ThunderByte Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) Interesant, dar ... ce faci cu bordul? Eu am scos tot ce era legat de iluminat, am tras firele prin cadru sa le ascund si sa le scot in fata, am simplificat de tot bordul, am pus un kilometraj mic de bicicleta ( ), Ceasul de apa e mic il ascund eu pe undeva si ma gandesc daca sa pun sau nu turometrul... Dar chiar si asa, tot parca sunt o gramada de fire si parca incarca fata... Plus firele pt. far...(care sunt cam 6, ca aveam 2xH4). Eu ma gandesc sa ii trantesc 2 faruri galbene... Eu am facut asa , dupa ce le-am ingramadit pe toate in fata filtrului de aer incercand sa le asez cat mai bine cat sa nu imi blocheze sau jeneze in vre-un fel socul(la vfr e mai ciudatel un pic mecanismul de actionare) mi-a iesit asta , din care momentan nu imi merge decat turometrul si martorii, senzorul de apa il am de la calin D de pe forum care are acelasi bord dar pe bandit-ul lui nu a avut unde sa il puna(racire pe ulei), cel de la scanteie e destul de simplu, prin inductanta(un fir infasurat pe una din fise), la km inca nu am gasit senzor, cred ca merge cel de km de bicicleta, tot cu magnet si senzor are si el normal, dar nu am gasit unul se probez. La final mi-a iesit asta Terminata cam pe fuga cat sa ii fac ITP(pe care nu l-am luat din cauza idiotenieisi incompetentei unora) si sa ma pot misca cu ea, pe viitor as vrea sa ii schimb farul, oglinzi pe capat de ghidon, ma bate gandul la un ghidon normal si neaparat o vopsire. Zilele astea urmeaza sa ii schimb toba cu una carbon ceva mai lunga dar cu alt traseu ... ar fi multe de povestit(ma gandesc sa fac un topic la motocicleta mea despre asta ...), printre care si asta care s-a terminat cu asta care a iesit asa (vopsit in camp electrostatic) Editat Aprilie 28, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 eu am rezolvat mult mai simplu problema firelor si a bordului...l-am dezafectat complet.turatiile si viteza chiar nu ma intereseaza personal,doar mi-am invatat motorul in 5 ani cum merge.uleiul verificat saptamanal,temperatura apei dat cu presupusul si cand porneste termocupla stiu ca e cald...alte lumini si becuri pe mine personal ma incurca,imi distrag atentia degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 (editat) Interesant, dar ... ce faci cu bordul? Eu am scos tot ce era legat de iluminat, am tras firele prin cadru sa le ascund si sa le scot in fata, am simplificat de tot bordul, am pus un kilometraj mic de bicicleta ( ), Ceasul de apa e mic il ascund eu pe undeva si ma gandesc daca sa pun sau nu turometrul... Dar chiar si asa, tot parca sunt o gramada de fire si parca incarca fata... Plus firele pt. far...(care sunt cam 6, ca aveam 2xH4). Eu ma gandesc sa ii trantesc 2 faruri galbene... bordul este montat.mai rau a fost sa gasesc loc pentru cutia de sigurante care am prins=o sub bord.ii fac o poza.nu este definitiv,vreau doar sa ies mai repede cu ea.pe viitor vreau un alt bord si toata instalatia fata prelungita. da firele de far sunt 6 2 faza scurta 2 faza lunga si 2 pozitie dar daca te uti mai atent 3 sunt trebuincioase si 3 sunt doare masele.eu am pus un fir masa ,unul plus faza scurta unul plus faza lunga pe aceeasi muha (h4). farul nu cred ca ramane definitiv.am facut-o doar mai comoda pentru mers si pt viteza ( sa merg mai incet) Eu am facut asa , dupa ce le-am ingramadit pe toate in fata filtrului de aer incercand sa le asez cat mai bine cat sa nu imi blocheze sau jeneze in vre-un fel socul(la vfr e mai ciudatel un pic mecanismul de actionare) mi-a iesit asta , din care momentan nu imi merge decat turometrul si martorii, senzorul de apa il am de la calin D de pe forum care are acelasi bord dar pe bandit-ul lui nu a avut unde sa il puna(racire pe ulei), cel de la scanteie e destul de simplu, prin inductanta(un fir infasurat pe una din fise), la km inca nu am gasit senzor, cred ca merge cel de km de bicicleta, tot cu magnet si senzor are si el normal, dar nu am gasit unul se probez. La final mi-a iesit asta Terminata cam pe fuga cat sa ii fac ITP(pe care nu l-am luat din cauza idiotenieisi incompetentei unora) si sa ma pot misca cu ea, pe viitor as vrea sa ii schimb farul, oglinzi pe capat de ghidon, ma bate gandul la un ghidon normal si neaparat o vopsire. Zilele astea urmeaza sa ii schimb toba cu una carbon ceva mai lunga dar cu alt traseu ... ar fi multe de povestit(ma gandesc sa fac un topic la motocicleta mea despre asta ...), printre care si asta care s-a