flavius.corhei Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Nu exista original. Mai original decat Suzuki si BMW, adica... Original pentru TDM, sa nu faci adaptari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Original pentru TDM, sa nu faci adaptari. pai nu exista, stiu ca si mariuS si linx au cautat si nu au gasit, original la Yamha nu exista in liste. astea de suzuki sunt bunicele dar praf la impact. mai costa si 60 euro. eu am polisport de 120 lei nu am decupat decat o mica bucata din plasticul pe care vine mansonul de acceleratie, manson care la mine oricum era schimbat cel original cu altul mai scurt. acum vin numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Intr-adevar, eu folosesc manusile PR-5 de la probiker, si pe vremea asta se simte frig la degete.Nu strica niste hand guard-uri, dar decat sa te apuci sa modifici, mai bine iei ceva original. Iti spun eu cum e: Manusi de calitate (de exemplu Vanucci, cod Louis 20183705, alea le am eu) + Handguards + Manere incalzite = te doare in 3,14123622025 (adica in PI) Mai ramane sa rezolvi cu genunchii, cu varfurile degetelor de la picioare si cu dezaburirea vizorului castii Dar eu zic ca iarna mergem cu transportul in comun si ne incalzim cu tuica, asa cum s-a incalzit anul trecut o cunostinta de-a noastra la Sarmizegetusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 bai frate, cum scoateti voi consumuri de astea fenomenale ca la mine sub 6.3 nu iese nici s-o bat ... si e tot pe ultima pozitie, filtrul de aer e schimbat ... nu-s sincronizate carb-urile, insa motorul merge rotund ... mi-am luat xenon (mi l-a dat un amic) ... urmeaza sa-l montez (eu sunt strain de chestiile electrice) ... sa vedem ce iese ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 sa vedem ce iese ! O sa iasa lumina, nimic altceva . Mesaj completat bai frate, cum scoateti voi consumuri de astea fenomenale ca la mine sub 6.3 nu iese nici s-o bat Daca sunt ovalizate diuzele in care intra acele, nu ai cum sa scoti consum mic, e boala tedemeurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 bai frate, cum scoateti voi consumuri nimic altceva decat un set de needle-jet cu jet-needle si un reglaj de echilibrat carburile! CONSUM GARANTAT LA 4TX ul meu cand avea stransa distributia si tragea rau: 330km/16,5L; (ajunsese la 0,05 jocul; Acum e reparat de meseriasul de la Vlahita, care este un Adevarat OM!!!, mai rau ca nu prea vorbeste romaneste) Mircea nu ne-am mai putut intalni pt ca am plecat tarziu, la 16 ajungand la 21.20 acasa cu pauza de masa 40min in BORSEC. Poate nu ati avut ochi la DALNIC pt handguardurile mele ACERBIS luate de pe LOUIS(60E kitul). Mai urmariti prin poze. Nu am nevoie de manere incalzite, oricum daca e sa iti fie frig la maini, asta se intampla la varful degetelor si partea exterioara, nu in palma. Salutari, si sa ne ajute Cel de Sus cu inca vreo luna de vreme favorabila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Iti spun eu cum e:Manusi de calitate (de exemplu Vanucci, cod Louis 20183705, alea le am eu) + Handguards + Manere incalzite = te doare in 3,14123622025 (adica in PI) Mai ramane sa rezolvi cu genunchii, cu varfurile degetelor de la picioare si cu dezaburirea vizorului castii Dar eu zic ca iarna mergem cu transportul in comun si ne incalzim cu tuica, asa cum s-a incalzit anul trecut o cunostinta de-a noastra la Sarmizegetusa Manusi oarecare + Handguard + manere incalzite = love; pe torentiala si la 2000m pe burnita. Pinlock la casa = win; nu s-a aburit absolut deloc de cand o am (nici pe ploaie, nici la 10 la ora coborand prin ceatza si burnita de pe transfagarasan). Genunchii nu ingheata daca porti pantaloni windproof (moto sau de munte) peste genunchere. Picioarele... ingheata daca stai prost cu circulatia si acolo numa ghete bune te ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 pai mai zisei ca nu-s ovalizate respectivele jicloare sau cel putin nu mi s-au parut mie ... probabil ca o sa trebuiasca