Gothmog Postat Martie 20, 2007 Autor Share Postat Martie 20, 2007 Salut, Imi spune si mie cineva ce marime trebuie sa aiba cheia de bujie? Ca tot incerc de o saptamana tot felul de chei tubulare, 16 nu e, 17 nici asa.... Am ajuns sa demontez rezervorul pentru o amarata de bujie. E a doua oara cand se ancraseaza, poate pt ca nu am pornit motorul toata iarna. E un Pegaso din 2001 injectie. Mersi Tot eu. Mai trebuie sa ii fac schimbul de ulei. Nu stiu decat tipul 5W40 cred ca e sintetic. pot lua orice marca? Iar filtrul de unde il pot lua si ce tip e? In rest, habar n-am cum se desface baia de ulei si daca e simplu sau complicata operatia asta. Daca poate sa ma sfatuiasca cineva ii multumesc mult. Salut! Iti trebuie o cheie de 18,pe care n-o gasesti asa usor in comert.Daca te-ai fi uitat in topic de la inceput,ai fi gasit tot ce ai nevoie.Exista cineva care face chei de 18 la comanda,te costa 17 lei.Bineinteles ca trebuie sa scoti rezervorul pt o amarata de bujie,asta scrie la carte . Nu trebuie sa-i desfaci baia,ia manualul de la link-ul de mai sus si citeste-l cu atentie,iti spune cum sa schimbi uleiul si ce mai e de facut pt intretinerea motocicletei.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 In legatura cu uleiul... sa nu pui ulei auto 5W-40! Are alte proprietati. Eu pun Motul 5W-40 si merge excelent motorul. pretul este cam 590.000 lei / 1l. Daca nu te pricepi nu te apuca sa faci schimbul de ulei, e mai triky decat pare. Mergi la un service, ca nu este scumpa manopera. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SMEEAGAIN Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 mersi mult. Pentru schimbul de ulei cred ca voi apela la un service. E totusi normal sa mi se aprinda becul de atentionare al computerului ??? Cica daca se aprinde, sunt probleme cu injectia. Am testat comp. in Franta la reprezentanta Aprilia si au zis ca nu are nimic. O vreme nu s-a mai aprins, iar acum dupa o iarna de stat, se aprinde ca o lanterna. A mai patit cineva asa ceva? Cat poate fi de grav? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blasiuc Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 (editat) As dori a stiu cate ture trebuie desurubate suruburile de aer de la carburatoarele de pe Aprilia Pegaso 650 ????? Editat Martie 21, 2007 de blasiuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanP Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 Caut sa cumpar un releu de incarcare pentru Aprilia Pegaso 650 din '97. S-ar parea ca se potriveste si cel de pe BMW F650 Pe el scrie SH532B-12 Aprilia part.nr. 8112941 BMW part.nr. 61312346432 Se pare ca si KTM are ceva asemanator dar nu am gasit. Daca stiti pe careva care are de vanzare. Multumesc, Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Martie 26, 2007 Autor Share Postat Martie 26, 2007 mersi mult. Pentru schimbul de ulei cred ca voi apela la un service. E totusi normal sa mi se aprinda becul de atentionare al computerului ??? Cica daca se aprinde, sunt probleme cu injectia. Am testat comp. in Franta la reprezentanta Aprilia si au zis ca nu are nimic. O vreme nu s-a mai aprins, iar acum dupa o iarna de stat, se aprinde ca o lanterna. A mai patit cineva asa ceva? Cat poate fi de grav? Mersi Poti sa schimbi uleiul singur,dar daca vrei sa te duci la un service,f bine.Becul este posibil sa aiba un scurt,verifica electrica,ECU-urile nu se strica asa usor!Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Koke Postat Martie 26, 2007 Share Postat Martie 26, 2007 Vand aprilia pegaso cube din 1999 12500km. motocicleta merge excelent. este importata din germnia in mai 2006. pret negociabil si anantajos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 Vand aprilia pegaso cube din 1999 12500km. motocicleta merge excelent. este importata din germnia in mai 2006. pret negociabil si anantajos. Sal. Pune poze cu motorul ca sa vada lumea ce marfa ai si spune-ne si pretul. Sunt curios ce preturi are concurenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Koke Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 pretul este 3700 euroi neg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 Fain arata! Pegaso 3, mi se pare cel mai reusit design, mai fain decat noile modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Martie 28, 2007 Autor Share Postat Martie 28, 2007 Fain arata! Pegaso 3, mi se pare cel mai reusit design, mai fain decat noile modele. Sincer,ca design mi se pare mai reusita Strada,sau versiunea Trail.Si 3 e frumoasa,si este votata ca atare daca te uiti pe site-uri gen www.bikez.com .Bate la design ca rating multe modele,inclusiv V-Stromul,care mie mi se pare uratel,mai ales vazut din fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Martie 28, 2007 Share Postat Martie 28, 2007 intrebare prosteasca poate....dar nu reusesc sa ma dumires..si m-am uitat prim manual! rezerva rezervorului se umple automat cand bagi benzina in rezervor? sau trebe pusa altundeva? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Martie 29, 2007 Autor Share Postat Martie 29, 2007 intrebare prosteasca poate....dar nu reusesc sa ma dumires..si m-am uitat prim manual! rezerva rezervorului se umple automat cand bagi benzina in rezervor? sau trebe pusa altundeva? merci Salut!Pai rezerva nu e separata de rezervor.Pur si simplu,"teava" prin care curge benzina e verticala si are doua gauri:una sus si una jos.Cand e pe "ON" e deschisa cea de sus.Dupa ce mai raman 5 l,benzina nu mai poate curge prin cea de sus si deschizi gaura de jos,comutand pe "RES".Simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Koke Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 oferta de primavara. 3500 euroi neg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motardu Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 Sal!Am si eu o Pegaso Garda identica cu a lui Cazy.O am de un an aproximativ si intradevar cu pornirea este o problema.In primul rind trebuie sa ne asiguram ca bujia este in regula!Adica in primul rind curata si distanta corespunzatoare.Ca sa porneasca repede am descoperit un mic truc (care la mine merge).Astfel se da relantiul cind motorul este cald undeva la minim (1100..1200 rot/min) eu asa merg cu el,iar la pornirea la rece se trage socul total.Nu se accelereaza sub nici o forma cind se actioneaza starterul!!!Daca-o accelerati saraciti tare amestecul si sigur nu va porni!!!Dupa ce a pornit, citeva secunde(10...20) nu-l accelerati lasati-l sa mearga ca sa se incalzeasca un pic.Cam asta este...la pornirea la rece cere un amestec mai bogat,obtinut prin tragerea socului si prin inchiderea clapetei carburatorului (un relanti cit mai mic).In rest asfalt curat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 Salut!Pai rezerva nu e separata de rezervor.Pur si simplu,"teava" prin care curge benzina e verticala si are doua gauri:una sus si una jos.Cand e pe "ON" e deschisa cea de sus.Dupa ce mai raman 5 l,benzina nu mai poate curge prin cea de sus si deschizi gaura de jos,comutand pe "RES".Simplu Sal!Am si eu o Pegaso Garda identica cu a lui Cazy.O am de un an aproximativ si intradevar cu pornirea este o problema.In primul rind trebuie sa ne asiguram ca bujia este in regula!Adica in primul rind curata si distanta corespunzatoare.Ca sa porneasca repede am descoperit un mic truc (care la mine merge).Astfel se da relantiul cind motorul este cald undeva la minim (1100..1200 rot/min) eu asa merg cu el,iar la pornirea la rece se trage socul total.Nu se accelereaza sub nici o forma cind se actioneaza starterul!!!Daca-o accelerati saraciti tare amestecul si sigur nu va porni!!!Dupa ce a pornit, citeva secunde(10...20) nu-l accelerati lasati-l sa mearga ca sa se incalzeasca un pic.Cam asta este...la pornirea la rece cere un amestec mai bogat,obtinut prin tragerea socului si prin inchiderea clapetei carburatorului (un relanti cit mai mic).In rest asfalt curat!! Ai dreptate, asa e cum spui. Tin sa precizez, ca sa nu se inteleaga gresit, ce ai spus tu mai sus nu este particular modelului Garda. Am vazut si la case mai mari... R6 e doar un exemplu, vazut de mine chiar acum 3 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 ba baieti, mobra mea a facut dupa cum urmeaza: am pornit-o in noaptea de 27/28 martie sa vad daca o ia, am tinut-o 5 secunde pornita si am oprit-o, ca era noapte si trezeam vecinii. a doua zi dimineata (4 celsius) am pornit fara soc, a facut fix doua-trei explozii, si am dat sa accelerez si s-a aoprit. cred ca s-a inecat. apoi nu a mai luat-o nici cu curent de la masina, si automate lungi de cate un minut. nu a mai luat-o nici dupa 36 ore, tot a benzina miroase. sa ma apuc sa desfac bujiile? nici nu stiu unde sunt, n-am umblat la ea niciodata...se poate sa se fi bulit ceva la aprindere, asa instant? mobra labagie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 Sal. Eu zic sa schimbi bujia cu una noua/buna si sa incerci din nou s-o pornesti. 