Cavaleru Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 am eu far si semnal, cat dai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 Faru e ok, doar p lasticul ce vine din spate exact pe far acela e zob. Am sa fac poze sa fiu mai clar. Daca cineva cunoaste TDM-uri dezmembrate si poate sa imi dea id uri sau nr de telefon de la proprietari...va-si multumii:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 bine ca ai scapat tu intreg, fieru se repara usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 vstrom-ul de 650 are cateva puncte in plus fata de TDM-ul de 850, il compar cu asta pt ca pe asta il stiu, fata de 900 cu care nu am mers deloc. Avantaje: viteza de croaziera este mai mare, este si mai confortabil, protectie mai buna la vant, autonomia este mai mare (si fata de 900), cursa suspensiilor mai mare, suspensia spate se regeaza dintr-un robinet (nici la 900 nu avem asa ceva), farurile lumineaza excelent si fara sa pui xenon, acces usor la baterie, spatiu sub sa imens, roata de 19" ( a devenit o obsesie pe care nu o inteleg ) Trebuie sa te contrazic. TDM900 are suspensia spate reglabila din 3 locuri: compresie si rebound reglabile cu mana din doua rotite si pretensionare reglabila cu cheia. Pun pariu pe un plin de benzina ca am autonomie mai mare ca un Vstrom. La faruri ai dreptate. TDM-ul nu lumineaza nici cat lumanarea. PS: Transmit felicitari lui Fotok ca a scapat intreg SI fara sa cada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Din fericire nu am cazut....chit ca am mers vreo 20 metrii serpuit si urlam in casca de sperietura ... Ai scapat mai mult decat ok si nici mobra nu e atinsa asa de rau pana la urma. Bonus, nici n-ai apucat sa vezi animalul ologit sau zbatandu-se sa moara. Pe la ce viteza s-a intamplat toata treaba, ai apucat sa franezi sau sa schitezi ceva? Trebuie sa te contrazic. TDM900 are suspensia spate reglabila din 3 locuri: compresie si rebound reglabile cu mana din doua rotite si pretensionare reglabila cu cheia.Pun pariu pe un plin de benzina ca am autonomie mai mare ca un Vstrom. La faruri ai dreptate. TDM-ul nu lumineaza nici cat lumanarea. PS: Transmit felicitari lui Fotok ca a scapat intreg SI fara sa cada. Ce faci domnu', ti s-au vindecat oasele, cum te prezinti pentru sezonul urmator? Vezi ca stie Cavaleru ce stie... el se referea la faptul ca robinetul acela regleaza pretensionarea suspensiei spate (preload-ul), s-ar putea si compresie / detenta simultan, dar sigur regleaza pretensionarea. Acelasi sistem stiu ca e si pe F650GS si probabil si alte mobre similare. Deci daca am luat pasager sau intru pe drum prost, tot ce trebuie sa fac e sa duc mana la robinetul ala, clic clic si gata, fata de TDM sau majoritatea motocicletelor unde trebuie sa scot cheia olandeza si sa ma chinui sa invart dracia. Cele doua rotite le-as baga mai degraba la "reglaj fin". Iar legat de autonomie, am inteles ca V-stromul de 650 de care vorbea are rezervor de 22 litri si poate consuma sub 4%, so... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Sunt racit, in rest fac bine. Peste vreo 2 sapt. cred ca o sa fie si moto gata. Ies la plimbari lungi sezonul asta, dar dupa cate mi s-au intamplat, prin oras mi-e frica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Vezi ca stie Cavaleru ce stie... el se referea la faptul ca robinetul acela regleaza pretensionarea suspensiei spate (preload-ul), s-ar putea si compresie / detenta simultan, dar sigur regleaza pretensionarea. Acelasi sistem stiu ca e si pe F650GS si probabil si alte mobre similare. Deci daca am luat pasager sau intru pe drum prost, tot ce trebuie sa fac e sa duc mana la robinetul ala, clic clic si gata, fata de TDM sau majoritatea motocicletelor unde trebuie sa scot cheia olandeza si sa ma chinui sa invart dracia. Cele doua rotite le-as baga mai degraba la "reglaj fin". Iar legat de autonomie, am inteles ca V-stromul de 650 de care vorbea are rezervor de 22 litri si poate consuma sub 4%, so... da Linx exact la asta ma refeream faptul ca iti poti ajusta foarte rapid si usor suspensia in functie de drum sau bagaje (pasager) si TDM-ul si vstrom-ul au consumul apropiat, dar tdm-ul e mai gurmand cu foarte putin dar e acolo o diferenta, plus rezervorul mai mare cu 2 l pe vstrom Mesaj completat Sunt racit, in rest fac bine. Peste vreo 2 sapt. cred ca o sa fie si moto gata.Ies la plimbari lungi sezonul asta, dar dupa cate mi s-au intamplat, prin oras mi-e frica. lasa ca raceala