laurtm Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat! Conform manualului utilizatorului pt CBR 600RR, inainte de a "baga motorul la iernat", printre alte operatiuni, se schimba uleiul si filtrul de ulei. In momentul cand il "scoti de la iernat", tot conform aceluiasi manual, si daca au trecut mai mult de 4 luni de cand ai inceput "iernatul", inainte de a-l porni trebuie din nou schimbat uleiul, printre alte operatini. Asa scrie in manual ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 (editat) in manual ar scrie si ca dupa fiecare drum sa-ti iei alta motocicleta, daca ar putea. bineinteles, recomandat tot honda parca daca scot mobra de la iernat dupa 3 luni si 29 zile, uleiul ala e perfect pentru inca 5k km, dar daca daca o tin 4 luni, deja este stricat... Editat Octombrie 13, 2009 de Cosmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurtm Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 in manual ar scrie si ca dupa fiecare drum sa-ti iei alta motocicleta, daca ar putea. bineinteles, recomandat tot honda parca daca scot mobra de la iernat dupa 3 luni si 29 zile, uleiul ala e perfect pentru inca 5k km, dar daca daca o tin 4 luni, deja este stricat... In manual recomanda, referitor la pregatirea pt "iernat": - verificarea lichidului de racire (respectarea proportiei de 50/50 % antigel/apa); - schimbarea uleiului si a filtrului de ulei; - golirea rezervorului de benzina si pulverizarea in interiorul acestuia a unui ulei anti-coroziv (spray); - pentru prevenirea aparitiei ruginei in cilindri se vor efectua urmatoarele: se scot bujiile, se toarna in fiecare cilindru cate o lingurita de ulei de motor, se da la automat de cateva ori pt distribuirea uleiului, iar apoi se monteaza la loc bujiile. - bateria motocicletei se pastreaza intr-un loc ferit de temperaturi extreme si se va incarca usor o data pe luna; - se spala motocicleta in intregime si se ceruiesc suprafetele vopsite; - se lubrefiaza lantul; - rotile se vor umfla la presiunea recomandata de producator si se va ridica motocicleta astfel incat rotile sa nu atinga pamintul; - acoperiti motocicleta si depozitati-o intr-un loc neincalzit cu variatii cat mai mici de temperatura intre zi si noapte. La sfarsitul perioadei de "iernat", se recomanda: - curatirea motocicletei; - schimbarea uleiului de motor, daca au trecut mai mult de 4 luni de la inceputul depozitarii; - incarcarea bateriei la parametrii ceruti; - golirea excesului de ulei anti-coroziv; - alimentarea cu benzina proaspata; Cred ca le era mai usor(si mai profitabil) sa recomande schimbarea motocicletei dupa fiecare drum decat sa umple 2 pagini cu prostii de astea. De altfel si mie mi se pare cam exagerat, mai ales pt cine are motocicleta sh si care a trecut prin cateva perioade de "iernat" pe la alti proprietari (si numai ei stiu cum). Dar, asa cum am zis mai sus, sunt doar recomandari date de producator astfel incat motocicleta sa fie in stare optima cat mai mult timp posibil sau cati mai multi km posibili. Fiecare va face oricum ceea ce crede de cuviinta sau ce-i permite bugetul ca si io de altfel, dar in caz de ... macar stim cum trebuia facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 salutare...pana la urma cei care stau in buc nu prea baga mobra la iernat ca si ceilalti daca o scoti odata pe luna si faci 2-3 km e ok parerea mea ... in garaj pusa acolo sterarsa si pornita din cand in cand nu are ce sa ii dauneze... o pornesti 5 min la 3-4 zile si nu ai treaba cu ea ... cert ce e ...trebe atentie cu antigelu si cu apa in rest daca o pornesti ramane in parametri ok. parerea mea. