Jump to content

Recommended Posts

Salut.

 

Ma intereseaza pe mine gelul. Sper ca merge si la saua de M1500.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

 

Ma intereseaza pe mine gelul. Sper ca merge si la saua de M1500.

 

Mai am o singura bucata. Merge de prea merge. Latimea seii de M nu cred ca difera de latimea seii de C. 230 de lei, cu trasnport inclus? Si daca vrei si de pasager, vorbeste cu Razvan Popescu de la Metric Motion, iti aduce in 7 zile din state. Dar pe alti bani.

 

Da-mi un numar de telefon sa vorbim cum facem, te rog.

» Post actualizat in 21 Nov 2017 10:32

Am uitat, mai am un Tank bag Oxford care merge minunat pe M sau pe C.

 

Detalii aici:

 

/index.php?/topic/750315-tank-bag-oxford-1/&do=findComment&comment=4402337

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu cochetez cu idea sa iau un BMWK1600GT, am avut de ales cand am luat M1800R si am zis, hai sa o iau pe cea mai ieftina....nu regret ca imi place M109R dar K1600GT este un alt tip de monstru. Anyway, sa ne vedem cu bine si drive safe cu K1600gt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu cochetez cu idea sa iau un BMWK1600GT, am avut de ales cand am luat M1800R si am zis, hai sa o iau pe cea mai ieftina....nu regret ca imi place M109R dar K1600GT este un alt tip de monstru. Anyway, sa ne vedem cu bine si drive safe cu K1600gt :)

 

Dupa 90.000 de km si 5 sezoane pe C1800, am realizat ca vreau si altceva. Iubesc modelul asta, voi fi fan pe viata pentru ca mi-a oferit niste clipe minunate, dar mai vreau si altceva. Daca ratam ocazia, regretam. Poate voi regreta si ca am facut schimbul, cine stie...

 

Inca disponibile:

 

Ambreiaj complet Suzuki M1800/C1800 (toate discurile metalice OEM, discuri de frictiune heavy duty EBC, arcuri EBC, piesa pentru "pin mod"). Pret 1200 ron!!! Minim 400 de lei sub orice oferta posibila!

 

Cablu ambreiaj M1800/C1800, 120 ron. 65 de lei sub pretul de acum doi ani!

post-5649-0-67180200-1511352261_thumb.jpg

post-5649-0-08789200-1511352273_thumb.jpg

post-5649-0-45175200-1511352280_thumb.jpg

post-5649-0-73533200-1511362443_thumb.jpg

post-5649-0-15234100-1511814694_thumb.jpg

post-5649-0-66648600-1511814702_thumb.jpg

post-5649-0-75988200-1511814707_thumb.jpg

Edited by AWD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

De vineri sunt fericitul posesor de M109R, a venit, peste mari si tari, din Canada, dar a meritat. :clap: Urmeaza RAR si inscris, asa ca daca aveti ceva sfaturi le "ascult" cu maxim interes.

post-97229-0-40722300-1511812007_thumb.jpg

post-97229-0-80396600-1511812043_thumb.jpg

post-97229-0-44957100-1511812053_thumb.jpg

post-97229-0-35975800-1511812062_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

 

De vineri sunt fericitul posesor de M109R, a venit, peste mari si tari, din Canada, dar a meritat. :clap: Urmeaza RAR si inscris, asa ca daca aveti ceva sfaturi le "ascult" cu maxim interes.

 

Ride it like you stole it! Totusi nu brusca din ture mici, du-l putin in ture, si apoi da gaz.

Fa-i pin mod inainte sa faci primul kilometru (cauta pe google M109 pin mod). Te ajuta Catalin de la Motorteam.

Verifica prinderile motor, mai ales alea fata. Inlocuieste cu piesa similara de pe spate.

Seteaza amortizorul spate o treapta mai moale.

Inlocuieste si filtrul de combustibil la maxim 20.000. Il vei scoate maro. E in rezervor.

Rasfoieste topicul asta, mai afli una alta.