trece. mobra sa fie gata si tu bun de urcat in sa. mana s-a recuperat ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 ba io ma bucur ca ai scapat intreg. da tu fiind fotograf is putin dezamagit ca daca tot ai scapat intreg, nu ai facut niste "after" pictures si cu contravenientul. (ca before nu se pune problema) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Floriane, e destul de nasol cu piesele second-hand de TDM. Persoana care m-a ajutat sa ridic motorul imediat dupa accident a tras de aceeasi aparatoare si a crapat-o un pic(eu incercam sa ridic din partea stanga, cum e normal, dar saraca femeie nu avea de unde sa stie si tragea cat putea de carene de sus). Am cautat pe net piese si nu am gasit, am dat mesja chiar si celor care au anuntat ca au TDM de dezmembrat, dar nu am primit nici un raspuns sau nu aveau ce vroiam. Se pare ca doar Cavaleru mai prezinta ceva piese de vanzare. Oricum, ma bucur ca nu ai patit nimic in urma accidentului. Ai vazut ca eu am patit-o stupid de tot cu toata experienta mea(sa va zic ca am carnet de 16 ani?). Multa bafta si astept sa ne vedem la intruniri. Imi cer scuze de intarziere, dar nu am uitat si o sa-ti trimit ce mi-ai cerut. Cavalere, astept un raspuns de la cineva si daca este negativ, cu acceptul tau am sa te sun pentru semnalizari fata. Nu am stiut ca ai avea asa ceva, ca le luam de cand am cumparat comenzile dreapta. Dar nici nu te-am indrebat. Oricum, tinem legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Ce-ai facut Floriane , ai si botezat motoru nou deja ?? . Din pacate nu stiu pe nimeni care sa aiba piese de TDM dar daca te ajuta cu ceva am eu semnalele originale de pe a mea, doua, ca doua nu mai au plasticul ala portocaliu, Bine ca nu ai patit tu nimic ca restu se repara. Gagica a fost de vina ?? Ca eu si acum ma chinui sa-mi scot banii de la aia care nu mi-a dat prioritate, asigurarile au zis ca n-a fost impact direct si ca nu platesc faptul ca eu am evitat sa ma infig in laterala masinii ei ! Mesaj completat Ce-ai facut Floriane , ai si botezat motoru nou deja ?? . Din pacate nu stiu pe nimeni care sa aiba piese de TDM dar daca te ajuta cu ceva am eu semnalele originale de pe a mea, doua, ca doua nu mai au plasticul ala portocaliu, Bine ca nu ai patit tu nimic ca restu se repara. Gagica a fost de vina ?? Ca eu si acum ma chinui sa-mi scot banii de la aia care nu mi-a dat prioritate, asigurarile au zis ca n-a fost impact direct si ca nu platesc faptul ca eu am evitat sa ma infig in laterala masinii ei ! Revin, am gasit asta pe e-bay si nu m-am uitat pe toate paginile banuiesc ca trebuie sa fie si restul pe undeva : Carena superioara sau asta :alta carena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 (editat) Floriane, e destul de nasol cu piesele second-hand de TDM. Persoana care m-a ajutat sa ridic motorul imediat dupa accident a tras de aceeasi aparatoare si a crapat-o un pic(eu incercam sa ridic din partea stanga, cum e normal, dar saraca femeie nu avea de unde sa stie si tragea cat putea de carene de sus). Am cautat pe net piese si nu am gasit, am dat mesja chiar si celor care au anuntat ca au TDM de dezmembrat, dar nu am primit nici un raspuns sau nu aveau ce vroiam. Se pare ca doar Cavaleru mai prezinta ceva piese de vanzare. Oricum, ma bucur ca nu ai patit nimic in urma accidentului. Ai vazut ca eu am patit-o stupid de tot cu toata experienta mea(sa va zic ca am carnet de 16 ani?). Multa bafta si astept sa ne vedem la intruniri. Imi cer scuze de intarziere, dar nu am uitat si o sa-ti trimit ce mi-ai cerut. Cavalere, astept un raspuns de la cineva si daca este negativ, cu acceptul tau am sa te sun pentru semnalizari fata. Nu am stiut ca ai avea asa ceva, ca le luam de cand am cumparat comenzile dreapta. Dar nici nu te-am indrebat. Oricum, tinem legatura. ce ai nevoie intreaba-ma si daca am te servesc. Editat Ianuarie 10, 2010 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Multumesc Cavalere, stiam ca ma pot baza pe tine. Un adevarat domn! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Cine e SB 08 KHO? Yo. De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 viteza era undeva intre 60-90....habar nuam. Sigur era ca eram in viteza 4...prietenul meu era in fata cu un TDM 4xt, el a vazut caprioarele, prima a trecut drumu din stanga spre dreapta, a doua sa oprit in sant..sa speriat si sa intors. Levi a reusit sa franeze si mi-a facut si mie semn sa incetinesc...dar eu eram cu ochii in alta parte treceam pe o portiune de drum ingustat, de acolo gaz...si caprioara care trecuse drumu mai inainte a vrut sa revina pe partea stanga, normal ca exact in fata mobrei mele. Nu am avut sansa nici sa ating maneta de frana (de un timp nu mai conduc doar in oras cu 2 degete pe frana), a sarit exact in fata motorului si capul sa lovit de faruri, umerii de carena fata dreapta si restul corpuliu sa prelins pe piciorul meu drept pe care la-m simtit presat intre caprioara si motor. De la soc motorul a intrat in voblaj si stiu ca urlam in casca si m-am vazut deja cazut. Habar nu am cum ...dar cumva am reusit sa controlez motorul sa nu ma insir pe asfalt. Cred ca greutatea motocicletei a contat mult de tot. @Ishmael, nu prea aveam chef de fotografii pt ca uitanduma inapoi am vazut caprioara in mijlocul drumului dead si o masina alba se apropia la vreo 300 m, eu nu am mai stat pe ganduri si am plecat...va povestesc la intrunire de ce Mi-a parut foarte rau pt caprioara...toti prieteni mei sau ofticat de ce nu am luat-o sa facem o tocanita ...eu ma bucur ca nu am patit nimic inafara de o sperietura mare. experienta se masoara in km nu in ani de permis si eu inca nu am prea multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 tu sa nu iei in serios tampeniile ce le scot. ne bucuram cu totii ca ai scapat fizic integru. bine ca n-o fost dracu` un lopatar sau un urs ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 (editat) Yo. De ce? Am vazut niste poze pe hi5 si mi-era tare cunoscut Plus ca la profilul tau e alt numar Asa, si choperelu' e Honda? Editat Ianuarie 11, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 mare bulan avusesi mai floriane cum ai ramas tu pe 2 roti dupa asemenea isprava. felicitari ca ai scapat fara sa te imprastii Mesaj completat Am vazut niste poze pe hi5 si mi-era tare cunoscutPlus ca la profilul tau e alt numar Asa, si choperelu' e Honda? nu este daelim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 nu este daelim Pai normal ca Honda nu este daelim Sau ce vrei sa spui? ca nu sunt sigur ca am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Floriane, ma bucur ca nu ai patit nimic fizic de pe urma impactului cu caprioara. Mobra se reface incet, incet, conteaza ca tu sa fi sanatos. Nicule, mobra mea apare in multe filmulete si colaje cu poze pe YouTube, atat pe contul prietenei mele cat si a amicilor mei, de prin tara, caci calatoresc foarte mult. Chopper-ul (prima mea mobra, achizitionata acum 4 ani) pe care-l am, e marca Daelim, este un VT125 fabricat in Coreea si din cate stiu eu e ceva corporatie Honda, mai ales ca seamana foarte mult cu Honda Shadow 125. Acesta galben este: Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Pai normal ca Honda nu este daelimSau ce vrei sa spui? ca nu sunt sigur ca am inteles nu, este daelim. am sarit virgula si uite ce s-a inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Ianuarie 12, 2010 Share Postat Ianuarie 12, 2010 ne bucuram cu totii ca ai scapat fizic integru. bine ca n-o fost dracu` un lopatar sau un urs ceva... Trecand peste asta ai avut noroc. Se vede ca e scris sa ajungi la mine la vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 cam liniste si pace pe aici nu se mai plimba nimeni cu motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 cam liniste si pace pe aici nu se mai plimba nimeni cu motoru? Din pacate nu ca pregatesc mombra la vopsit si toba trebuie sa fac , altfel plimbeam un pic la oras ca nu ie zapada la Sfantu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 (editat) nu se mai plimba nimeni cu motoru? Ba da Cavalere, unii inca se mai plimba pe vremea asta. De exemplu eu am fost sambata si duminica trecuta pana la prietenii mei din Hunedoara si Deva unde am tras si un mic party sambata noaptea. Bineinteles cu mobra. Iar maine am sa mai trag o mica tura, circa 180 km, pana la Orastie si retur. Nu stau in loc, pedalez tot timpul . Mai ales ca am trecut de 16 mii de km cu TDM-ul. Sper ca ne vedem luna viitoare la Bike on Ice. Pana atunci numai bine Editat Ianuarie 15, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 luni imi iau numerele de la politie..... intre timp mobra este dusa la pregatit pentru sezon sau mai bine zis pentru mine ca proaspat proprietar... un pic de vopsea , un schimb de ulei, o verificare electrica.... pun poze cand va fi gata Mesaj completat ce alarma la pret decent imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.