Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Cred ca am fost inteles gresit. Problema principala nu era faptul ca FZR-ul este net superior TDM-ului, atat in linie dreapta, cat si in curbe, ci faptul ca cei trei(2 FZR-isti si unul cu GSXR) nu se intreceau cu nimeni, nici intre ei si cu atat mai putin cu TDM-istul in cauza. Oamenii mergeau linistiti la o plimbare pe Transfagarasan si nu aveau de gand sa epateze in vreun fel. Asa ca TDM-istul nostru era singur intr-o cursa numai de el pornita.

Si da, am mers cu FZR-ul de prea multe ori ca sa nu-mi dau seama ca este "altfel"(a se citi mult mai buna) decat TDM-ul. Dar asta este ceva normal, doar sunt motociclete din categorii diferite, cu totul altfel construite. Si problema cea mai importanta: pentru ca si eu si CalinMz vrem sa fim aroganti si lipsiti de modestie, nu numai ca pariul pe care l-am propus Cavalerului ramane valabil, dar il si ridicam: mai dam un Virago 535 si un FZR 1000. TDM la TDM, nu FZR la TDM. Si asta pentru ca stiu ce poate CalinMz. Exact cum ati sustinut si voi, conteaza foarte mult cine tine ghidonul si, pentru ca eu stiam cine-l tine, de aceea am fost atat de vehement in combaterea celor care se cred Rossi pe strada si mai stiu eu ce mari mecanici in garajul propriu. Si mai stiu ceva foarte important: cu toata tineretea lui, CalinMz, nu foloseste motocicleta pentru a impresiona pe cineva cu abilitatile sale de motociclist, ci mai ales ca mijloc de transport si va asigur ca nu face depasiri in curba sau atunci cand nu trebuie. Hai bafta la toti! Si scuze pentru starea nervoasa de care am dat dovada, dar faptul ca si eu in repetate randuri am depasit cu Virago motociclisti ce conduceau motociclete supersport nu ma face vreun meserias in ale condusului. Poate ca stationau! :rolleyes:

P.S.: Korben, se referea la racer. Dar, uimitor, in engleza exista si raiser, care, in principal, inseamna crescator de vite, dar cand ti-am spus ca sunt multi pe forum care nu stiu sa scrie, mi-ai reprosat ca sunt rau si ca greselile se fac din graba cu care persoana tasteaza, de parca nu se pot observa lacunele in pregatire fata de greselile de scriere. De-abia acum m-am prins: se pare ca TDM-istul nostru a depasit cu adevarat niste raiseri, ce erau cu vitele pe pasunile patriei :grinbandit: .

Si, pentru ca nu mai vad vreun rost de a sta conectat la acest topic, va urez bafta tuturor TDM-istilor, sa ne vedem cu bine in trafic, fara reparatii! Pentru Korben in special: ai spus candva ca acest topic si-a pierdut esenta si trebuie sa recunosc ca ai avut mare dreptate. Pardon, ai. Cand ajung la matusa mea din Arad, daca iti va face placere, te invit la o bere!

 

Mi se pare mie sau sunt oarece urme de frustrare in scriitura lu' Barboge? As fi tentat sa cred ca i s-a cam pus pata pe forumisti. De ce oare? Posturile nu mai sunt pline de "seva" cum erau "pe vremea lui"?

Legat de prinsoare, ma bag si io sa-ti alerg, cu TDM-ul din dotare, raiserul cu nume de socialista, dar vreau ca premiu o alta (a doua) mobra decat Virago. Ce oferi? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mult zgomot pentru nimic... si uite asa apar tensiuni intre oameni in urma unor aiureli. Lasati-o sa cada, si-asa nu e nici o legatura cu subiectul topicului. Continuarea pe tema "io am mai multa dreptate" e fix ca discutia cu tiru' si depasirile "a mea e mai lunga" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult zgomot pentru nimic... si uite asa apar tensiuni intre oameni in urma unor aiureli. Lasati-o sa cada, si-asa nu e nici o legatura cu subiectul topicului. Continuarea pe tema "io am mai multa dreptate" e fix ca discutia cu tiru' si depasirile "a mea e mai lunga" :D

 

