Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Raidere, pacat ca trebuie sa renunti la mobra :moron: !

 

azi am schimbat bujiile ... aveam de gind sa desfac din nou carb-urile si sa verific jicloarele alea multpomenite ... in plus voiam sa vad cum pot monta xenonul cel mult laudat; s-a dovedit ca becul nu-i compatibil si ca era prea mult de munca sa-l adaptez ...

m-am lenevit (ma rog, aveam si alte treburi) si am renuntat (probabil ca-l pun la masina) ... inainte sa schimb bujiile am pornit mobra fara filtrul de aer, de fapt fara carcasa filtrului si am observat ca dadea rateuri in carb-ul din stinga ... amindoua bujiile erau afumate, cea din stinga era si usor umeda ... am verificat distanta intre electrozi si la una era aproape 1, la cealalta cca 1,2

dupa schimbarea bujiilor rateurile in carburator au disparut ... n-as zice ca merge mai rotund, mai frumos, etc ...

sa vedem la mers intins daca e vreo diferenta ...

la treaba asta m-a ajutat si fiu-meu de 2 ani si jumatate care mi-a ratacit suruburile si acum ma trage de mina sa scrie si el ...

viitor motard, ce ... lui !

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti! Saptamana trecuta m-am intors si eu acasa dupa o hoinareala cam lunga, pe care insa o asteptam de mult timp. Anul asta am reusit in sfarsit sa-mi iau coada la spinare... si TDM-ul la plimbare :moron: 3 saptamani si-un pic, 10900km, 500 de litri de benzina. Am facut doar un schimb de ulei si am curatat pe la 7000km lantul.

 

 

Punctul terminus al drumului, locul care acum mai bine de 500 de ani era considerat capatul lumii:

 

post-5978-1284664631_thumb.jpg post-5978-1284664909_thumb.jpg

 

Linx-ule te astept cu o parere avizata aici :D

Prea avizata nu ar avea cum sa fie, ptr ca am avut noroc si am scapat fara avarii. Dar daca iti mai aduci aminte am mai avut o patanie minora care s-a soldat cu o clavicula usor saltata si atunci iti impartaseam si tie indoielile legate de intreaga poveste cu motociclismul asta. Cert e ca dupa 5 ani de mers nu imi mai sfatuiesc nici un prieten sau cunoscut sa-si ia motor, cum faceam inainte. Motocicleta m-a facut pana acum un om mai fericit si deja am multe amintiri frumoase la care a contribuit si ea, dar imi dau seama ca orice chestie are un pret si in cazul motociclismului acesta este riscul pe care ni-l asumam cand plecam la drum. Cred ca multi dintre noi am facut macar o data o imprudenta pe motor sau am fost cel putin o data la un pas de dezastru. Nu stiu ce concluzii se pot trage... dar e bine sa ne gandim si la aspectele astea. Nu cred in destin, dar simt ca in privinta mobrei cel putin nu reusesc sa imi ascult ratiunea. Daca as reusi, maine m-as lasa si as vinde-o. Sunt atatea alte lucruri frumoase de facut in lumea asta, fara sa vina la pachet cu riscuri atat de mari. Dar de... nu pot :D

 

===

 

Legat de chestii mai serioase, mi-am aruncat ochii pe paginile din urma si am vazut o discutie ref. la lantul prea intins. Vedeti ca daca amortizorul spate a fost schimbat sau daca s-au adaugat kituri de inaltare / coborarare ("dogbones" originale inlocuite) mai mult ca sigur se vor schimba si cursa basculei si sageata lantului. Daca de ex. o motocicleta este inaltata, bascula si roata vor cobora mai mult iar cei 5-6cm sageata necesari pentru TDM900 vor fi insuficienti. Cel mai sfant e sa verifici ca lantul sa nu fie prea intins cand mobra e incarcata la maxim; se poate face acest lucru rugand pe cineva sa stea in sa iar o a doua persoana sa se aseze pe burta pe locul pasagerului, putand verifica din acea pozitie cum se prezinta lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montate kit handguards polisport pe tdm de 900

 

avem devoie de:

 

1. handguards- 120 ron local scooter shop

2. tdm - bikeshop.ro

3. pila - de prin garaj

4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare

 

in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat)

dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia

voila!

