madcox Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 nou... asta este: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=230297010295 de fapt el este 60, si transportul inca 20... cica 2 ani garantie. sunt aftermarket.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 cavalere da nai mai apucat cu mircescu de releu` ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 nu am vb cu mircescu. al meu pare bun. poate o sa-i dau un telefon totushi ca e bine sa ai unu de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 (editat) plm... va trebui sa imi caut si io o furca...am indoit-o aseara intr-un berbec cu masina. o sa ajung client fidel al ebay-ului. aseara de la locul accidentului pana la politie si inapoi am mers cu ghidonul bracat stg maxim ca rulez drept. mai aveam putin si faceam intindere la stg. chiar nu am cui sa ma laud, d-aia am scris aici. Editat Octombrie 10, 2008 de madcox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 si cu rumegatorul iubitori de batai cap in cap cum a ramas ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 plm...va trebui sa imi caut si io o furca...am indoit-o aseara intr-un berbec cu masina. o sa ajung client fidel al ebay-ului. aseara de la locul accidentului pana la politie si inapoi am mers cu ghidonul bracat stg maxim ca rulez drept. mai aveam putin si faceam intindere la stg. chiar nu am cui sa ma laud, d-aia am scris aici. naspa faza cum naiba ai reusit? curbele la stanga cum le faceai? tu esti bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 neacordare de prioritate, eu venit pe drum cu prioritate, el nu vazut, si eu poc in roata lui dreapta. s-a rezolvat pe asigurare. el fara permis. lucrurile au fost foarte calme, nu am urlat, am fost politicos(asa sunt eu) . eu am intrat in el, dar am ramas in picoare pe motoreta, desi furca este varza. nu aveam viteza, caci incetinesc in intersectii de genul. aveam in jur de 30-40 kph. daca aveam mai mult saream peste capota garantat. sau nu...daca aveam mai mult treceam inaintea lui. deci deduc ca viteza este buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Azi am sunat la Yamaha (si Pipera, si Otopeni) sa intreb de un drive test cu TDM. La Pipera n-au deloc TDM. La Otopeni au, dar nu pentru drive test. (De fapt, nu au de nici un fel pentru drive test, nu doar TDM.) Stiti cumva alt dealer unde as putea face un drive test? PS: Am sunat si la Honda sa intreb de drive test cu Transalp. Totul ok, nici o problema, doar sa-i anunt cu o zi inainte. Nu stiu cum sa zic, dar Yamaha in Romania e cam de râsul curcilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 eu pot sa intreb si la arad daca ai chef de o plimbare, daca nu, la szeged biztos este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Octombrie 10, 2008 Share Postat Octombrie 10, 2008 Pana la Arad e drum lung. Si fara moto e tare greu. Daca cumva va intalniti pe undeva weekendul asta, anuntati-ma si pe mine. Macar sa discut cu cineva subiectul, daca drive test n-am unde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 madcox ma bucur ca esti bine. eu aseara am ramas in mijlocul intersectie de la pod grozavesti. mi-a murit iar bateria. trebuie sa duc mobra la electrician ca e grav. mi-am facut niste nervi aseara ca sa constat cand ajung acasa ca mi-am pierdut si manusile cu greu am reusit sa o pornesc impinsa si mi-a mai murit odata pe drum. noroc ca am avut un prieten motociclist aproape care sa imi dea branciul necesar. cand am ramas in mijlocul intersectie mi-am luat multa carne si claxoane de la conservari, unu nu a venit sa ma ajute sa imping animalu din mijlocul drumului. au oprit 2 baieti cu o honda CBF si mi-a pornit unul dintre ei mobra si apoi a venit si amicul meu si a stat cu mine pana am ajuns acasa. multa sanatate baieti si ms de ajutor. acum o sa incerc sa gasesc un electrician bun sau o sa o duc la Elfworkshop ca