Marius '95 Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Nu-mi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Nici mie nu-mi prea place! Bine ca n-o baga-n constructie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 oricum e timpu sa scoata ceva nou deja 900-ele e in productie de 10 ani. aproape neschimbat. cam e timpul pt un nou TDM, mai coios, mai usor, mai bun de touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 E frumoasa, dar nu o vad mergand pe soselele din Romania cu topcase si doua sidecase E orientata mai mult catre touring de autostrada De roata din fata, nu stiu, nu as baga mana in foc ca e de 17, poate fi si de 18, e greu de spus In schimb, cardanul face toti banii, prietenii "stie" de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Salut! In sfarsit, dupa 9 luni de stres si bani aruncati pe geam, baietii de la politie au ajuns la concluzia ca pot sa imi inmatriculez si eu tdm-ul. Povestea e asa: - luat TDM900 de la individ din ramnicu valcea, acelasi care l-a facut si pe Blade tdm-ist -tentativa esuata de inmatriculare nr: 0. dupa ce am avut nr rosii de 3 ori; 1. nu avea acte de vama- facut rost 2. declaratia de vanzare nu era buna ca in talon apartinea unei firme- facut rost de factura 3. de ce nu era facutura originala, cu stampila?!? pai pt ca toate datele erau in antet, si ca nu se plateste tva la moto in italia- "nu exista!, vii cu factura sau nu se poate inmatricula" - aici am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa o inmatriculez ).... adica i-am vandut-o lu' ala din valcea inapoi si a inmatruculat-o el- in cateva zile aveam numar ; vai!... cat am stat ca pe ace ca ma lasa ala fara acte; nu m-a lasat; in cateva luni mia trimis si talonu... i-a placut sa fie rugat doar. - am cuparat iar motoru 4. certificatu fiscal era expirat, fa rost de altu... si aici m-am mai rugat de ala 2 luni in fiecare sapt, pana cand i-a sarit tandara, si mi-a zis ca o sa mi-l dea cand are el drum pe acolo, ca el a facut tot ce a putut pt mine, si ca sa nu il mai caut...m-a ingenunchiat. Recunosc, m-a ajutat baiatu... da cat a trebuit sa ma milogesc de el si sa ma injosesc efectiv... trist. Imi venea sa il scuip... da nu am reactionat. cu greu am obtinut o adeverinta de la primaria valcea ca idiotu nu are datorii, am folosit primul certificat pe care il aveam, si de aici a mers... morala? Daca iti iei motor, pana nu ai fost la biroul unde tre sa iti inmatriculezi vaca, sa iei o lista exacta si specifica cu ce acte iti trebuie. daca nu le are vanzatorul pe toate, PE LOC, nu scoti un leu/euro. Nu stii in cine te poti increde si in cine nu. Asa sunt de fericit incat v-as imbata pe toti! Asfalt uscat la inceput de sezon! P.s. pe individ il cheama Vasile Catalin, umbla sub pseudonimul [wst]box, si de ce sa mint, aduce motoare intretinute la preturi bune. Mai greu cu ce urmeaza. daca cumperi de la el pana vezi toate actele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Salut! In sfarsit, dupa 9 luni de stres si bani aruncati pe geam, baietii de la politie au ajuns la concluzia ca pot sa imi inmatriculez si eu tdm-ul. Povestea e asa: - luat TDM900 de la individ din ramnicu valcea, acelasi care l-a facut si pe Blade tdm-ist -tentativa esuata de inmatriculare nr: 0. dupa ce am avut nr rosii de 3 ori; 1. nu avea acte de vama- facut rost 2. declaratia de vanzare nu era buna ca in talon apartinea unei firme- facut rost de factura 3. de ce nu era facutura originala, cu stampila?!? pai pt ca toate datele erau in antet, si ca nu se plateste tva la moto in italia- "nu exista!, vii cu factura sau nu se poate inmatricula" - aici am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa o inmatriculez ).... adica i-am vandut-o lu' ala din valcea inapoi si a inmatruculat-o el- in cateva zile aveam numar ; vai!... cat am stat ca pe ace ca ma lasa ala fara acte; nu m-a lasat; in cateva luni mia trimis si talonu... i-a placut sa fie rugat doar. - am cuparat iar motoru 4. certificatu fiscal era expirat, fa rost de altu... si aici m-am mai rugat de ala 2 luni in fiecare sapt, pana cand i-a sarit