post-23561-1284667724_thumb.jpgpost-23561-1284667759_thumb.jpgpost-23561-1284667790_thumb.jpgpost-23561-1284667927_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montate kit handguards polisport pe tdm de 900

 

avem devoie de:

 

1. handguards- 120 ron local scooter shop

2. tdm - bikeshop.ro

3. pila - de prin garaj

4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare

 

in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat)

dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia

voila!

post-23561-1284667724_thumb.jpgpost-23561-1284667759_thumb.jpgpost-23561-1284667790_thumb.jpgpost-23561-1284667927_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montate kit handguards polisport pe tdm de 900

 

avem devoie de:

 

1. handguards- 120 ron local scooter shop

2. tdm - bikeshop.ro

3. pila - de prin garaj

4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare

 

in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat)

dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia

voila!

post-23561-1284667724_thumb.jpgpost-23561-1284667759_thumb.jpgpost-23561-1284667790_thumb.jpgpost-23561-1284667927_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montate kit handguards polisport pe tdm de 900

 

avem devoie de:

 

1. handguards- 120 ron local scooter shop

2. tdm - bikeshop.ro

3. pila - de prin garaj

4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare

 

in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat)

dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia

voila!

post-23561-1284667724_thumb.jpgpost-23561-1284667759_thumb.jpgpost-23561-1284667790_thumb.jpgpost-23561-1284667927_thumb.jpg

post-23561-1284668404_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montate kit handguards polisport pe tdm de 900

 

avem devoie de:

 

1. handguards- 120 ron local scooter shop

2. tdm - bikeshop.ro

3. pila - de prin garaj

4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare

 

in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat)

dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia

voila!

post-23561-1284667724_thumb.jpgpost-23561-1284667759_thumb.jpgpost-23561-1284667790_thumb.jpgpost-23561-1284667927_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montate kit handguards polisport pe tdm de 900

 

avem devoie de:

 

1. handguards- 120 ron local scooter shop

2. tdm - bikeshop.ro

3. pila - de prin garaj

4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare

 

in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat)

dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia

voila!

post-23561-1284667724_thumb.jpgpost-23561-1284667759_thumb.jpgpost-23561-1284667790_thumb.jpgpost-23561-1284667927_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montate kit handguards polisport pe tdm de 900

 

avem devoie de:

 

1. handguards- 120 ron local scooter shop

2. tdm - bikeshop.ro

3. pila - de prin garaj

4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare

 

in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat)

dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia

voila!

post-23561-1284667724_thumb.jpgpost-23561-1284667759_thumb.jpgpost-23561-1284667790_thumb.jpgpost-23561-1284667927_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montate kit handguards polisport pe tdm de 900

 

avem devoie de:

 

1. handguards- 120 ron local scooter shop

2. tdm - bikeshop.ro

3. pila - de prin garaj

4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare

 

in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat)

dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia

voila!

post-23561-1284667724_thumb.jpgpost-23561-1284667759_thumb.jpgpost-23561-1284667790_thumb.jpgpost-23561-1284667927_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montate kit handguards polisport pe tdm de 900

 

avem devoie de:

 

1. handguards- 120 ron local scooter shop

2. tdm - bikeshop.ro

3. pila - de prin garaj

4. set hexagoane - trusa scule nelipsita din dotare

 

in kitul original sunt suruburi pt capetele de ghidon, dar acestea sunt prea subtiri. pt a remedia aceasta se mareste gaura fiecarui plastic pt a putea gazdui capetele de ghidon stock( cate 3 minute de pilit la fieare capat)

dupa ce s-a fixat plasticul in capat de ghidon se prinde si de partea interioara a ghidonului cu suruburile din kit. partea dreapta, capul de ghidon se strange cat sa nu incomodeze acceleratia

voila!

post-23561-1284667724_thumb.jpgpost-23561-1284667759_thumb.jpgpost-23561-1284667790_thumb.jpgpost-23561-1284667927_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti! Saptamana trecuta m-am intors si eu acasa dupa o hoinareala cam lunga, pe care insa o asteptam de mult timp. Anul asta am reusit in sfarsit sa-mi iau coada la spinare... si TDM-ul la plimbare :moron: 3 saptamani si-un pic, 10900km, 500 de litri de benzina. Am facut doar un schimb de ulei si am curatat pe la 7000km lantul.

