jerlo1978 Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 mizdaaaa Dap. Saua a iesit genial ca forma, iar galbenul si griul de pe ea se potrivesc exact cum trebuie cu restul motocicletei. Iar cricul...s-a potrivit perfect (apropo, sunt destul de lungi suruburile de la scarite, ca sa prinda si cricul). Si spre surprinderea mea, e usor de ridicat pe cricul central. Luni la schimbat ulei, filtre, bujii....si gata, a inceput sezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 norocosule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Dap. Saua a iesit genial ca forma, iar galbenul si griul de pe ea se potrivesc exact cum trebuie cu restul motocicletei. Iar cricul...s-a potrivit perfect (apropo, sunt destul de lungi suruburile de la scarite, ca sa prinda si cricul). Si spre surprinderea mea, e usor de ridicat pe cricul central. Luni la schimbat ulei, filtre, bujii....si gata, a inceput sezonul Mai, a mea se ridica destul de greu pe cricul central. Poate tre' sa mai lucrez io la tehnica de ridicare...Zoly reusea mai usor ca mine, ce-i drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Martie 18, 2011 Share Postat Martie 18, 2011 Mai, a mea se ridica destul de greu pe cricul central. Poate tre' sa mai lucrez io la tehnica de ridicare...Zoly reusea mai usor ca mine, ce-i drept. Ca termen de comparatie, am Transalp-ul, pe care abia reuseam sa-l ridic singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 (editat) - foarte faina saua si cricul ,fac toti banii, sa le uzezi sanatos. Editat Martie 19, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 19, 2011 Share Postat Martie 19, 2011 ya uitati ce am gasit: http://cgi.ebay.co.uk/Front-Brake-Disc-Rot...30#ht_530wt_905 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Jerlo, cat te-a costat saua? Mii de multumiri Cavalere pentru cric. Cam multe puncte de sudura pe el, dar sper sa reziste. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Jerlo, cat te-a costat saua? Mii de multumiri Cavalere pentru cric. Cam multe puncte de sudura pe el, dar sper sa reziste. Bafta! Salut. A costat 200 de lei. Doar retapitarea si schimbatul formei, costa 150 de lei. 50 de lei a fost broderia cu tdm...mofturile costa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Salutare TDM-isti saptamamana asta am primit xenoanele de la Luigi ieri am montat instalatia pe mobra vreau sa spun ca nici nu se compara lumina de la xenon cu lumina pe care o dau becurile originale (am un 3vd din 91 ) dar la montarea farurilor pe mobra am intampinat o problema adica nu mai intrau farurile cu becurile (xenoanele ) in suportul de far atingea partea din spatele becurilor intr-o bara pe care se afla prinderea farului din partea de jos daca a-ti montat careva dintre voi xenoane pe 3vd cum a-ti rezolvat problema ? Multumesc anticipat pt eventualele sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Trukere dai faru jos, bagi xenoanele apoi montezi faru la loc. La mine asa a mers si e la limita Mesaj completat Mii de multumiri Cavalere pentru cric. Cam multe puncte de sudura pe el, dar sper sa reziste. Bafta! cum indraznesti sa te indoiesti de talentul lui Zoli cand crashbaru de la el ti-a slavat plasticele?? Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Cvalere asa am facut dar nu merge pina la urma o sa mut bara aia putin mai in spate ori o sa decupez din ea cat e becul mai studiez pana saptamana viitoare la mine sunt chiar primele tipuri de faruri ( ca la dacie ) motorul e din acelas an cu al lui Dalas der difera farurile sunt model mai vechi .Oricum multumesc pt raspuns bafta la toata lumea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 naspa treaba atunci. poate gasesti o solutie in cele din urma. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 motorul e din acelas an cu al lui Dalas der difera farurile sunt model mai vechi Al meu este din 1995, nu 1991 Conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Salutari fratilor ! ia uita-ti ce frumusete : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Salutari fratilor ! ia uita-ti ce frumusete : hmmm tot 2 in linie de 1000 cu cardan. uhuuu, evolutie. Mesaj completat 17" pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Nu-mi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 Nici mie nu-mi prea place! Bine ca n-o baga-n constructie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 20, 2011 Share Postat Martie 20, 2011 oricum e timpu sa scoata ceva nou deja 900-ele e in productie de 10 ani. aproape neschimbat. cam e timpul pt un nou TDM, mai coios, mai usor, mai bun de touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 E frumoasa, dar nu o vad mergand pe soselele din Romania cu topcase si doua sidecase E orientata mai mult catre touring de autostrada De roata din fata, nu stiu, nu as baga mana in foc ca e de 17, poate fi si de 18, e greu de spus In schimb, cardanul face toti banii, prietenii "stie" de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Salut! In sfarsit, dupa 9 luni de stres si bani aruncati pe geam, baietii de la politie au ajuns la concluzia ca pot sa imi inmatriculez si eu tdm-ul. Povestea e asa: - luat TDM900 de la individ din ramnicu valcea, acelasi care l-a facut si pe Blade tdm-ist -tentativa esuata de inmatriculare nr: 0. dupa ce am avut nr rosii de 3 ori; 1. nu avea acte de vama- facut rost 2. declaratia de vanzare nu era buna ca in talon apartinea unei firme- facut rost de factura 3. de ce nu era facutura originala, cu stampila?!? pai pt ca toate datele erau in antet, si ca nu se plateste tva la moto in italia- "nu exista!, vii cu factura sau nu se poate inmatricula" - aici am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa o inmatriculez ).... adica i-am vandut-o lu' ala din valcea inapoi si a inmatruculat-o el- in cateva zile aveam numar ; vai!... cat am stat ca pe ace ca ma lasa ala fara acte; nu m-a lasat; in cateva luni mia trimis si talonu... i-a placut sa fie rugat doar. - am cuparat iar motoru 4. certificatu fiscal era expirat, fa rost de altu... si aici m-am mai rugat de ala 2 luni in fiecare sapt, pana cand i-a sarit tandara, si mi-a zis ca o sa mi-l dea cand are el drum pe acolo, ca el a facut tot ce a putut pt mine, si ca sa nu il mai caut...m-a ingenunchiat. Recunosc, m-a ajutat baiatu... da cat a trebuit sa ma milogesc de el si sa ma injosesc efectiv... trist. Imi venea sa il scuip... da nu am reactionat. cu greu am obtinut o adeverinta de la primaria valcea ca idiotu nu are datorii, am folosit primul certificat pe care il aveam, si de aici a mers... morala? Daca iti iei motor, pana nu ai fost la biroul unde tre sa iti inmatriculezi vaca, sa iei o lista exacta si specifica cu ce acte iti trebuie. daca nu le are vanzatorul pe toate, PE LOC, nu scoti un leu/euro. Nu stii in cine te poti increde si in cine nu. Asa sunt de fericit incat v-as imbata pe toti! Asfalt uscat la inceput de sezon! P.s. pe individ il cheama Vasile Catalin, umbla sub pseudonimul [wst]box, si de ce sa mint, aduce motoare intretinute la preturi bune. Mai greu cu ce urmeaza. daca cumperi de la el pana vezi toate actele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 Salut! In sfarsit, dupa 9 luni de stres si bani aruncati pe geam, baietii de la politie au ajuns la concluzia ca pot sa imi inmatriculez si eu tdm-ul. Povestea e asa: - luat TDM900 de la individ din ramnicu valcea, acelasi care l-a facut si pe Blade tdm-ist -tentativa esuata de inmatriculare nr: 0. dupa ce am avut nr rosii de 3 ori; 1. nu avea acte de vama- facut rost 2. declaratia de vanzare nu era buna ca in talon apartinea unei firme- facut rost de factura 3. de ce nu era facutura originala, cu stampila?!? pai pt ca toate datele erau in antet, si ca nu se plateste tva la moto in italia- "nu exista!, vii cu factura sau nu se poate inmatricula" - aici am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa o inmatriculez ).... adica i-am vandut-o lu' ala din valcea inapoi si a inmatruculat-o el- in cateva zile aveam numar ; vai!... cat am stat ca pe ace ca ma lasa ala fara acte; nu m-a lasat; in cateva luni mia trimis si talonu... i-a placut sa fie rugat doar. - am cuparat iar motoru 4. certificatu fiscal era expirat, fa rost de altu... si aici m-am mai rugat de ala 2 luni in fiecare sapt, pana cand i-a sarit tandara, si mi-a zis ca o sa mi-l dea cand are el drum pe acolo, ca el a facut tot