tandara, si mi-a zis ca o sa mi-l dea cand are el drum pe acolo, ca el a facut tot ce a putut pt mine, si ca sa nu il mai caut...m-a ingenunchiat. Recunosc, m-a ajutat baiatu... da cat a trebuit sa ma milogesc de el si sa ma injosesc efectiv... trist. Imi venea sa il scuip... da nu am reactionat. cu greu am obtinut o adeverinta de la primaria valcea ca idiotu nu are datorii, am folosit primul certificat pe care il aveam, si de aici a mers... morala? Daca iti iei motor, pana nu ai fost la biroul unde tre sa iti inmatriculezi vaca, sa iei o lista exacta si specifica cu ce acte iti trebuie. daca nu le are vanzatorul pe toate, PE LOC, nu scoti un leu/euro. Nu stii in cine te poti increde si in cine nu. Asa sunt de fericit incat v-as imbata pe toti! Asfalt uscat la inceput de sezon! P.s. pe individ il cheama Vasile Catalin, umbla sub pseudonimul [wst]box, si de ce sa mint, aduce motoare intretinute la preturi bune. Mai greu cu ce urmeaza. daca cumperi de la el pana vezi toate actele... Din cate stiu, tipul aduce multe V-strom-uri. Si, pana acum, n-am auzit niciun V-stromist sa se planga de probleme cu actele...Dar, cine stie?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 probleme : dupa o plimbare nitel mai alergata ( am ajuns de cateva ori la 180-200 ), la cateva zile, 4TX-ul meu a inceput sa faca figuri ... consumul e marit considerabil ( cred ca acum am sarit de 10% in regim de mers linistit prin oras ) , rateuri dese si puternice pe decelerare, diverse pocnituri daca o forjez mai tare, zgomote ciudate ... din ce stiu eu astfel de simptome sunt cauzate de uzura tuburilor de emulsie ... mai trebuie sa mai ma uit si la altceva in afara de asta ? ... precizez ca i-am facut carburatia anul trecut prin septembrie, acele mutate pe ultima pozitie - mod economic, cu care am scos consumuri de 5-6%... posibil sa fi daunat mersul "zvantat" cu carburatia facuta asa ? multumesc anticipat pentru orice raspunsuri avizate ! eu zic sa faci urmatorii pasi. demontezi carburi, verific membrana de cauciuc sa nu fie crapata, cuiul pontou si tuburile nu ar trebui sa aibe nimic teoretic. dar verifica dimensiunile ca e simplu. cureti din nou carburi, faci o noua sincronizare si reglare amestec, montezi si un filtru de benzina, d-ala de dacie de 3 lei, si cam atat. iti dau unu nene emil care sa-ti fac carburile brici PS Mobra mea mergeeeeee. cum iau salariu pe 30 direct asigurare ITP si la plimbarica. ca fac 10 luni de cand n-am mai calarit-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 din ce stiu eu astfel de simptome sunt cauzate de uzura tuburilor de emulsie ... mai trebuie sa mai ma uit si la altceva in afara de asta ? ... precizez ca i-am facut carburatia anul trecut prin septembrie, acele mutate pe ultima pozitie - mod economic, cu care am scos consumuri de 5-6%... posibil sa fi daunat mersul "zvantat" cu carburatia facuta asa ? multumesc anticipat pentru orice raspunsuri avizate ! Baga niste bujii noi, da o tura si vezi daca e vreo schimbare. M-am trezit intr-un an dupa iernat cu distanta la electrozi mult mai mare decat in toamna precedenta. Arunca un ochi si la scanteie daca e consistenta. In principiu carburile nu se deregleaza de azi pe maine, tuburile de emulsie cu siguranta nu se uzeaza semnificativ in citeva luni, consumul de 5-6% e normal, nu zvantat. Daca nu e asta, si vrei sa arunci un ochi in carburi, cred ca membranele le poti verifica fara sa dai carburile jos cu totul, doar scoase din shtutzurile de cauciuc care le leaga de motor (ca sa nu te mai distrezi cu scosul cablurilor de acceleratie, cablul de soc, senzorul tps). Eventual controleaza si suruburile de amestec, vezi la cite ture sint, si daca au fiecare garnitura si arculetul standard (doar sa nu le scapi in motor -- oricum e o idee buna sa astupi admisiile cu o carpa ) Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 iorgule verifica si clapetele de shoc sa nu fie blocate. ca poate iti baga prea mupta benzina din cauza asta si d-asta ai rateuri si explozii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 (editat) - stie cineva ce becuri sunt in