Sari la conținut

Streetfighter


amimagz
 Share

Postări Recomandate

Salutare, cineva prin Bucuresti care si-a facut streetfighter si apoi a facut acte de vanzare-cumparare?

Ma intereseaza in special ce se intampla la identificare serii (nu inispectie, desi si ala e un subiect bun), la RAR. Se ia de faptul ca motocicleta este necarenata, fara parbriz, cu farul schimbat ?

Merci.

bucuresti sau alt oras....eu zic ca nu are fix nici o importanta.....identificarea seriilor nu are legatura cu farul,plastice,si alte PIESE de schimb.schimbi motorul,acelasi lucru...doar ca acolo iti trebuie actele de identificare ale noului cod de pe motor.asa stiu eu :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

are cineva idee unde gasesc o vopsea neagra pentru galeria de esapament dar care daca sa fie si buna ,am vopsit anul trecut toata galeria la 1 luna dupa ce am luat motorul nou nout si acum este ruginita . Spray-ul folosit era special pentru esapament , resita pana la 800 de grade dar se pare ca nu isi face treaba .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva idee unde gasesc o vopsea neagra pentru galeria de esapament dar care daca sa fie si buna ,am vopsit anul trecut toata galeria la 1 luna dupa ce am luat motorul nou nout si acum este ruginita . Spray-ul folosit era special pentru esapament , resita pana la 800 de grade dar se pare ca nu isi face treaba .

si eu am folosit un spray pentru evacuari si si-a facut treaba bine. cred ca nu ai pregatit suprafata pentru vopsire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am curatat cu o solutie care trebuia sa degreseze si sa faca contactul mai bun pentru vopsea .... in fine de unde ai cumparat vopseaua poate macar e alt model ...

 

si eu am dat si a tinut fff bine.acum fac la alt motor acelasi lucru.cel mai important e sa cureti si sa pregatesti suprafetele...degresatul nu te-a ajutat prea mult,crede-ma.sableaza-le galeriile,sau macar da-le smirghel(in functie de cat sunt galeriile de "dezastru" foloseste granultie mai mare sau mai mica).smirgheluieste pana aduci suprafetele in stare perfecta de vopsire.dupa care da cu spray in mai multe straturi(eu am dat vreo 5).spray-ul il gasesti in Real,costa 27ron(la baia mare cel putin :rose: ).spor la treaba si sa revii cu poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu vad ce puteam curata la toba cand motocicleta era noua 2-300km.....am degresat si am aplicat si eu mai multe straturi dar posibil totusi sa nu fi fost buna vopseaua , o sa incerc sa o duc la cineva sa o sableze si sa o bage in cuptor dupa vopsire...o sa revin cu rezultatul final

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Imi cer scuze ca va intrerup discutzia dar am zis ca e o ideee buna daca postez si aici ca-mi vand Banditu',vreau sa-mi iau SS.Care este interesat 0765151340.Motoreta merge foarte bine dar are mici defecte optice.Multumesc mult.........multa grija ca sunt multzi tampitzi!

post-44736-1270228296_thumb.jpg

post-44736-1270228324_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vad ce puteam curata la toba cand motocicleta era noua 2-300km.....am degresat si am aplicat si eu mai multe straturi dar posibil totusi sa nu fi fost buna vopseaua , o sa incerc sa o duc la cineva sa o sableze si sa o bage in cuptor dupa vopsire...o sa revin cu rezultatul final

 

degeaba ai degresat.....nu e vorba de curatenie ci de strat la care sa adere vopseaua...orice vopsit incepe cu pregatirea pieselor..degeaba e piesa nou,tot se smirgheluieste ca sa faci suprafata aderenta...asa ca,degrresatul l-ai facut cam degeaba,daca nu a fost insotit de smirghel..... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!revin cu vechea mea problema:vreau sa construiesc un streetfighter avand la baza un zx6-r din 1998!dupa ce am demontat carena frontala au ramas ram-air-ul la vedere si vreau sa renunt si la el!l-am dat jos si motorul nu mai merge cum trebuie!deja la 20-30 km/h "tuseste",nu trage,tinde sa se opreasca!am vazut destul de multe fightere facute din kawa,dar nu am avut ocazia sa vb cu proprietarii despre felul in care au rezolvat problema!sunt constient ca voi pierde ceva din putere,dar asta se poate rezolva dupa!toata treaba e sa-l fac sa mearga!cu ce pot inlocui pierderea ram-air-ului?imi raman 2 orificii goale ce intra in cadru si duc la airbox!astept sfaturi/pareri!orice sugestie e bine venita! :laugh:

