Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu are vreo mufa scoasa? desfa-l si verifica-l

Mesaj completat

 

Ar fi cineva dispus sa maimprumute cu 1300 euro pana la sfarsitul anului? Dau actele de la TDM pe post degarantie. si inapoiez 1500 de euro :crack:

 

E cieva dispus sa ma ajute sa revin pe 2 roti? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, daca as avea, ti-as da, da' e criza rau :crack: ...

 

in alta ordine de idei, am dat o tura azi pina la Tirgoviste sa intilnesc un prieten ...

drumul e OK insa am intilnit cred ca peste 20 de idioti care depasind din sens opus m-au impins la marginea drumului ... majoritatea de sex relativ slab (ca or mai fi fost si grasane) in masinute rosii ...

la intoarcere (adica dupa vreo ora) mi-a intors in fata un carutas ... eram cu mina pe frina si am oprit ...

replica lui: nu te-am vazut frate ! desi era o portiune de drum drept si nu aveam viteza mare ...

incepe sa fie din ce in ce mai distractiv sa iesi cu motorul ...

 

bun, intrebare: de ce naiba imi trancane lantul ca de intins l-am intins, de uns, e uns !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, intrebare: de ce naiba imi trancane lantul ca de intins l-am intins, de uns, e uns !?

Ai zale gripate sau semigripate, asa cum am eu

Ciudat este ca in aprox 18000 km am intins foarte putin lantul

Dar cu zalele gripate nu am solutie

La iarna dau jos lantul si il tin in uleiul cu care ung lantul (Petrom SAE 90, 12 lei litrul), poate isi mai revine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, daca as avea, ti-as da, da' e criza rau :crack: ...

 

in alta ordine de idei, am dat o tura azi pina la Tirgoviste sa intilnesc un prieten ...

drumul e OK insa am intilnit cred ca peste 20 de idioti care depasind din sens opus m-au impins la marginea drumului ... majoritatea de sex relativ slab (ca or mai fi fost si grasane) in masinute rosii ...

la intoarcere (adica dupa vreo ora) mi-a intors in fata un carutas ... eram cu mina pe frina si am oprit ...

replica lui: nu te-am vazut frate ! desi era o portiune de drum drept si nu aveam viteza mare ...

incepe sa fie din ce in ce mai distractiv sa iesi cu motorul ...

 

bun, intrebare: de ce naiba imi trancane lantul ca de intins l-am intins, de uns, e uns !?

 

 

si tu?...am crezut ca doar eu am avut ghinion :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai zale gripate sau semigripate, asa cum am eu

Ciudat este ca in aprox 18000 km am intins foarte putin lantul

Dar cu zalele gripate nu am solutie

La iarna dau jos lantul si il tin in uleiul cu care ung lantul (Petrom SAE 90, 12 lei litrul), poate isi mai revine

Apropo de ulei, si eu folosesc tot ulei de transmisie castrol sae90w, dar...am facut rost de el gratis :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamahaia si Ache2, va poate spune si Cavalerul sau alti bucuresteni ce aventura este sa conduci motor in Bucale. Eu si Cavalerul suntem patiti/a se citi accidentati deja.

 

Cavalere ai PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In bucuresti tre sa ai ochi de paianjes, adica vreo4-5 perechi, unii si in ceafa. dar nu ma plang. asta e viata. mi-am incasat-o sezonul asta sper sa nu se mai repede pana imbatranesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am circulat prea mult in Buc cu motocicleta, de fapt cred ca am fost doar de citeva ori ... nu mi se pare mai haotic decit in alte parti ...

mie mi se pare mai idiot tragicul si muoti dintre participantii la, aici, in Ploiesti, dar deh, fiecare se linge de ce vede in fiecare zi !

nu faceam decit o constatare de cite ori o poti fura pe un drum relativ necirculat (la vremea aia) la o ora lejera (undeva in jur de 13.00) ... pina acum am avut noroc ... sa vedem cit ma tine !

 

m-ar interesa si pe mine un set ...

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut azi in TM un TDM 3VD, in parcarea de la magazinul Novatim :crack: .

 

In alta ordine de idei, se apropie concediul, asa ca trebuie sa pregatesc motocicleta incet-incet:

 

- voi schimba zilele urmatoare placutele de frana. In manualu' de service parca zicea ca trebuie unse cu ceva pe partile laterale, daca se da cu sare pe drumurile din zona respectiva. A facut cineva asa ceva [unsul], sau se schimba pur si simplu ?

- pentru schimbat lichidul de frana am luat un DOT 5.1 (TRW 500mL). Pentru schimbat lichidul, am urmarit ceva how-to-uri pe youtube. Sper sa fie ok. Recomandati sa il schimb la un service ceva ? Am inteles ca trebuie avut grija sa nu intre aer pe instalatie.