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 daca mergi 2-3 km cu ea, e ok. ideea e s-o folosesti, nu s-o lasi pe liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Am si eu o nelamurire. Ma apropiu de sfarsitul de sezon si, in acelasi timp, de limita de 5.000 km cu uleiul existent. Intrebarea mea este urmatoarea: Cum e mai bine sa procedez, schimb uleiul acum si bag motorul la iernat cu uleiul schimbat, sau, in martie, cand il scot de la iernat, fac atunci schimbul de ulei? Nu voi circula cu motorul pe perioada iernii, pana prin martie-aprilie, cand vine vremea faina. Astept sfaturile voastre. Asfalt uscat! schimba-l la primavara si nu o sa ai nici o problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonitza Postat Octombrie 28, 2009 Share Postat Octombrie 28, 2009 Salutare baieti. Vreau un sfat de la voi in legatura cu alegerea unui nou set de gume pt CBR 600 RR si nu sunt hotarat ce sa iau...vreau pareri pro si contra unor producatori si mai ales experiente real traite de la cei care au schimbat mai des gumele si cu ce au fost multumiti sau nu....mentionez ca folosesc cbr-ul cu predilectie pe trasee virajate de munte...multumesc si astept parerile voastre...toate bune si asfalt uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Salutare baieti. Vreau un sfat de la voi in legatura cu alegerea unui nou set de gume pt CBR 600 RR si nu sunt hotarat ce sa iau...vreau pareri pro si contra unor producatori si mai ales experiente real traite de la cei care au schimbat mai des gumele si cu ce au fost multumiti sau nu....mentionez ca folosesc cbr-ul cu predilectie pe trasee virajate de munte...multumesc si astept parerile voastre...toate bune si asfalt uscat... CE AS PUNE EU PIRELLI DRAGON SUPER CORSA PRO Bafta si succes la alegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Am avut RRul incaltat cu o pereche de dragon supercorsa pro, 4000 Km, niste cauciucuri exceptionale - poate chiar cele mai aderente - dar au dezavantajul unei durate de viata foarte mica, cam 3000-4000 Km in mers sportiv stradal. Urmatorul set va fi tot dragon supercorsa, iti da increderea cea mai mare, mai ales pe frigul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Si eu am Pirelli Dragon Supercorsa Pro si sunt superbe gumele, e putin mai greu pana le incalzesti acum pe vremea asta, dar apoi se tine bine de tot. Eu le am de ~ 7500 km si nu sunt asa uzate, insa eu le am pe un Yzf-R125. Sunt destul de bune si pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Octombrie 29, 2009 Share Postat Octombrie 29, 2009 Salutare baieti. Vreau un sfat de la voi in legatura cu alegerea unui nou set de gume pt CBR 600 RR si nu sunt hotarat ce sa iau...vreau pareri pro si contra unor producatori si mai ales experiente real traite de la cei care au schimbat mai des gumele si cu ce au fost multumiti sau nu....mentionez ca folosesc cbr-ul cu predilectie pe trasee virajate de munte...multumesc si astept parerile voastre...toate bune si asfalt uscat... ai pm cu un pret la super corsa pro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masywoncbr Postat Octombrie 30, 2009 Share Postat Octombrie 30, 2009 Salutare baieti. Vreau un sfat de la voi in legatura cu alegerea unui nou set de gume pt CBR 600 RR si nu sunt hotarat ce sa iau...vreau pareri pro si contra unor producatori si mai ales experiente real traite de la cei care au schimbat mai des gumele si cu ce au fost multumiti sau nu....mentionez ca folosesc cbr-ul cu predilectie pe trasee virajate de munte...multumesc si astept parerile voastre...toate bune si asfalt uscat... Michelin pilot power 2ct, excelente pe ploaie (poate chiar cele mai bune), durata de viata f. lunga, se incalzesc destul de usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 cat sunt niste "piloate" dinastea? ca la primavara vreau sa-i schimb "tocurile" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 Michelin pilot power 2ct, excelente pe ploaie (poate chiar cele mai bune), durata de viata f. lunga, se incalzesc destul de usor. pilot power 2ct sunt destul de nasoale pt mers sportiv , pe un circuit ca amckart sigur cazi cu ele... in schimb super corsa pro sunt criminale recomand si eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Octombrie 31, 2009 Share Postat Octombrie 31, 2009 pilot power 2ct sunt destul de nasoale pt mers sportiv , pe un circuit ca amckart sigur cazi cu ele... in schimb super corsa pro sunt criminale recomand si eu! Pt mersul sportiv pe strada(drumuri virajate) sunt f bune, pt mersul pe vreme rece cat si pt drumuri scurte sunt ok(se incalzesc repede), pt ploaie sunt bune, se consuma destul de greu, daca vrei sa te dai ocazional pe un circuit ca si amk sunt bune (doar daca ajung sa ruleze mult la o temp f ridicata o sa inceapa sa alunece, nu cred ca este cazul pe amk)!!! Daca te dai des pe amk si f tare pe drumuri virajate, dar nu mergi pe ploaie si la temp mici, gandestete la Dunlop GpRacer!! Aderenta fff buna dupa ce se incalzesc si se uzeaza greu pt categoria din care face parte! 2CT-strada si okazional pista GpRacer- pista si omologate si de strada Ceea ce am scris este opinia mea dupa ce le-am incercat, dar si daca te uiti dupa niste teste pe net ai sa ajungi la aceeasi concluzie... Pt mai multe detalii apeleaza la userul MAC, o sa te ajute sa faci alegerea cea mai buna + are de vanzare in stoc la preturi ff bune orice model ai sa alegi.. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Noiembrie 2, 2009 Share Postat Noiembrie 2, 2009 Uitati o discutie cu ai nostri furnizori de piese..... Ultimul mail este primul si asa mai departe. Cumva asta e avansul pentru un fireblade nou? Va rog niste preturi reale. Avand in vedere ca pe site-ul HONDA statorul e putin peste 200 USD volanta aproximativ 220 USD si releul pana in 150 USD. Va rog niste preturi reale nu cu 200% adaos. Multumesc Sent: Mon, November 2, 2009 5:17:09 PM Subject: Re: Cerere cotatii Sal Releu incarcare= 274 euro Volanta = 587 euro Stator = 350 euro Cu stima, Turcus Dan MyMoto Tuning SRL Magazin Bucuresti-Piese OEM Sent: Monday, November 02, 2009 10:08 AM Subject: Cerere cotatii Buna ziua Va rog preturi si termen de livrare pentru urmatoarele piese pentru HONDA CBR 1000 RR 2004 : -releu incarcare -stator -volanta cod sasiu JH2SC57A54M007xxxx Va rog cotatie montaj si garantie. Multumesc Deci..... ce e de facut? Comandam pe afara... Sincer daca preturile care sunt erau exprimate in RON mi se pare OK dar asta e furt pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 pai pt ce sa se mai oboseasca sa te fure pe la spate, cand toata lumea stie ca se fura pe toate partile? comanda din ue, mai pui 50-100 euro transport, si ajungi mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 la pretul de state mai adugi TVA + vama + transport ! daca iei din ue s-ar putea sa scapi mai eftin dar nu cu mult avand in vedere dif eur - $ ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 dar ma gandesc ca cu 583 euro le iau pe toate si tot nu ajung la un asemena grand total mersi ... nu am pe nimeni in state ca le-as aduce cu pretul ala numai sa stiu ca nu se mai practica astfel de magarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 3, 2009 Share Postat Noiembrie 3, 2009 nu simti ca ti se umfla inima-n "chiept" de mandrie nationala cand vezi ce de k0mb1n@7ii ? (scz, tocmai am venit de pe topicul cu gyany, inca sunt sub influenta negativa ) da' un e-bay.de sau .co.uk n-ai incercat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 nu simti ca ti se umfla inima-n "chiept" de mandrie