Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Korben:

 

N-am prins posturile cu pricina, dar sint convins ca n-a avut intentii rele Cavaleru ci doar a vrut sa inabuse din fasha conflictul. E pacat sa ne certam intre noi.

Spre sentimente cit mai pasnice ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sorry, e Bridgestone battlax 021 r

Rokeru are si era multumit de el.

 

tu pa ce termin Karoo-ul asta o sa incerc un K76 sau poate raman tot la Karoo ca imi place ca in offroad poti pune baza in el.

 

am mers prin niste noroie de paste groaznice. daca aveam gume mai de strada sigur tranteam mobra. asa in schimb am mers fara griji si probleme chiar si cu a doua ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-istsi are careva dintre voi concediu luna viitoare si e dorric de o ieseala ? Vreau sa fac urmatorul traseu ARAD SEBES-ALBA TRANSALPINA LA BAIA DE FIER vizita la PESTERA MUIERILOR anapoi pina la DN 7A VOINEASA BREZOI RAMNICU VALCEA CURTEA DE ARGES TRANSFAGARASAN SEBES ALBA CAMPIA TURZI CHEILE TURZI pe urma APUSENI si anapoi ARAD cazare cort as vrea sa stau o saptamana doua pe acest traseu plecare din ARAD 3 ori 6 septembrie daca e cineva amator dati un semn ,PM sau pe forum . Asfalt uscat la toata lumea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dumninica am ignorat avertizarile de ploaie si am facut o tura usoara Bv Sighisoara -MEdias -Sibiu si Bv ajuns la Sibiu in centru ne intalnim cu Korben (intamplator) si cum vorbeam noi langa ,motoare poposeste un tip cu sotia si nu mai pleca ne intoarcem sa-l intrebam de sanatare si ne da doua carti de vizita cu un site si forum despre TDM -uri si posesorii lor el fiind posesorul a doua modele de 850 3vd cumparate noi din show room , este bine sa aveti pe cineva care stie franceza langa voi daca nu va descurcati prea bine cu ce ati invatat la scoala .Am discutat cateva minute ne-a facut si poze si a spus ca va organiza o intalnire mare de TDM-URI ( au mai fost intalniri de genul tdm -isti din Europa uniti-va) la anul impreuna cu cei de la Carpe sau cel mult va incerca, in Franta Anglia si Belgia sunt destul de populare motoarele noastre . daca aveti timp acesta e saitul :

 

http://www.ouestlekeum.com/tdm/html/index.php

salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat ca e prea multa franceza

o sa incerc cu google crome si sa ii dau translate in engleza ca sa inteleg. din pacate dupa 11 ani de franceza prin scoala nu prea imi mai amintesc mare lucru ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

google tranlsate, nu google chrome, pentru ca traducerea o face serverul google, nu browserul

poti cere traducerea direct in romana, ca oricum iese o varza totala

 

individul a spus ca se lucreaza la varianta in engleza a site-ului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Am discutat cateva minute ne-a facut si poze si a spus ca va organiza o intalnire mare de TDM-URI ( au mai fost intalniri de genul tdm -isti din Europa uniti-va) la anul impreuna cu cei de la Carpe sau cel mult va incerca, in Franta Anglia si Belgia sunt destul de populare motoarele noastre .

 

La anul se implinesc 20 de ani de la lansarea primului TDM. Se discuta si pe CarpeTDM (un fel de comunitatea TDMistilor din Marea Britanie pentru cine nu stie inca) despre posibilitatea organizarii unei intruniri la care sa se prezinte cat mai multi participanti. Din cate am citit, se mergea pe ideea suprapunerii acestui eveniment cu adunarea anuala a TDMistilor din Germania, acestia avand si mai multa experienta in organizarea unor evenimente de amploare mai mare. Detalii aici:

 

http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...=17524&st=0

http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=17986

 

Din cate observ totusi, exista o segregare destul de puternica printre TDMistii europeni, fenomen accentuat si intretinut de existenta unor comunitati care discuta numai in limba si pe forumul lor (TDM Italia, UK, Germania... probabil si Franta, Grecia etc). Exista exceptii pe Carpe TDM, engleza fiind totusi o limba mai populara, dar pana acum printre sute de englezi, scotieni etc nu stiu daca am vazut vreun italian sau mai mult de 2-3 germani, francezi, elvetieni etc. Daca s-ar face o intrunire la anul care sa aiba un caracter international si sa stea si sub semnul aniversarii celor 20 de ani de la nastere, ar fi un prilej frumos pentru o calatorie prin Europa, mai ales daca nu ar fi foarte departe de casa (Germania), nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pacat ca e prea multa franceza

o sa incerc cu google crome si sa ii dau translate in engleza ca sa inteleg. din pacate dupa 11 ani de franceza prin scoala nu prea imi mai amintesc mare lucru ..

