The Mentalist Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Vand placute de frana Goldfren HH pentru ZX10 si 636, uzura minima, 150lei/ambele discuri: Editat Ianuarie 8, 2014 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian chirita Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 lichidul este dulceag .....sigur antigel... motorul este tras pe dreapta de 2luni "vremea" urmeaza sa dau jos carenele sa vad despre ce este vb ,dar nu astazi ca este sarbatoare.. merci @wawessh..... am spre vanzare schimb manete frana ambreaj si toba originala zx6r.. daca este careva interesat..... eu as fi interesat de toba.cat vrei p toba.si daca se potriveste la una din 98? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 toba sa dat ...a mai ramas manetele... daca este in 3 suruburi se potrivea,bafta s-a dat cu 1mil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 (editat) Vand discuri frana fata si releu incarcare zx6 (zzr) daca intereseaza pe careva Bafta! Editat Ianuarie 26, 2014 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 sugesti,pareri amortizor voblaj zx6r an 2000.. se merita /mers nu chiar sportiv(in limite)..... pe un gasim,merg toate sau difera prinderile de jug? nu stie nimeni ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adryan82 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Cumpar cadru bord 636 2002, zzr600 2006 - 2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 sugesti,pareri amortizor voblaj zx6r an 2000.. se merita /mers nu chiar sportiv(in limite)..... pe un gasim,merg toate sau difera prinderile de jug? nu stie nimeni ......... ...???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Parerea mea personala ca nu merita.daca ai niste bani de dat, de care nu ai nevoie, poti sa iti iei. Amortizorul face diferenta atunci cand te ridici pe o roata si cand cazi la loc, stabilizeaza motorul, sau il alte situatii similare. Eu nu am avut niciodata si nici lipsa nu i-am simtito. Prefer banii aia sa ii bag in benzina si sa ma plimb decat sa ii bag in amortizor. Difera prindrtile de la model la model, unele se pot adapta si la alte modele moto, pt moto tau in special nu stiu. Asfalt uscat si fara incidente colegu. Editat Februarie 8, 2014 de diabolyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 merci mult pt informatie mai astept ceva pareri pana sa ma hotarasc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Parerea ta proprie si personala este foarte very falsa. Amortizorul nu are rol de stabilizare doar daca te dai pe-o roata!! Incearca scenariul urmator: da-i acceleratie apoi incearca sa iti imaginezi ca iti iese ceva in fata si esti nevoit sa franezi brusc si pe franare dai de un mic hop. Ghici ce se intampla?? Da, ai ghicit: un voblaj de mare frumusete!!! Amortizorul de ghidon e un MUST HAVE, tine de siguranta ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Nu am zis ca doar aia e utilitatea lui, am zis clar ca si in alte situatii cand trebuie stabilizata. Sunt incepator, am zis ce stiu si eu. Daca stii mai multe, adauga la ce am spus si eu sa il ajutam pe colegul nostru sa faca alegerea cea mai buna. Nu e must have amortizorul, casca e must have, daca era cum zici tu, veneau din fabrica cu ele, este mai degraba un accesoriu ce sporeste siguranta. Eu personal nu dau banii pe el, uite ca o sa risc si o sa merg normal fara el si promit ca la primul vobraj iti dau mesaj privat sa te anunt,desi nu cred ca se va intampla curand... Editat Februarie 8, 2014 de diabolyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Iti doresc sa NU ti se intample sa intri in voblaj, mai ales in apropierea unei curbe, pentru ca sa scapi de voblaj va trebui sa accelerezi. Referitor la venitul din fabrica daca erau necesare, iti dau alt exemplu: Honda nici in 2008 nu are ambreiaj antihoping, precum celalalte japoneze, cand decelereaza mai tare iti dai seama cat de bun ar fi. Mi s-a intamplat o singura data sa am voblaj si la viteza sub 100 km/h, imi e de ajuns. Cel mai bine pentru colegul nostru e sa incerce un motor cu amortizor sa faca diferenta