sa ajung la cineva mai priceput ca mine pentru sincronizat ... cit priveste xenonul, ma intrebam ce-o sa iasa din montajul meu, avind in vedere ca nu-s tocmai priceput la electrice ... nu ca as avea nevoie cu adevarat de el, ca nu prea merg noaptea dar daca tot l-am luat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Picioarele... ingheata daca stai prost cu circulatia si acolo numa ghete bune te ajuta. Mai vorbim noi peste 25 ani, sa te vad daca mai esti si la 50 ani asa de hotarat In plus, daca mergi sute de km ti se cam blocheaza circulatia oricat de sanatos ai fi Mesaj completat pai mai zisei ca nu-s ovalizate respectivele jicloare sau cel putin nu mi s-au parut mie ... Cum ai verificat ovalizarea? Acolo e vorba de sutimi de mm, o zecime e deja catastrofala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 pai am vazut si eu cum arata unul in tutorialul facut de nu mai stiu cine, parca un englez, pe carpe TDM ... m-am uitat la fiecare si parea rotund; chiar daca nu pot observa sutimi de mm, la o gaurica asa mica se observa uzura ... cine mi le-ar verifica, cum le-ar observa uzura ? presupun ca ar baga acul la gaurica si le-ar verifica (eventuala) fanta ... cit e acceptabil ? eu unul cu ochiul meu n-am reusit sa vad nimic in neregula ... poate e stilul de condus (eu merg intre 3500 si 4000 ture), poate vine un pitic si-mi fura benzina ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 (editat) Piticii sunt doar la noi pe cre'er Si eu merg tot asa, 3500-4000 ar pi em daca ai verificat cu fanta de lumina si nu ai vazut nimic nu stiu ce sa zic, e foarte subiectiv, ochiul uman e departe de a fi micrometru Parca mai deschisesem subiectul asta: -clapetele de soc pot fi corodate si lasa benzina sa treaca si cand nu este necesar -"air cut-off valve" pot fi uzate si lasa benzina sa treaca si cand nu este necesar -mai poti jongla jumatate de tura cu surubul de dozaj amestec la relanti, asa-zisul surub "de aer" Si uite asa scade consumul (sau creste) cu cate putin din fiecare motiv enumerat mai sus Un pic de aici, un pic de acolo, si in loc sa ai consum mediu de 5,8-5,9 te trezesti ca nu vrea sa scada sub 7 nici sa-l phootzi Editat Septembrie 10, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 (editat) @ Tedy'M : cum merge mobra? consum etc? l amine tot 5/100 scot consumul. chiar si in weekend cand am fost pe "TransAlpina" cu Rocker, George si Gabi...unde e adevarat ca 80% e asfalt. Dar am avut oricum un pic de off si forestier. Mesaj completat Si filmuletul calatorie noastre.....multe fotografii nu au reusit sa incapa in film.....dar noi le avem Protagonistii acestei excursii au fost: Rockeru, Fotok, George si Gabi (ei fiind pasageri si fotoreporteri...cameramani ) Editat Septembrie 10, 2010 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 FOARTE FRUMOS... FELICITARI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 pai am vazut si eu cum arata unul in tutorialul facut de nu mai stiu cine, parca un englez, pe carpe TDM ... Ia de-aici si sa faceti si voi la fel, ca astept ca nu stiu ce sa imi dea si mie cineva marimile distantierului de plastic de pe ace... si v-as multumi si de vreo poza... Mesaj completat si astea nu sunt de pe Carpe... De consum, spun acelasi lucru:max5,1 cu 3 coburi incarcate FULLLL si 2pasageri din care numai eu+costumatie=120kg Mers 90-110-140 si cate o fugareala unde se poate si cat poate. Fotok-ule, Ferencz nu vorbeste mult dar meseria e a lui! Acum motorul e foarte ascultator si de nadejde,ii place la nebunie pe curbe si la deal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Mesaj completat si astea nu sunt de pe Carpe... De consum, spun acelasi lucru:max5,1 cu 3 coburi incarcate FULLLL si 2pasageri din care numai eu+costumatie=120kg Mers 90-110-140 si cate o fugareala unde se poate si cat poate. Fotok-ule, Ferencz nu vorbeste mult dar meseria e a lui! Acum motorul e foarte ascultator si de nadejde,ii place la nebunie pe curbe si la deal... Ferencz e un