99% garantez ca porneste. Pornirea fa-o cu soc dar fara acceleratie! Incearca mai multe reprize daca nu o ia din prima, dar fara sa accelerezi, altfel se ineaca repede si istoria se repeta. Asteptam sa ne spui ce ai facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 nici n-am apucat sa ma uit unde e bujia. am inteles ca trebuie si o cheie speciala. ma gandeam sa-i dau putin cu flacara, sa o dezinnec, ca la dacie. poate reusesc sa-i dau foc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Martie 30, 2007 Autor Share Postat Martie 30, 2007 nici n-am apucat sa ma uit unde e bujia. am inteles ca trebuie si o cheie speciala. ma gandeam sa-i dau putin cu flacara, sa o dezinnec, ca la dacie. poate reusesc sa-i dau foc. Cumpara un spray auto de pornire la rece si da-i la priza filtrului de aer,nu-ti bate joc de ea.Pt a ajunge la bujie trebe sa demontezi rezervorul.Daca ai luat-o noua trebuie sa ai cheie de bujii in trusa de scule,e separata de maner,e de 18 mm.Cand scoti rezervorul ai grija sa scoti si fisa de la rezerva electrica (e chiar sub rezervor).Ia manualul si citeste-l atent,e pacat sa omori motocicleta daca poti gasi usor rezolvarea in manual.Daca ai urmarit forumul,atunci vei stii unde sa gasesti manualul.Ca sa te scutesc de sarcina asta (si anume de a cauta printr-un forum de "mobre labagii"),manualul de intretinere se poate gasi la http://www.serviceaprilia.com/public/lum/i...0Cube%20-%20i.e .Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 saru-mana, descarc fisierul si poate am timp saptamana viitoare sa ma ocup un pic de ea. Am si spray de pornire, cred ca e si cheia in trusa sub sa...dar ma f-ute o lene sa ma apuc sa demontez ca pe vremuri la jawa....sau alte mobre socialiste...de asta mi-a fost scarba mereu... e de vanzare, si-asa nu-mi era la suflet, cu toate ca arata bine si merge excelent....cand o porni.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brogdan Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 hai inca o problema..care ma poate ajuta..? alarma mea are 2 fire..care au scopul de a intrerupe "ceva " de la motor la apasarea unui buton....asta in cazul in care iti fuge unu cu motocicleta! deci sunt doua fire care in mod normal inchid circuitul..iar cand se apasa butonul intrerup acel circuit si motocicleta trebe sa se opreasca din mers.. acum intrebarea...ce circuit poate fi intrerupt si pe unde se gaseshte prin paienjenishul ala de fire?? m-am gandit ...ceva de la buje..sa nu mai dea scanteie..dar asa mi-e teama ca se inneaca motorul..si iar nu e bine.. astept pareri si sugestii!! orice idee e bine venita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin-butt-head Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 saru-mana, descarc fisierul si poate am timp saptamana viitoare sa ma ocup un pic de ea. Am si spray de pornire, cred ca e si cheia in trusa sub sa...dar ma f-ute o lene sa ma apuc sa demontez ca pe vremuri la jawa....sau alte mobre socialiste...de asta mi-a fost scarba mereu... e de vanzare, si-asa nu-mi era la suflet, cu toate ca arata bine si merge excelent....cand o porni.... NU este asa greu sa dai rezervorul jos.\trebuie sa ajungi la bujie.arde-o,incarca bateria,trage-i soc la maxim,scade relantiul cu 720 grade si porneste-o. VANDUT sa scrii daca se potrivesc OK s-au potrivit.bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 Ti-as fi recunoscator daca mi l-ai trimite si mie.Sunt bachus_21@yahoo.com Multumiri anticipate,drumuri bune si asfalt uscat. Poate scoate fum negru daca amestecul este extrem de bogat dar atunci si consuma de rupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Aprilie 3, 2007 Autor Share Postat Aprilie 3, 2007 hai inca o problema..care ma poate ajuta..? alarma mea are 2 fire..care au scopul de a intrerupe "ceva " de la motor la apasarea unui buton....asta in cazul in care iti fuge unu cu motocicleta! deci sunt doua fire care in mod normal inchid circuitul..iar cand se apasa butonul intrerup acel circuit si motocicleta trebe sa se opreasca din mers.. acum intrebarea...ce circuit poate fi intrerupt si pe unde se gaseshte prin paienjenishul ala de fire?? m-am gandit ...ceva de la buje..sa nu mai dea scanteie..dar asa mi-e teama ca se inneaca motorul..si iar nu e bine.. astept pareri si sugestii!! orice idee e bine venita! Salut!Vezi ca in manualul de intretinere de la link-ul de mai sus,printre ultimele pagini gasesti diagrama electrica,cu codurile cablajelor.Daca nu intelegi nimic din ele,si e de inteles,du-te cu ea la un electrician auto competent,cu tot cu schema electrica,ii dai o sticla de ceva si iti arata omu,teoretic orice electrician auto trebe sa stie sa citeasca o schema de-aia.Majoritatea cablurilor trec pe sub rezervor,urmareste unde duc...Bafta,o sa ai nevoie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.