petrica Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 Tot citesc despre ,,Dynojet" ! Stiu ca este un dispozitiv care mareste puterea motorului, dar cam atat ! Cum arata? Unde se monteaza? Cum mareste puterea motorului? Cum functioneaza? ... luminati-ma si pe mine ! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 Din cunostintele mele este un kit de jiglere pentru carburatoare si alte piese care iti maresc "cica" puterea motorului, sau iti imbunatatesc raspunsul acceleratiei, lumea care se pricepe zice ca nu merita, sunt bani cam aruncati! Se gasesc chiar si pe louis.de, uite cam cum arata un kit pentru motorul meu, dar sa stii ca n-am de gand sa-mi pun! http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prodk88.html http://www.louis.de/_20c7e8d5202d2ecc0ae55...tnr_gr=10046902 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 7, 2007 Autor Share Postat Martie 7, 2007 Din cunostintele mele este un kit de jiglere pentru carburatoare si alte piese care iti maresc "cica" puterea motorului, sau iti imbunatatesc raspunsul acceleratiei, lumea care se pricepe zice ca nu merita, sunt bani cam aruncati! Se gasesc chiar si pe louis.de, uite cam cum arata un kit pentru motorul meu, dar sa stii ca n-am de gand sa-mi pun! http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prodk88.html http://www.louis.de/_20c7e8d5202d2ecc0ae55...tnr_gr=10046902 Inteleg ! Initial am crezut ca este vorba de o supraalimentare a motorului, gen ,,turbo-suflanta" sau ,,turbo-compresor", cand colo, ce sa vezi .......... niste jicloare ! In cazul asta, clar , creste si consumul ! .... motoreta mea nu o sa aiba parte de asa ceva ..... niciodata ! Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 Nu e numai un kit cu jicloare.Dynojet este o firma care se ocupa cu produse pentru optimizarea motoarelor.Pun la dispozitie bancuri de teste cu role,si acum,de cand au aparut tot mai multe motociclete cu ECU-uri,se ocupa in principiu de realizarea kit-urilor pentru optimizarea performantelor (Dynojet Power Commander),care vin in diferite stadii,ultimele si cele mai puternice fiind destinate exclusiv competitiilor.Mai multe informatii gasesti la www.dynojet.com .Sper ca tiu-am fost de folos.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 Din cunostintele mele este un kit de jiglere pentru carburatoare si alte piese care iti maresc "cica" puterea motorului, sau iti imbunatatesc raspunsul acceleratiei, lumea care se pricepe zice ca nu merita, sunt bani cam aruncati! Se gasesc chiar si pe louis.de, uite cam cum arata un kit pentru motorul meu, dar sa stii ca n-am de gand sa-mi pun! http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prodk88.html http://www.louis.de/_20c7e8d5202d2ecc0ae55...tnr_gr=10046902 Lumea care se pricepe... stie si sa-l regleze. Iar Dyno nu se pune singur si gata... ai nujtiu cati cai in plus. Nu ti pui Dyno si ai filtru de aer si toba stock. Consumul creste, logic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 ...acum o luna am schimbat si eu la dulaul meu citeva componente pentru marirea performantei motorului. Intradevar nu este o actiune ieftina, dar eu am facut citeva ture cu el si sunt satisfacut de plin. Care este interesat poate sa citeasca doar despre inbunatatirea performantei motorului, sau tot topicul unde am descris toate modificarile facute la Bulldog-ul meu. Va urez in continuare: "Spor la modificat!", Vincent Mie personal mi se pare ca ai cheltuit foarte mult,pentru nivelul nostru in romania cel putin! Gandeste-te ca daca eu ma apuc acum sa bag filtru, dynojet, tobe smechere- si ajung la 1500-2000 de euro mai bine vand zx9-le si cu diferenta de 2000 imi iau un ZX12 stock care o sa-l bata la poponeata oricum oricat de modificat ar fi ZX9-le! Sper sa intelegeti si punctul meu de vedere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 7, 2007 Share Postat Martie 7, 2007 Mie personal mi se pare ca ai cheltuit foarte mult,pentru nivelul nostru in romania cel putin! Gandeste-te ca daca eu ma apuc acum sa bag filtru, dynojet, tobe smechere- si ajung la 1500-2000 de euro mai bine vand zx9-le si cu diferenta de 2000 imi iau un ZX12 stock care o sa-l bata la poponeata oricum oricat de modificat ar fi ZX9-le! Sper sa intelegeti si punctul meu de vedere! Dar ce faci daca ZX-9 R este motoreta viselor tale si nu-ti mai trebui nimic altceva? Asta ti-a idorit si asta ai... doar ca vrei mai multa putere iar ZX12-le sa zicem ca nu ti place estetic. E si asta un punct de vedere. Modificarile asta nu se fac de catre oameni care schimba motoarele ca pe chiloti. Daca iti iei o mobra ca si compromis ca nu ai putut lua alta, si nu ai de gand sa o tii prea mult... normal ca nu te apuci sa bagi bani in ea ca fanaticu. Dar daca ai ceea ce ti doresti si te simti implinit este o reala placere si bucurie sa o vezi "crescand" si sa modifici/schimbi una alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 mi-a zis cineva d un zx-10 r d prin 2005 cu power commander si cica are acu 220 cai se poate? ca mie nu mi-a venit sa cred + toba galerie c o mai avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 + toba galerie c o mai avea Ce o mai avea-ul ala conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 Ce o mai avea-ul ala conteaza Bine,ca tot nu o duce la atata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 Dar ce faci daca ZX-9 R este motoreta viselor tale si nu-ti mai trebui nimic altceva? Asta ti-a idorit si asta ai... doar ca vrei mai multa putere iar ZX12-le sa zicem ca nu ti place estetic. E si asta un punct de vedere. Modificarile asta nu se fac de catre oameni care schimba motoarele ca pe chiloti. Daca iti iei o mobra ca si compromis ca nu ai putut lua alta, si nu ai de gand sa o tii prea mult... normal ca nu te apuci sa bagi bani in ea ca fanaticu. Dar daca ai ceea ce ti doresti si te simti implinit este o reala placere si bucurie sa o vezi "crescand" si sa modifici/schimbi una alta. Emppu are perfecta dreptate aici, unii nu sunt nebuni neaparat dupa cai putere/performante racing...ci doar le place un anume model de motocicleta si chiar daca isi permit, prefera sa imbunatateasca constant, in functie de cat ii permite modelul, acea motocicleta... Desi si exemplul cu ZX-9R vs ZX-12R are logica sa, dar pt cei care se plictisesc rapid, care sunt in cautare de ceva mai nou mereu, etc... La o motocicleta, ca si la o masina, nu e vorba mereu doar de performante/specs/cifre etc.. Conteaza mult feelingu', personalitatea, etc.. Unu' poate e constient ca un R1 e mai dificil decat un Fireblade dar poate omu' nu poate dormi noaptea fara sa nu se gandeasca la carenele si look-ul R1-ului etc etc...asa ca face compromisul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 da mi se pare cam mult...220. fiecare isi face motorul cum crede si dupa buget Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 dar cumva se poate pune kit dynojet pe un srad 750 injectie ? ca daca e vb despre carburatoare , la injectie cum se mai procedeaza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 powercommander , ecu . + negru mat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 da.o vopsea lucioasa da un plus de 15 cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 (editat) dar cumva se poate pune kit dynojet pe un srad 750 injectie ? ca daca e vb despre carburatoare , la injectie cum se mai procedeaza ? Singura metoda sigura pentru a obtine mai multa putere este sa schimbi motocicleta. Nu fac misto deloc. Totusi, crezi ca ai ajuns deja la limita motocicletei? Chiar daca e din 99, SRAD-ul tot mai are vreo 100 de cai la roata si pentru strada consider ca sunt suficienti. Secretul este undeva aproape de linia rosie a turometrului Editat Ianuarie 5, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Singura metoda sigura pentru a obtine mai multa putere este sa schimbi motocicleta. Nu fac misto deloc. Totusi, crezi ca ai ajuns deja la limita motocicletei? Chiar daca e din 99, SRAD-ul tot mai are vreo 100 de cai la roata si pentru strada consider ca sunt suficienti. Secretul este undeva aproape de linia rosie a turometrului stiu stiu , eram pur si simplu curios ) oricum nu investesc in dynojet .. nu are rost sa dau o gramada de bani pe asa ceva Ș) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 da.o vopsea lucioasa da un plus de 15 cai Corect 100%. Plus niste stickere cu "Race". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 despre cum sa spargi un piston doua sau cum sa o ia pe ulei mai repede...idioti mai sunt si vor! din ciclul..la gratar; a mea e mai mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) dar cumva se poate pune kit dynojet pe un srad 750 injectie ? ca daca e vb despre carburatoare , la injectie cum se mai procedeaza ? Carburatoare sau injectie, sigur se poate. Ca si Dynojet, mai sunt si alte firme care produc asemenea kit-uri. Eu, pe V twin-ul meu pe injectie, am un kit de la Cobra : http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?partID=218018 Am doar tobele schimbate, filtrul de aer este stock. Editat Ianuarie 9, 2014 de marcelm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cante_boy Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 stiti pe cineva care este dealer dynofet in romania, ma intereseaza pentru un suzuki gsxf600 din 1999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 stiti pe cineva care este dealer dynofet in romania, ma intereseaza pentru un suzuki gsxf600 din 1999 Google . . . . atat de simplu si comod . Decat sa pierzi timp asteptand sa-ti raspunda cineva . . . . De exemplu : https://www.google.ro/search?q=dynofet&rlz=1C1GGGE___RO527RO527&oq=dynofet&aqs=chrome..69i57j0l5.1866j0j8&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8#q=dynojet+de+vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 stiti pe cineva care este dealer dynofet in romania, ma intereseaza pentru un suzuki gsxf600 din 1999 Nu este 'Dynofet' ci Dynojet! Iar ca performante un jetkit Factory Pro sau Ivan's jetkit sunt mult peste 'Dynojet! Eu am montat pe motor jetkit-ul FactoryPro TI cu ace de titan. cel cu ace clasice costa undeva la 140 dolari plus transport! Si Ivan's jet kit costa tot pe acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.