ssk Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Inainte s-o iei, fa-i macar un test de compresie, si asta dupa ce dai o tura de macar 50km in forja. fara sa te superi, dar de ce dupa ? nu ar trebui facut testul la rece ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Pai daca are ulei gros, special ca sa-i creasca compresia?Si daca cuzinetii sint pusi la plesneala, o forja de 50km ii distrug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 cam asa am facut, cel putin cu zx10-le, doar ca nu am facut 50 si nu forja nasoala, ca nu prea ai unde cu bomba aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Pai daca are ulei gros, special ca sa-i creasca compresia?Si daca cuzinetii sint pusi la plesneala, o forja de 50km ii distrug. Uleiul gros creste compresia? Pai hai sa bagam toti 20W-60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 La un motor mort ii mai creste compresia acel ulei mai gros cum ziceti voi. La unul bun nu ii mai creste nimic. Toate astea se fac de baietii care vand motoare "tipla". Ma pis pe ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 intrebare intrebatoare : am iesit azi o tura scurta ( ploaie, vant, etc) 60 km. s-au dus 3 linii de la rezervor ? nu e cam mult ? am plecat pe full. Benzina pana in gura busonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 Cati l inseamna alea 3 liniute? Esti sigur ca si functioneaza bine liniutele? N ai incercat sa vezi din nou la pompa cat incape pana sus ? N am avut 600rr si nu stiu cum sta treaba cu indicatorul acela... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 astept sa raspunda un posesor de rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 E normal, asa face si a mea (rr din 2005) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 (editat) deci treaba sta asa: ies cu consumul 10%. ce cauze ar putea fi ? ulei schimbat, filtru carbon BMC carbon, curatat, gresat, etc. motorul raspunde super bine la acceleratii, nu da in nas, etc. porneste foarte usor, cu motorul rece/cald ma enerveaza consumul. 10% e posibil sa fie de la senzor temp, mufa de la filtrul de aer ? Sa fi omis sa o "infig" cum trebuie ? desi , cred ca ar fi trebuit sa porneasca f. greu. sau deloc. termostatul merge. ... alta info: evacuare - Leo vince, carbon Editat Martie 29, 2017 de ssk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Iti dau la schimb un 1100 xx ,acelasi consum dar macar are putere adevarata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 deci treaba sta asa: ies cu consumul 10%. ce cauze ar putea fi ? ulei schimbat, filtru carbon BMC carbon, curatat, gresat, etc. motorul raspunde super bine la acceleratii, nu da in nas, etc. porneste foarte usor, cu motorul rece/cald ma enerveaza consumul. 10% e posibil sa fie de la senzor temp, mufa de la filtrul de aer ? Sa fi omis sa o "infig" cum trebuie ? desi , cred ca ar fi trebuit sa porneasca f. greu. sau deloc. termostatul merge. ... alta info: evacuare - Leo vince, carbon Consuma mult prea mult... Eu am 1000RR 2008 cu K&N, evacuare ARROW SBK full si nu trece de 6 la drum, 6,5 forja pe Transfagarasan... dubios de mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Consuma mult prea mult... Eu am 1000RR 2008 cu K&N, evacuare ARROW SBK full si nu trece de 6 la drum, 6,5 forja pe Transfagarasan... dubios de mult... merg din peco în peco ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Mie-mi lua 10 pe autostrada, 8 pe DN-uri. Dar am mers 120km cu max 100km/h, sa fiu 100% convins, am scos sub 6% consum. Honda 600RR 2003, 3000KM avea cind am luat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Consuma mult prea mult... Eu am 1000RR 2008 cu K&N, evacuare ARROW SBK full si nu trece de 6 la drum, 6,5 forja pe Transfagarasan... dubios de mult... Riiight! Si daca mergi atent, la consum asa, scoti si 3, corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 deci treaba sta asa: ies cu consumul 10%. ce cauze ar putea fi ? ulei schimbat, filtru carbon BMC carbon, curatat, gresat, etc. motorul raspunde super bine la acceleratii, nu da in nas, etc. porneste foarte usor, cu motorul rece/cald ma enerveaza consumul. 10% e posibil sa fie de la senzor temp, mufa de la filtrul de aer ? Sa fi omis sa o "infig" cum trebuie ? desi , cred ca ar fi trebuit sa porneasca f. greu. sau deloc. termostatul merge. ... alta info: evacuare - Leo vince, carbon Ce raport de transmisie ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Ce raport de transmisie ai? kitul de lant stock. m-am uitat si la ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Fa plinul, mergi 100 km intr-a 6a la 5000 rpm (90-95 kmh) si apoi fa plinul din nou. Cat ai bagat benzina la al doilea plin ala e consumul real. Ca idee, 600RR 2006 filtru K&N si toba Jardine am scos 5% astfel. Pe 1000RR mai ia 1 litru in plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Fa plinul, mergi 100 km intr-a 6a la 5000 rpm (90-95 kmh) si apoi fa plinul din nou. Cat ai bagat benzina la al doilea plin ala e consumul real. Ca idee, 600RR 2006 filtru K&N si toba Jardine am scos 5% astfel. Pe 1000RR mai ia 1 litru in plus. am făcut consumul intr-o gramada de feluri . Iese mereu cel puțin 10. Plecat cu el pana în gat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 da rezervoru, rezervoru e spart ?)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Io zic ca s-ar putea sa fie lambda defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Motorul functioneaza in parametrii corecti? Nimic suspicios? Verifica senzor TPS. Oricum, nu stiu de ce te uimesti... ca ala e consumul... e greu sa scoti consum bun pe prima generatie de injectie. Abia de la 05-07 chiar au lucrat la consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Urc aici niste poze in amintirea unei motociclete care mi-a trezit multe zambete pe viraje : CBR 1000RR 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 (editat) Urc aici niste poze in amintirea unei motociclete care mi-a trezit multe zambete pe viraje : CBR 1000RR 2005 Cu tot efortul depus (in poze cel putin) si totusi in ultima poza se disting inca "chicken stripes" ) Editat Aprilie 4, 2017 de ettore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Motorul functioneaza in parametrii corecti? Nimic suspicios? Verifica senzor TPS. Oricum, nu stiu de ce te uimesti... ca ala e consumul... e greu sa scoti consum bun pe prima generatie de injectie. Abia de la 05-07 chiar au lucrat la consum. motoreta este 2005. adica la un F4i mergem cu 6-7 si cu asta cu 10-11 ? nu cred. Funcioneaza grotesc de bine motorul =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.