am auzit numai de bine de ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 cand am ramas in mijlocul intersectie mi-am luat multa carne si claxoane de la conservari, unu nu a venit sa ma ajute sa imping animalu din mijlocul drumului. au oprit 2 baieti cu o honda CBF si mi-a pornit unul dintre ei mobra si apoi a venit si amicul meu si a stat cu mine pana am ajuns acasa. ohooo, si asta-i doar inceputul. sa vezi cand incerci sa fii baiat amabil si sa lasi si pe altii sa se bage, cata mu*e iti iei, sau daca intersectia e blocata si tu tii coloana-n loc ca sa nu intre alti imbecili sa o blocheze si mai rau... multa sanatate baieti si ms de ajutor.acum o sa incerc sa gasesc un electrician bun sau o sa o duc la Elfworkshop ca am auzit numai de bine de ei. man, promit ca de acum incolo, inainte sa-ti mai raspund la telefon, o sa bag ceva flotari si genuflexiuni. si intrebare, ca n-am mai apucat sa-ti raspund la mesaj: cum cacao ti-ai pierdut manusile, cand am ajuns la grozavesti, ziceai ca le ai in top case... iar cu genuncherele ce ai facut, ca parca nu le-ai mai avut de la izvor spre casa... off, ma omule, ti-am zis sa te relaxezi si sa te aduni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 (editat) ohooo, si asta-i doar inceputul. sa vezi cand incerci sa fii baiat amabil si sa lasi si pe altii sa se bage, cata mu*e iti iei, sau daca intersectia e blocata si tu tii coloana-n loc ca sa nu intre alti imbecili sa o blocheze si mai rau... man, promit ca de acum incolo, inainte sa-ti mai raspund la telefon, o sa bag ceva flotari si genuflexiuni. si intrebare, ca n-am mai apucat sa-ti raspund la mesaj: cum cacao ti-ai pierdut manusile, cand am ajuns la grozavesti, ziceai ca le ai in top case... iar cu genuncherele ce ai facut, ca parca nu le-ai mai avut de la izvor spre casa... off, ma omule, ti-am zis sa te relaxezi si sa te aduni. pai asa credeam ca le-am pus in topcase. genuncherele le pusesem din prima acolo. pi*da-masii. asta e am pierdut 180 ron Editat Octombrie 12, 2008 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Sunt curios: oare cati posesori de TDM 900 exista pe plaiurile noastre? Cele de 850 au avut timp sa scada ca si pret si sunt din ce in ce mai multe, dar cu 900 cati suntem? Consider 900-le ca fiind "overpriced", gandindu-ne ca un DL 1000 V-strom e cca 8500 euro iar Yamaha 9500 cu ABS, e o diferenta totusi... Deci....cati suntem? S-auzim numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Sunt curios: oare cati posesori de TDM 900 exista pe plaiurile noastre? Cele de 850 au avut timp sa scada ca si pret si sunt din ce in ce mai multe, dar cu 900 cati suntem? Consider 900-le ca fiind "overpriced", gandindu-ne ca un DL 1000 V-strom e cca 8500 euro iar Yamaha 9500 cu ABS, e o diferenta totusi... Deci....cati suntem? S-auzim numai de bine Eu propun sa nu mai comparati TDM-ul de 900 cu V-Strom-ul de 1000....sunt concepte diferite:TDM-ul inca mai are gene de invingator de Dakar(parallel twin) pe cand V-Strom-ul e un produs al laboratorului de marketing(allrounder V2,bun de toate)...ce daca TDM-ul e mai slab dar mai scump...ain't life a bitch? Cine 'musca" de fund TDM-ul o face din pura invidie...pur si simplu reprezinta definitia unui concept reusit,punct.Nici CBF-ul,nici V-Strom-ul,nici mai noile Versys sau Mana nu vor ajunge la inima motoretistilor precum TDM-ul....vorba neamtului: Tolles Ding,Mann!