 

google crome foloseste google translate, dar totul este integrat in browser din cauza asta am zis direct google crome

Mesaj completat

La anul se implinesc 20 de ani de la lansarea primului TDM. Se discuta si pe CarpeTDM (un fel de comunitatea TDMistilor din Marea Britanie pentru cine nu stie inca) despre posibilitatea organizarii unei intruniri la care sa se prezinte cat mai multi participanti. Din cate am citit, se mergea pe ideea suprapunerii acestui eveniment cu adunarea anuala a TDMistilor din Germania, acestia avand si mai multa experienta in organizarea unor evenimente de amploare mai mare. Detalii aici:

 

http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...=17524&st=0

http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=17986

 

Din cate observ totusi, exista o segregare destul de puternica printre TDMistii europeni, fenomen accentuat si intretinut de existenta unor comunitati care discuta numai in limba si pe forumul lor (TDM Italia, UK, Germania... probabil si Franta, Grecia etc). Exista exceptii pe Carpe TDM, engleza fiind totusi o limba mai populara, dar pana acum printre sute de englezi, scotieni etc nu stiu daca am vazut vreun italian sau mai mult de 2-3 germani, francezi, elvetieni etc. Daca s-ar face o intrunire la anul care sa aiba un caracter international si sa stea si sub semnul aniversarii celor 20 de ani de la nastere, ar fi un prilej frumos pentru o calatorie prin Europa, mai ales daca nu ar fi foarte departe de casa (Germania), nu?

 

depinde cand va avea loc intrunirea. chiar ar fi o treaba sa mergem si noi acolo.

 

mie mi-e dor de mersul pe doua roti. si cred ca o sa imi iau un maxiscooter. pe TDM nu ma vad urcat prea curand din pacate ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva ceva truc pt a face shaua mai moale la tmd900??

Ok, hai sa-ti zic ce concluzii am tras eu pana acum, dupa ce am incercat aproape toate variantele posibile (sei, modificari, pernite cu aer sau cu gel s.a.)

 

La o sa sunt cateva aspecte foarte importante dpdv al confortului: compozitia buretelui, pozitia in sa, aderenta materialului. Primele doua in general dau batai de cap (sau de fund mai bine zis). Si din pacate cu buretele nu prea ai ce face, decat sa schimbi saua. Uite de ce: acel burete practic e o spuma injectata intr-o matrita si este destul de greu, daca nu imposibil sa gasesti ceva la o densitate asemanataoare. Practic tie, ca si mie de altfel, ti-ar trebuie ceva putin mai moale (dar nu cu mult), ori "pe piata" nu cred ca gasesti decat bureti foarte moi. Spun "cred" ptr ca nu m-am agitat f. tare sa caut, dar daca Darian care are cateva sute de sei reconditionate la activ spune ca nu se gasesc, ma gandesc ca are dreptate. Buretele prea moale nu ajuta, iti da doar senzatia de moale cand pui mana pe sa; cand te asezi se comprima imediat sau dupa o ora de mers si ai ajuns la vechea ta sa. Unii au incercat sa-i rotunjeasca muchiile, rezultatele fiind mixte. Eu alternez acum saua originala, modificata de Darian cu saua Top Sellerie, care e moale, dar imi schimba un pic pozitia pe motocicleta, chestie cu care nu ma impac prea bine. Ma gandesc sa vand saua Top Sellerie (daca e careva cu 900 interesat, dati-mi de stire; saua e cea care am avut-o acum la intanire) si cand o sa am diferenta de bani sa-mi iau o sa model 2007, care are forma usor schimbata si mai mult ca sigur e si putin mai soft; se pare ca din 2006 au schimbat compozitia cu una mai moale, chiar daca pentru 2006 saua are acelasi cod cu cea din 2005. E complicat cu seile astea... ;)

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-si eu as da piesa care o detin in momentul de fatza ca sa imi achizitionez modelul de 900 sau dupa 2000 .....

desi recunosc ca sunt indragostit de ea si imi place foarte mult,si am si bagat bani in el....

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Switchule, ia vezi, merita?

