JAGI Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) Lamelele arc de pe placute sau sa nu fi capatat discurile joc in inelele de prindere dintre port disc si disc.. Editat Mai 16, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathace89 Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Multumesc pentru raspuns,Cum pot sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k-10 Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Pentru un CBR 900RR/SC28, an 1994, ma poate ajuta cineva cu un manual de reparatie? Link, email (daca suporta). Sau chiar DVD trimis cu posta la pret acceptabil. Pot trimite banii anticipat in cont prin internet banking. Multumesc. Drumuri faine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 salutare! am si eu o problema cu un 600rr, prima generatie (03-04) alaltaieri pe la 23.30 eram pe centura in drum spre casa, nu era iluminata deloc zona si nu imi venea nimeni pe contrasens asa ca am vrut sa aprind faza lunga sa vad ceva mai bine in fata. apas pe butonul de pornit faza lunga si mi-a murit si faza scurta, iar cea lunga evident ca nu s-a mai aprins. panica 2 secunde pana mi-am adaptat ochii la bezna, apoi mers incet pana acasa, sigur de faptul ca a bubuit siguranta si ca o rezolv usor. a doua zi (adica ieri) am zis sa ii verific sigurantele. cea pt lumini, de 20a era arsa, asa cum ma asteptam. ma duc la benzinarie, iau niste sigurante, inlocuiesc defuncta cu una noua si pornesc de test motorul. surpriza insa, becul de faza scurta se aprinde la 50% din putere (si pozitia la fel), insa daca pornesc faza lunga isi revine la puterea normala, insa faza lunga tot nu se aprinde. Am mai descoperit azi si ca daca scot de tot mufa de la faza lunga isi revine becul la puterea normala. becurile sunt in regula, le-am schimbat intre ele si e aceeasi problema. aveti vreo idee? am inteles ca fix intre faruri (pe care trebuie sa le dau jos) e un releu pt lumini, sa fie de acolo buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Verifica blocul de lumini situat pe ghidonul din stanga, ai vreun scurt pe undeva sau iti fura curent. Daca era din releu nu se aprindea deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 ok, voi verifica si acolo. multumesc pentru raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Duminica seara, dupa ploaia aia torentiala din Bucuresti, am avut "norocul" sa intru pe o strada foarte inundata in care aproape am scufundat motorul. La modul ca atunci cand treceam prin apa, veneau valuri peste faruri si parbriz... Exista vreun risc sa fi intra apa prin galeriile alea spre filtru de aer, eventual sa fi ramas mizerie pe filtru de aer? Mentionez ca momentan mobra nu face urat si nu-mi dau seama sa-i fi afectat ceva, doar ca am scos din botul ei niste frunze si crengute bagate in admisiile alea frontale (sau cum le zice). Vreo recomandare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Daca e cum spui tu, ai avut mare noroc ca nu ti s-a oprit. E recomandat sa verifici, dar ce a fost mai rau a trecut. Ai filtru sport sau normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Intrebare de baraj: Ce se intimpla daca intra apa in cilindri? Apa nu este compresibila. Mare noroc ai avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Filtru sport K&N... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Ai avut noroc ca e dat cu ulei si a respins apa. Pune mana si desfa airbox-ul si fa curat pe acolo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Stimabililor, iaca si eu proaspat posesor de 600 rr model 2007 (incerc sa pun si foto). Vreau sa-i pun crash pad-uri. Ce imi recomandati? Trebuie gaurite ceva carene?. As vrea sa arate bine si sa fie si bune in caz de necaz. In alta ordine de idei, o sa-i pun Motul 7100 15w50. Voi ce bagati, mai ales pentru vara? Manual service are cineva? Pe net am gasit doar manualul utilizatorului. Astept cu bucurie orice observatie, recomandare, tips&tricks legate de mobra asta. Asfalt uscat sa avem. Happy days! » Post actualizat in 22 May 2015 05:08Asta mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Welcome to the club ! F misto jucaria, o sa-ti placa ! Pt crash-uri nu trebuiesc gaurite carenele dar iti recomand si niste protectii pt capacele de motor. Ulei: 10w40 pt mers normal, 10w50 pt mers mai turat sau trackdays. Am mers pe Motul cativa ani, acum folosesc Repsol. Multumit de amandoua. Fiind usoara intra usor in stoppie si mare atentie cand retrogradezi ca se blocheaza usor spatele (fiind usoara), are nevoie de un slippery clutch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) Salut Ahilepeleianul. Ca sa-ti ofere 100% protectie, crash-pad-urile trebuie montate direct pe gaurile de prindere in propulsor, fara adaptoare care ocolesc carenele. Un prieten si-a montat baracuda, fara decupare carene, a agatat un stilp de gard la doar 10km/h, nici macar nu a cazut. Asta i-a cauzat o micrifisura in blocul de cilindri, nu se vedea cu ochiul liber, dar transpira o gramada de ulei cind se incalzea motorul si ture inalte. Ideea de baza e ca daca motoreta cade pe un cras-pad montat printr-o pirghie laterale adaptoare, acea pirghie se poate indoi, chiar rupe, padul va sparge blocul motor, rezulta dauna totala.Si un alt amanunt, suruburile care string padurile sa fie din material mai moale, nu dur, ca sa se indoaie, altfel se smulge filetul. Ori