Kongly Zbanghi Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Salut baieti si fete numele meu este Marian pana acum cateva luni am detinut un honda f4i 2006 si urma unui accident sa cam distrus motoru deci prin urmare vreau in primvara sa imi cumpar altu si as vrea sa raman tot in sfera Honda si ma gandeam sa imi cumpar un honda 600 rr acum intrebarile mele sunt urmatoarele si va cer respectuos sfatul celor care detin si si stiu sa dea o parere buna nu doar sa se afle in treba sau au doar o vaga idee : - Anu motoretei vreau sa fie peste 2007 -2010 acum vad km si in functie de buget -Provenienta vreau sa il iau din afara nu din romania am tot citit pe forumuri etc am intrat pe siteuri sh si mi se par mai ieftine in polonia . - Tot pe forumuri am citit ca mobra facuta in 2008 ar avea probleme serioase acum nu stiu daca modelul 600 sau 1000 Acum vreau sa stiu de la voi daca este ok motoru daca este ok sa il iau din polonia sau stiti voi unde se poate gasi mai ieftin si ce trebuie sa am in vedere cand o sa o cumpar la ce treb sa fiu atent Va multumesc si o zi cat mai placuta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 bine ca doar motorul s-a distrus si tu nu...erai pe el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kongly Zbanghi Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 (editat) si eu si prietena pe dn 1 la barcanesti acolo a intors unu in fata nu am mai putut evita:) am avut 2 degete rupte dar mi am revenit mult mai repede de cat ma asteptam Editat Ianuarie 15, 2016 de Kongly Zbanghi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Eu zic sa-ti largesti putin orizonturile . In perioada cuprinsa intre 2007 si 2010 poti gasi si alte " brand-uri " care sa corespunda cerintelor . Pe langa asta as zice sa ridici putin stacheta si la cm si sa te uiti si la 750 cm . Succes . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mome Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 si eu si prietena pe dn 1 la barcanesti acolo a intors unu in fata nu am mai putut evita:) am avut 2 degete rupte dar mi am revenit mult mai repede de cat ma asteptam norocos..legat de mobra sustin ce zice colegul mai sus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Din pacate , ai prea multe " tentatii " si va fi greu sa alegi : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kongly Zbanghi Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 da stiu ce zici dar pentru oras mai mult imi este suficient 600 astfel as fi trecut pe 1000 dar nu imi doresc e ok puterea care o are si inca ceva imi plac toate motoarele sport dar sunt fan honda:) » Post actualizat in 15 Jan 2016 12:19 rr pe albastru e bestial ceva gen combinatia aia de culori vreau sa contina albastru clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Am inteles . Variantele CBF sau Hornet nu te atrag ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Din pacate , ai prea multe " tentatii " si va fi greu sa alegi : ...Apoi mai e și nebunia asta, pe care o laudă toată lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Am dat doar cateva exemple . Eu as merge oricat de Hondac as fi pe Ducati 848 . Tocmai din aceasta cauza am spus ca pe plaja 2007 - 2010 sunt atatea modele bune incat va fi greu . La RR am admirat culorile de la editia Minolta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 (editat) Am dat doar cateva exemple . Eu as merge oricat de Hondac as fi pe Ducati 848 . Tocmai din aceasta cauza am spus ca pe plaja 2007 - 2010 sunt atatea modele bune incat va fi greu . La RR am admirat culorile de la editia Minolta . fugi de Ducati ca dracu de tamaie.........nu intru in detalii dar pe net gasesti o groaza de ce in alta ordinde de idei,tu mai mergi si cu prietena...dar vrei sa treci de la f4i la rr....sa inteleg ca o vei sacrifica si mergi doar singur? ca altfel cu 600rr o vei chinui mai mult....pesonal,am pus mana si pe cbf,si hornet,si f4i,si am vazut si sezut la reparat pe cateva 600rr care sincer,dupa 2006 calitatea plasticelor lasa mult de dorit fata de generatiile trecute si parca toata motoreta e facuta mult mai fragil ,pozitia este mult mai sportiva,rezervorul al simti mult mai...infipt in burta,centrul de greutate e mai jos,de parca ai fi scapat de 20kg. eu unul as cauta tot un f4i in stare buna. sau un sport touring, nu te-ar preta o honda vfr800v-tec? anii sa stii ca sunt irelevanti cat timp dai de un motor ingrijit,caci epave am vazut si vechi de 4-5 ani sau bijuterii de 15 ani Editat Ianuarie 15, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Eu zic sa nu dai banii pina nu ai ocazia sa calaresti un 600rr , macar citeva minute.Pozitia este foarte diferita de la 600 rr la 4fi. Personal iebesc 4fi dar nu pot sa suport 600rr-ul din cauza ca are saua mai inalta si inconfortabila petru posteriorul meu . Ce mi se pare si mai neplacut este pozitia ghidonului care este prea sub mine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 subscriu......600rr are o pozitie muult mai agresiva spre sport si mers pe circuit decat f4i ,daca nu-ti va conveni pozitia va fi un chin sa mergi cu ea mai mult de 100km....plus ca are shaua subtire tare si mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Am dat doar cateva exemple . Eu as merge oricat de Hondac as fi pe Ducati 848 . De acord - deși poate sunt subiectiv. Problema e că la an și km echivalenți, 848 este cam cu 2000 mai scump. Și oricum, pasager pe 848/1098/1198... nu! fugi de Ducati ca dracu de tamaie.........nu intru in detalii dar pe net gasesti o groaza de ce Încă un cunoscător din tastatură... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 De acord - deși poate sunt subiectiv. Problema e că la an și km echivalenți, 848 este cam cu 2000 mai scump. Și oricum, pasager pe 848/1098/1198... nu! Încă un cunoscător din tastatură... Nestiind bugetul omului putem dezbate tema data . Sunt sigur ca va alege exact ce isi va dori dupa inima , gust si buget . La 848 nici nu am inclus pasagerul in calcul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Nestiind bugetul omului putem dezbate tema data . Sunt sigur ca va alege exact ce isi va dori dupa inima , gust si buget . La 848 nici nu am inclus pasagerul in calcul În mod cert. Motocicleta ți-o alegi din pasiune. Apoi încerci să-ți ajustezi și bugetul dacă se poate Am menționat de pasager doar pentru că se pare că inițiatorul obișnuiește. Iar pe unele motociclete e bine să fii egoist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 În mod cert. Motocicleta ți-o alegi din pasiune. Apoi încerci să-ți ajustezi și bugetul dacă se poate Am menționat de pasager doar pentru că se pare că inițiatorul obișnuiește. Iar pe unele motociclete e bine să fii egoist Am observat in mai multe cazuri ca omul spune : am buget de XX.XXX si cand da cu ochii de " dansa " si incepe inima sa-i apese in plamani , pupilele sa se dilate ca la iarba si sa nu mai aiba somn noaptea din cauza ei , atunci sa vezi cum incep sa caute diferenta la parinti , la prieteni , la banca . . . . » Post actualizat in 15 Jan 2016 13:33 Ooo,da! Nici chiar asa egoist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Scuze de off-topic. Inițiatorului: vrem doar să-ți prezentăm și celelalte opțiuni. Alegerea finală este doar a ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 O honda care face cam acelasi lucru cu 4fi , dar cu mai mult stil , este VFR 800. Si nu implica readaptare majora la pozitia de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 E mai greoi VFR-ul. F4i a fost supersport inițial. L-au diluat ei puțin ulterior când au introdus 600RR-ul, dar primele modele aveau (de exemplu) șaua din două bucăți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 F4i sport avea saua din doua . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 După ce a apărut 600RR, F4i nu se mai găsea decât cu șa de tip banană (dintr-o singură bucată pentru pilot și pasager), tocmai din dorința celor de la Honda de a distinge cele două modele și a le împinge spre nișe de piață diferite.Eu așa știu, poate greșesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Scuze de intrebare,dar nu ma pot abtine:cate Ducati ai avut,de dai asa sfaturi "pertinente"? Ca ai avut o italianca-un Pegaso,de care si-au batut altii joc inaintea ta la greu,stiu.Si asta din ce mi-ai povestit tu personal la telefon,nu de pe netu' ala plin de ele... Si La multi ani,btw. salut si la multi ani.....nu eu dar din gasca unui prieten , un nene a avut.............plus cate alte povesti au mai ajuns la urechile mele.....omul si-a blestemat zilele...apropos,era un caponord care l-a lasat in drum departe de casa.si era sa se rupa si cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 Nici eu nu bag mana in foc ca am dreptate dar am avut un F4i sport si saua era din doua in comparatie cu F4i normal , al unui prieten . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 15, 2016 Share Postat Ianuarie 15, 2016 salut si la multi ani.....nu eu dar din gasca unui prieten , un nene a avut.............plus cate alte povesti au mai ajuns la urechile mele.....omul si-a blestemat zilele...apropos,era un caponord care l-a lasat in drum departe de casa.si era sa se rupa si cadrul. Asta cu ruptul cadrului nu am mai auzit-o până acum, dar de... așa o fi: poveștile din auzite și internetul au tot impul dreptate. Nici o bucată de fier nu sunt în stare italienii ăștia să facă. Îți dai seama că dacă după poveștile astea care umblă peste tot, cei care se încăpățânează să mai cumpăre mobre italienești trebuie să fie niște retardați cu foarte mulți bani? PS: retard nu știu dacă sunt (poate?), dar foarte mulți bani n-am. Și am avut doar mobre italienești. Și tot italiancă urmează Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.