Cavaleru Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Neata! Are cineva o scarita pentru pilot pe partea dreapta in plus? Poate sa fie si in minus, doar sa mi-o vanda. Am gasit mobra cu scarita rupta in parcare, bina macar ca nu a fost si tavalita. Acu merg cu aia de la pasager, dar e tare incomod pentru ca sta mai inclinata. ma uit in piesele care le am dar nu promit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Neata! Are cineva o scarita pentru pilot pe partea dreapta in plus? Poate sa fie si in minus, doar sa mi-o vanda. Am gasit mobra cu scarita rupta in parcare, bina macar ca nu a fost si tavalita. Acu merg cu aia de la pasager, dar e tare incomod pentru ca sta mai inclinata. Priveste partea (foarte) buna a lucrurilor, daca s-a rupt probabil ca a cedat destul de usor sub greutatea cuiva... asa ca mai bine ca nu ti s-a intamplat tie in mers. Ma gandesc ca nu prea ar avea sens sa-ti rupa cineva intentionat scarita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) Priveste partea (foarte) buna a lucrurilor, daca s-a rupt probabil ca a cedat destul de usor sub greutatea cuiva... asa ca mai bine ca nu ti s-a intamplat tie in mers. Ma gandesc ca nu prea ar avea sens sa-ti rupa cineva intentionat scarita. Io ma gandesc ca cineva a lovit-o cand a incercat sa parcheze langa mobra, si a impins cu bara in scarita din spate spre fata motocicletei. O tin intre 2 locuri de parcare platite (de mine), intre care mai e un spatiu de cca 1m. Cred ca s-o rupa cineva "manual" e exclus, ca e destul de solida si e nevoie de ceva forta. Intr-adevar, e bine ca s-a rupt de tot si nu a ramas doar crapada, ca daca se rupea cu mine pe ea ma dadeam pe jos fara sa stiu de ce. Editat Aprilie 30, 2010 de Ratonyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pries† Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 salut! Sunt si eu posesorul unui TDM 900A -2005- luat din Germania.... atasaez cateva poze cu el ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 S-o stapanesti sanatos. In sfarsit se mai inmultesc si posesorii de 900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 salut! Sunt si eu posesorul unui TDM 900A -2005- luat din Germania.... atasaez cateva poze cu el ... Sa o stapanesti sanatos!! Frumos exemplar Mesaj completat S-o stapanesti sanatos.In sfarsit se mai inmultesc si posesorii de 900. faceam si eu upgrade daca erau bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 salut! Sunt si eu posesorul unui TDM 900A -2005- luat din Germania.... atasaez cateva poze cu el ... Faina mobra, s-o stapanesti sanatos!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 faceam si eu upgrade daca erau bani tradatorule ! care esti ! Mesaj completat mi-am adus aminte ... a propos de mindretele noastra de mobre ... ma dadeam mare la un amic din Canada cu mobra ... la care imi raspunde: " pe aici umbla o vorbe: frinds don't let friends ride ricecoockers" ... auzi educatie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 tradatorule ! care esti ! Mesaj completat mi-am adus aminte ... a propos de mindretele noastra de mobre ... ma dadeam mare la un amic din Canada cu mobra ... la care imi raspunde: " pe aici umbla o vorbe: frinds don't let friends ride ricecoockers" ... auzi educatie ! de ce tradator? ca vreau ceva mai nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 mobra, asta, gaina batrina face zeama buna, nu !