cmd Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 (editat) nu vreau sa intru intr-o polemica cu voi pentru ca voi mergeti cu motocicleta ,va plimbati ,faceti poze,poate de aceea nu se justifica investitia in amortizorul de ghidon ,insa nu uitati : o groapa luata putin "altfel" va poate baga intr-un voblaj de nu va mai trebuie mers cu motocicleta fara amortizor insa nu aveti de unde sa stiti cum este cu amortizor de ghidon daca nu ati mers,am trait sa o aud si pe asta ca nu se justifica investitia in amortizor de ghidon ,am avut 5 motociclete 4 dintre ele cu amortizor de ghidon si una fara,in ziua a 2a dupa ce am cumparat motocicleta fara amortizor de ghidon (era o honda 929) am investit 150E intr-un amortizor ,sunt bani investiti pt siguranta voastra,suzuki a pus pe motocicletele sport din anul 2000 amortizor de ghidon din fabrica ,nu cred ca au fost tampiti,vorbiti cu cei care au/au avut nu cu cei care nu au avut si nu au mers in viata lor cu amortizor de ghidon weekend perfect,ce a mai ramas din el Doamne ajuta Editat Februarie 9, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 merci cmd-ul ,am specificat ca se cam merita sa dau bani pe el.. cred ca pana la urma o sa cumpar unul...doar este vb de siguranta mea asadar cine are de vanzare unul sa mearga pe zx6r din 2001 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Poti merge linistit si fara amortizor cu motocicleta ta...zx6-le din 2000-2001 e destul de grea in partea din fata si nu-i atat de violenta incat sa necesite un amortizor de ghidon ...abia la 636-le din 2003 intr-adevar s-a simtit nevoia stringenta pentru asa ceva.!!! Investeste intr-o anvelopa fata foarte buna si mergi de cate ori ai ocazia pe un circut si de kart daca se poate sa inveti cat mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 am motorul de 5 ani nu am simtit nevoia de amortizor dar...na cred ,ca este bun si se merita banuti pt el... ceream pareri pro,contra...dar sunt hotarat sa cumpar unul ,merci pentru pareri Poti merge linistit si fara amortizor cu motocicleta ta...zx6-le din 2000-2001 e destul de grea in partea din fata si nu-i atat de violenta incat sa necesite un amortizor de ghidon ...abia la 636-le din 2003 intr-adevar s-a simtit nevoia stringenta pentru asa ceva.!!! Investeste intr-o anvelopa fata foarte buna si mergi de cate ori ai ocazia pe un circut si de kart daca se poate sa inveti cat mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Bine punctat cmd, dar totusi zic ca sunt cam scumpe amortizoarele in momentul actual. Intr-adevar, merg cu motocicleta sa ma plimb si fac poze, de aia nu am avut nevoie pana acum de el, plus de asta foarte multi din noi nu tin mai mult de 2-3 sezoane o motocicleta, si nu merita pt atat sa imi iau amortizor. Sunt la a 3-a motocicleta, nici una nu a avut amortizor. Inca o chestie nasoala, degeaba imi cumpar amortizor si cand vand motocicleta il dau jos, ca nu se potriveste la alt model, asa ca sunt nevoit sa il vand cu amortizor si sa imi cumpar altul.din moment ce sunt la a 3-a motocicleta si nici una nu a avut, consider ca am economisit 450 euro care, sa fim seriosi, sunt bani. Plus de asta, daca ai 150 si iei o groapa, sa fim seriosi, poate nu intri in vobraj, dar te sperii si cazi din alta cauza, asa ca, eu personal, prefer sa o tin in 60 km/ora in localitate si 100-110 km/ora in afara si mereu viziera curata ca sa belesc ochii in fata sa pot sa evit acele obstacole de care vorbiti voi. Stiu, sunt un mos sau altele, dar din cauza vitezei am cazut de cateva ori si am invatat ca batraneste e mai bine. Diferenta nu se face prin viteza, ci in oras la semafor cand te strecori. Sfatul meu pt user-ul topicului: daca ai banii de amortizor, dupa ce ti-ai facut toata revizia si ai rezervorul plin, achizitioneaza cu incredere un amortizor. Daca nu ai facut revizia si iti faci zilnic calculele daca iti ajung de niste placute bune (cum e cazul meu), poti sa stai linistit, amortizorul nu e un must have, placutele de frana si uleiul, DA. