Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Yamahaia si Ache2, va poate spune si Cavalerul sau alti bucuresteni ce aventura este sa conduci motor in Bucale. Eu si Cavalerul suntem patiti/a se citi accidentati deja.

 

Cavalere ai PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In bucuresti tre sa ai ochi de paianjes, adica vreo4-5 perechi, unii si in ceafa. dar nu ma plang. asta e viata. mi-am incasat-o sezonul asta sper sa nu se mai repede pana imbatranesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am circulat prea mult in Buc cu motocicleta, de fapt cred ca am fost doar de citeva ori ... nu mi se pare mai haotic decit in alte parti ...

mie mi se pare mai idiot tragicul si muoti dintre participantii la, aici, in Ploiesti, dar deh, fiecare se linge de ce vede in fiecare zi !

nu faceam decit o constatare de cite ori o poti fura pe un drum relativ necirculat (la vremea aia) la o ora lejera (undeva in jur de 13.00) ... pina acum am avut noroc ... sa vedem cit ma tine !

 

m-ar interesa si pe mine un set ...

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut azi in TM un TDM 3VD, in parcarea de la magazinul Novatim :crack: .

 

In alta ordine de idei, se apropie concediul, asa ca trebuie sa pregatesc motocicleta incet-incet:

 

- voi schimba zilele urmatoare placutele de frana. In manualu' de service parca zicea ca trebuie unse cu ceva pe partile laterale, daca se da cu sare pe drumurile din zona respectiva. A facut cineva asa ceva [unsul], sau se schimba pur si simplu ?

- pentru schimbat lichidul de frana am luat un DOT 5.1 (TRW 500mL). Pentru schimbat lichidul, am urmarit ceva how-to-uri pe youtube. Sper sa fie ok. Recomandati sa il schimb la un service ceva ? Am inteles ca trebuie avut grija sa nu intre aer pe instalatie.

- am luat cauciucuri noi: K76 si K60. Ca prima impresie (am mers putin cu moto) se pare ca acum in curbe se apleaca ceva mai usor. Dar nu ma descurajez, ma voi obisnui cu ea si asa. Oricum nu as vrea cauciuc stradal pe fata (de genu' Lasertec) - mi-a placut cum merge, cum se apleaca, dar sper ca pe drumuri gen Gaina sa nu am chiar atatea emotii/cazaturi :)

 

Ride safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut azi in TM un TDM 3VD, in parcarea de la magazinul Novatim :) .

 

In alta ordine de idei, se apropie concediul, asa ca trebuie sa pregatesc motocicleta incet-incet:

 

- voi schimba zilele urmatoare placutele de frana. In manualu' de service parca zicea ca trebuie unse cu ceva pe partile laterale, daca se da cu sare pe drumurile din zona respectiva. A facut cineva asa ceva [unsul], sau se schimba pur si simplu ?

- pentru schimbat lichidul de frana am luat un DOT 5.1 (TRW 500mL). Pentru schimbat lichidul, am urmarit ceva how-to-uri pe youtube. Sper sa fie ok. Recomandati sa il schimb la un service ceva ? Am inteles ca trebuie avut grija sa nu intre aer pe instalatie.

- am luat cauciucuri noi: K76 si K60. Ca prima impresie (am mers putin cu moto) se pare ca acum in curbe se apleaca ceva mai usor. Dar nu ma descurajez, ma voi obisnui cu ea si asa. Oricum nu as vrea cauciuc stradal pe fata (de genu' Lasertec) - mi-a placut cum merge, cum se apleaca, dar sper ca pe drumuri gen Gaina sa nu am chiar atatea emotii/cazaturi :lol:

 

Ride safe.

 

 

lichid de frana trebuie dot 4 sau dot 3, asa scrie pe capacul rezervorului de lichi de la frana fata.

