fuchsia Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 (editat) In doi e perfect Subscriu si plusez... io & pasagera care este ea nevasta pac-pac Frumoase plimbarile, baieti. In fiecare iarna am momente de "vise cu ochii deschisi" in care revad iesirile din vara... cu gindul la primavara urmatoare. Pur si simplu ma trezesc ca o ia gindul razna si vad din nou drumul sub roata din fatza. Daca mai dau si peste poze, e jale deja Truckeru si Korben, pe ce trasee ati mers, mai exact ? Prin Apuseni nu prea am apucat sa ma dau, dar arata fain in poze. Editat Noiembrie 11, 2010 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 (editat) Truckeru si Korben, pe ce trasee ati mers, mai exact ? Prin Apuseni nu prea am apucat sa ma dau, dar arata fain in poze. Eu nu am mers cu Aurel, ci cu altcineva [ DR HOUSE pe forum] Nu ai dat click pe linkurile "Sambata" si "Duminica"? Sunt harti pe Google Maps Pe scurt, sambata: Arad - Sebes-Alba - Obarsia Lotrului (aventuri) - Petrosani - Tg Jiu - Herculane (cazare Pensiunea Magic, 83 lei camera cu 2 paturi, conditii perfecte), cca 490 km Duminica: Herculane - Portile de Fier (frontiera) - Clisura Dunarii in Serbia - Veliko Gradiste - Smederevo (traversat Dunarea) - Kovin - Bela Crkva (portiune superba) - Oravita - Anina - Resita - Timisoara - Arad, cca 530 km Benzina 300 lei Papica 100 Schimbat ulei inaintea plecarii, 100 lei, Repsol 10W40 4 litri, am prins ultimul bidon la oferta E funny sa schimbi uleiul noaptea Mesaj completat nicule mai depide si de stiul de mers al fiecaruia. si eventual sa fie fara pasageri Eu am gasit un partener de plimbari caruia ii plac tot atat de mult turele luuuuungi, mers in forta, depasiri vioaie (nu riscante), curbe luate cu muchia anvelopei Si daca se poate, zilnic, chiar daca ne dor bucile si noada curului Editat Noiembrie 12, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Am vazut ca nu ati mers impreuna, intrebarea cu traseul era pentru fiecare. Imi scapasera linkurile tale cu traseul, sorry. De pe harta pare foarte distractiv. In general cind plec pe undeva caut pe harta drumurile cit mai carliontzate, asta presupune pe linga curbele evidente si ceva diferente de nivel, deci peisaje. Iar daca in paralel cu drumul pe care vreau eu sa merg exista si vreun drum national pe care sa mearga toti grabitii si sa imi lase mie calea libera, e cu atat mai bine. Dureaza mai mult pina ajungi la destinatie, dar esti mult mai relaxat - te incarci la priza in loc sa te descarci. Partea proasta pentru cei din Bucuresti e ca toate caile de acces spre capitala sint arhipline, asa ca ultimii 30-60-100 de kilometri sint obligatoriu "de descarcare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 topicul asta a devenit cam ca-n bancul ala" tinara, 1.80, supla, blonda, superba, cu Mercedes 500, nu caut nimic, doar ma laud" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 topicul asta a devenit cam ca-n bancul ala" tinara, 1.80, supla, blonda, superba, cu Mercedes 500, nu caut nimic, doar ma laud" .. Deocamdata ne laudam, ca avem cu ce, motocicletele astea sunt facute sa mearga La iarna, daca o sa reusesc sa fac ce mi-am propus, voi posta si chestii utile Deocamdata, atat eu cat si Truckeru, ne-am pus in stopuri lampi cu LED Eu am schimbat si becul de pozitie din fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 12, 2010 Share Postat Noiembrie 12, 2010 Deocamdata ne laudam, ca avem cu ce Hop si eu cu lauda! cuminte, frumoasa, stie cu bine drumul acasa, se marita fata cu 2400E, bani la care ofer si un crashbar marca zoly. ITP 07 2012, asigurare aprilie 2011. Necesita numai manere incalzite... si timp liber de drumetii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 (editat) Incepem, se pare, sa ne imputinam. Dragos, spune-ne ca iti iei un alt TDM! Bafta la vanzare! Editat Noiembrie 14, 2010 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 ma bate gandul la TDM900, dar ma uit si pe la tourere... Dupa posibilitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 (editat) ASTA a fost plimbare: Aa, deci pe langa tine am trecut sambata trecuta, cand mergeati inspre Obarsie. Am vazut TDM galben si inca "ceva", m-am uitat lung la tine... dar n-am descoperit cine era in spatele castii. Noi eram 3 la numar si probabil am fost urmati de alt grup de 4. ma bate gandul la TDM900, dar ma uit si pe la tourere...Dupa posibilitati. Azi am mers si