baiat de nota 10. Saracu e disperat cand mergem la o intalnire, toti sar pe el si fiecare vrea sa isi dea cu parerea despre motocicletele lor. Uneori trebuie sa il aparam ))))) la ultima intrunire eu eram secretara lui ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Mesaj completatsi astea nu sunt de pe Carpe... De consum, spun acelasi lucru:max5,1 cu 3 coburi incarcate FULLLL si 2pasageri din care numai eu+costumatie=120kg Mers 90-110-140 si cate o fugareala unde se poate si cat poate. Fotok-ule, Ferencz nu vorbeste mult dar meseria e a lui! Acum motorul e foarte ascultator si de nadejde,ii place la nebunie pe curbe si la deal... Astea is tuburile emulsoare care se ovalizeaza si trebuie schimbate ? Doar schimbandu-le pe ele se reduce asa semnificativ consumul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 (editat) Astea is tuburile emulsoare care se ovalizeaza si trebuie schimbate ?Doar schimbandu-le pe ele se reduce asa semnificativ consumul ? Alea sunt vad ca baietii sunt foarte secretosi, vorbesc despre personaje numai de ei stiute nu-i nimic, daca e sa facem bisericute, le facem Mesaj completat pai am vazut si eu cum arata unul in tutorialul facut de nu mai stiu cine, parca un englez, pe carpe TDM ... Fotok-ule, Ferencz nu vorbeste mult dar meseria e a lui! Acum motorul e foarte ascultator si de nadejde,ii place la nebunie pe curbe si la deal... Cine e Ferencz? Meseriasul asta e cumva marca inregistrata? Am impresia ca voi incepeti discutiile la telefon si le terminati pe forum, altfel nu-mi explic lipsa de legatura intre mesaje Editat Septembrie 10, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 nu, nu, nu ne intelegeti gresit. Ferencz este mecanicul nostru oficial al WILDHOGS . El are un mic atelier in Vlahita ....un sat intre Miercurea Ciuc si Odorheiu Secuiesc. La intrunirea de anul acesta am vorbit cu baietii de motoare si Tedy'M zicea ca ar venii la mecanic sa repare mobra. A venit....a lasat mobra si acum merge bine. Ferencz ma sunat si ma intrebat daca sunt intreg la cap si aduc aici oameni de peste " mari si tari", dar eu i-am zis...asta este daca esti bun vor venii oameni si din alte judete. Mie pana acum mi-a reglat carburi, a schimbat lanturi de distributie, schimbat simeringuri la telescoape, schimbat lant, adus cauciucuri, adus si schimbat ulei, adus placute de frana....si multe altele la 3 motoare. Tot orasul (in jur de 100 motoare) fac servizurile la el. De la chopere la vitezane. Inca nu am auzit pe nimeni sa se planga de serviciile sau preturile lui. Sunt multi mecanici buni in tara, doar trebuie gasiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 cit costa pirdalnicele de ace+jicloare ca le inlocuiesc, fir-ar mama lor de poveste ? Cavaleru zicea ca-s 5 pozitii pt ace, eu unul vad doar 3 ... sunt mai multe modele or sunt eu chior ? Mesaj completat m-am uita si probabil cu tot cu transport ma costa vreo 100 coco ... adica vreo 80 de l de benzina ca sa-mi scada consumul cu o juma de litru % ... adica imi scot banii pe investitie la cei 7000 mersi intr-un sezon in 3 ani ... mai bine pas ... mai pun un ban si-mi iau si eu o pereche de cizme ca lumea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 11, 2010 Share Postat Septembrie 11, 2010 nu, nu, nu ne intelegeti gresit. Ferencz este mecanicul nostru oficial al WILDHOGS......... Sunt multi mecanici buni in tara, doar trebuie gasiti. In acest caz imi cer scuze Dar te contrazic, nu sunt multi mecanici buni in tara. Cel putin nu te talia acestui domn, Ferencz Eu zic ca sunt maxim 2 sau 3 intr-un judet . Mesaj completat ... adica vreo 80 de l de benzina ca sa-mi scada consumul cu o juma de litru % ... adica imi scot banii pe investitie la cei 7000 mersi intr-un sezon in 3 ani ... mai bine pas ... mai pun un ban si-mi iau si eu o pereche de cizme ca lumea ! Obisnuieste-te sa gandesti in perspectiva: intr-o buna zi vei dori sa vinzi motocicleta Daca nu investesti continuu in ea, nu numai ca nu obtii un pret