george05 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Salutare, cineva prin Bucuresti care si-a facut streetfighter si apoi a facut acte de vanzare-cumparare?Ma intereseaza in special ce se intampla la identificare serii (nu inispectie, desi si ala e un subiect bun), la RAR. Se ia de faptul ca motocicleta este necarenata, fara parbriz, cu farul schimbat ? Merci. bucuresti sau alt oras....eu zic ca nu are fix nici o importanta.....identificarea seriilor nu are legatura cu farul,plastice,si alte PIESE de schimb.schimbi motorul,acelasi lucru...doar ca acolo iti trebuie actele de identificare ale noului cod de pe motor.asa stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimeni Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 are cineva idee unde gasesc o vopsea neagra pentru galeria de esapament dar care daca sa fie si buna ,am vopsit anul trecut toata galeria la 1 luna dupa ce am luat motorul nou nout si acum este ruginita . Spray-ul folosit era special pentru esapament , resita pana la 800 de grade dar se pare ca nu isi face treaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 are cineva idee unde gasesc o vopsea neagra pentru galeria de esapament dar care daca sa fie si buna ,am vopsit anul trecut toata galeria la 1 luna dupa ce am luat motorul nou nout si acum este ruginita . Spray-ul folosit era special pentru esapament , resita pana la 800 de grade dar se pare ca nu isi face treaba . si eu am folosit un spray pentru evacuari si si-a facut treaba bine. cred ca nu ai pregatit suprafata pentru vopsire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimeni Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 am curatat cu o solutie care trebuia sa degreseze si sa faca contactul mai bun pentru vopsea .... in fine de unde ai cumparat vopseaua poate macar e alt model ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 am curatat cu o solutie care trebuia sa degreseze si sa faca contactul mai bun pentru vopsea .... in fine de unde ai cumparat vopseaua poate macar e alt model ... si eu am dat si a tinut fff bine.acum fac la alt motor acelasi lucru.cel mai important e sa cureti si sa pregatesti suprafetele...degresatul nu te-a ajutat prea mult,crede-ma.sableaza-le galeriile,sau macar da-le smirghel(in functie de cat sunt galeriile de "dezastru" foloseste granultie mai mare sau mai mica).smirgheluieste pana aduci suprafetele in stare perfecta de vopsire.dupa care da cu spray in mai multe straturi(eu am dat vreo 5).spray-ul il gasesti in Real,costa 27ron(la baia mare cel putin ).spor la treaba si sa revii cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nimeni Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 nu vad ce puteam curata la toba cand motocicleta era noua 2-300km.....am degresat si am aplicat si eu mai multe straturi dar posibil totusi sa nu fi fost buna vopseaua , o sa incerc sa o duc la cineva sa o sableze si sa o bage in cuptor dupa vopsire...o sa revin cu rezultatul final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brumix Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Salut.Imi cer scuze ca va intrerup discutzia dar am zis ca e o ideee buna daca postez si aici ca-mi vand Banditu',vreau sa-mi iau SS.Care este interesat 0765151340.Motoreta merge foarte bine dar are mici defecte optice.Multumesc mult.........multa grija ca sunt multzi tampitzi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 4, 2010 Share Postat Aprilie 4, 2010 nu vad ce puteam curata la toba cand motocicleta era noua 2-300km.....am degresat si am aplicat si eu mai multe straturi dar posibil totusi sa nu fi fost buna vopseaua , o sa incerc sa o duc la cineva sa o sableze si sa o bage in cuptor dupa vopsire...o sa revin cu rezultatul final degeaba ai degresat.....nu e vorba de curatenie ci de strat la care sa adere vopseaua...orice vopsit incepe cu pregatirea pieselor..degeaba e piesa nou,tot se smirgheluieste ca sa faci suprafata aderenta...asa ca,degrresatul l-ai facut cam degeaba,daca nu a fost insotit de smirghel..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 salut!revin cu vechea mea problema:vreau sa construiesc un streetfighter avand la baza un zx6-r din 1998!dupa ce am demontat carena frontala au ramas ram-air-ul la vedere si vreau sa renunt si la el!l-am dat jos si motorul nu mai merge cum trebuie!deja la 20-30 km/h "tuseste",nu trage,tinde sa se opreasca!am vazut destul de multe fightere facute din kawa,dar nu am avut ocazia sa vb cu proprietarii despre felul in care au rezolvat problema!sunt constient ca voi pierde ceva din putere,dar asta se poate rezolva dupa!toata treaba e sa-l fac sa mearga!cu ce pot inlocui pierderea ram-air-ului?imi raman 2 orificii goale ce intra in cadru si duc la airbox!astept sfaturi/pareri!orice sugestie e bine venita! Mesaj completat