eu cu "regele" R1200 GSA, pe care l-a inchiriat un prieten ptr cateva zile. Drumuri asfaltate prin padure si am intrat si pe aratura un pic, si cu pasager, si umblat la suspensii etcc, adica suficient cat sa-mi pot face o parere cat de cat. Vorbim oricum de R1200, nu 1150 sau 1100 care difera din multe puncte de vedere. In primul rand, in continuarea epopeii cu parbrizele de acum vreo doua pagini, nu m-a surprins sa vad ca si aici imi iau vantul in fata, cu parbrizul la maxim din cate am inteles si saua de GS simplu (1 sau 2 cm mai joasa). Oricum, aici sigur daca l-as mai inalta cativa cm ar fi ok plus ca nu aveam turbulente, era destul de ok. In rest, motocicleta e foarte comoda, mergi pe (aproape) orice suprafata si nu simti nimic, nu patineaza nimic, nu-ti da senzatia ca da sa fuga cand tai sleauri, e tanc. Pozitia de mers mi s-a parut mai ok decat la TDM, saua la fel. In schimb ma asteptam poate la ceva mai mult de la motor la viteze / turatii mai mari. Cu alte cuvinte, ptr mine motorul de TDM900 are ceva foarte frumos in el, care nu l-am intalnit la mai nici o mobra cu care am mers (in fine, nu am mers cu VTR1000 sau chestii de-astea, dar am mers cu F800GS/ST, Vstrom 650...); nu ca ar fi foarte puternic, dar are el ceva ce imi place mult. Cand m-am dat jos dupa vreo ora si ceva si m-am urcat pe a mea, m-am simt exact ca atunci cand ma dadeam jos de pe TDM si ma urcam pe Diversion (prima mobra).. mobra mai joasa, ghidonul mai jos, picioarele mai chircite, saua mai ingusta. Deci... nu m-ar convinge sa dau 16-18K euro pe el si nici nu m-as desparti asa usor de TDM, dar mi-ar placea sa am pozitia de pe GSA si in special forta de a trece prin orice ca prin cascaval si fara sa simti nimic sub roti. Editat Noiembrie 14, 2010 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 ma poate ajuta cineva cu pareri si sugestii la achizitia unui kit de lant? am cautat si pe lois si pe polo si la romi.... am decis ca vreau de la DID... de ex la romi e did e si cu 597 ron si cu 857 ron.... nu imi dau seama care ar fi diferentele... si nici nu am mai schimbat vreun kit de lant vreodata am avut amici care dupa o scurta inspectie ochiometrica au propus sa schimb doar lantul pt ca pinionul spate are putina uzura... si daca chiar nu am bani, cica s-ar vinde lant moto la metru ( aici am tras o burta de ras) cu vro 35 ron metru voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 ma poate ajuta cineva cu pareri si sugestii la achizitia unui kit de lant? am cautat si pe lois si pe polo si la romi.... am decis ca vreau de la DID... de ex la romi e did e si cu 597 ron si cu 857 ron.... nu imi dau seama care ar fi diferentele... si nici nu am mai schimbat vreun kit de lant vreodata am avut amici care dupa o scurta inspectie ochiometrica au propus sa schimb doar lantul pt ca pinionul spate are putina uzura... si daca chiar nu am bani, cica s-ar vinde lant moto la metru ( aici am tras o burta de ras) cu vro 35 ron metru voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 ma poate ajuta cineva cu pareri si sugestii la achizitia unui kit de lant? am cautat si pe lois si pe polo si la romi.... am decis ca vreau de la DID... de ex la romi e did e si cu 597 ron si cu 857 ron.... nu imi dau seama care ar fi diferentele... si nici nu am mai schimbat vreun kit de lant vreodata am avut amici care dupa o scurta inspectie ochiometrica au propus sa schimb doar lantul pt ca pinionul spate are putina uzura... si daca chiar nu am bani, cica s-ar vinde lant moto la metru ( aici am tras o burta de ras) cu vro 35 ron metru voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Noiembrie 14, 2010 Share Postat Noiembrie 14, 2010 Diferente intre cele doua kituri e data de tensiunea max. a lantului... vezi cifrele pe site-ul DID. Unul este VM/VM2 si altul ZVM, sau ceva de genul asta. Ar trebui sa fie ok si ala mai ieftin, eventual o sa se lase mai repede decat celalt, dar nu mi-as face griji prea mari in privinta asta. E foarte posibil sa iti vina cu za care va trebui nituita, ceea ce inseamna ca iti va trebui sa mergi la cineva cu o presa de lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 (editat) Eu mi-am schimbat lantul vara asta. Lanturile de le louis vin cu za de legatura care trebuie nituita. Daca te duci si iei lant de la Yamaha te costa cam la fel dar este lant inchis; se monteaza dand jos bascula. Daca ai cric central, ti-l