Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Proiectoarele au venit cu bec normal H3, iar eu am comandat kit-uri H3 Xenon pentru ele, separat. De aceea, am o singura pereche de proiectoare, in care voi monta aceste xenoane.

Cu poze mai edificatoare, am sa revin in weekend, cand o sa le montez pe mobra.

Pai pastreaza un proiector cu bec halogen si pui pe unul Xenon, pentru 3 poze. Pe urma schimbi becul halogen cu xenon si aia e. La o adica poti face si in casa pozele, daca ai o baterie sau sursa de 12-14v la indemana. Daca nu, aia e, astept si eu pozele cu proiectoarele montate si gata :bounce:

 

 

le vreau eu pe alea led. zi-mi un pret :P

Ti-e teama ca nu iese bine ce ai tu? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai, la ce-ti mai trebuiesc? Sau vrei sa fii cat mai sclipitor :)

cu cat mai multe cu atat mai bine :P

Mesaj completat

Ti-e teama ca nu iese bine ce ai tu? :lol:

 

 

arata mai bine a lui rockeru :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

230W pana acum

 

cred ca sunt in grafic. oricum caut niste becuri h3 de 35w sa vedem daca se gasesc. oricum proiectoarele halogen le voi folosi mai rar in oras cele led vor avea prioritate

Esti in grafic la 5000 rpm

La relanti iti termina acumulatorul

Incarcarea nu este de tip "on and off" ci este progresiva si aproximativ liniara DUPA 1800 rpm

Sub turatia asta, compenseaza din acumulator, graficul de incarcare este foarte abupt

Asa ca ia cu tine si un incarcator, s-ar putea sa ai nevoie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu cat mai multe cu atat mai bine :P

Globurile si beteala ti le dau eu daca vrei... :bounce:

 

---

 

@Ravenshield, Marius '95 sau Gothmog (sau alti posesori de 900 cu ABS, daca printr-o minune dati de forumul asta):

 

Se intampla cumva sa stiti cum trebuie procedat pentru demontarea amorizorului spate, mai exact cum se face accesul la surubul de sus? Manualul de service ptr modelul din 2002 nu mere. Pe Carpe TDM nici o informatie pana acum si nu vreau nici sa deomntez toata mobra. Mai devreme sau mai tarziu trebuie sa ajungeti si voi aici, ptr schimbatul lantului sau gresarea articulatiilor / rulmentilor de la bascula.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Deci nu mai stiu ce sa aleg...

Am citit pana acum 135 de pagini cu yamaha xj600,120 de pagini cu honda transalp,cateva cu aprilia pegaso,vre-o 50 de pagini cu bmw f650,la yamaha tdm850 vad ca sunt vre-400 si cev

Nu sunt hotarat cfe sa-mi iau

nu-mi place diversionul de la yamaha caci cred ca-mi va ramane mica curand

Am 1.72m 62 kile'

imi plac cele enduro-turing nu cele sport turing

Voi ce ziceti? Ca prima motocicleta e buna tdm?

Vreau una pana in 2000 de coco

 

Gata hai ca citesc in continuare topicul tdm sa vedem ce mai aflu.

 

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A punctat bine Ishmael. As mai adauga:

 

Am 1.72m 62 kile'

imi plac cele enduro-turing nu cele sport turing

Voi ce ziceti? Ca prima motocicleta e buna tdm?

Nu, ca prima motocicleta nu exista nici un motiv ptr care ar putea fi recomandata, poate doar faptul ca nu e f naravasa in comparatie cu altele din categoria ei de cilindree / greutate. E o motocicleta destul de grea si mai ales daca vrei sa te bagi un pic pe drumuri rupte s-ar putea sa te chinui destul de rau. Sigur, sunt multi in situatia ta care au ales TDMul, deci de putut se poate. Dar asta nu inseamna ca nu au trantit-o de nu stiu cate ori si ca nu le-ar fi fost poate mai usor cu o mobra ceva mai joasa in sa si mai usoara. TDMul nu prea e enduro, decat daca te apuci sa o echipezi / "tunezi" corespunzator.