ce a putut pt mine, si ca sa nu il mai caut...m-a ingenunchiat. Recunosc, m-a ajutat baiatu... da cat a trebuit sa ma milogesc de el si sa ma injosesc efectiv... trist. Imi venea sa il scuip... da nu am reactionat. cu greu am obtinut o adeverinta de la primaria valcea ca idiotu nu are datorii, am folosit primul certificat pe care il aveam, si de aici a mers... morala? Daca iti iei motor, pana nu ai fost la biroul unde tre sa iti inmatriculezi vaca, sa iei o lista exacta si specifica cu ce acte iti trebuie. daca nu le are vanzatorul pe toate, PE LOC, nu scoti un leu/euro. Nu stii in cine te poti increde si in cine nu. Asa sunt de fericit incat v-as imbata pe toti! Asfalt uscat la inceput de sezon! P.s. pe individ il cheama Vasile Catalin, umbla sub pseudonimul [wst]box, si de ce sa mint, aduce motoare intretinute la preturi bune. Mai greu cu ce urmeaza. daca cumperi de la el pana vezi toate actele... Din cate stiu, tipul aduce multe V-strom-uri. Si, pana acum, n-am auzit niciun V-stromist sa se planga de probleme cu actele...Dar, cine stie?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 probleme : dupa o plimbare nitel mai alergata ( am ajuns de cateva ori la 180-200 ), la cateva zile, 4TX-ul meu a inceput sa faca figuri ... consumul e marit considerabil ( cred ca acum am sarit de 10% in regim de mers linistit prin oras ) , rateuri dese si puternice pe decelerare, diverse pocnituri daca o forjez mai tare, zgomote ciudate ... din ce stiu eu astfel de simptome sunt cauzate de uzura tuburilor de emulsie ... mai trebuie sa mai ma uit si la altceva in afara de asta ? ... precizez ca i-am facut carburatia anul trecut prin septembrie, acele mutate pe ultima pozitie - mod economic, cu care am scos consumuri de 5-6%... posibil sa fi daunat mersul "zvantat" cu carburatia facuta asa ? multumesc anticipat pentru orice raspunsuri avizate ! eu zic sa faci urmatorii pasi. demontezi carburi, verific membrana de cauciuc sa nu fie crapata, cuiul pontou si tuburile nu ar trebui sa aibe nimic teoretic. dar verifica dimensiunile ca e simplu. cureti din nou carburi, faci o noua sincronizare si reglare amestec, montezi si un filtru de benzina, d-ala de dacie de 3 lei, si cam atat. iti dau unu nene emil care sa-ti fac carburile brici PS Mobra mea mergeeeeee. cum iau salariu pe 30 direct asigurare ITP si la plimbarica. ca fac 10 luni de cand n-am mai calarit-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 din ce stiu eu astfel de simptome sunt cauzate de uzura tuburilor de emulsie ... mai trebuie sa mai ma uit si la altceva in afara de asta ? ... precizez ca i-am facut carburatia anul trecut prin septembrie, acele mutate pe ultima pozitie - mod economic, cu care am scos consumuri de 5-6%... posibil sa fi daunat mersul "zvantat" cu carburatia facuta asa ? multumesc anticipat pentru orice raspunsuri avizate ! Baga niste bujii noi, da o tura si vezi daca e vreo schimbare. M-am trezit intr-un an dupa iernat cu distanta la electrozi mult mai mare decat in toamna precedenta. Arunca un ochi si la scanteie daca e consistenta. In principiu carburile nu se deregleaza de azi pe maine, tuburile de emulsie cu siguranta nu se uzeaza semnificativ in citeva luni, consumul de 5-6% e normal, nu zvantat. Daca nu e asta, si vrei sa arunci un ochi in carburi, cred ca membranele le poti verifica fara sa dai carburile jos cu totul, doar scoase din shtutzurile de cauciuc care le leaga de motor (ca sa nu te mai distrezi cu scosul cablurilor de acceleratie, cablul de soc, senzorul tps). Eventual controleaza si suruburile de amestec, vezi la cite ture sint, si daca au fiecare garnitura si arculetul standard (doar sa nu le scapi in motor -- oricum e o idee buna sa astupi admisiile cu o carpa ) Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 iorgule verifica si clapetele de shoc sa nu fie blocate. ca poate iti baga prea mupta benzina din cauza asta si d-asta ai rateuri si explozii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Martie 21, 2011 Share Postat Martie 21, 2011 (editat) - stie cineva ce becuri sunt in farurile de TDM 3VD an 95''? h4,h7,h1???multumesc. Editat Martie 21, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.