CazyRO Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Sunt mici sansele sa se desincronizeze, nu cred ca e necesara sincronizarea carburatorului avand in vedere ca are doar doua corpuri. Oricum trebuie sa mergi la cineva care stie sa il regleze, 12l/100 km e ENORM. Vezi cui pontou si amestecul de aer. E posibil sa-ti trebuiasc un kit de reparatie pt. carburator. Din cate stiu trebuie schimbat kit-ul de carb cand nu o scoti la capat nici din reglaje. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
§anu Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 Consumul sar putea sa fie si ca am urcat de la cota 400 la 1000 in 20 minute pe drum cu pamint si pietre. si din antiia cu 6000 de ture si a doua 5000 nu am lasato. Sincer am mers un pic ca nebunu. Si din aia 105 km am mers 20 pe asfalt restu pe pamint si noroi pina la jumatea rotii si dealea. pe mine nu ma sperie asa mult consumu dupa ce am facut cu saraca. Pe mine ma sperie dece se ineaca asa usor. Si numa citeodata. Am pornit-o si la 3 grade la munte. Am tras socu maxim i-am dat buton si nici macar sa se opreasca vreo data. O pornit perfect. si cind mi lumea mai draga dau la automat si nici macar o puscatura. desfac bujia si ii uda toata. Am incarcat bateria si tine deci nu ii problema aia. am dat la automat cu bujia afara si face scinteie faina. Nu stiu ce sa mai cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_leu Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 Nu vinde nimeni ceva tobe de Pegaso 2 aftermarket? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asfaltt Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 nu cred fratele meu eu am numai una singura ca sunt mai 'mescher' Arrow inox super tare dar acum nu mai am cum sa o aud ca a avut grija un conservar de ea si de mine asa ca o vreme pana o fac ii duc doru daca era grav de tot motoru si nu mai avream ce face cu el il bagam pe piese la vanzare da il face baiatu ca nu e de nereparat e putin doar fata asa ca fratii mei asfatt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Mai 4, 2007 Autor Share Postat Mai 4, 2007 (editat) nu cred fratele meu eu am numai una singura ca sunt mai 'mescher' Arrow inox super tare dar acum nu mai am cum sa o aud ca a avut grija un conservar de ea si de mine asa ca o vreme pana o fac ii duc doru daca era grav de tot motoru si nu mai avream ce face cu el il bagam pe piese la vanzare da il face baiatu ca nu e de nereparat e putin doar fata asa ca fratii mei asfatt uscat Wow,si tu?imi pare rau sa aud Nu-mi spune:"nu te-am vazut,aveai viteza" Tu ai patit ceva?Mobra se repara,tu sa fii sanatos. Off-topic:A reusit si varu-meu sa tranteasca V-Stromu,dupa 9000 km gloriosi,i l-am adus eu ieri acasa ,moto a scapat cu carena zgariata,semnal rupt si alte obiecte "polizate",el nu si-a rupt decat clavicula . In consecinta:MARE GRIJA!!! Bafta si s-auzim si de bine! Editat Mai 4, 2007 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrocle Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 Pentru manual de reparatii de pegaso 2, lasati-mi un mail si va trimit eu sau dati-mi un mai: liviu_leu@yahoo.com Salut Am mare nevoie de manual. Daca poti sa ma ajuti te rog trimite-l la unchiu_2000@yahoo.com. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rovercordoba Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 chiar nu stie nimeni unde as putea gasi un 'bendix' (pinion) pentru o pegaso 650 din 94? nou sau SH! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Mai 4, 2007 Autor Share Postat Mai 4, 2007 chiar nu stie nimeni unde as putea gasi un 'bendix' (pinion) pentru o pegaso 650 din 94? nou sau SH! Salutare!Cam nasol cu piesele la Pegaso 2,nici macar nu te mai obosi sa intrebi la UM,pierzi banii degeaba pe telefon.Vb cu oamenii de pe forum care aduc piese,sau da un mail la adresa asta: radu.casian@evento.ro ,nr de tel 0729426637.E un tip de treaba din Oradea care importa ATV-uri,aduce articole la pret de catalog de la Louis si mai aduce si piese de schimb.L-am cunoscut acum in Vama,dar n-am apucat sa-l contactez,in caz c-o faci,tine-ne la curent sa stim si noi cum sta treaba,pls. Bafta maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 