Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

Lamelele arc de pe placute sau sa nu fi capatat discurile joc in inelele de prindere dintre port disc si disc..

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru un CBR 900RR/SC28, an 1994, ma poate ajuta cineva cu un manual de reparatie? Link, email (daca suporta).

Sau chiar DVD trimis cu posta la pret acceptabil. Pot trimite banii anticipat in cont prin internet banking.

Multumesc. Drumuri faine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

am si eu o problema cu un 600rr, prima generatie (03-04)

alaltaieri pe la 23.30 eram pe centura in drum spre casa, nu era iluminata deloc zona si nu imi venea nimeni pe contrasens asa ca am vrut sa aprind faza lunga sa vad ceva mai bine in fata. apas pe butonul de pornit faza lunga si mi-a murit si faza scurta, iar cea lunga evident ca nu s-a mai aprins. panica 2 secunde pana mi-am adaptat ochii la bezna, apoi mers incet pana acasa, sigur de faptul ca a bubuit siguranta si ca o rezolv usor.

 

a doua zi (adica ieri) am zis sa ii verific sigurantele. cea pt lumini, de 20a era arsa, asa cum ma asteptam. ma duc la benzinarie, iau niste sigurante, inlocuiesc defuncta cu una noua si pornesc de test motorul. surpriza insa, becul de faza scurta se aprinde la 50% din putere (si pozitia la fel), insa daca pornesc faza lunga isi revine la puterea normala, insa faza lunga tot nu se aprinde. Am mai descoperit azi si ca daca scot de tot mufa de la faza lunga isi revine becul la puterea normala. becurile sunt in regula, le-am schimbat intre ele si e aceeasi problema. aveti vreo idee? am inteles ca fix intre faruri (pe care trebuie sa le dau jos) e un releu pt lumini, sa fie de acolo buba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminica seara, dupa ploaia aia torentiala din Bucuresti, am avut "norocul" sa intru pe o strada foarte inundata in care aproape am scufundat motorul. La modul ca atunci cand treceam prin apa, veneau valuri peste faruri si parbriz... Exista vreun risc sa fi intra apa prin galeriile alea spre filtru de aer, eventual sa fi ramas mizerie pe filtru de aer?

Mentionez ca momentan mobra nu face urat si nu-mi dau seama sa-i fi afectat ceva, doar ca am scos din botul ei niste frunze si crengute bagate in admisiile alea frontale (sau cum le zice).

Vreo recomandare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabililor, iaca si eu proaspat posesor de 600 rr model 2007 (incerc sa pun si foto). Vreau sa-i pun crash pad-uri. Ce imi recomandati? Trebuie gaurite ceva carene?. As vrea sa arate bine si sa fie si bune in caz de necaz. In alta ordine de idei, o sa-i pun Motul 7100 15w50. Voi ce bagati, mai ales pentru vara?

 

Manual service are cineva? Pe net am gasit doar manualul utilizatorului.

 

Astept cu bucurie orice observatie, recomandare, tips&tricks legate de mobra asta.

 

Asfalt uscat sa avem. Happy days!


» Post actualizat in 22 May 2015 05:08

Asta mica :)

post-68978-0-35394900-1432271265_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Welcome to the club ! F misto jucaria, o sa-ti placa !

Pt crash-uri nu trebuiesc gaurite carenele dar iti recomand si niste protectii pt capacele de motor.

Ulei: 10w40 pt mers normal, 10w50 pt mers mai turat sau trackdays.

Am mers pe Motul cativa ani, acum folosesc Repsol. Multumit de amandoua.

 

Fiind usoara intra usor in stoppie si mare atentie cand retrogradezi ca se blocheaza usor spatele (fiind usoara), are nevoie de un slippery clutch.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Ahilepeleianul. Ca sa-ti ofere 100% protectie, crash-pad-urile trebuie montate direct pe gaurile de prindere in propulsor, fara adaptoare care ocolesc carenele. Un prieten si-a montat baracuda, fara decupare carene, a agatat un stilp de gard la doar 10km/h, nici macar nu a cazut. Asta i-a cauzat o micrifisura in blocul de cilindri, nu se vedea cu ochiul liber, dar transpira o gramada de ulei cind se incalzea motorul si ture inalte. Ideea de baza e ca daca motoreta cade pe un cras-pad montat printr-o pirghie laterale adaptoare, acea pirghie se poate indoi, chiar rupe, padul va sparge blocul motor, rezulta dauna totala.Si un alt amanunt, suruburile care string padurile sa fie din material mai moale, nu dur, ca sa se indoaie, altfel se smulge filetul. Ori iti pui paduri prinse prin bucsa montata direct perpendicular, cu decuparea partiala a carenelor, ori nu pui nimic. Cum spunea colegul mai sus, mai importante sint capacele de kevlar -carbon (cu minim 5mm grosime de kevlar in punctele de frictiune), montate cu Sikaflex 221 in strat de cca 3-4mm pt amortizare. Te scapa de un capac spart plus 3l de ulei plus transport pe remorca . Daca nu saracesti , pune-i 300V 15-50, si schimba-l cit mai des.