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Amortizorul de directie se potriveste in general la orice sportiva sau motocicleta naked. Ce difera sunt prinderile. Un voblaj periculos poate lovi cand te astepti mai putin. Cel mai periculos scenariu este sa mergi pe o motocicleta care poate vobla (chopperele de exemplu nu vobleaza niciodata ) fara sa fii constient de lucrul asta si fara sa stii ce sa-i faci cand a inceput tank slapperul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 (editat) link da ce voi sunteti niste fraieri?mergeti fara ca se poate ,aia e grea pe fata aia are centru de greutate jos bla bla eu nu stiu astia daca tot au avut asa ceva din fabrica de ce nu le dau jos sa mearga fara ,niste tampiti investiti in voi si in siguranta voastra ! merita Editat Februarie 9, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Sunt sigur ca ai mers pe atat de multe modele si in regimuri diferite incat reusesti sa faci diferenta intre ele(cu sau fara amortizor)!!! iar amortizorul din link e un gunoi ieftin care este egal cu zero la cat de bine lucreaza!!! Ca exemplu iti dau honda 1000rr 2004 cu amortizor de fabrica....ai idee cat de bun este? Sunt motociclete a caror constructie si manevrabilitate necesita amortizor de ghidon...iar altele nu...modelele mai vechi in mare parte nu au nevoie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 (editat) Prietene lu o lua personal, fiecare isi spune parerea. Poate pe modele alea de zici tu or veni din fabrica, daca gandim asa, pe 636 meu, 2005 de ce nu vine din fabrica? Or fi fraieri? Uite ca eu sunt prost si merg fara el, si daca mergi pe gandirea asta, sunt sigur ca mor dupa tine... Editat Februarie 9, 2014 de diabolyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 daca dupa un anumit timp majoritatea producatorilor au adoptat sa puna amortizor de ghidon din fabrica tu ce crezi ,au fost fraieri ca nu au pus mai devreme ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 daca dupa un anumit timp majoritatea producatorilor au adoptat sa puna amortizor de ghidon din fabrica tu ce crezi ,au fost fraieri ca nu au pus mai devreme ? Au pus pentru ca s-au schimbat complet motocicletele...au devenit mult mai usoare si mai puternice...a fost ceva normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 mea culpa daca am gresit cu ceva insa nu uitati un aspect ca nu va invatam sa cumparati "rizome" sa dati bine la terasa ci va spuneam de ceva pt siguranta voastra ,voi decideti ce e bine si ce nu pt voi ma retrag din discutie ,weekend placut ce a mai ramas din el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Stima. Ca sa concluzionez si eu si sa ma retrag din discutie pe tema asta, amortizorul e bun, te scapa de cateva situatii nasoale, daca posezi banii pt unul e recomandat dar nu un must have. Eu personal nu am 150 euro de dat pe unul, asa ca o sa incerc pe cat de mult sa preintampin si sa evit din timp acele situatii de care vorbeam mai sus prin adaptarea stilului de pilotat la vremurile noastre, drumurile noastre, mentalitatea noastra si stilul de condus al celorlalti participanti la trafic. Va salut si drumuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Stiti ca una dintre cele mai rapide si puternice moto vine din fabrica fara amortizor de ghidon? Este vorba de ZX14 sau cunoscuta si ca ZZR 1400.Si are o manevrabilitate foarte buna,chiat mai buna ca hayabusa.Eu merg la turing si mai "batraneste" asa ca am decis sa renunt la amortizorul stok de pe Busa.A fost o revelatie sa-mi dau seama ce manevrabila a devenit, in stilul meu de mers,atunci cand nu l-am mai avut montat. Da,atunci cand mergi sportiv si la limita,se impune un amortizor,dar daca doar te plimbi eu zic ca mai mult iti limiteaza manevrabilitatea. Ma refer la cel stok,de aceea producatori l-au inventat pe cel electronic,care se adapteaza ca duritate in functie de viteza.Cel manual te poate pune uneori in dificultate si anume,vii de la o tura de pe Cheia cu genunchi pe jos si amortizorul setat dur,ca nu vrei sa pierzi fata la iesire din viraj.Si intri in oras unde trebuie sa eviti cu o miscare rapida de ghidon o gaura de canal sau o masina care nu te-a vazut....ce crezi ca se intampla? De aceea spun ca locul lui este pe motoarele de circuit sau cele de "fite" dat pe o roata spate sau fata...etc Mentionez ca este doar parerea mea,si ceea ce eu am experimentat in viata mea de motociclist de pana acum. Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 pai daca nici tu nu mai sti! atunci cine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Mi-am expus parerea personala,asta nu inseamna ca este si corecta! Eu asa cred, s-au asa a functionat pentru mine lucrurile despre amortizorul de ghidon,in cei 27 de ani care i-am petrecut in fenomenul moto, pe diferite modele,cilindree si marci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Stima TNG, un post cu adevarat echilibrat si foarte informativ. Respect !