Salutari la toti Pegasistii! Am si eu un Pegaso pe care l-am cumparat anul trecut din Germania si pana acum sunt foarte multumit de el are 21000 km si merge foarte bine pana acum. Cel mai bun test a fost cand am venit pe ea din Germania pana acasa ( 1800 km) fara nici o problema. Consuma 7l/100km dar fuge de mananca pamantul. Dar cum orice motor are mici probleme si eu am una: mi s-a rupt de cateva zile cablul de la vitezometru. Are cineva vreunul de vanzare nou sau sh? Va salut din nou si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kln Postat Mai 5, 2007 Share Postat Mai 5, 2007 salut Mi-am luat si eu un pegaso din 94 acum 1 luna jumate; totul bine si frumos am facut vreo 800 km si am dat de belea. Imi trebuie patinele intinzatoare de la lantul de distributie si nu stiu de unde sa le iau ati schimbat voi asa ceva ? de unde ati cumparat? am vre-o sanasa sa gasesc intr-un timp rezonabil sau trebuie sa astept 3 luni cu moto pe bara?? heellppp!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 salut Mi-am luat si eu un pegaso din 94 acum 1 luna jumate; totul bine si frumos am facut vreo 800 km si am dat de belea. Imi trebuie patinele intinzatoare de la lantul de distributie si nu stiu de unde sa le iau ati schimbat voi asa ceva ? de unde ati cumparat? am vre-o sanasa sa gasesc intr-un timp rezonabil sau trebuie sa astept 3 luni cu moto pe bara?? heellppp!!! sal in incinta targului auto vitan-barzesti, langa banca , este un magazin cu profil moto. ancearca la ei ,ai gasesti si in timpul saptamanii. aduc cam orice la pret de catalog in decurs de 2 saptamani (zic ei)..nu strica sa faci o antrebare. c simptome avea mobra si cum ti-ai dat seama? sper sa o repari cat mai repede. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorell Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 salut, va rog sa imi spuneti cum se goleste antigelul si ce fel de antigel sa iau. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Mai 6, 2007 Autor Share Postat Mai 6, 2007 (editat) Salutari la toti Pegasistii! Am si eu un Pegaso pe care l-am cumparat anul trecut din Germania si pana acum sunt foarte multumit de el are 21000 km si merge foarte bine pana acum. Cel mai bun test a fost cand am venit pe ea din Germania pana acasa ( 1800 km) fara nici o problema. Consuma 7l/100km dar fuge de mananca pamantul. Dar cum orice motor are mici probleme si eu am una: mi s-a rupt de cateva zile cablul de la vitezometru. Are cineva vreunul de vanzare nou sau sh? Va salut din nou si asfalt uscat! Salutare!Pai si mie imi ia 7,si fuge de rupe!Probabil de-aia ia atat .Daca exagereaza cu consumul si nu e de la carburatoare,trebuie reglate supapele... In alta ordine de idei,iti dau eu un cablu de vitezometru,eu am altul nou-nout dar n-am bord in care sa-l montez .Eu sunt de langa Bucuresti,daca esti din Buc da o tura cu mobra pana aici,sunt 30 km-20 de autostrada si restul un drum asfaltat super-virajat ,sau ti-l aduc eu cand vin in oras.Daca nu esti,e un pic mai complicat,da' rezolvam noi cumva.Da un buzz pe messenger la "radu_andreidan". salut, va rog sa imi spuneti cum se goleste antigelul si ce fel de antigel sa iau. Multumesc. Salut!In manual scrie:"Use only antifreeze and anticorrosive without nitrite,ensuring protection at -35 C at least." Cand te duci la magazin,ar trebui sa stie vanzatorul ce sa-ti dea.Despre golit,nici eu nu stiu cum se face,daca stie cineva,rugam sa dea o explicatie cat mai explicita!Bafta Off-topic:la insistentele anumitor persoane(nu spui care) am schimbat avataru'.Prietenii stiu de ce S-auzim si de bine! Editat Mai 6, 2007 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kln Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 ah.. pai cum mi-am dat seama.. nu eu mi-am dat seama . am fost ieri pina la mecanic sa se uite un pic la carburatoare ca imi consuma cam mult 9-10 in oras (afara nu am apucat sa-i fac consumul) si imi afuma bujia. si cum am ajuns acolo omul cu urechea lui fina ma intreba de cand imi tzacane asa motoru.... tzacane ceva?? ca eu din harmalaia pe care o face motoru cu nenorocirlie de tobe sparte pe care le am nu intzeleg nimic si l-am crezut