andreiganea Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 daca imi puteti face si o recomandare as fi cel mai recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 (editat) daca imi puteti face si o recomandare as fi cel mai recunoscator http://pdfkatalog.louis.de/Katalog/cgi-bin...e=630&max=2 eu il am pe asta complet(dreapta sus), iar cristifin are si el dar doar partile laterale+genti laterale original Yamaha la 800Ron.Am vorbit azi cu el la tel., eu nu le-am vazut, intereseaza-te. Este reprezentanta Louis in Bucuresti, da o geana... Mai ai si alte modele, spre exemplu aici jos pe tabel http://www.louis.de/_405f641b38163682ce3fd...OT=detail_xsord ma duc la somn, vezi cum se munceste ca sa ajung la intalnire... Editat Iunie 23, 2010 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 in principu, o voi folosi la ture lungi.. din listade imbunatatiri mai am de adaugat: handguards, manere incalzite, prelungire parbriz, engine shield,crash bars, cutii laterale metalice, cric central, priza, imbunatatit faruri, imbunatatit iluminat bord, tobe custom(ca prea nu ma vede nimeni in oras).... dar pe parcurs dar deocamdata mi-am luat un topcase si restul timpului mi-l consum cu furca fata care pierde ulei si nu vrea sa inceteze cand ma uit amenintator la ea cu o cheie in mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Florine nu stiu daca ma repet dar ai o mobra sexy rau de tot. Mesaj completat Azi m-am muncit la scutul de protectie care imi ajunsese ieri.vopsit negru decojit si cu ulei amestecat cu pamant m_am hotarit ca ar arata diferit daca ar fi asa...>>>> adica dupa cateva ore de spalat,decapat,smirgeluit,lustruit,si polisat da nu e la final a iesit cam asa...>>>>>> dupa care l-am si montat....minunat. a iesit foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 daca imi puteti face si o recomandare as fi cel mai recunoscator Cauta cateva pagini mai in spate Vindea cineva set complet de semnalizari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 in principu, o voi folosi la ture lungi.. din listade imbunatatiri mai am de adaugat: handguards, manere incalzite, prelungire parbriz, engine shield,crash bars, cutii laterale metalice, cric central, priza, imbunatatit faruri, imbunatatit iluminat bord, tobe custom(ca prea nu ma vede nimeni in oras).... dar pe parcurs dar deocamdata mi-am luat un topcase si restul timpului mi-l consum cu furca fata care pierde ulei si nu vrea sa inceteze cand ma uit amenintator la ea cu o cheie in mana ai schimbat uleiul din furca si semeringurile? ti-a verificat respectivul si jambele daca sunt drepte? tre sa faci astea 2 operatiuni. altceva nu are ce sa aibe ca sa genereze pierderea de ulei mai sunt si niste cuzineti de metal care se pot inlocui ca se uzeaza, verifica si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 eu am achizitionat aceasta piesa cu 250 ron cu tot cu curier rapid pana la mine, de la iasisa inteleg ca imi ajunge o placa pe care o cumpar sau o fac, si pe care vad eu cum reusec sa o prind de manere? In general e bine de stiut ca in momentul in care iti alegi gentile trebuie sa te interesezi si de sistemele si posibilitatile de prindere. La Givi / Kappa in general nu sunt probleme ca se gasesc adaptoare o gramada, dar oricum... Vad ca e monokey, deci iti trebuie o placa adaptor universala monokey: http://www.louis.de/_10c413483b7c4fb1468cf...;artnr=10025922 Nu merge sau mai bine zis nu are rost sa incerci sa faci tu / un meserias asa ceva. Oricum, nu e scumpa, poate gasesti si la SH ceva, sunt de ex. oameni care isi schimba topcase-urile cu Hepco & Becker etc. si nu mai au ce face cu placa. Din setul de 4 cleme folosesti doar doua, alte doua prinderi (cele de baza) facandu-le cu cele doua suruburi care trec prin suportul TDM-ului. Andrei nu cumva sa te puna ... sa strici frumusete de codita(care cred ca nu e metalica) facand-ui