Korben Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 o poza, o dimensiune sa vedem daca se potrive la caseul meu, un pret? Asa cum mentionam si in postul anterior, nu se potriveste la topcase-ul tau, pt ca e pentru Monokey, iar tu ai Monolock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 ai dreptate multumesc de lamurire. am gasit ceva cleme care se pun sub talpa caseului. sper sa le rezolv saptamana viitoare ( fac poze fac poze ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 update la consum in bucuresti. mers mai de om normal fara accelerari furioase si alte nebunii - 137km - 9.6L - 7.07% asamai merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Stiti pe cineva care face crashbar-uri pt 900, dar ceva care sa protejeze si carenele. Zilele trecute era sa scap mobra pe jos, pe loc fiind si mi-am intins cativa muschi numai sa nu o las jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Nu exista. N-ai pe ce sa le montezi. Si oricum, carenele la TDM900 nu sunt nici foarte expuse (la mine nu s-au spart nici dupa trante foarte grave), nici foarte scumpe (200 E bucata). Tobele, in schimb, se zgarie si se indoaie foarte usor si te costa 1200 E bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Stiti pe cineva care face crashbar-uri pt 900, dar ceva care sa protejeze si carenele. Zilele trecute era sa scap mobra pe jos, pe loc fiind si mi-am intins cativa muschi numai sa nu o las jos. uite ce ti-ar trebui tie. Rados de pe forum face asa ceva dar ii trebuie motoreta sa io lasi. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 uite ce ti-ar trebui tie. Rados de pe forum face asa ceva dar ii trebuie motoreta sa io lasi. bafta ceauu...ce dumiezo de chit de coborire ptr TDM fami o explicatiee hahahahah merci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 ceauu...ce dumiezo de chit de coborire ptr TDM fami o explicatiee hahahahah merci... poftim?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Nenea care nu prea stie sau nu are rabdare sa scrie corect cred ca vrea sa spuna ca habar nu are ce e aia kit de coborare. Domnu, un kit de coborare e compus din mai multe piese care odata montate fac motocicleta sa fie mai joasa cu cativa cm. E util asa ceva cand esti scund si nu ajungi bine jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Nenea care nu prea stie sau nu are rabdare sa scrie corect cred ca vrea sa spuna ca habar nu are ce e aia kit de coborare. Domnu, un kit de coborare e compus din mai multe piese care odata montate fac motocicleta sa fie mai joasa cu cativa cm. E util asa ceva cand esti scund si nu ajungi bine jos. Da?ok.ai dreptate.merci de explicatie.la mine nu e cazu (1.84).nu am mai folosit forumuri pana acum nu prea imi plac sunt greoaie si complicate...dar cresc io mare....numa cine sta degeaba nu greseste.sau nu e asa baieti? Mesaj completat Nenea care nu prea stie sau nu are rabdare sa scrie corect cred ca vrea sa spuna ca habar nu are ce e aia kit de coborare. Domnu, un kit de coborare e compus din mai multe piese care odata montate fac motocicleta sa fie mai joasa cu cativa cm. E util asa ceva cand esti scund si nu ajungi bine jos. Cred ca era mult mai simplu si mai elegant sa imi explici nu sa imi faci observatii,la cum scriu si la ce si cum stiu.Asa mi se pare fair play.Cu siguranta sunt sigur ca ai inteles ceea ce am vrut sa zic(intreb).Apreciez foarte mult incliinatile tale didactice.Dupa care "Domnu" a intuit c-am ce vrea sa fie acest("aia") KIT de coborire.(poate 'ala Kit de coborire').Respectele mele.Daca e sa ne luam asa uni de alti....ma gandeam ca nu ii scriu Presedintelui .