TeDy 'M Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 deci in foto2 am pus comparativ in stanga tubusorul uzat, in dreapta cel nou. Daca nu ai mai multe de luat din Germania, comanda la Romimoto. Nu cred sa fie asa mult, 100E parca spuneai, nicidecum... REVIN: Este bine de schimbat pereche tub-ace (needlejet-jetneedle) pt ca uzura se insumeaza si astfel jocul este mare-pret total in Germ.4piese=28-30E. Cred,(eu) ca se datoreza si coturilor de cauciuc care se gatuiesc si sunt aruncate de pe carburi, ganditi-va ca acolo este absorbit aer nefiltrat(cu praf)-eu mi-am facut niste reductii metalice etanse pana iau alte coturi. Va rog nu ma uitati cu distantierul de plastic de pe ace, mai ales cei cu 4TX cazul meu, cuiele cu 3reglaje -3VD cred ca au 5 reglaje. Ar fi interesant o poza comparativa intre cele doua tipuri de ace sa vedem cum se arunca conicitatea. NU ca as fi profesor, dar ii inteleg pe cei care au mai postat inaintea mea, acum fiind plictisiti. Educatie din tata in fiu, asa e pe pamantul nostru... si-asa calici cum suntem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Buna baieti.Dupa o luna de pauza fortata am revenit si eu pe forum .... as vrea sa stiu daca imi este permis sa port o discutie publica???adica cu cei care sunt interesati de subiectul ''moderatorul nostru,dumnezeul nostru''.Acum in urma cu o luna din cauza ca am postat un anunt de vinzare cu piese de TDM de vre-o cateva ori,care defapt ajuta si pe cei nevoiasi,meseriasul,D-zeul forumului posesorilor de TDM (CAVALERUL)fara sa ma atentioneze asa cum mi se parea normal si nu numai mie,a consimtit sa imi ofere un ''warn'' de o LUNA .Am o intrebare:vi se pare normal ca un oarecare pamantean cu drepturi egale ca si mine,ca si noi ceilalti sa taie si sa spinzure asa cum vrea dansul?In afara de faptul ca am folosit RESPECTUL tot de atitea ori de cate am si avut ocazia .....oare asta e comunitatea de motociclisti cu care ne laudam???Sau asa zisul CAVALER vine de la purtatul cu doamnele si domnisoarele??Desigur iti sta in putere sa faci invizibila si discutia asta ....nu de alta dar astept de o luna sa spun ceea ce ma doare. RESPECT MAXIM si BUN SIMT. o poza face cat o mie de cuvinte. Mesaj completat Ma fratilor dupa accidentul asta cred ca am ramas cu niste sechele si nu ma refer la cele fizice. de 6 saptamani nu m-am mai atins de motoreta, care sta practic abandonata in curte cu un mare strat de praf pe ea.. momentan nu pot sa urc in seaua ei din cauza ca inca nu-s recuperat suficient pt a face asta, sau eu cel putin nu ma simt in stare sa urc in spatele ei. ati patit careva asa ceva dupa un accident cu traume fizice?? Linx-ule te astept cu o parere avizata aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Crezand ca sunteti mai multi din Ardeal si va cunoasteti mai demult, stiti si despre cine era vorba. Ardealul e mare, Tedy De la mine pana in Mures, de exemplu, sunt cca 400 km REVIN: Este bine de schimbat pereche tub-ace (needlejet-jetneedle) pt ca uzura se insumeaza si astfel jocul este mare-pret total in NU ca as fi profesor, dar ii inteleg pe cei care au mai postat inaintea mea, acum fiind plictisiti. Educatie din tata in fiu, asa e pe pamantul nostru... si-asa calici cum suntem... Evident Eu nu am mai scris asta pentru ca e la mintea cocosului (sau a gainii, dupa caz ) Este aceeasi problema cu schimbatul kitului de lant vs schimbat doar lant sau doar pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) Ma fratilor dupa accidentul asta cred ca am ramas cu niste sechele si nu ma refer la cele fizice. de 6 saptamani nu m-am mai atins de motoreta, care sta practic abandonata in curte cu un mare strat de praf pe ea.. momentan nu pot sa urc in seaua ei din cauza ca inca nu-s recuperat suficient pt a face asta, sau eu cel putin nu ma simt in stare sa urc in spatele ei. ati patit careva asa ceva dupa un accident