Abdul Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 (editat) Vorba de-a enduristilor Mda are dreptate switch'u adica motoarele in 4 timpi la enduro toti le folosesc pentru ca ii ajuta foarte mult la urcari si nu cumva sa se obosasca sa munceasca o tara...dar daca ai 2 timpi trebuie sa muncesti mai mult ca nu are cuplu cum are un 4 timpi Parerea mea!!! Editat August 14, 2011 de Abdul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 Salutare. Am capatat si eu doua finale LeoVince dar nu am galeriile de legatura. Stiti cumva pe cineva care lucreaza cu inox si poate confectiona asa ceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat August 14, 2011 Share Postat August 14, 2011 - am inteles ''faza'' acum.merci de explicatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 - am inteles ''faza'' acum.merci de explicatie. n'ai pentru ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 Am facut vreo 600km cu Tdm, mm, ce sa zic.., am de schimbat pinionul de atac, smuceste putin la plecare.., rulmentul la jug este sigur uzat, probabil din cauza asta vobleaza daca plc mai sportiv cu treapta intai,deoarece am cauciuc nou pe fata si este si echilibrata roata.., am ramas fara benzina incercand sa-i fac consumul,( mers 340km cu toata benzina din rezervor) rezerva nu a functionat, noroc ca am ramas chiar la intrare in buc.., furca fata este prea moale si nu stiu daca din cauza lichidului din ea, o sa incerc sa-l schimb cu altul.., cutia cloncane ca dreaku dar sunt obisnuit pt ca seamana cu cea de la Cbr-ul de 1000f, probabil ca are valente sportive si din cauza asta.., luminile sunt ok, adica multumitoare, tobele de fabrica suna demential pt unul ca mine care a mers in ultimile opt sezoane numai cu motoare avand tobe aftermarket ( exceptie,africa twin), fata de constatarile pe care le-ati facut si mneavoastra nu vin cu nimic nou.., Tdm-ul este o motocicleta detinuta de motociclisti destepti, echilibrati si pragmatici! Ps Ca unul care a detinut in ultimele sase sezoane numai motociclete Honda, o pot spune.., Honda nu este doar.., Honda, mai este si Yamaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 Salutare. Am capatat si eu doua finale LeoVince dar nu am galeriile de legatura. Stiti cumva pe cineva care lucreaza cu inox si poate confectiona asa ceva?? foarte frumos. din pacate nu stiu pe nimeni care sa faca asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 Am facut vreo 600km cu Tdm, mm, ce sa zic.., am de schimbat pinionul de atac, smuceste putin la plecare.., rulmentul la jug este sigur uzat, probabil din cauza asta vobleaza daca plc mai sportiv cu treapta intai,deoarece am cauciuc nou pe fata si este si echilibrata roata.., am ramas fara benzina incercand sa-i fac consumul,( mers 340km cu toata benzina din rezervor) rezerva nu a functionat, noroc ca am ramas chiar la intrare in buc.., furca fata este prea moale si nu stiu daca din cauza lichidului din ea, o sa incerc sa-l schimb cu altul.., cutia cloncane ca dreaku dar sunt obisnuit pt ca seamana cu cea de la Cbr-ul de 1000f, probabil ca are valente sportive si din cauza asta.., luminile sunt ok, adica multumitoare, tobele de fabrica suna demential pt unul ca mine care a mers in ultimile opt sezoane numai cu motoare avand tobe aftermarket ( exceptie,africa twin), fata de constatarile pe care le-ati facut si mneavoastra nu vin cu nimic nou.., Tdm-ul este o motocicleta detinuta de motociclisti destepti, echilibrati si pragmatici! Ps Ca unul care a detinut in ultimele sase sezoane numai motociclete Honda, o pot spune.., Honda nu este doar.., Honda, mai este si Yamaha! Smuceste si daca e amestecul prea bogat, respectiv din filtrul de aer sau carburator; iarasi din bujii duse. Suspensiile sint moi de la mama lor, trebuie un ulei mai gros. E foarte posibil sa ai furtunele puse invers intre rezerva si principal si de-aia sa ramai fara benzina. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 se poate sa nu fie din furtune, nici la mine nu merge rezerva desi am desfacut de 5 ori furtunele si le-am pus dupa schema si invers, mai am de desfacut rezervorul sa vad cum arata "sorbul", adica tzeava pe unde iese benzina din rezervor, una trebuie sa fie mai lunga.. de zmucit si a mea zmuceste, desi merge bine consum ok, asa e motorul dureaza ceva pana te obijnuiesti cu el. si de voblat vobleaza..... da mie imi place din ce in ce mai mult mobra, pe zi ce trece mi se pare mai misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 (editat) Rezerva vedeti sa nu fie invers Stiu ca e pe dos fata de cum sunt eu obisnuit la motociclete. Editat August 15, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 Am facut vreo 600km cu Tdm, mm, ce sa zic.., am de schimbat pinionul de atac, smuceste putin la plecare.., rulmentul la jug este sigur uzat, probabil din cauza asta vobleaza daca plc mai sportiv cu treapta intai,deoarece am cauciuc nou pe fata si este si echilibrata roata.., am ramas fara benzina incercand sa-i fac consumul,( mers 340km cu toata benzina din rezervor) rezerva nu a functionat, noroc ca am ramas chiar la intrare in buc.., furca fata este prea moale si nu stiu daca din cauza lichidului din ea, o sa incerc sa-l schimb cu altul.., cutia cloncane ca dreaku dar sunt obisnuit pt ca seamana cu cea de la Cbr-ul de 1000f, probabil ca are valente sportive si din cauza asta.., luminile sunt ok, adica multumitoare, tobele de fabrica suna demential pt unul ca mine care a mers in ultimile opt sezoane numai cu motoare avand tobe aftermarket ( exceptie,africa twin), fata de constatarile pe care le-ati facut si mneavoastra nu vin cu nimic nou.., Tdm-ul este o motocicleta detinuta de motociclisti destepti, echilibrati si pragmatici! Ps Ca unul care a detinut in ultimele sase sezoane numai motociclete Honda, o pot spune.., Honda nu este doar.., Honda, mai este si Yamaha! Si a mea vobla. Pana nu i-am schimbat rulentul de la jug, nu s-a lasat de patima asta! Ai grija la pozitionarea corecta a comutatorului : trebuie sa fie pus cu partea lunga pe pozitia pe care doresti (rezerva, on sau off). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat August 15, 2011 Share Postat August 15, 2011 Gata, m-am intors din Thasos. Nu am mai mers in alta parte. M-am odihnit si am vizitat toata insula, satele din munti si plajele. Sunt destule de vazut. Am vizitat si Kavala, merita, are o zona veche, istorica interesanta si una noua foarte moderna. La intoarcere am ales ruta lunga E85 spre Edirne. Am avut numai gps-ul cu harti din 2008 si ma bagat deseori prin balari, cel putin 200 Km aiurea. In final 14 ore Potos-Bucuresti, noroc ca a fost zi libera la greci, bulgari si romani si nu a fost aglomerat. La pod la Giurgiu coada de masini se intindea pe cativa kilometri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 (editat) Gata, m-am intors din Thasos. Nu am mai mers in alta parte. M-am odihnit si am vizitat toata insula, satele din munti si plajele. Sunt destule de vazut. Am vizitat si Kavala, merita, are o zona veche, istorica interesanta si una noua foarte moderna. La intoarcere am ales ruta lunga E85 spre Edirne. Am avut numai gps-ul cu harti din 2008 si ma bagat deseori prin balari, cel putin 200 Km aiurea. In final 14 ore Potos-Bucuresti, noroc ca a fost zi libera la greci, bulgari si romani si nu a fost aglomerat. La pod la Giurgiu coada de masini se intindea pe cativa kilometri. Bine ai revenit! Daca ajungeai cu vreo ora si jumatate mai devreme, te asteptam la Giurgiu, la piscina! Asa coada (daca nu chiar mai mare) a fost, la Giurgiu, si cand am ajuns io. Am trecut printre masini pana am ajuns pe pod unde era un camion cu directia rupta si care blocase traficul. Dupa vreo jumatate de ora l-au miscat din loc si am putut trece. Abia asteptam pozele tale! Editat August 16, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 - si eu am avut probleme cu rezerva,cred ca poate fi vb de o problema de uzura din robinet sau din sorbul rezervorului,eu nu i-am dat de cap si intre timp am dat si TDM-ul,legat de ce nu imi placea la TDM asta era unul din ele,martor rezerva pe langa cutia de nota 5,si nu vreau sa fiu rau,(ca i-am dat o gramada de sanse),consumul urban mare,cei 2 cilindri la care parca le lipsea ceva,pobabil inca 2,in schimb ca aspect imi placea si ca pozitie in sa.respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Mie mi se pare ca are numarul ideal de cilindrii pentru o motocicleta. Sa isi ia altii ascutitori 4L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 - si eu am avut probleme cu rezerva,cred ca poate fi vb de o problema de uzura din robinet sau din sorbul rezervorului,eu nu i-am dat de cap si intre timp am dat si TDM-ul,legat de ce nu imi placea la TDM asta era unul din ele,martor rezerva pe langa cutia de nota 5,si nu vreau sa fiu rau,(ca i-am dat o gramada de sanse),consumul urban mare,cei 2 cilindri la care parca le lipsea ceva,pobabil inca 2,in schimb ca aspect imi placea si ca pozitie in sa.respect. E doar o nepotrivire de caracter Probabil stilul tau de pilotaj si pretentiile nu se muleaza pe aceasta motocicleta Legat de consum, am observat ca difera mult de la un exemplar la altul (al meu 6,5-7% in oras, altul zice de 8 sau 9%), ceea ce ma duce cu gandul la un singur lucru: uzura carburatoarelor (sau dereglarea lor) Sa nu uitam, totusi, ca e un motor de 850 cm3, si nu e pe injectie TDM 900 nu mai are problema consumului, plus ca are 6 trepte de viteze Cutia de viteze este OK, scoate niste sunete mai ciudate, dar nu are probleme Eu nu am avut absolut nicio problema cu motocicleta in 2 ani si 20.