ssk Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 https://www.olx.ro/oferta/cbr-600-rr-ID7Skxb.html#44ec32966e ai facut fata frumoasa si o vinzi ?! Bafta!! doar pentru 1000 rr. din acest motiv am si pus pretul putin peste piata. » Post actualizat in 09 Feb 2017 08:47 Ce an este modelul? salut pentru 2005, care vede doar strada, pentru moment, cu un filtru BMC carbon si o toba leo vince evo3, ce ai putea sa-i faci si cat ar costa? interesant si confortabila ar fi pornirea electroventilatorului la o temp mai mica. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phelipe Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 salut, Prin luna mai intentionez sa achizitionez un 600 rr, ma puteti ajuta cu un pret real pentru modelul 2003-2004 sau 2005-2006 ? Raspunsurile voastre imi vor fi de folos pentru a nu face oferte aberante si nici sa nu platesc cat nu face.Bineinteles, motocicleta sa fie tehnic si estetic ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Prețul "real" îl face piața (cererea/oferta), nu este o valoare stabilă. Uită-te pe site-urile de vânzări de la noi (Bikeshop, OLX) și din afară (Italia este o referință destul de bună - subito.it, moto.it) ca să-ți faci o idee. În plus, prețul corect de februarie nu este la fel de corect în mai. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 la mototcicletele cu peste 10 ani vechime, pretul se face deja in functie de intretinere. Pur estimativ, daca tot vrei cifre, in momentul de fata 03-04 (2500-3500): 05-06 (3000-4000).si 07-08 (4000-5000) Nu vb de gunoaie. salut, Prin luna mai intentionez sa achizitionez un 600 rr, ma puteti ajuta cu un pret real pentru modelul 2003-2004 sau 2005-2006 ? Raspunsurile voastre imi vor fi de folos pentru a nu face oferte aberante si nici sa nu platesc cat nu face.Bineinteles, motocicleta sa fie tehnic si estetic ok. Nu as recomanda Italia. In materie de SS, toti au avut probleme. (posibil ca majoritatea ,,ocaziilor'' puse la vanzare, sa fii pupat circuitul) Prețul "real" îl face piața (cererea/oferta), nu este o valoare stabilă. Uită-te pe site-urile de vânzări de la noi (Bikeshop, OLX) și din afară (Italia este o referință destul de bună - subito.it, moto.it) ca să-ți faci o idee. În plus, prețul corect de februarie nu este la fel de corect în mai. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Recomandarea era menită să-l ajute să-și facă o idee despre prețuri, nu să cumpere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 Un plus de informare, nu a omorat pe nimeni. Recomandarea era menită să-l ajute să-și facă o idee despre prețuri, nu să cumpere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 (editat) salut, Prin luna mai intentionez sa achizitionez un 600 rr, ma puteti ajuta cu un pret real pentru modelul 2003-2004 sau 2005-2006 ? Raspunsurile voastre imi vor fi de folos pentru a nu face oferte aberante si nici sa nu platesc cat nu face. Bineinteles, motocicleta sa fie tehnic si estetic ok. https://www.olx.ro/oferta/cbr-600-rr-ID7Skxb.html#90bb5e1455 Cel mai corect este sa-mi motivez eu anuntul. de ce 3800. am luat motoreta cu 3200. fara drum, inchiriat remorca etc. la care se mai adauga 100 euro, dar asta nu intereseaza pe nimeni. Am desfacut-o complet cand am adus-o acasa. nu am avut ce sa repar, pentru ca nu a fost cazul. am gasit doar o mica zgarietura sub carena fata, pe unul din paharele de la telescoape. pari a fi o piatra sarita, sau dracu stie. inafara de niste cabluri/fire, pe care a trebuit sa le strang frumos cu coliere rapide nu a fost cazul de altceva. toate mufele au fost desfacute, curatate, verificate de contacte imperfecte. a fost cazul la o semnalizare dreapta, unde mufa nu statea cum trebuie. a fost schimbat uleiul si filtrul de ulei. Lichidul de racire. Nu si cel de frana, pentru ca abia ulterior mi-a venit conducta frana spate metalica, pe care din lipsa de timp nici acum nu am montat-o. urmeaza Carenele nu au avut nevoie de nici un fel de reparatie, la o inspectie atenta fiind carenele originale, sau unele dupa alta motoreta fara cazaturi/accidente. singura fisura am gasit-o pe aripa fata, in zona de prindere. motoreta a fost revopsita in totalitate, la o reprezentanta auto ( nu dau nume sa nu fac reclama) - rezultatul este super. nu ma asteptam. pretul a fost pe masura - la asta nu ma asteptam =))) kitul de stickere 200 lei cu tranport - inca nu am montat rim-stripurile - lipsa de timp. levierele frana/ambreiaj - sunt neschimbate - lipsa de timp. la fel si mansoanele si capetele de ghidon. neschimbate. de ce o vand ? vreau 1000 rr. cauciurile au dot 2015 luna 8, parca. nu cunosc istoricul motoretei, dar se vede ca nu a fost trantita pana acum. NU zic ca nu a fost cazuta, doar ca nu se vede. de ce am vopsit-o ? vopseaua arata naspa, si mi-a placut mult tema konica-minolta si pramac. am ales pramac, ca la konica minolta nu ma incadram cu costurile la vopsitor. asa am ajuns eu la pretul 3800 . poate sunt cu 100 de euro castig, dar daca se vinde, cumparatorul o poate dezmembra sa se convinga de cele spuse. (carene necrapate, fara semne de lovituri, etc) edit: are zgarieturi pe capacul alternator parca . sau pe ambreiaj - nu mai retin pe care parte. edit 2: am uitat sa zic anul e din 2005 Editat Februarie 10, 2017 de ssk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 3800 e cam mult, nu intereseaza pe nimeni cat ai bagat tu in ea! Totusi, spor la vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 3800 e cam mult, nu intereseaza pe nimeni cat ai bagat tu in ea! Totusi, spor la vanzare. doar am vrut sa motivez pretul si faptul ca e o motoreta in mintile ei. am avut ocazia sa iau la 2800, acelasi an 2005, dar cand am ajuns sa o vad, era minune daca urmele rotilor se suprapuneau macar putin fara schimburi de lichide, sa zicem ca motoreta ramane la 3500-3600. si nu este un scop sa o vand. Daca se vinde bine, daca nu, ii dam apa paie si bataie =)) si sincer, la cat am muncit la ea, parca as vrea sa nu se vanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 salut, cunoaste cineva cest motor? http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=629758&selpic=0&zoom=1#foto in alta ordine de idei, stiti vreun 600rr '07+ bun de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 28, 2017 Share Postat Februarie 28, 2017 Inainte s-o iei, fa-i macar un test de compresie, si asta dupa ce dai o tura de macar 50km in forja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Inainte s-o iei, fa-i macar un test de compresie, si asta dupa ce dai o tura de macar 50km in forja. fara sa te superi, dar de ce dupa ? nu ar trebui facut testul la rece ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 2, 2017 Share Postat Martie 2, 2017 Pai daca are ulei gros, special ca sa-i creasca compresia?Si daca cuzinetii sint pusi la plesneala, o forja de 50km ii distrug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 3, 2017 Share Postat Martie 3, 2017 cam asa am facut, cel putin cu zx10-le, doar ca nu am facut 50 si nu forja nasoala, ca nu prea ai unde cu bomba aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Pai daca are ulei gros, special ca sa-i creasca compresia?Si daca cuzinetii sint pusi la plesneala, o forja de 50km ii distrug. Uleiul gros creste compresia? Pai hai sa bagam toti 20W-60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 8, 2017 Share Postat Martie 8, 2017 La un motor mort ii mai creste compresia acel ulei mai gros cum ziceti voi. La unul bun nu ii mai creste nimic. Toate astea se fac de baietii care vand motoare "tipla". Ma pis pe ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 intrebare intrebatoare : am iesit azi o tura scurta ( ploaie, vant, etc) 60 km. s-au dus 3 linii de la rezervor ? nu e cam mult ? am plecat pe full. Benzina pana in gura busonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 Cati l inseamna alea 3 liniute? Esti sigur ca si functioneaza bine liniutele? N ai incercat sa vezi din nou la pompa cat incape pana sus ? N am avut 600rr si nu stiu cum sta treaba cu indicatorul acela... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Martie 11, 2017 Share Postat Martie 11, 2017 astept sa raspunda un posesor de rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Martie 12, 2017 Share Postat Martie 12, 2017 E normal, asa face si a mea (rr din 2005) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 (editat) deci treaba sta asa: ies cu consumul 10%. ce cauze ar putea fi ? ulei schimbat, filtru carbon BMC carbon, curatat, gresat, etc. motorul raspunde super bine la acceleratii, nu da in nas, etc. porneste foarte usor, cu motorul rece/cald ma enerveaza consumul. 10% e posibil sa fie de la senzor temp, mufa de la filtrul de aer ? Sa fi omis sa o "infig" cum trebuie ? desi , cred ca ar fi trebuit sa porneasca f. greu. sau deloc. termostatul merge. ... alta info: evacuare - Leo vince, carbon Editat Martie 29, 2017 de ssk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Iti dau la schimb un 1100 xx ,acelasi consum dar macar are putere adevarata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 deci treaba sta asa: ies cu consumul 10%. ce cauze ar putea fi ? ulei schimbat, filtru carbon BMC carbon, curatat, gresat, etc. motorul raspunde super bine la acceleratii, nu da in nas, etc. porneste foarte usor, cu motorul rece/cald ma enerveaza consumul. 10% e posibil sa fie de la senzor temp, mufa de la filtrul de aer ? Sa fi omis sa o "infig" cum trebuie ? desi , cred ca ar fi trebuit sa porneasca f. greu. sau deloc. termostatul merge. ... alta info: evacuare - Leo vince, carbon Consuma mult prea mult... Eu am 1000RR 2008 cu K&N, evacuare ARROW SBK full si nu trece de 6 la drum, 6,5 forja pe Transfagarasan... dubios de mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Consuma mult prea mult... Eu am 1000RR 2008 cu K&N, evacuare ARROW SBK full si nu trece de 6 la drum, 6,5 forja pe Transfagarasan... dubios de mult... merg din peco în peco ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Mie-mi lua 10 pe autostrada, 8 pe DN-uri. Dar am mers 120km cu max 100km/h, sa fiu 100% convins, am scos sub 6% consum. Honda 600RR 2003, 3000KM avea cind am luat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.