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=316460

Parca m-as combina. Tu ce zici?

Arata ok dar e cam batut in cap ala care-i face mentenanta. Se vede din cateva poze de detaliu. Merita intrebat omu si daca e serios, vazuta dracia.

Mesaj completat

Ma scuzi ca raspund dupa 7 ani, dar am fost plecat prin tzara. Azi taman ce-am bagat vreo 800km pe ...domi... si acu trag sa recuperez ce-am pierdut o saptamana pe forum :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, hai sa-ti zic ce concluzii am tras eu pana acum, dupa ce am incercat aproape toate variantele posibile (sei, modificari, pernite cu aer sau cu gel s.a.)

 

La o sa sunt cateva aspecte foarte importante dpdv al confortului: compozitia buretelui, pozitia in sa, aderenta materialului. Primele doua in general dau batai de cap (sau de fund mai bine zis). Si din pacate cu buretele nu prea ai ce face, decat sa schimbi saua. Uite de ce: acel burete practic e o spuma injectata intr-o matrita si este destul de greu, daca nu imposibil sa gasesti ceva la o densitate asemanataoare. Practic tie, ca si mie de altfel, ti-ar trebuie ceva putin mai moale (dar nu cu mult), ori "pe piata" nu cred ca gasesti decat bureti foarte moi. Spun "cred" ptr ca nu m-am agitat f. tare sa caut, dar daca Darian care are cateva sute de sei reconditionate la activ spune ca nu se gasesc, ma gandesc ca are dreptate. Buretele prea moale nu ajuta, iti da doar senzatia de moale cand pui mana pe sa; cand te asezi se comprima imediat sau dupa o ora de mers si ai ajuns la vechea ta sa. Unii au incercat sa-i rotunjeasca muchiile, rezultatele fiind mixte. Eu alternez acum saua originala, modificata de Darian cu saua Top Sellerie, care e moale, dar imi schimba un pic pozitia pe motocicleta, chestie cu care nu ma impac prea bine. Ma gandesc sa vand saua Top Sellerie (daca e careva cu 900 interesat, dati-mi de stire; saua e cea care am avut-o acum la intanire) si cand o sa am diferenta de bani sa-mi iau o sa model 2007, care are forma usor schimbata si mai mult ca sigur e si putin mai soft; se pare ca din 2006 au schimbat compozitia cu una mai moale, chiar daca pentru 2006 saua are acelasi cod cu cea din 2005. E complicat cu seile astea... :crack:

 

multumesc. am gasit un altelier de tapiterie auto care cica ar face treaba, la mine in oras am sa dau o geana pe la aia. cat vrei pe sha?

 

o alta problema! am intins lantul la dimensiunea specificata in manual si acum are o miscare neliniara cand merg pe moto (cand e pe stand merge frumos) si se aude ca si cum s-ar freca de ceva... daca accelerez se aude mai rar.... am tot citit eu despre "camchain tensioner" da nu stiu inca care e faza cu ala... pareri?

 

si ca sa inchei, are careva ceva schita pt crashbars, enginebar, scut, suporturi laterale pt modelu de 900

 

ps. ziguana am uitat de manusa, si am si tot fost plecat. promit ca ti-o voi inpoia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc. am gasit un altelier de tapiterie auto care cica ar face treaba, la mine in oras am sa dau o geana pe la aia. cat vrei pe sha?

 

o alta problema! am intins lantul la dimensiunea specificata in manual si acum are o miscare neliniara cand merg pe moto (cand e pe stand merge frumos) si se aude ca si cum s-ar freca de ceva... daca accelerez se aude mai rar.... am tot citit eu despre "camchain tensioner" da nu stiu inca care e faza cu ala... pareri?

 

si ca sa inchei, are careva ceva schita pt crashbars, enginebar, scut, suporturi laterale pt modelu de 900

 

ps. ziguana am uitat de manusa, si am si tot fost plecat. promit ca ti-o voi inpoia

 

 

 

