Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Azi am desfacut rezervorul si l-am curatat, am schimbat si racordurile pt benzina fiindca incepusera sa crape. Judecand dupa ce am scos din rezervor, cred ca nu fusese curatat vreodata. Exista vreo substanta speciala pt curatatul lui?

Eu l-am clatit cu benzina si cam atat, insa am scos de pe langa suruburile acelea care fixeaza filtrele in fundul lui tot felul de coji, mazga si alte dragalasenii. Mai raman ceva urme vagi de rugina pe pereti si nu stiu cum le-as putea curata.

 

L-am montat la loc, am pornit-o, a tors putin si apoi a murit motorul si nu a mai pornit in ruptul capului, invarte dar nu se mai aprinde, cred ca ori am miscat eu vreun gunoi si a luat-o la vale spre carburator, ori nu-i mai vine benzina fiindca am prins ceva prost la furtunase (poate le-am strangulat cand am pus rezervorul la loc), aveam doar putina benzina, am crezut ca am inversat racordul la rezerva cu cel principal, insa daca era asa, ar fi trebuit sa mearga macar dupa ce comutam selectorul, dar ... tot nimic.

 

Incerc sa investighez maine, daca ati patit ceva asemenator, accept sugestii. Daca a scapat vreun gunoi prin carburator, e cam nasol, va trebui sa aduc un "doctor" acasa, eu sunt un geniu tehnic :baldy: si nici nu stiu care e carburatorul pe acolo jos. Mde, puteti rade, da' asta e, probabil mi-as putea da seama care e daca fac ceva eforturi dar n-a fost cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posibil sa se fi terminat benzina din carburatoare.

 

Uite aici s-a vorbit de asa ceva.

 

Ishmael zicea asa:

daca tzi mai comod sa demontezi motoru decat sa impingi, indentifica furtunu care mere in cilindru, decupleazal din cilindru, si fa tu pe cilindrul cu gura. atentie sa nu-l inneci.

 

Pompa arata cam asa:

14uz9jo.jpg

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca s-a vorbit de tobe ... ma bag si eu cu modificarea facuta de mine ... am scos tobele vechi cu tot cu partea centrala ca tot sunt dintr-o bucata si cred ca au 7-8kg si am mers pe o singura toba pe partea dreapta si din economie dar si pt ca ma incomoda rau la curatat si uns lantul.

Am luat una bucata toba carbon de pe net .. second .. si am adaptat o teava , o flansa si 1 colier ...

Asa a rezultat cu aprox 80 euro un sunet superb ... destul de puternic ....

post-37509-0-53147500-1325618065_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am desfacut rezervorul si l-am curatat, am schimbat si racordurile pt benzina fiindca incepusera sa crape. Judecand dupa ce am scos din rezervor, cred ca nu fusese curatat vreodata. Exista vreo substanta speciala pt curatatul lui?

Eu l-am clatit cu benzina si cam atat, insa am scos de pe langa suruburile acelea care fixeaza filtrele in fundul lui tot felul de coji, mazga si alte dragalasenii. Mai raman ceva urme vagi de rugina pe pereti si nu stiu cum le-as putea curata.

 

L-am montat la loc, am pornit-o, a tors putin si apoi a murit motorul si nu a mai pornit in ruptul capului, invarte dar nu se mai aprinde, cred ca ori am miscat eu vreun gunoi si a luat-o la vale spre carburator, ori nu-i mai vine benzina fiindca am prins ceva prost la furtunase (poate le-am strangulat cand am pus rezervorul la loc), aveam doar putina benzina, am crezut ca am inversat racordul la rezerva cu cel principal, insa daca era asa, ar fi trebuit sa mearga macar dupa ce comutam selectorul, dar ... tot nimic.

