Sari la conținut

Dynojet


Postări Recomandate

Tot citesc despre ,,Dynojet" ! Stiu ca este un dispozitiv care mareste puterea motorului, dar cam atat !

Cum arata?

Unde se monteaza?

Cum mareste puterea motorului?

Cum functioneaza?

 

... luminati-ma si pe mine !

 

Multumesc ! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cunostintele mele este un kit de jiglere pentru carburatoare si alte piese care iti maresc "cica" puterea motorului, sau iti imbunatatesc raspunsul acceleratiei, lumea care se pricepe zice ca nu merita, sunt bani cam aruncati!

 

Se gasesc chiar si pe louis.de, uite cam cum arata un kit pentru motorul meu, dar sa stii ca n-am de gand sa-mi pun!

 

http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prodk88.html

 

http://www.louis.de/_20c7e8d5202d2ecc0ae55...tnr_gr=10046902

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cunostintele mele este un kit de jiglere pentru carburatoare si alte piese care iti maresc "cica" puterea motorului, sau iti imbunatatesc raspunsul acceleratiei, lumea care se pricepe zice ca nu merita, sunt bani cam aruncati!

 

Se gasesc chiar si pe louis.de, uite cam cum arata un kit pentru motorul meu, dar sa stii ca n-am de gand sa-mi pun!

 

http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prodk88.html

 

http://www.louis.de/_20c7e8d5202d2ecc0ae55...tnr_gr=10046902

 

Inteleg !

Initial am crezut ca este vorba de o supraalimentare a motorului, gen ,,turbo-suflanta" sau ,,turbo-compresor", cand colo, ce sa vezi .......... niste jicloare ! :bounce:

 

In cazul asta, clar , creste si consumul ! .... motoreta mea nu o sa aiba parte de asa ceva ..... niciodata !

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e numai un kit cu jicloare.Dynojet este o firma care se ocupa cu produse pentru optimizarea motoarelor.Pun la dispozitie bancuri de teste cu role,si acum,de cand au aparut tot mai multe motociclete cu ECU-uri,se ocupa in principiu de realizarea kit-urilor pentru optimizarea performantelor (Dynojet Power Commander),care vin in diferite stadii,ultimele si cele mai puternice fiind destinate exclusiv competitiilor.Mai multe informatii gasesti la www.dynojet.com .Sper ca tiu-am fost de folos.Bafta! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cunostintele mele este un kit de jiglere pentru carburatoare si alte piese care iti maresc "cica" puterea motorului, sau iti imbunatatesc raspunsul acceleratiei, lumea care se pricepe zice ca nu merita, sunt bani cam aruncati!

 

Se gasesc chiar si pe louis.de, uite cam cum arata un kit pentru motorul meu, dar sa stii ca n-am de gand sa-mi pun!

 

http://www.factorypro.com/Prod_Pages/prodk88.html

 

http://www.louis.de/_20c7e8d5202d2ecc0ae55...tnr_gr=10046902

 

Lumea care se pricepe... stie si sa-l regleze. Iar Dyno nu se pune singur si gata... ai nujtiu cati cai in plus. Nu ti pui Dyno si ai filtru de aer si toba stock. Consumul creste, logic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...acum o luna am schimbat si eu la dulaul meu citeva componente pentru marirea performantei motorului.

Intradevar nu este o actiune ieftina, dar eu am facut citeva ture cu el si sunt satisfacut de plin.

Care este interesat poate sa citeasca doar despre inbunatatirea performantei motorului, sau tot topicul unde am descris toate modificarile facute la Bulldog-ul meu.

 

Va urez in continuare: "Spor la modificat!",

Vincent

 

Mie personal mi se pare ca ai cheltuit foarte mult,pentru nivelul nostru in romania cel putin!

Gandeste-te ca daca eu ma apuc acum sa bag filtru, dynojet, tobe smechere- si ajung la 1500-2000 de euro mai bine vand zx9-le si cu diferenta de 2000 imi iau un ZX12 stock care o sa-l bata la poponeata oricum oricat de modificat ar fi ZX9-le!

Sper sa intelegeti si punctul meu de vedere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie personal mi se pare ca ai cheltuit foarte mult,pentru nivelul nostru in romania cel putin!

Gandeste-te ca daca eu ma apuc acum sa bag filtru, dynojet, tobe smechere- si ajung la 1500-2000 de euro mai bine vand zx9-le si cu diferenta de 2000 imi iau un ZX12 stock care o sa-l bata la poponeata oricum oricat de modificat ar fi ZX9-le!

Sper sa intelegeti si punctul meu de vedere!