farurile de TDM 3VD an 95''? h4,h7,h1???multumesc. Editat Martie 21, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 nici unul din astea. sunt niste mizerii, care le poti schimba foarte usor cu H4 uite asa sa faci legatura ca sa fie corect la bec, mufa H4 la mufa de la becul original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 (editat) nici unul din astea. sunt niste mizerii, care le poti schimba foarte usor cu H4 uite asa sa faci legatura ca sa fie corect la bec, mufa H4 la mufa de la becul original - am inteles,se pot oare schimba becurile fara sa desfaci jumatate de motocicleta?? - din cate am vazut eu cred ca am deja becuri H4 ... Editat Martie 21, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 este posibil. scapi de demontat si montat dar te chinui sa bagi toate cauciucurile corect, daca ti-e lene nu demonta nimic si schimba-le asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 (editat) Salut lume. Dupa cum am promis, revin cu niste poze cu saua proaspat luata de la Darian. Am asteptat ceva..dar de, nici eu nu m-am gandit sa o duc iarna, cand era omu' liber. Oricum, a meritat toti banii si tot timpul Multam Darian.ele sau vinilin salut, cat a durat toata treaba cu retapitarea seii? m-ar interesa si pe mine.... e piele sau vinilin? ai putea sa ma pui in legatura cu cel care face treaba? multumesc anticipat Mesaj completat Am schimbat uleiul la Arad, inainte de plecare. Am citit pe forum si eram avertizat de problema. Zoly m-a mai linistit, spunand ca al lui consuma ceva ulei, dar de genul 1 l la 6000 km. Am fost foarte atent la acest aspect si m-am uitat la nivelul uleiului azi dimineata, dupa parcurgerea a 610 km. Nu consumase nimic. Uleiul era la maxim. Desi n-am pus un ulei deosebit (Repsol), fiindca vreau sa spal motorul ca lumea si apoi sa-i dau un ulei bun (ma gandesc la Motul sau Castrol), mi s-a parut ca s-a comportat foarte bine. E foarte straniu ceea ce spui legat de disparitia uleiului. E evident ca daca nu pica, nu are cum sa dispara decat pe evacuare, deci ars. Cel putin io nu vad alta solutie. La drum lung, daca sunt probleme cu consumul de ulei, cred ca-i bine sa ai un bidon de 1 l din acela cu stut. Poti turna fara probleme. Iti cam dau dreptate la cele spuse vis-a-vis de etajarea cutiei de viteze. Nu stiu cum e cu a cincea, ca n-am trecut de 6.000 de ture (nu stiu sa spun viteza ca s-a rupt cablul de kilometraj!!). A treia, la mine, fluiera de jos pana sus cam pe toata plaja de turatii. Adica de la 2000 pana la 5000-5500 (cam pe aici am schimbat). Ce am mai remarcat deranjant - si as vrea parerea voastra in acest sens - este ca maneta de ambreiaj se actioneaza destul de greoi. In afara de faptul ca ajung destul de greu cu degetele la maneta, aceasta este si foarte dura, greu de tras. Asa e normal sau o fi la mine problema asta din cauza faptului ca-i neuns cablul? Schimbarile tuturor treptelor este cam zgomotoasa (fata de gustul meu) si ma gandesc ca acest lucru poate fi generat si de o problemuta la cablul de ambreiaj. Poate nu are cursa optima pentru a se realiza debreierea integrala... De asemenea, parca mi-ar fi placut ca lumina farurilor sa fie ceva mai puternica. Aveti vreo reteta pentru "boala" asta? Voi cum procedati cu lantul : aveti picurator pentru ungere sau il ungeti cand si cand? Stie cineva unde pot gasi un suport de case central si un case? Mii de multumiri! pentru lumina mai buna eu folosesc becuri de 100W si proiectoare de ceata la faza mica..... e mare diferenta.... la 4TX sunt H1 si H3 Editat Martie 21, 2011 de kikiroz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 este piele sintetica, vinil. Pielea e prea scumpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 ele sau vinilin salut, cat a durat toata treaba cu retapitarea seii? m-ar interesa si pe mine.... e piele sau vinilin? ai putea sa ma pui in legatura cu cel care face treaba? multumesc anticipat Nu este piele naturala. A durat cam 10 zile. Cauta userul darian...el este vinovatul. In profilul lui gasesti si nr de tel si id de msg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 In