truckeru_09 Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 14,8V incarcare maxima fara consumatori, 14,2V cu farurile aprinse la turatie de cel putin 3.500 rpm. masa la releul asta original e prin el si are 4 fire. la ala cu 5 fire nu stiu cum e. tu pe instalatie ai asa. 3 fire albe care vin de la alternator si un fir rosu care duce curentu la baterie pt a o incarca si alimenta intreaga motoreta. Firul negru care se prinde in surub e masa Mesaj completat PS atentie ca releul care il iei sa il iei de la mobra care sa nu aibe motor de turatie (adica sa nu fie o vitezana sau ceva cu motor care se duce in 14-15rpm) asa mi-a recomandat electricianu care mi-a verificat mobra. daca nu ma insel releut de la 4tx se potriveste si cel de vstrom Multumesc mult CAVALERE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 pt putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 (editat) Acelasi releu e si pe Yamaha XJ600s/n model '92-'96. Mesaj completat Cand am dat edit mi-a luat doar poza. Aveti mai sus un 4BR carenat; nu-i sta deloc rau, nu? (fata de 900, unde carenele oricum sunt facute de alti producatori) Pentru cei interesati: tcpsa.com Editat Ianuarie 5, 2010 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 ia toate hartiile, pune la catastif toate procesele verbale, si daca crezi de cuviinta, scaneaza-le si trimite-mi-le, poate te ajut cu niste idei. Ishmael, se pare ca mai am o problema. Nu am nici o hartie in afara de o dovada, care a ajuns la mine dupa 3 saptamani de la accident. Daca nu se ducea tatal meu pana la ei, nici pe asta nu o vedeam. Si in dovada smecherul de militian a scris cam asa: ca mi-a retinut permisul de conducere in locul...., deoarece "a condus motocicleta cu nr. HR-06-FCG si a fost implicat in accident rutier soldat cu vatamarea corporala a unei persoane". De aici reiese cu totul altceva fata de cum s-a intamplat. Oricum, nu exista martori, nu am dat nici o declaratie pana acum(si deja a trecut mai mult de o luna de la accident) si am de gand sa-i dau in judecata cat mai curand posibil. Eu unul nu am gasit nicaieri prin legea asta cu circulatia ca-mi pot retine carnetul pentru ca am fost prost si am cazut. Multumesc oricum, Ishmael. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Acelasi releu e si pe Yamaha XJ600s/n model '92-'96.Mesaj completat Cand am dat edit mi-a luat doar poza. Aveti mai sus un 4BR carenat; nu-i sta deloc rau, nu? (fata de 900, unde carenele oricum sunt facute de alti producatori) Pentru cei interesati: tcpsa.com nu prea imi place cum arata. mie imi place acest 900 (la care daca va uitati atent observati furca up-side down) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Mie mi se pare exact invers... asta galbena cel putin e infecta La 4BR exista o continuitate in design-ul carenei inferioare, pe cand la 900 se vede clar ca e un "add-on". Arata ca un peste urat cu burta plina de icre ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 sincer acum, mie plasticele astea mi se par inutile. ai scapat-o pe lateral si gata 350 e iuro.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 sincer acum, mie plasticele astea mi se par inutile. ai scapat-o pe lateral si gata 350 e iuro.... Plus ca la fiecare schimb de ulei tre sa stai sa le dai jos. Nici macar nivelul nu poti sa-l verifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 tu-l schimbi la 10.000 nu e asa decomplicat dar noi la 6000km Mesaj completat care va pricepeti dati aici un raspuns /index.php?...t&p=2248822 ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Mie mi se pare exact invers... asta galbena cel putin e infecta Ce e infect? Culoarea sau modelul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 (editat) Ce e infect?Culoarea sau modelul? nici una, nici alta; cred ca florin se referea la cum se continua carenele suplimentare si faptul ca nu arata bine deloc ( in opinia lui) mie imi place ala galben dar in secunda 2 in care l-as avea, plasticele alea suplimentare ar ajunge pe ebay mi-as pune un crash bar sanatos Mesaj completat Voi nu ati vrea roata de 19" pe fata? Editat Ianuarie 5, 2010 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Ce