 

Incerc sa investighez maine, daca ati patit ceva asemenator, accept sugestii. Daca a scapat vreun gunoi prin carburator, e cam nasol, va trebui sa aduc un "doctor" acasa, eu sunt un geniu tehnic :baldy: si nici nu stiu care e carburatorul pe acolo jos. Mde, puteti rade, da' asta e, probabil mi-as putea da seama care e daca fac ceva eforturi dar n-a fost cazul.

 

Prima chestie, vezi daca n-ai uitat cumva pe off robinetul rezervorului (nu ala de la exteriorul mobrei).

 

Dupa aia as incerca sa izolez problema daca e din carburator sau din alimentarea pina in carburator. Cu rezervorul demontat, baga benzina direct in carburator si vezi ce zice. Ori iti improvizezi o sticla cu un furtun, ori si mai simplu iei de la farmacie un bidon din ala de facut clisme, e cativa lei si are tot ce trebuie - si maner sa il spanzuri de mobra, si furtun, si shtutz pentru furtun.

 

Daca pleaca asa inseamna ca e curat carburatorul si verifici mai departe.

Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fain Cody2 toba, si eu ma gandisem maidemult, dar imi place cum arata cu 2....deci le-am modificat lungimea si unghiul de inclinare. Asa am loc la ungerea lantului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima chestie, vezi daca n-ai uitat cumva pe off robinetul rezervorului (nu ala de la exteriorul mobrei).

 

Dupa aia as incerca sa izolez problema daca e din carburator sau din alimentarea pina in carburator. Cu rezervorul demontat, baga benzina direct in carburator si vezi ce zice. Ori iti improvizezi o sticla cu un furtun, ori si mai simplu iei de la farmacie un bidon din ala de facut clisme, e cativa lei si are tot ce trebuie - si maner sa il spanzuri de mobra, si furtun, si shtutz pentru furtun.

 

Daca pleaca asa inseamna ca e curat carburatorul si verifici mai departe.

Spor !

 

O sa incerc asa, multam' de idee.

 

P.S. 3VD nu are robinet la rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare si la multi ani!

nu stiu cum trece peste voi iarna asta, dar peste mine parca nu mai trece...

am incercat sa imi ocup mintea cu carti despre moto, cu rapoarte de calatorie cu sondarea pietei moto... nu prea merge... asa ca am hotarat sa ma dau!

 

eu am incercat sa am grija de sanatate cat mai mult, in sensul de a nu merge pe frig si/sau prost imbracat.

 

In acest sens mi-am compus niste piese de imbracaminte pentru purtat sub echipamentul moto:

 

dinspre piele spre costum

http://www.himalaya.ro/ro/produs/pantaloni-zermatt--3060/ - pantalon mulat, contine lana care ajuta aclimatizare rapida cald sau rece, si elastan care nu retine umezeala

http://www.himalaya.ro/ro/produs/bluza-zermatt---3059/- bluza idem. se poate purta direct pe piele sau cu un tricou sintetic

 

peste cele de mai sus, un pantalon si o bluza de polar si/ sau windstopper

si peste toate aceastea costumul moto obisnuit, in speranta ca incape

 

o cagula mai profi, un brau, sosete de ski+ lana si niste manusi de iarna si cam asta e

 

ma tot uit cand se afiseaza progeamul intalnirilor moto ca stiu ca se face una pe timp de iarna - road patrol parca organizeaza.

 

Cam atat! poate ajuta cuiva...

 

salutare si la multi ani!

nu stiu cum trece peste voi iarna asta, dar peste mine parca nu mai trece...

am incercat sa imi ocup mintea cu carti despre moto, cu rapoarte de calatorie cu sondarea pietei moto... nu prea merge... asa ca am hotarat sa ma dau!

 

eu am incercat sa am grija de sanatate cat mai mult, in sensul de a nu merge pe frig si/sau prost imbracat.