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 Am vorbit pe chat cu Gothmog si m-a speriat rau de tot. Zice ca acceleratia produce un invariabil " ". Dati o nota de la 1 la 10 gradului de periculozitate pentru un incepator, 1 fiind "jogging in Herastrau" si 10 fiind "Dute si cumpara-ti intai cosciug!". Exista printre voi cineva care a inceput direct pe TDM? Daca da, cate oase au fost rupte in cate accidente/cazaturi? PS: Scuze pentru ultima intrebare; stiu ca nu e prea confortabila, dar trebuie s-o pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 7-8 ... tzinete bine cand bagi mana in gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 de la scuter direct la TDM. hmm in 17.000 km credeam ca am vazut destule pe scuter TDM-ul mi-a demostrat cu totul altceva. poti sa mergi in ce ritm vrei cu el. merge incet si calm ca un scuter sau rapid si cu acceleratii puternice ca o sportiva. totul e la mana ta dreapta. periculos cu TDM-ul e daca nu te ajuta materia cenusie daca TDM-ul ar fi prima experienta pe 2 roti nu pot zice ca e oki. dar daca esti calm linistit, destul de inalt nu o sa ai problme cu el. Eu propun sa nu mai comparati TDM-ul de 900 cu V-Strom-ul de 1000....sunt concepte diferite:TDM-ul inca mai are gene de invingator de Dakar(parallel twin) pe cand V-Strom-ul e un produs al laboratorului de marketing(allrounder V2,bun de toate)...ce daca TDM-ul e mai slab dar mai scump...ain't life a bitch?Cine 'musca" de fund TDM-ul o face din pura invidie...pur si simplu reprezinta definitia unui concept reusit,punct.Nici CBF-ul,nici V-Strom-ul,nici mai noile Versys sau Mana nu vor ajunge la inima motoretistilor precum TDM-ul....vorba neamtului: Tolles Ding,Mann!!! imi place de tryharder cel mai aprig sustinator al TDM-ului sunt in totalitate de acord cu el. TDM-ul e alta clasa fata de v-strom. oricum nu le poti compara. oricum tot TDM as lua daca as avea bani de una noua am o vaga banuiala ca la acceleratii si top speed il mucifica pe v-strom @tryharder tradu si tu in romana ultima fraza aia in germana PS. oricum 3vd-ul e cel mai frumos model (dar sa aibe farurile ca ale mele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 (editat) de la scuter direct la TDM. hmm in 17.000 km credeam ca am vazut destule pe scuter TDM-ul mi-a demostrat cu totul altceva. poti sa mergi in ce ritm vrei cu el. merge incet si calm ca un scuter sau rapid si cu acceleratii puternice ca o sportiva. totul e la mana ta dreapta. periculos cu TDM-ul e daca nu te ajuta materia cenusie daca TDM-ul ar fi prima experienta pe 2 roti nu pot zice ca e oki. dar daca esti calm linistit, destul de inalt nu o sa ai problme cu el. imi place de tryharder cel mai aprig sustinator al TDM-ului sunt in totalitate de acord cu el. TDM-ul e alta clasa fata de v-strom. oricum nu le poti compara. oricum tot TDM as lua daca as avea bani de una noua am o vaga banuiala ca la acceleratii si top speed il mucifica pe v-strom @tryharder tradu si tu in romana ultima fraza aia in germana PS. oricum 3vd-ul e cel mai frumos model (dar sa aibe farurile ca ale mele) "Tolles Ding ,Mann"(germana) in traducere foarte libera inseamna "That rocks,man!"E titlul primului articol despre TDM aparut intr-un Auto Bild prin vara lui '91.Ma rugam de parinti sa-mi dea 35 lei sa-mi cumpar de la chioscurile din gara Auto Bildul(doar acolo se gasea).Acolo am vazut prima oara TDM-ul si mi-am zis ca trebuie sa am intr-o zi o motocicleta ca aceea. Ceea ce s-a si intamplat,peste ani,dar....weekend-ul trecut mi-a scos peri albi fiindca nu a mai vrut sa porneasca.Acum e in Service si pana vineri nu vreau sa stiu de ea... Editat Octombrie 14, 2008 de Tryharder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Sa nici nu exageram... TDM-ul nu e o super-motocicleta, are si ea punctele ei slabe ca oricare alta. Insa are o componenta "de suflet" foarte importanta, are o personalitate aparte care probabil o si face sa fie atat de iubita de proprietari. Nu e un model foarte raspandit, ci unul cu posesori foarte loiali. Asta cu Dakarul n-are nici o relevanta... e adevarat, motorul trage bine de jos, dar restul motocicletei n-are nici o legatura cu off-road-ul (jantele turnate spun totul). E pur si simplu o motocicleta foarte supla, si ca gabarit si ca posibilitati, cu care poti merge 10 ore cu 140 fara sa te resimti in nici un fel, si care trece foarte lin peste