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Gata, m-am intors din Thasos. Nu am mai mers in alta parte. M-am odihnit si am vizitat toata insula, satele din munti si plajele. Sunt destule de vazut. Am vizitat si Kavala, merita, are o zona veche, istorica interesanta si una noua foarte moderna. La intoarcere am ales ruta lunga E85 spre Edirne. Am avut numai gps-ul cu harti din 2008 si ma bagat deseori prin balari, cel putin 200 Km aiurea. In final 14 ore Potos-Bucuresti, noroc ca a fost zi libera la greci, bulgari si romani si nu a fost aglomerat. La pod la Giurgiu coada de masini se intindea pe cativa kilometri. Am crezut ca ai uitat cum sa te mai intorci de nu ai mai ajuns...... .....Gabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Salutare. Am capatat si eu doua finale LeoVince dar nu am galeriile de legatura. Stiti cumva pe cineva care lucreaza cu inox si poate confectiona asa ceva?? am inteles de la Vick (www.vick-exhaust.ro ) ca e cineva in bucuresti care face asa ceva....daca il suni iti da numarul. Astept si eu tobele de la el....cu Y nici eu nu stiu ce sa fac. Intrebare: cine a dat jos toba intermediara de pe 3VD...a trebuit sa regleze altfel mobra? eu o sa am tevile interioare de 50 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 (editat) am inteles de la Vick (www.vick-exhaust.ro ) ca e cineva in bucuresti care face asa ceva....daca il suni iti da numarul. Astept si eu tobele de la el....cu Y nici eu nu stiu ce sa fac. Intrebare: cine a dat jos toba intermediara de pe 3VD...a trebuit sa regleze altfel mobra? eu o sa am tevile interioare de 50 mm - un mic ajutor ptr Y iti dau eu , iar cu faza cu reglatul sincer cred ca totul ramane la fel ...sper sa iti fie de folos sunt chiar de pe un TDM. - am de vanzare un set de cauciucuri de scarite ca noi su un releu de semnalizare.de TDM desigur(3vd.4tx). Editat August 16, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 - un mic ajutor ptr Y iti dau eu , iar cu faza cu reglatul sincer cred ca totul ramane la fel ...sper sa iti fie de folos sunt chiar de pe un TDM. - am de vanzare un set de cauciucuri de scarite ca noi su un releu de semnalizare.de TDM desigur(3vd.4tx). M-ar interesa pe mine cauciucurile de scarite. Ai un pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Stai asa, pune pe pauza... de ce are TDMul un Y? De ce nu vin evacuarile fiecare la toba ei si gata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Stai asa, pune pe pauza... de ce are TDMul un Y? De ce nu vin evacuarile fiecare la toba ei si gata? pt ca sistemul de evacuare asa este facut. vin 2 evacuari se unesc, intra in toba intermediara din care ies catre finale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 M-ar interesa pe mine cauciucurile de scarite. Ai un pret? - 50 de lei?e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 - 50 de lei?e ok? Da, mi se pare ok. N-are rost sa te intreb daca-s pentru scaritele din fata, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 (editat) Vand carena superioara fata, Yamaha TDM 850, model 3VD,motorrul pe care a fost este din anul 1995. Carena este crapata (cam 5cm) pe partea dreapta cum te uiti din fata, se poate face la un atelier, in rest este 100% intreaga. Culoarea albastra. Stickere originale. Pret: 200 de lei. Este fix ca in poze atasate, am marcat unde este sparta. Contact: 0734605161 sau chatuiesc_2 YM sau PM Valabil in bucuresti. /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=713228 /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=713229 Revin cu poze reale. Editat August 17, 2011 de mumulescu4you Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 (editat) Da, mi se pare ok. N-are rost sa te intreb daca-s pentru scaritele din fata, nu? - pai nu are rost ,pentru ca sunt 4 bucati,deci fata,spate ..... Editat August 17, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.