gauri, sa fixezi pe ea topcase (si al tau e mare) care la randu-i va fi incarcat marind balansarea. Ori mai faci un efort, ori mai astepti sa strangi niste bani si ia frumos ansamblu de prindere gospodaresc. NU TE PRIPI SI NU VEI REGRETA!Ai mai vazut motoare cu prindere asa la "viteza", sau nu te gandesti si la teren accidentat? Prinderea e metalica si nu trebuie sa o strice cu nimic. Nu stiu de ce Marius '95 a dat gauri, in mod normal te poti folosi de cele doua gauri pe care suportul deja le are. Nu trebuie sa te pripesti, poti sa faci o treaba foarte ok. Sistemele SWmotech si cel original Yamaha folosesc tot prinderi direct pe suportul cu manere al motocicletei. Cel Givi monokey nu foloseste acest sistem, dar ma indoiesc ca e mai solid sau ca amortizeaza mai bine (poate ma insel totusi, nu am vazut inca acest sistem); mai mult ca sigur au ales aceasta metoda ca sa mentina ideea folosita si pe alte modele de motocicleta. Cu banii aia mai bine face o revizie completa a furcii, cu ulei, simeringuri, manopera, cuzineti daca e cazul. din listade imbunatatiri mai am de adaugat: handguards, manere incalzite, prelungire parbriz, engine shield,crash bars, cutii laterale metalice, cric central, priza, imbunatatit faruri, imbunatatit iluminat bord, tobe custom(ca prea nu ma vede nimeni in oras).... dar pe parcurs handguards - aproape inutile pe vreme rece, cat de cat utile pe ploaie, total enervante vara. La o cazatura mai serioasa le faci varza. Vorbim de cele de Suzuki SV. Plus ca strici si contragreutatile de ghidon. engine shield / crash bars - ai grija ce iti iei, unele sunt total inutile (SW motech). H&B mi s-au parut cele mai bune, dar am inteles ca si Zoli face unele f ok. Nu prea exista variante care sa iti protejeze serios carenele, prinderile fiind foarte jos. imbunatatit iluminat bord - m-ai facut curios, zi-mi si mie mai multe tobe custom - oricum n-o sa te vada, iar daca vrei sa te auda cu adevarat, s-ar putea sa te cam doara capul la turele alea lungi (si pe tine si pe altii). Tobele custom le vad ca fiind pentru "suflet". Florine nu stiu daca ma repet dar ... Da bre, o sa am grija sa nu mi-o furi la intalnire, ca mai mult ca sigur de-asta vii cu masina. (Cred ca o sa vin si eu, btw) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Da bre, o sa am grija sa nu mi-o furi la intalnire, ca mai mult ca sigur de-asta vii cu masina. (Cred ca o sa vin si eu, btw) BUSTED Mesaj completat este vorba de Handguardurile de pe suzuki Vstrom. mie mi separ foarte bune si la drum lung dar mai ales cand scapi mobra la viteza mica (la unii nu e cazu nu Korben , dar altii o mai comit) si in cazul asta iti protejeaza manetele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 baietii dau o bere cand ne vedem! iluminat de bord- am citit niste articole cum ca lumina rosie e se vede cea mai bine in cockpiturile de avioane noaptea, iar becurile folosite de yamaha au o putere limitata de iluminare- vaianta ar fi leduri sau un bec special usor de gasit- nu trebuie modificata instalatia decat ceva maraunt de 2-3 min- cine vrea articolul il gaseste pe situl lui jbx- sectiunea electrice crash bars si engine guard- nu vreau sa fac nici o reclama si nu am nici o legatura cu baietii de la heavydutyes.ro din cluj care fac ce vrea omul pe comanda la preturi superbe. iti imbraca mobra in fier daca vrei:P... au pe site poze concludente toba custom - am mai avut- dupa tura de 300 km imi tziuie capul restul zilei- dar in oras esti vazut-- se uita omul de la juma de km sa vada ce naiba de tank se apropie... handguard- ar imbunatati efectul maerelor incalzite... ce frumoase sunt turele de toamna pe traseele patriei.... marti imi sustin licenta -miercurcuri imi revin din betie/ imi scot dosarul de la faculta si plec din cj. joi mobra dusa pt revizie completa la meseriash abia astept sa va cunosc la intrunire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (Cred