sfarsit, dupa 9 luni de stres si bani aruncati pe geam, baietii de la politie au ajuns la concluzia ca pot sa imi inmatriculez si eu tdm-ul.... morala? Daca iti iei motor, pana nu ai fost la biroul unde tre sa iti inmatriculezi vaca, sa iei o lista exacta si specifica cu ce acte iti trebuie. daca nu le are vanzatorul pe toate, PE LOC, nu scoti un leu/euro. Nu stii in cine te poti increde si in cine nu. E bine ca ai rezolvat intr-un final, dar e o lectie pe care ai platit-o cu multi nervi si timp pierdut. Desi bunul simt si responsabilitate pot fi interpretate diferit, ne cam prindem cu totii cand se sare calul. Presupun ca tu nu reveneai cu telefoane si il "agasai" asa, de pe-o zi pe alta si aiurea, ci pentru ca el iti dadea niste termene pe care nu le onora. Iar 9 luni de zile este un interval de timp care spune destul de multe. Trebuie evitat pe cat posibil sa achitati un vehicul pana cand nu aveti toate actele necesare inmatricularii in fata si stiti sigur ca sunt ok. Inclusiv autentificarea RAR, chiar daca o platiti voi ca si cumparatori. Eu cand am luat TDM-ul tot am gafat-o un pic la final, cand entuziasmat ca totul e in regula si fiind si sigur ca vanzatorul e un baiat respectabil, motociclist stimabil etc. (mai aveam si o cunostinta comuna), nu i-am mai luat un rest de 50 de euro pe care a avut grija, in ciuda promisiunilor, sa nu mi-i mai dea. M-a deranjat mai mult gestul, m-am simtit furat si scuipat in fata. Dar acum cand ma gandesc mi se pare amuzant cum cineva risca sa se compromita pentru mai nimic, mai ales intr-o lume asa de mica. Din cate stiu, tipul aduce multe V-strom-uri. Si, pana acum, n-am auzit niciun V-stromist sa se planga de probleme cu actele...Dar, cine stie?! E normal sa mai apara si probleme, cu actele sau de alt gen. Si iti dai seama cu adevarat cat de ok e o persoana abia in astfel de situatii. cam e timpul pt un nou TDM, mai coios, mai usor, mai bun de touring E orientata mai mult catre touring de autostrada Nu mi-as face sperante sa apara un nou TDM prea curand. Si atunci va fi mai degraba de 1200, cu mototul de pe Super Tenere, ca-i mai ieftin sa preiei decat sa faci unul de la zero. Imaginilea alea nu inseamna nimic oficial, sunt doar niste idei ale unor pasionati probabil. Practic e un 900 redesenat pe alocuri. Asa cum arata acolo, nu-l vad touring de nici un fel, ci un fun-bike, asa cum ar fi si normal. Ca face-lift al actualului TDM mi se pare super reusita. O motocicleta touring (veritabila) ar insemna alta clasa, alt pret, mai departe de spiritul TDM si o concurenta fara sens pentru Super Tenere, daca se merge in continuare pe ideea de 2-paralel, asta pentru ca ST/1200GS si altele ca ele se vand inclusiv pentru touring pe sosea. Singurul streer-tourer de la Yamaha ramane FJR. Mesaj completat piele sau vinilin Pielea n-ar fi prea practica. Absoarbe umezeala, trebuie intretinuta... si tot nu poate sa te tina prea mult daca mergi si pe vreme proasta si nu ai garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 - stie cineva ce becuri sunt in farurile de TDM 3VD an 95''? h4,h7,h1???multumesc. La mine sunt P45t, aproximativ ca la Dacie Uite http://www.bitzforbikes.co.uk/Headlight_P4...f-10074-91.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Salut, stie careva codul pentru bateria de 3VD ? Se pare ca e dusa, si trebuie sa caut alta. Poate stiti si persoane care au de vanzare asa ceva... Ride safe, ca vine vremea buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Andrei, ce acte de la vama ti-au trebuit? Eu am luat un Virago din Germania si nu am avut decat actele mtocicletei(talon mare si talon mic-asa cum zic ei) si actul de vanzare-cumparare. Si in aproximativ 1 saptamana am inmatriculat-o. Cavalere, ma refeream la faptul ca una din "urechile" de prindere este confectionata din doua bucati si ma gandeam ca acolo, la prindere, ar fi tensiunea mai mare. Nici prin gand nu mi-a trecut sa-l critic pe Dejavu, al carui crash-bar mi-a salvat si pielea si motorul Hai bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Salut, stie careva codul pentru bateria de 3VD ? Se pare ca