Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Astea is tuburile emulsoare care se ovalizeaza si trebuie schimbate ?

Doar schimbandu-le pe ele se reduce asa semnificativ consumul ?

Alea sunt

vad ca baietii sunt foarte secretosi, vorbesc despre personaje numai de ei stiute

nu-i nimic, daca e sa facem bisericute, le facem

Mesaj completat

pai am vazut si eu cum arata unul in tutorialul facut de nu mai stiu cine, parca un englez, pe carpe TDM ...

Fotok-ule, Ferencz nu vorbeste mult dar meseria e a lui! Acum motorul e foarte ascultator si de nadejde,ii place la nebunie pe curbe si la deal...

Cine e Ferencz?

 

Meseriasul asta e cumva marca inregistrata?

Am impresia ca voi incepeti discutiile la telefon si le terminati pe forum, altfel nu-mi explic lipsa de legatura intre mesaje

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu, nu, nu ne intelegeti gresit. Ferencz este mecanicul nostru oficial al WILDHOGS . El are un mic atelier in Vlahita ....un sat intre Miercurea Ciuc si Odorheiu Secuiesc. La intrunirea de anul acesta am vorbit cu baietii de motoare si Tedy'M zicea ca ar venii la mecanic sa repare mobra. A venit....a lasat mobra si acum merge bine. Ferencz ma sunat si ma intrebat daca sunt intreg la cap si aduc aici oameni de peste " mari si tari", dar eu i-am zis...asta este daca esti bun vor venii oameni si din alte judete. Mie pana acum mi-a reglat carburi, a schimbat lanturi de distributie, schimbat simeringuri la telescoape, schimbat lant, adus cauciucuri, adus si schimbat ulei, adus placute de frana....si multe altele la 3 motoare. Tot orasul (in jur de 100 motoare) fac servizurile la el. De la chopere la vitezane. Inca nu am auzit pe nimeni sa se planga de serviciile sau preturile lui.

 

Sunt multi mecanici buni in tara, doar trebuie gasiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cit costa pirdalnicele de ace+jicloare ca le inlocuiesc, fir-ar mama lor de poveste ?

 

Cavaleru zicea ca-s 5 pozitii pt ace, eu unul vad doar 3 ... sunt mai multe modele or sunt eu chior ?

 

Mesaj completat

m-am uita si probabil cu tot cu transport ma costa vreo 100 coco ... adica vreo 80 de l de benzina ca sa-mi scada consumul cu o juma de litru % ... adica imi scot banii pe investitie la cei 7000 mersi intr-un sezon in 3 ani ...

mai bine pas ... mai pun un ban si-mi iau si eu o pereche de cizme ca lumea :hurt: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, nu, nu ne intelegeti gresit. Ferencz este mecanicul nostru oficial al WILDHOGS

.........

Sunt multi mecanici buni in tara, doar trebuie gasiti.

In acest caz imi cer scuze

Dar te contrazic, nu sunt multi mecanici buni in tara. Cel putin nu te talia acestui domn, Ferencz

Eu zic ca sunt maxim 2 sau 3 intr-un judet

 

 

.

Mesaj completat

... adica vreo 80 de l de benzina ca sa-mi scada consumul cu o juma de litru % ... adica imi scot banii pe investitie la cei 7000 mersi intr-un sezon in 3 ani ...

mai bine pas ... mai pun un ban si-mi iau si eu o pereche de cizme ca lumea :hurt: !