- am luat cauciucuri noi: K76 si K60. Ca prima impresie (am mers putin cu moto) se pare ca acum in curbe se apleaca ceva mai usor. Dar nu ma descurajez, ma voi obisnui cu ea si asa. Oricum nu as vrea cauciuc stradal pe fata (de genu' Lasertec) - mi-a placut cum merge, cum se apleaca, dar sper ca pe drumuri gen Gaina sa nu am chiar atatea emotii/cazaturi :)

 

Ride safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut azi in TM un TDM 3VD, in parcarea de la magazinul Novatim :) .

 

In alta ordine de idei, se apropie concediul, asa ca trebuie sa pregatesc motocicleta incet-incet:

 

- voi schimba zilele urmatoare placutele de frana. In manualu' de service parca zicea ca trebuie unse cu ceva pe partile laterale, daca se da cu sare pe drumurile din zona respectiva. A facut cineva asa ceva [unsul], sau se schimba pur si simplu ?

- pentru schimbat lichidul de frana am luat un DOT 5.1 (TRW 500mL). Pentru schimbat lichidul, am urmarit ceva how-to-uri pe youtube. Sper sa fie ok. Recomandati sa il schimb la un service ceva ? Am inteles ca trebuie avut grija sa nu intre aer pe instalatie.

- am luat cauciucuri noi: K76 si K60. Ca prima impresie (am mers putin cu moto) se pare ca acum in curbe se apleaca ceva mai usor. Dar nu ma descurajez, ma voi obisnui cu ea si asa. Oricum nu as vrea cauciuc stradal pe fata (de genu' Lasertec) - mi-a placut cum merge, cum se apleaca, dar sper ca pe drumuri gen Gaina sa nu am chiar atatea emotii/cazaturi :lol:

 

Ride safe.

 

 

lichid de frana trebuie dot 4 sau dot 3, asa scrie pe capacul rezervorului de lichi de la frana fata.

 

buna alegere anvelopele, putei pune si k60 de 140 latime , ala de 150 stiu ca nu se gaseste

 

placutele defrana se ung cu un fel de vaselina cu continut ridicat de cupru si e obligatoriu in marea britanie. la noi nu e cazul :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am luat cauciucuri noi: K76 si K60. Ca prima impresie (am mers putin cu moto) se pare ca acum in curbe se apleaca ceva mai usor. Dar nu ma descurajez, ma voi obisnui cu ea si asa.

 

Vezi poate merge comportamentul reglat din presiune, pina te simti bine cu ele, nu tre sa fie aceeasi ca la alea vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichid de frana trebuie dot 4 sau dot 3, asa scrie pe capacul rezervorului de lichi de la frana fata.

 

buna alegere anvelopele, putei pune si k60 de 140 latime , ala de 150 stiu ca nu se gaseste

 

placutele defrana se ung cu un fel de vaselina cu continut ridicat de cupru si e obligatoriu in marea britanie. la noi nu e cazul :crack:

 

Mersi pentru promptitudine. Cauciucurile le-am luat la recomandarea ta (daca am retinut bine persoana care mi-a recomandat acum 1-2 saptamani).

Pentru lichidul de frana: stiu ca scrie DOT4. Doar ca am studiat putin, si singura diferenta intre DOT4 si 5.1 e temperatura maxima mai ridicata la care inca functioneaza 5.1-le (un plus de vreo 50 grade, aprox), eventual si cativa lei in plus. In rest, sunt compatibile. Detalii aici . Dupa o coborare in care am ramas fara frana spate (pe Gaina :lol: - bine ca mi-am dat seama ca pedala merge pana la fund si nu mai prinde deloc, si am oprit intr'un loc unde era "drumul" drept ), as vrea sa stiu ca va tine ceva mai mult in caz de situatii asemanatoare :) .

S-ar putea sa fie ca si cu uleiul de motor: numai 10w30 si 10w40 parca e recomandat, dar unii probabil folosesc si altele. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe fata (acolo e k60 banuiesc) iti recomand 2-2.1 atmosfere. la mine asa se simte bine. Rockerul parca merge cu 1.9 nu stiu exact.

 

pe k76 bagi cat scrie pe bascula :crack: dar in teren mai accidentat e bine sa mai iei un pic din presiune pt o aderenta sporita.

 

oricum cu presiunea poti sa te joci si o sa simti cum e mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!!

Sunt un proaspat propietar de Tdm 850,din Fagaras si am o intrebare:trebuie sa schimb semeringurile si de la telescoapele de fata si nu stiu ce cantitate de ulei intra!? In manualul de service ce l-am gasit pe net nu scrie aceste detalii si alt manual mai detaliat nu am gasit.Mototcicleta mea este fabricata in 2000,este varianta 4TX iar interiorul la semering este 43 daca ajuta cu ceva detaliile.

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand o ai? Rukka este una dintre cele mai tari firme de echipament, iar pretul pare destul de bun. Dar acum depinde si de vechimea ei. Oricum este scula. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...