ottoMan Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Nu-i nicio greseala capitala, stai linistit. Dar generatia 96-01 e modelul 4TX, MK2 ii zice celui de 900 aparut din 2002 incolo. Daca nu ma insel, ai si seria sasiului de forma JYA4TX.... - am ajuns sa o invat la mine, cat am completat ieri formulare pentru un numar rosu. A... apropo - mi-am luat numar rosu, deja am iesit legal pe strazi. Miam pus si casca Planuiam o invarteala scurta in jurul capitalei ieri dupa-amiaza, dar nu am mai avut timp. Pana la ora asta se pare ca voi avea timp de ea azi. Daca imi iese, imi dau si eu cu parerea despre capacitatile dinamice ale motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Dar generatia 96-01 e modelul 4TX, MK2 ii zice celui de 900 aparut din 2002 incolo. Bei, de ce il tot corectati pe om? Mai ales cand are dreptate... MK2 este generatia 4TX (http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=HIST). TDM900 n-are nici o treaba. Din cate stiu, in general MK2 inseamna ceva de genul "versiunea 2". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 (editat) Bei, de ce il tot corectati pe om? Mai ales cand are dreptate... Pentru ca in mica noastra familie vorbim despre 850-3VD si 850-4TX 900-le deocamdata este "varul din America" pentru majoritatea dintre noi ... am vazut ca, intr-adevar, este mult mai uzitat 4TX. Sper ca nu-i o greseala capitala! Doamne fereste! Stai linistit, nu este nici o problema, doar ca noi suntem obisnuiti cu 4TX respectiv 3VD Editat Martie 11, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Pentru ca in mica noastra familie vorbim despre 850-3VD si 850-4TX900-le deocamdata este "varul din America" pentru majoritatea dintre noi Doamne fereste! Stai linistit, nu este nici o problema, doar ca noi suntem obisnuiti cu 4TX respectiv 3VD Din cate stiu io, in Mk2 nu intra TDM-ul de 900. Este considerat ca alt model. Pe de o parte e si normal, avand in vedere faptul ca este total schimbat (atat la caroserie, cat si la motor). Dar, oricum, sunt de acord cu ceea ce spuneai : nu numai aici, dar si-n Germania (unde e o comunitate solida de TDM-isti) se folosesc 3VD si 4TX pentru definirea modelelor. Mi-am insusit numele uzuale, si le voi folosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Mk e abrevierea standard pentru Mark. http://dictionary.cambridge.org/dictionary...h/mk?topic=cars http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/mark_12 "Mark: used before a number to describe a variation of a machine, especially one that is an improvement on the original machine The car has enjoyed modest success since its launch, but the Mark 2 version is expected to be far more popular." @Leaveyou: sa o stapanesti cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 @Leaveyou: sa o stapanesti cu placere Multam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 (editat) Salutare colegii! Sa nu credeti cumva ca forumul tdm a iesit din lista mea "favorites"... Acum putina reclama si multumesc pt intelegere. Mi-au ramas de la TDM 4 TX: 1. Crashbar marca Zoly nefolosit (poate nu il socotiti ca si concurenta) 2. 2 bujii DPR9EIX(iridium,se stie) folosite MAXIM 500 km. Care nu s-au impacat cu frigul de la noi. 3. 2-3 scarite fara gume pe ele 4. 1 semnalizator tipla si unul fara partea colorata 5. 1 filtru ulei 6. 2 seturi x 3sprayuri Procycle (curatat discuri frana, curatat lant, uns lant) OXZ Ringe 7. 2 seturi garnituri rep. carburatoare(KEDO) + 2 membrane AIR CUT VALVE In speranta ca vor folosi cuiva si ca voi mai recupera ceva din bani. Traiul e scump in Romania zilelor noastre... O primavara frumoasa, sosele netede, bani ptr buget moto si multa atentie va doresc pt acest sezon! Editat Martie 12, 2011 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Dragos, sper sa vii si tu la intalnirea noastra, chiar daca acum ai BMW. Eu, cel putin, te astept cu placere si la intalnire, dar si in Bucuresti daca ai drum. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Luni trebuie sa ajunga cricurile la mine. stati cu ochii aproape de forum, va anunt cand le am ca sa le puteti ridica. Mesaj completat Salutare colegii!Sa nu credeti cumva ca forumul tdm a iesit din lista mea "favorites"... Acum putina reclama si multumesc pt intelegere. Mi-au ramas de la TDM 4 TX: 1. Crashbar marca Zoly nefolosit (poate nu il socotiti ca si concurenta) 2. 2 bujii DPR9EIX(iridium,se stie) folosite MAXIM 500 km. Care nu s-au impacat cu frigul de la noi. 3. 2-3 scarite fara gume pe ele 4. 1 semnalizator tipla si unul fara partea colorata 5. 1 filtru ulei 6. 2 seturi x 3sprayuri Procycle (curatat discuri frana, curatat lant, uns lant) OXZ Ringe 7. 