terminat cu asta care a iesit asa (vopsit in camp electrostatic) este foarte frumos bordul.ceva de genul cu instalatia am procedat si eu inainte filtrului de aer.daca vrem sa facem treaba ca oamenii trebuyie modificat treseul instalatiei precum si lungimea sau alte ramificatii ale acesteia.senzor de ala de care spui de bicicleta am avut si eu ,dar trebuie sa fii atent cum il montezi si ce setari ii dai ca altfel ai eroare de km.eu il tineam mai mult pentru ceas. scuze daca fac greseli dar am un ochi bandajat,am crezut ca am conjuctivita si cand colo am zeama de flex asa arata la mine bordul momentan. firele care le am mana sunt de la bec,semnalizari-2 si pozitie.le-am lasat asa sa vad cum vindupa care le imbrac in banda. Editat Aprilie 29, 2012 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Da, deci dupa lucrarile de azi am decis: nu mai pun nici eu turometrul si nici ceasul pt. apa. Ramane doar kilometrajul mic si becurile pt. neutral si semnalizare. Firele poti sa le maschezi mai usor cu tub termocontractibil, decat cu banda. Totusi daca gasesti o banda buna, sa fii sigur ca in timp nu se inmoaie/intareste si lasa 'muci' dupa ce se rupe/dezlipeste singura, cred ca e ok. Eu unul am folosit destul de mult tub din ala, pus peste o banda adeziva care mi s-a parut ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Da, deci dupa lucrarile de azi am decis: nu mai pun nici eu turometrul si nici ceasul pt. apa. Ramane doar kilometrajul mic si becurile pt. neutral si semnalizare. Firele poti sa le maschezi mai usor cu tub termocontractibil, decat cu banda. Totusi daca gasesti o banda buna, sa fii sigur ca in timp nu se inmoaie/intareste si lasa 'muci' dupa ce se rupe/dezlipeste singura, cred ca e ok. Eu unul am folosit destul de mult tub din ala, pus peste o banda adeziva care mi s-a parut ok. m-am gandit si la ala.dar sa vad cum se comporta banda,este ceva cu material. uitati un site pe care mai clatesc ochiul http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/85162/Streetfightercaferacereigenbouwprojecten-etc-1.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 si eu am renuntat la absolut orice fel de bord/bec nimic nici macar ala de ulei ...e super tare asa recomand in continuare ...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 (editat) si eu am renuntat la absolut orice fel de bord/bec nimic nici macar ala de ulei ...e super tare asa recomand in continuare ...bafta Nici eu nu sunt un fan al bordului, semnalizarilor (inutilitatilor).. dar o data mi s-a dus termocupla de la ventilator si am observat pe bord ca se duce temperatura mai sus decat deobicei. Mai e o chestie cum estimezi cu ce viteza mergi? In localitati. Pe viitor cand or fi mai multi bani ma gandesc si eu sa fac naked sv-ul meu dar sa ii las semighidoane. Eventual si o carena monopost sa fie asa mai cafe racer style. Consider ca nu merita sa modifici o motocicleta in stare buna nepicata nelovita asa cum consider ca o motocicleta picata lovita nu merita s-o faci ca din fabrica. La SV-uri mi se pare ca, cadrul de sub sa este demontabil. poti sa-ti faci altul si cand mergi la RAR il pui ala original. si ma gandesc daca sa pun sau nu turometrul... Nu te mai gandi. Nu-i pune. Defapt turometrul te va ajuta doar la reglatul turatiei de ralanti. Importanta pentru sanatatea motorului. Editat Aprilie 30, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Da, si la zxr-ul meu, tot la fel e semi-cadrul din spate, demontabil. La mine problema sta in felul urmator: Am vandut moto, am luat-o inapoi cu 11 mil, dar lovita. Motorul, furca, spatele, toba (io si mura - are un zgomot demential, desi nu sunt in mod special fan zdranganele), impecabile. Singura chestie facuta praf: fata, adica: carena fata, bord, far, parbriz, comenzi stanga, cablu ambreiaj, cablu soc si alte cateva mici chestii. Si sunt sigur ca s-ar mai fi rezolvat cate ceva, daca nu intra si sub o masina. Din fericire, prietenul meu nu s-a ales decat cu o zgarietura pe genunchi, echipamentul care i-l dadusem si-a facut din plin treaba. Sa revenim la moto... Fiindca mai am vreo 2 moto :pegaso-ul cu care ma plimb in mod uzual si vf750f V4, la care ma chinui de ceva vreme sa il fac sa mearga bine (inca il am tras pe dreapta), am zis sa nu bag cine stie ce bani in el si pana acum am ajuns cat de cat spre sfarsit si am investit in el doar 2 mil (dintre care 100 ron mansoanele). Mai vin comenzile pe stanga si cablul de soc inca vreo 140 astazi. Far am unul patrat si ma