recomand pe ultimul, fiindca il poti monta singur fara sa mai dai bani pe manopera. Editat Noiembrie 15, 2010 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 In schimb ma asteptam poate la ceva mai mult de la motor la viteze / turatii mai mari. Confirm Motorul de TDM ara mai multă "vână" în el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 (editat) Si-acum un offtopic grosolan... Rugaminte pentru cei care cunosc nordul tarii, pentru ca stiu sigur ca sunteti cativa care v-ati plimbat de nenumarate ori sau chiar locuiti in zona: dati-mi si mie cateva idei pe unde ar merge petrecute cateva zile de vacanta inainte de Craciun, asa, cum vrea omul in general... departe de orase, cu zapada multa, lume mai putina (adica nu Ranca, Bran, Valea Prahovei s.a.), accesibil cu masina eventual etc. La modul general, am tot auzit de locuri frumoase in Maramures, Bucovina, dar daca vine vorba de ales o locatie anume nu stiu pe ce considerente ar trebui aleasa, plus ca sunt convins ca sunt atatea alte locuri frumoase in tara asta si mai putin cunoscute. E suficient sa-mi spuneti niste nume de localitati, dar daca aveti mai multe detalii, eventual stiti vreo pensiune ceva, ar fi f fain. Multumiri anticipate! --- A, Cristi, te rog nu muta topicul la "Intalniri - excursii", presupun ca nu incurca discutiile pe-aici prea rau si oricum n-o sa mai dezvolt pe marginea subiectului daca nu e cazul. Editat Noiembrie 15, 2010 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Si-acum un offtopic grosolan... Rugaminte pentru cei care cunosc nordul tarii, pentru ca stiu sigur ca sunteti cativa care v-ati plimbat de nenumarate ori sau chiar locuiti in zona: dati-mi si mie cateva idei pe unde ar merge petrecute cateva zile de vacanta inainte de Craciun, asa, cum vrea omul in general... departe de orase, cu zapada multa, lume mai putina (adica nu Ranca, Bran, Valea Prahovei s.a.), accesibil cu masina eventual etc. La modul general, am tot auzit de locuri frumoase in Maramures, Bucovina, dar daca vine vorba de ales o locatie anume nu stiu pe ce considerente ar trebui aleasa, plus ca sunt convins ca sunt atatea alte locuri frumoase in tara asta si mai putin cunoscute. E suficient sa-mi spuneti niste nume de localitati, dar daca aveti mai multe detalii, eventual stiti vreo pensiune ceva, ar fi f fain. Multumiri anticipate! --- A, Cristi, te rog nu muta topicul la "Intalniri - excursii", presupun ca nu incurca discutiile pe-aici prea rau si oricum n-o sa mai dezvolt pe marginea subiectului daca nu e cazul. dute la vatra dornei. au colo o partie de 3km si ceva si cu telescaun tot de 3km. unul din cele mai lungi telescaune din europa. partia e destul de rudimentara si neamenajata, dar e foarte fun. mi-e mi-a placut enorm. la un moment dat am iesit de pe pista si m-am dat printre brazi prin zapada afanata. Este super senzatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian CT Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Buna seara, am citit discutiile din paginile trecute despre parbriz. Nu prea sint lamurit care e cea mai buna varianta. Am 1.88, cind ma aplec putin in fata ( deci mai jos dar si mai spre fata motorului), creste zgomotul de vant. As putea sa incerc cu palma sa-mi dau seama unde e cel mai puternic flux de aer (gat, casca, partea de sus a castii), dar asta nu ma ajuta sa mi dau seama ce schimbare voi obtine (cit de mica/mare) cumparand un parbriz touring. Cine poate sa-mi spuna care ar fi cea mai buna solutie pt cineva de inaltimea mea. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Noiembrie 16, 2010 Share Postat Noiembrie 16, 2010 Cred ca cea mai buna varianta, indiferent de inaltime, ar fi un parbriz care impinge aerul in lateral, nu in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Eu cred ca un geam inalt e mai util decit un geam scurt.Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Noiembrie 17, 2010 Share Postat Noiembrie 17, 2010 Si-acum un offtopic grosolan... Rugaminte pentru cei care cunosc nordul tarii, pentru ca stiu sigur ca sunteti cativa care v-ati plimbat de nenumarate ori sau chiar locuiti in zona: dati-mi si mie cateva idei pe unde ar merge petrecute cateva zile de vacanta inainte de Craciun, asa, cum vrea omul in general... departe de orase, cu zapada multa, lume mai putina (adica nu Ranca, Bran, Valea Prahovei s.a.), accesibil cu masina eventual etc. La modul general, am tot auzit de locuri frumoase in Maramures, Bucovina, dar daca vine vorba de ales o locatie anume nu stiu pe ce considerente ar trebui aleasa, plus ca sunt convins ca sunt atatea alte locuri frumoase in tara asta si mai putin cunoscute. E suficient sa-mi spuneti niste nume de localitati, dar daca aveti mai multe detalii, eventual stiti vreo pensiune ceva, ar fi f fain. Multumiri anticipate! --- A, Cristi, te rog nu muta topicul la "Intalniri - excursii", presupun ca nu incurca discutiile pe-aici prea rau si oricum n-o sa mai dezvolt pe marginea subiectului daca nu e cazul. Harghita bai: lume putina vorbitoare de limba maghiara (deci nu te vor deranja), zapada multa, partii de schii (nu sunt gen Austria, dar pt miscare merg), preturi mici zona superba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 18, 2010 Share Postat Noiembrie 18, 2010 Cat am discutat pe subiectul ''geam inalt'' ,eu am demarat lucrarea,una peste alta mi-a luat vreo 3 ore.Pana deseara revin cu pozele,parerea mea si nu vreau sa ma laud singur e ca a iesit foarte foarte bine.Cel putin mie imi place enorm,acum o sa va dati si voi cu parerea,e executat dintr-un geam de chopper/cruiser ceva de genu taiat,modificat,incalzit,modelat cu inele de cauciuc la prinderi.Si cu un set de suruburi colorate pentru geam si un cheder si va fi mai ca cele originale. Mesaj completat Cat am discutat pe subiectul ''geam inalt'' ,eu am demarat lucrarea,una peste alta mi-a luat vreo 3 ore.Pana deseara revin cu pozele,parerea mea si nu vreau sa ma laud singur e ca a iesit foarte foarte bine.Cel putin mie imi place enorm,acum o sa va dati si voi cu parerea,e executat dintr-un geam de chopper/cruiser ceva de genu taiat,modificat,incalzit,modelat cu inele de cauciuc la prinderi.Si cu un set de suruburi colorate pentru geam si un cheder si va fi mai ca cele originale. Cam asa arata dar nu este gata in totalitate.Luni punem suruburile si chederul .....pozele nu sunt cele mai reusite,arata mult mai bine pe viu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 in partea din fata ar fi mers montat fara piulita dintre carena si plastic, in felul asta ai fi schimbat un pic unghiul si cred ca ar fi fost mai bine. daca ai cum si ai si timp incearca si set-up-ul asta. iar pt testul aerodinamic liste cateva bucati de sfoara de 25-35 cm lungime de pe parbriz chiar unde se termia, le lipesti pe exterior si in felul asta iti vei da seama cum circula aerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 @97TDM acum sper sa nu te astepti sa-ti laude toata lumea creatia ! frumosul e totusi o chestiune cit se poate de subiectiva ... si ca sa nu fie totul o chestiune de cum spuneam anterior "nu caut nimic, doar ma laud" fa un mic tutorial, citeva descrieri, preturi, etc ... evident, daca informatiile fot fi desecretizate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Mda,numa ca acele piulite sunt defapt niste reducti,ca un fel de surub cu capul gaurit si filetat in interior.Oricum se poate renunta la ele si se poate pune direct pe un distantier de cauciuc ....Mi-se parea ca arata mai ok asa,adica la acelasi nivel,vroiam si estetic sa arate bine.Dar de aia am zis nu e gata in totalitate si ma gandeam ca daca urmaresc inclinatia geamului orig e ok....tre sa vad cu atele cum zici tu. Mesaj completat @97TDM acum sper sa nu te astepti sa-ti laude toata lumea creatia ! frumosul e totusi o chestiune cit se poate de subiectiva ...si ca sa nu fie totul o chestiune de cum spuneam anterior "nu caut nimic, doar ma laud" fa un mic tutorial, citeva descrieri, preturi, etc ... evident, daca informatiile fot fi desecretizate ! - nici vb prietene,e important sa imi placa mie,ca doar sta montat pe motocicleta mea.Am facut un mic tutorial cateva topicuri mai inapoi,acum depinde ce te intereseaza defapt.Cat costa ideea?Poate o bere de caciula cand ne-om cunoaste,asta daca copiati patentul(semn ca place),in rest cheltuiala minima.Un geam oarecare de chopper,scuter sau te miri ce,se taie la forma dorita si lungimea dorita daca nu o are (a meu nu o avea),eventual incalzit si modelat usor,gaurit la cald,bagate inele(de intra pe geam) de cauciuc ca sa sporesti rezistenta,4 bucati reductie ca sa nu pui sorof sa arate urit, suruburi exterioare colorate+cheder si asta e.....nu e nimic la secret,ofer si suport daca e necesar(informational,detaliat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.