e infect?Culoarea sau modelul? Carena in primul rand, dar aproape tot de pe mobra aia e aiurea... parbrizul, tigania cu numarul 46... iar culoarea (fara suparare ) parca accentueaza toata treaba. Neagra de ex. ar fi aratat cam asa (zici ca-i morsa) De, gusturile nu se discuta, dar dupa mine astea ar fi niste 900 misto. Si alea visinii is faine, dar n-am vazut decat in stare originala pe culoarea asta: == Roata de 19 n-as pune; am vazut topicul de pe "Service". Pare destul de complicata / scumpa operatiunea plus ca: - pe asfalt n-ar fi nici un avantaj, din contra; - daca nu-i inalti spatele, o sa-i modifici ciclistica intr-un mod foarte nefavorabil... o duci inspre chopper; pe de alta parte, daca ii inalti si spatele, o inalti cu mai bine de 1cm si din cate stiu nu iti doresti asta. - in offroad cred ca poti sa pui linistit anvelopele alea de spate consacrate, ca tot cramponate sunt; - roata de 18 pe fata e unul din "trademark"-urile TDMului, ar fi pacat sa renunti la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 ... iar culoarea (fara suparare ) parca accentueaza toata treaba. Neagra de ex. ar fi aratat cam asa (zici ca-i morsa) Galbenul e o culoare foarte frumoasa si care reflecta optimism Si care e splendid in combinatie cu negrul Dar negrul fara nicio variatiune reflecta pesimismul Si e sec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Galbenul e o culoare foarte frumoasa si care reflecta optimismSi care e splendid in combinatie cu negrul De acord, dar folosit cu masura: (S-ar putea de asemenea sa fie o nuanta mai inchisa.) Nici astora nu le sta rau: Dar cand combini "galben cu galben" deja e prea mult: (campioana noastra) Ce-i drept, e cea mai vizibila culoare in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Galbenul e o culoare foarte frumoasa si care reflecta optimismSi care e splendid in combinatie cu negrul Dar negrul fara nicio variatiune reflecta pesimismul Si e sec pai si vrei sa te minta oamenii, sa-ti arate mobra galbena si inauntru sa fie intuneric? asta e situatia, unii dintre noi sintem mai pesimisti si nici nu ne este frica sa ne aratam starea de spirit. prefer negru sec decit galben sec. dark as my inner soul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Ce-i drept, e cea mai vizibila culoare in trafic. Bingo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 ba verdele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 6, 2010 Share Postat Ianuarie 6, 2010 Carena in primul rand, dar aproape tot de pe mobra aia e aiurea... parbrizul, tigania cu numarul 46... iar culoarea (fara suparare ) parca accentueaza toata treaba. Neagra de ex. ar fi aratat cam asa (zici ca-i morsa) De, gusturile nu se discuta, dar dupa mine astea ar fi niste 900 misto. Si alea visinii is faine, dar n-am vazut decat in stare originala pe culoarea asta: == Roata de 19 n-as pune; am vazut topicul de pe "Service". Pare destul de complicata / scumpa operatiunea plus ca: - pe asfalt n-ar fi nici un avantaj, din contra; - daca nu-i inalti spatele, o sa-i modifici ciclistica intr-un mod foarte nefavorabil... o duci inspre chopper; pe de alta parte, daca ii inalti si spatele, o inalti cu mai bine de 1cm si din cate stiu nu iti doresti asta. - in offroad cred ca poti sa pui linistit anvelopele alea de spate consacrate, ca tot cramponate sunt; - roata de 18 pe fata e unul din "trademark"-urile TDMului, ar fi pacat sa renunti la ea pt mine orice 900 mi-ar placea, chiar si unu pocnit. == Roata de 19" - exista un remediu ca sa nu ii stric ciclistica. o las mai jos din juguri - orice cm in plus la mine e un mare dezavantaj - te referi la un k60 pus pe roata fata? - aici ai pus un punct pe i in concluzie. Inca studiez piata. Momentan ne avand bani pt aceasta operatiune (altelef fiind mai important) voi continua research-ul, in speranta ca voi gasi macar janta potrivita. Roata de 19" are avantaje si dezavantaje in cazul de fata, marele dezavantaj este ca pt o treaba buna trebuie bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 (editat) Cavalere, acesta este inaltatorul de ghidon despre care-ti vorbeam la telefon. E o idee misto, iar pentru mine e mult mai manevrabila mobra pe off. Iar windshield-ul arata acum, dupa mica modificare, astfel: Numai bine Editat Ianuarie 7, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 pt mine orice 900 mi-ar placea, chiar si unu pocnit.