Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pentru ca honda e honda eu am ales Yamaha :D

:D :o Si eu am renuntat la Honda CB pentru a avea o Yamaha TDM :D

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmatoarea mea moto va fi un Varadero. Sunt locuri unde cu TDM-ul nu pot ajunge.

Pe pariu! :o

Varadero intrece TDM-ul doar la confort si ca e pe injectie, atata tot, in rest nimic.

A, era sa uit, cum a zis si Cavaleru, la greutate si putin la putere

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe pariu! :o

Varadero intrece TDM-ul doar la confort si ca e pe injectie, atata tot, in rest nimic.

A, era sa uit, cum a zis si Cavaleru, la greutate si putin la putere

 

 

depinde de an injectia. oricum TDM-ul e mai usor si ma suplu.

 

Varadero are cateva dezavantaje dar si avantaje:

 

Avantaje: cuplu, CP, comoditate, protectie la vant, rezervor de 25L, roata de 19", CBS (combined braking system)

Dezavantaje: greutate, radiatoare sunt laterale, sa inalta si lata ( pt mine e un mare dezvantaj, combinat cu greutatea mai mare o face inpracticabila de catre persoanele mai scurte in picioare), consum mai mare

 

TDM-ul de 900 are si plusuri si minusuri

 

Avantaje: suplete, greutate mica, motor mai liniar, consum mai mic, autonomia egala cu a varaderoului desi rezervorul e de 22l, spatiu sub sa, roata de 18" manevrabilitate crescuta pe traseele sinuoase

Dejavantaje: roata 18" (nu gasesti anvelope on/off), protectie slaba la vant

Mesaj completat

garda la sol 181 mm pt varadero si doar 160mm pentru TDM

Mesaj completat

greutatea cu plinurile facute 277kg varadero 223 TDM

imi pare o diferenta colosala

Mesaj completat

PS urmatoarea motocicleta pe care as dori sa o am daca nu as fi conditionat de bani este KTM 990 adventure.

 

sa mergi cu 180 km/h pe un drum forestier spune multe despre potentialul acestei mobre. singurul ei dezavantaj este consumul maricel 7-8 L/100km

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmatoarea mea moto va fi un Varadero. Sunt locuri unde cu TDM-ul nu pot ajunge.

Inclin sa cred ca unde ajungi cu Varadero ajungi si cu TDM, iar diferentele (nu prea mari de altfel) la garda si suspensii nu schimba radical motocicleta.

Plus ca:

varadero este mai mare si mai grea decat tdm-ul.

 

Pana la urma, din punctul asta de vedere, mai importante decat mobra sunt anvelopele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este cel original!!

Cavalere asta original are masa prin el nu are fir separat pt masa acum am pe roscata un releu luat cu imprumut de la un prieten dar are fir separat pt masa si a venit vremea sa-l dau anapoi al am din vara si e ok. Pe releele astea nu scrie ce valori scot ?

Am gasit un releu dar nu e de TDM e cu 5 iesiri cine al are spune ca e ok pt TDM ce valori trebuie sa am la ancarcare sa fie bun adica cat trebuie sa scoata :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14,8V incarcare maxima fara consumatori, 14,2V cu farurile aprinse la turatie de cel putin 3.500 rpm.

 

masa la releul asta original e prin el si are 4 fire.

 

la ala cu 5 fire nu stiu cum e. tu pe instalatie ai asa. 3 fire albe care vin de la alternator si un fir rosu care duce curentu la baterie pt a o incarca si alimenta intreaga motoreta. Firul negru care se prinde in surub e masa

Mesaj completat

PS atentie ca releul care il iei sa il iei de la mobra care sa nu aibe motor de turatie (adica sa nu fie o vitezana sau ceva cu motor care se duce in 14-15rpm)

 

asa mi-a recomandat electricianu care mi-a verificat mobra.

 

daca nu ma insel releut de la 4tx se potriveste si cel de vstrom :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14,8V incarcare maxima fara consumatori, 14,2V cu farurile aprinse la turatie de cel putin 3.500 rpm.

 

masa la releul asta original e prin el si are 4 fire.

 

la ala cu 5 fire nu stiu cum e. tu pe instalatie ai asa. 3 fire albe care vin de la alternator si un fir rosu care duce curentu la baterie pt a o incarca si alimenta intreaga motoreta. Firul negru care se prinde in surub e masa

Mesaj completat

PS atentie ca releul care il iei sa il iei de la mobra care sa nu aibe motor de turatie (adica sa nu fie o vitezana sau ceva cu motor care se duce in 14-15rpm)

 

asa mi-a recomandat electricianu care mi-a verificat mobra.

 

daca nu ma insel releut de la 4tx se potriveste si cel de vstrom :o

Multumesc mult CAVALERE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi releu e si pe Yamaha XJ600s/n model '92-'96.

Mesaj completat

Cand am dat edit mi-a luat doar poza. Aveti mai sus un 4BR carenat; nu-i sta deloc rau, nu? (fata de 900, unde carenele oricum sunt facute de alti producatori)

Pentru cei interesati: tcpsa.com

post-5978-1262678653_thumb.jpg

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia toate hartiile, pune la catastif toate procesele verbale, si daca crezi de cuviinta, scaneaza-le si trimite-mi-le, poate te ajut cu niste idei.

 

Ishmael, se pare ca mai am o problema. Nu am nici o hartie in afara de o dovada, care a ajuns la mine dupa 3 saptamani de la accident. Daca nu se ducea tatal meu pana la ei, nici pe asta nu o vedeam. Si in dovada smecherul de militian a scris cam asa: ca mi-a retinut permisul de conducere in locul...., deoarece "a condus motocicleta cu nr. HR-06-FCG si a fost implicat in accident rutier soldat cu vatamarea corporala a unei persoane". De aici reiese cu totul altceva fata de cum s-a intamplat. Oricum, nu exista martori, nu am dat nici o declaratie pana acum(si deja a trecut mai mult de o luna de la accident) si am de gand sa-i dau in judecata cat mai curand posibil. Eu unul nu am gasit nicaieri prin legea asta cu circulatia ca-mi pot retine carnetul pentru ca am fost prost si am cazut. Multumesc oricum, Ishmael.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acelasi releu e si pe Yamaha XJ600s/n model '92-'96.

Mesaj completat

Cand am dat edit mi-a luat doar poza. Aveti mai sus un 4BR carenat; nu-i sta deloc rau, nu? (fata de 900, unde carenele oricum sunt facute de alti producatori)

Pentru cei interesati: tcpsa.com

nu prea imi place cum arata. mie imi place acest 900 (la care daca va uitati atent observati furca up-side down)

post-21191-1262716634_thumb.jpg

post-21191-1262716645_thumb.jpg

post-21191-1262716653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare exact invers... asta galbena cel putin e infecta :o

La 4BR exista o continuitate in design-ul carenei inferioare, pe cand la 900 se vede clar ca e un "add-on". Arata ca un peste urat cu burta plina de icre :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer acum, mie plasticele astea mi se par inutile. ai scapat-o pe lateral si gata 350 e iuro....

Plus ca la fiecare schimb de ulei tre sa stai sa le dai jos. Nici macar nivelul nu poti sa-l verifici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...