi usor rezolvarea in manual.Daca ai urmarit forumul,atunci vei stii unde sa gasesti manualul.Ca sa te scutesc de sarcina asta (si anume de a cauta printr-un forum de "mobre labagii"),manualul de intretinere se poate gasi la http://www.serviceaprilia.com/public/lum/i...0Cube%20-%20i.e .Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saru-mana, descarc fisierul si poate am timp saptamana viitoare sa ma ocup un pic de ea. Am si spray de pornire, cred ca e si cheia in trusa sub sa...dar ma f-ute o lene sa ma apuc sa demontez ca pe vremuri la jawa....sau alte mobre socialiste...de asta mi-a fost scarba mereu...

e de vanzare, si-asa nu-mi era la suflet, cu toate ca arata bine si merge excelent....cand o porni....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai inca o problema..care ma poate ajuta..? :kick:

alarma mea are 2 fire..care au scopul de a intrerupe "ceva " de la motor la apasarea unui buton....asta in cazul in care iti fuge unu cu motocicleta! deci sunt doua fire care in mod normal inchid circuitul..iar cand se apasa butonul intrerup acel circuit si motocicleta trebe sa se opreasca din mers..

acum intrebarea...ce circuit poate fi intrerupt si pe unde se gaseshte prin paienjenishul ala de fire??

m-am gandit ...ceva de la buje..sa nu mai dea scanteie..dar asa mi-e teama ca se inneaca motorul..si iar nu e bine..

astept pareri si sugestii!! orice idee e bine venita! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saru-mana, descarc fisierul si poate am timp saptamana viitoare sa ma ocup un pic de ea. Am si spray de pornire, cred ca e si cheia in trusa sub sa...dar ma f-ute o lene sa ma apuc sa demontez ca pe vremuri la jawa....sau alte mobre socialiste...de asta mi-a fost scarba mereu...

e de vanzare, si-asa nu-mi era la suflet, cu toate ca arata bine si merge excelent....cand o porni....

NU este asa greu sa dai rezervorul jos.\trebuie sa ajungi la bujie.arde-o,incarca bateria,trage-i soc la maxim,scade relantiul cu 720 grade si porneste-o.

 

VANDUT

sa scrii daca se potrivesc :crack:

OK s-au potrivit.bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai inca o problema..care ma poate ajuta..? :bounce:

alarma mea are 2 fire..care au scopul de a intrerupe "ceva " de la motor la apasarea unui buton....asta in cazul in care iti fuge unu cu motocicleta! deci sunt doua fire care in mod normal inchid circuitul..iar cand se apasa butonul intrerup acel circuit si motocicleta trebe sa se opreasca din mers..

acum intrebarea...ce circuit poate fi intrerupt si pe unde se gaseshte prin paienjenishul ala de fire??

m-am gandit ...ceva de la buje..sa nu mai dea scanteie..dar asa mi-e teama ca se inneaca motorul..si iar nu e bine..

astept pareri si sugestii!! orice idee e bine venita! :cheers:

Salut!Vezi ca in manualul de intretinere de la link-ul de mai sus,printre ultimele pagini gasesti diagrama electrica,cu codurile cablajelor.Daca nu intelegi nimic din ele,si e de inteles,du-te cu ea la un electrician auto competent,cu tot cu schema electrica,ii dai o sticla de ceva si iti arata omu,teoretic orice electrician auto trebe sa stie sa citeasca o schema de-aia.Majoritatea cablurilor trec pe sub rezervor,urmareste unde duc...Bafta,o sa ai nevoie! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...