Lucian CT Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 manual Multumesc frumos pt manual, am vazut ca spuneai mai demult de cineva din c-ta care face crashbaruri, ai tel persoanei, sau poate stie cineva de unde pot gasi un desen de crashbaruri din acelea duble si inalte peste carena..ca sa merg cu ele la un strungar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 salutare tuturor-am si o eu o problema cu un tdm din 95 -in mers in treptele 3,4 si 5 intre 3 si 4 mii de ture se tureaza mai greu si atunci cind se tureaza o face dar cu niste zmucituri -aveti idee de la ce ar putea fi, eu unul as zice ca din carburatie e ceva incepe cu schimbul filtrului de aer si al bujiilor, daca n-ai facut de curind manevra asta. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
idsorin Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 - multumesc pt. timpul acordat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 12, 2010 Share Postat Octombrie 12, 2010 acuma, cu tot respectul, sunt mobre de 15, 16 si mai multi ani, cum pe vremuri fetelor li se zicea" numai bune de maritat" ... cit membrul calului sa ceri pe una ?ai bagat bani in ea ? considera-i pierduti si gata ... daca ti-a placut scula cit ai mers cu ea si e destul ! am un amic care si-avindut TDM-ul cu 1800 de euro acum un an ... eu unul nu i-as fi dat atita pe ea ... rezultatul, am luat una cam ca a lui, insa un pic mai scumpa ... sunt timpit ? pai fiind subiectiv, n-as raspunde la intrebarea asta ... mi-a placut cit m-am dat cu ea ? da ! a meritat ? as zice da ... cum naiba cuantifici placerea ? daca vine unu si imi zice ca imi da 1500 euro pe ea zic sarumana.... stau in cumpana daca sa o vand sau nu.... din pacate cateodata nevoia te impinge la gesturi disperate... sper sa nu iau o decizie gresita in final PS mobra mea are 18 ani, e drept mecanic e perfecta, dar cine ma crede? asa ca mi se ofera o suma derizorie si aia e ... take it or leave it... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 (editat) Pe mine nu ma lasa sufletul sa imi bat joc de ... sa zicem munca mea.Sunt convins ca sunt si oameni care apreciaza chestile de calitate ca sa zic asa.Asa ca pun si eu ceva poze cu piesa mea .... nu sunt de actualitate dar ... am mai pus pe ea una alta.respect. Editat Octombrie 13, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Frumoasa motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Octombrie 13, 2010 Share Postat Octombrie 13, 2010 Lume, lume.... Am schimbat saua la TDM cu una sanatoasa. A mea era retapitata, si ii lipsea din burete. Dupa vreo 100km, incepeam sa ma misc ca sa nu intepenesc cu totul. Acum, cu asta e alta viata Un nou consum mediu, fara pasager, doar cu un topcase: ~4.5L , calculat pe 500km (TM-Sebes dus-intors). Mai am de schimbat telescopul central si ghidonul - am piesele, trebuie sa'l duc candva la ceva service prin TM pentru asta. Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 eu astept shaua de la modifucat. acum e la darian in bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Si eu ma gandesc sa i-o trimit lui Darian, am auzit ca lucreaza bine. Neaparat sa pui poza cum a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Eu sunt multumit de saua de la 3VD ,sau cel putin de la 3VD-u meu.Dar as fi curios de o modificare mai mult ptr estetica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 Saua actuala (nouapentru mine) e una stock de 3VD in stare buna (ne-retapitata, etc). Saua veche a fost retapitata, si buretele de pe ea a fost "slefuit" - era mai putin burete. Cel putin acum, nu simt nevoia de o sa aftermarket. Am vazut si eu pe site la Corbin ce se poate face, dar cred ca e prea mult/scump pentru motocicleta asta. Inca nu mi-am propus sa fac turul lumii cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 http://www.caraudiomag.ro/421/1772 asta e modelul...probabil gasiti mai ieftin pe alte site-uri. Pretul meu 250 lei. 0751/566037 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 http://www.caraudiomag.ro/421/1772 asta e modelul...probabil gasiti mai ieftin pe alte site-uri. Pretul meu 250 lei. 0751/566037 adica vrei sa il vinzi si ceri atata, sau doar te lauzi ca atat ai dat pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 eu unul sunt nemultumit de saua stock ... e drept ca o parte din imbracaminte i-a fost refacuta insa dupa o ora de mers ma iau niste dureri de buci de-mi vine sa ma dau jos de pe ea ! daca fac rost de bani, parca m-as baga la una after market cu conditia ca diferenta sa fie semnificativa, si numai la pret ... are cineva asa ceva, se simte diferenta ? eu unul n-am de gind s-o vind prea curind pentru ca merge OK si oricum pretul ar fi derizoriu ... prefer s-o accesorizez si sa merg cu ea pina ma plictisesc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 adica vrei sa il vinzi si ceri atata, sau doar te lauzi ca atat ai dat pe el? Da...nu am specificat E de vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) Lume, lume.... Am schimbat saua la TDM cu una sanatoasa. Eu am ramas cu originalul, scuze am postat cu REPLY de la 'v1n3ri' Senzatii Noi: Gura Humorului-Iasi-Gura Humorului 13 Octombrie 2010, 14.30-19.15(total pauze 45min), 156km X 2, Temp: 12C la plecare(la sosire in Iasi era mai cald,decat la