 

buna alegere anvelopele, putei pune si k60 de 140 latime , ala de 150 stiu ca nu se gaseste

 

placutele defrana se ung cu un fel de vaselina cu continut ridicat de cupru si e obligatoriu in marea britanie. la noi nu e cazul :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am luat cauciucuri noi: K76 si K60. Ca prima impresie (am mers putin cu moto) se pare ca acum in curbe se apleaca ceva mai usor. Dar nu ma descurajez, ma voi obisnui cu ea si asa.

 

Vezi poate merge comportamentul reglat din presiune, pina te simti bine cu ele, nu tre sa fie aceeasi ca la alea vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichid de frana trebuie dot 4 sau dot 3, asa scrie pe capacul rezervorului de lichi de la frana fata.

 

buna alegere anvelopele, putei pune si k60 de 140 latime , ala de 150 stiu ca nu se gaseste

 

placutele defrana se ung cu un fel de vaselina cu continut ridicat de cupru si e obligatoriu in marea britanie. la noi nu e cazul :crack:

 

Mersi pentru promptitudine. Cauciucurile le-am luat la recomandarea ta (daca am retinut bine persoana care mi-a recomandat acum 1-2 saptamani).

Pentru lichidul de frana: stiu ca scrie DOT4. Doar ca am studiat putin, si singura diferenta intre DOT4 si 5.1 e temperatura maxima mai ridicata la care inca functioneaza 5.1-le (un plus de vreo 50 grade, aprox), eventual si cativa lei in plus. In rest, sunt compatibile. Detalii aici . Dupa o coborare in care am ramas fara frana spate (pe Gaina :lol: - bine ca mi-am dat seama ca pedala merge pana la fund si nu mai prinde deloc, si am oprit intr'un loc unde era "drumul" drept ), as vrea sa stiu ca va tine ceva mai mult in caz de situatii asemanatoare :) .

S-ar putea sa fie ca si cu uleiul de motor: numai 10w30 si 10w40 parca e recomandat, dar unii probabil folosesc si altele. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe fata (acolo e k60 banuiesc) iti recomand 2-2.1 atmosfere. la mine asa se simte bine. Rockerul parca merge cu 1.9 nu stiu exact.

 

pe k76 bagi cat scrie pe bascula :crack: dar in teren mai accidentat e bine sa mai iei un pic din presiune pt o aderenta sporita.

 

oricum cu presiunea poti sa te joci si o sa simti cum e mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!

Sunt un proaspat propietar de Tdm 850,din Fagaras si am o intrebare:trebuie sa schimb semeringurile si de la telescoapele de fata si nu stiu ce cantitate de ulei intra!? In manualul de service ce l-am gasit pe net nu scrie aceste detalii si alt manual mai detaliat nu am gasit.Mototcicleta mea este fabricata in 2000,este varianta 4TX iar interiorul la semering este 43 daca ajuta cu ceva detaliile.

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand o ai? Rukka este una dintre cele mai tari firme de echipament, iar pretul pare destul de bun. Dar acum depinde si de vechimea ei. Oricum este scula. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!

Sunt un proaspat propietar de Tdm 850,din Fagaras si am o intrebare:trebuie sa schimb semeringurile si de la telescoapele de fata si nu stiu ce cantitate de ulei intra!? In manualul de service ce l-am gasit pe net nu scrie aceste detalii si alt manual mai detaliat nu am gasit.Mototcicleta mea este fabricata in 2000,este varianta 4TX iar interiorul la semering este 43 daca ajuta cu ceva detaliile.

Va multumesc!

Bine ai venit in gasca.

Eu am schimbat uleiul primavara asta -model 4TX 1996- 550ml pt un amortizor

Am folosit Motorex 10W 52lei/litru de la MyMoto din Brasov, dar pentru 100 de ml cat imi mai trebuia pentru ambele amortizoare a trebuit sa mai iau 1 litru.

Daca folosesti aceeasi marca te ajut cu 100 de ml. Telefonul meu il gasesti in lista de pe forum.

Maine (mirecuri) sunt la Victoria si vineri voi fi la Fagaras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-placa prindere top case MONOKEY ptr GIVI ......

-semnalizari *4 bucati originale TDM 850 .....

-manete frina si ambreiaj originale TDM 850....