 

 

Punctul terminus al drumului, locul care acum mai bine de 500 de ani era considerat capatul lumii:

care este...?

de fapt, pe unde ai umblat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care este...?

de fapt, pe unde ai umblat?

Cabo da Roca, Portugalia. A fost un soi te tur al peninsulei iberice plus drumul dus-intors. Ma gandeam sa fac un topic de poze si sa mai detaliez acolo; nu m-am apucat insa de sortat pozele. Oricum, povestea-i aceeasi, super drumuri, oamenii ok... Spania m-a surprins totusi: poate cele mai bune, sau cel putin cele mai plate / lipsite de gropi sau denivelari drumuri pe care le-am intalnit iar oamenii merg f regulamentar in general, spre deosebire de Italia de ex. Iar Oceanul e ceva deosebit, intri un pic in alta lume acolo, mai ales in Portugalia. Cel putin asa am simtit noi. Se poate ajunge usor cu avionul si eventual inchiriat auto / moto acolo, daca nu, sunt vreo 6-7000 de km dus-intors pe ruta cea mai directa probabil. Vb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti! Saptamana trecuta m-am intors si eu acasa dupa o hoinareala cam lunga, pe care insa o asteptam de mult timp. Anul asta am reusit in sfarsit sa-mi iau coada la spinare... si TDM-ul la plimbare :cheers: 3 saptamani si-un pic, 10900km, 500 de litri de benzina. Am facut doar un schimb de ulei si am curatat pe la 7000km lantul.

 

 

Punctul terminus al drumului, locul care acum mai bine de 500 de ani era considerat capatul lumii:

 

 

jos palaria!

 

vreau topic si poze multe, hai ca tu ai talent safaci poze artistice asa ca ma astept la ceva delicios pentru privire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo Linx-ule!!!! te steptam cu fotografii si macar cateva cuvinte.

 

Ma oftic cand ma gandesc ca anul acesta am avut ghinion cu tura noastra:( Lewieque si-a aranjat carnetul.

 

PS: Daca vrea cineva un TDM din 1997 verde cu negru in stare super exceptionala, cu 40.000 - 45.000 km reali (are lantul de distributie original si inca nu este prea intins) tobe de la VICK, crash baruri de la Zoli, faruri de ceata de la magazin :cheers:, la pretul de 2000 euro

 

vezi AICI

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am putut sa inghit asa usor acest comentariu de la domnul (sau doamna) Jenifer si am intrebat mai multi mecanici de motociclete in legatura cu schimbul lantului de distributie.

 

Intrebare: Pentru a se schimba lantul de distributie trebuie dat jos motorul din cadru?

 

Raspunsul: Depinde, sunt doua variante. Sunt doua tipuri de lanturi de distributie: unul intreg si unul cu clips (nu stiu sa traduc in romana...dar ca si la lantul de la roata, care are o za care inchide), cei mai multi mecanici schimba cu versiunea cu clips, adica nu dau jos motorul din cadru. Versiunea cu lantul intreg: acolo neaparat se da jos motoru din cadru si se desface in bucati, pret minim de manopera la acest caz este 200 euro!

 

Am inteles de la mecanici ca unii dintre ei schimba lantul cu clips dar proprietarului ai spune ca a trebuit sa dea jos motoru etc etc ...bla bla bla si pretul imediat este unul de poveste!

 

Acum fiecare face ce vrea...crede ceea ce doreste...

 

bre fotok, m-ai inteles total gresit......asta este nasol cu internetul asta , ca iese exact pe dos.....eu eram de acord cu tine, nu am zis ''mester' la misto.....i-am zis cavalerului , ''d'artagnan'' ai grija ....pentru ca mi s-a parut ca greseste......salve , fotok , nici o intentie rea nu am avut!

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: nu sunt eu suparat. din fericire ma oftic greu :P atat ar mai trebui sa ne mancam intre noi....ca atunci ma inervez si imi vand TDM ul si eu :laugh:))))))))))))))))))))) si imi iau trotineta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea era sa face intrunirea la Raul Sadului. Rockeru a zis ca se poate ocupa de partea cu cazarea ca stie oameni in zona.

 

yo stau camprost financiar si e posibil sa nu pot veni de nici o culoare. dar vedem.

 

dupa 15 octombrie suna bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...