Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu, la mine emulsoarele arata mai degraba ca ala nou insa o fac si pe asta numai sa vad si eu consum de ala sub 5% !

in plus, ideea e sa mearga mobra bine, nuneaparat pentru o litra de benzina la suta de km ...

de aia intreb, cam cind e bine sa schimbi tot kit-ul ala de carb (in afara de cazul in care te dau banii afara din casa :angryfire: ) ...

 

cind ajung acasa desfac unul (daca nu da gerul ala mare) si-i fac o poza, mama lui de tub nemernic !

 

@switch: vorbeam de cutiile de aluminiu, nu de alea de pe louis ... am vazut pe un 1200 GS si mi-a placut insa sidecase-uri nu mi-as pune, plus ca aia arata mai "de aventuri" nu ca ale noastre n-ar putea duce ...

a, si ca tot veni vorba, am vazut switchule ca ai EXO 450 ... am profitat de promotie si mi-am tras si eu un 750 ...

 

pardon, ca am uitat ! Fotok, esti un artist ! la mai mare, szia !

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum anuntam un pic mai sus, vi se pregateste ceva

De fapt e gata :angryfire:

Proaspat iesit de pe linia de fabricatie, forumul tedemistilor

Intentia mea NU este de a concura acest topic, ci de a organiza informatiile intr-un mod mai accesibil, mai sistematizat

Forumul tedemistilor nu este un site comercial, nu fac reclama la nimic

Este un forum facut pentru voi, si sper sa colaborati in numar cat mai mare cu materiale, idei, sugestii, tutorale s.am.d.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, la mine emulsoarele arata mai degraba ca ala nou insa o fac si pe asta numai sa vad si eu consum de ala sub 5% !

in plus, ideea e sa mearga mobra bine, nuneaparat pentru o litra de benzina la suta de km ...

de aia intreb, cam cind e bine sa schimbi tot kit-ul ala de carb (in afara de cazul in care te dau banii afara din casa ;) ) ...

 

 

Introduse unul in altul acul si tubusorul nou, chiar si la mana se simtea ca s-a luat jocul ala de uzura.

Bujii ok, ac-tub ok, etrieri curatati, carburatoare echilibrate, presiune in roti si rulmenti la roti ok, CATEGORIC se innoieste motocicleta si ajungi la consum de la mama ei. Si de curatat in spatele bobinelor insurubarea la masa.

Dar cea mai mare influenta o are perechea ac-tub, echilibrarea carburilor si aprinderea la fix.

Spor la treaba! :angryfire:

 

PT KORBEN: Ar fi benefic pt TDM isti de facut o esenta a postarilor (deja facute) strict tehnice si de transferat pe noul forum.

FUCHSIA, TRUCKER, ISHMAEL, LINX, KORBEN cred ca sunt cei de la care am invatat cel mai mult...

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PT KORBEN: Ar fi benefic pt TDM isti de facut o esenta a postarilor (deja facute) strict tehnice si de transferat pe noul forum.

Iti dai seama ca e de munca, nu gluma :angryfire:

Topicul asta are sute de pagini, dintre care 70% sunt offtopic ;)

Cel mai frumos ar fi sa se inscrie toti cei interesati si sa vedem cum facem

de exemplu sa-si copieze fiecare postarile de aici facute la subiect

Cert este ca nu pot face asta singur, am nevoie de ajutorul vostru

 

Cred ca va iesi o treaba buna ;)

 

Si din moment ce discutia cea mai recenta de aici este despre carburatoare, deschid repede un topic despre carburatoare pe noul forum

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am inscris si eu in noul forum...sper sa fiu sau sa ma fac util. :angryfire:

 

 

Vreau sa va spun ca tocmai am achizitionat un CRASHBAR si sunt foarte,foarte bucuros.Acum la dus la vopsit electrostatic.Abia astept sa il pun sus ,cel mai probabil maine.Revin cu poze. ;)

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cod fabricatie cod model an

Yamaha TDM 900 5PS1 RN081 2002 2 86 PS, 63 kw

Yamaha TDM 900 5PS4 RN084 2003 2 86 PS, 63 kw

Yamaha TDM 900 5PS6 RN111 2004 2 86 PS, 63 kw sunt mici diferente intre ani, nu as putea spune exact cate, si ce; eu am comparat-o

Yamaha TDM 900 A ABS 2B01 RN114 2005 2 86 PS, 63 kw cu a lui marius si cu a lui linx si ale lor nu mai au swich pt aprins faruri de exemplu

Yamaha TDM 900 A ABS 2B02 RN114 2006 2 86 PS, 63 kw

Yamaha TDM 900 A ABS 2B03 RN184 2007 2 86 PS, 63 kw

Yamaha TDM 900 A ABS 2B04 RN184 2008 2 86 PS, 63 kw

Yamaha TDM 900 A ABS 2B05 RN184 2008 2 86 PS, 63 kw

Yamaha TDM 900 A ABS 5PSH RN181 2009 2 86 PS, 63 kw

Yamaha TDM 900 A ABS 5PSK RN181 2010 2 86 PS, 63 kw

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cod fabricatie cod model an

Multumesc

Mi-am permis sa copiez aceste date pe forumul tedemistilor

Mesaj completat

trebuie alt cont decat cel de pe moto travel ??

Cristi

Am copiat toate datele dintr-un tabel in altul, practic ar trebui sa te poti loga in forumul tedemistilor cu userul Cavaleru

Vezi ca esti cobai :angryfire:

Daca functioneaza cu tine voi face si cu alti doritori la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei! V-ati mutat toti pe forumul lui Korben? Ca sa stiu pe unde va gasesc. Hai bafta!