gandesc daca sa il folosesc sau nu... Si cand vor fi finante, ma apuc si de semi-cadrul spate sa fac altul doar cu 1 loc Cred ca vin si cu niste poze in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 eu am rezolvat mult mai simplu problema firelor si a bordului...l-am dezafectat complet.turatiile si viteza chiar nu ma intereseaza personal,doar mi-am invatat motorul in 5 ani cum merge.uleiul verificat saptamanal,temperatura apei dat cu presupusul si cand porneste termocupla stiu ca e cald...alte lumini si becuri pe mine personal ma incurca,imi distrag atentia degeaba clacsonu ala face toti banii:)))) si eu am scos toate luminitele alea, mi-am luat un kilometraj micut pentru a stii cati km fac si cand trebuie schimbate consumabilele, dar inca nu m-am hotarat daca o sa il pun la vedere sau il ascund pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 clacsonu ala face toti banii:)))) si eu am scos toate luminitele alea, mi-am luat un kilometraj micut pentru a stii cati km fac si cand trebuie schimbate consumabilele, dar inca nu m-am hotarat daca o sa il pun la vedere sau il ascund pe undeva. clacsonul face motorul cat despre kilometrii facuti in vederea consumabilelor eu am facut o aproximare de +-500km si sanatate.oricum la cele 2-3 schimburi de consumabile pe sezon(15k km) nu prea m-am agitat ca o sa sar din 4-5k la schimb total Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 (editat) Facut schimbul de ulei, sambata dimineata e programata la iesire pe teren Nu am semnalizari pe fata si am doar o oglinda...faruri=niste proiectoare mici, yoshimura zgomotoasa rau si nu silencer, vedem ce iese, poate raman fara talon Din pacate poza a iesit cam nasol, mai trebuie sa mai elimin niste fire de prin fata si o mufa de bec h4. Editat Mai 2, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 (editat) Facut schimbul de ulei, sambata dimineata e programata la iesire pe teren Nu am semnalizari pe fata si am doar o oglinda...faruri=niste proiectoare mici, yoshimura zgomotoasa rau si nu silencer, vedem ce iese, poate raman fara talon Din pacate poza a iesit cam nasol, mai trebuie sa mai elimin niste fire de prin fata si o mufa de bec h4. grija mare cu pulitia. unde gasesc si eu sa cumpar un furtun frana cam de 70-80 cm cu 90 grade decalaj al punctelor de prindere (nu imi vine in minte denumirea),ca ala original nu imi mai ajunge.... am reusit sa ii pun si farul.a iesit asa cum doream o sportiva comoda .trebuie sa montez semnalizarile fata si sa le leg la instalatie,un furtun frana de fata si ceva suruburi. am vopsit-o singur cum m-am priceput cu compresorul.nu a iesit foarte bine ca nu am avut rabdare sa o pregatesc ca la carte.am si zgariat-o la ontaj ca nu am fost atent dar nu mai conteaza. acum ma gandesc cum sa ii fac un pinten ca nu se leaga partea din fata galeriilor de evacuare. codita este taiata in partea de jos,aripa fata de asemenea,seile tapitate,prinderile farului sunt improvizate de mine,pana reusesc sa cumpar ceva frumos. ce ma tine pe loc acum este furtunul de frana ca nu prea gasesc. atasez si ceva poze. per total eu sunt mandru de ce a iesit si de munca mea.nu sunt mecanic, nici vopsitor,am incercat sa fac totul cu mana mea.daca aveam bani mai multi iesea si mai bine. va doresc tuturor spor la modificat si purtati echipament de protectie mai ales la ochi,eu am fost la urgente cu span in ochi.... am pus si o poza cum era ea inainte Editat Mai 2, 2012 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) Da, azi am scos-o la plimbare. Zgomot ca la casa de nebuni, mult mai linistita ca pegaso-ul, dar ca si confort pe drum nici nu se compara Am mai modificat-o un pic de data trecuta, insa mai cere atentie. Plus ca incepe si ambreiajul sa oboseasca asa ca daca are cineva nevoie de vreo piesa mai importanta de pe ea, ma apuc de dezmembrat, nu de alta dar am vazut ca furcile de zxr400, 750, erau la un momentdat la cautare. A si niste oglinzi, cam de scuter cred, le-am luat ieri, dar nu ma prea multumesc, nu prea am cum sa le prind calumea. Merg pe ghidon de 22. Editat Mai 5, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 hai ca ma bag si eu in seama , nu prea am dibuit treaba cu releul pe farurile H3 ! nu stiu ce conexiune sa fac dar iata ce a iesit .... varianta 1 si varianta 2 la care m-am oprit toate cablurile le-am bagat intr-o cutie de alimente care se inchide ermetic si am legat-o sub bord , se vede in poza 2 ceva albastru pe sub masca neagra aceea e cutia momentan