Sari la conținut

Coltul iubitorilor de retro


bunu
 Share

Postări Recomandate

sper cam rezolvat cu magnetol am vb cu cineva si mia spus ca are si ca mil trimite prin posta sper sa fie om de cuvand si despre cuva da am o cuva de inox patrata de 1 pe 1 cred s-au mai mare este daca nu am 2 cazi de bae an curte pe care nu le folosesc decat la apa de ploaie :what:

Ar fi grozav sa-l primestim sa ne tii la curent.

Cu bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 772
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

de vreo 5 zile am inceput sa reconditionez o mobra.Eu vreau sa o fac sa arate si sa mearga ca si una noua nouta,ptr asta miar trebui foarte multi bani care ieu nu ii am :rusinica:

Deci cine mar putea ajuta cu orice piesa de mobra il astept si il las cateva ture cand ii gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ti-ar placea sa lucrezi cu ele

<small>--- Mesaj completat în 31 Oct 2007 18:34 -------------</small><br/>Mai pun de un Simson incep cu ce se vede in poze cam putine si urate dar se mai face rost. Nu tin neaparat sa fie totul original o vreau cu carena priza de aer pt racire suplimentara etc. este mult de lucru dar mai am una cu ataj cu care rulez asa ca am timp sa o fac nu stiu cand va fi gata si cum va arata. Iarna este lunga asa ca este timp garaj incalzit scule .

Prima etapa este spalarea sa o pot duce la sablat.53hriox.jpg61lp3yt.jpg

Mi-au venit piesele de la sablat, am facut motorul mi-am facut si un aparat de remagnetizat rotor magnetou Simson multumesc celor care care m-au ajutat cu idei. Mai lipsesc si cateva piese dar ma voi descurca.

Sper sa pot pune poza

post-17432-1206736337_thumb.jpg

 

--- Mesaj completat în 29 Mar 2008 19:41 -------------

Mi-au venit piesele de la sablat, am facut motorul mi-am facut si un aparat de remagnetizat rotor magnetou Simson multumesc celor care care m-au ajutat cu idei. Mai lipsesc si cateva piese dar ma voi descurca.

Sper sa pot pune poza

post-17432-1206736337_thumb.jpg

Mai incerc o data

ff4gfd.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
Mihai, R-60-ul din plan indepartat e al tau ?

 

De reconditionat,eu unul ma chiniui cu un CZ cross de 400.Difera de fratele cunoscut de 250 si m-am acrit rau de el.dar mia venit pistonul de pe E-bay si mi-a mai dat un imbold.Poze mai incolo ca e prea imprashtiat.

Relativ offtopic: Stie vre-un motorist ce dracu face piesa asta ca pana acum nici unul nu a stiu sa-mi spuna .Pun o poza de pe E-bay , nici ala nu stia nimic doar ca e de CZ cross 400.Mentionez ca era sub cauciuc are un surub care iese prin janta cu o piulitza arata cam ca valva.....

 

 

Cam asa sta...E montata sub camera iese shurubul ca valva...ce draq o face nu stiu.Sa nu mor prost. :yikes: :yikes:

 

Da, vezi ca piesa aia intareste camera sa nu alunece pe janta sau ceva de genul asta. Cred ca cel mai bine faci un topic scurt la coltul enduristilor, ei te pot ajuta cu siguranta.

post-4509-1232452237_thumb.jpg

post-4509-1232452984_thumb.jpg

Editat de mihai_prd
pt lamuriri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stie careva vreo motocicleta reconditionata? Sa mai posesteze niste poze.

E k-ul lui Dan(@Nazi) care il vindea @PepsiManu pe aici mai demult.

L-am vazut live si e super facut de om. :yikes:

O sa ma uit dupa poze...

 

Gata...pam pam...

Clatiti-va ochii :yikes:

 

/index.php?...t&id=309062

/index.php?...t&id=309064

 

Imi aduc aminte ca am vrut sa-l cumpar eu de la el da nu aveam banii atunci si nici spatiu unde sa-l mai tin si p'asta.Ar fi meritat.NU stiu daca s-a vandut sau nu...

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica era un topic de clasice :yikes:

nu e ea clasica, da e o motoreta restaurata si intretinuta impecabil...si mai batrana ca multe nipre :kiss:

felicitari posesorului :yikes:

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cica era un topic de clasice :yikes:

 

 

Prietene, omul si-a considerat motocicleta clasica, deci nu vintage. Si poate ca este deja o clasica, avand in vedere ca are 25 de ani motocicleta, adica mai mult decat tine.