salut!revin cu vechea mea problema:vreau sa construiesc un streetfighter avand la baza un zx6-r din 1998!dupa ce am demontat carena frontala au ramas ram-air-ul la vedere si vreau sa renunt si la el!l-am dat jos si motorul nu mai merge cum trebuie!deja la 20-30 km/h "tuseste",nu trage,tinde sa se opreasca!am vazut destul de multe fightere facute din kawa,dar nu am avut ocazia sa vb cu proprietarii despre felul in care au rezolvat problema!sunt constient ca voi pierde ceva din putere,dar asta se poate rezolva dupa!toata treaba e sa-l fac sa mearga!cu ce pot inlocui pierderea ram-air-ului?imi raman 2 orificii goale ce intra in cadru si duc la airbox!astept sfaturi/pareri!orice sugestie e bine venita! nimic?orice sfat e bine venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 i?imi raman 2 orificii goale ce intra in cadru si duc la airbox!astept sfaturi/pareri!orice sugestie e bine venita! plasa pt spoilare ( 20ron parca o bucata destul de mare cam 50x20) sau facut din fibra de sticla un fel d filtru ... e o idee doar atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 plasa pt spoilare ( 20ron parca o bucata destul de mare cam 50x20) sau facut din fibra de sticla un fel d filtru ... e o idee doar atat ok,asta se poate rezolva usor!multumesc!marea problema ramane buna functionare a motorului fara ram-air!ma gandeam la un filtru sport si recarburare!ar fi ok? merita sa incerc varianta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 ok,asta se poate rezolva usor!multumesc!marea problema ramane buna functionare a motorului fara ram-air!ma gandeam la un filtru sport si recarburare!ar fi ok?merita sa incerc varianta asta? am vazut streetfighter facut din zzr 600, si nu avea nimic...orificile erau goale, nici un ram-air nimic, tipu pt motor o schimbat jiglere (in carburatoare) filtre sport de aer, (dinojet). si evacuare sport...si atat....jiglre se regleaza in functie de aer...ca sa faca mix calumea...cu filtre sport....e relativ usor...doar sa ai timp de migaleala. ai aci 3 "variante"...sa vezi..una are TURBO Mesaj completat asta e "de" ultimate streetfighter for me http://www.confederate.com/cm4/index.php costa doar in jur de 93 de mii de dolari...e o nimica toata... e altceva...total altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 (editat) care ma poate ajuta si pe mine ? ...am un Srad si vreau sa ii pun ghidon de StreetFighter\Cross dar am o mica nelamurire,trebuie schimbat jugul ? Editat Aprilie 12, 2010 de paul89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Ori schimbi jugul, ori dai gauri in actualul pt cele 4 suruburi ale prinderii ghidonului. Oricum, verifica si cablurile/conductele daca sunt suficiet de lungi pt a permite montarea manetelor si comenzilor pe un astfel de ghidon. S-ar putea sa necesite inlocuirea cu unele mai lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Ori schimbi jugul, ori dai gauri in actualul pt cele 4 suruburi ale prinderii ghidonului.Oricum, verifica si cablurile/conductele daca sunt suficiet de lungi pt a permite montarea manetelor si comenzilor pe un astfel de ghidon. S-ar putea sa necesite inlocuirea cu unele mai lungi mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) care ma poate ajuta si pe mine ? ...am un Srad si vreau sa ii pun ghidon de StreetFighter\Cross dar am o mica nelamurire,trebuie schimbat jugul ? eu tocmai am schimbat furca la hornetul meu de 600,am pus un USD de gixxer 750.trebuie sa dai gauri in jugul superior pentru a putea pune adaptoarele pt noul ghidon.daaar,nu vei gasi adaptoare potrivite ca inaltime,sa iti treaca peste reglajele furcii.deci vei mai avea de lucru sa pui si inalatatoare de vreo 2-3cm(asa a fost in cazul meu).nu stiu care e lungimea conductelor si furtunelor tale,dar iti spun sigur ca va trebui sa schimbi furtunele de frana.cat despre manete si cablurile de gaz si ambreiaj aia nu stiu cat sunt de lungi la tine.la mine nu a fost o problema,cele originale fiind destul de lungi pt a se potrivi.spor la treaba Editat Aprilie 16, 2010 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin cbr Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 care ma poate ajuta si pe mine ? ...am un Srad si vreau sa ii pun ghidon de StreetFighter\Cross dar am o mica nelamurire,trebuie schimbat jugul ? Poti sa iei jug LSL 200 de euro cu suporti pt ghidon de enduro ( da costa ) , poti sa dai gauri in jug si iti pui suporti de ghidon 70 80 de euro ( mie mi lea facut cineva la strung mai eftin da cam romaneasca treaba , sunt ok solide da nus finisate ) . cablurile trebuie schimbate cel putin la mine la cbr 600 f2 erau scurte si cred ca asah sunt la toate carenatele sunt la fix facute , ambreaj acceleratie ( la ambreaj am cablu de frana de fata de bicicleta ) si la acceleratie am luat un kit deala de cabluri cu 