 

nu-mi place diversionul de la yamaha caci cred ca-mi va ramane mica curand

Nu trebuie sa ta gandesti ca o iei pentru zece ani, mai ales daca e prima motocicleta. Dupa un an, doi deja intelegi si vezi mai bine anumite lucruri, ti se contureaza mai bine preferintele etc.

 

LE - Si uitasem poate cel mai important lucru. Uita-te dupa o motocicleta care sa nu aiba carenele expuse (care sa poate fi protejate de crashbaruri), nu stiu daca TDMul de 850 se incadreaza in categoria asta, poate doar daca ii faci protectii custom. De asemenea carenele si piesele s-ar putea sa fie mai scumpe ca la alte mobre, asta daca vreodata ai nevoie de ceva original si nu merge prin simple reparatii.

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Deci nu mai stiu ce sa aleg...

Am citit pana acum 135 de pagini cu yamaha xj600,120 de pagini cu honda transalp,cateva cu aprilia pegaso,vre-o 50 de pagini cu bmw f650,la yamaha tdm850 vad ca sunt vre-400 si cev

Nu sunt hotarat cfe sa-mi iau

nu-mi place diversionul de la yamaha caci cred ca-mi va ramane mica curand

Am 1.72m 62 kile'

imi plac cele enduro-turing nu cele sport turing

Voi ce ziceti? Ca prima motocicleta e buna tdm?

Vreau una pana in 2000 de coco

 

Gata hai ca citesc in continuare topicul tdm sa vedem ce mai aflu.

 

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri

 

sunt mai mic decat tine. am 1,71 si picioarele scurte si groase. dar 82kg :bounce: eu ma descurc cu ea. e prima mobra, am ami avut un scuter inainte.

 

motocicleta e grea si are un centru de greutate ridicat.

 

daca ti-o iei primul lucru care sa-l faci este sa iti faci un crashbar custom pt el care sa iasa un pic in afara. poti vedea pozele de pe net sau de pe forum si sa il faci un pic mai lat.

 

piesele se procura usor, nu poti compara preturile la piese. eu pana acum in 2 ani si vreo 16.000km nu am avut nevoie decat de semeringuri si un releu de incarcare nou.

 

si consumabile...

 

TDM-ul nu e chair un enduroa tourer dar nu stiu ce ai tu de gand sa faci cu ea

oricum daca ii imoi un pic suspensiile te duce pe orice forestier doresti, evident cu caucioacele corespunzatoare.

 

TDM-ul in esenta o motocicleta care face de toate bine dar nu exceleaza in nimic. este o motocicleta cu care sa mergi zi de zi si de fiecare data cand te dai jos din saua iei ai acel zambet inexplicabil pe fata

Mesaj completat

Esti in grafic la 5000 rpm

La relanti iti termina acumulatorul

Incarcarea nu este de tip "on and off" ci este progresiva si aproximativ liniara DUPA 1800 rpm

Sub turatia asta, compenseaza din acumulator, graficul de incarcare este foarte abupt

Asa ca ia cu tine si un incarcator, s-ar putea sa ai nevoie

 

 

in week end o sa testez sa vedem cat de mult consuma la relanti cu farurile si halogenele aprinse

 

led-urile sunt cantitate neglijabila

 

oricum ideea e ca proiectoarele alea le aprind la drum lung sau cand merg pe drumuri noapte. deci cu motorul in sarcina la 3000-3500 rpm unde produce peste 80% din puterea alternatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Deci nu mai stiu ce sa aleg...

Am citit pana acum 135 de pagini cu yamaha xj600,120 de pagini cu honda transalp,cateva cu aprilia pegaso,vre-o 50 de pagini cu bmw f650,la yamaha tdm850 vad ca sunt vre-400 si cev

Nu sunt hotarat cfe sa-mi iau

nu-mi place diversionul de la yamaha caci cred ca-mi va ramane mica curand

Am 1.72m 62 kile'

imi plac cele enduro-turing nu cele sport turing

Voi ce ziceti? Ca prima motocicleta e buna tdm?

