Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

salutare tuturor

-am si o eu o problema cu un tdm din 95

-in mers in treptele 3,4 si 5 intre 3 si 4 mii de ture se tureaza mai greu si atunci cind se tureaza o face dar cu niste zmucituri

-aveti idee de la ce ar putea fi, eu unul as zice ca din carburatie e ceva

 

incepe cu schimbul filtrului de aer si al bujiilor, daca n-ai facut de curind manevra asta.

Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

acuma, cu tot respectul, sunt mobre de 15, 16 si mai multi ani, cum pe vremuri fetelor li se zicea" numai bune de maritat" ... cit membrul calului sa ceri pe una ?

ai bagat bani in ea ? considera-i pierduti si gata ... daca ti-a placut scula cit ai mers cu ea si e destul !

 

am un amic care si-avindut TDM-ul cu 1800 de euro acum un an ... eu unul nu i-as fi dat atita pe ea ...

rezultatul, am luat una cam ca a lui, insa un pic mai scumpa :) ...

sunt timpit ? pai fiind subiectiv, n-as raspunde la intrebarea asta ...

mi-a placut cit m-am dat cu ea ? da ! a meritat ? as zice da ...

cum naiba cuantifici placerea ?

 

daca vine unu si imi zice ca imi da 1500 euro pe ea zic sarumana....

 

stau in cumpana daca sa o vand sau nu....

 

din pacate cateodata nevoia te impinge la gesturi disperate...

 

sper sa nu iau o decizie gresita in final

 

PS mobra mea are 18 ani, e drept mecanic e perfecta, dar cine ma crede? asa ca mi se ofera o suma derizorie si aia e ... take it or leave it...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine nu ma lasa sufletul sa imi bat joc de ... sa zicem munca mea.Sunt convins ca sunt si oameni care apreciaza chestile de calitate ca sa zic asa.Asa ca pun si eu ceva poze cu piesa mea .... nu sunt de actualitate dar ... am mai pus pe ea una alta.respect.

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lume, lume....

 

Am schimbat saua la TDM cu una sanatoasa. A mea era retapitata, si ii lipsea din burete. Dupa vreo 100km, incepeam sa ma misc ca sa nu intepenesc cu totul. Acum, cu asta e alta viata :)

 

Un nou consum mediu, fara pasager, doar cu un topcase: ~4.5L , calculat pe 500km (TM-Sebes dus-intors).

 

Mai am de schimbat telescopul central si ghidonul - am piesele, trebuie sa'l duc candva la ceva service prin TM pentru asta.

 

Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saua actuala (nouapentru mine) e una stock de 3VD in stare buna (ne-retapitata, etc).

Saua veche a fost retapitata, si buretele de pe ea a fost "slefuit" - era mai putin burete.

Cel putin acum, nu simt nevoia de o sa aftermarket. Am vazut si eu pe site la Corbin ce se poate face, dar cred ca e prea mult/scump pentru motocicleta asta. Inca nu mi-am propus sa fac turul lumii cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.caraudiomag.ro/421/1772

 

asta e modelul...probabil gasiti mai ieftin pe alte site-uri.

 

Pretul meu 250 lei.

 

0751/566037

 

 

adica vrei sa il vinzi si ceri atata, sau doar te lauzi ca atat ai dat pe el? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu unul sunt nemultumit de saua stock ... e drept ca o parte din imbracaminte i-a fost refacuta insa dupa o ora de mers ma iau niste dureri de buci de-mi vine sa ma dau jos de pe ea :D !

daca fac rost de bani, parca m-as baga la una after market cu conditia ca diferenta sa fie semnificativa, si numai la pret ...

are cineva asa ceva, se simte diferenta ?

eu unul n-am de gind s-o vind prea curind pentru ca merge OK si oricum pretul ar fi derizoriu ... prefer s-o accesorizez si sa merg cu ea pina ma plictisesc ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lume, lume....

 

Am schimbat saua la TDM cu una sanatoasa.

Eu am ramas cu originalul, scuze am postat cu REPLY de la 'v1n3ri'

Senzatii Noi:

Gura Humorului-Iasi-Gura Humorului 13 Octombrie 2010, 14.30-19.15(total pauze 45min),

156km X 2, Temp: 12C la plecare(la sosire in Iasi era mai cald,decat la GH)-6C la sosire in GH seara

un TDM 850 4TX 1996 si una bucata HAYABUSA Unlimited 2001.

TDMist experienta (ma consider 25%), celalalt parca ar fi pilot de incercare nu geambas de motoare...

incerc sa subliniez aici ritmul alert ca sa nu fi stricat parteneriatul de drum...

La TDM schimbat pinion fata-(acum 16Fata cu 42Spate, fata de originalul 17Fata cu 42Spate) ceea ce inseamna ca a scazut viteza max.,

dar mai inseamna si ca 4TX nu mai este asa brutal (este mai elastica mult, nu chiar ca 3VD) insa necesita si atentie la plecarea de pe loc...

Concl: V max= 200. km/h TDM pe capat, iar Busa abia de acolo incepea sa traiasca...