Pai nu te supara, nu am putut sa NU reactionez la fraza lui Cristi:

"mai jos de 110 nu am mers si m-am si jucat vreo 20-30km cu niste raiseri pe curbele dintre fagaras si codlea am ars-o numai la 150-160. saracii nu stiau decat gaz maxim in linie dreapta cand erau curbe nu mai depaseau, nu faceau nimic, stateau ca momaile. asa ca le-am aratat ce poate vaca pe curbe si cat de cat si pe liniile drepte"

omul "se joaca" cu "raiserii", se minuneaza de ei ca nu vor sa depaseasca in curbe :unsure: o arde la 150-160 apoi scoate motoreta la vanzare

daca nu am cunoaste evolutia lui si a motocicletei, am putea crede ca e un mega-Rossi, dar din moment ce cunoastem omul si motocicleta, ceea ce a scris m-a uimit (la modul negativ)

 

Cristi draga, putina modestie nu ti-ar strica, sa stii

Pentru ca in rest, ai toata stima mea :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi copii, sambata seara m-am intors din delegatie :) A fost frumos, 9 tari, 4500 km si voie buna. Dupa cum ma stiti, nu fac fotografii ca ma simt ca la serviciu :))))))) Nah da a ma mai bagat cate o poza pretena cu telefonu. Singura dezamagire a fost din nou Romania cu drumurile de toata groaza si soferii turbati. Nici in Albania nu e asa. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu te supara, nu am putut sa NU reactionez la fraza lui Cristi:

"mai jos de 110 nu am mers si m-am si jucat vreo 20-30km cu niste raiseri pe curbele dintre fagaras si codlea am ars-o numai la 150-160. saracii nu stiau decat gaz maxim in linie dreapta cand erau curbe nu mai depaseau, nu faceau nimic, stateau ca momaile. asa ca le-am aratat ce poate vaca pe curbe si cat de cat si pe liniile drepte"

omul "se joaca" cu "raiserii", se minuneaza de ei ca nu vor sa depaseasca in curbe :unsure: o arde la 150-160 apoi scoate motoreta la vanzare

daca nu am cunoaste evolutia lui si a motocicletei, am putea crede ca e un mega-Rossi, dar din moment ce cunoastem omul si motocicleta, ceea ce a scris m-a uimit (la modul negativ)

 

Cristi draga, putina modestie nu ti-ar strica, sa stii

Pentru ca in rest, ai toata stima mea :cheers:

 

motoru e scos la vanzare de nevoie. eu ma zbat sa gasesc o cale de a iesi din impasul in care am intrat. momentan banii dp motor sunt singura salvare.

 

recunosc ca poate am exagerat in declaratii. dar era bine sa fi fost la fata locului sa ii vedeti pe baieti cu mergeau, daca mergi cu 160 pe drum national oare nu esti racer?

 

sunt destui care au mers cu mine in coloana, chiar si acum cand am fost in grecia si mi-au vazut stilul de mers si de a face depasiri.

 

@CalinMZ imi cer scuze pt declaratiile efectuate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit in sfarsit ieri sa termin de inmatriculat noua motocicleta - o Yamaha TDM 850, dupa "numai" 2 saptamani de alergat dupa N acte si prostii.

 

Evident ca sunt super incantat de ea (am facut in jur de 700 km cu ea pana acum), si mi se pare ca se descurca foarte bine si la drum lung si in oras.

 

Intrucat vin din faimosul grup al posesorilor de GS 500, am zis sa fac unul si pentru noi.

 

 

 

Deci, daca aveti pareri, sfaturi, nevoie de ajutor intr-o anumita problema cu animalul, folositi cu incredere topicul :D.

 

Ca sa incep eu, pentru cei care au nevoie uite link catre manualul de reparatie Haynes pentru TDM, TRX si XTZ, ca sa nu mai repete si altii cautarea mea de 3 zile prin toate coltisoarele internetului :lol:.

 

 

 

post-6271-1174033576_thumb.jpg

de la ce a plecat topicul si la ce a ajuns :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la ce a plecat topicul si la ce a ajuns

 

era inevitabil

de aceea exista forumul TDM Romania

 

Singura dezamagire a fost din nou Romania cu drumurile de toata groaza si soferii turbati. Nici in Albania nu e asa.

