Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stie careva ceva truc pt a face shaua mai moale la tmd900??

Ok, hai sa-ti zic ce concluzii am tras eu pana acum, dupa ce am incercat aproape toate variantele posibile (sei, modificari, pernite cu aer sau cu gel s.a.)

 

La o sa sunt cateva aspecte foarte importante dpdv al confortului: compozitia buretelui, pozitia in sa, aderenta materialului. Primele doua in general dau batai de cap (sau de fund mai bine zis). Si din pacate cu buretele nu prea ai ce face, decat sa schimbi saua. Uite de ce: acel burete practic e o spuma injectata intr-o matrita si este destul de greu, daca nu imposibil sa gasesti ceva la o densitate asemanataoare. Practic tie, ca si mie de altfel, ti-ar trebuie ceva putin mai moale (dar nu cu mult), ori "pe piata" nu cred ca gasesti decat bureti foarte moi. Spun "cred" ptr ca nu m-am agitat f. tare sa caut, dar daca Darian care are cateva sute de sei reconditionate la activ spune ca nu se gasesc, ma gandesc ca are dreptate. Buretele prea moale nu ajuta, iti da doar senzatia de moale cand pui mana pe sa; cand te asezi se comprima imediat sau dupa o ora de mers si ai ajuns la vechea ta sa. Unii au incercat sa-i rotunjeasca muchiile, rezultatele fiind mixte. Eu alternez acum saua originala, modificata de Darian cu saua Top Sellerie, care e moale, dar imi schimba un pic pozitia pe motocicleta, chestie cu care nu ma impac prea bine. Ma gandesc sa vand saua Top Sellerie (daca e careva cu 900 interesat, dati-mi de stire; saua e cea care am avut-o acum la intanire) si cand o sa am diferenta de bani sa-mi iau o sa model 2007, care are forma usor schimbata si mai mult ca sigur e si putin mai soft; se pare ca din 2006 au schimbat compozitia cu una mai moale, chiar daca pentru 2006 saua are acelasi cod cu cea din 2005. E complicat cu seile astea... ;)

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-si eu as da piesa care o detin in momentul de fatza ca sa imi achizitionez modelul de 900 sau dupa 2000 .....

desi recunosc ca sunt indragostit de ea si imi place foarte mult,si am si bagat bani in el....

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Switchule, ia vezi, merita?

http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=316460

Parca m-as combina. Tu ce zici?

Arata ok dar e cam batut in cap ala care-i face mentenanta. Se vede din cateva poze de detaliu. Merita intrebat omu si daca e serios, vazuta dracia.

Mesaj completat

Ma scuzi ca raspund dupa 7 ani, dar am fost plecat prin tzara. Azi taman ce-am bagat vreo 800km pe ...domi... si acu trag sa recuperez ce-am pierdut o saptamana pe forum :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, hai sa-ti zic ce concluzii am tras eu pana acum, dupa ce am incercat aproape toate variantele posibile (sei, modificari, pernite cu aer sau cu gel s.a.)

 

La o sa sunt cateva aspecte foarte importante dpdv al confortului: compozitia buretelui, pozitia in sa, aderenta materialului. Primele doua in general dau batai de cap (sau de fund mai bine zis). Si din pacate cu buretele nu prea ai ce face, decat sa schimbi saua. Uite de ce: acel burete practic e o spuma injectata intr-o matrita si este destul de greu, daca nu imposibil sa gasesti ceva la o densitate asemanataoare. Practic tie, ca si mie de altfel, ti-ar trebuie ceva putin mai moale (dar nu cu mult), ori "pe piata" nu cred ca gasesti decat bureti foarte moi. Spun "cred" ptr ca nu m-am agitat f. tare sa caut, dar daca Darian care are cateva sute de sei reconditionate la activ spune ca nu se gasesc, ma gandesc ca are dreptate. Buretele prea moale nu ajuta, iti da doar senzatia de moale cand pui mana pe sa; cand te asezi se comprima imediat sau dupa o ora de mers si ai ajuns la vechea ta sa. Unii au incercat sa-i rotunjeasca muchiile, rezultatele fiind mixte. Eu alternez acum saua originala, modificata de Darian cu saua Top Sellerie, care e moale, dar imi schimba un pic pozitia pe motocicleta, chestie cu care nu ma impac prea bine. Ma gandesc sa vand saua Top Sellerie (daca e careva cu 900 interesat, dati-mi de stire; saua e cea care am avut-o acum la intanire) si cand o sa am diferenta de bani sa-mi iau o sa model 2007, care are forma usor schimbata si mai mult ca sigur e si putin mai soft; se pare ca din 2006 au schimbat compozitia cu una mai moale, chiar daca pentru 2006 saua are acelasi cod cu cea din 2005. E complicat cu seile astea... :crack:

 

multumesc. am gasit un altelier de tapiterie auto care cica ar face treaba, la mine in oras am sa dau o geana pe la aia. cat vrei pe sha?

