dromamobilu Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Salutare! O sa fac poze si o sa le postez. Trebuie sa montez carenele laterale care acum sunt la cosmetizat ( autocolantul era zgariat ). Am insa o mica dilema: cum se monteaza topcaseul?????? Talpa aia veche biensur ca nu se potriveste iar din pozele pe care le-am vazut aici la voi ma gadesc ca voi ati gaurit cate ceva Astept sa ma luminati si pe mine. Multzam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Salutare!O sa fac poze si o sa le postez. Trebuie sa montez carenele laterale care acum sunt la cosmetizat ( autocolantul era zgariat ). Am insa o mica dilema: cum se monteaza topcaseul?????? Talpa aia veche biensur ca nu se potriveste iar din pozele pe care le-am vazut aici la voi ma gadesc ca voi ati gaurit cate ceva Astept sa ma luminati si pe mine. Multzam pune poze ca sa vedem despre ce e vorba..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 o sa fac maine poze sa pun ca azi m-am luptat sa fac eu o inventie da....nu mi-a iesit Mesaj completat am facut poze la treaba, deci: cum pun caseul pe suportul ala din spatele motocicletei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 (editat) he he, treaba nu-i asa simpla ... pentru topcase iti trebuie un suport special ... nu merge prins direct pe minerul ala din spate ... pai jumatate din treaba ai facut-o, adica ai topcase-ul ! @97TDM: eu tocmai am schimbat uleiul si din ce s-a scurs am umplut o galetusa de lavabil de 5kg (nu stiu citi litri are, dar sigur mai mult de 2) ... asadar ori mobra ta avea foarte putin ulei, ori n-ai scurs tot uleiul ... Cavalerul te-a intrebat daca ai desfacut ambele busoane ... si pentru linistea ta, verifica si presiunea de ulei ... pe link-ul lui Korben ai cum anume se face ... spor ! Editat Mai 15, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 he he, treaba nu-i asa simpla ... pentru topcase iti trebuie un suport special ... nu merge prins direct pe minerul ala din spate ...pai jumatate din treaba ai facut-o, adica ai topcase-ul ! spor ! ok ok , asta ma gandeam si eu darrrrrr, suportul ala trebuie confectionat? sau exista cev standard de cumparat? cum arata? poa s puna cineva o poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 (editat) am facut poze la treaba, deci: cum pun caseul pe suportul ala din spatele motocicletei? iti trebuie suportul pe care l-am dat eu jos Este special conceput pentru treaba asta si este de vanzare Singura problema este ca eu am placa de fixare de tip Monokey, iar tu ai topcase de tip Monolock Daca ai si placa de fixare la topcase e bine, daca nu, va trebui sa cauti Editat Mai 15, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 iti trebuie suportul pe care l-am dat eu jos Este special conceput pentru treaba asta si este de vanzare o poza, o dimensiune sa vedem daca se potrive la caseul meu, un pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 de ce ati vrea sa mergeti pe drumurile noastre cu asa viteze "astronomice"? si cu un motor de touring ,poate sunt eu incepator dar placerea de a conduce (sau pilota un motor (cum se intreba un tip pe aici care model BAGA mai tare?) eu o gasesg sincer cand merg pe Bogatii sau Siriu cu 80 constant .in linie dreapta am mers odata de la Buc -Bv o portiune mica pana am atins 200 km si m-am lasat . alerg cu maxim 120 km/ h asa m-am obisnuit in grupurile cu care facem plimbari si continui si cand merg singur . dar pana la urma e viata fiecaruia si placerea si adrenalina o alege fiecare . salut Salut Fratilor TDM-isti ! Revin si eu dupa ceva vreme (am fost plecat) . Referitor la vitezele astronomice, sa stiti ca de obicei mergem cu viteze de croaziera intre 80 si 120 dar de data asta la care se refera Raider abia coborasem acele in carburatoarele lui si vroia sa o testeze si mai eram si cu niste prieteni care nu se mai urcasera pe motor asa ca am mai chemat un prieten (ORKA, care mai pune cate o intrebare pe aici) am luat fiecare cate un pasager si am taiat-o catre Tg. Secuiesc pt ca e drumul excelent si puteam sa le aratam pasagerilor cam ce pot 'batranelele" noaste , viteze mari am avut pe distante relativ scurte doar cat sa simta si ei senzatia de motocicleta si adrenalina. Raider este foarte incantat de consumul mobrei lui la care i-am coborat acele de tot, sunt pe ultima treapta, si dupa ce am fost la drumul asta am vazut ca se comporta admirabil mobra lui si la viteze mici si la viteze mari chiar si cu doi pasageri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 o sa fac maine poze sa pun ca azi m-am luptat sa fac eu o inventie da....nu mi-a iesitMesaj completat am facut poze la treaba, deci: cum pun caseul pe suportul ala din spatele motocicletei? io cand am cumparat motocicleta era garita codita,manerul sau