 

Ceaa ce confirmă spusa românească: "ca la noi la nimeni" :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Cam tensionata treaba pe topic. Fara sa iau partea unuia sau altuia, Korben si Barboge (caruia i se poate reprosa tonul :cheers: ), au dreptate cand spun ca acest forum si-a pierdut esenta. Am avut Transalp (poate Korben mai tine minte), si majoritatea posesorilor de TA, scriau pe site-ul dedicat...nu pe motociclism. Asta e avantajul unui forum....nu al unui topic. Forumul poate fi structurat elegant, dupa cum isi doreste fiecare. Se poate face sectiunea "Ce fraieri am intrecut"....si cine vrea, raspunde sau nu. Asta nu inseamna ca rubrica "Probleme tehnice", trebuie sa piarda din importanta (din prim plan). Oricum, ideea e ca, o informatie bine structurata, e mult mai usor de urmarit, de asimilat, deci, eu propun mutarea in masa a posesorilor de TDM, pe forumul dedicat. Fara sa critic topicul TDM...mi-am facut timp si am citit si alte topicuri (imi place si r1150rt, si varadero....etc), si inevitabil, toate au ajuns la discutii si posturi lipsite de legatura, sens, continut. Cand cauti pe pagina principala, la "Motociclete de strada", o sa gasesti "Grupul posesorilor de Yamaha TDM - pareri, sfaturi, etc intre noi". Adevarul e ca 90% din informatia utila, se gaseste in primele 200 de pagini. Dupa aia, incep discutii in contradictoriu, discutii de umplutura amestecate cu informatie utila, si tot asa...de pana la urma ajunge un fel de lectura fara rost. Pe cand pe forumul lui Korben, am putea imparti discutiile....deja se vede o structura...Membri...Evenimente, 3VD, 4TX, Vanzari/Cumparari. Nu pot sa inteleg de ce atata reticenta. Pana la urma, recitind propriile posturi, pot sa spun ca tot 90% din ele, sunt de umplutura...raspunsuri care nu erau necesare la alte posturi, etc. Informatiile utile, legate de service-uri, preturi de piese, si altele, se pierd printre cele legate de plimbari, concedii, si altele. Pana la urma, e in dezavantajul nostru. Vrei sa cumperi un TDM, cauti pana dai in balbaiala la sectiunea Vanzari de pe motociclism....ai un TDM, si vrei sa afli de ce curge doar jumate din ulei cand faci schimbul, sapi juma de topic, pana afli ca are 2 busoane de ulei....vrei sa pleci la plimbare cu baietii, iar sapi in ultimele 10-15 pagini, sa vezi daca s-a planificat ceva...si tot asa.

 

Acestea fiind spuse, activitatea mea pe acest topic se va reduce la strictul necesar...voi scrie doar cand voi avea ceva serios de spus...as vrea sa ridic importanta posturilor mele, la peste 10% :cheers:

 

In acelasi timp, o sa incerc sa fiu mai activ (tot in sensul bun) pe forumul TDM, unde in ciuda unor tentative mai vechi, din 4-5 posturi, pe topicuri diferite, am primit 1-2 raspunsuri....din care unul prea tarziu. Nu inteleg...e un forum mult mai putin stufos, mult mai accesibil in ceea ce priveste share-ul de informatii...si e al nostru.

 

Multa bafta, asfalt uscat si posturi mai productive fratilor.

Editat de jerlo1978
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cand pe forumul lui Korben, am putea imparti discutiile....deja se vede o structura...

 

Nu agreez aceasta formulare, chiar daca e proprietatea mea

Intru in fiecare zi sa verific ce si cum, dar avand in vedere ca nu se posteaza cu zilele nici pe motociclism.ro/tdm nu ma mir ca nu se posteaza pe forumul tdm dedicat

