Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sikaflex 221.Strat gros.

 

De unde ai comandat capacele?

 

Impropriu spus am dat comanda, am cerut ofeta userului mexicanu (sau asa ceva, Daniel il cheama de fapt) care a zis ca-mi poate aduce. De unde, habar n-am. Inteleg de la cmd ca e aici un user care aduce asa ceva si sunt bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, capacele de protectie sint construite in fele si fel/ De show-room, economice, si strong. Cele strong sint cele se trebuie montate, problema tine de experienta. Ziceam mai sus, macar 5mm de KEVLAR in zona de impact, adica zona care se va freca cel mai mult cu asfaltul are multe straturi de kevlar si va o feri o protectie reala la un slide de 30m.Majoritatea capacelor au maxim 1 strat de kevlar , un strat de carbon si eventual inca unul de fibra de sticla. Se strapung in 5m de slide.Legat de Sika, e cam singurul adeziv care ofera si aderenta si amortizare, siliconul clasic cedeaza , am vazut zeci de capace dezlipite la cazaturi. Mai pe scurt, trebuie capace care se pun la curse. Mai pe scurt, vorbeste cu baietii care se dau la curse, nu cu negustorii.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ce parere aveti de filtrele aer K&N Racing (nu cele sport)? Din ce am gasit pe net au doar 2 straturi de filtrare (in loc de 4 fata de cele sport) pentru a permite un debit si mai mare al aerului.

Aduc un spor de performanta in plus sau doar baga mai mult praf in motor? Deasemenea trebuie un reglaj al injectiei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nimic nu da caluti fara sa afecteze motoru'... in special 2 straturi de filtrare in minus.

 

Pt baietii care se dau pe circuit in competitii, uzura mai mare a motorului e un compromis acceptabil atata timp cat le aduce podiumuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu afecteaza fiabilitatea motorului filtrul sport (pt utilizare stradala).

Iti da circa 2Hp in plus dar va creste si consumul cu circa 0.5l.

Nu necesita modificarea hartii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, imi prezint si eu, fara aere, fara figuri, " partenera" de drum de doua sezoane...


post-86301-0-53935700-1434740411_thumb.jpgpost-86301-0-80573200-1434740449_thumb.jpg

 

Moto adus personal din Germania, primul proprietar, 2006.....

 

Asfalt uscat tuturor colegilor!

post-86301-0-01665400-1434740483_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, imi prezint si eu, fara aere, fara figuri, " partenera" de drum de doua sezoane...

 

attachicon.gifWP_20150619_19_08_59_Pro.jpg[attachment=1145572:WP_20150619_19_11_01_Pro.jpgattachicon.gifWP_20150619_19_09_34_Pro.jpg

 

Moto adus personal din Germania, primul proprietar, 2006.....

 

Asfalt uscat tuturor colegilor!

:10:

 

A fost cumva Repsol? Culoare de la roti pare a fi portocaliul tipic Repsol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Mihai.

Coloritul este cel original, eu am vopsit janta fata, am vrut sa iasa la culoare cu restul mobrei, portocaliu, dar a iesit mai mult spre orange KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, am de gand sa schimb uleiul + filtrul de ulei si ma gandeam la Motul 300V 15W50 stiti pe cineva care aduce ??? si ma intereseaza si filtrul de ulei pentru o Honda Cbr 6oo RR Pc 37 ??

Editat de Bughyman22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt nou detinator de CBR 929 RR (sc44) 2001. Stie careva dintre voi daca oglinzile de 954 merg si la 929 ? Eventual si crashpadurile ?

Am luat o cu niste oglinzi de fitze, mici, si nu vad nimic ca sunt prea inalt pentru ele. Trebuie mereu sa intorc capu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut. Am luat de curand un 600RR din 04', avea in el ulei Castrol Power 1 Racing, nefiind schimbat din toamna, avand si vreo 3000km, am decis sa-l inlocuiesc cu Bel-Ray EXS 15w50. Acum, ori mi se pare mie, ori chiar asa este dar parca se aude motorul mai tare ca inainte de schimb. Aveti cunostinte despre acest ulei, am pus indice cam mare de vascozitate?

 

Si, inca ceva, filtrul de ulei l-am strans cat am putut cu mana. Trebuia strans mai tare cu o cheie de filtru? Am obsevat ca nu curge nimic, e totul ok.

Editat de Andrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...