wtf? Postat Ianuarie 31, 2017 Share Postat Ianuarie 31, 2017 Cum anume? Din nou, e super guma, dar când dau o tură scurtă pe lângă București în martie/aprilie nu ajung s-o încălzesc îndeajuns încât să simt vreo diferentă față o gumă mai tare. Am invatat care le sunt limitele si cat pot sa trag de gaz cu ele. Eu n-am problema cu incalzitul, ba din contra gasesc destul de usor sa le incalzesc chiar si pe vreme rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 Georgica gresesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 E mai greu cu fata, spatele la supercorsa se incalzeste usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 Despre ce Supercorse vorbim? SP SC1/2/3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 Eu cred ca vorbesc de SCNSPE. Cica se incalzesc greu, greu de tot. Pilot Road vine gata caldut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 Pilot Road vine gata caldut. Subtil Jagi, subtil De ce compari un cauciuc performant și aderent gândit pentru circuit, cu unul versatil făcut pentru touring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 Ha ha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 Eu cred ca vorbesc de SCNSPE. Cica se incalzesc greu, greu de tot. Pilot Road vine gata caldut. ihihihihii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 Pt street racing recomand Dunlop SportSmart 2. aderenta si feedback bun. Se consuma greu. Mers, testat, apreciat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 1, 2017 Share Postat Februarie 1, 2017 O cazatura costa mai mult decit 2-3 seturi de cauciucuri noi noute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 (editat) e gata gagica si sambata a fost si plimbata chiar in lipsa de timp au ramas rimstripuri-le nepuse, (sunt cele vechi), mansoanele, conducta de frana spate inca e cea stokc, manetele cele stock. Poate in wek terminam Cu ce as putea sa curat rimstripurile vechi mai usor? Editat Februarie 6, 2017 de ssk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 Decaflash, gasesti la Mafra. Iese in 5 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 Decaflash, gasesti la Mafra. Iese in 5 minute. Mersi frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 Arata super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 Da. Daca retapitezi seile o sa fie ce trebuie. Ceva material negru perforat si cusaturi albe sau rosii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Februarie 6, 2017 Share Postat Februarie 6, 2017 Da. Daca retapitezi seile o sa fie ce trebuie. Ceva material negru perforat si cusaturi albe sau rosii. ca sa retapitez seile trebuie sa bat vreo 10 km inafara orasului. stau prost cu timpul =)) Ii pun monopost. Saua de la pilot o retapitez sigur, si pun niste material de umplutura. nu cred ca fac cusaturi rosii, etc. clasic, cum vine de la mama ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Foarte frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Avem in grup deja prima honda sc59 resoftata de TNG ,ii multumesc pe aceasta cale pt investitia facuta & pt munca depusa . O sa revin cu un review dupa ce o testam in primavara la Serres.Cu toate ca toata lumea spune ca honda 1000 rr sc 59 are puterea liniara noi aveam numai probleme cu ea pe circuit mai ales cand nu aveam acceleratia deschisa ,pe decelerare si pe franare era un dezastru foarte foarte multa frana de motor,de fiecare data te punea in cap,putere in low rpm nu prea aveam ,in high rpm era cat de cat ok dar erau un fel de on-off ,aceeasi senzatie o am si cand merg cu 600 rr pc40 ,abia astept sa vad cum se simte cu modificarile facute din soft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 La ce valoare sta ralantiul acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Sper sa nu spun o prostie Bogdane , pe harta de neutral 1200 si cand bagi in viteza putin mai sus ,George poate sa-ti spuna 100% cum e ,eu poate am retinut gresit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 In Neutral 1200, si in trepte 1300 ca si test,pot sa_l ridic si mai sus.Dar pe langa relanti am modificat si avansul..si motorul este mai cursiv si mai liniar in relanti cand coboara din trepte. Peste toate acestea am anulat functia de "fuel cut" ceea ce imbunatateste mult comportamentul motorului,eliminind acel efect de on/off al acceleratiei. O sa vedem la teste,dupa parerea mea o sa fie un comportament muuult mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Ce bun era un dyno.... Felicitari pentru interes si efort, atat tie, cat si lui George. Asteptam feedback ul. Avem in grup deja prima honda sc59 resoftata de TNG ,ii multumesc pe aceasta cale pt investitia facuta & pt munca depusa . O sa revin cu un review dupa ce o testam in primavara la Serres.Cu toate ca toata lumea spune ca honda 1000 rr sc 59 are puterea liniara noi aveam numai probleme cu ea pe circuit mai ales cand nu aveam acceleratia deschisa ,pe decelerare si pe franare era un dezastru foarte foarte multa frana de motor,de fiecare data te punea in cap,putere in low rpm nu prea aveam ,in high rpm era cat de cat ok dar erau un fel de on-off ,aceeasi senzatie o am si cand merg cu 600 rr pc40 ,abia astept sa vad cum se simte cu modificarile facute din soft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Ce bun era un dyno.... Felicitari pentru interes si efort, atat tie, cat si lui George. Asteptam feedback ul.Din fericire dyno este oarecum de domeniul trecutului.Il poti folosi doar de comparatie pe cuplu si putere,inainte si dupa. Cu toate ca puterea si cuplu daca sunt atinse doar pe un varf de grafic, nu inseamna nimic.In schimb daca ai cuplu si putere pe o plaja cat mai mare de turatie..altfel vei simti motorul.Peste toate astea acum am posibilitatea de a loga date pe strada sau circuit, si modifica softul pentru ce configuratie exista pe moto(filtru,evacuare,stil pilotaj,circuit,strada) toate in "viata reala"asta fiind avantajul fata de dyno.Este clar ca asta necesita timp si efort. Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Fuel Cut Off, asta-i functia setata pt cursivitate, la fel e si la Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Din fericire dyno este oarecum de domeniul trecutului.Il poti folosi doar de comparatie pe cuplu si putere,inainte si dupa. Cu toate ca puterea si cuplu daca sunt atinse doar pe un varf de grafic, nu inseamna nimic.In schimb daca ai cuplu si putere pe o plaja cat mai mare de turatie..altfel vei simti motorul. Peste toate astea acum am posibilitatea de a loga date pe strada sau circuit, si modifica softul pentru ce configuratie exista pe moto(filtru,evacuare,stil pilotaj,circuit,strada) toate in "viata reala"asta fiind avantajul fata de dyno.Este clar ca asta necesita timp si efort. Cu respect TNG! Foarte frumos si interesant spus dar... cum stii care este cuplul pe plaja de turatie fara sa il masori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.