jack21 Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 Salutare! Tocmai mi-am schimbat motorul: am trecut de pe Transalp pe TDM din 1995. Si ca sa nu caut prea mult am rugamintea sa ma indrume cineva spre topicuri legate de cum se comporta, fiabilitate, plusuri si minusuri, comportament in sa la distante lungi, etc... Ideea este ca nu am experienta pe TDM insa cred ca o sa fiu foarte incantat de ea. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 sa o stapanesti sanatos. e motoclicleta superba care se descurca in toate situatiile. fa-ti timp si citeste topicul asta cap coada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 Bai omule cat a mers omu asta cu motocicleta.Extraordinar...am sa cheltui si eu un ban sa iau cartea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 cand mi-am luat motor tdm am avut si eu ideea asta... e mult de citit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Salut, cine stie cum se numea firma care produce kituri de reparatie pentru carburatoare ? In afara de saito de pe louis, mai era ceva firma dar nu ii retin numele... Mersi. Mesaj completat Corect ishnael, alea vreau sa le schimb si eu, impreuna cu kitul de reparat de pe louis unde ai toate garnitorule si cuiul pontou (cod 10042434). Deci deocamdata 2x17 euro, si sa vad de unde iau tuburile emulsoare cu cuiele (jet needle si needle jet). Eventual cuiele de la clapeta de soc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Salut, cine stie cum se numea firma care produce kituri de reparatie pentru carburatoare ?In afara de saito de pe louis, mai era ceva firma dar nu ii retin numele... Kedo http://www.kedo.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack21 Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 (editat) Topcase impreuna cu suport gasesc undeva convenabil? Vinde careva second...sunt interesat...eventual si sidecase-uri cu suporti. Editat Decembrie 6, 2010 de jack21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Salutare baieti, cum a venit iarna, vine si vremea mentenantei la motocicleta... Asa ca va cer parerea, credeti ca ar fi mai bine sa iau de la Kedo "rebuild kit" carburator cu cod 94021 (49,50 euro) prima poza atasata, sau... sa iau doar tuburile cu cuiele cu codul 28768 (12,90 euro) respectiv 28094 (12,90 euro), si "repair kit" cu codul 94013 (24,50 euro), dar atunci nu am diuzele de sprit, etc... Repair se gaseste si la louis, cod 10042434 la 16,95 euro. Mare dilema mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Topcase impreuna cu suport gasesc undeva convenabil? Vinde careva second...sunt interesat...eventual si sidecase-uri cu suporti. Eventual ce am avut eu pe tdm. http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanz...n++-117161.html Asfalt uscat! :> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Topcase impreuna cu suport gasesc undeva convenabil? Vinde careva second...sunt interesat...eventual si sidecase-uri cu suporti. Topcase cu suport e vreo 400ron pe louis. Dar te mai costa vreo 150 suportul. SAU: Trei topcaseuri de 400ron si vreo 100e suportul pt toate. Dar tre sa duci motocicleta la Cluj Alternativ, tot pe la vreo 400e, set complet adventure de lazi de aluminiu cu topcase cu tot. Tot cu drum la Cluj TDMistii purtatori permanenti de ghete enduro stiu de ce Mai ieftin doar la SH. Bafta Editat Decembrie 8, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Asa ca va cer parerea, credeti ca ar fi mai bine sa iau de la Kedo "rebuild kit" carburator cu cod 94021 (49,50 euro) prima poza atasata, sau... sa iau doar tuburile cu cuiele cu codul 28768 (12,90 euro) respectiv 28094 (12,90 euro), si "repair kit" cu codul 94013 (24,50 euro), dar atunci nu am diuzele de sprit, etc... Repair se gaseste si la