5 euro de la louis cu ma imulte shurubele chestii de prindere si mi lo rezolvat un prieten functioneaza boboc ) , conductele de frana iar trebuie mai lungi ( la mine pleca una din pompa si jos la aripa are un repartitor pt fiecare parte , am pus 2 conducte de sus pana jos cu insertie de metal ) . daca ai bani poti sa faci treaba faina io am facut sa fie eftin , poti sa te bagi la Renthal pe site si vezi acolo ca parca erau juguri care se potriveau si al motorete de strada si iei unu dinala si un ghidon adevarat , dai banu faci o treaba . numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) 919 Editat Aprilie 20, 2010 de oz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cardan Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 919 foarte frumos,respect!imi place cum e lucrata!eu as fi mers pe un bugspoiler mai agresiv si bordul/farul putin mai jos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ebdesign Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 eu tocmai am schimbat furca la hornetul meu de 600,am pus un USD de gixxer 750.trebuie sa dai gauri in jugul superior pentru a putea pune adaptoarele pt noul ghidon.daaar,nu vei gasi adaptoare potrivite ca inaltime,sa iti treaca peste reglajele furcii.deci vei mai avea de lucru sa pui si inalatatoare de vreo 2-3cm(asa a fost in cazul meu).nu stiu care e lungimea conductelor si furtunelor tale,dar iti spun sigur ca va trebui sa schimbi furtunele de frana.cat despre manete si cablurile de gaz si ambreiaj aia nu stiu cat sunt de lungi la tine.la mine nu a fost o problema,cele originale fiind destul de lungi pt a se potrivi.spor la treaba Pot sa intreb ce ghidon exact ai pus? Si este vreo diferenta la manevrabilitate? (ca stiu ca ai tras un test) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) 919 Mane, esti idolul meu Zi-mi te rog de unde si cu cat ai luat deflectorul ala si cum i-ai adaptat prinderea. Am aceleasi faruri ca si tine si ma chinui de ceva vreme sa gasesc un parbriz/deflector care sa se pupe. Dupa ce rezolv cu asta o sa mai trebuiasca sa gasesc o modalitate de a pune si bordul, pentru ca momentan circul fara. M-am obisnuit, nu e problem, doar ca imi e dor de becul de benzina Poate ne vedem intr-un week-end la un brifcor dat de mine, sa vad exact ce ai facut acolo. Editat Aprilie 22, 2010 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) cred ca in primul rand ar trebui sa inlocuiesti semighidoanele cu unul street sau dragbar.farurile sunt uriase si nu exprima agresivitate.in rest totul este ok. daca vrei un pic de ajutor,placerea este de partea mea.eu am trecut prin faza asta. nu uita de bugspoiler(iti recomand unul cu cat mai multe prize de aer) Mesaj completat despre asta e vorba. Editat Aprilie 23, 2010 de laura_tazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Multam fain de feed-back Chestia e ca incerc sa imbin utilul cu placutul deoarece circul destul de mult cu mobra asta, atat in oras cat si in afara lui - fiind destul de inalt si masiv, semighidoanele ma avantajeaza ca pozitie. Cu un drag bar sau street stau pe el ca pe enduro si nu ca nu ar fi confortabil, dar la plimbari pe afara ma zboara vantul. Ca sa nu mai zic ca arat ca un ursulet pe bicicleta la circ Am avut inainte un street LSL pe el si am revenit la semighidoane din cauzele astea. - farurile nu sunt chiar atat de imense cum par in poza. Sunt pozate de aproape cu un obiectiv ultra wide si dau impresia ca sunt mari. Sunt exact cele pe care le are si Oz pe mobra lui. Mastile puse de tine sunt bestiale, dar au un mare dezavantaj - nu lumineaza cum trebuie. Am incercat vre-o 2 variante de genul, iar noaptea zici ca aveam 2 lampadare d'alea cu ulei Oricum, mai e destul de lucru la mobra, e de abia la inceput. Urmeaza curand bugspoilerul (sa vad daca il cumpar sau il fac eu din fibra...), si apoi aripile fata/spate, oleaca de revopsire etc. Bani si timp sa fie, ca usor usor le dau eu de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 care ma poate ajuta si pe mine ? ...am un Srad si vreau sa ii pun ghidon de StreetFighter\Cross dar am o mica nelamurire,trebuie schimbat jugul ? aia e poza cu mobra mea ( breloc vans ) daca tot veni vorba de fightere , si eu ma chinui cu al meu un CBR f3 , mai am mult de lucru . urmeaza ghidonul , apoi codita apoi masca . apoi finisari ( vopsea & stuff) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul89 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 aia e poza cu mobra mea ( breloc vans ) daca tot veni vorba de fightere , si eu ma chinui cu al meu un CBR f3 , mai am mult de lucru . urmeaza ghidonul , apoi codita apoi masca . apoi finisari ( vopsea & stuff) dupa cum se vede poza am luat-o de pe BikeShop...nu m-am mai stresat sa ii fac poze.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.