2 seturi garnituri rep. carburatoare(KEDO) + 2 membrane AIR CUT VALVE In speranta ca vor folosi cuiva si ca voi mai recupera ceva din bani. Traiul e scump in Romania zilelor noastre... O primavara frumoasa, sosele netede, bani ptr buget moto si multa atentie va doresc pt acest sezon! ai idee daca pozitia 5 si 7 se potrivesc la 3vd? daca ai codurile de la ele da-mi-l te rog si caut eu. da-mi si un pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Ma intereseaza pe mine crashbarul. Da-mi un pret te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Epic fail. Motorul a refuzat sa o ia din loc. Nu a vrut sa porneasca nici dupa ce am curat un pic bujiile.. urmeaza maine o noua serie de insistente. In momentul de fata redresoru e legat la mobra si incarca bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Nasol! N-ai mai pornit-o deloc in iarna asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 vreun tdm-ist cu chef de munca vrea maine sa ma viziteze? mi-ar trebui un minicompresor sa umflu roata fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 (editat) compresor am io, da' crezi ca daca-i umfli roata va porni?! Editat Martie 12, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Nu dar impinsa o ia mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Daca nu te trezesti prea devreme, pot sa-ti dau o mana de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 pe la 11 asa o sa cobor la ea. ma gandesc ce sa-i fac. am in plan demontarea termonstatului si inlocuirea garniturii ca tot picura pe acolo de 2 ani buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Nu din cauza termostatului nu porneste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Nu din cauza termostatului nu porneste... stiu asta, dar trebuie remediata, picura fix pe fisa de la bujia dreapta Mesaj completat Benzina are, scanteie da, aer are.... toate premisele pt a porni si totusi... o sa-i fac maine o aerisire la cilindrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 Varianta lenesului, leaga bateria de la masina (evident fara sa pornesti motorul masinii) si da-i la automat pina o ia. Vezi sa n-ai vreun robinet pus pe off, si banuiesc ca ai verificat si scanteia cind ai dat bujiile afara. Si a mea face figuri in fiecare iarna, probabil se degradeaza benzina cit sta in rezervor. Varianta doi: Da rezervorul jos, pune-l pe off, scoate din carb furtunul de la pompa de benzina si baga-l intr-o sticla ca altfel iti arunca benzina ramasa in furtun pe jos cind dai la automat. Scoate benzina veche din carburi (eventual arunci si un ochi sa vezi daca nu ai apa in benzina), baga alta proaspata si da la automat cu nadejde - un furtun transparent e bun pe post de rezervor improvizat ca sa fii sigur ca ai benzina cit trebuie in carb. Cind dai la automat trage socul cite putin de la pozitia complet impins, si te orientezi dupa sunet cind da semne cit de slabe ca o ia, ca sa stii unde il lasi. Maine trec oarecum prin zona pe la tine, poate ne vedem la figura. Spor la operatiune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 - Se vinde TDM 3VD -an ''95,30.000 km,crashbar+crashpad,geam touring,ghidon louis rosu,capeti ghidon louis rosi,manete frina,ambreiaj din carbon,ceas suplimentar,2*prize 12v,scut,semnalizari led F+S,top case Moto Detali,filtru sport,gume strada,Xenon,poziti+martori led,suruburi carene+geam rosi,carburatoare curatate si sincronizate de vreo 200 km,etc stare impecabila .... in pret intra si o geaca cordura Rukka. Pret:2000 euro,as prefera sa fie fix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 12, 2011 Share Postat Martie 12, 2011 (editat) pe la 11 asa o sa cobor la ea. ma gandesc ce sa-i fac. am in plan demontarea termonstatului si inlocuirea garniturii ca tot picura pe acolo de 2 ani buni. Apropo de termostat, ieri dimineata, in drum spre lucru acul de temperatura al motorului s-a ridicat doar o idee peste C. Credeti ca e de la termostat, sau e normal pe timp rece. Ieri dimineata la 7.30 sa fi fost vreo 10 grade... Si inca ceva... asfalt uscat !! Editat Martie 12, 2011 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Salutare tuturor!Mi-am luat si io un TDM MK2 si ma dau mare! Stie cineva de unde se pot cumpara cauciucurile care se montează pe scărițe? s-o stapanesti sanatos si la cati mai multi km si poate ne pui si tu o poza cu motorul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 - asa e normal cand e rrece afara si mergi cu ea,nu ai observat cand stai pe loc nu creste?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 s-o stapanesti sanatos si la cati mai multi km si poate ne pui si tu o poza cu motorul tau Merci de urari! Am pus poze pe forumul TDM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.