pe cuvant si m-am apucat sa desfac motorul.. si cand ne-am uitat la lantzul de distributie avea 1 cm joc cand trageai de el in sus si in jos... concluzia: trebuie schimbat lantzul care este f uzat din cauza patinelor sau a intinzatorului si patinele ca sa nu mai am motive sa umblu in el.... lantz avem patine nu iar motoreta mea zace acolo facuta bucati mersi ktl 54 pt raspuns.. eu stiu ca aia din autovit aduc numai de la louis si nu cred ca au asa ceva. nu intzeleg o iota din site-ul lor in germana... oricum o sa ma duc sa intreb ca nu strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 6, 2007 Share Postat Mai 6, 2007 (editat) salut, va rog sa imi spuneti cum se goleste antigelul si ce fel de antigel sa iau. Multumesc. Mai intai trebuie sa dai jos carena din fata sa ajungi usor la radiator. Apoi desfaci busonul si surubul de golire indicat in poza alaturata, este plasat sub pompa de apa. Lasi antigelul vechi sa se scurga si scoti lichidul care a mai ramas in vasul de expansiune cu o seringa mai mare. Strangi surubul de golire si torni antigelul nou in radiator pina se umple. Strangi usor furtunele de la radiator sa iasa aerul din instalatie si completezi pana sus. Pui la loc busonul, bagi antigel in vasul de expansiune pana la MIN si pornesti motorul sa se incalzeasca. Apoi il opresti astepti sa se raceasca si completezi pana la nivelul MAX. Gata! Foloseste antigel pe baza de etilenglicol diluat 50% cu apa distilata si nu uita sa verifici nivelul IN RADIATOR la fiecare 1000 km. Bafta! Gothmog, te caut maine pe mess sa vedem cum facem cu cablul. Eu sunt din Tg.Mures cam greu sa ajung pana la tine, desi nu era rau daca ne-am fi intalnit . Editat Mai 6, 2007 de mecaniku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Mai 8, 2007 Autor Share Postat Mai 8, 2007 @kln:salutare! Cati km are moto?De cand ai postat tot stau cu urechea pe motor,mi-e sa nu patesc si eu la fel,a mea are vreo 43k... A mai patit cineva asta? La cat se schimba lantul de distributie? @mecaniku:iti trimit cablul maine,da un buzz cand ajungi S-auzim de la excelent in sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kln Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 pai acum arata vreo 49000 km... nu stiu exact pt ca atunci cand am luat-o avea cablul de acceleratie stricat, nu avea mufa care intra in bord si intra direct cablul rotund in mufa patrata si scapa.. arata mai putin pina cand nu a mai aratat deloc.. l-am mesterit eu cu izolir ca nu stiam de unde sa cumpar unul si de vreo 200 km nu a mai facut probleme. cert este ca acum 2 ani cand a fost adusa din italia avrea 43000. pt ca are un abtipild de service pe filtrul de aer cu tipul de ulei data si nr de km cand a fost schimbat.. in fine cred ca are in jur de 50000.. si-i urez inca pe-atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Lantul de distributie nu se schimba decat atunci cand este uzat in mod evident. In schimb verificarea lui se face, dupa cum zic cei de la Aprilia la fiecare 6000 km. Aveti aici tabelul cu lucrarile de intretinere periodica. Numa bine la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 Salut 1 Mai baieti imi puteti shi mie spune de unde iau shi eu tot setul de garnituri de la cilidru shi de la motor adica garniturile urmatoare Garnitura-de la cartare (aia din mijloc) Garnituri-cilidru (cea de sus + cea de jos) 2 Si unde pot gasi furtunele prin care trece uleiul prin ele 3 Cauciuc spate 130/80/17 Michelin greutate 65 indice viteza H 4 Placute frana spate ..numai ca eu inloc de brembo am grimeca frana 5 O bere Blonda ? Asfalt mai mult decat uscat!