andreiganea Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 apropo de butonul de cric! la mine nu e functional... adica pot pleca cu cricul lasat. cum fac sa il activez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 nu are vreo mufa scoasa? desfa-l si verifica-l Mesaj completat Ar fi cineva dispus sa maimprumute cu 1300 euro pana la sfarsitul anului? Dau actele de la TDM pe post degarantie. si inapoiez 1500 de euro E cieva dispus sa ma ajute sa revin pe 2 roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Cavalere, daca as avea, ti-as da, da' e criza rau ... in alta ordine de idei, am dat o tura azi pina la Tirgoviste sa intilnesc un prieten ... drumul e OK insa am intilnit cred ca peste 20 de idioti care depasind din sens opus m-au impins la marginea drumului ... majoritatea de sex relativ slab (ca or mai fi fost si grasane) in masinute rosii ... la intoarcere (adica dupa vreo ora) mi-a intors in fata un carutas ... eram cu mina pe frina si am oprit ... replica lui: nu te-am vazut frate ! desi era o portiune de drum drept si nu aveam viteza mare ... incepe sa fie din ce in ce mai distractiv sa iesi cu motorul ... bun, intrebare: de ce naiba imi trancane lantul ca de intins l-am intins, de uns, e uns !? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 bun, intrebare: de ce naiba imi trancane lantul ca de intins l-am intins, de uns, e uns !? Ai zale gripate sau semigripate, asa cum am eu Ciudat este ca in aprox 18000 km am intins foarte putin lantul Dar cu zalele gripate nu am solutie La iarna dau jos lantul si il tin in uleiul cu care ung lantul (Petrom SAE 90, 12 lei litrul), poate isi mai revine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 zale gripate asa cumzice si Korben. incearca sa bagi lantul la imuiat in motorina, dar cred ca va trebui sa-l schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Cavalere, daca as avea, ti-as da, da' e criza rau ... in alta ordine de idei, am dat o tura azi pina la Tirgoviste sa intilnesc un prieten ... drumul e OK insa am intilnit cred ca peste 20 de idioti care depasind din sens opus m-au impins la marginea drumului ... majoritatea de sex relativ slab (ca or mai fi fost si grasane) in masinute rosii ... la intoarcere (adica dupa vreo ora) mi-a intors in fata un carutas ... eram cu mina pe frina si am oprit ... replica lui: nu te-am vazut frate ! desi era o portiune de drum drept si nu aveam viteza mare ... incepe sa fie din ce in ce mai distractiv sa iesi cu motorul ... bun, intrebare: de ce naiba imi trancane lantul ca de intins l-am intins, de uns, e uns !? si tu?...am crezut ca doar eu am avut ghinion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Ai zale gripate sau semigripate, asa cum am euCiudat este ca in aprox 18000 km am intins foarte putin lantul Dar cu zalele gripate nu am solutie La iarna dau jos lantul si il tin in uleiul cu care ung lantul (Petrom SAE 90, 12 lei litrul), poate isi mai revine Apropo de ulei, si eu folosesc tot ulei de transmisie castrol sae90w, dar...am facut rost de el gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Daca bujiile erau DPR8EIX-9 te lasam fara un set. Asa insa, nu-s bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Daca bujiile erau DPR8EIX-9 te lasam fara un set. Asa insa, nu-s bune trist .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Yamahaia si Ache2, va poate spune si Cavalerul sau alti bucuresteni ce aventura este sa conduci motor in Bucale. Eu si Cavalerul suntem patiti/a se citi accidentati deja. Cavalere ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 In bucuresti tre sa ai ochi de paianjes, adica vreo4-5 perechi, unii si in ceafa. dar nu ma plang. asta e viata. mi-am incasat-o sezonul asta sper sa nu se mai repede pana imbatranesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 (editat) nu am circulat prea mult in Buc cu motocicleta, de fapt cred ca am fost doar de citeva ori ... nu mi se pare mai haotic decit in alte parti ... mie mi se pare mai idiot tragicul si muoti dintre participantii la, aici, in Ploiesti, dar deh, fiecare se linge de ce vede in fiecare zi ! nu faceam decit o constatare de cite ori o poti fura pe un drum relativ necirculat (la vremea aia) la o ora lejera (undeva in jur de 13.00) ... pina acum am avut noroc ... sa vedem cit ma tine ! m-ar interesa si pe mine un set ... Editat August 9, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Voineasa - Obarsia Lotrului - Novaci - back la caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 piese. anu asta poate ajung cu scuteru pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Am vazut azi in TM un TDM 3VD, in parcarea de la magazinul Novatim . In alta ordine de idei, se apropie concediul, asa ca trebuie sa pregatesc motocicleta incet-incet: - voi schimba zilele urmatoare placutele de frana. In manualu' de service parca zicea ca trebuie unse cu ceva pe partile laterale, daca se da cu sare pe drumurile din zona respectiva. A facut cineva asa ceva [unsul], sau se schimba pur si simplu ? - pentru schimbat lichidul de frana am luat un DOT 5.1 (TRW 500mL). Pentru schimbat lichidul, am urmarit ceva how-to-uri pe youtube. Sper sa fie ok. Recomandati sa il schimb la un service ceva ? Am inteles ca trebuie avut grija sa nu intre aer pe instalatie. - am luat