-ghidon complet TDM 850 original ...

-baterie gel folosita 2 luni .....

-casca L-XL alb albastru stare buna,curata,nezgariata FM ......

-casca L-XL alb albastru stare buna,saculet,nezgariata,curata MTR ....negociabil.

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum stateam linistit in dupa-amiaza asta, aud un zgomot adevarat de motor, care pornea alarmele. Sar repede la geam si vad...ce credeti? Un TDM 4TX. Cobor repede in fata blocului gandindu-ma ca o fi vreun TDM-ist de pe forum si vroiam sa vad care. Nu era, de fapt omul facuse acum vreo cateva zile schimb: a dat un ZZR 600 pe TDM 4TX din 1996. Dar si asta deja era vandut unei alte persoane, care venea peste vreo 3 zile sa-l ia. Si el mai dadea ture cu el pentru ca incepuse sa-i placa(e posesor de R1). Imi spune omul ca e belea, ca ii da satisfactii mai mari decat R1, dar ca are nevoie de bani etc.

Dupa ce v-am plictisit, acum sa trecem la problema. Vrea omul sa plece, da la automat, porneste motorul, dar cand trage ambreiajul i se opreste. Cand in sfarsit reuseste sa intre in prima viteza si pleaca de pe loc, in momentul cand trage din nou ambreiajul sa bage in a doua, iar se opreste. Si tot asa. Cica astazi a inceput sa faca asa si era disperat pentru ca nu putea sa dea motorul persoanei respective cu probleme. Ce naiba credeti ca are?

 

iti spun eu de unde este problema: de la contactul din stanga ghidonului(scoti mufa faci o punte intre contacte si o bagi la loc)si nu se va mai opri la pornirea de pe loc cand tragi ambreiajul...am avut aceiasi problema la motorul dinaintea tdm-ului

 

 

in ceeace priveste traficul sa vedeti ce haos e in italia...e nebunie...numai scutere si motoare in toate directiile si circula ca lacustele ..un haos total m ai ceva ca la noi

 

in curand va povestesc cum se circula cu motorul prin spania...tdm-ul a ajuns deja eu inca sunt pe drum

 

sa auzim de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi i-am facut plinul ... 6,2% in regim 50% oras, 50% afara si restul pe loc ...

relativ bine, as zice, avind in vedere ca inainte imi iesise ceva peste 8% :baldy: ... ma rog, nu despre asta voiam sa vorbesc; la plecare, undeva in zona se matura strada ... aveam viziera ridicata si mi-a zburat o punga de plastic (una din aia mica) direct pe fata, exact ca-n filmele cu prosti ! o secunda (sau cit a fost) n-am vazut nimic ...mi-am luat-o pina la urma de pe fata ...

extraordinar cite chestii ti se pot intimpla pe 2 roti !

 

si acum intrebare (fara legatura cu punga): de ce naiba mi s-a strins lantul ? acum 2 zile l-am intins un pic pt ca mi se parea ca era cam slab ... acum l-am verificat si e intins precum coarda de arc, fara pic de joc ;) ... ce sa fie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

Mane, io credeam ca doar martorii lu Iehova sint asa insistenti :baldy:

Serios acum, am inteles de acum 5 pagini ce vinzi, sfatul meu e sa deschizi un topic pe vinzari de echipamente si sa iti bagi la semnatura link spre topic "vand casti topcase etc".

Spor la vinzare.

 

@ache: probabil ai masurat jocul intr-un punct in care lantul era mai slab, trebuie sa cauti punctul in care lantul e cel mai intins. Din ce experiente am avut pina acum cu lanturile uzate nu s-a intins nici unul in timp ca sa fie valabil testul cu "trage de lant la pinionul spate si daca nu se vede juma de dinte lantul e bun", ci uzura s-a manifestat prin portiuni de lungime inegala si eventual zale blocate, altfel n-a fost niciodata nevoie sa deplasez roata, lungimea totala era ok. Fa-i o inspectie in detaliu si daca ai zone din astea blocate/inegale mai bine schimbi lantul ca sa n-ai surpriza ca ramai in drum -- am experimentat cu tenereul si lucrul asta.