cu traume fizice?? Linx-ule te astept cu o parere avizata aici Prima motocicleta condusa dupa accident a fost ... well... BMWul lu' uzunu (pe atunci ). Si ma manca grav sa ma urc din nou pe doua roti, de aia am acceptat. Nu, inca nu puteam sa alerg. Oricum am auzit ca vrei sa te apuci de golf, deci incepe sa ma sperie nitel atitudinea Editat Septembrie 13, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Prima motocicleta condusa dupa accident a fost ... well... BMWul lu' uzunu (pe atunci ). Si ma manca grav sa ma urc din nou pe doua roti, de aia am acceptat. Nu, inca nu puteam sa alerg. Oricum am auzit ca vrei sa te apuci de golf, deci incepe sa ma sperie nitel atitudinea de voie de nevoie ma apuc de golfuit vedem ce iese in 1-2 saptamani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 de voie de nevoie ma apuc de golfuit Eu zic sa pornesti motocicleta, sa o turezi, sa o verifici, sa-ti faci de lucru pe langa ea Precis o sa va re-imprieteniti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Eu zic sa pornesti motocicleta, sa o turezi, sa o verifici, sa-ti faci de lucru pe langa eaPrecis o sa va re-imprieteniti sambata sau duminica ma apuc sa vad ce mai face. pana atunci nu am cand. sper sa nu intervina alte probleme. PS nu ma uita cu ce te-am rugat din nou pe PM ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Cavalere, dupa accident imi era frica de TDM. M-am urcat prima oara pe el la 6 luni de la accident si, pentru ca eu am avut laba piciorului facuta praf si reconstruita cu foarte multe tije, nu puteam nici macar sa schimb vitezele. Am mers numai cu viteza 1, cam 20 de metri in curte la cumnatul meu. Cu 2 saptamani inainte de intalnire m-am dus special la Brasov pentru a incerca sa-mi inving frica. Sa stii ca dupa 2-3 km n-am mai avut treaba, dar inca mai am probleme cu atacatul curbelor si cu frana spate, adica imi e cam frica. Cand te simti tu in stare urcate pe motor si o sa vezi ca merge. Sau incearca sa-ti iei un motor mai mic(eu am beneficiat de bunatatea cumnatului meu, care mi-a dat un Virago 535), nu-ti lua scuter pentru ca te lenevesti. Korben are dreptate: daca te implici un pic o sa te reimprietenesti cu TDM-ul. Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) Daca nu ai mai multe de luat din Germania, comanda la Romimoto. Nu cred sa fie asa mult, 100E parca spuneai, nicidecum... ba intreg setul costa undeva in jur de 200 de euro, aproape ... deocamdata or sa mai astepte ... altele ar fi acum prioritatile ... probabil la primavara le-oi mai lua in discutie ... oricum, la tine se vedea uzura bine de tot ... la mine seamana mai degraba cu cel nou ... Editat Septembrie 13, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 ba intreg setul costa undeva in jur de 200 de euro, aproape ... Nu stiu ce inseamna intreg setul. Ceea ce eu am aratat in poze 2 perechi set + transport = 60 euro. Bineinteles ca am luat mai multe, la sfatul lui Ishmael (oare ce mai face raiderul TDMist cu vechime?). Insumati mai multe necesare, transportul fiind fix 30E prin DHL.Sa vedeti ce frumos va informeaza pe mail momentul si locul coletului... Se lucreaza numai cu Mastercard sau Visacard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 ba intreg setul costa undeva in jur de 200 de euro, aproape ... La Kedo http://www.kedo.com/ perechea de ac si diuza e 25 euro, deci doua perechi 50 euro, plus transport sau ce-o fi Care set e 200 euro, totusi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 (editat) La Kedo http://www.kedo.com/ Care set e 200 euro, totusi? Da, asa este, uitasem(am factura si carti de la ei in garaj). Iese total de vreo 51E piesele in discutie si 30E(pret fix) transportul. Korben la inaltime! Editat Septembrie 15, 2010 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 nu obisnuiesc sa maninc (cuvant urat) ... am intrebat 2 dealeri si mi-au raspuns