Eu am facut ceea ce am considerat ca este util, mai mult nu pot face

Nu e obligatoriu sa fie folosit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Cam tensionata treaba pe topic. Fara sa iau partea unuia sau altuia, Korben si Barboge (caruia i se poate reprosa tonul :cheers: ), au dreptate cand spun ca acest forum si-a pierdut esenta. Am avut Transalp (poate Korben mai tine minte), si majoritatea posesorilor de TA, scriau pe site-ul dedicat...nu pe motociclism. Asta e avantajul unui forum....nu al unui topic. Forumul poate fi structurat elegant, dupa cum isi doreste fiecare. Se poate face sectiunea "Ce fraieri am intrecut"....si cine vrea, raspunde sau nu. Asta nu inseamna ca rubrica "Probleme tehnice", trebuie sa piarda din importanta (din prim plan). Oricum, ideea e ca, o informatie bine structurata, e mult mai usor de urmarit, de asimilat, deci, eu propun mutarea in masa a posesorilor de TDM, pe forumul dedicat. Fara sa critic topicul TDM...mi-am facut timp si am citit si alte topicuri (imi place si r1150rt, si varadero....etc), si inevitabil, toate au ajuns la discutii si posturi lipsite de legatura, sens, continut. Cand cauti pe pagina principala, la "Motociclete de strada", o sa gasesti "Grupul posesorilor de Yamaha TDM - pareri, sfaturi, etc intre noi". Adevarul e ca 90% din informatia utila, se gaseste in primele 200 de pagini. Dupa aia, incep discutii in contradictoriu, discutii de umplutura amestecate cu informatie utila, si tot asa...de pana la urma ajunge un fel de lectura fara rost. Pe cand pe forumul lui Korben, am putea imparti discutiile....deja se vede o structura...Membri...Evenimente, 3VD, 4TX, Vanzari/Cumparari. Nu pot sa inteleg de ce atata reticenta. Pana la urma, recitind propriile posturi, pot sa spun ca tot 90% din ele, sunt de umplutura...raspunsuri care nu erau necesare la alte posturi, etc. Informatiile utile, legate de service-uri, preturi de piese, si altele, se pierd printre cele legate de plimbari, concedii, si altele. Pana la urma, e in dezavantajul nostru. Vrei sa cumperi un TDM, cauti pana dai in balbaiala la sectiunea Vanzari de pe motociclism....ai un TDM, si vrei sa afli de ce curge doar jumate din ulei cand faci schimbul, sapi juma de topic, pana afli ca are 2 busoane de ulei....vrei sa pleci la plimbare cu baietii, iar sapi in ultimele 10-15 pagini, sa vezi daca s-a planificat ceva...si tot asa.

 

Acestea fiind spuse, activitatea mea pe acest topic se va reduce la strictul necesar...voi scrie doar cand voi avea ceva serios de spus...as vrea sa ridic importanta posturilor mele, la peste 10% :cheers:

 

In acelasi timp, o sa incerc sa fiu mai activ (tot in sensul bun) pe forumul TDM, unde in ciuda unor tentative mai vechi, din 4-5 posturi, pe topicuri diferite, am primit 1-2 raspunsuri....din care unul prea tarziu. Nu inteleg...e un forum mult mai putin stufos, mult mai accesibil in ceea ce priveste share-ul de informatii...si e al nostru.

 

Multa bafta, asfalt uscat si posturi mai productive fratilor.

Bine spus.., cand ma gandesc ca abia am ajuns la pagina 30 de pe acest topic ma apuca damblaua cat mai am de citit, e foarte greu, eu m-am logat pe forumul tdm-istilor si sugerez tuturor proprietarilor de Tdm sa faca acelasi lucru, macar ca lasam topicul acesta in pace cu postari neconstructive si tot se merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am sa pun o intrebare ca sa opresc discutia inutila si ca sa imi satisfac curiozitatea,am gasit la vanzare un TDM din 2003 de 900,o fi cel pe injectie si costa doar 2500e?este inmatriculat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am sa pun o intrebare ca sa opresc discutia inutila si ca sa imi satisfac curiozitatea,am gasit la vanzare un TDM din 2003 de 900,o fi cel pe injectie si costa doar 2500e?este inmatriculat.

 

  1. Discutiile inutile nu le poate opri nimeni
  2. TOATE TDM900 sunt pe injectie si au cutie de viteze in 6 trepte
  3. 2500 euro e un pret relativ corect pentru o motocicleta din 2003, mai ales una tavalita pe "soselele" din Rromania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...