asfaltul romanesc (ala cu gropi, denivelari si alte gunoaie). @Marius95 - personal nu as recomanda TDM-ul ca prima motocicleta, decat daca ai un gabarit mare si suficienta forta. E adevarat ca dupa o perioada de acomodare de o luna-doua o plimbi ca pe bicicleta, dar e totusi: - e un motor destul de greu, cu centrul de greutate destul de sus, o sa ai probleme la viteza mica sau la manevrele de finete la inceput - e un motor destul de nervos la turatii mici si daca nu esti atent e posibil sa te surprinda - traficul in Bucuresti e suficient de dement ca sa iti solicite atentia la maxim chiar in conditiile in care iti cunosti perfect mobra - o sa fie mai ieftin peste un an decat e acum si probabil or sa se inmulteasca posesorii si la noi si o sa ai de unde alege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 de la scuter direct la TDM. hmm in 17.000 km credeam ca am vazut destule pe scuter TDM-ul mi-a demostrat cu totul altceva. poti sa mergi in ce ritm vrei cu el. merge incet si calm ca un scuter sau rapid si cu acceleratii puternice ca o sportiva. totul e la mana ta dreapta. periculos cu TDM-ul e daca nu te ajuta materia cenusie daca TDM-ul ar fi prima experienta pe 2 roti nu pot zice ca e oki. dar daca esti calm linistit, destul de inalt nu o sa ai problme cu el. TDM-ul e alta clasa fata de v-strom. oricum nu le poti compara. oricum tot TDM as lua daca as avea bani de una noua am o vaga banuiala ca la acceleratii si top speed il mucifica pe v-strom Eu i-am zis de tine ca ai mers intai pe scuter de numa, si ca tot o privesti cu respect, si tu ai 3VD (75 CP, 200+binisor de chile), el vrea 900 cu 86 de cai si 195 la gol, din proprie experienta is de acord cu Ishmael, are cam 8 la acceleratie care s-ar traduce "nu-ti lua cosciug inca daca ai cap, da' nu pleca fara asigurarea de sanatate-n buzunar". Omu' a condus numa-n poligon si vrea sa-si ia dihanie, eu eram cacao la koor cand m-am suit pe ea, si nu mergeam de ieri, basca ca eram limitat la 4000 rpm unde tragea fix ca Pegasu in visele lui bune, nu e jucarie... Si da, ca acceleratie mucifica V-stromu de 1000 pana pe la 120 km/h incolo, unde miarul revine multumita unui plus de cilindree, cuplu si CP. V-stromul mare e comparat in primul rand cu TDM-ul, ca fata de 1200 GS, 990 Adv, etc ii lipsesc din calitatile de off-road, si e mai inclinat spre touring. Cam cele mai apropiate de filosofia TDM-ului is Bulel Ulise si cu Tigru Triumphului, jante turnate, motor nervos, on/off mai subtire... Oricum, TDM-ul nu poate fi comparat calumea cu nicio mobra, e cam intr-o clasa a lui, si si eu tot TDM mi-as lua, prea e faina mobra S-auzim de bine P.S. Care erai cu 4TX-ul negru in spatele meu la Politehnica dimineata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 "Tolles Ding ,Mann"(germana) in traducere foarte libera inseamna "That rocks,man!"E titlul primului articol despre TDM aparut intr-un Auto Bild prin vara lui '91.Ma rugam de parinti sa-mi dea 35 lei sa-mi cumpar de la chioscurile din gara Auto Bildul(doar acolo se gasea).Acolo am vazut prima oara TDM-ul si mi-am zis ca trebuie sa am intr-o zi o motocicleta ca aceea. Ceea ce s-a si intamplat,peste ani,dar....weekend-ul trecut mi-a scos peri albi fiindca nu a mai vrut sa porneasca.Acum e in Service si pana vineri nu vreau sa stiu de ea... cum ai ridicat asa rezervorul?? eu il am prins pe cadru cu cate 2 suruburi pe fiecare parte sub carenele laterale. e ceva ciudat. o fi al meu un prototip?? Eu i-am zis de tine ca ai mers intai pe scuter de numa, si ca tot o privesti cu respect, si tu ai 3VD (75 CP, 200+binisor de chile), el vrea 900 cu 86 de cai si 195 la gol, din proprie experienta is de acord cu Ishmael, are cam 8 la acceleratie care s-ar traduce "nu-ti lua cosciug inca daca ai cap, da' nu pleca fara asigurarea de sanatate-n buzunar". Omu' a condus numa-n poligon si vrea sa-si ia dihanie, eu eram cacao la