louis, cod 10042434 la 16,95 euro. vad ca preturile sunt mai omenesti decit stiam ... si pentru ca as proba carburatoarele cu noi emulsion tube/needle jet intreb si eu: cind trebuie facuta schimbarea cu tot repair kit-ul ? e suficient sa schimbi doar celebrul emulsion tube pentru economie, ma rog, pe linga curatare/sincronizare ? bine, un raspuns ar fi : suficient pentru ce !? @switch: mi-ar place si mie o cutie din aia, cu riscul de a semna cu pizza delivery insa cum naiba vine prinsa pe suport ? Editat Decembrie 8, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) gandeste-te putin ca intre 2 locasuri pt siguranta ce se pune la capatul acului de dozaj este un mm, iar acul are conicitatea foarte "in lung". Deci o foarte mica uzura are influenta asupra consumului. Cand acea uzura se afla pe ambele piese jet-needle si needle jet, suma lor se traduce in consum suplimentar chiar si de 2,5L/100km... Scuze cu postarea pozelor... am pozat 2 tuburi de emulsie comparativ, unul uzat si celalalt nou. iar in pliculet sunt seturile ce se afla pe motorul meu, in prezent la Tulcea... Asta ca sa-i si creasca inima noului proprietar! Editat Decembrie 8, 2010 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 @switch: mi-ar place si mie o cutie din aia, cu riscul de a semna cu pizza delivery insa cum naiba vine prinsa pe suport ? Topcase de pe louis? Are sistem monolock/monokey/monodracusalpieptene. Si nu seamana cu pizza delivery. Dar iti trebe si adaptor de suport (gen ce are Cavaleru'). Sistem complet de genti de aluminiu cu topcase cu tot... simplu: ai un suport metalic "made-to-fit" pe care se prind lazile si topcase-ul. Nu e quick-release; tre sa desfaci niste piulite fluture ca sa dai jos harnasamentu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Scuze cu postarea pozelor...am pozat 2 tuburi de emulsie comparativ, unul uzat si celalalt nou. O imagine face cât o mie de cuvinte Două imagini, tot o mie Cine vede imaginea needlejet-ului uzat nu ar trebui sa mai aiba dubii dacă să înlocuiască sau acest set P.S. tedemiÂşti, vi se pregăteÂşte ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Si chiar daca nu se vede uzura ca in pozele de mai sus, ea tot exista... Acum marea intrebare este daca trebuie luat rebuild kit complet cu jigloare, sau doar repair kit si tuburile cu acele. Dar daca tot fac o treaba, macar sa o fac calumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Sarbatori fericite si ca sa mai lasati mobrele in pace la odihna de iarna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 (editat) nu, la mine emulsoarele arata mai degraba ca ala nou insa o fac si pe asta numai sa vad si eu consum de ala sub 5% ! in plus, ideea e sa mearga mobra bine, nuneaparat pentru o litra de benzina la suta de km ... de aia intreb, cam cind e bine sa schimbi tot kit-ul ala de carb (in afara de cazul in care te dau banii afara din casa ) ... cind ajung acasa desfac unul (daca nu da gerul ala mare) si-i fac o poza, mama lui de tub nemernic ! @switch: vorbeam de cutiile de aluminiu, nu de alea de pe louis ... am vazut pe un 1200 GS si mi-a placut insa sidecase-uri nu mi-as pune, plus ca aia arata mai "de aventuri" nu ca ale noastre n-ar putea duce ... a, si ca tot veni vorba, am vazut switchule ca ai EXO 450 ... am profitat de promotie si mi-am tras si eu un 750 ... pardon, ca am uitat ! Fotok, esti un artist ! la mai mare, szia ! Editat Decembrie 9, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 Dupa cum anuntam un pic mai sus, vi se pregateste ceva De fapt e gata Proaspat iesit de pe linia de fabricatie, forumul tedemistilor Intentia mea NU este de a concura acest topic, ci de a organiza informatiile intr-un mod mai accesibil, mai sistematizat Forumul tedemistilor nu este un site comercial, nu fac reclama la nimic Este un forum facut pentru voi, si sper sa colaborati in numar cat mai mare cu materiale, idei, sugestii, tutorale s.am.d. