JAGI Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 E chiar normal, welcome to reality. Toate, cel putin sportivele, stau in temperaturi de peste 100grd in traficul din Bucuresti. E normal, dar nu e de bine, se subtiaza prea mult uleiul, si daca pleci blana de la semafoare, uzura la motor e mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 Salut! Am vreo sansa sa gasesc la cineva butonul pentru faza lunga la un 1000 RR 2008? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 Salutare. Este normal temperatura lichidului de racire sa fie la 78-80 grade in mers sportiv si undeva mai mult pana in 102 grade daca ai trafic greu in oras prin intersectii ? Temperatura respectiva mi se afiseaza in bord, poate sezorul sa nu fie ok? Am un cbr din 2010. Multumesc anticipat domnilor care vor sa ma ajute cu o parere! stai linistit, e ok. cel mai mult am vazut 111 grade, intr-o zi torida cu trafic intens. vorbesc despre fostul 600rr 2003. daca nu ma insel, parca citisem ca abia pe la 130 grade se opreste automat, da' nu ajungi asa usor acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 stai linistit, e ok. cel mai mult am vazut 111 grade, intr-o zi torida cu trafic intens. vorbesc despre fostul 600rr 2003. daca nu ma insel, parca citisem ca abia pe la 130 grade se opreste automat, da' nu ajungi asa usor acolo 113 best record Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hai-Hui Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Intrebare de 100 de puncte si o bila rosie: are cineva idee daca se potriveste butonul de pornire, cu cablajul aferent, de pe un sc57 pe un sc59? In poze, la prima vedere arata la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebanna Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 E chiar normal, welcome to reality. Toate, cel putin sportivele, stau in temperaturi de peste 100grd in traficul din Bucuresti. E normal, dar nu e de bine, se subtiaza prea mult uleiul, si daca pleci blana de la semafoare, uzura la motor e mare. stai linistit, e ok. cel mai mult am vazut 111 grade, intr-o zi torida cu trafic intens. vorbesc despre fostul 600rr 2003. daca nu ma insel, parca citisem ca abia pe la 130 grade se opreste automat, da' nu ajungi asa usor acolo Multumesc domnilor! Normal, accept si criticile ca stiu ca intrebarea era putin stupida... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 O intrebare de -2 Puncte si o bila roz Pentru un SC57 din 2004-2007 cunoaste cineva de unde as putea cumpara un set de reparatie pentru pompa de frana fata? A incercat cineva pana acum asa ceva? Sunt ok? http://m.ebay.de/itm/161845117170?NAV=HOME Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Da sunt...cauta si la motodiscount. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Ok merci de raspuns. O sa imi comand pe ebay ca imi e mai comod. De curiozitate ai folosit personal, sau in cercul de prieteni? Care erau problemele ce i-au determinat sa inlocuiasca (presupunand ca erau erau etanse)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mlatcu Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Caut/cumpar amortizor fata stanga CBR 600 RR 2008 PC40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phelipe Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 (editat) Imi vinde sau imprumuta cineva pentru maine dimineata piesa nr. 6 din poza atasata ?? Ma duc la RAR si nu pot pune becuri normale pentru ca imi lipseste acel adaptor. In Bucuresti am nevoie. Editat Iunie 22, 2017 de Phelipe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Iunie 29, 2017 Share Postat Iunie 29, 2017 (editat) Daca arde pe cineva buza sa-si faca stickerele pentru un SC57 atunci se poate ajuta de contururile de aici. Pentru cineva care stie cum merge treaba cu plotterul nu trebuie decat sa foloseasca fisierul .dxf (care nu pot fi uploadate pe forum dar pe care le pot pune pe mail la dispozitie). care sunt deja la scara 1:1. Aici am putut pune doar un .pdf print (care este tot la scara 1:1). Honda_SC57_Stickers.pdf Editat Iunie 29, 2017 de ettore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Salut in urma unui incident neplacut, ( am lovit motoreta ) am de vanzare urmatoarele discuri frana, pompa frana fata spate, CDI, cu toata instalatia electrica, cadru, motor, furca fata are o jamba f.f.f.f putin stramba. (asa pare la ochi), ceva carene, releu incarcare, rezervor, etrieri, contact, sau o vand asa cum e cu 500 euro . Cu acte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Salut in urma unui incident neplacut, ( am lovit motoreta ) am de vanzare urmatoarele discuri frana, pompa frana fata spate, CDI, cu toata instalatia electrica, cadru, motor, furca fata are o jamba f.f.f.f putin stramba. (asa pare la ochi), ceva carene, releu incarcare, rezervor, etrieri, contact, sau o vand asa cum e cu 500 euro . Cu acte Pune poze, sa vedem cum e. sau trimite pe privat. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Anul fabricatiei si cateva poze se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Salut in urma unui incident neplacut, ( am lovit motoreta ) am de vanzare urmatoarele discuri frana, pompa frana fata spate, CDI, cu toata instalatia electrica, cadru, motor, furca fata are o jamba f.f.f.f putin stramba. (asa pare la ochi), ceva carene, releu incarcare, rezervor, etrieri, contact, sau o vand asa cum e cu 500 euro . Cu acte Trimite si mie poze cu ea in stare actuala te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Trimite si mie poze cu ea in stare actuala te rog. Si mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Pune direct aici! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 (editat) nu prea sunt ok pozele. am intrat intr-o buturuga pe acostament . nu stiu ce rahat am facut. nu m-a incomodat nimeni, nu aveam viteza mare, chiar nu stiu ce dracu am facut. rotile s-au futut. nu merita indreptate. la motor s-a spart baia de ulei in zona busonului. codita nu au mai recuperat-o baietii cand au luat motoreta de acolo cadrul de bord, farul e futut. la furca pare o indoiutura mica la una din jambe. asa pare la ochi. e posibil sa fie, sau sa nu fie. trebuie vazut atent. Motoreta e din 2005 Editat Iulie 3, 2017 de ssk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Eu zic pass la motoreta.Sanatate si recuperare usoara in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Eu zic pass la motoreta.Sanatate si recuperare usoara in continuare. Multumesc, Suntem pe drumul cel bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Ai dispozitia sa ne spui si noua cum ai reusit o asa isprava? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Ai dispozitia sa ne spui si noua cum ai reusit o asa isprava? cum am zis si mai sus: nu stiu exact ce dracu s-a intamplat. nu m-a incomodat nimic. o curba de 120 gr. vizibilitate. viteza undeva intre 120-150. si am iesit dupa sosea asa usor usor spre acostament. unde era o buturuga . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 In opinia mea: cand nu stii exact cum s-a intamplat buba de regula este target fixation, care se intampla mai des decat se crede dar de cele mai multe ori fara urmari, si ai cam avut reteta perfecta: curba larga + viteza marisoara. Nu da cu paru', e doar o parere, nu stiu de ce dar am simtit nevoia sa fac precizarea asta redundanta. Insanatosire grabnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 nu e vb de targhet aici. simt ca pur si simplu asa am simtit sa fac. stiu ca suna aiurea .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.