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 salut! Sunt si eu posesorul unui TDM 900A -2005- luat din Germania.... atasaez cateva poze cu el ... S-al portii sanatos !! Cat a fost ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 salut! Sunt si eu posesorul unui TDM 900A -2005- luat din Germania.... atasaez cateva poze cu el ... Bine ai venit si s-o stapanesti sanatos! Si-a mea e tot model 2005, tot neagra, tot de-acolo luata... S-o stapanesti sanatos.In sfarsit se mai inmultesc si posesorii de 900. Yep, mai sunt dar nu intra pe forum. La targ am parcat langa un 900 negru model 05/06 fara ABS, nr de Bucuresti parca... parea destul de noua mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Cine are TDM galben si a fost azi prin TARNAVENI directia Cetatea de Balta? au fost 3 motoare din care am ginit un TDM 4TX galben. Noi am facut o plimbarica de 1-2 mai prin Fagaras...ocna sibiului ...tarnaveni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 (editat) Ce stitii despre anuntul asta si de motor ?????????????? mersi http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Editat Mai 3, 2010 de Raider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Ce stitii despre anuntul asta si de motor ?????????????? mersi http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto pai e acelasi model cu a ta. mai bine strangi bani si iti iei 900-ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 pai e acelasi model cu a ta. mai bine strangi bani si iti iei 900-ele As lua 900 dar ie foarete scump pentru mine,ie vro 5000 de euro unu din ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 As lua 900 dar ie foarete scump pentru mine,ie vro 5000 de euro unu din ala e 3000 in italia si mai dai 500 pt adus si inmatriculat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Ce stitii despre anuntul asta si de motor ?????????????? mersi http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto stiu ca ala numa 96 nu e, aia stiu si daca ala o scris 96 la anunt, atunci ala numa tedemist nu e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Ce stitii despre anuntul asta si de motor ?????????????? mersi http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Daca am inteles bine, tu cauti un model dupa '96, adica un MK2, adica 4TX, adica motorul la 270 de grade. Te orientezi dupa forma semicarenelor, nu exista 4TX cu carene din alea patratzoase, la 4TX sint rotunjite in fatza. O sa gasesti 4TX si in numarul de serie stantat pe cadru, si in talon, si sub sha pe o eticheta o sa ai anul de fabricatie dupa cum urmeaza: 4TX1=1996, 4TX2=1997 si asa mai departe. Aia din linkul tau e fix modelul pe care il ai acum, cum spunea si Cavaleru. Motorul e identic cu al tau. E posibil sa fie unul din ultimele modele de 3VD, din '95. Uite aici schema de culori, te orientezi si asa dupa anul motorului, daca e vopseaua originala: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=PICS_850 Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 eu cind cautam mobra am fost la cineva care spunea ca motorul de vinzare este din 1995 ... acolo am vazut ca era din 1991 ... nu ca ar avea asa de mare importanta ... vorba aia, mai e putin si le trecem la autovehicule de epoca ! acuma intreb si eu ca proasta-n tirg: de ce as inlocui un 3VD cu un 4TX ? sunt mai bune ? "baga mai tare" ? din cite am inteles la 900 au pus 6 viteze care e un plus ... no offence la nimeni, va rog ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 acuma intreb si eu ca proasta-n tirg: de ce as inlocui un 3VD cu un 4TX ? sunt mai bune ? "baga mai tare" ?din cite am inteles la 900 au pus 6 viteze care e un plus ... no offence la nimeni, va rog ! Teoretic sunt mai bune, au 4 CP in plus si cred ca si un pic de cuplu in plus, dar le-as pune pe seama raportului de compresie marit fata de 3VD Dar cei cu 4TX iti pot confirma dificultatile intampinate in intretinerea motoretei: -baterie ascunsa rau de tot -fereastra de vizitare a uleiului greu de vazut -orificiul de completare a uleiului tot asa de ascuns Motorul, se stie, e putin diferit Explicat mai babeste, pistoanele merg alternativ la 4TX iar la 3VD pistoanele lucreaza simultan, adica urca si coboara in acelasi timp, ceea ce, in viziunea unor perfectionisti, ar genera vibratii. De aceea au fost instalati si arbori de echilibrare, de aceea ghidonul este istalat