TeDy 'M Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) Lume, lume.... Am schimbat saua la TDM cu una sanatoasa. Eu am ramas cu originalul, scuze am postat cu REPLY de la 'v1n3ri' Senzatii Noi: Gura Humorului-Iasi-Gura Humorului 13 Octombrie 2010, 14.30-19.15(total pauze 45min), 156km X 2, Temp: 12C la plecare(la sosire in Iasi era mai cald,decat la GH)-6C la sosire in GH seara un TDM 850 4TX 1996 si una bucata HAYABUSA Unlimited 2001. TDMist experienta (ma consider 25%), celalalt parca ar fi pilot de incercare nu geambas de motoare... incerc sa subliniez aici ritmul alert ca sa nu fi stricat parteneriatul de drum... La TDM schimbat pinion fata-(acum 16Fata cu 42Spate, fata de originalul 17Fata cu 42Spate) ceea ce inseamna ca a scazut viteza max., dar mai inseamna si ca 4TX nu mai este asa brutal (este mai elastica mult, nu chiar ca 3VD) insa necesita si atentie la plecarea de pe loc... Concl: V max= 200. km/h TDM pe capat, iar Busa abia de acolo incepea sa traiasca... Consum 11,93/ 214km parcursi - TDM Secret(nu stiu nici eu) - HAYABUSA Saua ok, mai degraba discomfort cervical din cauza concentrarii Sansa: am driblat 4 radare Multumiri lui Dumnezeu! , foarte riscant pe rece, si traficul cu tot ce misca la orele amiezii, unde mai punem circulatia la intoarcere pe intuneric. ULTIMA: incompatibilitate maxima intre clase, centru de greutate mult diferit, atentie la asfaltul rece… Mesaj completat ULTIMA: incompatibilitate maxima intre clase, centru de greutate mult diferit, atentie la asfaltul rece… Am redeschis calculatorul ca am innebunit! Pana sa ma adaptez cu Romania, cu fiecare zi ce trece cred ca se profileaza imposibilul... Cateva imagini needitate(doar resize) vorbesc de la sine: Mesaj completat durerea cea mare este ca aici a sarit peste scuar un suzuki acum un an (dislocand bordurile ce se vad in dreapta, ultimile 2 foto) scapand motociclistul... de jucaria moto nu mai vorbesc. Foto sunt facute din apart. meu, le postez cu drept de folosinta oricui in scop benefic motociclismului romanesc. CUM SA LASI VOPSEA IN ASA UN STRAT? !!! MOTOCICLISTI, CAPCANELE PANDESC ORIUNDE !!!, noroc ca vine iarna poate se mai deterioreaza vopseaua ca in Romanica acum trebuiesc vopsite drumurile , inainte de ninsoare... Editat Octombrie 15, 2010 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 adica 5.57% ... in sfirsit, dau si eu de un consum normal, "ca cind" vad 3.9 % ma ia cu ameteala ... eu, pe DN1, Ploiesti-Bucuresti, centru-centru cu maxim 120km/h dar in majoritatea timpului undeva intre 110 si 120 (adica cam la 4000 de rpm-uri) am reusit 5.4 % ... inca o data, eu zic ca e rezonabil ! tin sa remarc comportamentul soferilor bucuresteni din trafic ... nu o data am fost lasat sa trec, mi s-a facut loc la semafor ... probabil ca am avut eu noroc ; singurul care m-a injurat (ma rog, cel putin vizibil) a fost tot un sofer cu numere de PH dar avea si el oarecum dreptate ... incep cred ca prahovenii nu-i prea iubesc pe motoristi acum vreo citeva saptamini inca un bun conducator auto m-a spurcat pe motiv de condus agresiv pentru ca l-am ocolit prea aproape in opinia lui ... de data asta era sa ma dau jos sa-l cotonogesc, insa era in centru si se lasa cu amenzi, asa ca l-am spurcat si eu si am plecat .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atimoto Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 Salutari ! am iarasi un 4TX de vanzare. an 2000, stare f. buna, inmatriculat (de un sezonin RO), 38500 km. consumabile bune, mai putin cauciucuri care trebuiesc schimbate..... pret 1800 euro neg..... cei interesati dati un P.M. sau sunati la 0726316580 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 (editat) apropos de consum, eu am fost in weekendu trecut cu Rocker prin Padis, ; consum nu am facut decat la intoarcere pe 300 km am bagat 14,2 litrii de benzina 95. temperatura in jur de 12-14 grade. viteza 90-110. acum lucrez la filmuletul ce va consta in fotografii Mesaj completat se vand cutiile din imagine perechea la 500 ron - facute din aluminiu 2 mm sunt water rezistente. facute special pt TDM Editat Octombrie 16, 2010 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Cine stie exact si poate sa imi si puna o poza sau sa imi zica exact,ca nu mai inteleg nimic din pozitia robinetului de benzina.Sau exista posibilitatea sa nu mai faca diferenta dintre rezerva si on....ca mie asa mi se pare.merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 asa ceva mi-ar trebui si mie apropo de robinet: robinetul are o mica sageata ;: indreptat in jos spre on este deschis, indreptat spre mijloc este inchis, indreptat in sus este pe rezerva. ps: in cazul in care nu ai tot robinetul pus invers sau furtunele puse invers da este o diferenta: pe on poti merge in jur de 250-300 km + rezerva (care este de 2 litrii la 3VD) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 -merci,merci.cred ca am avut robinetul pe on si a consumat toata benzina,fara sa mai ramana ceva pe rezerva si surpriza...dai la impins,noroc ca era peco aproape.din rezervor nu am scos furtunele,dar le-am scos cand am curatat carburatoarele,oare se pot pune si invers??Nu cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 