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Ca o paranteza...acum vreo 3-4 ani eram la o cursa la Brno si intr-unul din antrenamente i-am dat lui Pascota motocicleta mea ....eu tineam amortizorul de ghidon setat aproape de max!!Dupa 2 ture il tot vedeam pe Ionel pe linia dreapta umbland la amortizor(la zx6 este pus pe jugul superior).Initial am crezut ca-l uitasem deschis (cand manevram motocicletele in padock il deschideam complet sa putem manevra mobra).Abia cand a iesit mi-a spus ca nu era bine cum il tineam eu strans la max!!!...nu intram in boblaj cu siguranta dar am limitat foarte mult manevrabilitatea in virajele stranse.El il setase undeva la o treime din cursa lui. De aceea si spun ca nu toate motocicletele de strada au nevoie de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Cum zice si TNG, degeaba ai amortizor de ghidon fara reglaje sau cu reglaje daca tu il pui pe "soft" si faci voblaj la 150 la ora. E aproape degeaba amortizorul ala. Daca il pui pe "hard" in oras e un chin cu el. Trebuie gasit un compromis si adaptat permanent la situatia in care esti. In schimb, da bine la terasa un amortizor de ghidon sau iti da un fals sentiment de siguranta. In schimb, e un super accesoriu pentru siguranta daca esti in stare sa il setezi adecvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Urcam pe podul Grant și cand am intrat de pe rampa de urcare pe pod, în treapta a doua pe la 7000 de ture (nu stiu ce viteza aveam), lovesc cu roata față o denivelare, se ridica puțin și o secunda-doua ma scutura bine. Aveam un amortizor de ghidon Bitubo cu ulei și azot pus la 1/2 nr de clickuri hard. Și-a facut treaba dar din momentul ala l-am întărit la 3/4 hard. Pe de altă parte, acum 3 sau 4 ani, cel mai bun timp al meu pe Serres l-am facut fara amortizor de ghidon pt ca rupsesem prinderea cu o zi inainte. Părerea mea e ca o astfel de scula e cea mai buna si folositoare în condițiile de exploatare stradală, unde apar mult mai multe neprevăzute decât pe pistă. Nu e deloc o fita sau un moft Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Pentru cei care sunt curiosi cum arata o harta din ecu pentru un amortizor electronic: Asa a gandit-o Suzuki pentru modelele echipate cu amortizor electronic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 (editat) Paul (Pic & Poc) a facut pe strada un tankslapper de și-a străbate discurile pe un gsxr 600 k8 cu amortizorul stoc. Dupa întâmplarea asta declarația lui despre amortizor stoc a fost: un k .k.t penal Editat Februarie 9, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skippa Postat Februarie 14, 2014 Share Postat Februarie 14, 2014 Are cineva zx6r 07/08 la dezmembrat ? Mar interesa carena fata si carena laterala stanga ... Sa nu aiba prinderile rupte sau sa fie crapata in ultimul hal . Dati-mi un pm . Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicbr Postat Februarie 15, 2014 Share Postat Februarie 15, 2014 sugesti,pareri amortizor voblaj zx6r an 2000.. se merita /mers nu chiar sportiv(in limite)..... pe un gasim,merg toate sau difera prinderile de jug? nu stie nimeni ......... ...???? amortizorul de ghidon merita toti banii,nu stiu care ati intrat in voblaj pana acum dar eu cu 636-le de 2 ori de mi-au "fluierat" rotile dus in 2-3 pana la rosu si prins denivelare sper sa imi gasesc si eu unul cat mai repede ! link da ce voi sunteti niste fraieri?mergeti fara ca se poate ,aia e grea pe fata aia are centru de greutate jos bla bla eu nu stiu astia daca tot au avut asa ceva din fabrica de ce nu le dau jos sa mearga fara ,niste tampiti investiti in voi si in siguranta voastra ! merita cmd tu ai avea curaj sa mergi cu unul chinezesc pe pista ? eu nu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 (editat) Eu am Hyperpro reactiv si il tin la 1/3 din maxim. Fara amortizor , era sa mor la propriu pe vechea sosea de centura a Buc, tocmai bagasem mina in gaz sa depasesc un TIR, aveam initial 90-100km/h, la de dimburi in asfalt erau, imediat a intrat in voblaj, de m-a aruncat pe contrasens pe acostament. Daca venea vre-o alta masina din fatza, eram musca lipita pe parbriz. Intimplarea a fost pe un R6/2007,, dat mie sa vad cum merge, avea amortizor Hyperpro montat, dar pus pe SOFT, eu nestiind, nu m-am gindit vre-o clipa. Traseul ala il faceam foarte des, deci stiam drumul, dar mergeam cu un 954 cu amortizor destul de strins reglat,, si nu era vre-o problema cu denivelarile. Hyperpro-urile reactive (RSC) sint foarte smechere. Cititi mai multe pe net. Editat Februarie 16, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.