-eu am avut o problema asemanatoare cu lantul de pe 850-u meu ,si scotea la un moment dat si sunete ciudate.am realizat in final ca pinionul de pe cutie era uzat si ca lantul l-am tot intins,destins de nenumarate ori pana am ajuns la combinatia ideala acum e ok....si mai ales e foarte important ca lantul sa fie super curat,spalat si uns ptr ca sa se poata mula pe pinioane....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva saptamani am inceput sa ies cu motorul si am observat ca dupa 4 ani (atunci a fost ultima oara cand am iesit cu motorul), traficul s-a schimbat destul de mult, in sens negativ...sunt destul de dezamgit de modul in care unii participanti in trafic isi folosesc avantajul de a fi protejati de o carcasa de metal si sticla si chiar daca esti 100% vizibil incalca orice regula de conduita in trafic. Un exemplu sunt chiar eu, incepand de la iesitul intr-o intersectie unde il vezi ca se opreste, se asigura (cel putin sta pe loc si il vezi ca se uita in partea din care vii) dar chiar si asa tot iese in ideea ca tu vei frana sau daca se intampla ceva el e protejat. Altul cand tu (eu) cobori si vezi ca "el" se lanseaza intr-o depasire din sens opus unde evident ca ii este mult mai greu sa accelereze fiind panta iar tu (eu) cobori mult mai repede si iar e clar ca te-a vazut, dar e protejat in caz de impact. Altul cand vireaza la dreapta si tu vii din sens opus.....Toate astea s-au intamplat intr-o singura zi...mie. Poate am avut ghinion sa intampin toate aceste evenimente dar de fiecare daca am avut senzatia ca toti acesti "participanti" la trafic nu a avut nici o remuscare despre ce putea sa se intample, ca fiecare cu o alta ocazie ar face la fel si nu cred ca vreo unul din ei a stat si s-a gandit "Doamne ce era sa fac?!?"...sper sa ma insel.

 

Nu sunt toti la fel, dar ma rog sa nu ii gasesc pe cei care nu constientizeaza ca prin atitudinea lor pot nenoroci un om, o familie...chiar pe ei insasi.

 

 

Sper ca nu am plictisit cu posatarea mea...sa fim precauti tot timpul sa incercam sa rulam cu viteza moderata, poate mai putin decat o facem cu o masina...in toate situatiile de mai sus am mers in limita legala...chiar si asa am fost nevoit sa franez brusc.

 

Postez si cateva poze asa de...

post-5848-1281194859_thumb.jpg

post-5848-1281195383_thumb.jpg

post-5848-1281195476_thumb.jpg

post-5848-1281195554_thumb.jpg

post-5848-1281195597_thumb.jpg

Editat de yamahaia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-ti faci nici un bine cand gandesti asa. tot ce ai de facut este sa fi incontinuare atent si sa nu lasi niciodata garda jos. la mine 2 secunde de neatentie m-au costat mult si nu ma refer la accidentarea fierului si banii pierduti prin spitale. ci e posibil ca piciorul meu sa nu mai fie niciodata la fel. Sper din tot sufletul sa ma insel pt ca nu am decat 3 saptamani de cand am inceput sa merg pe propriile picioare. Dar stii ce? ABIA astept sa urc din nou in sa. Sunt atat de disperat incat imi voi cumpara un maxi-scooter pentru asta (daca intra odata banii de la asiguri). TDM-ul va face o mare pauza pana la primavara cand sper sa revin cu forte proaspete.

 

imi place poza a treia. Sunt parintii tai?

 

E o poza super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum stateam linistit in dupa-amiaza asta, aud un zgomot adevarat de motor, care pornea alarmele. Sar repede la geam si vad...ce credeti? Un TDM 4TX. Cobor repede in fata blocului gandindu-ma ca o fi vreun TDM-ist de pe forum si vroiam sa vad care. Nu era, de fapt omul facuse acum vreo cateva zile schimb: a dat un ZZR 600 pe TDM 4TX din 1996. Dar si asta deja era vandut unei alte persoane, care venea peste vreo 3 zile sa-l ia. Si el mai dadea ture cu el pentru ca incepuse sa-i placa(e posesor de R1). Imi spune omul ca e belea, ca ii da satisfactii mai mari decat R1, dar ca are nevoie de bani etc.

Dupa ce v-am plictisit, acum sa trecem la problema. Vrea omul sa plece, da la automat, porneste motorul, dar cand trage ambreiajul i se opreste. Cand in sfarsit reuseste sa intre in prima viteza si pleaca de pe loc, in momentul cand trage din nou ambreiajul sa bage in a doua, iar se opreste. Si tot asa. Cica astazi a inceput sa faca asa si era disperat pentru ca nu putea sa dea motorul persoanei respective cu probleme. Ce naiba credeti ca are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa verifice contactul de la cric. e acolo un butonas care daca nu e curat ramane blocat si nu da voie sa pleci ca ai avea cricul jos.

 

sa curete acolo si cred ca rezola problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...