ca nu aduc decit piese originale si cele doua tuburi plus cele doua ace dadeau undeva in jur de 200 (ma rog, vreo 185 daca facem calculul exact) ... sper ca nu trebuie sa arat si raspunsurile lor si ca nu fac impresia unuia care doar se baga in seama ... merci de ajutor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 buahahahaha, '' da , se da''.......se da la manz , la ce se da auzi ce zise mesterul fotok , ca nu se da....d'artagnan ai grija cu sfaturile astea.. nu am putut sa inghit asa usor acest comentariu de la domnul (sau doamna) Jenifer si am intrebat mai multi mecanici de motociclete in legatura cu schimbul lantului de distributie. Intrebare: Pentru a se schimba lantul de distributie trebuie dat jos motorul din cadru? Raspunsul: Depinde, sunt doua variante. Sunt doua tipuri de lanturi de distributie: unul intreg si unul cu clips (nu stiu sa traduc in romana...dar ca si la lantul de la roata, care are o za care inchide), cei mai multi mecanici schimba cu versiunea cu clips, adica nu dau jos motorul din cadru. Versiunea cu lantul intreg: acolo neaparat se da jos motoru din cadru si se desface in bucati, pret minim de manopera la acest caz este 200 euro! Am inteles de la mecanici ca unii dintre ei schimba lantul cu clips dar proprietarului ai spune ca a trebuit sa dea jos motoru etc etc ...bla bla bla si pretul imediat este unul de poveste! Acum fiecare face ce vrea...crede ceea ce doreste... ps: acele in carburi la 3VD au 5 striatii (pozitii), iar cele la 4TX doar 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 nu am putut sa inghit asa usor acest comentariu de la domnul (sau doamna) Jenifer si am intrebat mai multi mecanici de motociclete in legatura cu schimbul lantului de distributie. nu pune la suflet eu m-am obisnuit cu valoarea exceptionala a posturilor acestui user cert este un singur lucru, indiferent de tipul de lant (inchis sau deschis): nu trebuie dat jos motorul de pe cadru, decat daca mai faci si alte operatiuni la motor in manual scrie foarte clar la inceputul fiecarui paragraf daca pentru operatiunea X trebuie sau nu trebuie scos motorul restul sunt povesti de impresionat blonde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 Salutare baietii !!! Pret de criza acuma 1400 eu TDM din 94 .us neg Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 (editat) Raidere, pacat ca trebuie sa renunti la mobra ! azi am schimbat bujiile ... aveam de gind sa desfac din nou carb-urile si sa verific jicloarele alea multpomenite ... in plus voiam sa vad cum pot monta xenonul cel mult laudat; s-a dovedit ca becul nu-i compatibil si ca era prea mult de munca sa-l adaptez ... m-am lenevit (ma rog, aveam si alte treburi) si am renuntat (probabil ca-l pun la masina) ... inainte sa schimb bujiile am pornit mobra fara filtrul de aer, de fapt fara carcasa filtrului si am observat ca dadea rateuri in carb-ul din stinga ... amindoua bujiile erau afumate, cea din stinga era si usor umeda ... am verificat distanta intre electrozi si la una era aproape 1, la cealalta cca 1,2 dupa schimbarea bujiilor rateurile in carburator au disparut ... n-as zice ca merge mai rotund, mai frumos, etc ... sa vedem la mers intins daca e vreo diferenta ... la treaba asta m-a ajutat si fiu-meu de 2 ani si jumatate care mi-a ratacit suruburile si acum ma trage de mina sa scrie si el ... viitor motard, ce ... lui ! Editat Septembrie 16, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Salutare baieti! Saptamana trecuta m-am intors si eu acasa dupa o hoinareala cam lunga, pe care insa o asteptam de mult timp. Anul asta am reusit in sfarsit sa-mi iau coada la spinare... si TDM-ul la plimbare 3 saptamani si-un pic, 10900km, 500 de litri de benzina. Am facut doar un schimb de ulei si am curatat pe la 7000km lantul. Punctul terminus al drumului, locul care acum mai bine de 500 de ani era considerat capatul