== Roata de 19" - exista un remediu ca sa nu ii stric ciclistica. o las mai jos din juguri - orice cm in plus la mine e un mare dezavantaj - te referi la un k60 pus pe roata fata? - aici ai pus un punct pe i in concluzie. Inca studiez piata. Momentan ne avand bani pt aceasta operatiune (altelef fiind mai important) voi continua research-ul, in speranta ca voi gasi macar janta potrivita. Roata de 19" are avantaje si dezavantaje in cazul de fata, marele dezavantaj este ca pt o treaba buna trebuie bani De cele mai multe ori un 900 pocnit e un 900 (foarte) scump de reparat, nu uita. == Asa, cu roata aia de 19", Contraargumente si precizari - Episodul 2: - Cu lasatul din juguri presupun ca e o varianta, doar sa nu ajungi cu aparatoarea-n radiator. - Nu cunosc anvelopele de offroad, dar n-are Rockeru' la fel? La TDM900 (120/70) stiu ca erau cel putin 2 variante... anvelope de spate ptr fata, pe 18. - Daca la ITP scapi, desi o sa fie din ce in ce mai greu si aici, la autentificarea RAR sigur nu scapi... asta inseamna ca atunci cand o sa vinzi mobra, ori tu ori cumparatorul, daca ii pasezi lui problema, n-o sa poateti trece cu ea. De obicei e suficient sa ai cauciucuri neconforme cu CIV-ul si te resping. Deci ori a) mai vezi tu pana atunci; b ) pastrezi furca si roata si stai juma de zi sa faci jonctiunea inainte de RAR; c) te bagi sa faci omologare individuala.; d)n-o sa vinzi niciodata mobra sau n-o sa ai nevoie de banii de pe ea ptr urmatoarea - bizoo_n parca facea treaba asta; e) stai cuminte. - O conta 1" prin alte parti, dar in roata fata cred ca cel mai putin Deci nu se punea problema de avantaj al geometriei rotii ptr offroad. - Iti iei Super Tenere cu 21", o cobori din suspensii sau cu "lowering-kit", ii subtiezi un pic saua si gata povestea. Bine, dar la poza, la intalnirile TDM, o sa stai la margine. Iar windshield-ul arata acum, dupa mica modificare, astfel: Fanta aia de jos e anti-turbulente, se simte diferenta cu ea? Am vazut ca Hondele au chestia asta, dar la TDM ai si parbrizul destul de departe de pilot. Pana la urma cum e, mai ai zgomot in casca sau nu? Dpdv estetic, l-ai "dantelat" totusi cam mult pe margini si la colturi jos. Taieturile si trasarea arcelor de cerc cu ce le-ai facut? Au iesit foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Iar windshield-ul arata acum, dupa mica modificare, astfel: Numai bine Esti fenomenal. Poate si norocos.. Putin.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Cavalere, acesta este inaltatorul de ghidon despre care-ti vorbeam la telefon. E o idee misto, iar pentru mine e mult mai manevrabila mobra pe off. Iar windshield-ul arata acum, dupa mica modificare, astfel: Numai bine Rockeru este un inginer care tace si face, dar le face de nu te vezi. Imi place cum le coace asa pe neve si pac ti le pune pe forum sa te minunezi si sa te gandesti ca vreau si eu asa Rockere, jos palaria tata! Mesaj completat De cele mai multe ori un 900 pocnit e un 900 (foarte) scump de reparat, nu uita.== Asa, cu roata aia de 19", Contraargumente si precizari - Episodul 2: - Cu lasatul din juguri presupun ca e o varianta, doar sa nu ajungi cu aparatoarea-n radiator. - Nu cunosc anvelopele de offroad, dar n-are Rockeru' la fel? La TDM900 (120/70) stiu ca erau cel putin 2 variante... anvelope de spate ptr fata, pe 18. - Daca la ITP scapi, desi o sa fie din ce in ce mai greu si aici, la autentificarea RAR sigur nu scapi... asta inseamna ca atunci cand o sa vinzi mobra, ori tu ori cumparatorul, daca ii pasezi lui problema, n-o sa poateti trece cu ea. De obicei e suficient sa ai cauciucuri neconforme cu CIV-ul si te resping. Deci ori a) mai vezi tu pana atunci; b ) pastrezi furca si roata si stai juma de zi sa faci jonctiunea inainte de RAR; c) te bagi sa faci omologare individuala.; d)n-o sa vinzi niciodata mobra sau n-o sa ai nevoie de banii de pe ea ptr urmatoarea - bizoo_n parca facea treaba