 

In acest sens mi-am compus niste piese de imbracaminte pentru purtat sub echipamentul moto:

 

dinspre piele spre costum

http://www.himalaya.ro/ro/produs/pantaloni-zermatt--3060/ - pantalon mulat, contine lana care ajuta aclimatizare rapida cald sau rece, si elastan care nu retine umezeala

http://www.himalaya.ro/ro/produs/bluza-zermatt---3059/- bluza idem. se poate purta direct pe piele sau cu un tricou sintetic

 

peste cele de mai sus, un pantalon si o bluza de polar si/ sau windstopper

si peste toate aceastea costumul moto obisnuit, in speranta ca incape

 

o cagula mai profi, un brau, sosete de ski+ lana si niste manusi de iarna si cam asta e

 

ma tot uit cand se afiseaza progeamul intalnirilor moto ca stiu ca se face una pe timp de iarna - road patrol parca organizeaza.

 

Cam atat! poate ajuta cuiva...

 

 

am uitat sa zic de incalzitoarele de genunchi

http://www.louis.de/_20f4cf7946c58f2dcc087466aba588dfb1/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=205626

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de necunoscator:

 

Este stabila mobra daca folosesti un stand pt bascula 10003290_910_FR01_08.JPG adica nu se dezechilibreaza daca lucrezi la ea?

 

 

Intreb pentru ca mi-as confectiona unul.

P.S. Nu am vazut "live" niciodata, prin urmare scuzati necunostinta in cauza.

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de necunoscator:

 

Este stabila mobra daca folosesti un stand pt bascula 10003290_910_FR01_08.JPG adica nu se dezechilibreaza daca lucrezi la ea?

 

 

Intreb pentru ca mi-as confectiona unul.

P.S. Nu am vazut "live" niciodata, prin urmare scuzati necunostinta in cauza.

 

Destul de stabila cat sa nu iti faci griji. Daca dai jos motoru sau cazi peste el... intelegi tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare si la multi ani!

nu stiu cum trece peste voi iarna asta, dar peste mine parca nu mai trece...

am incercat sa imi ocup mintea cu carti despre moto, cu rapoarte de calatorie cu sondarea pietei moto... nu prea merge... asa ca am hotarat sa ma dau!

 

eu am incercat sa am grija de sanatate cat mai mult, in sensul de a nu merge pe frig si/sau prost imbracat.

 

In acest sens mi-am compus niste piese de imbracaminte pentru purtat sub echipamentul moto:

 

dinspre piele spre costum

http://www.himalaya.ro/ro/produs/pantaloni-zermatt--3060/ - pantalon mulat, contine lana care ajuta aclimatizare rapida cald sau rece, si elastan care nu retine umezeala

http://www.himalaya.ro/ro/produs/bluza-zermatt---3059/- bluza idem. se poate purta direct pe piele sau cu un tricou sintetic

 

peste cele de mai sus, un pantalon si o bluza de polar si/ sau windstopper

si peste toate aceastea costumul moto obisnuit, in speranta ca incape

 

o cagula mai profi, un brau, sosete de ski+ lana si niste manusi de iarna si cam asta e

 

ma tot uit cand se afiseaza progeamul intalnirilor moto ca stiu ca se face una pe timp de iarna - road patrol parca organizeaza.

 

Cam atat! poate ajuta cuiva...

 

 

 

 

am uitat sa zic de incalzitoarele de genunchi

http://www.louis.de/_20f4cf7946c58f2dcc087466aba588dfb1/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=205626

 

 

 

La multi ani, Andrei!

 

Mor de ras! :lol:

Tu iti pui toate astea pe tine cand pleci cu mobra?

Folosesti, cumva, costumul moto de vara?

Nu inteleg de ce iti trebuie atatea haine. Cu cele de corp sunt de acord, dar sa mai pui si o tura de polaruri pe tine...Ma intreb daca te mai poti misca pe mobra?! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa echipat poti merge si la -10 grade ... dar ce faci de aderenta ???? eu unu mi-am facut o regula ... sub +10grade nu scot motorul ... doar in cazuri extreme ... pt ca nu-i nici o placere .. ce folos sa merg cu stres ?