iti pui paduri prinse prin bucsa montata direct perpendicular, cu decuparea partiala a carenelor, ori nu pui nimic. Cum spunea colegul mai sus, mai importante sint capacele de kevlar -carbon (cu minim 5mm grosime de kevlar in punctele de frictiune), montate cu Sikaflex 221 in strat de cca 3-4mm pt amortizare. Te scapa de un capac spart plus 3l de ulei plus transport pe remorca . Daca nu saracesti , pune-i 300V 15-50, si schimba-l cit mai des. slippery clutch. e important la modelul asta, macar cauta unul second daca nu ai bani de unul nou. Editat Mai 22, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Intrebare de baraj : Carenele de 600RR 03-04 se potrivesc la 05-06? La prima vedere par la fel, dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 par ,nu se potrivesc din ce stiu eu,a mai fost lansata intrebarea ,trebuie sa faci cv adaptari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Salut Ahilepeleianul. Ca sa-ti ofere 100% protectie, crash-pad-urile trebuie montate direct pe gaurile de prindere in propulsor, fara adaptoare care ocolesc carenele. Un prieten si-a montat baracuda, fara decupare carene, a agatat un stilp de gard la doar 10km/h, nici macar nu a cazut. Asta i-a cauzat o micrifisura in blocul de cilindri, nu se vedea cu ochiul liber, dar transpira o gramada de ulei cind se incalzea motorul si ture inalte. Ideea de baza e ca daca motoreta cade pe un cras-pad montat printr-o pirghie laterale adaptoare, acea pirghie se poate indoi, chiar rupe, padul va sparge blocul motor, rezulta dauna totala.Si un alt amanunt, suruburile care string padurile sa fie din material mai moale, nu dur, ca sa se indoaie, altfel se smulge filetul. Ori iti pui paduri prinse prin bucsa montata direct perpendicular, cu decuparea partiala a carenelor, ori nu pui nimic. Cum spunea colegul mai sus, mai importante sint capacele de kevlar -carbon (cu minim 5mm grosime de kevlar in punctele de frictiune), montate cu Sikaflex 221 in strat de cca 3-4mm pt amortizare. Te scapa de un capac spart plus 3l de ulei plus transport pe remorca . Daca nu saracesti , pune-i 300V 15-50, si schimba-l cit mai des. slippery clutch. e important la modelul asta, macar cauta unul second daca nu ai bani de unul nou. Merci pentru raspunsuri. Kevlar/carbon deja am dat comanda, ramane de vazut cum se face prinderea/lipirea. Cat despre ulei, 300V din cate stiu eu este inutil pentru strada, el isi arata valoarea pe circuit si e facut special pentru acest regim de mers. Acum corectati-ma daca gresesc. Nu e vorba de bani, dar voi merge pe Motul 7100 , fie 15W50, fie 10w50. 10w40 cred ca e cam subtire pentru cat se incinge motoreta asta, plus ca vin temperaturile de vara. Sliperry clutch stiam ca nu are, nu stiam ca se poate pune. Daca se poate pune e excelent. Ma voi interesa de preturi. Sa ne vedem sanatosi in trafic. Happy days! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Merci pentru raspunsuri. Kevlar/carbon deja am dat comanda, ramane de vazut cum se face prinderea/lipirea. Sikaflex 221.Strat gros. De unde ai comandat capacele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 carbonadi e in concediul pana maine,am eu de comandat 2 seturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Sikaflex 221.Strat gros. De unde ai comandat capacele? Impropriu spus am dat comanda, am cerut ofeta userului mexicanu (sau asa ceva, Daniel il cheama de fapt) care a zis ca-mi poate aduce. De unde, habar n-am. Inteleg de la cmd ca e aici un user care aduce asa ceva si sunt bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 (editat) Repet, capacele de protectie sint construite in fele si fel/ De show-room, economice, si strong. Cele strong sint cele se trebuie montate, problema tine de experienta. Ziceam mai sus, macar 5mm de KEVLAR in zona de impact, adica zona care se va freca cel mai mult cu asfaltul are multe straturi de kevlar si va o feri o protectie reala la un slide de 30m.Majoritatea capacelor au maxim 1 strat de kevlar , un strat de carbon si eventual inca unul de fibra de sticla. Se strapung in 5m de slide.Legat de Sika, e cam singurul adeziv care ofera si aderenta si amortizare, siliconul clasic cedeaza , am vazut zeci de capace dezlipite la cazaturi. Mai pe scurt, trebuie capace care se pun la curse. Mai pe scurt, vorbeste cu baietii care se dau la curse, nu cu negustorii. Editat Mai 25, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 baiatul de care vb eu si Bogdan nu este din Ro,este din DE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Ce parere aveti de filtrele aer K&N Racing (nu cele sport)? Din ce am gasit pe net au doar 2 straturi de filtrare (in loc de 4 fata de cele sport) pentru a permite un debit si mai mare al aerului. Aduc un spor de performanta in plus sau doar baga mai mult praf in motor? Deasemenea trebuie un reglaj al injectiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Te referi la filtrele lavabile? Filtru K&N Sport este acelasi cu cel Racing! Ai vreun link cu informatia gasita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Sunt diferite cele doua filtre. http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=HA-6007R http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=HA-6007 Filtrul de curse este mai permisiv si nu este gandit pentru utilizare urbana de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.