VanHelsing Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 am facut alba - bacau fara oprire si nu am fost ata de obosit... am avut r6 inainte si se poate si mai rau ) cat despre pasager... prietena mea intr-o zi scria mesaje pe telefon in timp ce mergeam cu motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 (editat) e cineva sau stiti pe cineva care poate verifica instalatia electrica? (in bucuresti) se pare ca am un consumator care omoara bateria? posibil sa fiu nevoit sa o schimb?(apropo cavalere spuneai mai demult de o baterie....) consumatorul nu este alarma(am decuplat-o de la alimentare si tot exista ceva care consuma) Editat Februarie 22, 2010 de cristian72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 e cineva sau stiti pe cineva care poate verifica instalatia electrica? (in bucuresti)se pare ca am un consumator care omoara bateria? posibil sa fiu nevoit sa o schimb?(apropo cavalere spuneai mai demult de o baterie....) consumatorul nu este alarma(am decuplat-o de la alimentare si tot exista ceva care consuma) eu aveam problema asta si a fost cauzata de releul de incarcare si a necesitat inlocuirea. 0722659618 - victor dragonu in mod normal nu e bateria de vina. am vandut bateria care o aveam. mai am una SH care am schimbat-o de pe motor dar ulterior am aflat ca am schimbat-o degeaba releul fiind de vina. ea e buna, si e incarcata. dar cred ca trebuie pusa totusi pe un redresor ca sa fie full. eu am mai folosit-o in casa cand pica curentul pe post de baterie pt un semnal sa fac lumina. deci nu a stat chiar degeaba anu trecut. daca te intereseaza zi-mi pret pe PM este fara intretinere nu necesita acid sau alte minunatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 vand tdm din 97 detalii aici.... /index.php?...0&start=230Mesaj completat Am eu o carena da nu imi mai amintesc daca e de dreapta sau stanga... poate ma duc saptamana asta la garaj si te anunt... daca e de dreapta sau daca are cine pt 3VD dreapta si doreste sa ma ajute...platesc bere toata noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Mi-am reparat moto. Am de dat: - carena superioara (masca frontala) - sparta dar reparabila - aparatoarea rotii din fatza - varful rupt, crapata - toba stanga - zgariata si indoita - 2 semnalizari in stare buna Cine are nevoie sa ma caute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Mi-am reparat moto. Am de dat: - carena superioara (masca frontala) - sparta dar reparabila - aparatoarea rotii din fatza - varful rupt, crapata - toba stanga - zgariata si indoita - 2 semnalizari in stare buna Cine are nevoie sa ma caute. Ma intereseaza semnalizarile, daca se potrivesc pe fata si pe 3VD. Si un pret, bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Corectie: Una dintre semnalizari nu este ok. Azi in timp ce o spalam sa-i fac poze, am ramas cu firul in mana. Semnalizarea buna: Semnalizarile se fixeaza intr-o gaura de forma asta: Se blocheaza pe interior cu o piesa de plastic pe care n-o am fiindca nu se vinde impreuna cu restul semnalizarii. Nr. 9 si 18 din imagine. Semnalizarea cu firul rupt: Toba: Scutul tobei (piesa triunghiulara care se vede demontata in penultima poza) se poate cumpara de la reprezentata separat de restul tobei. Are codul 5PS-14738-00. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Astazi a ajuns radiatorul. Maine il duc la mecanic. @Cavaleru, multumesc pentru promptitudine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Salut, Stie cineva de unde pot lua un surub de plastic pt parbriz de 4tx. L-am rupt ieri si singura solutie e sa gasesc unele metalice sa le inlocuiesc pe toate. Poate stie cineva de unde sa iau un surub din ala original? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) oscilez intre Michelin 110/80-18TT 58R SIRAC Pirelli 110/80-18TT 58S MT90 A/T. preturile sunt apropiate ce ati folosi pe fata ps bateria moarta...nu sunt probleme de incarcare...pe drum cea noua Editat Februarie 24, 2010 de cristian72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Sirac as alege. nu aveam bani ca mi-l luam pe asta, paote la anu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Sirac as alege. nu aveam bani ca mi-l luam pe asta, paote la anu Eu tot Sirac as monta, daca ar fi sa aleg intre cele doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 Salut, Stie cineva de unde pot lua un surub de plastic pt parbriz de 4tx. L-am rupt ieri si singura solutie e sa gasesc unele metalice sa le inlocuiesc pe toate. Poate stie cineva de unde sa iau un surub din ala original? la un magazin de specialitate rulmenti suruburi. in cel mai prost caz, iei o bara de plastic de diametru corespunzator (tot acolo) si o duci la strungar sa ti-o faca. beleaua ii cu efectuarea capului (adica nu cred ca se ocupa de artizanat in halu in care sa iti faca imbus semisfera)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Salut. Vreau sa va cer si eu cateva pareri despre TDM 900 pe care o sa-l achizitionez peste 2 sapt. Pareri pro-contra daca aveti? Posibile defectiuni care pot aparea. Mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 sunt fibile din cate am vazut si am citit. sunt foarte misto si au un consum mai mic fiind pe injectie. preturi relativ mari la plastice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 la un magazin de specialitate rulmenti suruburi. in cel mai prost caz, iei o bara de