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 uite ce ti-ar trebui tie. Rados de pe forum face asa ceva dar ii trebuie motoreta sa io lasi. bafta mersi mult. cred ca o sa increc. cu inaltimea nu am probleme (1.90) dar cand am vrut sa parchez motoreta, s-a ridicat cricul si era foarte aproape sa o scap pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 aseara am fost la o bauta la ziua unui prieten si am lasat mobra la el in fata curtii. eu pecad acasa cu altcineva cu masina urmand ca a doua zi sa o recuperez. din pacate asfaltul care era acolo turnat era foarte subtire si direct pe pamant. Evident vaca s-a culcat pe o parte si a suferit urmatoarele pagube: suport semnal si proiector stramb, proiectoru respectiv nu mai merge, semnalu stanga spate nu functioneaza, handguard deplasat si noroi pe ici pe colo.... am reusit sa indrep suportii de la semnal si proiector dar am ramas doar cu un poriector functional si doar semnalu din fata merge. o sa incerc maine sa-l fac. zilele astea sper sa fac o talpa mai mare si mai groasa pt cric sa nu mai am surprize de genu ca ma dispera. si acasa in curte tot asa trebuie sa o pun pe un lemn ca sa nu o gasesc pe jos. din cauza asta nu am apucat sa fac schimbul de placute pe spate. Stiti multi dintre voi, care ma cunoasteti ca am probleme cu scaputul mobrei pe jos. ei bine vineri, oricat a vrut ea sa cada am reusit sa o ridic, adica ajunse undeva la 45-60 de grade si am reusit sa o tin si sa o aduc inapoi pe linie. desi eram pe ea calare tot sprijinul era in picioru drept si in mana dreapta iar cu mana stanga am apucat de manerul din spate si am tras de ea pana am reusit sa o indrept. O manevra pe care nu vreau sa o mai repet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 am culcat-o si eu saptamina trecuta ... s-a strimbat suportul de semnalizator si maneta de frina .... le-am indreptat pe amindoua ... la coborire de o bordura (mica), a coborit roata de fata si.... mi-a murit motorul ... iarasi, ranit doar in amorul propriu si inca un semn pe toba ... usor, usor ajung la tipii de la Vick ! Mesaj completat baaaa, mai ploua mult, ca m-am saturat sa ma ud la oo pina casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 aseara am fost la o bauta la ziua unui prieten si am lasat mobra la el in fata curtii. eu pecad acasa cu altcineva cu masina urmand ca a doua zi sa o recuperez. din pacate asfaltul care era acolo turnat era foarte subtire si direct pe pamant. Evident vaca s-a culcat pe o parte si a suferit urmatoarele pagube: suport semnal si proiector stramb, proiectoru respectiv nu mai merge, semnalu stanga spate nu functioneaza, handguard deplasat si noroi pe ici pe colo.... am reusit sa indrep suportii de la semnal si proiector dar am ramas doar cu un poriector functional si doar semnalu din fata merge. o sa incerc maine sa-l fac. zilele astea sper sa fac o talpa mai mare si mai groasa pt cric sa nu mai am surprize de genu ca ma dispera. si acasa in curte tot asa trebuie sa o pun pe un lemn ca sa nu o gasesc pe jos. din cauza asta nu am apucat sa fac schimbul de placute pe spate. Stiti multi dintre voi, care ma cunoasteti ca am probleme cu scaputul mobrei pe jos. ei bine vineri, oricat a vrut ea sa cada am reusit sa o ridic, adica ajunse undeva la 45-60 de grade si am reusit sa o tin si sa o aduc inapoi pe linie. desi eram pe ea calare tot sprijinul era in picioru drept si in mana dreapta iar cu mana stanga am apucat de manerul din spate si am tras de ea pana am reusit sa o indrept. O manevra pe care nu vreau sa o mai repet... Cavalere, trebuia sa faci tu talpa aia de la bun inceput, cum am facut si eu dealtfel. Si sigur nu mai aveai surprize neplacute, sa intre cricul in pamant, asfalt, etc. Pune o talpa de duraluminiu, ca a mea, sa nu fie grea pentru varful cricului, cand este ridicat (in mers), pentru a nu oscila. Spor la treaba, si pune o poza cu talpa montata, pentru a se inspira