pe bucse de cauciuc (la 4TX ghidonul e direct pe jug) In paranteza fie spus, eu nu simt vibratii deosebite fata de alte motociclete pe care le-am pilotat, si am 3VD In momentul de fata, daca mi-as permite, as lua TDM de 900, nu m-as stresa sa schimb 3VD cu 4TX Asta nu inseamna ca 4TX e mai rau sau mai bun, e doar o chestiune de principii si de gusturi Si ca sa revenim la problema initiala, motocicleta scoasa la vanzare este un 3VD pur-sange, care s-a produs pana in 1995 Probabil ca 1996 este anul primei inmatriculari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 de la 4tx incoace tdm are motor v in linie . pana una alta, se rezuma la o chestie de alegere personala, look`ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Daca am inteles bine, tu cauti un model dupa '96, adica un MK2, adica 4TX, adica motorul la 270 de grade. Te orientezi dupa forma semicarenelor, nu exista 4TX cu carene din alea patratzoase, la 4TX sint rotunjite in fatza. O sa gasesti 4TX si in numarul de serie stantat pe cadru, si in talon, si sub sha pe o eticheta o sa ai anul de fabricatie dupa cum urmeaza: 4TX1=1996, 4TX2=1997 si asa mai departe. Aia din linkul tau e fix modelul pe care il ai acum, cum spunea si Cavaleru. Motorul e identic cu al tau. E posibil sa fie unul din ultimele modele de 3VD, din '95. Uite aici schema de culori, te orientezi si asa dupa anul motorului, daca e vopseaua originala: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=PICS_850 Bafta ! Mersi ,si gandeam ca ceva nu ie regula cu mobra sau cu vanzatorul nu poata sa fie din 96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 @Raider: cu placere @Korben: "Dar cei cu 4TX iti pot confirma dificultatile intampinate in intretinerea motoretei: -baterie ascunsa rau de tot -fereastra de vizitare a uleiului greu de vazut -orificiul de completare a uleiului tot asa de ascuns" 1. Bateria e ascunsa doar daca vrei sa o scoti de tot de pe motor. Daca vrei sa o incarci pe motor e mult mai la vedere decat la 3VD, pur si simplu dai saua jos si pui clestii. 2. De ce sa fie uleiul greu de vazut ? se vede foarte usor. 3. si de completat ulei se pune la fel de usor, busonul e foarte accesibil, nu desfaci nimic suplimentar. De turnat ulei eu personal torn printr-o palnie de hartie lucioasa gen pliantele din benzinarii. O faci cornet si aia e. @ache2: 4TX e o evolutie a motorului, nu una majora, dar e. Motorul de pe TDM900 si ala de pe SuperTenere 1200 sint tot decalate la 270, or fi niste motive pentru care le-au preferat japonezii. Fatza de 3VD ai vreo 5 cai in plus, 3-4Nm mai mult la cuplu, si eventual o motocicleta mai noua cu 1-10 ani, functie de ce compari. Ochiometric insa nu cred ca o sa simti mare diferenta nici de putere nici de cuplu. E doar optic diferita, si cu sunet complet diferit. Aici e chestie de gusturi. Uite si un tabel mai complet cu specificatiile : http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=SPECS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 1. Bateria e ascunsa doar daca vrei sa o scoti de tot de pe motor. Daca vrei sa o incarci pe motor e mult mai la vedere decat la 3VD, pur si simplu dai saua jos si pui clestii. Pai eu de dat jos ziceam 2. De ce sa fie uleiul greu de vazut ? se vede foarte usor. ca se vede, sunt de acord, dar foarte usor.... 3. si de completat ulei se pune la fel de usor, busonul e foarte accesibil, nu desfaci nimic suplimentar. De turnat ulei eu personal torn printr-o palnie de hartie lucioasa gen pliantele din benzinarii. O faci cornet si aia e. Aha, deci asa se explica uleiul de pe unele motoare 4TX Un strop azi, un strop maine, si uite asa se unge blocul motor pe exterior Nu dau nume, ca se supara Repet: 4TX este OK, evident Yamaharzii au incercat sa imbunatateasca unele chestii la un lucru deja foarte bun, ceea ce e greu Hai noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.