Cavaleru Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Cavaleru - nu stiu daca e 3VD, mie imi suna a 4TX, oricum vad ca sint la comun pe pagina producatorului. Daca as avea 500 de euro de spart aiurea, mi-as trage o pereche de cobre, dar o sa mai dureze ceva pina or sa fie tobele prioritare e t4x la cum suna. parerea mea. nici eu nu as fute 500 de euro pt un set de tobe pt o mobra de 1500 de banii aia imi fac un set de coburi de aluminiu si imi iau si un sistem de comunicatie cu pasagerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Legat de anvelope si eu ma gandesc sa trec pe Michelin PR2 (la Conti de ex. se toceste disproportionat banda de rulare, fiind aceeasi compozitie) si sunt oarecum surprins sa aud chestia asta. Sper ca ai luat totusi in calcul faptul ca: 1. anvelopele noi au o pata de contact ceva mai mica; 2. in primele zeci - sute de km nu ofera maximum de performanta, de-aici si termenul de rodare a anvelopelor (din cauza aderentei mai slabe la inceput) . Am facut deja >500 km cu el. Azi am constatat ca aderenta e proasta si pe asfalt uscat, nu doar pe ud si pe marcaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Nu sint nici eu vreun priceput in carburi, cam asa functioneaza in mare, dar pina nu stii exact ce face fiecare chestie, nu poti sa zici ca le ai, si nici atunci macar, daca n-ai o experienta practica. Respect Inca nu am citit pe topicul asta o descriere mai pertinenta a functionarii carburatoarelor Trebuie sa recunosc ca unele chestii nu le stiam nici eu . Mesaj completat Am facut deja >500 km cu el. Azi am constatat ca aderenta e proasta si pe asfalt uscat, nu doar pe ud si pe marcaje. Si eu am exact aceste anvelope, Michelin Pilot Road 2, si sunt multumit de ele, au aderenta buna si nu se uzeaza repede (eu am vreo 10k km) Ce anvelope ai avut inainte de astea? Spate: Fata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Am facut deja >500 km cu el. Azi am constatat ca aderenta e proasta si pe asfalt uscat, nu doar pe ud si pe marcaje. man ai verificat presiunea in caucioace? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 man ai verificat presiunea in caucioace? Corect. Presiunea din manual e ok doar pentru cauciucurile din fabrica. Exemplu concret: am avut BT020, recomandarea Yama, comportament perfect cu 2.7 spate - dupa manualul de 4TX. Am bagat Michelin Anakee2 pe spate, cu 2.7 erau triunghiulare rau, nu era deloc liniara inclinarea, se apleca foarte brusc. Cu 2.3-2.4 e mult mai bine. Scade presiune treptat si baga plimbari intre, ca sa vezi cind te simti cel mai bine cu ele. Despre PR2 n-am auzit decat de foarte bine pe TDM, daca nu e presiunea de vina poate ai avut ghinion si ai nimerit vreunele cu defect. Korben - - descrierea ca descrierea, dar ma pashte a treia demontare - noaptea merge perfect, ziua execrabil, din cauza diferentei de temperatura probabil - voi da nivelul si mai jos si eventual o sa fac un bypass la lichidul de racire. A patra demontare o sa fie modificarea de ace daca nu rezolv problema -- deja am inceput sa privesc in viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Inainte am avut Dunlop D220 - cel din fabrica. Este umflat cu 2.6 bari. Data viitoare cand realimentez o sa reduc si presiunea la 2.3, sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Cel mai simplu iei un capacel din ala metalic crestat in capat care apasa pe ventil cum erau inainte standard - acum vad ca sint niste capisoane ordinare de plastic - si scoti presiune ochiometric, ca sa nu faci drumuri peste drumuri la benzinarie. Scoti putin aer, te mai plimbi nitel, mai scoti putin daca se imbunatateste comportamentul, pina ajungi la un optim, dupa care verifici la benzinarie ce presiune ai obtinut - asta daca n-ai o pompa auto. Daca bagi la benzinarie, poti sa bagi un 2.0 fatza si un 2.2-2.3 spate, si daca e presiunea de vina ar trebui sa simti instant o imbunatatire, dupa care vezi tu cum o potrivesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Inainte am avut Dunlop D220 - cel din fabrica.Este umflat cu 2.6 bari. Data viitoare cand realimentez o sa reduc si presiunea la 2.3, sa vedem. Asta e alta mancare de peste Eu nu bag mai mult de 2,3 . Mesaj completat Daca bagi la benzinarie, poti sa bagi un 2.0 fatza si un 2.2-2.3 spate cam asaceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 ha ha io pe spate am 1,6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 ha ha io pe spate am 1,6 Baga 2 macar, ca mergi pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Baga 2 macar, ca mergi pe strada daca bag 2 mi se toceste prea repede Karoo-ul, asa cu 1,6 calca pe o suprafata mult mai mare si astfel se reduce uzura, iar aderenta creste asta a fost sfatul lui cristi-mic, care e la a 3 pereche de karoo cu care a rulat in toate conditiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Voi aveti si talonul ceva mai inalt la 850, prin urmare mai mult ca sigur exista si diferente de presiune. La TDM900, presiunea recomandata pe spate este intre 2.5 si 2.9 (>90kg) daca imi aduc bine aminte si 2,25 pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Salutare TDM-istilor. De cateva zile sunt si eu fericitul proprietar al unui TDM 850. Nu am facut inca ture mai lungi cu el deoarece numai maine ( sperrrr ) sa imi iau numerele de la militie. O sa va spun impresiile dupa cateva ture. Pana atunci.....aprofundez topicul ciaoooooo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Bine ai venit ! Baga poze ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Salutare TDM-istilor. De cateva zile sunt si eu fericitul proprietar al unui TDM 850. Nu am facut inca ture mai lungi cu el deoarece numai maine ( sperrrr ) sa imi iau numerele de la militie. O sa va spun impresiile dupa cateva ture. Pana atunci.....aprofundez topicul ciaoooooo sa-l stapanesti sanatos si multi km fara incidente. hai cu poze!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 salutareeeee prieteni de la Timisoara se mai lipeste un TDM-ist proaspat achizitionat de cateva zileee.....am o gramda mica de intrebari...cum ar fi la schimbu de ulei trebuie golit si rezervoru de ulei cine poate da detali plsssss...si cutia de vitezee e normalsa fie asa de galagioasa la primele 3 trepte????ce se intimpla daca renuntam la asa zisu catalizator sa punem 2 tobe aftermarket???astept raspuns..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 salutareeeee prieteni de la Timisoara se mai lipeste un TDM-ist proaspat achizitionat de cateva zileee.....am o gramda mica de intrebari...cum ar fi la schimbu de ulei trebuie golit si rezervoru de ulei cine poate da detali plsssss...si cutia de vitezee e normalsa fie asa de galagioasa la primele 3 trepte????ce se intimpla daca renuntam la asa zisu catalizator sa punem 2 tobe aftermarket???astept raspuns..... sa-l stapanesti sanatos. hai cu pozele. pt schimbul de ulei ai 2 busoane. unu mare pe partea stanga a motorului si altul in pe dreapta 1-a si a 2-a sunt galagioase, e normal si e mai grav daca nu fac zgomot se schimba sunetul daca scoti catalizatorul. daca vrei tobe ti le recomand pe cele de la vick exaust suna foarte bine pe TDM si sunt si ieftine Mesaj completat @Rockeru: vezi ca nu am cum sa ajung in brasov sambata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 tuduu ce explozie de tedemisti grabiti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Salutare TDM-istilor. De cateva zile sunt si eu fericitul proprietar al unui TDM 850. Nu am facut inca ture mai lungi cu el deoarece numai maine ( sperrrr ) sa imi iau numerele de la militie. O sa va spun impresiile dupa cateva ture. Pana atunci.....aprofundez topicul ciaoooooo Mesaj completat salutareeeee prieteni de la Timisoara se mai lipeste un TDM-ist proaspat achizitionat de cateva zileee.....am o gramda mica de intrebari...cum ar fi la schimbu de ulei trebuie golit si rezervoru de ulei cine poate da detali plsssss...si cutia de vitezee e normalsa fie asa de galagioasa la primele 3 trepte????ce se intimpla daca renuntam la asa zisu catalizator sa punem 2 tobe aftermarket???astept raspuns..... Bine v-am gasit domnilor. Sa aveti parte numai de drumuri placute, alaturi de mobrele achizitionate, Va asteptam la intrunirea noastra din iulie, sa ne cunoastem personal si sa facem schimb de pareri si idei, referitor la mobrele noastre. Pana atunci numai bine va doresc Mesaj completat @Rockeru: vezi ca nu am cum sa ajung in brasov sambata. Cavalere ai retinut gresit , la Brasov am sa merg duminica, iar daca nici atunci nu poti veni, asta este, ne vom vedea cu o alta ocazie, caci vor mai fi ele. Mesaj completat tuduu ce explozie de tedemisti grabiti L-as ca-i bine domne, se mai mareste si randul tdm-istilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 .cum ar fi la schimbu de ulei trebuie golit si rezervoru de ulei cine poate da detali plsssss...si cutia de vitezee e normalsa fie asa de galagioasa la primele 3 trepte????ce se intimpla daca renuntam la asa zisu catalizator sa punem 2 tobe aftermarket???astept raspuns... rezervorul de ulei se goleste de la sine cand dai drumul la ulei pe la busoane pentru edificare, ai un manual relativ complet pe site-ul meu, scrie si ordinea in care se goleste uleiul http://www.moto-travel.ro/Yamaha_Service_Manual/index.html modelul 4TX nu are catalizator, sistemul de evacuare este de tipul 2 in 1 in 2, adica cele doua galerii se unesc in toba aia de jos apoi din toba ies doua esapamente parerea mea este ca modificarea asta e ultima grija la un TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) Mesaj completat Bine v-am