e dusa, si trebuie sa caut alta. Poate stiti si persoane care au de vanzare asa ceva... Ride safe, ca vine vremea buna. vb cu ottoman. poate aduce diferite modele la preturi decente. eu mi-am luat varta la 200 ron fara intretinere, yuasa era cu 65 ron mai scumpa si nu mi-am permis acum poate data viitoare. Mesaj completat Cavalere, ma refeream la faptul ca una din "urechile" de prindere este confectionata din doua bucati si ma gandeam ca acolo, la prindere, ar fi tensiunea mai mare. Nici prin gand nu mi-a trecut sa-l critic pe Dejavu, al carui crash-bar mi-a salvat si pielea si motorul Hai bafta! glumeam si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Salut, stie careva codul pentru bateria de 3VD ? Se pare ca e dusa, si trebuie sa caut alta. Poate stiti si persoane care au de vanzare asa ceva... Ride safe, ca vine vremea buna. Cauta la sel-gros eu de acolo am luat ai si garantie 1 an succesuri . Mesaj completat - stie cineva ce becuri sunt in farurile de TDM 3VD an 95''? h4,h7,h1???multumesc. Becurile sunt cum a spus dallas merge h 4 dar nu-ti recomand cele mai slabe sunt de 55w tu ai nevoie de doua becuri = 110w e prea mult pt mobra distrugi bateria eu asa am avut si le-am schimbat originalele sunt de 35 w baga xenoane si e PERFECT ( e o parere personala ) bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Korben Dallas » Mie Feb 16, 2011 3:46 pm Indiscutabil, a fost cea mai urgentă investiție pe care am facut-o pentru africana mea Efectul a fost probat la ieÂşirea de duminică, când temperatura exterioara nu a depăÂşit 4 grade Celsius Este de la IXS (deÂşi eu nu le-am găsit în catalog), Âşi modulul de comandă are 5 trepte Nu am avut nevoie nici măcar de treapta a treia, incălzesc foarte bine (treapta a cincea incălzeÂşte până la aprox 60 grade - nu sunt curios) Consumul măsurat de mine nu a depăÂşit 4 A Eu le-am cumpărat de la un magazin moto din Arad cu 212 lei Mestere baga-ne si noua 2-3 poze sa le vedem si noi. ca ma tenteaza si pe mine astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Salut. Dupa o zi foarteeeee lunga, am terminat tot ce mai aveam de facut la mobra...respectiv autentificare la RAR, talon, numar...si cam atat. Am trait un nou episod din filmul "m-am nascut intre Carpati, din nefericire". Desi aveam ITP valabil pana in 2012, si ajunsesem acolo strict pt certificatul de autenticitate, inginerul (sau cum le-o spune) de la RAR, a considerat din start ca tobele mele, Laser Pro Stock nu sunt bune deloc pt TDM. Am presupus ca avea decibelmetru in urechea stanga (lasand la o parte glumele, tobele chiar se aud de bun simt...niciunul din prietenii cu care am vb despre asta, nu a crezut ca s-a luat cineva de mine, pt cum se aud tobele alea). Dupa unele amenintari gen..ar trebui sa iti anulez ITP-ul, a ajuns la concluzia, ca trebuie sa le fac sa se auda mai incet. Din fericire pt mine, mobra lui Cavaleru, era la Ottoman in garaj, aproape de RAR-ul din Voluntari, deci nu am pierdut decat 3 ore, cu drumuri intre RAR si Ottoman, si montat si demontat tobe, pentru un nenorocit de certificat de autenticitate. Multam mult Cristi pt ajutor (nu multi si-ar da bucati din mobra imprumut la oameni pe care nici nu i-au vazut vreodata), si multam mult Ottoman pt promptitudinea cu care m-ai ajutat cu montatul/demontatul tobelor. Apropo, numarul b-850-tdm, era luat...oameni rai la suflet , asa ca m-am gandit ca merge b-849-tdm , asta fiind cpacitatea cilindrica din talon. Trebuie sa modific si profilul )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Salut, stie careva codul pentru bateria de 3VD ? Se pare ca e dusa, si trebuie sa caut alta. Poate stiti si persoane care au de vanzare asa ceva... Ride safe, ca vine vremea buna. Salut! Ia vezi asta: http://www.rombat.ro/index.php/ro/bateriil.../root/cbtx12-bs @barboge: Nu din greseala, placa aceea de prindere din partea stanga este facuta din doua bucati.. imi era mai usor sa fie dintr`una.. Dar!.. In acest caz, dupa montarea crick`ului central, tu numai puteai sa sa ridici la loc crick`ul lateral. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.