si ceilalti care vor sa-si monteze ceva de genu. PS: naspa ca s-a defectat un proiector, probabil ti s-a rupt filamentul becului H3. Daca e asa, schimbi doar becul si s-a rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Cavalere, trebuia sa faci tu talpa aia de la bun inceput, cum am facut si eu dealtfel. Si sigur nu mai aveai surprize neplacute, sa intre cricul in pamant, asfalt, etc. Pune o talpa de duraluminiu, ca a mea, sa nu fie grea pentru varful cricului, cand este ridicat (in mers), pentru a nu oscila. Spor la treaba, si pune o poza cu talpa montata, pentru a se inspira si ceilalti care vor sa-si monteze ceva de genu. PS: naspa ca s-a defectat un proiector, probabil ti s-a rupt filamentul becului H3. Daca e asa, schimbi doar becul si s-a rezolvat da stiu ca trebuia facuta de mult. am deja planul facut. mai trebuie sa ajung la tovarasul meu cu service-ul ca sa ii duc si mobra la schimbat de semeringuri si tot atunci ii faci si talpa aia. o sa pun poze apoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Ma scuzati ca intervin in discutia voastra, eu am in continuare de vanzare suport complet pentru topcase Givi Monokey Adaptat pentru TDM 850 3VD, nu stiu daca se potriveste si la 4TX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reason Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 in caz ca este cineva interesat ...vand tdm 850, an 2000, moto se afla in Italia /index.php?...p;#entry2432580 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Cavalere, de cand mi-am luat TDM-ul m-a interesat kit-ul de coborare, dar nu prea au fost bani. Poate reusesc totusi sa te scap de el in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Cavalere, de cand mi-am luat TDM-ul m-a interesat kit-ul de coborare, dar nu prea au fost bani. Poate reusesc totusi sa te scap de el in curand. ma bucur nespus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 cat de mult se poate cobora TDM-ul 850? sau mai bine zis: cam care e inaltimea "minima" sa iti fie OK? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 cat de mult se poate cobora TDM-ul 850? sau mai bine zis: cam care e inaltimea "minima" sa iti fie OK? pai depinde foarte mult de rider. eu de exemplu incerc sa ma invat sa stau numai cu un picior jos. daca stau cu ambele trebuie sa intind laba piciorului si nu ajung decat cu varful. pe langa asta mi-am luat niceste cizeme mai rigide care nu imi permit sa pun decat un picior jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 da ce inaltime ai cavalere? am avut o Gilera RC 600 inainte de TDM si abia ajungeam jos cu varful unui picior, si era coborata la maxim ( am 1.73 ) acu la TDM ca ajung cu ambele picioare jos ( nu cu toata talpa dar ajung OK ) e boierie curata ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 da ce inaltime ai cavalere?am avut o Gilera RC 600 inainte de TDM si abia ajungeam jos cu varful unui picior, si era coborata la maxim ( am 1.73 ) acu la TDM ca ajung cu ambele picioare jos ( nu cu toata talpa dar ajung OK ) e boierie curata ) am 1.70, dar am picioare scurte si groase. cam ca Jhonny Bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
idsorin Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Salutare tuturor stie cineva de unde pot sa cumpar si eu un kit de buloane pt.sasiu /tdm din 96 multumesc Mesaj completat Ma scuzati ca intervin in discutia voastra, eu am in continuare de vanzare suport complet pentru topcase Givi MonokeyAdaptat pentru TDM 850 3VD, nu stiu daca se potriveste si la 4TX salut la ce bani ar fi suportul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 salutla ce bani ar fi suportul? S-a vandut lui ache2 Dar mai stiu unul la un prieten, ma voi interesa daca e de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.