Incearca sa nu mai postezi off-topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o Suzuky GS din 1983, pe care am reconditionato doar partial, mai este de lucru la ea, dar sper sa o termin pana la primavara :yikes: 80o6ca567942-02.jpg

http://photos1.hi5.com/0074/265/784/SnEfs0265784-02.jpg

Imi place la nebunie Suzukiul tau.Este o clasica,o istorica sau daca vrei,o vechitura.Sa ne tii la curent cu stadiul restaurarii.Bunu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, vezi ca piesa aia intareste camera sa nu alunece pe janta sau ceva de genul asta. Cred ca cel mai bine faci un topic scurt la coltul enduristilor, ei te pot ajuta cu siguranta.

 

Nu imi place sa deschid deschid topic nou pt. o intrebare si oricum motoreta e 1980 (29 ani) tine mai mult de restaurat decat de enduro acolo predomina KTm , cine restaureaza un cross ? Si cred ca piesa aia nu o mai pun dar o sa se vada camera, apa etc.Si eu m-am gandit tot asa sa nu alunece camera.Mersi Mihai.Revin cu intrebarea: R 60 e de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, omul si-a considerat motocicleta clasica, deci nu vintage. Si poate ca este deja o clasica, avand in vedere ca are 25 de ani motocicleta, adica mai mult decat tine.

Incearca sa nu mai postezi off-topic.

 

 

scuzele mele..... :scratch:

 

dar...chestia este ca nu prea aduce a clasica....dar asta este decat parerea mea!

in price caz...motoreta arata super fain!

 

succes la restaurare!

si inca odata scuzati-ma va rog pentru un post cam aiurea......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stii ca Cstelia restureaza un cross din asta, asa ca daca nu ai de gand sa-l faci, mai bine i-l lui lui.

Da, R 60 este de vanzare.

1.Multzumesc.Stiu am vorbit cu el.Dar are de 250, astea de 400 de sunt atat de rare, de ce crezi ca m-am acrit, am cautat piston de mi-au sarit ochii si d-abia dupa 8 luni in Texas am gasit unul (e-bay, nu mai zic jigodia cu transp.150$!Dar e Wiseco) acum cand caut diverse constat ca sunt aproape inexistente.

2.Nu-l dau, ce mai restaurez...Merge mai greu ca mai sunt 2 masini pe capre...pana la primavara e destul sau...

3.Vb in PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, omul si-a considerat motocicleta clasica, deci nu vintage. Si poate ca este deja o clasica, avand in vedere ca are 25 de ani motocicleta, adica mai mult decat tine.

Incearca sa nu mai postezi off-topic.

 

De acord cu Mihai.Este clar o clasica. Este unul din primele "Soft chopper" de serie. A insemnat ceva la vremea ei si a adus ceva nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuzele mele..... :D

 

dar...chestia este ca nu prea aduce a clasica....dar asta este decat parerea mea!

in price caz...motoreta arata super fain!

 

succes la restaurare!

si inca odata scuzati-ma va rog pentru un post cam aiurea......

Sanchi.., vazui cine e posesoarea si iti torni cenusa in cap acum :huh: Este o motocicleta cu adevarat iecceptional de clasica si deosebita (mai ales privita prin prisma apropitarei) :P Ps Sa-mi fie cu iertare ca nu m-am putut abtine, deh, meteahna de pervers batran! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Si cred ca piesa aia nu o mai pun dar o sa se vada camera, apa etc

 

Vezi ca piesa aia se monteaza pentru a impiedica rotirea camerei in interiorul jantei.

 

La fel am si eu la un IJ cross rusesc.

 

Daca-l faci ca sa te dai pe colauri cu el e de preferat sa o montezi...altfel te trezesti cu camera taiata si nu stii de la ce .. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca piesa aia se monteaza pentru a impiedica rotirea camerei in interiorul jantei.

 

La fel am si eu la un IJ cross rusesc.

 

Daca-l faci ca sa te dai pe colauri cu el e de preferat sa o montezi...altfel te trezesti cu camera taiata si nu stii de la ce .. :laugh:

 

Multzam Wolf,

Da de coclauri, ok o pun, nu am prea multe camere.Si mai are o chestie ciudata :Pe interiorul jantei unde intra cu cauciucul in contact are niste nituri/cuie boante iesite destul de proeminent, acum imi aduc aminte si nu intelegeam la CR-urile japo de ce mereu dupa alergatura gaseam valva trasa si de multe ori taiata....Proshtii dreaq. :crack:

Editat de sconx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...