 

o alta problema! am intins lantul la dimensiunea specificata in manual si acum are o miscare neliniara cand merg pe moto (cand e pe stand merge frumos) si se aude ca si cum s-ar freca de ceva... daca accelerez se aude mai rar.... am tot citit eu despre "camchain tensioner" da nu stiu inca care e faza cu ala... pareri?

 

si ca sa inchei, are careva ceva schita pt crashbars, enginebar, scut, suporturi laterale pt modelu de 900

 

ps. ziguana am uitat de manusa, si am si tot fost plecat. promit ca ti-o voi inpoia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc. am gasit un altelier de tapiterie auto care cica ar face treaba, la mine in oras am sa dau o geana pe la aia. cat vrei pe sha?

 

o alta problema! am intins lantul la dimensiunea specificata in manual si acum are o miscare neliniara cand merg pe moto (cand e pe stand merge frumos) si se aude ca si cum s-ar freca de ceva... daca accelerez se aude mai rar.... am tot citit eu despre "camchain tensioner" da nu stiu inca care e faza cu ala... pareri?

 

si ca sa inchei, are careva ceva schita pt crashbars, enginebar, scut, suporturi laterale pt modelu de 900

 

ps. ziguana am uitat de manusa, si am si tot fost plecat. promit ca ti-o voi inpoia

 

 

 

-eu am avut o problema asemanatoare cu lantul de pe 850-u meu ,si scotea la un moment dat si sunete ciudate.am realizat in final ca pinionul de pe cutie era uzat si ca lantul l-am tot intins,destins de nenumarate ori pana am ajuns la combinatia ideala acum e ok....si mai ales e foarte important ca lantul sa fie super curat,spalat si uns ptr ca sa se poata mula pe pinioane....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva saptamani am inceput sa ies cu motorul si am observat ca dupa 4 ani (atunci a fost ultima oara cand am iesit cu motorul), traficul s-a schimbat destul de mult, in sens negativ...sunt destul de dezamgit de modul in care unii participanti in trafic isi folosesc avantajul de a fi protejati de o carcasa de metal si sticla si chiar daca esti 100% vizibil incalca orice regula de conduita in trafic. Un exemplu sunt chiar eu, incepand de la iesitul intr-o intersectie unde il vezi ca se opreste, se asigura (cel putin sta pe loc si il vezi ca se uita in partea din care vii) dar chiar si asa tot iese in ideea ca tu vei frana sau daca se intampla ceva el e protejat. Altul cand tu (eu) cobori si vezi ca "el" se lanseaza intr-o depasire din sens opus unde evident ca ii este mult mai greu sa accelereze fiind panta iar tu (eu) cobori mult mai repede si iar e clar ca te-a vazut, dar e protejat in caz de impact. Altul cand vireaza la dreapta si tu vii din sens opus.....Toate astea s-au intamplat intr-o singura zi...mie. Poate am avut ghinion sa intampin toate aceste evenimente dar de fiecare daca am avut senzatia ca toti acesti "participanti" la trafic nu a avut nici o remuscare despre ce putea sa se intample, ca fiecare cu o alta ocazie ar face la fel si nu cred ca vreo unul din ei a stat si s-a gandit "Doamne ce era sa fac?!?"...sper sa ma insel.

 

Nu sunt toti la fel, dar ma rog sa nu ii gasesc pe cei care nu constientizeaza ca prin atitudinea lor pot nenoroci un om, o familie...chiar pe ei insasi.

 

 

Sper ca nu am plictisit cu posatarea mea...sa fim precauti tot timpul sa incercam sa rulam cu viteza moderata, poate mai putin decat o facem cu o masina...in toate situatiile de mai sus am mers in limita legala...chiar si asa am fost nevoit sa franez brusc.

 

Postez si cateva poze asa de...

post-5848-1281194859_thumb.jpg

post-5848-1281195383_thumb.jpg

post-5848-1281195476_thumb.jpg

post-5848-1281195554_thumb.jpg

post-5848-1281195597_thumb.jpg

Editat de yamahaia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-ti faci nici un bine cand gandesti asa. tot ce ai de facut este sa fi incontinuare atent si sa nu lasi niciodata garda jos. la mine 2 secunde de neatentie m-au costat mult si nu ma refer la accidentarea fierului si banii pierduti prin spitale. ci e posibil ca piciorul meu sa nu mai fie niciodata la fel. Sper din tot sufletul sa ma insel pt ca nu am decat 3 saptamani de cand am inceput sa merg pe propriile picioare. Dar stii ce? ABIA astept sa urc din nou in sa. Sunt atat de disperat incat imi voi cumpara un maxi-scooter pentru asta (daca intra odata banii de la asiguri). TDM-ul va face o mare pauza pana la primavara cand sper sa revin cu forte proaspete.