Edited by AWD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ride it like you stole it! Totusi nu brusca din ture mici, du-l putin in ture, si apoi da gaz.

Fa-i pin mod inainte sa faci primul kilometru (cauta pe google M109 pin mod). Te ajuta Catalin de la Motorteam.

Verifica prinderile motor, mai ales alea fata. Inlocuieste cu piesa similara de pe spate.

Seteaza amortizorul spate o treapta mai moale.

Inlocuieste si filtrul de combustibil la maxim 20.000. Il vei scoate maro. E in rezervor.

Rasfoieste topicul asta, mai afli una alta.

 

Multumesc de sfaturi.

 

Pe spate am Dunlop-ul de 250 fata de 240 cat e din fabrica. Din cate stiti, o sa am probleme la RAR?

 

Multumesc inca o data

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de sfaturi.

 

Pe spate am Dunlop-ul de 250 fata de 240 cat e din fabrica. Din cate stiti, o sa am probleme la RAR?

 

Multumesc inca o data

 

Da.

» Post actualizat in 12 Dec 2017 21:12

Anunt umanitar. Daca vreunul din voi a inlocuit mansoanele originale cu unele aftermarket, am nevoie de cauciucul de pe mansonul de acceleratie. Ofer in schimb o casca cape (am doua, una neagra si una neagra cu o dunga alba pe mijloc).

 

Multumesc

Geo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit, Ira! Suntem (cel puțin) doi cu Boulevard de Canada.

George, mai ai ambreiajul complet? Sigur merge și la M? Vreau să duc balaurele la Motorteam pentru ambreiaj (uneori zgâlțâie puternic la plecarea de pe loc, nu pleacă lin), pentru pin mod, pentru revizie, pentru schimbat cablul de ambreiaj (preventiv, încă nu m-a lăsat) și mai ales pentru frâna față, mi se pare prea moale. Voi reușiți să blocați roata față cu două degete? Eu niciodată (bine, la zero grade afară îmi mai iese și mie :) ). Am cabluri oțelite, am schimbat lichidul (acum doi ani) și tot moale e. Mă gândesc să pun plăcuțe EBC FA379HH, dar ce altceva aș mai putea face ca să frâneze cum trebuie? O să schimb din nou lichidul, bineînțeles. M-am învățat de la început cu două degete pe frână dar la Intruder nu reușesc să blochez niciodată fața.

Share this post


Link to post
Share on other sites

George, mai ai ambreiajul complet? Sigur merge și la M? Vreau să duc balaurele la Motorteam pentru ambreiaj (uneori zgâlțâie puternic la plecarea de pe loc, nu pleacă lin), pentru pin mod, pentru revizie, pentru schimbat cablul de ambreiaj (preventiv, încă nu m-a lăsat)...

 

O mie la suta merge. Ambreiajul de M pana in 2014 are un disc de frictiune si unul de metal mai putin. Deci din ce am eu iti ramane un disc. Din 2014 (cred) ambreiajul de M are si el 6 discuri. Si-au dat seama "japonejii" ca asta de C tine mai mult probabil... Pe mine fara sa fie pin mod-uit ambreiajul m-a lasat la 55.000 de km. Si nu in drum, ci mi-a dat semne ca patineaza. Pin mod-uit nu am avut ocazia sa mai testez. Facusem 30.000 si am vandut...

Ca idee, am si piesa care trebuie pin mod-uita.

Hai sa ne auzim cand ai timp mai bine si iti impartasesc din experientele mele cu pin mod-ul. Suna-ma tu oricand ai timp si chef. Vezi ca ma lungesc la vorba, asa ca rezerva-ti cateva minute. ;-)

0726226679 (Geo)

Edited by AWD

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-5649-0-64495400-1518002352_thumb.jpg Intereseaza pe cineva Service Manual pentru VLR 1800 (C1800)? Are 624 de pagini.

Edited by AWD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit, Ira! Suntem (cel puțin) doi cu Boulevard de Canada.