asta; e) stai cuminte. - O conta 1" prin alte parti, dar in roata fata cred ca cel mai putin Deci nu se punea problema de avantaj al geometriei rotii ptr offroad. - Iti iei Super Tenere cu 21", o cobori din suspensii sau cu "lowering-kit", ii subtiezi un pic saua si gata povestea. Bine, dar la poza, la intalnirile TDM, o sa stai la margine. macar sa gasesc eu unu pocnit usor, ca il fac in timp poate dura ani atata timp cat 3vd-ul il pastrez pe veci == - il las din juguri dar voi verifica sa nu se intample asta. desi e cam greu de crezut - la 900 este tot 110/70 , exista variante mai multe dar sunt anvelope de spate care le montezi invers pe fata - intentia mea este sa schimb doar janta si in caz de itp o schimb si gata Alega varianta d si cu varianta ajutatoare e - ST nu, nu si nu, nu ca ar fi o mobra naspa sau ceva de genu dar e mai vaca decat TDM-ul. Poate ST 2010 Mesaj completat Fanta aia de jos e anti-turbulente, se simte diferenta cu ea? Am vazut ca Hondele au chestia asta, dar la TDM ai si parbrizul destul de departe de pilot. Pana la urma cum e, mai ai zgomot in casca sau nu? Dpdv estetic, l-ai "dantelat" totusi cam mult pe margini si la colturi jos. Taieturile si trasarea arcelor de cerc cu ce le-ai facut? Au iesit foarte ok. fanta aia era de la inceput. cu forma aia a venit parbrizu, Rockeru a decupat din partea superioara. aici si eu sunt curios cum de le-a facut simetrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 Rockeru este un inginer care tace si face, dar le face de nu te vezi. Imi place cum le coace asa pe neve si pac ti le pune pe forum sa te minunezi si sa te gandesti ca vreau si eu asa Rockere, jos palaria tata! Mersi Cavalere Mai vin eu pe viitor cu ceva idei de imbunatatire, cel putin pt mine, al mobrei Mesaj completat Fanta aia de jos e anti-turbulente, se simte diferenta cu ea? Am vazut ca Hondele au chestia asta, dar la TDM ai si parbrizul destul de departe de pilot. Pana la urma cum e, mai ai zgomot in casca sau nu? Dpdv estetic, l-ai "dantelat" totusi cam mult pe margini si la colturi jos. Taieturile si trasarea arcelor de cerc cu ce le-ai facut? Au iesit foarte ok. Mesaj completat fanta aia era de la inceput. cu forma aia a venit parbrizu, Rockeru a decupat din partea superioara. aici si eu sunt curios cum de le-a facut simetrice Da, intradevar fanta aceea era de la incelut la parbriz, eu doar l-am modificat in proportie de 70%, pt a mi se potrivi si sa-mi si placa. De taiat l-am taiat foarte usor fara sa crape cu ajutorul fierastraului electric de mana pendular(acela cu panza verticala, subtire). Cavalere taieturile sunt desenate, in prealabil, cu o carioca pe parbriz, pentru simetrie, iar apoi intra in actiune fierastraul. Asa arata parbrizul initial cand l-am cumparat: Mesaj completat Arcele acelea taiate in parbriz jos, de-o parte si de alta, le-am facut pentru a putea lua viraj maxim cu ghidonul. Aveam nevoie mai ales ca am si protectiile pe el. Mesaj completat Esti fenomenal.Poate si norocos.. Putin.. Mersi Zoly Nu stiu ce sa zic la partea cu norocul, habar nu am. Mesaj completat Fanta aia de jos e anti-turbulente, se simte diferenta cu ea? Am vazut ca Hondele au chestia asta, dar la TDM ai si parbrizul destul de departe de pilot. Pana la urma cum e, mai ai zgomot in casca sau nu? Zgomot nu mai am in casca, merg chiar linistit cu 100-110 km/h si nu simt mare lucru, nu prea zici ca stai pe mobra. E misto caci poti merge km in sir fara sa a-i vreo problema cu oboseala. De aceea pot face linistit cate 800-1000 de km, intr-o singura zi. In legatura cu distanta parbriz-pilot, stiu (am si probat) o gramada de mobre tourer, care au cel putin distanta ca la TDM, printre care se numara V-Stromu 650/1000, BMW 1100/1150/1200, Aprilia Caponord 1000 si altele cu siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 7, 2010 Share Postat Ianuarie 7, 2010 - ST nu, nu si nu, nu ca ar fi o mobra naspa sau ceva de genu dar e mai vaca decat TDM-ul O vaca mai usoara si mai manevrabila pe offroad, te asigur Si mai termina cu complexul asta ca nu ajungi jos cu picioarele, ajunge un picior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.