plastic de diametru corespunzator (tot acolo) si o duci la strungar sa ti-o faca. beleaua ii cu efectuarea capului (adica nu cred ca se ocupa de artizanat in halu in care sa iti faca imbus semisfera)... Mersi Am rezolvat cu suruburi metalice. Am gasit la al 4-lea magazin unde am cautat. Greu domnule Greu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 preturi relativ mari la plastice. Preturi relativ mari la orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 masina de tocat cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 (editat) am si eu o problema cu pornirea la motocicleta..cine ma poate ajuta?multumesc. sunt nou pe acest site si as dori sa cunosc pe cineva din Bucuresti care detine un TDM. problema cu pornirea este urmatoarea: se aprind becurile de pe bord, dar nu se invarte motorul deloc.merge claxonul si eu nu cred ca este o problema cu bateria. numai bine... Editat Februarie 26, 2010 de tdm_mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 am si eu o problema cu pornirea la motocicleta..cine ma poate ajuta?multumesc. sunt nou pe acest site si as dori sa cunosc pe cineva din Bucuresti care detine un TDM. problema cu pornirea este urmatoarea: se aprind becurile de pe bord, dar nu se invarte motorul deloc.merge claxonul si eu nu cred ca este o problema cu bateria. numai bine... cand apesi butonul de start ce se intampla?? scoate vreun zgomot? Mesaj completat becurile din bord si claxonul consuma infim in comparatie cu electromotorul TDM-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 am si eu o problema cu pornirea la motocicleta..cine ma poate ajuta?multumesc. sunt nou pe acest site si as dori sa cunosc pe cineva din Bucuresti care detine un TDM. problema cu pornirea este urmatoarea: se aprind becurile de pe bord, dar nu se invarte motorul deloc.merge claxonul si eu nu cred ca este o problema cu bateria. numai bine... Comutatorul rosu trebuie sa fie pe pozitia "RUN" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Salut. Vreau sa va cer si eu cateva pareri despre TDM 900 pe care o sa-l achizitionez peste 2 sapt. Pareri pro-contra daca aveti? Posibile defectiuni care pot aparea. Mersi mult Pe langa preturile mari, de care ziceau si colegii si care nu sunt neaparat un lucru particular TDM-ului, as adauga lipsa posibilitati de a proteja carenele. Cam toate crashbar-urile si crashpad-urile pe care le stiu nu le protejeaza eficient, avand mai mult rol de protectie ptr motor. Prin urmare, la o cazatura ai sanse f. mari cel putin sa zgarii o carena laterala si sa o crapi mai mai mult sau mai putin pe cea frontala. Astea doua noi ar insemna undeva pe la 600, 650 de euro, ca sa iti faci o idee. In rest, am inteles a e o mobra foarte fiabila, reviziile se fac la intervale mai mari decat la alte mobre. Motorul e unul foarte ok, dar injectia are ezitari sub anumite ture, o chestie comuna pe care unii proprietari au rezolvat-o in diverse feluri. Pozitia in sa e foarte "touring", comoda, dar poate fi un pic "anti-sportiva", deci conteaza si de pe ce motocicleta vii si ce cauti. Saua e relativ comoda, dar necesita adaptari daca vrei sa parcurgi zile intregi calare. Saua la modelele de dupa 2007 e un pic schimbata in bine, dar nu radical. Blocurile optice sunt slabute, ca la multe modele Yamaha, la bujii e greu de ajuns (dar le schimbi la 20.000 km), jantele, mai ales la modelul ABS sunt foarte scumpe si ele... si nu prea ai alternative aftermarket. As mai aduce vorba de masa ei; este destul de usoara si - cel mai important - o simti f. usoara; cred ca e cea mai usor de ridicat de pe jos motocicleta in categoria asta de greutate - vorbim de TDM900, la 850 ai alt cadru, motorul mai sus pozitionat, e alta distractie acolo. Desi cred ca toti care ti-am raspuns pana acum am enumerat mai mult aspecte negative, motocicleta este totusi una reusita si care se pare ca a ramas o amintire mai mult decat placuta pentru cei care au mers pe ea la un moment dat. Daca vrei un touring - allrounder semicarenat, cuplu solid si un bun caraus, TDMul ar trebui sa fie primul pe lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Bravo linxule, ai punctat bine. Nu spargi nici un record cu ea, dar ajungi unde ai treaba destul de ieftin si odihnit cu mica conditie sa fii atent pe unde mergi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) am si eu o problema cu pornirea la motocicleta..cine ma poate ajuta?multumesc. sunt nou pe acest site si as dori sa cunosc pe cineva din Bucuresti care detine un TDM. problema cu pornirea este urmatoarea: se aprind becurile de pe bord, dar nu se invarte motorul deloc.merge claxonul si eu nu cred ca este o problema cu bateria. numai bine... Becurile si claxonul nu sint relevante, electromotorul suge in draci, daca bateria e slaba sau ai contacte imperfecte pe undeva n-o sa plece. Cel mai bine verifici cu o baterie incarcata, de masina sau de care vrei tu, legata cu cabluri GROASE. Asa, de distractie, poti sa pui un voltmetru pe baterie, sub 12 volti e cam descarcata, si sub 11.8 e cam terminata. Te orientezi si dupa cit de prompt se aprind farurile ce curent mai ai in ea. Cuvintul cheie aici e "amperi", iti trebuie curent masiv ca sa plece, si daca se gatuie pe undeva, electromotorul n-o sa aiba suficient ca sa o ia din loc, chit ca voltajul pare ok. Editat Februarie 26, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.