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asfaltt Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 (editat) sal fratii mei eu sunt mai turbat ca voi toti ,ieri am bagat-o in service la united motors ca am lovit-o de un conservar mi-a taiat fata neacordare de prioritate o fac pe asigurarea lui dar panica cu piesele a mea e din 93' fata e grav lovita adica bordul din care nu stiu daca se mai alege ceva si farul cred ca trebuiesc inlocuite carenele au zis ca se fac oglinzile praf ,si sa speram, ca nu mai are nimic, asa ca imi vine sa o vand decat sa o mai repar si ma gandesc serios daca e vreun interesat ssa ma caute o dau bata multa Editat Mai 10, 2007 de asfaltt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 sambata 12.05 vrea cineva sa ne vedem la o plimbarica p langa bucuresti, la o padure....eventual un gratar ceva.....? mai skimbam si noi impresii despre caprele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Mai 10, 2007 Autor Share Postat Mai 10, 2007 Salut 1 Mai baieti imi puteti shi mie spune de unde iau shi eu tot setul de garnituri de la cilidru shi de la motor adica garniturile urmatoare Garnitura-de la cartare (aia din mijloc) Garnituri-cilidru (cea de sus + cea de jos) 2 Si unde pot gasi furtunele prin care trece uleiul prin ele 3 Cauciuc spate 130/80/17 Michelin greutate 65 indice viteza H 4 Placute frana spate ..numai ca eu inloc de brembo am grimeca frana 5 O bere Blonda ? Asfalt mai mult decat uscat!!!!! Salutare si bine-ai venit,bine ai facut si sa fii fericit si sanatos! 1.2.Teoretic gasesti la United Motors.Spun "teoretic" pentru ca daca ai urmarit topic-ul de la inceput ai auzit in ce circumstante se desfasoara treaba. 3.Cauciuc spate iti recomand Metzeler Tourance,iar daca vrei Michelin-Anakee.Dai o comanda prin e-mail la romi_trb@yahoo.com ,pe om il cheama Romulus Veres,e din Cluj shi-ti trimite el prin posta,platesti la ridicare,max 2 sapt shi ai cauciucul.Am intrebat,in Buc un cauciuc fata Tourance era vreo 500 ron,la el a fost 320 ron.Daca gasesti mai aproape,numai bine! 4.N-am auzit de grimeca in viata mea 5.Oriunde unde risti sa dai peste tovarasi sau cunoscuti,la orice ora din zi sau din noapte,dar sa ne anunti shi pe noi sambata 12.05 vrea cineva sa ne vedem la o plimbarica p langa bucuresti, la o padure....eventual un gratar ceva.....? mai skimbam si noi impresii despre caprele noastre Sal!Eu sunt de langa Bucuresti,mai precis la 30 km,pe Bucuresti-Pitesti,pe langa raul Arges.Daca se baga cineva,acolo e un loc perfect pt gratar,de la iesirea de pe autostrada pot veni eu sa va conduc,dar nu mai departe,dupa cum s-a vazut in poze motoru meu nu e tocmai street-legal .Va astept cu draga inima (se poate trage shi o tura de off-road asha pt Pegaso-vazut,verificat,placut ). Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocs Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 chiar nu stie nimeni unde as putea gasi un 'bendix' (pinion) pentru o pegaso 650 din 94? nou sau SH! Daca ai probleme cu pornirea motocicletei cauza cel mai frecvent intalnita este piesa numita "free-wheel". Ofertele de pret primite de mine au fost 240 (ktm) 500 (bmw) 1100 (aprilia) era usor sa aleg cel mai ieftin Eu am cumparat de la KTM din Satu-Mare. Oricum gasesti piesa identica si la BMW F650. uff, ocs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
torto Postat Mai 10, 2007 Share Postat Mai 10, 2007 imi tre shi mie simeringul de la pinion shi as vrea sa stiu ce tip este Material Temperatura in zona de etansare NBR (nitrilic) ACM (acrilic) MVQ (siliconic) FPM (viton) -50 ... +120 0C -20 ... +150 0C -50 ... +200 0C -20 ... +250 0C Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viorell Postat Mai 11, 2007 Share Postat Mai 11, 2007 Mai intai trebuie sa dai jos carena din fata sa ajungi usor la radiator. Apoi desfaci busonul si surubul de golire indicat in poza alaturata, este plasat sub pompa de apa. Lasi antigelul vechi sa se scurga si scoti lichidul care a mai ramas in vasul de expansiune cu o seringa mai mare. Strangi surubul de golire si torni antigelul nou in radiator pina se umple. Strangi usor furtunele de la radiator sa iasa aerul din instalatie si completezi pana sus. Pui la loc busonul, bagi antigel in vasul de expansiune pana la MIN si pornesti motorul sa se incalzeasca. Apoi il opresti astepti sa se raceasca si completezi pana la nivelul MAX. Gata! Foloseste antigel pe baza de etilenglicol diluat 50% cu apa distilata si nu uita sa verifici nivelul IN RADIATOR la fiecare 1000 km. Bafta! Multumesc mukt. Gothmog, te caut maine pe mess sa vedem cum facem cu cablul. Eu sunt din Tg.Mures cam greu sa ajung pana la tine, desi nu era rau daca ne-am fi intalnit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.