Cavaleru Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Salutare TDM-isti!Am si eu o intrebare. Vreau sa montez halogene sau bixenoane in faruri, dar bixenoanele sunt scumpe undeva la 400 de Ron. Am vazut ca becurile de far au 15 W, bixenoanele au 35, iar halogenele 55 W. La cat rezista instalatia electrica la mobra...nu e prea mult 2 becuri de 55 de W? (110 W total) pentru instalatia electrica. Vreau sa imi schimb semnalizatoarele sa pun cu leduri trebuie releu special pentru asa ceva sau merge si cel clasic? Becurile de far au 35W la fel ca si bixenon-ul. Daca pui halogene e bine sa pui si un releu pe fiecare faza. In experienta mea, merita xenon-ul, pentru ca lumineaza mai bine si solicita mai putin instalatia electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 La cat rezista instalatia electrica la mobra...nu e prea mult 2 becuri de 55 de W? (110 W total) pentru instalatia electrica. Vreau sa imi schimb semnalizatoarele sa pun cu leduri trebuie releu special pentru asa ceva sau merge si cel clasic? 2x55W sigur nu e mult, atat are si 900-ele consum cand merge cu faza lunga (1 bec per faza) si nu cred ca e diferenta mare de alternator intre generatii. Sunt facute in mod cert sa duca mai mult de atat. Legat de semnale, daca schimbi doar o pereche merge si fara releu, doar o sa-ti clipeasca mai des. Poti sa vezi cat de des daca deconectezi o pereche de semnale si o observi pe cea de-a doua. Cu toate 4 schimbate nu stiu cum ar fi. Dar vezi mai intai cum arata cele cu led si daca merita efortul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Se poate, dar ziceam in partea superioara a furcii... asta e dilema. Pentru ca altfel ar prelua toate socurile de la drum si rezultatul ar fi dezastruos, in primul rand pentru modul cum ar ilumina... ar arata ca niste flash-uri date in continuu. mda ai dreptate, e de studiat problema asta. Mesaj completat alternatorul de la tdm generea undeva la 300-350w, nu mai stiu exact oricum suficient ca sa poti duce si proiectoare si xenoane si eventualele mansoane incalzite sau aparate puse la incarcat. Mesaj completat Salutare,haideti baieti ca s-a dat strigarea oficiala,dar pe rand,sa nu va inghesuiti /index.php?showtopic=465446 ne vedem acolo dacule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Are cineva, din intamplare, comenzile dreapta(cele care au startul)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 eu am, un ghidon complet fa-mi o oferta de nerefuzat pe PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 @ Truckeru: inca nu sunt montate...nici chiar cumparate, dar din acestea imi iau. Pret in jur de 100 roni. Daca iti schimbi semnalizarile pe leduri trebuie sa iti pui "consumatori" sau schimbat releurile. Daca nu ai consumatori releul ce il ai acum il faci praf la prima semnalizare. Un prieten cu un Ducati a schimbat pe leduri si a mai pus intr-o mica cutie sub sa inca 2 becuri (consumatori), asa viteza semnalizarii era ok. Semnalizarile cu leduri se vad enervant de bine!!!!!! Chiar deranjant de bine a-si spune eu. @Linx: ar fi ok pe furca dar cum spui tu...din cauza denivelarilor ar fi lumina putin "shake" In schimb se pot monta la inaltimea la care le-am pus eu dar cu suport pe furca, atunci ar fi mobile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 Ti-am trimis PM, Cavalere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 @Linx: ar fi ok pe furca dar cum spui tu...din cauza denivelarilor ar fi lumina putin "shake" In schimb se pot monta la inaltimea la care le-am pus eu dar cu suport pe furca, atunci ar fi mobile Da, si cu o prinderea suportului proiectoarelor, de jugul inferior al furcii, o sa iasa misto rau plus ca lumina va fi proiectata in functie de miscarea pozitiei furcii (stanga-dreapta). Cumparatul proiectoarelor conteaza, caci suportul si prinderea se rezolva Mesaj completat La cat rezista instalatia electrica la mobra...nu e prea mult 2 becuri de 55 de W? (110 W total) pentru instalatia electrica. Alternatorul TDM-ului, la o turatie optima de 3000-4000 rpm, dezvolta o putere de 350W. Deci e suficient pt destui consumatori, cu conditia sa nu-i tineti porniti mult timp la relantiu, caci la relantiu, alternatorul, nu dezvolta suficienta putere pt intregii consumatori (farurile, proiectoarele, manerele incalzite, becuri pozitie si frana, scanteie bujii, etc.). