Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Lume, lume....

 

Am schimbat saua la TDM cu una sanatoasa.

Eu am ramas cu originalul, scuze am postat cu REPLY de la 'v1n3ri'

Senzatii Noi:

Gura Humorului-Iasi-Gura Humorului 13 Octombrie 2010, 14.30-19.15(total pauze 45min),

156km X 2, Temp: 12C la plecare(la sosire in Iasi era mai cald,decat la GH)-6C la sosire in GH seara

un TDM 850 4TX 1996 si una bucata HAYABUSA Unlimited 2001.

TDMist experienta (ma consider 25%), celalalt parca ar fi pilot de incercare nu geambas de motoare...

incerc sa subliniez aici ritmul alert ca sa nu fi stricat parteneriatul de drum...

La TDM schimbat pinion fata-(acum 16Fata cu 42Spate, fata de originalul 17Fata cu 42Spate) ceea ce inseamna ca a scazut viteza max.,

dar mai inseamna si ca 4TX nu mai este asa brutal (este mai elastica mult, nu chiar ca 3VD) insa necesita si atentie la plecarea de pe loc...

Concl: V max= 200. km/h TDM pe capat, iar Busa abia de acolo incepea sa traiasca...

Consum 11,93/ 214km parcursi - TDM

Secret(nu stiu nici eu) - HAYABUSA

Saua ok, mai degraba discomfort cervical din cauza concentrarii

Sansa: am driblat 4 radare

Multumiri lui Dumnezeu! , foarte riscant pe rece, si traficul cu tot ce misca la orele amiezii, unde mai punem circulatia la intoarcere pe intuneric.

ULTIMA: incompatibilitate maxima intre clase, centru de greutate mult diferit, atentie la asfaltul rece…

Mesaj completat

ULTIMA: incompatibilitate maxima intre clase, centru de greutate mult diferit, atentie la asfaltul rece…

 

Am redeschis calculatorul ca am innebunit!

Pana sa ma adaptez cu Romania, cu fiecare zi ce trece cred ca se profileaza imposibilul...

Cateva imagini needitate(doar resize) vorbesc de la sine:

 

 

Mesaj completat

durerea cea mare este ca aici a sarit peste scuar un suzuki acum un an (dislocand bordurile ce se vad in dreapta, ultimile 2 foto)

scapand motociclistul... de jucaria moto nu mai vorbesc.

Foto sunt facute din apart. meu, le postez cu drept de folosinta oricui in scop benefic motociclismului romanesc.

CUM SA LASI VOPSEA IN ASA UN STRAT?

!!! MOTOCICLISTI, CAPCANELE PANDESC ORIUNDE !!!, noroc ca vine iarna poate se mai deterioreaza vopseaua

ca in Romanica acum trebuiesc vopsite drumurile :D , inainte de ninsoare...

post-57095-1287135131_thumb.jpg

post-57095-1287135172_thumb.jpg

post-57095-1287135185_thumb.jpg

post-57095-1287135208_thumb.jpg

post-57095-1287135228_thumb.jpg

post-57095-1287135249_thumb.jpg

post-57095-1287135266_thumb.jpg

post-57095-1287135291_thumb.jpg

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

adica 5.57% ... in sfirsit, dau si eu de un consum normal, "ca cind" vad 3.9 % ma ia cu ameteala ...

eu, pe DN1, Ploiesti-Bucuresti, centru-centru cu maxim 120km/h dar in majoritatea timpului undeva intre 110 si 120 (adica cam la 4000 de rpm-uri) am reusit 5.4 % ... inca o data, eu zic ca e rezonabil !

 

tin sa remarc comportamentul soferilor bucuresteni din trafic ... nu o data am fost lasat sa trec, mi s-a facut loc la semafor ... probabil ca am avut eu noroc :D ; singurul care m-a injurat (ma rog, cel putin vizibil) a fost tot un sofer cu numere de PH :D dar avea si el oarecum dreptate :D ... incep cred ca prahovenii nu-i prea iubesc pe motoristi :P

acum vreo citeva saptamini inca un bun conducator auto m-a spurcat pe motiv de condus agresiv pentru ca l-am ocolit prea aproape in opinia lui ... de data asta era sa ma dau jos sa-l cotonogesc, insa era in centru si se lasa cu amenzi, asa ca l-am spurcat si eu si am plecat :D ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropos de consum, eu am fost in weekendu trecut cu Rocker prin Padis, ; consum nu am facut decat la intoarcere pe 300 km am bagat 14,2 litrii de benzina 95. temperatura in jur de 12-14 grade. viteza 90-110. acum lucrez la filmuletul ce va consta in fotografii :D

Mesaj completat

se vand cutiile din imagine

 

perechea la 500 ron - facute din aluminiu 2 mm sunt water rezistente.