bun, dar exista sanse sa o vinzi pentru o lada de bere Tu cand ai ales motocicleta asta ai luat un jaf? presupun ca nu, si mai presupun ca te-ai uitat bine la tot ce se poate vedea inainte de a o cumpara Ei, sa stii ca proprietarul anterior, sau cel dinaintea lui, a investit in intretinerea motocicletei, altfel nu ajungeai sa te bucuri tu de ea Nu o lua ca pe un afront, este un sfat prietenesc Oricum, niciodata nu ne vom recupera cheltuielile cu motocicletele E un hoby, o placere, si placerile in lumea asta se platesc Bun, sa spun si ceva util: astazi am redus distanta dintre electrozii bujiilor la cca 0,7 mm Se comporta bine dar se incalzeste mai repede, mai mult si mai tare Alta chestie: dupa ce am umblat la bujii, mi-a fost lene sa mai montez semicarenele laterale Efectul a fost cel putin interesant, s-a schimbat toata dinamica curentilor de aer, dar nu la picioare ci in sus, spre corp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 am o problema la motor... Dupa o luna aproape m-am gandit sa-l scot la o plimbare. Desi cu o zi inainte doar il pornisem asa sa-l aud putin, ieri dimineata am zis sa-l si misc putin. A sa ca am tras shockul, nu pana la capat, am pornit. S-a turat singur pana pe la 3 mii jumate, dar tot se auzeau "pocnete" mici in tobe si parca nu reusea sa tina turat. Am stat un timp si am bagat usor shokul dar surpriza motorul a ramas turat, l-am bagat de tot si a ramas turat pe la 2 mii jumate spre 3 mii. Am incercat sa umblu la relanti dar mai jos de 2 mii nu am reusit...mai jos s-a oprit motorul. Pana la urma am mers asa dar nu-mi place ca e asa turat. Are cineva o idee? Shock blocat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Are cineva o idee? Shock blocat? Cablul de soc sau chiar ansamblul culisant de pe carburatoare Oricum va trebui sa demontezi juma' de animal ca sa ajungi la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 ca idee motorul merge bine, doar ca fiind deja turat din relanti uitam si mergem cateva secunde subturat, adica schimbam treapta in 3500-4000 cand de fapt in realitate probabil aveam sub 2500 ture. Mesaj completat ca idee motorul merge bine, doar ca fiind deja turat din relanti uitam si mergem cateva secunde subturat, adica schimbam treapta in 3500-4000 cand de fapt in realitate probabil aveam sub 2500 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 (editat) probabil imbracamintea cablului de soc s-a desfacut din suport ... e un opritor care e strins de un surubel de 4 in partea dinspre carburatoare ... practic nu mai dai choke-ul la loc pt ca nu poti actiona asupra lui ... urmareste cablul de care vorbesc si ai sa vezi despre ce e vorba ... parerea mea ... daca vrei, poti impinge choke-ul la loc (ca solutie temporara) cu o surubelnita ... relativ la consum, ca despre asta e vorba, nu despre filozofia mea de viata, inteleg ca este in limitele normalului ... elimin de aici consumurile de 4% care inteleg ca sunt o exceptie si inteleg ca un consum rezonabil la extraurban e in jur de 5% ... de urban nu vorbim ca fiecare are traseul lui, orasul lui, s.a.m.d. inteleg rau ? Editat Septembrie 12, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Astea is tuburile emulsoare care se ovalizeaza si trebuie schimbate ?Doar schimbandu-le pe ele se reduce asa semnificativ consumul ? deci in foto2 am pus comparativ in stanga tubusorul uzat, in dreapta cel nou. Daca nu ai mai multe de luat din Germania, comanda la Romimoto. Nu cred sa fie asa mult, 100E parca spuneai, nicidecum... Vizavi de Ferencz, scuze baieti, sunt ca ologul vindecat de Mantuitorul... Nu e treaba de partide, e treaba ca pe Moldova mecanicii sunt mai superficiali, toti mi-au zis ca nu treb reglat jocul la supape, ca nu se aude bla bla... iar pe mine ma scutura pt ca tocmai asta era dereglat. Crezand ca sunteti mai multi din Ardeal si va cunoasteti mai demult, stiti si despre cine era vorba. Scuze inca odata, nu e cazul de alceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.