Vreau una pana in 2000 de coco

 

Gata hai ca citesc in continuare topicul tdm sa vedem ce mai aflu.

 

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri

 

Salut , subscriu si eu la ce recomanda ceilalti ! TDM-ul este o caprita naravasa si nu chiar una pentru incepatori, un pic cam prea grea si prea inalta , (pentru unii, dar te obisnuiesti repede), inclusiv pt mine dar am 1,75 si 90 de kg si pe una mai mica as arata ca maimuta calare pe polizor, ajung numai cu jumatate din talpa jos, fara cizme, dar este si chestie de obisnuinta, dupa ce o incerci in cateva ture pe diferite tipuri de teren si vezi ce poate nu-ti mai vine sa renunti la acest model,... poate pt una mai tanara, ca de, barbati suntem, :P :bounce: . Pe langa ceea ce iti mai pot recomanda si ceilalti, iti mai pot spune cu mana pe inima ca comunitatea TDM-istilor,din care cu modestie o spun ca fac si eu parte, este una chiar deosebita cu oameni seriosi si saritori, pe care poate o sa iti faca placere sa-i cunosti si altfel decat pe net.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cavalere, nu iti recomand sa lasi motoru la relanti cu consumabile pe el pornite. intreaba-l pe Rockeru ca el stie mai bine explicatiile:)

 

si ce nu inteleg...de ce vrei sa stii consumu la relanti? doar nu vrei sa la si mobra pe undeva in relanti atata timp sa conteze :bounce:

 

PS:

 

am reparat carenele:D azi incerc sa le montez:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

APROPOS !!!! In legatura cu intalnirile , am o propunere , ce-ar fi daca stabilim o data si o locatie fixa pentru fiecare an in care sa ne intalnim, indiferent ca se mai stabilesc si alte intalniri in alte locatii si date , asta sa fie ceva unde toata lumea sa stie ca se vor aduna TDM-istii oricum, la celelalte unii pot participa la altele nu, dar aici sa fie ceva sigur si atunci indiferent de perioade de concediu sau zile libere iti poti programa cu mult timp inainte daca vrei sa participi la aceasta intalnire. Ca locatie propun un loc undeva in centrul tarii, ca sa fie accesibila tuturor, bineinteles ca unii vor fi mai aproape si unii mai departe, dar nu cred ca daca se va ajunge la un consens asta va fi un impediment. EI CE PARERE AVETI ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi plac cele enduro-turing nu cele sport turing

Transalp

Mesaj completat

 

 

in week end o sa testez sa vedem cat de mult consuma la relanti cu farurile si halogenele aprinse

 

led-urile sunt cantitate neglijabila

Consumul e identic, indiferent de turatie

25 amperi sunt 25 amperi si la 1200 rpm si la 5000 rpm, vorbim de intensitatea curentului electric dupa formula P=UxI, nu ma enerva ca ma pun io cu Rockeru si te facem inginer :D

Diferenta e ca la 1200 rpm nu-i mai ia din alternator, ci din baterie (acumulator)

Expliactie mai fara matematica eu nu stiu sa dau

Dar daca insisti... :wink:

Mesaj completat

 

 

oricum ideea e ca proiectoarele alea le aprind la drum lung sau cand merg pe drumuri noapte. deci cu motorul in sarcina la 3000-3500 rpm unde produce peste 80% din puterea alternatorului.

 

Asa da, ma bucur ca ti-a venit mintea la cap :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

APROPOS !!!! In legatura cu intalnirile , am o propunere , ce-ar fi daca stabilim o data si o locatie fixa pentru fiecare an in care sa ne intalnim, indiferent ca se mai stabilesc si alte intalniri in alte locatii si date , asta sa fie ceva unde toata lumea sa stie ca se vor aduna TDM-istii oricum, la celelalte unii pot participa la altele nu, dar aici sa fie ceva sigur si atunci indiferent de perioade de concediu sau zile libere iti poti programa cu mult timp inainte daca vrei sa participi la aceasta intalnire. Ca locatie propun un loc undeva in centrul tarii, ca sa fie accesibila tuturor, bineinteles ca unii vor fi mai aproape si unii mai departe, dar nu cred ca daca se va ajunge la un consens asta va fi un impediment. EI CE PARERE AVETI ???

