Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

mizdaaaa :laugh:

 

Dap. Saua a iesit genial ca forma, iar galbenul si griul de pe ea se potrivesc exact cum trebuie cu restul motocicletei. Iar cricul...s-a potrivit perfect (apropo, sunt destul de lungi suruburile de la scarite, ca sa prinda si cricul). Si spre surprinderea mea, e usor de ridicat pe cricul central. Luni la schimbat ulei, filtre, bujii....si gata, a inceput sezonul :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dap. Saua a iesit genial ca forma, iar galbenul si griul de pe ea se potrivesc exact cum trebuie cu restul motocicletei. Iar cricul...s-a potrivit perfect (apropo, sunt destul de lungi suruburile de la scarite, ca sa prinda si cricul). Si spre surprinderea mea, e usor de ridicat pe cricul central. Luni la schimbat ulei, filtre, bujii....si gata, a inceput sezonul :laugh:

 

 

Mai, a mea se ridica destul de greu pe cricul central. Poate tre' sa mai lucrez io la tehnica de ridicare...Zoly reusea mai usor ca mine, ce-i drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, a mea se ridica destul de greu pe cricul central. Poate tre' sa mai lucrez io la tehnica de ridicare...Zoly reusea mai usor ca mine, ce-i drept.

Ca termen de comparatie, am Transalp-ul, pe care abia reuseam sa-l ridic singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jerlo, cat te-a costat saua?

 

Mii de multumiri Cavalere pentru cric. Cam multe puncte de sudura pe el, dar sper sa reziste. Bafta!

 

 

Salut. A costat 200 de lei. Doar retapitarea si schimbatul formei, costa 150 de lei. 50 de lei a fost broderia cu tdm...mofturile costa :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare TDM-isti saptamamana asta am primit xenoanele de la Luigi ieri am montat instalatia pe mobra vreau sa spun ca nici nu se compara lumina de la xenon cu lumina pe care o dau becurile originale (am un 3vd din 91 ) dar la montarea farurilor pe mobra am intampinat o problema adica nu mai intrau farurile cu becurile (xenoanele ) in suportul de far atingea partea din spatele becurilor intr-o bara pe care se afla prinderea farului din partea de jos daca a-ti montat careva dintre voi xenoane pe 3vd cum a-ti rezolvat problema ?

 

Multumesc anticipat pt eventualele sfaturi :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trukere dai faru jos, bagi xenoanele apoi montezi faru la loc. La mine asa a mers ;) si e la limita :laugh:

Mesaj completat

 

Mii de multumiri Cavalere pentru cric. Cam multe puncte de sudura pe el, dar sper sa reziste. Bafta!

 

cum indraznesti sa te indoiesti de talentul lui Zoli cand crashbaru de la el ti-a slavat plasticele??

Mesaj completat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cvalere asa am facut dar nu merge pina la urma o sa mut bara aia putin mai in spate ori o sa decupez din ea cat e becul mai studiez pana saptamana viitoare la mine sunt chiar primele tipuri de faruri ( ca la dacie ) motorul e din acelas an cu al lui Dalas der difera farurile sunt model mai vechi .Oricum multumesc pt raspuns bafta la toata lumea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E frumoasa, dar nu o vad mergand pe soselele din Romania cu topcase si doua sidecase

E orientata mai mult catre touring de autostrada ;)

De roata din fata, nu stiu, nu as baga mana in foc ca e de 17, poate fi si de 18, e greu de spus

In schimb, cardanul face toti banii, prietenii "stie" de ce :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

In sfarsit, dupa 9 luni de stres si bani aruncati pe geam, baietii de la politie au ajuns la concluzia ca pot sa imi inmatriculez si eu tdm-ul.