 

Sper ca e si al meu pe acolo :) la canadience , hahaha

Edited by Ares323

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce iti doresti 8 ani un motor, il cumperi si in scurt timp constati ca nu intotdeauna ce iti doresti e si ce ti se potriveste. Ma despart de bully al meu in favoarea unui BMW S1000XR.

 

Boulevard M109R, un motor cu personalitate, impozant !

post-10170-0-75161100-1527093974_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici mie nu mi se potrivea, dar cumva m-am adaptat eu lui :D


» Post actualizat in 02 Jun 2018 15:30

Ce manete de frana/ambreiaj mai recomandati inafara de cele stock?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu ceva :

 

http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?partID=223555 - 100USD

 

Oglinzi :

 

http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?partID=222262+ adaptor, + risere + 100 USD

 

Cine e interesat sa imi dea PM.

 

2x carcase filtru aer complet, filtre de aer noi.

Edited by Ares323

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, 

 

Un set de crash bars pentru m109r? vinde cineva? sau... o recomandare de nou? 

 

Cele bune, 

Alex. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa discuti cu Razvan de la Metric Motion, in principiu aduce pe comanda cam tot vrei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abia acum am mai intrat pe aici, am eu de vânzare un set de engine guards / crash bar Cobra (acestea), au costat mult, le dau cu 300 lei fiindcă sunt puțin luate de rugină.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua, sa traiti, La multi Ani!

 

Intrucat am ramas fara motor si sunt in cautare de altul am o intrebare pentru dvs posesorii de Intruder M1800: imi poate spune cineva din experienta lui personala cum e, cum se simte la drum lung? Am pus ochii pe una, dar pe mine ma intereseaza in mod special pentru touring si drumuri lungi si de aceea am nevoie de parerea voastra. Multumesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 01.08.2019 la 14:02, Balaurele a spus:

Abia acum am mai intrat pe aici, am eu de vânzare un set de engine guards / crash bar Cobra (acestea), au costat mult, le dau cu 300 lei fiindcă sunt puțin luate de rugină.

Salut, 

 

Am incercat sa iti trimit mesaj. Sunt eu interesat de guard-uri daca nu le vrea colegul si mai sunt de actualitate. 

 

Cele bune, 

Alex. 

Acum 3 ore, lacroyx a spus:

Buna ziua, sa traiti, La multi Ani!

 

Intrucat am ramas fara motor si sunt in cautare de altul am o intrebare pentru dvs posesorii de Intruder M1800: imi poate spune cineva din experienta lui personala cum e, cum se simte la drum lung? Am pus ochii pe una, dar pe mine ma intereseaza in mod special pentru touring si drumuri lungi si de aceea am nevoie de parerea voastra. Multumesc 

Salutare! 

 

Parerea mea este ca e o motocicleta de iesit la cafea si cam atat. Eu am achizitionat-o pentru ca o vindea un prieten bun si mi-a facut un pret de nerefuzat. 

Pentru drum lung folosesc o Yamaha TDM. Mi se pare mult mai versatila si mai potrivita pentru drumurile lungi (consum redus, 123 litri spatiu bagaje rezultat din 3 genti de 41 de litri, stabilitate si suspensii confortabile... etc).

M1800 mi se pare o motocicleta de fitza. Nu e o motocicleta proasta dar... ca singura motocicleta nu o recomand. Pentru aproape 350 de kg la plin si lipsa ABS franeaza bine, pentru motor aspirat de 1.8 litri... consuma decent, pentru un cruiser... se manevreaza acceptabil si are suspensii decente. Dar... ca singura motocicleta si daca pentru tine drum lung inseamna @500 km pe zi ... timp de 4 5 zile... o sa iti blestemi zilele. 

 

Cele bune, 

Alex. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o discurie destul de lunga pentru ca depinde in mare de 3 chestii:stilul tau de mers,drumurile si gasca, cu care mergi.

