gabi_papi Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Welcome to the club ! F misto jucaria, o sa-ti placa ! Pt crash-uri nu trebuiesc gaurite carenele dar iti recomand si niste protectii pt capacele de motor. Ulei: 10w40 pt mers normal, 10w50 pt mers mai turat sau trackdays. Am mers pe Motul cativa ani, acum folosesc Repsol. Multumit de amandoua. Fiind usoara intra usor in stoppie si mare atentie cand retrogradezi ca se blocheaza usor spatele (fiind usoara), are nevoie de un slippery clutch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) Salut Ahilepeleianul. Ca sa-ti ofere 100% protectie, crash-pad-urile trebuie montate direct pe gaurile de prindere in propulsor, fara adaptoare care ocolesc carenele. Un prieten si-a montat baracuda, fara decupare carene, a agatat un stilp de gard la doar 10km/h, nici macar nu a cazut. Asta i-a cauzat o micrifisura in blocul de cilindri, nu se vedea cu ochiul liber, dar transpira o gramada de ulei cind se incalzea motorul si ture inalte. Ideea de baza e ca daca motoreta cade pe un cras-pad montat printr-o pirghie laterale adaptoare, acea pirghie se poate indoi, chiar rupe, padul va sparge blocul motor, rezulta dauna totala.Si un alt amanunt, suruburile care string padurile sa fie din material mai moale, nu dur, ca sa se indoaie, altfel se smulge filetul. Ori iti pui paduri prinse prin bucsa montata direct perpendicular, cu decuparea partiala a carenelor, ori nu pui nimic. Cum spunea colegul mai sus, mai importante sint capacele de kevlar -carbon (cu minim 5mm grosime de kevlar in punctele de frictiune), montate cu Sikaflex 221 in strat de cca 3-4mm pt amortizare. Te scapa de un capac spart plus 3l de ulei plus transport pe remorca . Daca nu saracesti , pune-i 300V 15-50, si schimba-l cit mai des. slippery clutch. e important la modelul asta, macar cauta unul second daca nu ai bani de unul nou. Editat Mai 22, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Intrebare de baraj : Carenele de 600RR 03-04 se potrivesc la 05-06? La prima vedere par la fel, dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 par ,nu se potrivesc din ce stiu eu,a mai fost lansata intrebarea ,trebuie sa faci cv adaptari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Salut Ahilepeleianul. Ca sa-ti ofere 100% protectie, crash-pad-urile trebuie montate direct pe gaurile de prindere in propulsor, fara adaptoare care ocolesc carenele. Un prieten si-a montat baracuda, fara decupare carene, a agatat un stilp de gard la doar 10km/h, nici macar nu a cazut. Asta i-a cauzat o micrifisura in blocul de cilindri, nu se vedea cu ochiul liber, dar transpira o gramada de ulei cind se incalzea motorul si ture inalte. Ideea de baza e ca daca motoreta cade pe un cras-pad montat printr-o pirghie laterale adaptoare, acea pirghie se poate indoi, chiar rupe, padul va sparge blocul motor, rezulta dauna totala.Si un alt amanunt, suruburile care string padurile sa fie din material mai moale, nu dur, ca sa se indoaie, altfel se smulge filetul. Ori iti pui paduri prinse prin bucsa montata direct perpendicular, cu decuparea partiala a carenelor, ori nu pui nimic. Cum spunea colegul mai sus, mai importante sint capacele de kevlar -carbon (cu minim 5mm grosime de kevlar in punctele de frictiune), montate cu Sikaflex 221 in strat de cca 3-4mm pt amortizare. Te scapa de un capac spart plus 3l de ulei plus transport pe remorca . Daca nu saracesti , pune-i 300V 15-50, si schimba-l cit mai des. slippery clutch. e important la modelul asta, macar cauta unul second daca nu ai bani de unul nou. Merci pentru raspunsuri. Kevlar/carbon deja am dat comanda, ramane de vazut cum se face prinderea/lipirea. Cat despre ulei, 300V din cate stiu eu este inutil pentru strada, el isi arata valoarea pe circuit si e facut special pentru acest regim de mers. Acum corectati-ma daca gresesc. Nu e vorba de bani, dar voi merge pe Motul 7100 , fie 15W50, fie 10w50. 10w40 cred ca e cam subtire pentru cat se incinge motoreta asta, plus ca vin temperaturile de vara. Sliperry clutch stiam ca nu are, nu stiam ca se poate pune. Daca se poate pune e excelent. Ma voi interesa de preturi. Sa ne vedem sanatosi in trafic. Happy days! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Merci pentru raspunsuri. Kevlar/carbon deja am dat comanda, ramane de vazut cum se face prinderea/lipirea. Sikaflex 221.Strat gros. De unde ai comandat capacele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 carbonadi e in concediul pana maine,am eu de comandat 2 seturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Sikaflex 221.Strat gros. De unde ai comandat capacele? Impropriu spus am dat comanda, am cerut ofeta userului mexicanu (sau asa ceva, Daniel il cheama de fapt) care a zis ca-mi poate aduce. De unde, habar n-am. Inteleg de la cmd ca e aici un user care aduce asa ceva si sunt bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 (editat) Repet, capacele de protectie sint construite in fele si fel/ De show-room, economice, si strong. Cele strong sint cele se trebuie montate, problema tine de experienta. Ziceam mai sus, macar 5mm de KEVLAR in zona de impact, adica zona care se va freca cel mai mult cu asfaltul are multe straturi de kevlar si va o feri o protectie reala la un slide de 30m.Majoritatea capacelor au maxim 1 strat de kevlar , un strat de carbon si eventual inca unul de fibra de sticla. Se strapung in 5m de slide.Legat de Sika, e cam singurul adeziv care ofera si aderenta si amortizare, siliconul clasic cedeaza , am vazut zeci de capace dezlipite la cazaturi. Mai pe scurt, trebuie capace care se pun la curse. Mai pe scurt, vorbeste cu baietii care se dau la curse, nu cu negustorii. Editat Mai 25, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 baiatul de care vb eu si Bogdan nu este din Ro,este din DE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Ce parere aveti de filtrele aer K&N Racing (nu cele sport)? Din ce am gasit pe net au doar 2 straturi de filtrare (in loc de 4 fata de cele sport) pentru a permite un debit si mai mare al aerului. Aduc un spor de performanta in plus sau doar baga mai mult praf in motor? Deasemenea trebuie un reglaj al injectiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Te referi la filtrele lavabile? Filtru K&N Sport este acelasi cu cel Racing! Ai vreun link cu informatia gasita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Sunt diferite cele doua filtre. http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=HA-6007R http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=HA-6007 Filtrul de curse este mai permisiv si nu este gandit pentru utilizare urbana de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 In acele link-uri sunt toate informatiile necesare. Am aflat ceva nou azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 (editat) Nu ma intereseaza daca esti destinat utilizarii stradale sau nu, doar daca da caluti si sa nu afecteze motorul. Editat Iunie 9, 2015 de sp33d_fr3ak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 nimic nu da caluti fara sa afecteze motoru'... in special 2 straturi de filtrare in minus. Pt baietii care se dau pe circuit in competitii, uzura mai mare a motorului e un compromis acceptabil atata timp cat le aduce podiumuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Nu afecteaza fiabilitatea motorului filtrul sport (pt utilizare stradala). Iti da circa 2Hp in plus dar va creste si consumul cu circa 0.5l. Nu necesita modificarea hartii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 @gabi_papi [...] Filtrul de curse este mai permisiv [...] hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wirus Postat Iunie 14, 2015 Share Postat Iunie 14, 2015 caut sa cumpar plasticul de sub codita pt honda cbr 600 rr 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
isai@ Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 Domnilor, imi prezint si eu, fara aere, fara figuri, " partenera" de drum de doua sezoane... Moto adus personal din Germania, primul proprietar, 2006..... Asfalt uscat tuturor colegilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 Domnilor, imi prezint si eu, fara aere, fara figuri, " partenera" de drum de doua sezoane... Frumoasa FOC ! Sa o stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
isai@ Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Frumoasa FOC ! Sa o stapanesti sanatos ! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Doiaru Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Domnilor, imi prezint si eu, fara aere, fara figuri, " partenera" de drum de doua sezoane... WP_20150619_19_08_59_Pro.jpg[attachment=1145572:WP_20150619_19_11_01_Pro.jpgWP_20150619_19_09_34_Pro.jpg Moto adus personal din Germania, primul proprietar, 2006..... Asfalt uscat tuturor colegilor! A fost cumva Repsol? Culoare de la roti pare a fi portocaliul tipic Repsol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
isai@ Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Multumesc Mihai. Coloritul este cel original, eu am vopsit janta fata, am vrut sa iasa la culoare cu restul mobrei, portocaliu, dar a iesit mai mult spre orange KTM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsutzyu Postat Iunie 27, 2015 Share Postat Iunie 27, 2015 Ce parere aveti despre uleiul Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50 ? Am gasit o oferta buna la acest ulei si ma gandeam sa il bag in motoreta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.