Consum 11,93/ 214km parcursi - TDM

Secret(nu stiu nici eu) - HAYABUSA

Saua ok, mai degraba discomfort cervical din cauza concentrarii

Sansa: am driblat 4 radare

Multumiri lui Dumnezeu! , foarte riscant pe rece, si traficul cu tot ce misca la orele amiezii, unde mai punem circulatia la intoarcere pe intuneric.

ULTIMA: incompatibilitate maxima intre clase, centru de greutate mult diferit, atentie la asfaltul rece…

Mesaj completat

ULTIMA: incompatibilitate maxima intre clase, centru de greutate mult diferit, atentie la asfaltul rece…

 

Am redeschis calculatorul ca am innebunit!

Pana sa ma adaptez cu Romania, cu fiecare zi ce trece cred ca se profileaza imposibilul...

Cateva imagini needitate(doar resize) vorbesc de la sine:

 

 

Mesaj completat

durerea cea mare este ca aici a sarit peste scuar un suzuki acum un an (dislocand bordurile ce se vad in dreapta, ultimile 2 foto)

scapand motociclistul... de jucaria moto nu mai vorbesc.

Foto sunt facute din apart. meu, le postez cu drept de folosinta oricui in scop benefic motociclismului romanesc.

CUM SA LASI VOPSEA IN ASA UN STRAT?

!!! MOTOCICLISTI, CAPCANELE PANDESC ORIUNDE !!!, noroc ca vine iarna poate se mai deterioreaza vopseaua

ca in Romanica acum trebuiesc vopsite drumurile :D , inainte de ninsoare...

post-57095-1287135131_thumb.jpg

post-57095-1287135172_thumb.jpg

post-57095-1287135185_thumb.jpg

post-57095-1287135208_thumb.jpg

post-57095-1287135228_thumb.jpg

post-57095-1287135249_thumb.jpg

post-57095-1287135266_thumb.jpg

post-57095-1287135291_thumb.jpg

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica 5.57% ... in sfirsit, dau si eu de un consum normal, "ca cind" vad 3.9 % ma ia cu ameteala ...

eu, pe DN1, Ploiesti-Bucuresti, centru-centru cu maxim 120km/h dar in majoritatea timpului undeva intre 110 si 120 (adica cam la 4000 de rpm-uri) am reusit 5.4 % ... inca o data, eu zic ca e rezonabil !

 

tin sa remarc comportamentul soferilor bucuresteni din trafic ... nu o data am fost lasat sa trec, mi s-a facut loc la semafor ... probabil ca am avut eu noroc :D ; singurul care m-a injurat (ma rog, cel putin vizibil) a fost tot un sofer cu numere de PH :D dar avea si el oarecum dreptate :D ... incep cred ca prahovenii nu-i prea iubesc pe motoristi :P

acum vreo citeva saptamini inca un bun conducator auto m-a spurcat pe motiv de condus agresiv pentru ca l-am ocolit prea aproape in opinia lui ... de data asta era sa ma dau jos sa-l cotonogesc, insa era in centru si se lasa cu amenzi, asa ca l-am spurcat si eu si am plecat :D ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de consum, eu am fost in weekendu trecut cu Rocker prin Padis, ; consum nu am facut decat la intoarcere pe 300 km am bagat 14,2 litrii de benzina 95. temperatura in jur de 12-14 grade. viteza 90-110. acum lucrez la filmuletul ce va consta in fotografii :D

Mesaj completat

se vand cutiile din imagine

 

perechea la 500 ron - facute din aluminiu 2 mm sunt water rezistente.

 

facute special pt TDM

 

post-35521-1287261299_thumb.jpg

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie exact si poate sa imi si puna o poza sau sa imi zica exact,ca nu mai inteleg nimic din pozitia robinetului de benzina.Sau exista posibilitatea sa nu mai faca diferenta dintre rezerva si on....ca mie asa mi se pare.merci. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ceva mi-ar trebui si mie :D

 

 

 

apropo de robinet:

 

robinetul are o mica sageata ;: indreptat in jos spre on este deschis, indreptat spre mijloc este inchis, indreptat in sus este pe rezerva.

 

ps: in cazul in care nu ai tot robinetul pus invers sau furtunele puse invers :D

 

da este o diferenta: pe on poti merge in jur de 250-300 km + rezerva (care este de 2 litrii la 3VD)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-merci,merci.cred ca am avut robinetul pe on si a consumat toata benzina,fara sa mai ramana ceva pe rezerva si surpriza...dai la impins,noroc ca era peco aproape.din rezervor nu am scos furtunele,dar le-am scos cand am curatat carburatoarele,oare se pot pune si invers??Nu cred... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pe ON a consumat toata benzina atunci furtunele sunt pe invers :D am patit-o odata anu trecut :D

 

si filmuletul promis : Padis 08-10.2010

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da este o diferenta: pe on poti merge in jur de 250-300 km + rezerva (care este de 2 litrii la 3VD)

 

este 3,5L , pe majoritatea motocicletelor cantitatea de benzina de rezerva tre sa ajunga pt 50-60km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...