astept sa ma loveasca inspiratia pentru ca nu sunt multumit de cum a iesit traba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 eu am bagat fiecare mufa intr-o camera de biciceta pe care am sigilat-o in capete cu banda izolatoare si sper sa tina. eu insa am avut loc sa le maschez dupa far. am terminat in sfarsit si minipoiectul meu de soft fighter si mie unul imi place foarte mult ce a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 intradevar ti-a iesit super , eu insa nu as renunta la bord .... eventual as trece la unul electronic de dimensiuni mai mici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 eu am bagat fiecare mufa intr-o camera de biciceta pe care am sigilat-o in capete cu banda izolatoare si sper sa tina. eu insa am avut loc sa le maschez dupa far. am terminat in sfarsit si minipoiectul meu de soft fighter si mie unul imi place foarte mult ce a iesit. frumoasa tare cu farul polisport parca.am vrut sa imi iau si eu dar nu credeam ca da asa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 De la Polisport este..asa-i. Farul l-am luat de la RomiMoto si a fost destul de ieftin dar sincer...nu bate ca cel original. Ca design...si mie imi place cum sta. A ta e gata?...sau mai ai de modificat una alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 De la Polisport este..asa-i. Farul l-am luat de la RomiMoto si a fost destul de ieftin dar sincer...nu bate ca cel original. Ca design...si mie imi place cum sta. A ta e gata?...sau mai ai de modificat una alta? este asa cum arata in poze ,mai sus o idee.am gasit si furtun frana acum sunt in tratative cu vanzatorul.mai am lichidele si mai nou baia de ulei ca am crapat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 este asa cum arata in poze ,mai sus o idee.am gasit si furtun frana acum sunt in tratative cu vanzatorul.mai am lichidele si mai nou baia de ulei ca am crapat-o Zi-mi si mie de unde ti-ai luat farul si cat te-a costat? Eu l-am gasit pe ebay pe la vreo 40 de euro. Merge cu bec H4 nu? Cum lumineaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Zi-mi si mie de unde ti-ai luat farul si cat te-a costat? Eu l-am gasit pe ebay pe la vreo 40 de euro. Merge cu bec H4 nu? Cum lumineaza? farul l-am cumparat de la userul Dnepr&Sidecar http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-far+ijdneprvoshodminsk50+lei+bucata-144419.html .este un vanzator de incredere.mai avea un far din cate am inteles. al meu este far de comunista,cu bec bulb(cum aveau daciile) dar se poate pune h4 prin cumpararea unui inel de plastic adaptor http://www.google.ro/imgres?q=inel+plastic+adaptor+h4&hl=ro&sa=X&biw=1024&bih=608&tbm=isch&prmd=imvnsfd&tbnid=loERJrLe0qDm2M:&imgrefurl=http://www.daciaclub.ro/Philips-X-treme-Power-H4-page-7-t135796-s180.html&docid=osrt_0lzKiMtZM&imgurl=http://www.daciaclub.ro/galerie/albums/userpics/50137/abc.jpeg&w=800&h=600&ei=tSCqT-_MC8r74QSP4ODGCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=238&vpy=148&dur=3208&hovh=194&hovw=259&tx=165&ty=131&sig=114620118481018760223&page=1&tbnh=131&tbnw=186&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:1,s:0,i:70 .cred ca vede foarte bine tinand cont ca este un far mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 hai ca ma bag si eu in seama , nu prea am dibuit treaba cu releul pe farurile H3 ! nu stiu ce conexiune sa fac dar iata ce a iesit .... varianta 1 si varianta 2 la care m-am oprit toate cablurile le-am bagat intr-o cutie de alimente care se inchide ermetic si am legat-o sub bord , se vede in poza 2 ceva albastru pe sub masca neagra aceea e cutia momentan astept sa ma loveasca inspiratia pentru ca nu sunt multumit de cum a iesit traba nu mai ai schema aia? vezi ca poti sa topesti ceva fire daca mergi cu ambele faruri aprinse fara releu. uite aici o idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 banditul rosu cu bracketii (care tineau masca)prea lungi si ceasuri originale(acum are koso) a fost rectificat de catre posesor, asa arata acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 Asa da! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 10, 2012 Share Postat Mai 10, 2012 eu acum sunt in faza de probe , momentan astept sa vina sculele necesare pentru confectionarea unui nou cadru de far pentru ca cel al motorului e prea lat , dar o sa raman pe varianta fara masca peste faruri ! cat despre schema de montaj a releului : m-a cam bagat in ceata dar am sa-i dau eu de cap ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.