daca pe ON a consumat toata benzina atunci furtunele sunt pe invers am patit-o odata anu trecut si filmuletul promis : Padis 08-10.2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 da este o diferenta: pe on poti merge in jur de 250-300 km + rezerva (care este de 2 litrii la 3VD) este 3,5L , pe majoritatea motocicletelor cantitatea de benzina de rezerva tre sa ajunga pt 50-60km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 Corect, rezerva este 3,5 litri. Atunci consumul din fabrica ar fi 7%. Nu stiu cum scoateti voi consumuri din astea fantastice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 17, 2010 Share Postat Octombrie 17, 2010 cam 6% e consumul din fabrica fiecare TDM consum dupa cum vrea si il regleaza proprietaru. mie imi place 4,8% la drum intins. In oras nu-mi place 7-8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 (editat) meseriasa excursie.. imi pare rau ca nu am venit.... cu ce se prind cutiile alea din metal pe mobra? mi-a venit shaua de la modificat. arata uluitor... urmeaza sa pun poze cu ea, si cu niste cizme moto creatie proprie Editat Octombrie 18, 2010 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 (editat) -da pe bune,consum de 7 sau sub 7 la suta in oras, hmmmmm,nush ce sa zic io cred ca merg undeva la consum de 9-10 la suta in oras,e drept ca nu schimb in 2000 de turati da nici la 4500-5000.si am pus acele la penultima pozitie....ce e de facut mai oameni buni????? Editat Octombrie 18, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 -da pe bune,consum de 7 sau sub 7 la suta in oras, hmmmmm,nush ce sa zic io cred ca merg undeva la consum de 9-10 la suta in oras,e drept ca nu schimb in 2000 de turati da nici la 4500-5000.si am pus acele la penultima pozitie....ce e de facut mai oameni buni????? Cand e frig consumul e mai mare. Daca vrei consum mic, treci pe injectie si nu pune tobe sparte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 .ce e de facut mai oameni buni????? s-a mai spus de cateva ori pe acest topic ca trebuie inlocuite acele si diuzele adica "jet needle' si "needle jet" in plus trebuie sa verifici sincronizarea, nivelul de benzina in camerele de nivel constant ale carburatoarelor etc totodata, tot pe acest topic cineva a scris ca prefera sa consume mai mult decat sa investeasca 100-200 euro in motocicleta de stiut pe cand respectivul va dori sa vanda motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 de stiut pe cand respectivul va dori sa vanda motocicleta presupun ca "respectivul" nu va incerca sa te pacaleasca pe tine, Nicule ! nu mai zic ca n-ar reusi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Sincer nu cred ca un motor de 900 poate consuma 6 la suta in oras,mai ales ca orasul e aglomerat si etc...turati bla,bla....chiar si pe benzina....un 7-8 mai cred dar 6 nici cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Sincer nu cred ca un motor de 900 poate consuma 6 la suta in oras,mai ales ca orasul e aglomerat si etc...turati bla,bla....chiar si pe benzina....un 7-8 mai cred dar 6 nici cum. R 1100 GS -- 6.5% in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 cine este interesat de niste ghete touring de la heingerike, o casca streetfighter si un gps garmin nuvi 250W... /index.php?showtopic=595475 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Sincer nu cred ca un motor de 900 poate consuma 6 la suta in oras Ba poate TDM 900 e alimentat prin injectie, nu carburatoare Al meu e pe carburatoare, normal, si la un mers civilizat nu trece de 6,4 in oras La cuplul pe care il are nu ai nevoie de turatii mari Eu inteleg prin "mers civilizat" o exploatare progresiv-liniara a acceleratiei, schimbat treptele la aprox 3500 rpm s.a.m.d Nu adresez nimanui urmatoarea fraza, este generica: TDM-ul stie sa consume putin daca esti om normal Daca vrei sa faci weelie si stoppie, platesti Daca vrei sa testezi in cate secunde atinge suta, in mod repetat, platesti Daca ai doar doua pozitii la acceleratie, respectiv minim si maxim, platesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 tare Korben: minim si maxim . TDM meu era setet pe sport cand l=am cumparat. Se ridica pe o roata la 3500 rotatii. Dar si consumul era 9 litrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Dar si consumul era 9 litri Quod erat demonstrandum (Ceea ce trebuia demonstrat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) Am sa ma pun sa fac si eu un consum,nu de alta dar ca sa ma pot lauda sau nu si eu cu ceva...hahhaha.Doar sa ne mai dea un pic de vreme buna. Editat Octombrie 19, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 meseriasa excursie.. imi pare rau ca nu am venit.... cu ce se prind cutiile alea din metal pe mobra? mi-a venit shaua de la modificat. arata uluitor... urmeaza sa pun poze cu ea, si cu niste cizme moto creatie proprie cutiile se prind pe suport dreptunghiular exact cum are Garbogea pe motor. Suportul potem sa il confection noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 cutiile se prind pe suport dreptunghiular exact cum are Garbogea pe motor. Suportul potem sa il confection noi. adica Barboge. sunt de la heavy duties? suportu cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.