 

facute special pt TDM

 

post-35521-1287261299_thumb.jpg

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie exact si poate sa imi si puna o poza sau sa imi zica exact,ca nu mai inteleg nimic din pozitia robinetului de benzina.Sau exista posibilitatea sa nu mai faca diferenta dintre rezerva si on....ca mie asa mi se pare.merci. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ceva mi-ar trebui si mie :D

 

 

 

apropo de robinet:

 

robinetul are o mica sageata ;: indreptat in jos spre on este deschis, indreptat spre mijloc este inchis, indreptat in sus este pe rezerva.

 

ps: in cazul in care nu ai tot robinetul pus invers sau furtunele puse invers :D

 

da este o diferenta: pe on poti merge in jur de 250-300 km + rezerva (care este de 2 litrii la 3VD)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-merci,merci.cred ca am avut robinetul pe on si a consumat toata benzina,fara sa mai ramana ceva pe rezerva si surpriza...dai la impins,noroc ca era peco aproape.din rezervor nu am scos furtunele,dar le-am scos cand am curatat carburatoarele,oare se pot pune si invers??Nu cred... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pe ON a consumat toata benzina atunci furtunele sunt pe invers :D am patit-o odata anu trecut :D

 

si filmuletul promis : Padis 08-10.2010

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da este o diferenta: pe on poti merge in jur de 250-300 km + rezerva (care este de 2 litrii la 3VD)

 

este 3,5L , pe majoritatea motocicletelor cantitatea de benzina de rezerva tre sa ajunga pt 50-60km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

meseriasa excursie.. imi pare rau ca nu am venit....

 

cu ce se prind cutiile alea din metal pe mobra?

 

mi-a venit shaua de la modificat. arata uluitor... urmeaza sa pun poze cu ea, si cu niste cizme moto creatie proprie

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-da pe bune,consum de 7 sau sub 7 la suta in oras, hmmmmm,nush ce sa zic io cred ca merg undeva la consum de 9-10 la suta in oras,e drept ca nu schimb in 2000 de turati da nici la 4500-5000.si am pus acele la penultima pozitie....ce e de facut mai oameni buni????? :D

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-da pe bune,consum de 7 sau sub 7 la suta in oras, hmmmmm,nush ce sa zic io cred ca merg undeva la consum de 9-10 la suta in oras,e drept ca nu schimb in 2000 de turati da nici la 4500-5000.si am pus acele la penultima pozitie....ce e de facut mai oameni buni????? :D

Cand e frig consumul e mai mare.

 

Daca vrei consum mic, treci pe injectie si nu pune tobe sparte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.ce e de facut mai oameni buni?????

s-a mai spus de cateva ori pe acest topic ca trebuie inlocuite acele si diuzele

adica "jet needle' si "needle jet"

in plus trebuie sa verifici sincronizarea, nivelul de benzina in camerele de nivel constant ale carburatoarelor etc

totodata, tot pe acest topic cineva a scris ca prefera sa consume mai mult decat sa investeasca 100-200 euro in motocicleta :D

de stiut pe cand respectivul va dori sa vanda motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu cred ca un motor de 900 poate consuma 6 la suta in oras

Ba poate

TDM 900 e alimentat prin injectie, nu carburatoare

Al meu e pe carburatoare, normal, si la un mers civilizat nu trece de 6,4 in oras

La cuplul pe care il are nu ai nevoie de turatii mari

Eu inteleg prin "mers civilizat" o exploatare progresiv-liniara a acceleratiei, schimbat treptele la aprox 3500 rpm s.a.m.d

Nu adresez nimanui urmatoarea fraza, este generica:

TDM-ul stie sa consume putin daca esti om normal

Daca vrei sa faci weelie si stoppie, platesti

Daca vrei sa testezi in cate secunde atinge suta, in mod repetat, platesti

Daca ai doar doua pozitii la acceleratie, respectiv minim si maxim, platesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tare Korben: minim si maxim . TDM meu era setet pe sport cand l=am cumparat. Se ridica pe o roata la 3500 rotatii. Dar si consumul era 9 litrii :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

meseriasa excursie.. imi pare rau ca nu am venit....

 

cu ce se prind cutiile alea din metal pe mobra?

 

mi-a venit shaua de la modificat. arata uluitor... urmeaza sa pun poze cu ea, si cu niste cizme moto creatie proprie

 

 

cutiile se prind pe suport dreptunghiular exact cum are Garbogea pe motor. Suportul potem sa il confection noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...