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 (editat) Salut.. Uita`te la filmuletzele astea.. : http://www.youtube.com/watch?v=t2WhweL4hVI...=PL&index=8 la cea din urma, chiar la sfarsitul filmuletzului aduce camera la motor, si se aude perfect tzacanitu acela, ce se aude si la al meu.. Vezi poate se aude la fel si al mobra ta. Eu am schimbat lantzul de distributzie, si glasul motorului s`a schimbat putzin, dar se mai tot aude tzacanitu ala. Dupa parerea mea trebuiesc reglate supapele, dar nus tiu sigur.. Oricum. dak afli ceva.. sa ne comunici si noua.. Succes! Asfalt uscat! motociclism Tu ai vazut k TDm`ul are 2 pompe de ulei? una care trage, si una care impinge uleiul? Editat Decembrie 27, 2009 de AKY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 AKY aa e tdm-ul tau???? ce naiba vrei sa-i faci? Mesaj completat /index.php?...p;#entry2244763 am ramas mut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Fotok felicitari pentru noul TDM. Si imi cer scuze pentru ca nu am mai dat un semn de viata, dar am avut accident cu motorul si am fost operat la piciorul stang. Si mai trebuie sa-ti multumesc pentru crash-barul pe care l-ai pus pe motor. M-a salvat, iar motocicleta nu a patit absolut nimic. Merge perfect, porneste la prima cheie(mai greu cu butonul de start, dar am gasit la Cavaler comenzi dreapta), numai eu sunt defect. Nu ceva foarte grav, dar stau cam 3-4 luni pe bara. Bine ca e iarna. Cavalere, astept un PM de la tine cu raspunsul la propunerea mea si cu nr. de telefon daca esti de acord cu ea. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 (editat) am gasit ceva interesant teste si pareri despre anvelope am pus in semnatura link-ul Editat Decembrie 29, 2009 de cristian72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 pacat ca searchu nu merge si la anvelopele moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 pacat ca searchu nu merge si la anvelopele moto ba merge uite ce vrea eu http://www.tyretest.com/motorradreifen/mic...rear/index.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 pe fata nu gasesti modelul asta. mai bine pui un K76 de heidenau. rezista dublu si ai aderenta excelenta si pe ud si pe praf, si pe forestiere si pe strada, doar in noroi nu se descurca. asta stiu de la cineva care l-a folosit in aproape toate conditiile. face acelasi lucru ca mezelr tourance doar ca la jumate din pret la noi fata este cel mai greu de echipat fiindca cei 18 inchi nu sunt intalniti la multe motorete. cele mai bune optiuni sunt: heidenau k60, michelin sirac, continental escape. Astea fiind cauciuri duale. de strada e mult mai usor de ales. totul depinde de ceea ce doreste pilotul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 totul depinde de ceea ce doreste pilotul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 (editat) ok! avand in vedere pretul si calitatea ma pregatesc sa achizitionez! dar pentru fata ? ce sa-mi iau? nu am vazut acest model pt fata! Editat Decembrie 30, 2009 de cristian72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 ok! avand in vedere pretul si calitatea ma pregatesc sa achizitionez!dar pentru fata ? ce sa-mi iau? nu am vazut acest model pt fata! ti-am raspuns mai sus cele mai bune optiuni sunt: heidenau k60, michelin sirac, continental escape. Astea fiind cauciuri duale. nu iti lua anakee pe spate. pe ud aluneca si TDM-ul are prea mult nerv si vei pierde aderenta. ia pe spate un heidenau k76 sau un Mezler tourance sau Karoo (T) (al doilea e craponat dar rezista peste 10.000 km daca ii mentii presiunea de 1,5 ca sa se uzeze uniform Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 ok! avand in vedere pretul si calitatea ma pregatesc sa achizitionez!dar pentru fata ? ce sa-mi iau? nu am vazut acest model pt fata! Eu am deocamdata montate pe mobra, un Conti Escape pe fata si un Metzeler Karoo T pe spate. Sunt foarte multumit de ele cum se comporta atat pe macadam cat si pe asfalt, avand in vedere ca amandoua sunt cramponate. Acum depinde numai de tine pe unde vrei sa mergi cu mobra, doar pe asfalt sau mixt (macadam, forestiere, asfalt, drum de tara). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hicea_mihai Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Salut hei. Daca cineva vinde topcase si/sau sidecase pentru Yamaha TDM 850 an2000 , va rog sa am anuntati pe PM. Ma intereseza de altfel si un bugspoiler. De la Zalau va transmit toate cele bune , sanatate , putere de munca , an nou fericit sa ne vedem cu bine pe asfalte si nu numai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Fotok felicitari pentru noul TDM. Si imi cer scuze pentru ca nu am mai dat un semn de viata, dar am avut accident cu motorul si am fost operat la piciorul stang. Si mai trebuie sa-ti multumesc pentru crash-barul pe care l-ai pus pe motor. M-a salvat, iar motocicleta nu a patit absolut nimic. Merge perfect, porneste la prima cheie(mai greu cu butonul de start, dar am gasit la Cavaler comenzi dreapta), numai eu sunt defect. Nu ceva foarte grav, dar stau cam 3-4 luni pe bara. Bine ca e iarna. Cavalere, astept un PM de la tine cu raspunsul la propunerea mea si cu nr. de telefon daca esti de acord cu ea. Bafta! Imi pare rau sa aud asta:( Ai inmatriculat motoru? Dupa cum stiu eu daca nu ai facut inamtriculare sau macar radiere vei primi si o mica amenda. Cred ca termenul este de 1 luna. Dar asta sa fie cel mai mare gand al tau. Important este sa sa insanatosesti cat mai grabnic. Astept o copie dupa carte de indentitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Fotok, am reusit sa inmatriculez motorul, dar trebuie sa recunosc ca a fost un chin. Reusisem sa ajung sa fac identificarea si sa o declar la fisc, dar nu apucasem sa ajung la politie la inmatriculari. Apoi am avut accidentul, am fost operat la picior si a trebuit sa ma duc in carje la politie pentru ca acolo trebuie sa te duci personal. Nu vreau sa spun ca nici un notar nu a vrut sa vina acasa sa pot face imputernicire pe numele tatalui meu sau al sotiei(a fost tatal meu la vreo 7-8 notari si a incercat sa faca imputernicire si nu au vrut pentru ca nu eram de fata, dar nici acasa nu au venit), asa ca fuga la politie in carne si oase. Partea super tare este ca sunt cercetat penal pentru ca m-am vatamat corporal la accident si mi-au luat si permisul cu toate ca nu am lovit pe nimeni si nici nu m-a lovit cineva. Vreau sa-i dau in judecata pentru abuz in serviciu pe cei doi militieni care mi l-au luat. Mai ales ca accidentul a fost destul de stupid: un conservar a facut stanga peste linie dubla continua exact in fata mea, eu tocmai ma pregateam sa schimb viteza si eram cu piciorul sub schimbator(din 1 in 2 schimbam- aveam 5 la ora), am franat brusc, franele TDM-ului si-au facut treaba si motorul s-a oprit, dar eu nu am mai apucat sa scot piciorul si, astfel, motocicleta a cazut pe piciorul meu stang. Rezultat: multiple fracturi de metatarsiene si tarsiene. Nu eram inca obisnuit cu frana spate a TDM-ului si eu venind de pe Virago, care are pe spate frana pe tambur, am actionat-o prea puternic si ... gata! Am dat cu prostul de asfalt(va dati seama ce jena mi-a fost pentru ca aproape ca am cazut de pe loc, pardon, chiar eram oprit). De asemenea, nu pot sa nu va spun ca ala cu conserva a taiat-o imediat si nu am numarul lui de inmatriculare(cu toate ca nu stiu daca aveam vreo sansa contra lui) si nu a oprit absolut nimeni sa ma ajute. Am fost ajutat de o mamaie de 70 de ani cu nepotul de mana: m-a ajutat sa-mi scot piciorul de sub motor, sa-l ridic si sa-l car pe marginea drumului. Sa traiasca o mie de ani si sa fie sanatoasa! Gata cu accidentul, da-l dracu'! Floriane, in alta ordine de idei, pot sa scanez CIV-ul si sa ti-o trimit? Cred ca te-am mai intrebat cand am cumparat motorul, dar crede-ma ca am uitat ce mi-ai raspuns. Ca sa nu stau s-o pun in plic la posta. Multumesc de urari si multa bafta tuturor TDM-istilor! P.S.: Dupa cum am spus, motorul merge ceas si, acum, datorita Cavalerului, o sa aiba si comenzile dreapta(in special butonul de start) schimbate si in stare foarte buna de functionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 