Am tinut aproximativ 4 ani motocicleta,o sa iti spun in mare parerile mele:

- ciclistica este ok,atata timp cat mergi singur, cu pasager si drumuri virajate este foarte greu,motocicleta este grea,nu are o ciclistica chiar de invidiat,franele le simti foarte elastice,si cu pasager+bagaje,ma asteptam oricand ca la o franare de urgenta sa "dispara" roata fata din peisaj

- ca si comoditate,suspensia mi s-a parut ok,spre comoda,eu am retapitat si saua cu gel si a fost super ok,dar avand in jurul a 1.78,stateam putin alungit pe ea,devenea obositor dupa o perioada. O sa ai nevoie de un parbriz daca faci autostrada mult.

- pe partea de bagaje este ok,am avut 2 genti laterale de la Hardstreet si pe sissy bar mai puteam lega un sac dinala impermeabil, nu 10 zile cu pasager, dar pe un weekend te descurci.

- motorul impresioneaza prin cuplu,la viteze mai mici,dar la viteze mai mari, parca nu impinge cum te-ai astepta de la un motor de 1.8,aici vorbind de mers cu pasager si bagaje.

 

Mai mult ce sa spun, mai intrebi tu daca te intereseaza anumite aspecte mai precise,dar in mare,il vad ca pe un motor cu care sa iesi in weekend,ture de maxim 5-600 km/zi,fara sa iti vina sa il lasi acolo. Nu as pleca cu el in tura prin Europa 10 zile,in niciun caz.

 

Bafta la cumparare si orice ar fi,sa te bucuri de el!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Zupz a spus:

Este o discurie destul de lunga pentru ca depinde in mare de 3 chestii:stilul tau de mers,drumurile si gasca, cu care mergi.

Am tinut aproximativ 4 ani motocicleta,o sa iti spun in mare parerile mele:

- ciclistica este ok,atata timp cat mergi singur, cu pasager si drumuri virajate este foarte greu,motocicleta este grea,nu are o ciclistica chiar de invidiat,franele le simti foarte elastice,si cu pasager+bagaje,ma asteptam oricand ca la o franare de urgenta sa "dispara" roata fata din peisaj

- ca si comoditate,suspensia mi s-a parut ok,spre comoda,eu am retapitat si saua cu gel si a fost super ok,dar avand in jurul a 1.78,stateam putin alungit pe ea,devenea obositor dupa o perioada. O sa ai nevoie de un parbriz daca faci autostrada mult.

- pe partea de bagaje este ok,am avut 2 genti laterale de la Hardstreet si pe sissy bar mai puteam lega un sac dinala impermeabil, nu 10 zile cu pasager, dar pe un weekend te descurci.

- motorul impresioneaza prin cuplu,la viteze mai mici,dar la viteze mai mari, parca nu impinge cum te-ai astepta de la un motor de 1.8,aici vorbind de mers cu pasager si bagaje.

 

Mai mult ce sa spun, mai intrebi tu daca te intereseaza anumite aspecte mai precise,dar in mare,il vad ca pe un motor cu care sa iesi in weekend,ture de maxim 5-600 km/zi,fara sa iti vina sa il lasi acolo. Nu as pleca cu el in tura prin Europa 10 zile,in niciun caz.

 

Bafta la cumparare si orice ar fi,sa te bucuri de el!

 

Merci mult, mi-ai cam raspuns la ce ma interesa. Tocmai pentru ca pe mine ma intereseaza ceva pentru 2 persoane cu care sa pot face si tura prin Europa, ma voi orienta spre altceva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, lacroyx a spus:

Merci mult, mi-ai cam raspuns la ce ma interesa. Tocmai pentru ca pe mine ma intereseaza ceva pentru 2 persoane cu care sa pot face si tura prin Europa, ma voi orienta spre altceva. 

Sa nu ma intelegi gresit,nu este un motor prost la capitolul asta,adica este cu muuult peste alte motoare la capitolul confort,doar ca in comparatie cu un tourer veritabil,are cateva neajunsuri,si probabil trebuie sa iti placa mult genul asta de motoare si o sa vezi doar avantajele lui...din pacate nu a fost si cazul meu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...