Forumul ala nu e al meu, nici al vostru, ci al urmasilor urmasilor... ;)

E al nostru, bre, nu al lui Korben

Stai, sa inceapa lucrarile de revizie/reparatie/intretinere la TDM-uri si atunci se va vedea daca am facut (noi, nu eu) o treaba buna cu noul forum

pana una alta, presupun ca lumea se pregateste de Craciun/revelion si mahmureala aferenta, asa ca stam cuminti :angryfire:

 

Refresh: www.tdm.moto-travel.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, Korben. Ai dreptate. Inca identific TDM forum cu tine. Si e normal sa fie asa, pentru ca tu l-ai initiat.

In alta ordine de idei mi-e dor de o tura cu mobra si de o intalnire a TDM-istilor. M-am uitat la pozele din vara si m-a apucat melancolia. A fost...frumos, dar s-a dus. Bafta si asfalt uscat!!!(la Bucale inca mai este uscat asfaltul, dar mobra este la iernat la Brasov).

Editat de barboge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, Korben. Ai dreptate. Inca identific TDM forum cu tine. Si e normal sa fie asa, pentru ca tu l-ai initiat.

Nu

Eu am materializat ideea lui Linx, daca nu ma inseala memoria, care imi sugera sa fac un site de genul carpeTDM

Repet aici ca nu vreau sa concurez cu acest topic, ci doar sa segmentam informatiile in topicuri dedicate pentru a le gasi mai usor

Cu ocazia acestui nou forum poate reusim sa aflam cati tedemisti exista in RO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu

Eu am materializat ideea lui Linx, daca nu ma inseala memoria, care imi sugera sa fac un site de genul carpeTDM

Repet aici ca nu vreau sa concurez cu acest topic, ci doar sa segmentam informatiile in topicuri dedicate pentru a le gasi mai usor

Cu ocazia acestui nou forum poate reusim sa aflam cati tedemisti exista in RO

nu Nicule, plin de modestie, ai creeat un loc in care sa ai tot timpul dreptate :rolleyes: ...

hai ca vin si eu acolo, sa nu lipseasca tocmai Martie din Postul Mare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este. Linx a fost cu teoria, dar tu ai fost cu practica. Concluzie: merit fifty-fifty. OK? :rolleyes:

P.S.: Incepand de ieri seara nu mai este uscat nici macar in Bucuresti. Cel putin nu ma mai oftic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:Daca nu aveti nici voi garaje incalzite va dati bateriile jos pe timpul ierni?Eu nu am dato si au fost deja -10,o fi bai mare?hai noroc. :rolleyes:

 

Da-o jos de pe motor daca vrei sa fii sigur. Depinde cit de frig se face noaptea. Ideea e urmatoarea: la frig, orice baterie se descarca singura mult mai repede decat la temperaturi peste zero. Odata ce s-a descarcat sub un anumit prag, reactiile chimice devin ireversibile si poti s-o lasi si un an pe redresor ca nu-si mai revine. Bateriile de mobra avind 10-12Ah, nu le trebuie prea mult ca sa se descarce definitiv -- citeva nopti cu geruri tzapene si poti s-o arunci.

 

Manevra cu incarcatul am facut-o iarna trecuta. Baterie de nici un an vechime, lasata pe mobra si incarcata full pe redresor la 2-3-4 saptamani, nu mai mult. Dupa o repriza de citeva nopti la rind cu -10, -15, a trebuit sa scot 4 milioane din buzunar pentru o baterie noua - toate bateriile pentru 4tx sint pe gel, n-am avut varianta mai ieftina.

 

Deci conteaza cit de frig se face noaptea, cit de norocos esti cu bateria ta, si cit te ustura la portofel daca nu reuseste experimentul :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bateria e cu gel posibil sa fie ok sa o dati jos de pe mobra daca e cu apa ( electrolit ) nu vad nici un motiv sa o dai jos la o masina o dai jos iarna ? eu nu am dat-o jos de pe mobra mai pun redresorul pe ia cand mai am timp SARBATORI FERICITE LA TOATA LUMEA :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-o jos de pe motor daca vrei sa fii sigur.

.......

Deci conteaza cit de frig se face noaptea, cit de norocos esti cu bateria ta, si cit te ustura la portofel daca nu reuseste experimentul

Confirm

Din cate imi aduc eu aminte despre baterii (si acumulatoare, in general), acestea au tendinta sa se descarce, curentul circuland in acest caz in sens invers sensului normal de descarcare, ceea ce ar duce la decesul prematur al obiectului

DAR, nu stiu daca e legenda (sa-i intrebam pe cei de la mithbusters :rolleyes: ) daca se pune un consumator mic, ceva de genul unui led sau orice altceva, care sa aiba un consum de 10-15 mA, acumulatorul se va descarca si in acest caz, dar electronii circula "normal" prin baterie

 

Repet, nu stiu cat e de adevarat, dar daca stau stramb si judec drept, e verosimil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut alarma activa pe ea cind a murit bateria, nu stiu exact cit consuma in stand-by, dar n-a avut nici un efect, asa ca nu stiu cit de valabila e teoria cu consumatorul. Am auzit si eu de chestia cu beculetul.

 

@truckeru - bateria de masina e de vreo 5-6 ori mai mare, incepe de pe la 50-60Ah fatza de 10Ah, si evident rezista mult mai bine la descarcare pina sa atinga pragul critic. Aia de motor e o idee mai mare la capacitate decat doua baterii de laptop :rolleyes: care pe deasupra au 14.4V, nu 12V, singura lor buba fiind ca n-au curent de pornire mare.

 

Cum spuneam, nu e o stiinta exacta, am auzit de mobre lasate in zapada care au pornit fara probleme in primavara. La mine din pacate nu s-a aplicat varianta asta :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...