Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare fratilor. In loc sa-mi vad linistit de spriturile si mancarea sanatoasa de sarbatori, a inceput sa-mi cocleasca in cap un gand. Ar fi cineva interesat sa mearga la Rock am Ring 2012? E in perioada 1-3 iunie, la Nurburgring. Biletul costa 160 de euroi, in care e inclusa parcarea si camparea. Alte cheltuieli ar fi gazul, haleala si evident, berea. :friends: Mi se pare foarte tare...3 zile de concerte rock, plimbarica cu motoarele pana acolo...e un fel de concediu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat tobele originale...acestea noi sunt un pic mai usoare. Cred ca am sa dau jos si toba centrala care iar are vreo 4-5 kile.

si care ar fi avantajul in afara de estetica ? adevarul e ca arata bine tobele ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitam pe talon si vad ca greutatea maxima e 370 kg. mobra goala are 225 kg, eu am 94kg, gagica are 49 kg. deci 225+94+49= 368 kg. Crashbarurile + suportul de cutii + cutiile laterale sunt sigur 10 kg. Asta fara nici un bagaj :) Oare in tura de Balkanika anu acesta cate kile aveam in plus?

 

greutatea din talon e fara greutatea mobrei, altfel ar fi insemnat ca doi oameni de 75 de kile ti-ar scoate-o din teorie fara nici un bagaj :D

 

Misto tobele, sa le folosesti cu placere !

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cartea de identitate scrie masa proprie(a motocicletei)=225kg, iar masa maxima autorizata=370. Prin urmare nu poate fi fara greutatea mobrei.

Totusi, mai scrie si asta: Masa maxima autorizata axa fata = 120kg, Masa maxima autorizata axa spate = 170 => Masa totala maxima autorizata = 120+170 = 290kg. Undeva da cu virgula, pentru ca se cam bat cap in cap cifrele astea.

 

@Fotok: misto tobe, abia astept sa le aud live.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vi se par produsele de aici ? Mi se par anormal de ieftine. Or fi si bune cat de cat? A cumparat cineva de pe acest site?

Eu mi-am luat de acolo niste chestiute. Pot sa spun ca sunt ok cat de cat. Adica daca nu ai bani sa iei ceva de firma, merg si astea. De atunci totusi si-au mai diversificat gama. Eu am gasit un magazin asemanator prin C-ta (chiar mai ieftin un picut) si mi-am luat un top-case maricel cu 150 ron, niste protectii ca alea axo (la 90 lei ultimele), niste manusi pt. pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt confortabile, nu incomodeaza, ai mobilitate, se muleaza perfect pe picior, nu am ce sa le reprosez din punctul asta de vedere. Sunt din 2 bucati, gen balama, dar sincer nu stiu daca raman conectate daca dai cu ele de pamant si imi e frica sa nu fuga in sus/jos vreun plastic. Poate sunt eu mai paranoia dar asa sunt eu :) Am avut totusi si protectii mai de firma, dintr-o bucata, primele cumparate, cand eram incepator si nici alea nu imi pareau cine stie ce, insa am scapat de la o cazatura doar cu ele zgariate, in rest fara nici o durere/vanataie.

 

LE: Ca si eficienta, e posibil sa exagerez eu in stilul caracterstic, dar tinand cont ca cele cu care am cazut, erau scurte, si se prindeau in 2 barete jos/sus, stateau ca naiba pe picior si totusi nu au fugit, iar astea avand doar in partea de jos 3 barete iar partea superioara intra pe sub cea de jos (parte de jos care atinge prima asfaltul in caz de...) deci slabe sanse sa fuga partea superioara, zic ca totusi s-ar merita la 90 de lei cu cat le-am luat.

 

LE2: Sunt destul de lungi si asta e un lucru care m-a atras atunci. Mie imi acopera piciorul exact de unde se termina gheata pana dupa genunchi cu inca vreo palma.

 

LE3: nu sunt axo, sunt chinezesti. +o poza sa le vezi mai rasfirate, nu inghesuite ca acolo.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sufar de paranoia, de asta intreb. Astea le-am ales si eu. Zilele astea dau comanda. Multumesc pentru detalii.

 

L.E. Lungimea ma incanta si pe mine (am 1.90). Imi plac, nu vad un impediment faptul ca nu sunt de firma.

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-isti nu am mai intrat de mult pe aici ( lipsa net sau timp) acum sunt in Belgia si am prins retea salut noi posesori de TDM ( fie vorba intre noi e o mobra BUNA :cheers:) si sarbatori fericite la toata lumea pe aici se pregateste lumea de venirea ANULUI NOU e plin de beculete si lumini numai bine la TOTI.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-isti nu am mai intrat de mult pe aici ( lipsa net sau timp) acum sunt in Belgia si am prins retea salut noi posesori de TDM ( fie vorba intre noi e o mobra BUNA :cheers:) si sarbatori fericite la toata lumea pe aici se pregateste lumea de venirea ANULUI NOU e plin de beculete si lumini numai bine la TOTI.

