Cavaleru Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 pentru ca honda e honda eu am ales Yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 2, 2010 Share Postat Ianuarie 2, 2010 (editat) pentru ca honda e honda eu am ales Yamaha Si eu am renuntat la Honda CB pentru a avea o Yamaha TDM Editat Ianuarie 2, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 Urmatoarea mea moto va fi un Varadero. Sunt locuri unde cu TDM-ul nu pot ajunge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 varadero este mai mare si mai grea decat tdm-ul. in ce sens spui ca nu ajunge tdm-ul unde ajunge varadero-ul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 (editat) Urmatoarea mea moto va fi un Varadero. Sunt locuri unde cu TDM-ul nu pot ajunge. Pe pariu! Varadero intrece TDM-ul doar la confort si ca e pe injectie, atata tot, in rest nimic. A, era sa uit, cum a zis si Cavaleru, la greutate si putin la putere Editat Ianuarie 3, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 marius are tdm cu injectie si abs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 marius are tdm cu injectie si abs Da, inca un atu. Vezi!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 (editat) Pe pariu! Varadero intrece TDM-ul doar la confort si ca e pe injectie, atata tot, in rest nimic. A, era sa uit, cum a zis si Cavaleru, la greutate si putin la putere depinde de an injectia. oricum TDM-ul e mai usor si ma suplu. Varadero are cateva dezavantaje dar si avantaje: Avantaje: cuplu, CP, comoditate, protectie la vant, rezervor de 25L, roata de 19", CBS (combined braking system) Dezavantaje: greutate, radiatoare sunt laterale, sa inalta si lata ( pt mine e un mare dezvantaj, combinat cu greutatea mai mare o face inpracticabila de catre persoanele mai scurte in picioare), consum mai mare TDM-ul de 900 are si plusuri si minusuri Avantaje: suplete, greutate mica, motor mai liniar, consum mai mic, autonomia egala cu a varaderoului desi rezervorul e de 22l, spatiu sub sa, roata de 18" manevrabilitate crescuta pe traseele sinuoase Dejavantaje: roata 18" (nu gasesti anvelope on/off), protectie slaba la vant Mesaj completat garda la sol 181 mm pt varadero si doar 160mm pentru TDM Mesaj completat greutatea cu plinurile facute 277kg varadero 223 TDM imi pare o diferenta colosala Mesaj completat PS urmatoarea motocicleta pe care as dori sa o am daca nu as fi conditionat de bani este KTM 990 adventure. sa mergi cu 180 km/h pe un drum forestier spune multe despre potentialul acestei mobre. singurul ei dezavantaj este consumul maricel 7-8 L/100km Editat Ianuarie 3, 2010 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 TDM din 2000 de vanzare la Arad Linkul /index.php?...t&p=2232188 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 3, 2010 Share Postat Ianuarie 3, 2010 pozele sunt cateva pagini mai inainte. nu prea imi place cum arata sincer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Urmatoarea mea moto va fi un Varadero. Sunt locuri unde cu TDM-ul nu pot ajunge. Inclin sa cred ca unde ajungi cu Varadero ajungi si cu TDM, iar diferentele (nu prea mari de altfel) la garda si suspensii nu schimba radical motocicleta. Plus ca: varadero este mai mare si mai grea decat tdm-ul. Pana la urma, din punctul asta de vedere, mai importante decat mobra sunt anvelopele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Salutare TDM-isti. Am o intrebare cate fire ies din releul de incarcare original de TDM? Va pun o poza cu un releu si sa imi spuneti daca e original sau nu de TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 este cel original!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 este cel original!! Cavalere asta original are masa prin el nu are fir separat pt masa acum am pe roscata un releu luat cu imprumut de la un prieten dar are fir separat pt masa si a venit vremea sa-l dau anapoi al am din vara si e ok. Pe releele astea nu scrie ce valori scot ? Am gasit un releu dar nu e de TDM e cu 5 iesiri cine al are spune ca e ok pt TDM ce valori trebuie sa am la ancarcare sa fie bun adica cat trebuie sa scoata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 14,8V incarcare maxima fara consumatori, 14,2V cu farurile aprinse la turatie de cel putin 3.500 rpm. masa la releul asta