Fotok, am reusit sa inmatriculez motorul, dar trebuie sa recunosc ca a fost un chin. Reusisem sa ajung sa fac identificarea si sa o declar la fisc, dar nu apucasem sa ajung la politie la inmatriculari. Apoi am avut accidentul, am fost operat la picior si a trebuit sa ma duc in carje la politie pentru ca acolo trebuie sa te duci personal. Nu vreau sa spun ca nici un notar nu a vrut sa vina acasa sa pot face imputernicire pe numele tatalui meu sau al sotiei(a fost tatal meu la vreo 7-8 notari si a incercat sa faca imputernicire si nu au vrut pentru ca nu eram de fata, dar nici acasa nu au venit), asa ca fuga la politie in carne si oase. Partea super tare este ca sunt cercetat penal pentru ca m-am vatamat corporal la accident si mi-au luat si permisul cu toate ca nu am lovit pe nimeni si nici nu m-a lovit cineva. Vreau sa-i dau in judecata pentru abuz in serviciu pe cei doi militieni care mi l-au luat. Mai ales ca accidentul a fost destul de stupid: un conservar a facut stanga peste linie dubla continua exact in fata mea, eu tocmai ma pregateam sa schimb viteza si eram cu piciorul sub schimbator(din 1 in 2 schimbam- aveam 5 la ora), am franat brusc, franele TDM-ului si-au facut treaba si motorul s-a oprit, dar eu nu am mai apucat sa scot piciorul si, astfel, motocicleta a cazut pe piciorul meu stang. Rezultat: multiple fracturi de metatarsiene si tarsiene. Nu eram inca obisnuit cu frana spate a TDM-ului si eu venind de pe Virago, care are pe spate frana pe tambur, am actionat-o prea puternic si ... gata! Am dat cu prostul de asfalt(va dati seama ce jena mi-a fost pentru ca aproape ca am cazut de pe loc, pardon, chiar eram oprit). De asemenea, nu pot sa nu va spun ca ala cu conserva a taiat-o imediat si nu am numarul lui de inmatriculare(cu toate ca nu stiu daca aveam vreo sansa contra lui) si nu a oprit absolut nimeni sa ma ajute. Am fost ajutat de o mamaie de 70 de ani cu nepotul de mana: m-a ajutat sa-mi scot piciorul de sub motor, sa-l ridic si sa-l car pe marginea drumului. Sa traiasca o mie de ani si sa fie sanatoasa! Gata cu accidentul, da-l dracu'!Floriane, in alta ordine de idei, pot sa scanez CIV-ul si sa ti-o trimit? Cred ca te-am mai intrebat cand am cumparat motorul, dar crede-ma ca am uitat ce mi-ai raspuns. Ca sa nu stau s-o pun in plic la posta. Multumesc de urari si multa bafta tuturor TDM-istilor! P.S.: Dupa cum am spus, motorul merge ceas si, acum, datorita Cavalerului, o sa aiba si comenzile dreapta(in special butonul de start) schimbate si in stare foarte buna de functionare. Insanatosire grabnica, domne, si la primavara hopa sus pe tdm . La cati mai multi km cu el, fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 urat. fara nici o umbra de rautate : da daca iei pe cineva ca si maicamea de exemplu, care vede ca un motorist merge cu 5 la ora si franeaza in asa fel incat sa se ologeasca, primu lucru PLEACA ca poate ala ii beat sau n-are permis, sau cine stie ce aberatii, si numa iti faci de lucru cu declaratiile (mai ales daca ete autor moral din vreo perspectiva). practic disecand : daca intre autovehicule,in shpetza conserva si mobra, nu a existat impact, politia nu are obectu muncii ... n`are ce sa se bage, eventual daca ai distrus patrimoniu` (ai picat exact pe o banca sau mai stiu eu ce) municipalitatea poate sa te dea in judecata sau sa iti faca amenda contravaloarea reparatiilor; deci inca o data conservarului chiar daca ii luai numarul, nu aveai ce sa ii faci - chiar si cu martori , nu era izvor de nici un fel de cercetare. ia toate hartiile, pune la catastif toate procesele verbale, si daca crezi de cuviinta, scaneaza-le si trimite-mi-le, poate te ajut cu niste idei. sanatate cat mai multa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 (editat) barboge o sa ai de tras de pe urma acesti c*c*t de accident. am un amic exact in aceeasi situatie. uite aici link pt mai multe detalii /index.php?showtopic=459319 doar ca la el soferu si-a recunoscut vina desi nu a existat contact. Mesaj completat PS in alta ordine de idei, care se baga la Bikes on ice? 19-21 feb. Editat Decembrie 30, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.