 

Referitor la stand ... e stabil .... poate mai stabil decat cricul central ... daca treci prin Piatra ti-l pot arata pe al meu .

 

Am uitat ... azi am scos-o la o tura de aprox 15 km ... erau 12 grade .... parca am mai fentat un pic iarna ... :banana:

Editat de cody2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buun!

Sa vedeti intamplare : azi dau o fuga cu mobra s-o spal ca se cam innoroise de la ultima plimbare. Dupa spalare ma urc in sa, ii arat cheia si ea face nazuri. Pana cum ii aratam cheia si dispaream subit din incinta. Acu' a pornit intr-un cilindru. Apoi a luat-o in doi si cand sa demarez mi-a murit motorul. Am repornit, am lasat-o la ralanti si dadea sa moara. Am plecat mai turat, am cam tras de ea vreo 4-5 km dupa care si-a revenit. Pana acum nu mi s-a mai intamplat niciodata asa ceva. Si o spal destul de des.E clar ca a intrat undeva apa si nu i-a priit. Da' unde oare? Pe la ce contacte? Aveti vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Switch si Cody2: Multumesc pentru info.

 

@Cody2: o sa iau legatura cu tine, inainte cu cateva zile, sa putem fixa o intalnire. Multumesc.

 

Asa-mi creste inima cand vad un motociclist pe strada...

 

@Leaveyou: eu as banui la bobina / fisa / bujii. In alta parte nu vad unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buun!

Sa vedeti intamplare : azi dau o fuga cu mobra s-o spal ca se cam innoroise de la ultima plimbare. Dupa spalare ma urc in sa, ii arat cheia si ea face nazuri. Pana cum ii aratam cheia si dispaream subit din incinta. Acu' a pornit intr-un cilindru. Apoi a luat-o in doi si cand sa demarez mi-a murit motorul. Am repornit, am lasat-o la ralanti si dadea sa moara. Am plecat mai turat, am cam tras de ea vreo 4-5 km dupa care si-a revenit. Pana acum nu mi s-a mai intamplat niciodata asa ceva. Si o spal destul de des.E clar ca a intrat undeva apa si nu i-a priit. Da' unde oare? Pe la ce contacte? Aveti vreo idee?

 

Cred ca pe la bujii. A mea face uneori figuri pe ploaie masiva, si am vazut ca erau si unii pe carpe care se plangeau de apa care intra pe langa fise. O fi imbatranit si cauciucul ala, problema e ca unele noi originale sint destul de scumpe :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani, Andrei!

 

Mor de ras! :lol:

Tu iti pui toate astea pe tine cand pleci cu mobra?

Folosesti, cumva, costumul moto de vara?

Nu inteleg de ce iti trebuie atatea haine. Cu cele de corp sunt de acord, dar sa mai pui si o tura de polaruri pe tine...Ma intreb daca te mai poti misca pe mobra?! :D

http://vremea.kappa.ro/covasna/sfantu-gheorghe.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...si io as fi tentat sa dau vina tot pe fise. Bujiile sunt noi. Daca era ceva la bobina, nu cred ca-si revenea fara sa mai apara niciun simptom.

Ma gandesc sa dau cu oarece solutie de etanseizare la imbinarile fiselor (mai ales cu capacele alea de cauciuc). Poate o ajuta sa tina apa departe...

 

 

 

Pai da' cei din zona sunt mai rezistenti la genul asta de temperaturi, nu? In mediul asta au trait toata viata! :)

Plus ca daca e foarte frig, nu are rost sa meri cu mobra. E foarte buna masina!

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca nu e de la fisa, la mine pe fisa dreapta curge intr-una antigel si n-am avut probleme, verifica daca ai benzina in carburatoare...

 

 

Pai s-a comportat asa doar in spalatorie si inca 4-5 km, dupa care mergea de rupea. Fara pic de intrerupere. Nici in ture, nici la ralanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...