original e prin el si are 4 fire. la ala cu 5 fire nu stiu cum e. tu pe instalatie ai asa. 3 fire albe care vin de la alternator si un fir rosu care duce curentu la baterie pt a o incarca si alimenta intreaga motoreta. Firul negru care se prinde in surub e masa Mesaj completat PS atentie ca releul care il iei sa il iei de la mobra care sa nu aibe motor de turatie (adica sa nu fie o vitezana sau ceva cu motor care se duce in 14-15rpm) asa mi-a recomandat electricianu care mi-a verificat mobra. daca nu ma insel releut de la 4tx se potriveste si cel de vstrom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 14,8V incarcare maxima fara consumatori, 14,2V cu farurile aprinse la turatie de cel putin 3.500 rpm. masa la releul asta original e prin el si are 4 fire. la ala cu 5 fire nu stiu cum e. tu pe instalatie ai asa. 3 fire albe care vin de la alternator si un fir rosu care duce curentu la baterie pt a o incarca si alimenta intreaga motoreta. Firul negru care se prinde in surub e masa Mesaj completat PS atentie ca releul care il iei sa il iei de la mobra care sa nu aibe motor de turatie (adica sa nu fie o vitezana sau ceva cu motor care se duce in 14-15rpm) asa mi-a recomandat electricianu care mi-a verificat mobra. daca nu ma insel releut de la 4tx se potriveste si cel de vstrom Multumesc mult CAVALERE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 pt putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 (editat) Acelasi releu e si pe Yamaha XJ600s/n model '92-'96. Mesaj completat Cand am dat edit mi-a luat doar poza. Aveti mai sus un 4BR carenat; nu-i sta deloc rau, nu? (fata de 900, unde carenele oricum sunt facute de alti producatori) Pentru cei interesati: tcpsa.com Editat Ianuarie 5, 2010 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 ia toate hartiile, pune la catastif toate procesele verbale, si daca crezi de cuviinta, scaneaza-le si trimite-mi-le, poate te ajut cu niste idei. Ishmael, se pare ca mai am o problema. Nu am nici o hartie in afara de o dovada, care a ajuns la mine dupa 3 saptamani de la accident. Daca nu se ducea tatal meu pana la ei, nici pe asta nu o vedeam. Si in dovada smecherul de militian a scris cam asa: ca mi-a retinut permisul de conducere in locul...., deoarece "a condus motocicleta cu nr. HR-06-FCG si a fost implicat in accident rutier soldat cu vatamarea corporala a unei persoane". De aici reiese cu totul altceva fata de cum s-a intamplat. Oricum, nu exista martori, nu am dat nici o declaratie pana acum(si deja a trecut mai mult de o luna de la accident) si am de gand sa-i dau in judecata cat mai curand posibil. Eu unul nu am gasit nicaieri prin legea asta cu circulatia ca-mi pot retine carnetul pentru ca am fost prost si am cazut. Multumesc oricum, Ishmael. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Acelasi releu e si pe Yamaha XJ600s/n model '92-'96.Mesaj completat Cand am dat edit mi-a luat doar poza. Aveti mai sus un 4BR carenat; nu-i sta deloc rau, nu? (fata de 900, unde carenele oricum sunt facute de alti producatori) Pentru cei interesati: tcpsa.com nu prea imi place cum arata. mie imi place acest 900 (la care daca va uitati atent observati furca up-side down) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Mie mi se pare exact invers... asta galbena cel putin e infecta La 4BR exista o continuitate in design-ul carenei inferioare, pe cand la 900 se vede clar ca e un "add-on". Arata ca un peste urat cu burta plina de icre ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 sincer acum, mie plasticele astea mi se par inutile. ai scapat-o pe lateral si gata 350 e iuro.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 sincer acum, mie plasticele astea mi se par inutile. ai scapat-o pe lateral si gata 350 e iuro.... Plus ca la fiecare schimb de ulei tre sa stai sa le dai jos. Nici macar nivelul nu poti sa-l verifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 tu-l schimbi la 10.000 nu e asa decomplicat dar noi la 6000km Mesaj completat care va pricepeti dati aici un raspuns /index.php?...t&p=2248822 ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Mie mi se pare exact invers... asta galbena cel putin e infecta Ce e infect? Culoarea sau modelul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.