mertan Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 cine e din jurul bacaului.... am meserias in aerograf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 m-ar interesa si pe mine niste accesorii pt un sv 650s 06:daca imi poti face rost de bugspoiler,aripioara roata spate,si ceva de carbon pt invelit toba, eventual si alte accesorii... astept raspuns aici sau pe pm toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 pot sa fac rost de mai multe... hai ca eu ma uit si it spun oke? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 stie cineva franceza? pun pariu ca ce scrie acolo e super. http://www.membres.lycos.fr/svwoman/newpage.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sick Boy Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 Incalzirea asta globala a grabit usor lucrarea la "bataia de strada"asa ca sunt aproape gata mai am spatele de pus si plugul care sunt momentan pregatite de vopsit si infrumusetat cu ceva desene.Am pus o poza cu o faza intermediara nu m-am putut aptine,mai ales ca nu sa mai postat cam de multisor, Ne vedem la Resita 12-15 Iulie West Romanian Bike Week 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 super a iesi sick boy.... frumos motor. ceva performance ai bagat in ea? un filtru ceva un dyno? a iesit misto. aripa pe fata ceva? oglinzi? lasa ca ne arati tu la sfarsit ce a iesit. super motor. ai mare grija si ne vedem pe strada la o bataie. asfalt uscat si la cat mai multe gume sparte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Aprilie 12, 2007 Autor Share Postat Aprilie 12, 2007 Incalzirea asta globala a grabit usor lucrarea la "bataia de strada"asa ca sunt aproape gata mai am spatele de pus si plugul care sunt momentan pregatite de vopsit si infrumusetat cu ceva desene.Am pus o poza cu o faza intermediara nu m-am putut aptine,mai ales ca nu sa mai postat cam de multisor, Ne vedem la Resita 12-15 Iulie West Romanian Bike Week 2007 Pfoaaa... frumoasa domnu' Asteptam si finalul, ca pana acum promite foarte multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 21, 2007 Share Postat Aprilie 21, 2007 Incalzirea asta globala a grabit usor lucrarea la "bataia de strada"asa ca sunt aproape gata mai am spatele de pus si plugul care sunt momentan pregatite de vopsit si infrumusetat cu ceva desene.Am pus o poza cu o faza intermediara nu m-am putut aptine,mai ales ca nu sa mai postat cam de multisor, Ne vedem la Resita 12-15 Iulie West Romanian Bike Week 2007 Arata bestial! De abia astept sa il vad la intrunire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 21, 2007 Share Postat Aprilie 21, 2007 va salut.... am gasit pe site-ul polo reactualizat urmatorul kit pt suzi sv 650 s: http://www.polo-motorrad.de/group/6616/pro...tdetails.0.html dar nu prea inteleg ce ofera acest kit..cu atat mai mult ca in poza apare un hornet..ma poate lamuri cineva? ms si ne vedem pe 2 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ElSpa Postat Aprilie 21, 2007 Share Postat Aprilie 21, 2007 tradus cu www.freetranslation.com/ Front wheel fender in GFK unlackiert (grau).Strada = similarly OriginalRacing = in the USD-Style - optics as well as in Upsidedown-GabelnRetro = in the Classic-Style long and schmalZur assembly as well as original or inclusive Anbaukit. with material expert opinion e doar aripa fata...nicidecum un kit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Aprilie 22, 2007 Share Postat Aprilie 22, 2007 Cine stie unde se vopseste ceramic in Romania? despre ce vorbesti? este tot o "acoperire"? sau vorbesti de "plastifiere"?! - vezi jantele mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 despre ce vorbesti? este tot o "acoperire"? sau vorbesti de "plastifiere"?! - vezi jantele mele ceramic coating - pentru evacuare ma interesa. Am rezolvat afara, n-am gasit pe nimeni in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 Domnilor, m-am inarmat cu rabdare si am citit tot topicul. Cu riscul de a atrage o huiduiala generala, as dori sa spun ca toate accesoriile gen "bug face" si "predator" sunt pur si simplu ridicole. La fel si rezervoarele cu spinare si coaste. Cand le vad, nu-mi pot scoate din minte daciile 1300 cu spoilere si eleroane. Vopsele stridente si cromul pot avea rolul lor folosite cu masura, dar trei sferturi din motoarele de pe topic arata ca niste ciori vopsite. Sunt total de acord cu conceptul de streetfighter ca motocicleta modificata, dar modificata (in primul rand) pentru performante stradale. Operatiunile de "tail-chop", demontarea tuturor accesoriilor posibile sau inlocuirea carenei fata cu unul sau doua faruri mici au originea in dorinta de reducere a greutatii. Cu MULTA munca, look-ul obtinut este intradevar special. Asta a generat o invazie de plastice kitchiose prin care se incearca atingerea acestui look fara efort. Este diferenta dintre un BMW tunat, sa zicem, de Racing Dynamics (unde 90% din diferente sunt sub capota) si un BMW tunat la coltul strazii, unde coborarea garzii la sol se face prin atarnarea unui munte de plastice inutile de jur imprejurul masinii. Si, ca sa imi argumentez teoria, voi posta ceva luat de pe ducatimonster.org, care reprezinta destul de bine conceptia mea despre streetfighter (ca si posesor de Monster ): Si un citat din ce zice omul: I continue to develop my monster into what I envision as an aggressive streetfighter.Whatever I have removed or cut from the bike has been replaced with ‘character building’ components, for my monster and myself! Mods - Marchesini magnesium wheels, polished, zinc chromated and powdercoated - superbike front forks (GSXR), revalved, with black nitrate shafts - ohlins rear shock - radial brakes with galfer direct lines - Brembo radial master cylinders - Brembo full floating rotors - FCR 41mm carbs with UNI air filters - DP 50mm high exhaust - Nichols flywheel - DP lightened clutch basket, STM master - Dynacoil kit and electric fuel pump - Cycle Cat, Rizoma and DP billet parts - translucent black powdercoated frame - DP carbon fibre - Pro Taper bars - custom LED taillights and flyscreen - wires relocated - extensive powdercoating 25 minutes of backroads to work everyday allows me to confirm the mods help the bike perform better. Modificari bazate pe cresterea performantei si de BUN GUST !!! Poate am imbatranit eu, dar mi se pare ca filtrul bunului gust s-a cam dus dreaq... Later edit: mi-am adus aminte de ideea ca streetfighter-ele se incadreaza mai degraba la choppere: NICIODATA. Dupa mine un streetfighter trebuie sa aiba sange de super-sport (a se citi sasiu, motor, suspensii, frane). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Messner Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 BRAVO Pistolaru` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex-bandit Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 pistolaru: la streetfightere si nakeduri "modificate" in general se aplica "less is more". iar streetfighterele nu sunt deloc legate de mult plastic ondulat cum au ajuns unii sa creada. La capitolul suzuki pot da si eu un link interesant, care pe langa mult informatie are poze cu streetfightere simple si frumoase: http://www.oldskoolsuzuki.info/ eu nu mai stiu cum sa ascund fire si alte prostii, am inebunit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 Un pic mai timid si cu un buget cat "aia" de furnica, cam asa arata la jumatatea transformarii micul meu Frankenstein>>> Si, pentru cei mai fara bani dar cu ganduri mari, o mobra taricica, cu un motor 4 in V frumos de tot, la un pret bun de facut streetfighter din ea: /index.php?...pid=723946& Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 Este o parereSi totusi nu-i asa.S.F.uri sunt denumite cu titlu generic mai toate motocicletele care nu sunt nici de curse,nici de strada,nici de teren.In general sunt acele motociclete care au ,fie din conceptie si fabricatie,fie din aranjare sau tunare,un aspect agresiv ce emana forta si agresivitate si care chiar au forta si sunt agresive.Un astfel de motor te fece sa spui de cum il vezi;bai nene e grozav,e misto,e rau.Si dai si scuipa sa nu deochi animalu.Insasi denumirea lor generica te duce cu gindul la niste barbati puternici ,bine claditi si violenti,care strabat cartierele neinfricati.Este o idee si este supusa dezbaterii publice.bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 eu ce zic.... unii nici nu prea stiu despre ce este vorba.... majoritatea(si asta pe proba, pesondaj pe ce vreti voi) cand le arati 2 motociclete... una super sportul si un streetfisghter si sa aleaga din cele 2 sigur aleg super sportul carenat ca e mai misto... ca e altfel... dar unii nu stiu de ce pot aceste fiare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 Insasi denumirea lor generica te duce cu gindul la niste barbati puternici ,bine claditi si violenti,care strabat cartierele neinfricati. Asta probabil este viziunea americanizata a conceptului. Ma duce cu gandul la ceva ce am citit odata despre proprietarii de Harley care, in marea lor majoritate oameni obisnuiti, ies duminica pe motor cu barbi lipite si haine de "duri". Cred ca viziunea europeana a conceptului de streetfighter este mult mai legata de performanta decat de imaginea de "dur". Asa a aparut si categoria "urban-sports", unde cred ca se incadreaza majoritatea sportivelor cu aspect de streetfighter din fabrica (speedtriple, monster, brutale etc.). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sick Boy Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 Am promis ca o sa revin cu poze mai recente, transformarile vor continua in special la capitolul finisaje, vopsea si aerograf. Asa Arata acum, dupa un drum de 1500 km de la care m-am ales cu un consum intre 4,3% si 8%, inclusiv cu ceva dureri de incheieturi la maini si de sezut Consumul insa ma multumeste tinand cont de faptul ca am renuntat la carene si la toba. NE VEDEM LA RESITA LA WEST ROMANIAN BIKE WEEK 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 Bestial motorul ! Sa ai parte de el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 Am promis ca o sa revin cu poze mai recente, transformarile vor continua in special la capitolul finisaje, vopsea si aerograf. Asa Arata acum, dupa un drum de 1500 km de la care m-am ales cu un consum intre 4,3% si 8%, inclusiv cu ceva dureri de incheieturi la maini si de sezut Consumul insa ma multumeste tinand cont de faptul ca am renuntat la carene si la toba. NE VEDEM LA RESITA LA WEST ROMANIAN BIKE WEEK 2007 Deci urmele de gloante de pe cadru sunt absolut geniale... s-au dat batalii grele acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 misto de tot... sa o stapanesti sanatos. e foarte tare... cum e cu mersul tare la viteze mai mari fara carene? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sick Boy Postat Mai 13, 2007 Share Postat Mai 13, 2007 misto de tot... sa o stapanesti sanatos. e foarte tare... cum e cu mersul tare la viteze mai mari fara carene? Am tot mers cu viteza mare pana acum si sincer m-am cam linistit cand am vazut cat de pregatiti si atenti sunt ceilalti participanti la trafic, dar sa revin la intrebarea ta : pana la 240km/h e ok, peste curentul e prea puternic si trebuie sa te lasi mult pe rezervor ceea ce nu e confortabil deloc.Pentru accelerare pe distante scurte a fost proiectat, asa ca nu prea ma mai intereseaza viteza.Mi-e suficient sa stiu ca am ceva caluti intre picioare pe care sa-i folosesc in situiatii...extreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Mai 14, 2007 Autor Share Postat Mai 14, 2007 @Sick Boy: arata beton motorul!!! Vb lu' @Emppu.. lupte grele acolo Felicitari si mult succes in continuare!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.