Mesaj completat

salut!revin cu vechea mea problema:vreau sa construiesc un streetfighter avand la baza un zx6-r din 1998!dupa ce am demontat carena frontala au ramas ram-air-ul la vedere si vreau sa renunt si la el!l-am dat jos si motorul nu mai merge cum trebuie!deja la 20-30 km/h "tuseste",nu trage,tinde sa se opreasca!am vazut destul de multe fightere facute din kawa,dar nu am avut ocazia sa vb cu proprietarii despre felul in care au rezolvat problema!sunt constient ca voi pierde ceva din putere,dar asta se poate rezolva dupa!toata treaba e sa-l fac sa mearga!cu ce pot inlocui pierderea ram-air-ului?imi raman 2 orificii goale ce intra in cadru si duc la airbox!astept sfaturi/pareri!orice sugestie e bine venita! :)

nimic?orice sfat e bine venit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i?imi raman 2 orificii goale ce intra in cadru si duc la airbox!astept sfaturi/pareri!orice sugestie e bine venita! :blink:

plasa pt spoilare ( 20ron parca o bucata destul de mare cam 50x20)

sau facut din fibra de sticla un fel d filtru ... e o idee doar atat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plasa pt spoilare ( 20ron parca o bucata destul de mare cam 50x20)

sau facut din fibra de sticla un fel d filtru ... e o idee doar atat

ok,asta se poate rezolva usor!multumesc!marea problema ramane buna functionare a motorului fara ram-air!ma gandeam la un filtru sport si recarburare!ar fi ok?

merita sa incerc varianta asta?

:blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok,asta se poate rezolva usor!multumesc!marea problema ramane buna functionare a motorului fara ram-air!ma gandeam la un filtru sport si recarburare!ar fi ok?

merita sa incerc varianta asta?

:blink:

 

 

am vazut streetfighter facut din zzr 600, si nu avea nimic...orificile erau goale, nici un ram-air nimic, tipu pt motor o schimbat jiglere (in carburatoare) filtre sport de aer, (dinojet). si evacuare sport...si atat....jiglre se regleaza in functie de aer...ca sa faca mix calumea...cu filtre sport....e relativ usor...doar sa ai timp de migaleala.

 

ai aci 3 "variante"...sa vezi..una are TURBO :huh:

Mesaj completat

asta e "de" ultimate streetfighter for me

 

http://www.confederate.com/cm4/index.php

 

costa doar in jur de 93 de mii de dolari...e o nimica toata...

 

 

e altceva...total altceva...

post-27292-1270897093_thumb.jpg

post-27292-1270897117_thumb.jpg

post-27292-1270897165_thumb.jpg

post-27292-1270897405_thumb.jpg

post-27292-1270897418_thumb.jpg

post-27292-1270897438_thumb.jpg

post-27292-1270897461_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ma poate ajuta si pe mine ? ...am un Srad si vreau sa ii pun ghidon de StreetFighter\Cross dar am o mica nelamurire,trebuie schimbat jugul ?

 

file_275392_phpjqqzlU.jpg

Editat de paul89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori schimbi jugul, ori dai gauri in actualul pt cele 4 suruburi ale prinderii ghidonului.

Oricum, verifica si cablurile/conductele daca sunt suficiet de lungi pt a permite montarea manetelor si comenzilor pe un astfel de ghidon. S-ar putea sa necesite inlocuirea cu unele mai lungi :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori schimbi jugul, ori dai gauri in actualul pt cele 4 suruburi ale prinderii ghidonului.

Oricum, verifica si cablurile/conductele daca sunt suficiet de lungi pt a permite montarea manetelor si comenzilor pe un astfel de ghidon. S-ar putea sa necesite inlocuirea cu unele mai lungi :)

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ma poate ajuta si pe mine ? ...am un Srad si vreau sa ii pun ghidon de StreetFighter\Cross dar am o mica nelamurire,trebuie schimbat jugul ?

 

file_275392_phpjqqzlU.jpg

eu tocmai am schimbat furca la hornetul meu de 600,am pus un USD de gixxer 750.trebuie sa dai gauri in jugul superior pentru a putea pune adaptoarele pt noul ghidon.daaar,nu vei gasi adaptoare potrivite ca inaltime,sa iti treaca peste reglajele furcii.deci vei mai avea de lucru sa pui si inalatatoare de vreo 2-3cm(asa a fost in cazul meu).nu stiu care e lungimea conductelor si furtunelor tale,dar iti spun sigur ca va trebui sa schimbi furtunele de frana.cat despre manete si cablurile de gaz si ambreiaj aia nu stiu cat sunt de lungi la tine.la mine nu a fost o problema,cele originale fiind destul de lungi pt a se potrivi.spor la treaba :love:

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ma poate ajuta si pe mine ? ...am un Srad si vreau sa ii pun ghidon de StreetFighter\Cross dar am o mica nelamurire,trebuie schimbat jugul ?