 

Sal, Relu!

Te-ai mai dat cu TDM-ul?

Drumuri bune (fara zapada) si Sarbatori fericite tie si familiei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-isti nu am mai intrat de mult pe aici ( lipsa net sau timp) acum sunt in Belgia si am prins retea salut noi posesori de TDM ( fie vorba intre noi e o mobra BUNA :cheers:) si sarbatori fericite la toata lumea pe aici se pregateste lumea de venirea ANULUI NOU e plin de beculete si lumini numai bine la TOTI.

 

Sarbatori fericite Relule! Sa ai un an nou plin de bucurii si iubire si multa sanatate si tu si familia ta!

 

Intereseaza pe careva suport de coburi si topcase + coburi si topcase? . coburi de plastic 45 sau 52 litri. incap 2 integrale in ele. topcase-ul are si gaici pt prinderi suplimentare.

 

300 euro

 

Bara din dreapta care tine topcaseul necesita o ramforsare si sudare. un cob si topcaseul se deschid cu o cheie, un sidecase cu alta cheie. unul dintre coburi are o bucata de plastic lipsa dar e o zona dublata si nu e afectata inegritatea cobului

 

marca nonfango, revin cu poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei

Data fiind lipsa de interes, incepand cu 01 ianuarie 2012 forumul TDM http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/ se va inchide

Datele nu vor fi sterse ci vor fi arhivate, daca se va gasi un doritor care sa continue ce am inceput ii voi pune la dispozitie materialul

 

Va doresc sarbatori fericite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am zis ca e pret fix pun diseara poze cu cutiile, ms

 

PS cel mai ieftin set este 480 euro de la HD cluj. si necesita deplasarea cu motoru pana acolo....

 

eu zic ca pretul meu e unul decent. oricum sunt deschi la propuneri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto tobele. de la vick? cum le-ai prins si dc nu ai eliminat si toba aia intemediara?

 

da sunt de la VICK si sunt prinse asa:

 

sa taiat toba originala exact la sudare, sa facut un nou guler sau cum dracu se numeste (chestia aceea bolt on) pt ca prinderea e cu 3 suruburi. dar am facut noi pt ca intrarea de la vick era de 50 mm.iar cea originala de vreo 30mm. sa sudat placa bolt on pe teava de esapament ce vine de la toba intermediara si sau strans suruburile.

 

De ce e bine asa?

 

Pt ca oricand pot sa imi fac un Y pe bolt on ul de la vick si sa scot tobaintermediara doar prin desurubarea a 6 suruburi + 2 de la toba intermediara.

 

De ce nu am scos pe cea intermediara?

 

Mie imi ajunge zgomotul produs si asa. La un moment dat si asa simt ca imi suna tobele in casca de cade plexidu :)

Pentru doritorii de senzatii tari recomand exterminarea tobei intermediare.

 

Eu sunt mai pasnic :P

 

 

 

 

 

 

ps: masa maxima autorizata = mobra + orice pe ea! Teoretic motocicletele nu sunt fabricate pentru a fi trenuri de marfa:)

 

Am schimbat tobele sa sune un pic mai tare ca si orginalele - adica sa sune mai barbateste si pentru estetica. Cele originale se gaurisera de la rugina si arata ca draku in persoana, adica sunt negre si urate :))))))

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi, avand ceva timp liber, m-am apucat sa fac cate ceva la motor. Am schimbat lichidul de frana (fata / spate), ocazie cu care am observat ca pistonasul spate de pe interior nu lucreaza, cred ca e blocat. Intreb si eu: daca il demontez va trebui sa-i schimb garniturile sau e suficient doar sa-l deblochez si sa-l curat?

Cand am dat jos bateria am observat releul de pornire (sau cum se cheama) topit la un colt (foto). Trebuie sa ma astept ca va pica sau a fost folosit pana s-a topit dar totul e ok? Probleme nu face...

2hd5kky.jpg

2lxb2w9.jpg

dgnvkn.jpg

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

izolir mult in jurul releului si l-ai rezolvat si fixeazal bine pe suport.

 

legat de pistonas, daca scoti cu atentie si le introduci la loc cu si mai multa atentie, folosind mult lichid de frana nu o sa ai probleme. si nu va necesita inlocuirea graniturilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles. Multumesc mult.

 

E valabila metoda de curatare a etrierului asa cum se arata in videoclipul urmator?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&list=PLEC7DEC4790084652&v=6638mnFkgAE#t=292s

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...