GH)-6C la sosire in GH seara un TDM 850 4TX 1996 si una bucata HAYABUSA Unlimited 2001. TDMist experienta (ma consider 25%), celalalt parca ar fi pilot de incercare nu geambas de motoare... incerc sa subliniez aici ritmul alert ca sa nu fi stricat parteneriatul de drum... La TDM schimbat pinion fata-(acum 16Fata cu 42Spate, fata de originalul 17Fata cu 42Spate) ceea ce inseamna ca a scazut viteza max., dar mai inseamna si ca 4TX nu mai este asa brutal (este mai elastica mult, nu chiar ca 3VD) insa necesita si atentie la plecarea de pe loc... Concl: V max= 200. km/h TDM pe capat, iar Busa abia de acolo incepea sa traiasca... Consum 11,93/ 214km parcursi - TDM Secret(nu stiu nici eu) - HAYABUSA Saua ok, mai degraba discomfort cervical din cauza concentrarii Sansa: am driblat 4 radare Multumiri lui Dumnezeu! , foarte riscant pe rece, si traficul cu tot ce misca la orele amiezii, unde mai punem circulatia la intoarcere pe intuneric. ULTIMA: incompatibilitate maxima intre clase, centru de greutate mult diferit, atentie la asfaltul rece… Mesaj completat ULTIMA: incompatibilitate maxima intre clase, centru de greutate mult diferit, atentie la asfaltul rece… Am redeschis calculatorul ca am innebunit! Pana sa ma adaptez cu Romania, cu fiecare zi ce trece cred ca se profileaza imposibilul... Cateva imagini needitate(doar resize) vorbesc de la sine: Mesaj completat durerea cea mare este ca aici a sarit peste scuar un suzuki acum un an (dislocand bordurile ce se vad in dreapta, ultimile 2 foto) scapand motociclistul... de jucaria moto nu mai vorbesc. Foto sunt facute din apart. meu, le postez cu drept de folosinta oricui in scop benefic motociclismului romanesc. CUM SA LASI VOPSEA IN ASA UN STRAT? !!! MOTOCICLISTI, CAPCANELE PANDESC ORIUNDE !!!, noroc ca vine iarna poate se mai deterioreaza vopseaua ca in Romanica acum trebuiesc vopsite drumurile , inainte de ninsoare... Editat Octombrie 15, 2010 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 adica 5.57% ... in sfirsit, dau si eu de un consum normal, "ca cind" vad 3.9 % ma ia cu ameteala ... eu, pe DN1, Ploiesti-Bucuresti, centru-centru cu maxim 120km/h dar in majoritatea timpului undeva intre 110 si 120 (adica cam la 4000 de rpm-uri) am reusit 5.4 % ... inca o data, eu zic ca e rezonabil ! tin sa remarc comportamentul soferilor bucuresteni din trafic ... nu o data am fost lasat sa trec, mi s-a facut loc la semafor ... probabil ca am avut eu noroc ; singurul care m-a injurat (ma rog, cel putin vizibil) a fost tot un sofer cu numere de PH dar avea si el oarecum dreptate ... incep cred ca prahovenii nu-i prea iubesc pe motoristi acum vreo citeva saptamini inca un bun conducator auto m-a spurcat pe motiv de condus agresiv pentru ca l-am ocolit prea aproape in opinia lui ... de data asta era sa ma dau jos sa-l cotonogesc, insa era in centru si se lasa cu amenzi, asa ca l-am spurcat si eu si am plecat .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atimoto Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Salutari ! am iarasi un 4TX de vanzare. an 2000, stare f. buna, inmatriculat (de un sezonin RO), 38500 km. consumabile bune, mai putin cauciucuri care trebuiesc schimbate..... pret 1800 euro neg..... cei interesati dati un P.M. sau sunati la 0726316580 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) apropos de consum, eu am fost in weekendu trecut cu Rocker prin Padis, ; consum nu am facut decat la intoarcere pe 300 km am bagat 14,2 litrii de benzina 95. temperatura in jur de 12-14 grade. viteza 90-110. acum lucrez la filmuletul ce va consta in fotografii Mesaj completat se vand cutiile din imagine perechea la 500 ron - facute din aluminiu 2 mm sunt water rezistente. facute special pt TDM Editat Octombrie 16, 2010 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Cine stie exact si poate sa imi si puna o poza sau sa imi zica exact,ca nu mai inteleg nimic din pozitia robinetului de benzina.Sau exista posibilitatea sa nu mai faca diferenta dintre rezerva si on....ca mie asa mi se pare.merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 asa ceva mi-ar trebui si mie apropo de robinet: robinetul are o mica sageata ;: indreptat in jos spre on este deschis, indreptat spre mijloc este inchis, indreptat in sus este pe rezerva. ps: in cazul in care nu ai tot robinetul pus invers sau furtunele puse invers da este o diferenta: pe on poti merge in jur de 250-300 km + rezerva (care este de 2 litrii la 3VD) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 -merci,merci.cred ca am avut robinetul pe on si a consumat toata benzina,fara sa mai ramana ceva pe rezerva si surpriza...dai la impins,noroc ca era peco aproape.din rezervor nu am scos furtunele,dar le-am scos cand am curatat carburatoarele,oare se pot pune si invers??Nu cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 daca pe ON a consumat toata benzina atunci furtunele sunt pe invers am patit-o odata anu trecut si filmuletul promis : Padis 08-10.2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 da este o diferenta: pe on poti merge in jur de 250-300 km + rezerva (care este de 2 litrii la 3VD) este 3,5L , pe majoritatea motocicletelor cantitatea de benzina de rezerva tre sa ajunga pt 50-60km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.