 

file_275392_phpjqqzlU.jpg

 

Poti sa iei jug LSL 200 de euro :love: cu suporti pt ghidon de enduro ( da costa ) , poti sa dai gauri in jug si iti pui suporti de ghidon 70 80 de euro ( mie mi lea facut cineva la strung mai eftin da cam romaneasca treaba , sunt ok solide da nus finisate ) . cablurile trebuie schimbate cel putin la mine la cbr 600 f2 erau scurte si cred ca asah sunt la toate carenatele sunt la fix facute , ambreaj acceleratie ( la ambreaj am cablu de frana de fata de bicicleta :love:) si la acceleratie am luat un kit deala de cabluri cu 5 euro de la louis cu ma imulte shurubele chestii de prindere si mi lo rezolvat un prieten functioneaza boboc ) , conductele de frana iar trebuie mai lungi ( la mine pleca una din pompa si jos la aripa are un repartitor pt fiecare parte , am pus 2 conducte de sus pana jos cu insertie de metal ) . daca ai bani poti sa faci treaba faina io am facut sa fie eftin , poti sa te bagi la Renthal pe site si vezi acolo ca parca erau juguri care se potriveau si al motorete de strada si iei unu dinala si un ghidon adevarat , dai banu faci o treaba :love: . numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tocmai am schimbat furca la hornetul meu de 600,am pus un USD de gixxer 750.trebuie sa dai gauri in jugul superior pentru a putea pune adaptoarele pt noul ghidon.daaar,nu vei gasi adaptoare potrivite ca inaltime,sa iti treaca peste reglajele furcii.deci vei mai avea de lucru sa pui si inalatatoare de vreo 2-3cm(asa a fost in cazul meu).nu stiu care e lungimea conductelor si furtunelor tale,dar iti spun sigur ca va trebui sa schimbi furtunele de frana.cat despre manete si cablurile de gaz si ambreiaj aia nu stiu cat sunt de lungi la tine.la mine nu a fost o problema,cele originale fiind destul de lungi pt a se potrivi.spor la treaba :wacko:

Pot sa intreb ce ghidon exact ai pus? Si este vreo diferenta la manevrabilitate? (ca stiu ca ai tras un test)

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

919

Mane, esti idolul meu :laugh: Zi-mi te rog de unde si cu cat ai luat deflectorul ala si cum i-ai adaptat prinderea.

Am aceleasi faruri ca si tine si ma chinui de ceva vreme sa gasesc un parbriz/deflector care sa se pupe. Dupa ce rezolv cu asta o sa mai trebuiasca sa gasesc o modalitate de a pune si bordul, pentru ca momentan circul fara. M-am obisnuit, nu e problem, doar ca imi e dor de becul de benzina :wacko:

Poate ne vedem intr-un week-end la un brifcor dat de mine, sa vad exact ce ai facut acolo.

post-40715-1271925842_thumb.jpg

post-40715-1271925853_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca in primul rand ar trebui sa inlocuiesti semighidoanele cu unul street sau dragbar.farurile sunt uriase si nu exprima agresivitate.in rest totul este ok.

daca vrei un pic de ajutor,placerea este de partea mea.eu am trecut prin faza asta. :rolleyes: :laugh:

 

nu uita de bugspoiler(iti recomand unul cu cat mai multe prize de aer)

Mesaj completat

despre asta e vorba.

post-13982-1272022569_thumb.jpg

Editat de laura_tazy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain de feed-back :laugh:

Chestia e ca incerc sa imbin utilul cu placutul deoarece circul destul de mult cu mobra asta, atat in oras cat si in afara lui

- fiind destul de inalt si masiv, semighidoanele ma avantajeaza ca pozitie. Cu un drag bar sau street stau pe el ca pe enduro si nu ca nu ar fi confortabil, dar la plimbari pe afara ma zboara vantul. Ca sa nu mai zic ca arat ca un ursulet pe bicicleta la circ :P Am avut inainte un street LSL pe el si am revenit la semighidoane din cauzele astea.

- farurile nu sunt chiar atat de imense cum par in poza. Sunt pozate de aproape cu un obiectiv ultra wide si dau impresia ca sunt mari. Sunt exact cele pe care le are si Oz pe mobra lui. Mastile puse de tine sunt bestiale, dar au un mare dezavantaj - nu lumineaza cum trebuie. Am incercat vre-o 2 variante de genul, iar noaptea zici ca aveam 2 lampadare d'alea cu ulei :rolleyes:

 

Oricum, mai e destul de lucru la mobra, e de abia la inceput. Urmeaza curand bugspoilerul (sa vad daca il cumpar sau il fac eu din fibra...), si apoi aripile fata/spate, oleaca de revopsire etc. Bani si timp sa fie, ca usor usor le dau eu de cap :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ma poate ajuta si pe mine ? ...am un Srad si vreau sa ii pun ghidon de StreetFighter\Cross dar am o mica nelamurire,trebuie schimbat jugul ?

 

file_275392_phpjqqzlU.jpg

 

 

aia e poza cu mobra mea :P ( breloc vans :D )

 

daca tot veni vorba de fightere , si eu ma chinui cu al meu un CBR f3 , mai am mult de lucru . urmeaza ghidonul , apoi codita apoi masca . apoi finisari ( vopsea & stuff) :peace:

post-12605-1272306917_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia e poza cu mobra mea :P ( breloc vans :D )

 

daca tot veni vorba de fightere , si eu ma chinui cu al meu un CBR f3 , mai am mult de lucru . urmeaza ghidonul , apoi codita apoi masca . apoi finisari ( vopsea & stuff) :peace:

dupa cum se vede poza am luat-o de pe BikeShop...nu m-am mai stresat sa ii fac poze..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...