 

Povestea e asa:

 

- luat TDM900 de la individ din ramnicu valcea, acelasi care l-a facut si pe Blade tdm-ist

-tentativa esuata de inmatriculare nr:

0. dupa ce am avut nr rosii de 3 ori;

1. nu avea acte de vama- facut rost

2. declaratia de vanzare nu era buna ca in talon apartinea unei firme- facut rost de factura

3. de ce nu era facutura originala, cu stampila?!? pai pt ca toate datele erau in antet, si ca nu se plateste tva la moto in italia- "nu exista!, vii cu factura sau nu se poate inmatricula"

- aici am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa o inmatriculez :laugh:).... adica i-am vandut-o lu' ala din valcea inapoi si a inmatruculat-o el- in cateva zile aveam numar ; vai!... cat am stat ca pe ace ca ma lasa ala fara acte; nu m-a lasat; in cateva luni mia trimis si talonu... i-a placut sa fie rugat doar.

- am cuparat iar motoru

4. certificatu fiscal era expirat, fa rost de altu... si aici m-am mai rugat de ala 2 luni in fiecare sapt, pana cand i-a sarit tandara, si mi-a zis ca o sa mi-l dea cand are el drum pe acolo, ca el a facut tot ce a putut pt mine, si ca sa nu il mai caut...m-a ingenunchiat. Recunosc, m-a ajutat baiatu... da cat a trebuit sa ma milogesc de el si sa ma injosesc efectiv... trist. Imi venea sa il scuip... da nu am reactionat.

 

cu greu am obtinut o adeverinta de la primaria valcea ca idiotu nu are datorii, am folosit primul certificat pe care il aveam, si de aici a mers...

 

morala?

 

Daca iti iei motor, pana nu ai fost la biroul unde tre sa iti inmatriculezi vaca, sa iei o lista exacta si specifica cu ce acte iti trebuie. daca nu le are vanzatorul pe toate, PE LOC, nu scoti un leu/euro. Nu stii in cine te poti increde si in cine nu.

 

Asa sunt de fericit incat v-as imbata pe toti! Asfalt uscat la inceput de sezon!

 

P.s. pe individ il cheama Vasile Catalin, umbla sub pseudonimul [wst]box, si de ce sa mint, aduce motoare intretinute la preturi bune. Mai greu cu ce urmeaza. daca cumperi de la el pana vezi toate actele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

In sfarsit, dupa 9 luni de stres si bani aruncati pe geam, baietii de la politie au ajuns la concluzia ca pot sa imi inmatriculez si eu tdm-ul.

 

Povestea e asa:

 

- luat TDM900 de la individ din ramnicu valcea, acelasi care l-a facut si pe Blade tdm-ist

-tentativa esuata de inmatriculare nr:

0. dupa ce am avut nr rosii de 3 ori;

1. nu avea acte de vama- facut rost

2. declaratia de vanzare nu era buna ca in talon apartinea unei firme- facut rost de factura

3. de ce nu era facutura originala, cu stampila?!? pai pt ca toate datele erau in antet, si ca nu se plateste tva la moto in italia- "nu exista!, vii cu factura sau nu se poate inmatricula"

- aici am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa o inmatriculez :laugh:).... adica i-am vandut-o lu' ala din valcea inapoi si a inmatruculat-o el- in cateva zile aveam numar ; vai!... cat am stat ca pe ace ca ma lasa ala fara acte; nu m-a lasat; in cateva luni mia trimis si talonu... i-a placut sa fie rugat doar.

- am cuparat iar motoru

4. certificatu fiscal era expirat, fa rost de altu... si aici m-am mai rugat de ala 2 luni in fiecare sapt, pana cand i-a sarit tandara, si mi-a zis ca o sa mi-l dea cand are el drum pe acolo, ca el a facut tot ce a putut pt mine, si ca sa nu il mai caut...m-a ingenunchiat. Recunosc, m-a ajutat baiatu... da cat a trebuit sa ma milogesc de el si sa ma injosesc efectiv... trist. Imi venea sa il scuip... da nu am reactionat.

 

cu greu am obtinut o adeverinta de la primaria valcea ca idiotu nu are datorii, am folosit primul certificat pe care il aveam, si de aici a mers...