Obisnuieste-te sa gandesti in perspectiva: intr-o buna zi vei dori sa vinzi motocicleta

Daca nu investesti continuu in ea, nu numai ca nu obtii un pret bun, dar exista sanse sa o vinzi pentru o lada de bere

Tu cand ai ales motocicleta asta ai luat un jaf? presupun ca nu, si mai presupun ca te-ai uitat bine la tot ce se poate vedea inainte de a o cumpara

Ei, sa stii ca proprietarul anterior, sau cel dinaintea lui, a investit in intretinerea motocicletei, altfel nu ajungeai sa te bucuri tu de ea

Nu o lua ca pe un afront, este un sfat prietenesc

Oricum, niciodata nu ne vom recupera cheltuielile cu motocicletele

E un hoby, o placere, si placerile in lumea asta se platesc

 

Bun, sa spun si ceva util: astazi am redus distanta dintre electrozii bujiilor la cca 0,7 mm

Se comporta bine dar se incalzeste mai repede, mai mult si mai tare :D

Alta chestie: dupa ce am umblat la bujii, mi-a fost lene sa mai montez semicarenele laterale

Efectul a fost cel putin interesant, s-a schimbat toata dinamica curentilor de aer, dar nu la picioare ci in sus, spre corp :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema la motor...

 

Dupa o luna aproape m-am gandit sa-l scot la o plimbare. Desi cu o zi inainte doar il pornisem asa sa-l aud putin, ieri dimineata am zis sa-l si misc putin. A sa ca am tras shockul, nu pana la capat, am pornit. S-a turat singur pana pe la 3 mii jumate, dar tot se auzeau "pocnete" mici in tobe si parca nu reusea sa tina turat. Am stat un timp si am bagat usor shokul dar surpriza motorul a ramas turat, l-am bagat de tot si a ramas turat pe la 2 mii jumate spre 3 mii. Am incercat sa umblu la relanti dar mai jos de 2 mii nu am reusit...mai jos s-a oprit motorul.

 

Pana la urma am mers asa dar nu-mi place ca e asa turat.

 

Are cineva o idee? Shock blocat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca idee motorul merge bine, doar ca fiind deja turat din relanti uitam si mergem cateva secunde subturat, adica schimbam treapta in 3500-4000 cand de fapt in realitate probabil aveam sub 2500 ture.

Mesaj completat

ca idee motorul merge bine, doar ca fiind deja turat din relanti uitam si mergem cateva secunde subturat, adica schimbam treapta in 3500-4000 cand de fapt in realitate probabil aveam sub 2500 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil imbracamintea cablului de soc s-a desfacut din suport ... e un opritor care e strins de un surubel de 4 in partea dinspre carburatoare ... practic nu mai dai choke-ul la loc pt ca nu poti actiona asupra lui ... urmareste cablul de care vorbesc si ai sa vezi despre ce e vorba ... parerea mea :hurt: ...

daca vrei, poti impinge choke-ul la loc (ca solutie temporara) cu o surubelnita ...

 

relativ la consum, ca despre asta e vorba, nu despre filozofia mea de viata, inteleg ca este in limitele normalului ... elimin de aici consumurile de 4% care inteleg ca sunt o exceptie si inteleg ca un consum rezonabil la extraurban e in jur de 5% ... de urban nu vorbim ca fiecare are traseul lui, orasul lui, s.a.m.d.

inteleg rau ?

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea is tuburile emulsoare care se ovalizeaza si trebuie schimbate ?

Doar schimbandu-le pe ele se reduce asa semnificativ consumul ?

 

deci in foto2 am pus comparativ in stanga tubusorul uzat, in dreapta cel nou.

Daca nu ai mai multe de luat din Germania, comanda la Romimoto. Nu cred sa fie asa mult, 100E parca spuneai, nicidecum...

 

Vizavi de Ferencz, scuze baieti, sunt ca ologul vindecat de Mantuitorul...

Nu e treaba de partide, e treaba ca pe Moldova mecanicii sunt mai superficiali, toti mi-au zis ca nu treb reglat jocul la supape, ca nu se aude bla bla...

iar pe mine ma scutura pt ca tocmai asta era dereglat. Crezand ca sunteti mai multi din Ardeal si va cunoasteti mai demult, stiti si despre cine era vorba.