ca o sa vin si eu, btw) Daca vii tu si daca vin si eu, precis o sa ti-o cer pentru teste, sa vad si eu daca merita sa visez la TDM 900 Dar atentie! S-ar putea sa-mi placa si atunci vei avea mari probleme :) poate mergi acasa cu blonda mea . Mesaj completat marti imi sustin licenta -miercurcuri imi revin din betie/ imi scot dosarul de la faculta si plec din cj. joi mobra dusa pt revizie completa la meseriash Bafta la toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 este vorba de Handguardurile de pe suzuki Vstrom. mie mi separ foarte bune si la drum lung dar mai ales cand scapi mobra la viteza mica (la unii nu e cazu nu Korben , dar altii o mai comit) si in cazul asta iti protejeaza manetele. Protejeaza manetele dar se rup ele. Handguard-urile costa 270 RON, o maneta costa ~30 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Protejeaza manetele dar se rup ele. Handguard-urile costa 270 RON, o maneta costa ~30 RON. Confirm Decat handguard (care in opinia mea nu isi au locul pe TDM) mai bine manere incalzite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) D'aia imi plac mie Handguardurile simple de la Honda (Domi, Translap, Africana) sau de la boxerele BMW: sunt rezistente, apara de vant si la orice tranta, oricat de naspa, se indoaie, se zgarie nitel, dar nu se rup. Astfel ca dai odata 30e (atat sunt s-h), mai dai vreo 10e pe chestiile cu care le montezi, si gata Pentru porbagaje, cutii, scuturi, crashuri si alte chestii din astea, baietii de la heavyduties.ro vin tare din urma. Nu m-ar mira sa-i vedem in curand si pe alte meleaguri daca se tin de treaba asa cum au inceput. Editat Iunie 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Dar atentie! S-ar putea sa-mi placa si atunci vei avea mari probleme :) poate mergi acasa cu blonda mea Nu merge, ca mai am drumuri de batut cu ea... Cu testele nu-i problema, doar ca pozitia de mers e "alterata" fata de cea standard, cu bune si rele... Protejeaza manetele dar se rup ele. Handguard-urile costa 270 RON, o maneta costa ~30 RON. Uite nici nu m-am gandit ca poate fi pusa si asa problema ConfirmDecat handguard (care in opinia mea nu isi au locul pe TDM) mai bine manere incalzite Confirm si eu. Ordinea ar trebui sa fie: manusi adecvate, manere incalzite si la mare distanta, handguarduri (unele destul de late). In decembrie am mers la 0 grade o zi intreaga doar cu manusi all-season (cu membrana) si manere. Mesaj completat Da, dar manerele mai de endureala e normal sa fie mai ramforsate. Pe TDM pot fi puse si manere de BMW, dar montarea e ceva mai dificila si sunt mai scumpe (cu sigurata nu erau doar 40 de euro). Baietilor de la HD vad ca nu le merge site-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 dupa 10 trante care le-am luat pana acum de pe loc si pana la viteze de 20km/h handguardurile si-au facut treaba. A trebuit sa am un accident cu o masina ca sa mi se rupa bila din capatul manetei. deci rationamentul lui Marius se aplica la anumite Handguarduri. cati dintre voi plecati la un drum lung cu maneta de frana si ambreiaj la voi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Manetele se cresteaza daca aveti de gand sa faceti enduro salbatic cu vacile si sa dati cu ele de pamant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (Cred ca o sa vin si eu, btw) Ai face bine sa vii O sa mai povestim de lumini si alte cele Mesaj completat Daca vii tu si daca vin si eu, precis o sa ti-o cer pentru teste, sa vad si eu daca merita sa visez la TDM 900 Nicule, o sa-ti placa. Eu m-am plimbat putin cu a lu' Florin, si e misto. Nu degeaba viseaza Cavaleru la unul de 900, stie el ce stie. Mesaj completat Pentru porbagaje, cutii, scuturi, crashuri si alte chestii din astea, baietii de la heavyduties.ro vin tare din urma. Nu m-ar mira sa-i vedem in curand si pe alte meleaguri daca se tin de treaba asa cum au inceput. Cu