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 trebuie alt cont decat cel de pe moto travel ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 trebuie alt cont decat cel de pe moto travel ?? Da, sunt forumuri diferite, chiar daca folosesc aceeasi baza de date Nu mi-am permis sa import userii de pe moto-travel, nu sunt toti tedemisti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) nu, la mine emulsoarele arata mai degraba ca ala nou insa o fac si pe asta numai sa vad si eu consum de ala sub 5% ! in plus, ideea e sa mearga mobra bine, nuneaparat pentru o litra de benzina la suta de km ... de aia intreb, cam cind e bine sa schimbi tot kit-ul ala de carb (in afara de cazul in care te dau banii afara din casa ) ... Introduse unul in altul acul si tubusorul nou, chiar si la mana se simtea ca s-a luat jocul ala de uzura. Bujii ok, ac-tub ok, etrieri curatati, carburatoare echilibrate, presiune in roti si rulmenti la roti ok, CATEGORIC se innoieste motocicleta si ajungi la consum de la mama ei. Si de curatat in spatele bobinelor insurubarea la masa. Dar cea mai mare influenta o are perechea ac-tub, echilibrarea carburilor si aprinderea la fix. Spor la treaba! PT KORBEN: Ar fi benefic pt TDM isti de facut o esenta a postarilor (deja facute) strict tehnice si de transferat pe noul forum. FUCHSIA, TRUCKER, ISHMAEL, LINX, KORBEN cred ca sunt cei de la care am invatat cel mai mult... Editat Decembrie 10, 2010 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) PT KORBEN: Ar fi benefic pt TDM isti de facut o esenta a postarilor (deja facute) strict tehnice si de transferat pe noul forum. Iti dai seama ca e de munca, nu gluma Topicul asta are sute de pagini, dintre care 70% sunt offtopic Cel mai frumos ar fi sa se inscrie toti cei interesati si sa vedem cum facem de exemplu sa-si copieze fiecare postarile de aici facute la subiect Cert este ca nu pot face asta singur, am nevoie de ajutorul vostru Cred ca va iesi o treaba buna Si din moment ce discutia cea mai recenta de aici este despre carburatoare, deschid repede un topic despre carburatoare pe noul forum Editat Decembrie 10, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) M-am inscris si eu in noul forum...sper sa fiu sau sa ma fac util. Vreau sa va spun ca tocmai am achizitionat un CRASHBAR si sunt foarte,foarte bucuros.Acum la dus la vopsit electrostatic.Abia astept sa il pun sus ,cel mai probabil maine.Revin cu poze. Editat Decembrie 10, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 Am o problemă Pe noul forum am creat si categoria TDM 900, dar eu nu cunosc prea multe despre acest model La modelul 850 cunoaÂştem cele două variante 3VD respectiv 4TX La 900 sunt asemenea variante? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Decembrie 11, 2010 Share Postat Decembrie 11, 2010 cod fabricatie cod model an Yamaha TDM 900 5PS1 RN081 2002 2 86 PS, 63 kw Yamaha TDM 900 5PS4 RN084 2003 2 86 PS, 63 kw Yamaha TDM 900 5PS6 RN111 2004 2 86 PS, 63 kw sunt mici diferente intre ani, nu as putea spune exact cate, si ce; eu am comparat-o Yamaha TDM 900 A ABS 2B01 RN114 2005 2 86 PS, 63 kw cu a lui marius si cu a lui linx si ale lor nu mai au swich pt aprins faruri de exemplu Yamaha TDM 900 A ABS 2B02 RN114 2006 2 86 PS, 63 kw Yamaha TDM 900 A ABS 2B03 RN184 2007 2 86 PS, 63 kw Yamaha TDM 900 A ABS 2B04 RN184 2008 2 86 PS, 63 kw Yamaha TDM 900 A ABS 2B05 RN184 2008 2 86 PS, 63 kw Yamaha TDM 900 A ABS 5PSH RN181 2009 2 86 PS, 63 kw Yamaha TDM 900 A ABS 5PSK RN181 2010 2 86 PS, 63 kw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.