personal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Colegul de mai sus, fara suparare, parere strict personala, dar faza cu acceleratul si hopul si curba se pot evita foarte usor. Daca mergi in limitele legii, esti putin atent la sosea si nu te dai in stamba, eu zic ca poti sa eviti astfel de situatii. Amortizorul de vobraj, la urma, este o chestie de gust si tine strict de stilul taude mers. Pe acelasi principiu eu mi-am cumparat cauciucuri Michelin Pilot Power (ala cu care a venit motocicleta mea din fabrica) si care sunt accesibile spre deosebire de altii care invetesc dublu in cauciucuri, ca sunt semislick si ca nu stiu ce proprietati mai au si etc. Am avut o franare brusca in curba cu ele, s-au comportat exemplar, atat timp cat nu fac raceing pe sosea si pe curbe nu vad de ce sa imi Pilot Pure sau ultimele modele de cauciucuri. Nu vreau sa creez disputa pe acest subiect, ma repet, este parerea mea strict personala. Ar fi bine sa probeze colegul o motocicleta cu amortior sa faca diferenta si mai ales sa se gandeasca, conform stilului de mers, daca ii va fi necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Exact asta am spus: EL sa probeze una cu amortizor si o sa vada. Cat despre Michelin Power, crede-ma, sunt ok ca nu ai incercat Dunlop d211, d212, Supercorsa. Cand le vei incerca nu te vei reintoarce la Pilot Power. E bine si cu limita legala, dar la cati cretini sunt pe strada, ai nevoie de cele mai bune frane si anvelope sa opresti cat mai repede. Rog user-ul darkshark sa revina cu o parere personala despre amortizor. Sus cu gradele Celsius. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Poate la voi in Bucuresti, aici in Braila inca sunt catamai nametii, putin probabil ca se va topi cu gradele astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 @amstaff am mers cu gsx750r si nu am simtit mare diferenta ...bn nu am patit nimic care sa ateste valoare amortizorului de voblaj... de cauciucuri ce sa zic am michelin road 3 sunt multumit de el Poate la voi in Bucuresti, aici in Braila inca sunt catamai nametii, putin probabil ca se va topi cu gradele astea... si in prahova sunt nameti mari .. bn acum se cam topesc.. este cu plus nu as vrea sa dau bani pe ceva care sa nu se justifice ... bine in cazul asta tind sa cred ca se cam justifica bani.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 (editat) nu vreau sa intru intr-o polemica cu voi pentru ca voi mergeti cu motocicleta ,va plimbati ,faceti poze,poate de aceea nu se justifica investitia in amortizorul de ghidon ,insa nu uitati : o groapa luata putin "altfel" va poate baga intr-un voblaj de nu va mai trebuie mers cu motocicleta fara amortizor insa nu aveti de unde sa stiti cum este cu amortizor de ghidon daca nu ati mers,am trait sa o aud si pe asta ca nu se justifica investitia in amortizor de ghidon ,am avut 5 motociclete 4 dintre ele cu amortizor de ghidon si una fara,in ziua a 2a dupa ce am cumparat motocicleta fara amortizor de ghidon (era o honda 929) am investit 150E intr-un amortizor ,sunt bani investiti pt siguranta voastra,suzuki a pus pe motocicletele sport din anul 2000 amortizor de ghidon din fabrica ,nu cred ca au fost tampiti,vorbiti cu cei care au/au avut nu cu cei care nu au avut si nu au mers in viata lor cu amortizor de ghidon weekend perfect,ce a mai ramas din el Doamne ajuta Editat Februarie 9, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 merci cmd-ul ,am specificat ca se cam merita sa dau bani pe el.. cred ca pana la urma o sa cumpar unul...doar este vb de siguranta mea asadar cine are de vanzare unul sa mearga pe zx6r din 2001 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Poti merge linistit si fara amortizor cu motocicleta ta...zx6-le din 2000-2001 e destul de grea in partea din fata si nu-i atat de violenta incat sa necesite un amortizor de ghidon ...abia la 636-le din 2003 intr-adevar s-a simtit nevoia stringenta pentru asa ceva.!!! Investeste intr-o anvelopa fata foarte buna si mergi de cate ori ai ocazia pe un circut si de kart daca se poate sa inveti cat mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 am motorul de 5 ani nu am simtit nevoia de amortizor dar...na cred ,ca este bun si se merita banuti pt el... ceream pareri pro,contra...dar sunt hotarat sa cumpar unul ,merci pentru pareri Poti merge linistit si fara amortizor cu motocicleta ta...zx6-le din 2000-2001 e destul de grea in partea din fata si nu-i atat de violenta incat sa necesite un amortizor de ghidon ...abia la 636-le din 2003 intr-adevar s-a simtit nevoia stringenta pentru asa ceva.!!! Investeste intr-o anvelopa fata foarte buna si mergi de cate ori ai ocazia pe un circut si de kart daca se poate sa inveti cat mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Bine punctat cmd, dar totusi zic ca sunt cam scumpe amortizoarele in momentul actual. Intr-adevar, merg cu motocicleta sa ma plimb si fac poze, de aia nu am avut nevoie pana acum de el, plus de asta foarte multi din noi nu tin mai mult de 2-3 sezoane o motocicleta, si nu merita pt atat sa imi iau amortizor. Sunt la a 3-a motocicleta, nici una nu a avut amortizor. Inca o chestie nasoala, degeaba imi cumpar amortizor si cand vand motocicleta il dau jos, ca nu se potriveste la alt model, asa ca sunt nevoit sa il vand cu amortizor si sa imi cumpar altul.din moment ce sunt la a 3-a motocicleta si nici una nu a avut, consider ca am economisit 450 euro care, sa fim seriosi, sunt bani. Plus de asta, daca ai 150 si iei o groapa, sa fim seriosi, poate nu intri in vobraj, dar te sperii si cazi din alta cauza, asa ca, eu personal, prefer sa o tin in 60 km/ora in localitate si 100-110 km/ora in afara si mereu viziera curata ca sa belesc ochii in fata sa pot sa evit acele obstacole de care vorbiti voi. Stiu, sunt un mos sau altele, dar din cauza vitezei am cazut de cateva ori si am invatat ca batraneste e mai bine. Diferenta nu se face prin viteza, ci in oras la semafor cand te strecori. Sfatul meu pt user-ul topicului: daca ai banii de amortizor, dupa ce ti-ai facut toata revizia si ai rezervorul plin, achizitioneaza cu incredere un amortizor. Daca nu ai facut revizia si iti faci zilnic calculele daca iti ajung de niste placute bune (cum e cazul meu), poti sa stai linistit, amortizorul nu e un must have, placutele de frana si uleiul, DA. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Amortizorul de directie se potriveste in general la orice sportiva sau motocicleta naked. Ce difera sunt prinderile. Un voblaj periculos poate lovi cand te astepti mai putin. Cel mai periculos scenariu este sa mergi pe o motocicleta care poate vobla (chopperele de exemplu nu vobleaza niciodata ) fara sa fii constient de lucrul asta si fara sa stii ce sa-i faci cand a inceput tank slapperul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 (editat) link da ce voi sunteti niste fraieri?mergeti fara ca se poate ,aia e grea pe fata aia are centru de greutate jos bla bla eu nu stiu astia daca tot au avut asa ceva din fabrica de ce nu le dau jos sa mearga fara ,niste tampiti investiti in voi si in siguranta voastra ! merita Editat Februarie 9, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 Sunt sigur ca ai mers pe atat de multe modele si in regimuri diferite incat reusesti sa faci diferenta intre ele(cu sau fara amortizor)!!! iar amortizorul din link e un gunoi ieftin care este egal cu zero la cat de bine lucreaza!!! Ca exemplu iti dau honda 1000rr 2004 cu amortizor de fabrica....ai idee cat de bun este? Sunt motociclete a caror constructie si manevrabilitate necesita amortizor de ghidon...iar altele nu...modelele mai vechi in mare parte nu au nevoie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diabolyk Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 (editat) Prietene lu o lua personal, fiecare isi spune parerea. Poate pe modele alea de zici tu or veni din fabrica, daca gandim asa, pe 636 meu, 2005 de ce nu vine din fabrica? Or fi fraieri? Uite ca eu sunt prost si merg fara el, si daca mergi pe gandirea asta, sunt sigur ca mor dupa tine... Editat Februarie 9, 2014 de diabolyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.