 

slippery clutch.

e important la modelul asta, macar cauta unul second daca nu ai bani de unul nou.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

par ,nu se potrivesc din ce stiu eu,a mai fost lansata intrebarea ,trebuie sa faci cv adaptari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Ahilepeleianul. Ca sa-ti ofere 100% protectie, crash-pad-urile trebuie montate direct pe gaurile de prindere in propulsor, fara adaptoare care ocolesc carenele. Un prieten si-a montat baracuda, fara decupare carene, a agatat un stilp de gard la doar 10km/h, nici macar nu a cazut. Asta i-a cauzat o micrifisura in blocul de cilindri, nu se vedea cu ochiul liber, dar transpira o gramada de ulei cind se incalzea motorul si ture inalte. Ideea de baza e ca daca motoreta cade pe un cras-pad montat printr-o pirghie laterale adaptoare, acea pirghie se poate indoi, chiar rupe, padul va sparge blocul motor, rezulta dauna totala.Si un alt amanunt, suruburile care string padurile sa fie din material mai moale, nu dur, ca sa se indoaie, altfel se smulge filetul. Ori iti pui paduri prinse prin bucsa montata direct perpendicular, cu decuparea partiala a carenelor, ori nu pui nimic. Cum spunea colegul mai sus, mai importante sint capacele de kevlar -carbon (cu minim 5mm grosime de kevlar in punctele de frictiune), montate cu Sikaflex 221 in strat de cca 3-4mm pt amortizare. Te scapa de un capac spart plus 3l de ulei plus transport pe remorca . Daca nu saracesti , pune-i 300V 15-50, si schimba-l cit mai des.

 

slippery clutch.

e important la modelul asta, macar cauta unul second daca nu ai bani de unul nou.

 

Merci pentru raspunsuri. Kevlar/carbon deja am dat comanda, ramane de vazut cum se face prinderea/lipirea. Cat despre ulei, 300V din cate stiu eu este inutil pentru strada, el isi arata valoarea pe circuit si e facut special pentru acest regim de mers. Acum corectati-ma daca gresesc. Nu e vorba de bani, dar voi merge pe Motul 7100 , fie 15W50, fie 10w50. 10w40 cred ca e cam subtire pentru cat se incinge motoreta asta, plus ca vin temperaturile de vara. Sliperry clutch stiam ca nu are, nu stiam ca se poate pune. Daca se poate pune e excelent. Ma voi interesa de preturi.

 

Sa ne vedem sanatosi in trafic. Happy days! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru raspunsuri. Kevlar/carbon deja am dat comanda, ramane de vazut cum se face prinderea/lipirea.

Sikaflex 221.Strat gros.

 

De unde ai comandat capacele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sikaflex 221.Strat gros.

 

De unde ai comandat capacele?

 

Impropriu spus am dat comanda, am cerut ofeta userului mexicanu (sau asa ceva, Daniel il cheama de fapt) care a zis ca-mi poate aduce. De unde, habar n-am. Inteleg de la cmd ca e aici un user care aduce asa ceva si sunt bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Repet, capacele de protectie sint construite in fele si fel/ De show-room, economice, si strong. Cele strong sint cele se trebuie montate, problema tine de experienta. Ziceam mai sus, macar 5mm de KEVLAR in zona de impact, adica zona care se va freca cel mai mult cu asfaltul are multe straturi de kevlar si va o feri o protectie reala la un slide de 30m.Majoritatea capacelor au maxim 1 strat de kevlar , un strat de carbon si eventual inca unul de fibra de sticla. Se strapung in 5m de slide.Legat de Sika, e cam singurul adeziv care ofera si aderenta si amortizare, siliconul clasic cedeaza , am vazut zeci de capace dezlipite la cazaturi. Mai pe scurt, trebuie capace care se pun la curse. Mai pe scurt, vorbeste cu baietii care se dau la curse, nu cu negustorii.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ce parere aveti de filtrele aer K&N Racing (nu cele sport)? Din ce am gasit pe net au doar 2 straturi de filtrare (in loc de 4 fata de cele sport) pentru a permite un debit si mai mare al aerului.

Aduc un spor de performanta in plus sau doar baga mai mult praf in motor? Deasemenea trebuie un reglaj al injectiei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...