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se masoara pe 10 zale distanta dintre ele. fa lucrul asta pe mai multe sectiuni vezi ce rezulta!

Mesaj completat

in ceeace priveste traficul sa vedeti ce haos e in italia...e nebunie...numai scutere si motoare in toate directiile si circula ca lacustele ..un haos total m ai ceva ca la noi

 

in curand va povestesc cum se circula cu motorul prin spania...tdm-ul a ajuns deja eu inca sunt pe drum

 

sa auzim de bine

 

cred ca dupa un timp te obisnuiesti ;)

 

sa auzim de spania ca pe acolo nu prea avem motociclisti cunoscuti. era tinta mea pt la anul dar cred ca se amana pe termen nedefinit.

Mesaj completat

azi i-am facut plinul ... 6,2% in regim 50% oras, 50% afara si restul pe loc ...

relativ bine, as zice, avind in vedere ca inainte imi iesise ceva peste 8% :baldy: ...

 

poti cobora acele spre minim si fa-i o curatare si sincronizare la carburatoare. eventual schimba si filtrul de aer daca e vechi sau imbacsit.

 

 

citind pe ADV la sectiuna TDM, am vazut un post al unui nene care a modificat unpic admisia de la filtrul de aer. Adica in loc de capacul ala care vine peste filtrul de aer a facut unul simplu si rotund din plastic si facut la dimensiunui doar ca nu mai are tubul acela spre spatele motocicletei. admisia de aer se face mai simplu asa. ce parere aveti de modificare asta?

 

am pus poza pt a remedia explicatia defectuoasa :D

Mesaj completat

il citeze pe mester:

 

"The results you ask? Well at first it ran very poorly. Bob used the stock size jets and had the needles on the stock setting, we figured there

was a lean condition. I lifted the needles one notch, better, one more and then all the way up. Wow! Runs great, sounds great, feels faster! Yeah,

I know, not very scientific. However it is getting better mileage, 50 mpg even when flogged hard, and seat of pants it feels faster and makes me feel

good and that's what is all about anyway, huh? It still breaks up a bit and hesitates above 80 mph @ wide open throttle so I guess I need to turn the high

end screws a bit. If I get a bit of spare $ I will take it somewhere with a dyno to fine tune, balance, check float levels and exhaust oxy readings."

 

eu nu prea am inteles decat ca consumul a scazut si ca i se pare mai rapida pe accelerare, dar ca ezita la 80mile/h si de aici nu am mai inteles

post-21191-1281637171_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul de aer are mai putin de 2000 km, carburile sunt curatate iar acele sunt pe minim ... am verificat ovalizarea si eu unul n-am reusit sa vad nimic in neregula ... am tot zis ca ies la o tura mai lunga sa verific la extraurban cit papa ...

ar fi de vazut ce-i cu nivelul si poate ca o sincrinizare n-ar strica ...

oricum, primul lucru e sa trec la iridium si sa astept minunea :baldy: !

 

a propos de ce zice nenea, nu mi se pare ca e un mare cistig .. pierdera de presiune pe aspiratie e inignifianta ...

 

daca ar fi sa traduc ce zice ar fi cam asa: " la inceput a mers naspa. Bob era pe setarile de fabrisca si ne-am gindit ca e o chestiune de amestec sarac. am ridicat acele o gradatie, mai bine, inca una si pe urma pina la capat (nm: aicea l-am pierdut; eu stiam ca sunt doar 3 pozitii ale acului). wow ! merge super, suna super si se fuge mai bine. da, stiu ca nu pare savanta treaba. oricum, papa mai putin, cca 5% chiar forjata zdravan si ma face sa ma simt bine, ceeace pina la urma e tot ce vrem cu totii ... totusi simt un pic de ezitare la cca 130 la ora daca dau gazul la blana si cerd ca trebuie sa umblu la jiclorul de inalte " restul e abureala ...

scuzati traducerea scalciata !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...