nationala cand vezi ce de k0mb1n@7ii ? (scz, tocmai am venit de pe topicul cu gyany, inca sunt sub influenta negativa ) da' un e-bay.de sau .co.uk n-ai incercat? tocmai a plecat comanda ... total 650$ stator releu volanta , suport scarita si multe suruburi, cleme si chestii minuscule. La o cunostinta din New York. O sa dureze cam o luna, numa bine pana atunci se ia si gume si placute si toate alea ... si pana la primavara se face RED BEST intreaga si ... ioi... abia astept soarele si caldura... da oricum nu ma pot abtine si o sa ma dau cum se usuca putin asfaltu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 bv:D la naiba, eu n-am rude in america. doamne, salivez la cate oferte au astia... am vz la cineva intr-o poza un set de conectori mama tata, diferite dimensiuni si nr de fire. la noi am cautat un conector de 5 fire de am innebunit, si am sfarsit prin a improviza unul de 4 fire de la calculatoare, si inca unul separat. ma apuca toti dracii cand vad ca ei se refera la asa ceva cum am zice noi "iti iei un izoler-band", si la noi nici nu se pomeneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 bv:D la naiba, eu n-am rude in america. doamne, salivez la cate oferte au astia... am vz la cineva intr-o poza un set de conectori mama tata, diferite dimensiuni si nr de fire. la noi am cautat un conector de 5 fire de am innebunit, si am sfarsit prin a improviza unul de 4 fire de la calculatoare, si inca unul separat. ma apuca toti dracii cand vad ca ei se refera la asa ceva cum am zice noi "iti iei un izoler-band", si la noi nici nu se pomeneste. stai relax ... ca am pierdut juma de sezon ... nu imi face placere sa comand de la ei ... dar asta e ... preturile sunt prea mari in ro... vis a vis de conectori .... am suferit si eu pe urma asta... pana la urma am pus niste riglete de alea pe care o sa le schimb tre sa ma duc la cineva care se pricepe... nici eu nu sunt adept al izoler-band... conectori gasesti pe la astia de pe net cu electronice .. am gasit si relee de alea de semnalizare care se gasesc pe louis cu 10 lei buc , alea pentru semnalele cu leduri. bafta sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmo Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 nu era aplicabil cu rigleti, pt ca e o conexiune ce se desface destul de des (la fiecare scoatere de carena), deci nu voiam sa stau sa dau la manutza 5 surubele de fiecare data. pasarele de-ale mele conectori am cautat de am innebunit. sunat un prieten, intrebat publicul, tot. nik. gasisem ceva destul de apropiat pe un site de constructii de modele de avioane, dar ma costa un rinichi si juma de mobra. am zis mai bine rezolv cum pot. in fine, prea am ajuns offtopic. oricum, daca vede cineva pe undeva o "geanta" cu conectori de dif dimensiuni, let me know, pls pana la urma cat ajung niste pilot power 2ct? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Noiembrie 5, 2009 Share Postat Noiembrie 5, 2009 nu era aplicabil cu rigleti, pt ca e o conexiune ce se desface destul de des (la fiecare scoatere de carena), deci nu voiam sa stau sa dau la manutza 5 surubele de fiecare data. pasarele de-ale mele conectori am cautat de am innebunit. sunat un prieten, intrebat publicul, tot. nik. gasisem ceva destul de apropiat pe un site de constructii de modele de avioane, dar ma costa un rinichi si juma de mobra. am zis mai bine rezolv cum pot. in fine, prea am ajuns offtopic. oricum, daca vede cineva pe undeva o "geanta" cu conectori de dif dimensiuni, let me know, pls pana la urma cat ajung niste pilot power 2ct? pot sa iti dau pirelli dar preturile le discutam pe PM Intreba ... si ai sa vezi ca dragon super corsa is peste 2ct bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.