Scuze inca odata, nu e cazul de alceva :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna baieti.Dupa o luna de pauza fortata am revenit si eu pe forum .... as vrea sa stiu daca imi este permis sa port o discutie publica???adica cu cei care sunt interesati de subiectul ''moderatorul nostru,dumnezeul nostru''.Acum in urma cu o luna din cauza ca am postat un anunt de vinzare cu piese de TDM de vre-o cateva ori,care defapt ajuta si pe cei nevoiasi,meseriasul,D-zeul forumului posesorilor de TDM (CAVALERUL)fara sa ma atentioneze asa cum mi se parea normal si nu numai mie,a consimtit sa imi ofere un ''warn'' de o LUNA .Am o intrebare:vi se pare normal ca un oarecare pamantean cu drepturi egale ca si mine,ca si noi ceilalti sa taie si sa spinzure asa cum vrea dansul?In afara de faptul ca am folosit RESPECTUL tot de atitea ori de cate am si avut ocazia .....oare asta e comunitatea de motociclisti cu care ne laudam???Sau asa zisul CAVALER vine de la purtatul cu doamnele si domnisoarele??Desigur iti sta in putere sa faci invizibila si discutia asta ....nu de alta dar astept de o luna sa spun ceea ce ma doare. RESPECT MAXIM si BUN SIMT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci in foto2 am pus comparativ in stanga tubusorul uzat, in dreapta cel nou.

Daca nu ai mai multe de luat din Germania, comanda la Romimoto. Nu cred sa fie asa mult, 100E parca spuneai, nicidecum...

 

REVIN: Este bine de schimbat pereche tub-ace (needlejet-jetneedle) pt ca uzura se

insumeaza si astfel jocul este mare-pret total in Germ.4piese=28-30E. Cred,(eu) ca se datoreza si coturilor de cauciuc care se gatuiesc si sunt aruncate de pe carburi, ganditi-va ca acolo este absorbit aer nefiltrat(cu praf)-eu mi-am facut niste reductii metalice etanse pana iau alte coturi. Va rog nu ma uitati cu distantierul de plastic de pe ace, mai ales cei cu 4TX cazul meu, cuiele cu 3reglaje -3VD cred ca au 5 reglaje. Ar fi interesant o poza comparativa intre cele doua tipuri de ace sa vedem cum se arunca conicitatea.

NU ca as fi profesor, dar ii inteleg pe cei care au mai postat inaintea mea, acum fiind plictisiti.

Educatie din tata in fiu, asa e pe pamantul nostru... si-asa calici cum suntem...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna baieti.Dupa o luna de pauza fortata am revenit si eu pe forum .... as vrea sa stiu daca imi este permis sa port o discutie publica???adica cu cei care sunt interesati de subiectul ''moderatorul nostru,dumnezeul nostru''.Acum in urma cu o luna din cauza ca am postat un anunt de vinzare cu piese de TDM de vre-o cateva ori,care defapt ajuta si pe cei nevoiasi,meseriasul,D-zeul forumului posesorilor de TDM (CAVALERUL)fara sa ma atentioneze asa cum mi se parea normal si nu numai mie,a consimtit sa imi ofere un ''warn'' de o LUNA .Am o intrebare:vi se pare normal ca un oarecare pamantean cu drepturi egale ca si mine,ca si noi ceilalti sa taie si sa spinzure asa cum vrea dansul?In afara de faptul ca am folosit RESPECTUL tot de atitea ori de cate am si avut ocazia .....oare asta e comunitatea de motociclisti cu care ne laudam???Sau asa zisul CAVALER vine de la purtatul cu doamnele si domnisoarele??Desigur iti sta in putere sa faci invizibila si discutia asta ....nu de alta dar astept de o luna sa spun ceea ce ma doare. RESPECT MAXIM si BUN SIMT.

 

 

o poza face cat o mie de cuvinte.