siguranta. Am vazut ca fac lucruri bune si rezistente, mai ales gentile laterale Mesaj completat marti imi sustin licenta -miercurcuri imi revin din betie/ imi scot dosarul de la faculta si plec din cj. joi mobra dusa pt revizie completa la meseriash abia astept sa va cunosc la intrunire! Succes cu licenta si sa ne vedem cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 As avea si eu o intrbare am facut consumul tdm-ului de 850 pe care il detin ...a iesit pe oras 9,4l/100km....ce ziceti e inregula...e bun ca si consum??multumesc.... VAND EU UN SET F+S SEMNALE ORIGINALE DE TDM .....cine e interesat.....si ghidon original ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 e cam mare consumul. mie in bucuresti imi ia cam 7,5 si merg mai smucit. plus ca nu exista oras cu trafic mai infernal ca bucurestiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) PS: Misto scut ai ! Tine-o tot asa. Mesaj completat PS: Misto scut ai ! Tine-o tot asa. Vezi ca si eu am avut consum mare dupa ce am luat motocicleta. Acum imi consuma 6.8% pe un drum aprox 60%oras 40% afara din oras, max 100 km/ora, schimb treptele de viteza la 3500-4000 rpm, fara accelerari bruste, iar acele sunt pe pozitia 4. Desfa bujiile si vezi ce culoare au, eventual pune o poza pe forum. Daca sunt cum erau ale mele, undeva cu cateva zeci bune de pagini in urma trebuie sa mai strangi suruburile de benzina de la carburator... Pentru asta trebuie sa dai jos carenele, saua, bateria cu cutia ei, si sa rotesti rezervorul ca sa ai acces la suruburile de la carburator. Carburatoarele nu trebuie date jos, ai acces la acele suruburi de benzina, trebuie sa dai putin la nimereala, dar nu te mai complici sa dai jos altceva. Sau daca tot desfaci atatea chestii si ai chef de o treaba calumea respectiv timp, da jos si rezervorul si curata carburatoarele. Asa esti sigur de o treaba, si nu mai desfaci a doua oara. Eu retin ca ziceai ca miroase a benzina dimineata cand pornesti. Pariu ca ai prea multa benzina in amestec. Sa ne tii la curent cu ce faci. Bafta. Editat Iunie 24, 2010 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 multumesc pt urari!! la mine iese consumul din semnatura si merg cu acceleratii bruste 0-120 prin oras ... adevarul e ca e si destul de nou moto.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 multumesc pt urari!! la mine iese consumul din semnatura si merg cu acceleratii bruste 0-120 prin oras ... adevarul e ca e si destul de nou moto.... Al tau e pe injectie, e alta treaba, norocosule Eu la al meu cand l-am luat aveam consum de 7,5 in oras, iar acum am unul de 6% in oras si 4,5-5% afara (la viteze pana in 120). Evident dupa ce i-am mutat acele din carburi pe minim si sincronizat carburatoarele. Nu sunt singurul care a facut asta la tdm, insa e misto sa ai un consum apropiat cu cel de 900, care e pe injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 multumesc pt urari!! la mine iese consumul din semnatura si merg cu acceleratii bruste 0-120 prin oras ... adevarul e ca e si destul de nou moto.... 0-120 prin oras...de ce trebuie sa te "lauzi" cu asta man? chiar daca suntem intre noi TDM-istii nu isi au rostul bravarile astea...nu te supara te rog pe mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) la mine iese consumul din semnatura si merg cu acceleratii bruste 0-120 prin oras Daca mai faci chestii din astea imi retrag toate urarile de bine Weekendul asta o duc pe blonda la Viena Sper sa-i placa, sunt curios de consum, vor fi aprox 850 km autostrada Editat Iunie 24, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 multumesc pt urari!! la mine iese consumul din semnatura si merg cu acceleratii bruste 0-120 prin oras ... adevarul e ca e si destul de nou moto.... Asta inseamna ca vede si treptele 5-6 de viteza... A mea in oras nu vede nici macar treapta 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.