 

morala?

 

Daca iti iei motor, pana nu ai fost la biroul unde tre sa iti inmatriculezi vaca, sa iei o lista exacta si specifica cu ce acte iti trebuie. daca nu le are vanzatorul pe toate, PE LOC, nu scoti un leu/euro. Nu stii in cine te poti increde si in cine nu.

 

Asa sunt de fericit incat v-as imbata pe toti! Asfalt uscat la inceput de sezon!

 

P.s. pe individ il cheama Vasile Catalin, umbla sub pseudonimul [wst]box, si de ce sa mint, aduce motoare intretinute la preturi bune. Mai greu cu ce urmeaza. daca cumperi de la el pana vezi toate actele...

 

Din cate stiu, tipul aduce multe V-strom-uri. Si, pana acum, n-am auzit niciun V-stromist sa se planga de probleme cu actele...Dar, cine stie?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probleme : dupa o plimbare nitel mai alergata ( am ajuns de cateva ori la 180-200 ), la cateva zile, 4TX-ul meu a inceput sa faca figuri ... consumul e marit considerabil ( cred ca acum am sarit de 10% in regim de mers linistit prin oras ) , rateuri dese si puternice pe decelerare, diverse pocnituri daca o forjez mai tare, zgomote ciudate ...

 

din ce stiu eu astfel de simptome sunt cauzate de uzura tuburilor de emulsie ... mai trebuie sa mai ma uit si la altceva in afara de asta ? ... precizez ca i-am facut carburatia anul trecut prin septembrie, acele mutate pe ultima pozitie - mod economic, cu care am scos consumuri de 5-6%... posibil sa fi daunat mersul "zvantat" cu carburatia facuta asa ?

 

multumesc anticipat pentru orice raspunsuri avizate !

 

:laugh:

 

eu zic sa faci urmatorii pasi. demontezi carburi, verific membrana de cauciuc sa nu fie crapata, cuiul pontou si tuburile nu ar trebui sa aibe nimic teoretic. dar verifica dimensiunile ca e simplu. cureti din nou carburi, faci o noua sincronizare si reglare amestec, montezi si un filtru de benzina, d-ala de dacie de 3 lei, si cam atat.

iti dau unu nene emil care sa-ti fac carburile brici ;)

 

PS Mobra mea mergeeeeee. cum iau salariu pe 30 direct asigurare ITP si la plimbarica. ca fac 10 luni de cand n-am mai calarit-o :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu eu astfel de simptome sunt cauzate de uzura tuburilor de emulsie ... mai trebuie sa mai ma uit si la altceva in afara de asta ? ... precizez ca i-am facut carburatia anul trecut prin septembrie, acele mutate pe ultima pozitie - mod economic, cu care am scos consumuri de 5-6%... posibil sa fi daunat mersul "zvantat" cu carburatia facuta asa ?

 

multumesc anticipat pentru orice raspunsuri avizate !

 

:laugh:

 

Baga niste bujii noi, da o tura si vezi daca e vreo schimbare. M-am trezit intr-un an dupa iernat cu distanta la electrozi mult mai mare decat in toamna precedenta. Arunca un ochi si la scanteie daca e consistenta. In principiu carburile nu se deregleaza de azi pe maine, tuburile de emulsie cu siguranta nu se uzeaza semnificativ in citeva luni, consumul de 5-6% e normal, nu zvantat.

 

Daca nu e asta, si vrei sa arunci un ochi in carburi, cred ca membranele le poti verifica fara sa dai carburile jos cu totul, doar scoase din shtutzurile de cauciuc care le leaga de motor (ca sa nu te mai distrezi cu scosul cablurilor de acceleratie, cablul de soc, senzorul tps). Eventual controleaza si suruburile de amestec, vezi la cite ture sint, si daca au fiecare garnitura si arculetul standard (doar sa nu le scapi in motor :) -- oricum e o idee buna sa astupi admisiile cu o carpa )

 

Spor ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...