 

Dar ce faci daca ZX-9 R este motoreta viselor tale si nu-ti mai trebui nimic altceva? Asta ti-a idorit si asta ai... doar ca vrei mai multa putere iar ZX12-le sa zicem ca nu ti place estetic. E si asta un punct de vedere. Modificarile asta nu se fac de catre oameni care schimba motoarele ca pe chiloti. Daca iti iei o mobra ca si compromis ca nu ai putut lua alta, si nu ai de gand sa o tii prea mult... normal ca nu te apuci sa bagi bani in ea ca fanaticu. Dar daca ai ceea ce ti doresti si te simti implinit este o reala placere si bucurie sa o vezi "crescand" si sa modifici/schimbi una alta. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Dar ce faci daca ZX-9 R este motoreta viselor tale si nu-ti mai trebui nimic altceva? Asta ti-a idorit si asta ai... doar ca vrei mai multa putere iar ZX12-le sa zicem ca nu ti place estetic. E si asta un punct de vedere. Modificarile asta nu se fac de catre oameni care schimba motoarele ca pe chiloti. Daca iti iei o mobra ca si compromis ca nu ai putut lua alta, si nu ai de gand sa o tii prea mult... normal ca nu te apuci sa bagi bani in ea ca fanaticu. Dar daca ai ceea ce ti doresti si te simti implinit este o reala placere si bucurie sa o vezi "crescand" si sa modifici/schimbi una alta. :D

 

Emppu are perfecta dreptate aici, unii nu sunt nebuni neaparat dupa cai putere/performante racing...ci doar le place un anume model de motocicleta si chiar daca isi permit, prefera sa imbunatateasca constant, in functie de cat ii permite modelul, acea motocicleta...

Desi si exemplul cu ZX-9R vs ZX-12R are logica sa, dar pt cei care se plictisesc rapid, care sunt in cautare de ceva mai nou mereu, etc...

 

La o motocicleta, ca si la o masina, nu e vorba mereu doar de performante/specs/cifre etc..

Conteaza mult feelingu', personalitatea, etc..

 

Unu' poate e constient ca un R1 e mai dificil decat un Fireblade dar poate omu' nu poate dormi noaptea fara sa nu se gandeasca la carenele si look-ul R1-ului etc etc...asa ca face compromisul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 years later...

dar cumva se poate pune kit dynojet pe un srad 750 injectie ? ca daca e vb despre carburatoare , la injectie cum se mai procedeaza ?

 

Singura metoda sigura pentru a obtine mai multa putere este sa schimbi motocicleta. Nu fac misto deloc.

Totusi, crezi ca ai ajuns deja la limita motocicletei? Chiar daca e din 99, SRAD-ul tot mai are vreo 100 de cai la roata si pentru strada consider ca sunt suficienti. Secretul este undeva aproape de linia rosie a turometrului :)

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura metoda sigura pentru a obtine mai multa putere este sa schimbi motocicleta. Nu fac misto deloc.

Totusi, crezi ca ai ajuns deja la limita motocicletei? Chiar daca e din 99, SRAD-ul tot mai are vreo 100 de cai la roata si pentru strada consider ca sunt suficienti. Secretul este undeva aproape de linia rosie a turometrului :)

stiu stiu , eram pur si simplu curios ) oricum nu investesc in dynojet .. nu are rost sa dau o gramada de bani pe asa ceva Ș)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar cumva se poate pune kit dynojet pe un srad 750 injectie ? ca daca e vb despre carburatoare , la injectie cum se mai procedeaza ?

 

Carburatoare sau injectie, sigur se poate.

Ca si Dynojet, mai sunt si alte firme care produc asemenea kit-uri.

Eu, pe V twin-ul meu pe injectie, am un kit de la Cobra : http://www.meancycles.com/store/parts/view.cfm?partID=218018

Am doar tobele schimbate, filtrul de aer este stock.

Editat de marcelm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

stiti pe cineva care este dealer dynofet in romania, ma intereseaza pentru un suzuki gsxf600 din 1999

Google . . . . atat de simplu si comod . Decat sa pierzi timp asteptand sa-ti raspunda cineva . . . .

 

De exemplu : https://www.google.ro/search?q=dynofet&rlz=1C1GGGE___RO527RO527&oq=dynofet&aqs=chrome..69i57j0l5.1866j0j8&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8#q=dynojet+de+vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti pe cineva care este dealer dynofet in romania, ma intereseaza pentru un suzuki gsxf600 din 1999

 

Nu este 'Dynofet' ci Dynojet! Iar ca performante un jetkit Factory Pro sau Ivan's jetkit sunt mult peste 'Dynojet! Eu am montat pe motor jetkit-ul FactoryPro TI cu ace de titan. cel cu ace clasice costa undeva la 140 dolari plus transport! Si Ivan's jet kit costa tot pe acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...