cum ii spune deci am prins givi-ul pe gaurile facute de fostu proprietar si sta chiar foarte ok ......el si asa e solid ca e de aluminiu..... Mesaj completat ai desfacut ambele busoane indicate in poza pusa de mine? ai scos joja cand ai dat drumul la ulei? ai tinut mobra dreapta ca sa curga tot?? daaa iti dai seama ca e la mintea cocosului ...am desfacut tot ce trebuie si a curs doar vreun litru...si oricum busonu mare de golire e pe partea pe care sta inclinat motocicleta tocmai ca sa se scurga tot...in fine il mai las vreo 2000-3000 si il dau afara si ba iar nou...merci ptr sfaturi..... Mesaj completat Are cineva de vanzare un suport de Givi de topcase ....eu am unu manufacturat din alu si as vrea unul original.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 o poza, o dimensiune sa vedem daca se potrive la caseul meu, un pret? Asa cum mentionam si in postul anterior, nu se potriveste la topcase-ul tau, pt ca e pentru Monokey, iar tu ai Monolock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 ai dreptate multumesc de lamurire. am gasit ceva cleme care se pun sub talpa caseului. sper sa le rezolv saptamana viitoare ( fac poze fac poze ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 update la consum in bucuresti. mers mai de om normal fara accelerari furioase si alte nebunii - 137km - 9.6L - 7.07% asamai merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Stiti pe cineva care face crashbar-uri pt 900, dar ceva care sa protejeze si carenele. Zilele trecute era sa scap mobra pe jos, pe loc fiind si mi-am intins cativa muschi numai sa nu o las jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Nu exista. N-ai pe ce sa le montezi. Si oricum, carenele la TDM900 nu sunt nici foarte expuse (la mine nu s-au spart nici dupa trante foarte grave), nici foarte scumpe (200 E bucata). Tobele, in schimb, se zgarie si se indoaie foarte usor si te costa 1200 E bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Stiti pe cineva care face crashbar-uri pt 900, dar ceva care sa protejeze si carenele. Zilele trecute era sa scap mobra pe jos, pe loc fiind si mi-am intins cativa muschi numai sa nu o las jos. uite ce ti-ar trebui tie. Rados de pe forum face asa ceva dar ii trebuie motoreta sa io lasi. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 uite ce ti-ar trebui tie. Rados de pe forum face asa ceva dar ii trebuie motoreta sa io lasi. bafta ceauu...ce dumiezo de chit de coborire ptr TDM fami o explicatiee hahahahah merci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 ceauu...ce dumiezo de chit de coborire ptr TDM fami o explicatiee hahahahah merci... poftim?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Nenea care nu prea stie sau nu are rabdare sa scrie corect cred ca vrea sa spuna ca habar nu are ce e aia kit de coborare. Domnu, un kit de coborare e compus din mai multe piese care odata montate fac motocicleta sa fie mai joasa cu cativa cm. E util asa ceva cand esti scund si nu ajungi bine jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Nenea care nu prea stie sau nu are rabdare sa scrie corect cred ca vrea sa spuna ca habar nu are ce e aia kit de coborare. Domnu, un kit de coborare e compus din mai multe piese care odata montate fac motocicleta sa fie mai joasa cu cativa cm. E util asa ceva cand esti scund si nu ajungi bine jos. Da?ok.ai dreptate.merci de explicatie.la mine nu e cazu (1.84).nu am mai folosit forumuri pana acum nu prea imi plac sunt greoaie si complicate...dar cresc io mare....numa cine sta degeaba nu greseste.sau nu e asa baieti? Mesaj completat Nenea care nu prea stie sau nu are rabdare sa scrie corect cred ca vrea sa spuna ca habar nu are ce e aia kit de coborare. Domnu, un kit de coborare e compus din mai multe piese care odata montate fac motocicleta sa fie mai joasa cu cativa cm. E util asa ceva cand esti scund si nu ajungi bine jos. Cred ca era mult mai simplu si mai elegant sa imi explici nu sa imi faci observatii,la cum scriu si la ce si cum stiu.Asa mi se pare fair play.Cu siguranta sunt sigur ca ai inteles ceea ce am vrut sa zic(intreb).Apreciez foarte mult incliinatile tale didactice.Dupa care "Domnu" a intuit c-am ce vrea sa fie acest("aia") KIT de coborire.(poate 'ala Kit de coborire').Respectele mele.Daca e sa ne luam asa uni de alti....ma gandeam ca nu ii scriu Presedintelui .