 

post-21191-1284350772_thumb.jpg

Mesaj completat

 

 

Ma fratilor dupa accidentul asta cred ca am ramas cu niste sechele si nu ma refer la cele fizice. de 6 saptamani nu m-am mai atins de motoreta, care sta practic abandonata in curte cu un mare strat de praf pe ea..

 

momentan nu pot sa urc in seaua ei din cauza ca inca nu-s recuperat suficient pt a face asta, sau eu cel putin nu ma simt in stare sa urc in spatele ei.

 

ati patit careva asa ceva dupa un accident cu traume fizice??

 

Linx-ule te astept cu o parere avizata aici :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crezand ca sunteti mai multi din Ardeal si va cunoasteti mai demult, stiti si despre cine era vorba.

Ardealul e mare, Tedy

De la mine pana in Mures, de exemplu, sunt cca 400 km :hurt:

 

REVIN: Este bine de schimbat pereche tub-ace (needlejet-jetneedle) pt ca uzura se

insumeaza si astfel jocul este mare-pret total in

NU ca as fi profesor, dar ii inteleg pe cei care au mai postat inaintea mea, acum fiind plictisiti.

Educatie din tata in fiu, asa e pe pamantul nostru... si-asa calici cum suntem...

 

Evident

Eu nu am mai scris asta pentru ca e la mintea cocosului (sau a gainii, dupa caz :lol: )

Este aceeasi problema cu schimbatul kitului de lant vs schimbat doar lant sau doar pinioane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma fratilor dupa accidentul asta cred ca am ramas cu niste sechele si nu ma refer la cele fizice. de 6 saptamani nu m-am mai atins de motoreta, care sta practic abandonata in curte cu un mare strat de praf pe ea..

 

momentan nu pot sa urc in seaua ei din cauza ca inca nu-s recuperat suficient pt a face asta, sau eu cel putin nu ma simt in stare sa urc in spatele ei.

 

ati patit careva asa ceva dupa un accident cu traume fizice??

 

Linx-ule te astept cu o parere avizata aici :lol:

Prima motocicleta condusa dupa accident a fost ... well... BMWul lu' uzunu (pe atunci :D). Si ma manca grav sa ma urc din nou pe doua roti, de aia am acceptat. Nu, inca nu puteam sa alerg. Oricum am auzit ca vrei sa te apuci de golf, deci incepe sa ma sperie nitel atitudinea :hurt:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima motocicleta condusa dupa accident a fost ... well... BMWul lu' uzunu (pe atunci :P). Si ma manca grav sa ma urc din nou pe doua roti, de aia am acceptat. Nu, inca nu puteam sa alerg. Oricum am auzit ca vrei sa te apuci de golf, deci incepe sa ma sperie nitel atitudinea :hurt:

 

 

de voie de nevoie ma apuc de golfuit :D

 

vedem ce iese in 1-2 saptamani :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa pornesti motocicleta, sa o turezi, sa o verifici, sa-ti faci de lucru pe langa ea

Precis o sa va re-imprieteniti

 

 

sambata sau duminica ma apuc sa vad ce mai face. pana atunci nu am cand. sper sa nu intervina alte probleme.

 

PS nu ma uita cu ce te-am rugat din nou pe PM :hurt: ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, dupa accident imi era frica de TDM. M-am urcat prima oara pe el la 6 luni de la accident si, pentru ca eu am avut laba piciorului facuta praf si reconstruita cu foarte multe tije, nu puteam nici macar sa schimb vitezele. Am mers numai cu viteza 1, cam 20 de metri in curte la cumnatul meu. Cu 2 saptamani inainte de intalnire m-am dus special la Brasov pentru a incerca sa-mi inving frica. Sa stii ca dupa 2-3 km n-am mai avut treaba, dar inca mai am probleme cu atacatul curbelor si cu frana spate, adica imi e cam frica. Cand te simti tu in stare urcate pe motor si o sa vezi ca merge. Sau incearca sa-ti iei un motor mai mic(eu am beneficiat de bunatatea cumnatului meu, care mi-a dat un Virago 535), nu-ti lua scuter pentru ca te lenevesti. Korben are dreptate: daca te implici un pic o sa te reimprietenesti cu TDM-ul. Multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai mai multe de luat din Germania, comanda la Romimoto. Nu cred sa fie asa mult, 100E parca spuneai, nicidecum...

ba intreg setul costa undeva in jur de 200 de euro, aproape ...

deocamdata or sa mai astepte ... altele ar fi acum prioritatile ... probabil la primavara le-oi mai lua in discutie ...