lumii: Linx-ule te astept cu o parere avizata aici Prea avizata nu ar avea cum sa fie, ptr ca am avut noroc si am scapat fara avarii. Dar daca iti mai aduci aminte am mai avut o patanie minora care s-a soldat cu o clavicula usor saltata si atunci iti impartaseam si tie indoielile legate de intreaga poveste cu motociclismul asta. Cert e ca dupa 5 ani de mers nu imi mai sfatuiesc nici un prieten sau cunoscut sa-si ia motor, cum faceam inainte. Motocicleta m-a facut pana acum un om mai fericit si deja am multe amintiri frumoase la care a contribuit si ea, dar imi dau seama ca orice chestie are un pret si in cazul motociclismului acesta este riscul pe care ni-l asumam cand plecam la drum. Cred ca multi dintre noi am facut macar o data o imprudenta pe motor sau am fost cel putin o data la un pas de dezastru. Nu stiu ce concluzii se pot trage... dar e bine sa ne gandim si la aspectele astea. Nu cred in destin, dar simt ca in privinta mobrei cel putin nu reusesc sa imi ascult ratiunea. Daca as reusi, maine m-as lasa si as vinde-o. Sunt atatea alte lucruri frumoase de facut in lumea asta, fara sa vina la pachet cu riscuri atat de mari. Dar de... nu pot === Legat de chestii mai serioase, mi-am aruncat ochii pe paginile din urma si am vazut o discutie ref. la lantul prea intins. Vedeti ca daca amortizorul spate a fost schimbat sau daca s-au adaugat kituri de inaltare / coborarare ("dogbones" originale inlocuite) mai mult ca sigur se vor schimba si cursa basculei si sageata lantului. Daca de ex. o motocicleta este inaltata, bascula si roata vor cobora mai mult iar cei 5-6cm sageata necesari pentru TDM900 vor fi insuficienti. Cel mai sfant e sa verifici ca lantul sa nu fie prea intins cand mobra e incarcata la maxim; se poate face acest lucru rugand pe cineva sa stea in sa iar o a doua persoana sa se aseze pe burta pe locul pasagerului, putand verifica din acea pozitie cum se prezinta lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 montate kit handguards polisport pe tdm de 900 avem devoie de: 1. handguards- 120 ron local scooter shop 2. tdm - bikeshop.ro 3. pila - de prin garaj 4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat) dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 montate kit handguards polisport pe tdm de 900 avem devoie de: 1. handguards- 120 ron local scooter shop 2. tdm - bikeshop.ro 3. pila - de prin garaj 4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat) dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 montate kit handguards polisport pe tdm de 900 avem devoie de: 1. handguards- 120 ron local scooter shop 2. tdm - bikeshop.ro 3. pila - de prin garaj 4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat) dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 montate kit handguards polisport pe tdm de 900 avem devoie de: 1. handguards- 120 ron local scooter shop 2. tdm - bikeshop.ro 3. pila - de prin garaj 4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat) dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 montate kit handguards polisport pe tdm de 900 avem devoie de: 1. handguards- 120 ron local scooter shop 2. tdm - bikeshop.ro 3. pila - de prin garaj 4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat) dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 montate kit handguards polisport pe tdm de 900 avem devoie de: 1. handguards- 120 ron local scooter shop 2. tdm - bikeshop.ro 3. pila - de prin garaj 4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat) dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 montate kit handguards polisport pe tdm de 900 avem devoie de: 1. handguards- 120 ron local scooter shop 2. tdm - bikeshop.ro 3. pila - de prin garaj 4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat) dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia voila! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.