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 uite ce ti-ar trebui tie. Rados de pe forum face asa ceva dar ii trebuie motoreta sa io lasi. bafta mersi mult. cred ca o sa increc. cu inaltimea nu am probleme (1.90) dar cand am vrut sa parchez motoreta, s-a ridicat cricul si era foarte aproape sa o scap pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 aseara am fost la o bauta la ziua unui prieten si am lasat mobra la el in fata curtii. eu pecad acasa cu altcineva cu masina urmand ca a doua zi sa o recuperez. din pacate asfaltul care era acolo turnat era foarte subtire si direct pe pamant. Evident vaca s-a culcat pe o parte si a suferit urmatoarele pagube: suport semnal si proiector stramb, proiectoru respectiv nu mai merge, semnalu stanga spate nu functioneaza, handguard deplasat si noroi pe ici pe colo.... am reusit sa indrep suportii de la semnal si proiector dar am ramas doar cu un poriector functional si doar semnalu din fata merge. o sa incerc maine sa-l fac. zilele astea sper sa fac o talpa mai mare si mai groasa pt cric sa nu mai am surprize de genu ca ma dispera. si acasa in curte tot asa trebuie sa o pun pe un lemn ca sa nu o gasesc pe jos. din cauza asta nu am apucat sa fac schimbul de placute pe spate. Stiti multi dintre voi, care ma cunoasteti ca am probleme cu scaputul mobrei pe jos. ei bine vineri, oricat a vrut ea sa cada am reusit sa o ridic, adica ajunse undeva la 45-60 de grade si am reusit sa o tin si sa o aduc inapoi pe linie. desi eram pe ea calare tot sprijinul era in picioru drept si in mana dreapta iar cu mana stanga am apucat de manerul din spate si am tras de ea pana am reusit sa o indrept. O manevra pe care nu vreau sa o mai repet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 am culcat-o si eu saptamina trecuta ... s-a strimbat suportul de semnalizator si maneta de frina .... le-am indreptat pe amindoua ... la coborire de o bordura (mica), a coborit roata de fata si.... mi-a murit motorul ... iarasi, ranit doar in amorul propriu si inca un semn pe toba ... usor, usor ajung la tipii de la Vick ! Mesaj completat baaaa, mai ploua mult, ca m-am saturat sa ma ud la oo pina casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 aseara am fost la o bauta la ziua unui prieten si am lasat mobra la el in fata curtii. eu pecad acasa cu altcineva cu masina urmand ca a doua zi sa o recuperez. din pacate asfaltul care era acolo turnat era foarte subtire si direct pe pamant. Evident vaca s-a culcat pe o parte si a suferit urmatoarele pagube: suport semnal si proiector stramb, proiectoru respectiv nu mai merge, semnalu stanga spate nu functioneaza, handguard deplasat si noroi pe ici pe colo.... am reusit sa indrep suportii de la semnal si proiector dar am ramas doar cu un poriector functional si doar semnalu din fata merge. o sa incerc maine sa-l fac. zilele astea sper sa fac o talpa mai mare si mai groasa pt cric sa nu mai am surprize de genu ca ma dispera. si acasa in curte tot asa trebuie sa o pun pe un lemn ca sa nu o gasesc pe jos. din cauza asta nu am apucat sa fac schimbul de placute pe spate. Stiti multi dintre voi, care ma cunoasteti ca am probleme cu scaputul mobrei pe jos. ei bine vineri, oricat a vrut ea sa cada am reusit sa o ridic, adica ajunse undeva la 45-60 de grade si am reusit sa o tin si sa o aduc inapoi pe linie. desi eram pe ea calare tot sprijinul era in picioru drept si in mana dreapta iar cu mana stanga am apucat de manerul din spate si am tras de ea pana am reusit sa o indrept. O manevra pe care nu vreau sa o mai repet... Cavalere, trebuia sa faci tu talpa aia de la bun inceput, cum am facut si eu dealtfel. Si sigur nu mai aveai surprize neplacute, sa intre cricul in pamant, asfalt, etc. Pune o talpa de duraluminiu, ca a mea, sa nu fie grea pentru varful cricului, cand este ridicat (in mers), pentru a nu oscila. Spor la treaba, si pune o poza cu talpa montata, pentru a se inspira si ceilalti care vor sa-si monteze ceva de genu. PS: naspa ca s-a defectat un proiector, probabil ti s-a rupt filamentul becului H3. Daca e asa, schimbi doar becul si s-a rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Cavalere, trebuia sa faci tu talpa aia de la bun inceput, cum am facut si eu dealtfel. Si sigur nu mai aveai surprize neplacute, sa intre cricul in pamant, asfalt, etc. Pune o talpa de duraluminiu, ca a mea, sa nu fie grea pentru varful cricului, cand este ridicat (in mers), pentru a nu oscila. Spor la treaba, si pune o poza cu talpa montata, pentru a se inspira si ceilalti care vor sa-si monteze ceva de genu. PS: naspa ca s-a defectat un proiector, probabil ti s-a rupt filamentul becului H3. Daca e asa, schimbi doar becul si s-a rezolvat da stiu ca trebuia facuta de mult. am deja planul facut. mai trebuie sa ajung la tovarasul meu cu service-ul ca sa ii duc si mobra la schimbat de semeringuri si tot atunci ii faci si talpa aia. o sa pun poze apoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Ma scuzati ca intervin in discutia voastra, eu am in continuare de vanzare suport complet pentru topcase Givi Monokey Adaptat pentru TDM 850 3VD, nu stiu daca se potriveste si la 4TX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.