 

E buna ideea. Sustin, ca data si locatia sa fie stabilita cat mai repede, nu cu 2 saptamani inainte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

90% touring si 10% soft enduro(transfagarasan,un drum forestier...)

Multumesc pt. raspunsuri

Am cochetat si cu transalpu' dar cand am citit despte tdm am zis GATA ASTA E .

Aaa si cu crash barurili imi fac eu nu-i problema

Am mer sezonu' trecut cu un scuter de 80cc si cateva ture in jurul casei cu motocicletele vecinilor(ei mi-au inoculat microbu')

 

Apropo,in bucale unde pot sa vadsi eu un tdm sa vad cum stau pe el?

Editat de florinelu30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS:

 

am reparat carenele:D azi incerc sa le montez:)

Asa domne, pregateste mobra de drum, caci in aproximativ 2 saptamani, de Paste, suntem calare prin tara.

Abia astept sa-ti vad noua achizitie. Pana atunci, numai bine :drink:

Mesaj completat

imi plac cele enduro-turing

 

Pentru tine ca incepator, tot Transalpul ti-l recomand, deoarece e mai bun pe off, este mult mai usor, iar pentru cei 50 ce caluti e numai bun de inceput.

Alegerea iti apartine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zici tu rokere multumesc,daca nu anu' asta,la anu o sa fiu alaturi de voi

Ok, decizia iti apartine. Oricum esti binevenit oricand in randul nostru, al tdm-istilor :drink:

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

APROPOS !!!! In legatura cu intalnirile , am o propunere , ce-ar fi daca stabilim o data si o locatie fixa pentru fiecare an in care sa ne intalnim, indiferent ca se mai stabilesc si alte intalniri in alte locatii si date , asta sa fie ceva unde toata lumea sa stie ca se vor aduna TDM-istii oricum, la celelalte unii pot participa la altele nu, dar aici sa fie ceva sigur si atunci indiferent de perioade de concediu sau zile libere iti poti programa cu mult timp inainte daca vrei sa participi la aceasta intalnire. Ca locatie propun un loc undeva in centrul tarii, ca sa fie accesibila tuturor, bineinteles ca unii vor fi mai aproape si unii mai departe, dar nu cred ca daca se va ajunge la un consens asta va fi un impediment. EI CE PARERE AVETI ???

 

nu .

ca trebe stabilit cat mai repede, da. dar sa fie in acelasi loc si in aceeasi perioada, nu e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu .

ca trebe stabilit cat mai repede, da. dar sa fie in acelasi loc si in aceeasi perioada, nu e ok.

 

Ma refeream la o baza fixa cu multiple posibilitati de cazare si alte facilitati eventual pt intalnirea anuala si nu la alte intalniri care pot fi stabilite oriunde si oricand cum a fost si cea de pe Transfagarasan si cea de la Sarmiszegetusa.

 

Referitor la urmatoarea intalnire, sunt de acord ca trebuie stabilita data cat mai curand posibil ca sa ne putem aranja treburile fiecare !!

Eu sunt de acord Cavalere !!!

Editat de 1Bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

imi curge benzina pe un furtun subtire care nu stiu de unde vine, dar ajunge in jos pe langa lant.

daca inchid robinetul nu mai curge.

stiti cumva ce e cu furtunul asta?

 

 

acolo sunt mai multe furtune de prea plin. cel mai probabil vine de la rezervor cand pui prea multa benzina. mai vin si unele de la carburator dar nu stiu dc ar curge pe ele benzina.

 

am patit sa pun ca haplea benzina si cand statea pe cricul lateral sa faca balta de benzina. daca o indreptam era totul ok si nu curgea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...