 

imi place poza a treia. Sunt parintii tai?

 

E o poza super.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum stateam linistit in dupa-amiaza asta, aud un zgomot adevarat de motor, care pornea alarmele. Sar repede la geam si vad...ce credeti? Un TDM 4TX. Cobor repede in fata blocului gandindu-ma ca o fi vreun TDM-ist de pe forum si vroiam sa vad care. Nu era, de fapt omul facuse acum vreo cateva zile schimb: a dat un ZZR 600 pe TDM 4TX din 1996. Dar si asta deja era vandut unei alte persoane, care venea peste vreo 3 zile sa-l ia. Si el mai dadea ture cu el pentru ca incepuse sa-i placa(e posesor de R1). Imi spune omul ca e belea, ca ii da satisfactii mai mari decat R1, dar ca are nevoie de bani etc.

Dupa ce v-am plictisit, acum sa trecem la problema. Vrea omul sa plece, da la automat, porneste motorul, dar cand trage ambreiajul i se opreste. Cand in sfarsit reuseste sa intre in prima viteza si pleaca de pe loc, in momentul cand trage din nou ambreiajul sa bage in a doua, iar se opreste. Si tot asa. Cica astazi a inceput sa faca asa si era disperat pentru ca nu putea sa dea motorul persoanei respective cu probleme. Ce naiba credeti ca are?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa verifice contactul de la cric. e acolo un butonas care daca nu e curat ramane blocat si nu da voie sa pleci ca ai avea cricul jos.

 

sa curete acolo si cred ca rezola problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are vreo mufa scoasa? desfa-l si verifica-l

Mesaj completat

 

Ar fi cineva dispus sa maimprumute cu 1300 euro pana la sfarsitul anului? Dau actele de la TDM pe post degarantie. si inapoiez 1500 de euro :crack:

 

E cieva dispus sa ma ajute sa revin pe 2 roti? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, daca as avea, ti-as da, da' e criza rau :crack: ...

 

in alta ordine de idei, am dat o tura azi pina la Tirgoviste sa intilnesc un prieten ...

drumul e OK insa am intilnit cred ca peste 20 de idioti care depasind din sens opus m-au impins la marginea drumului ... majoritatea de sex relativ slab (ca or mai fi fost si grasane) in masinute rosii ...

la intoarcere (adica dupa vreo ora) mi-a intors in fata un carutas ... eram cu mina pe frina si am oprit ...

replica lui: nu te-am vazut frate ! desi era o portiune de drum drept si nu aveam viteza mare ...

incepe sa fie din ce in ce mai distractiv sa iesi cu motorul ...

 

bun, intrebare: de ce naiba imi trancane lantul ca de intins l-am intins, de uns, e uns !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bun, intrebare: de ce naiba imi trancane lantul ca de intins l-am intins, de uns, e uns !?

Ai zale gripate sau semigripate, asa cum am eu

Ciudat este ca in aprox 18000 km am intins foarte putin lantul

Dar cu zalele gripate nu am solutie

La iarna dau jos lantul si il tin in uleiul cu care ung lantul (Petrom SAE 90, 12 lei litrul), poate isi mai revine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, daca as avea, ti-as da, da' e criza rau :crack: ...

 

in alta ordine de idei, am dat o tura azi pina la Tirgoviste sa intilnesc un prieten ...

drumul e OK insa am intilnit cred ca peste 20 de idioti care depasind din sens opus m-au impins la marginea drumului ... majoritatea de sex relativ slab (ca or mai fi fost si grasane) in masinute rosii ...

la intoarcere (adica dupa vreo ora) mi-a intors in fata un carutas ... eram cu mina pe frina si am oprit ...

replica lui: nu te-am vazut frate ! desi era o portiune de drum drept si nu aveam viteza mare ...

incepe sa fie din ce in ce mai distractiv sa iesi cu motorul ...

 

bun, intrebare: de ce naiba imi trancane lantul ca de intins l-am intins, de uns, e uns !?

 

 

si tu?...am crezut ca doar eu am avut ghinion :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai zale gripate sau semigripate, asa cum am eu

Ciudat este ca in aprox 18000 km am intins foarte putin lantul

Dar cu zalele gripate nu am solutie

La iarna dau jos lantul si il tin in uleiul cu care ung lantul (Petrom SAE 90, 12 lei litrul), poate isi mai revine

Apropo de ulei, si eu folosesc tot ulei de transmisie castrol sae90w, dar...am facut rost de el gratis :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...