koor cand m-am suit pe ea, si nu mergeam de ieri, basca ca eram limitat la 4000 rpm unde tragea fix ca Pegasu in visele lui bune, nu e jucarie... Si da, ca acceleratie mucifica V-stromu de 1000 pana pe la 120 km/h incolo, unde miarul revine multumita unui plus de cilindree, cuplu si CP. V-stromul mare e comparat in primul rand cu TDM-ul, ca fata de 1200 GS, 990 Adv, etc ii lipsesc din calitatile de off-road, si e mai inclinat spre touring. Cam cele mai apropiate de filosofia TDM-ului is Bulel Ulise si cu Tigru Triumphului, jante turnate, motor nervos, on/off mai subtire... Oricum, TDM-ul nu poate fi comparat calumea cu nicio mobra, e cam intr-o clasa a lui, si si eu tot TDM mi-as lua, prea e faina mobra S-auzim de bine P.S. Care erai cu 4TX-ul negru in spatele meu la Politehnica dimineata? importat e ce faci cu motocicleta si cum mergi pe ea. diferentele intre 3vd si 900 sunt mici. si alea care conteaza sunt cele care tin de greutate. unde consider eu ca are avantaj enorm 900-ele. diferenta intre ele ca putere si greutate e mica. pt un incepator conteaza mai mult sa ai un motor usor de manevrat decat unu puternic. eu zic ca e oki si 900 pt incepator. cu conditia sa pui un set de crashbar pe el ca sigur il vei culca exact cand nu te astepti. important e sa ai gabarit pt el macar 1.80. ca sa nu te chinui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 cum ai ridicat asa rezervorul?? eu il am prins pe cadru cu cate 2 suruburi pe fiecare parte sub carenele laterale. e ceva ciudat. o fi al meu un prototip?? Pai nu e nimic ciudat: -dai saua jos; -desfaci surubul rezervorului(acela de sub sa); -poti sa ridici putin in sus rezervorul cat sa pui un distantier sub el ca sa ai acces la baterie; -daca vrei mai mult spatiu,desfaci semicarena superioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Pai nu e nimic ciudat:-dai saua jos; -desfaci surubul rezervorului(acela de sub sa); -poti sa ridici putin in sus rezervorul cat sa pui un distantier sub el ca sa ai acces la baterie; -daca vrei mai mult spatiu,desfaci semicarena superioara. deci la mijlocul rezervorului mai am o bucsa de cauciuc cu 2 suruburi pe o parte si alte 2 pe cealata parte. astea tin rezervorul fix si nu permite nici o ridicare. tu nu ai suruburuile alea?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 importat e ce faci cu motocicleta si cum mergi pe ea. diferentele intre 3vd si 900 sunt mici. si alea care conteaza sunt cele care tin de greutate. unde consider eu ca are avantaj enorm 900-ele. diferenta intre ele ca putere si greutate e mica. pt un incepator conteaza mai mult sa ai un motor usor de manevrat decat unu puternic. eu zic ca e oki si 900 pt incepator. cu conditia sa pui un set de crashbar pe el ca sigur il vei culca exact cand nu te astepti. important e sa ai gabarit pt el macar 1.80. ca sa nu te chinui Se coroboreaza greutatea cca 10 kg in minus si cca 10 cp/nm in plus, dar nu despre asta discutam aici. Eu i-am spus omului ca e periculos pentru el sa-si ia mobra asta ca si incepator cu cativa km facuti in poligon. Ii hulim pe "baietzashii" care se suie direct pe SS de 600 dar nu ne uitam ca omul ia un motor incadrat la clasa de un litru (ok, nu SS, dar nici de neglijat,mai ales in ceea ce priveste cuplul in ture joase si centrul de greutate ridicat). Anyway, poate ca-s prea altruist... Frate, ia-ti ce mobra vrei, is banii tai si viata ta, dar daca tot mi-ai cerut parerea ti-am spus-o cu draga inima si gandindu-ma ca daca nu ma sfatuiau sincer anumiti oameni ma suiam si eu direct pe un GSXF de 600 cu care in mod sigur dam de belea in ce hal alerg eu... Poti sa incepi si pe SBK sau Hayabusa daca te tine, n-ai fi primul, numa ca statistica in ceea ce-i priveste pe baietii aia nu s-a dovedit a fi cea mai cea, asa ca... Bafta la achizitie si sa aveti grija unul de altul S-auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.