cauciucuri noi: K76 si K60. Ca prima impresie (am mers putin cu moto) se pare ca acum in curbe se apleaca ceva mai usor. Dar nu ma descurajez, ma voi obisnui cu ea si asa. Oricum nu as vrea cauciuc stradal pe fata (de genu' Lasertec) - mi-a placut cum merge, cum se apleaca, dar sper ca pe drumuri gen Gaina sa nu am chiar atatea emotii/cazaturi Ride safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Am vazut azi in TM un TDM 3VD, in parcarea de la magazinul Novatim . In alta ordine de idei, se apropie concediul, asa ca trebuie sa pregatesc motocicleta incet-incet: - voi schimba zilele urmatoare placutele de frana. In manualu' de service parca zicea ca trebuie unse cu ceva pe partile laterale, daca se da cu sare pe drumurile din zona respectiva. A facut cineva asa ceva [unsul], sau se schimba pur si simplu ? - pentru schimbat lichidul de frana am luat un DOT 5.1 (TRW 500mL). Pentru schimbat lichidul, am urmarit ceva how-to-uri pe youtube. Sper sa fie ok. Recomandati sa il schimb la un service ceva ? Am inteles ca trebuie avut grija sa nu intre aer pe instalatie. - am luat cauciucuri noi: K76 si K60. Ca prima impresie (am mers putin cu moto) se pare ca acum in curbe se apleaca ceva mai usor. Dar nu ma descurajez, ma voi obisnui cu ea si asa. Oricum nu as vrea cauciuc stradal pe fata (de genu' Lasertec) - mi-a placut cum merge, cum se apleaca, dar sper ca pe drumuri gen Gaina sa nu am chiar atatea emotii/cazaturi Ride safe. lichid de frana trebuie dot 4 sau dot 3, asa scrie pe capacul rezervorului de lichi de la frana fata. buna alegere anvelopele, putei pune si k60 de 140 latime , ala de 150 stiu ca nu se gaseste placutele defrana se ung cu un fel de vaselina cu continut ridicat de cupru si e obligatoriu in marea britanie. la noi nu e cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 - am luat cauciucuri noi: K76 si K60. Ca prima impresie (am mers putin cu moto) se pare ca acum in curbe se apleaca ceva mai usor. Dar nu ma descurajez, ma voi obisnui cu ea si asa. Vezi poate merge comportamentul reglat din presiune, pina te simti bine cu ele, nu tre sa fie aceeasi ca la alea vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 lichid de frana trebuie dot 4 sau dot 3, asa scrie pe capacul rezervorului de lichi de la frana fata. buna alegere anvelopele, putei pune si k60 de 140 latime , ala de 150 stiu ca nu se gaseste placutele defrana se ung cu un fel de vaselina cu continut ridicat de cupru si e obligatoriu in marea britanie. la noi nu e cazul Mersi pentru promptitudine. Cauciucurile le-am luat la recomandarea ta (daca am retinut bine persoana care mi-a recomandat acum 1-2 saptamani). Pentru lichidul de frana: stiu ca scrie DOT4. Doar ca am studiat putin, si singura diferenta intre DOT4 si 5.1 e temperatura maxima mai ridicata la care inca functioneaza 5.1-le (un plus de vreo 50 grade, aprox), eventual si cativa lei in plus. In rest, sunt compatibile. Detalii aici . Dupa o coborare in care am ramas fara frana spate (pe Gaina - bine ca mi-am dat seama ca pedala merge pana la fund si nu mai prinde deloc, si am oprit intr'un loc unde era "drumul" drept ), as vrea sa stiu ca va tine ceva mai mult in caz de situatii asemanatoare . S-ar putea sa fie ca si cu uleiul de motor: numai 10w30 si 10w40 parca e recomandat, dar unii probabil folosesc si altele. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 pe fata (acolo e k60 banuiesc) iti recomand 2-2.1 atmosfere. la mine asa se simte bine. Rockerul parca merge cu 1.9 nu stiu exact. pe k76 bagi cat scrie pe bascula dar in teren mai accidentat e bine sa mai iei un pic din presiune pt o aderenta sporita. oricum cu presiunea poti sa te joci si o sa simti cum e mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 '93, 115 CP, 165kg, bascula monobrat, 270km/h http://www.totalmotorcycle.com/photos/prot...1993-OV-15A.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 fabulos Mesaj completat bujiile s-au dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Holy One Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Salutare!! Sunt un proaspat propietar de Tdm 850,din Fagaras si am o intrebare:trebuie sa schimb semeringurile si de la telescoapele de fata si nu stiu ce cantitate de ulei intra!? In manualul de service ce l-am gasit pe net nu scrie aceste detalii si alt manual mai detaliat nu am gasit.Mototcicleta mea este fabricata in 2000,este varianta 4TX iar interiorul la semering este 43 daca ajuta cu ceva detaliile. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 (editat) Salutare!!Sunt un proaspat propietar de Tdm 850.... Acesta este manualul pe care il folosim noi, altul nu am cautat Manual TDM Sau, ca sa fiu mai la obiect, asta: Editat August 10, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 (editat) S-ar putea sa sune putin a reclama, dar... cine vrea o geaca buna sa deschida topicul asta /index.php?...=0#entry2551205 Sper sa nu primesc warn. Ar fi corect sa va intreb pe voi prima data, apoi restul lumii... Mersi si scuze de offtopic Editat August 10, 2010 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 De cand o ai? Rukka este una dintre cele mai tari firme de echipament, iar pretul pare destul de bun. Dar acum depinde si de vechimea ei. Oricum este scula. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.