 

oricum, la tine se vedea uzura bine de tot ... la mine seamana mai degraba cu cel nou ...

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba intreg setul costa undeva in jur de 200 de euro, aproape ...

 

Nu stiu ce inseamna intreg setul. Ceea ce eu am aratat in poze 2 perechi set + transport = 60 euro.

Bineinteles ca am luat mai multe, la sfatul lui Ishmael (oare ce mai face raiderul TDMist cu vechime?).

Insumati mai multe necesare, transportul fiind fix 30E prin DHL.Sa vedeti ce frumos va informeaza pe mail momentul si locul coletului...

Se lucreaza numai cu Mastercard sau Visacard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Kedo http://www.kedo.com/

Care set e 200 euro, totusi?

Da, asa este, uitasem(am factura si carti de la ei in garaj). Iese total de vreo 51E piesele in discutie si 30E(pret fix) transportul.

Korben la inaltime!

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu obisnuiesc sa maninc (cuvant urat) ...

am intrebat 2 dealeri si mi-au raspuns ca nu aduc decit piese originale si cele doua tuburi plus cele doua ace dadeau undeva in jur de 200 (ma rog, vreo 185 daca facem calculul exact) ... sper ca nu trebuie sa arat si raspunsurile lor si ca nu fac impresia unuia care doar se baga in seama :moron: ...

 

merci de ajutor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buahahahaha, '' da , se da''.......se da la manz , la ce se da :moron: auzi ce zise mesterul fotok , ca nu se da....d'artagnan ai grija cu sfaturile astea.. :D

 

nu am putut sa inghit asa usor acest comentariu de la domnul (sau doamna) Jenifer si am intrebat mai multi mecanici de motociclete in legatura cu schimbul lantului de distributie.

 

Intrebare: Pentru a se schimba lantul de distributie trebuie dat jos motorul din cadru?

 

Raspunsul: Depinde, sunt doua variante. Sunt doua tipuri de lanturi de distributie: unul intreg si unul cu clips (nu stiu sa traduc in romana...dar ca si la lantul de la roata, care are o za care inchide), cei mai multi mecanici schimba cu versiunea cu clips, adica nu dau jos motorul din cadru. Versiunea cu lantul intreg: acolo neaparat se da jos motoru din cadru si se desface in bucati, pret minim de manopera la acest caz este 200 euro!

 

Am inteles de la mecanici ca unii dintre ei schimba lantul cu clips dar proprietarului ai spune ca a trebuit sa dea jos motoru etc etc ...bla bla bla si pretul imediat este unul de poveste!

 

Acum fiecare face ce vrea...crede ceea ce doreste...

 

ps: acele in carburi la 3VD au 5 striatii (pozitii), iar cele la 4TX doar 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am putut sa inghit asa usor acest comentariu de la domnul (sau doamna) Jenifer si am intrebat mai multi mecanici de motociclete in legatura cu schimbul lantului de distributie.

nu pune la suflet

eu m-am obisnuit cu valoarea exceptionala a posturilor acestui user

cert este un singur lucru, indiferent de tipul de lant (inchis sau deschis): nu trebuie dat jos motorul de pe cadru, decat daca mai faci si alte operatiuni la motor

in manual scrie foarte clar la inceputul fiecarui paragraf daca pentru operatiunea X trebuie sau nu trebuie scos motorul

restul sunt povesti de impresionat blonde

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...