gasit domnilor. Sa aveti parte numai de drumuri placute, alaturi de mobrele achizitionate, Va asteptam la intrunirea noastra din iulie, sa ne cunoastem personal si sa facem schimb de pareri si idei, referitor la mobrele noastre. Pana atunci numai bine va doresc Mesaj completat Cavalere ai retinut gresit , la Brasov am sa merg duminica, iar daca nici atunci nu poti veni, asta este, ne vom vedea cu o alta ocazie, caci vor mai fi ele. Mesaj completat L-as ca-i bine domne, se mai mareste si randul tdm-istilor. Salutare Rocker ce faci la Brasov ? poate uiti sa ne suni daca tot esti in zona ,1Bandit e la bucuresti dar trebuie sa ajunga astazi sau maine . astept telefonu!!!! Mesaj completat Domnilor asa rau ie mombra mea ca nimeni nu vrea sa cumpara ?????????? sau ieu nu am sange de biznitar Editat Mai 14, 2010 de Raider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 beleaua e ca am desfacut ambele busoane cand i-am facut schimbul si a curs din el cel mult 1 litru de ulei...bun si atunci am pus filtru nou am inchis tot la loc si am inceput sa torn in el ulei si mi-au intrat sub 2 litri cand in mod normal la un schimb de ulei cu filtru cu tot intra 3.6 l daca nu ma insel....asta e marea mea dilema acum si m-a trezit interes galagia de la cutie ...trecem peste sunt bucuros ca asa tre sa troncane si nu e nimik bulit motocicleta e cea de la Tg. Mures banuiesc ca o stie lumea ......si partea de otbe era pur si simplu o curiozitate..deocamdata.hahahhahahha....credetima pe cuvint ca arata mult mai bine decit in pozaa si mai ales acum de cind e la mine a mai fost cosmetizat cu un givi nou,o guma pe fata noua..putin polis curatat spalat etc...urmeaza guma spate....revin cu pozee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 beleaua e ca am desfacut ambele busoane cand i-am facut schimbul si a curs din el cel mult 1 litru de ulei...bun si atunci am pus filtru nou am inchis tot la loc si am inceput sa torn in el ulei si mi-au intrat sub 2 litri cand in mod normal la un schimb de ulei cu filtru cu tot intra 3.6 l daca nu ma insel....asta e marea mea dilema acum si m-a trezit interes galagia de la cutie ...trecem peste sunt bucuros ca asa tre sa troncane si nu e nimik bulit motocicleta e cea de la Tg. Mures banuiesc ca o stie lumea ......si partea de otbe era pur si simplu o curiozitate..deocamdata.hahahhahahha....credetima pe cuvint ca arata mult mai bine decit in pozaa si mai ales acum de cind e la mine a mai fost cosmetizat cu un givi nou,o guma pe fata noua..putin polis curatat spalat etc...urmeaza guma spate....revin cu pozee... ai desfacut ambele busoane indicate in poza pusa de mine? ai scos joja cand ai dat drumul la ulei? ai tinut mobra dreapta ca sa curga tot?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leonardsen Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Suna bine: E cam 500 euro noua daca tin bine minte. suna misto evacuarile dar parca sunt mai lungi dacat ce avem noi pe motoare , anul trecut la intalniea de la TG.Secuiesc era un tip din Mures cu niste tobe ce sunau la fel de bine si mai scurte, parca Laser , daca gasesc undeva asa ceva sigur imi pun. Mesaj completat Salutare tdm istii !!!!!! ieu nu am probleme cu consumul decand am reglat carburatorul cu 1Bantit . am facut o tura mica si am iesit bestial de bun cu 2 pers si cu viteza de 140 - 160 si am dat si 180 bine asta la jumata de traseu am alimentat 9 litri si am facut pana acum 130 kl si mai am an rezervor de ce ati vrea sa mergeti pe drumurile noastre cu asa viteze "astronomice"? si cu un motor de touring ,poate sunt eu incepator dar placerea de a conduce (sau pilota un motor (cum se intreba un tip pe aici care model BAGA mai tare?) eu o gasesg sincer cand merg pe Bogatii sau Siriu cu 80 constant .in linie dreapta am mers odata de la Buc -Bv o portiune mica pana am atins 200 km si m-am lasat . alerg cu maxim 120 km/ h asa m-am obisnuit in grupurile cu care facem plimbari si continui si cand merg singur . dar pana la urma e viata fiecaruia si placerea si adrenalina o alege fiecare . salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) de ce ati vrea sa mergeti pe drumurile noastre cu asa viteze "astronomice"? si cu un motor de touring ,poate sunt eu incepator dar placerea de a conduce (sau pilota un motor (cum se intreba un tip pe aici care model BAGA mai tare?) eu o gasesg sincer cand merg pe Bogatii sau Siriu cu 80 constant .in linie dreapta am mers odata de la Buc -Bv o portiune mica pana am atins 200 km si m-am lasat . alerg cu maxim 120 km/ h asa m-am obisnuit in grupurile cu care facem plimbari si continui si cand merg singur . dar pana la urma e viata fiecaruia si placerea si adrenalina o alege fiecare .salut Editat Mai 14, 2010 de _Blade_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.